Csak hendrix, meg Moore azért használ pedálokat mert már annyira tudnak gitározni, hogy muszáj volt nekik venni pedált, mert megunták a gityózást! És igy más hangokat tudnak adni az embereknek! Meg azért hogy reklámozzák a cégek pedáljait!
Amugy nem értem, de télleg, minek kell csöhöz wahon kivül más effekt??
Hát szerintem egy épkézláb,univerzális gitármotyó alapja
a wah-torzító/overdrive-chorus-delay/reverb-csöves amp.
Ez minden zenei stílusban megállja a helyét,a többi csak az extra,EQ,Noise Gate,Compressor,Flanger,Phaser,Tremolo stb.
Anyám.. ezeket már 50X letárgyaltuk mind, ne bezsélj már hülyeséget. Nem utánoz semmit. Jó minőségű cucc, szép meleg hangja van. A BluesDriver meg egy jó cucc, asszem Gilmour is használja. Majd akkor mondjad neki hogy vegyen inkább csöves motyót Az meg megint hülyeség, hogy tranyós cucchoz vegyünk olcsó multit. Csöves cucc mellé ugyanúgy hazsnálhatod a kis TS-edet, lásd SRV, Dave Weiner meg mittudomén.. még milliárd másik gtros. De már 50X megbezséltük ezt is..
Már régóta érdeklödöm effektek iránt!
pl.:
A TS-9 röl olvastam hogy csöves erösitö hangját utánozza!
Boss BD-2 (bluesdriver) - Ugyanmár csöveserösitöben is van ilyen torzitás!
Szal arra akarok kijkadni, hogy amig mindenki effektekkel kombinál, meg kiad rá pénzt, addig simán megvehetne vmi olcsó multit a tranyohoz és sporizhat csöre!
Ne vegye senki melre, amit mondok, csak szerintem igy van!
Aki valami modern ürzenét játszik, esetleg vegyen modulációs effekteket! (Phaser, Chorus...)
Aha! Csak azt nem értem hogy minek irjak hozzá hogy Santana meg Hendrix használta, amikor ök tuti nem tranzisztoros erösitön játszottak! Szal ezek a cuccok szerintem mind tranyóra készülnek, hogy utánozzanak valamit! Én nem értem minek ez a sok effekt?
Vegyetek Wahot, Boostert, EQ-t, Delayt! Oszt csá! JA, MEG FASZA CSÖVES ERÖSITÖT! És az az igazi saját hang!
Sziasztok ! Tudom, hogy le van zárva a GT-8 téma, de mivel Én ezt használom, sajna kérdéseim Lennének. Fender Strat(Mex) gityóm van és Képtelen Vagyok IGAZI Vastag-Dögös , de még sem "grízes" torzítós hangot kreálni aGT-8-ból.
Zoom 505-ben (nem egy árkategória) olyanok vannak, hogy az igen.
Tudna vki segíteni, hogyan lehet a GT-vel trükközni ?
Sziasztok ! Tudom, hogy le van zárva a GT-8 téma, de mivel Én ezt használom, sajna kérdéseim Lennének. Fender Strat(Mex) gityóm van és Képtelen Vagyok IGAZI Vastag-Dögös , de még sem "grízes" torzítós hangot kreálni aGT-8-ból.
Zoom 505-ben (nem egy árkategória) olyanok vannak, hogy az igen.
Tudna vki segíteni, hogyan lehet a GT-vel trükközni ?
oké, de mi az hogy koszosan? minden analog delay koszos, hacsak nincs telerakva több sorbakötött bbd chippel.
egyébként inkább az van, hogy a hangoló trimmereket szokták megpiszkálni, amivel meg lehet növelni a lecsengés idejét, de ezzel egyenes arányban egyre koszosabban is szól, plusz kezd előjönni egy csengő felhang is (ami olyan mint a 8 bites samplereknél lefelé transzponáláskor tapasztalható aliasing). de furcsamód egy normálisan beállított nem defektes ad9-re nem igazán van panasz semelyik user review-s oldalon sem. nem véletlenül az ibanez 9-es széria második legnépszerűbb tagja a tube screamer után.
nem, nekem nincs ad9-em, csak volt. rokonai vannak.
aki meg tiszta ismétlődésre vágyik, vegyen >16-bites digital delayt.
Nem hetente, csak amikor szóbakerül. Volt nálam pár hétig egy eredeti japán AD-9, próbálgattam, de nem tetszett, főleg hosszú (relatív, az ad9 nem tud hosszú dtime-ot) delay timenál koszonan jött vissza a hang. A pedál amúgy tökéletes állapotban volt, semmi leharcolás, belülről is hibátlan volt, aztán persze lehet h valami miatt volt rossz. TÉlleg hibátlanul működött, de a hangja nem volt valami tökély. Nem szeretem a nyers digit hangot, alapvetően analogra vagyok állva, de nekem nem teccett.
Mivel a kérdésed elég erősen irányult, gondolom Neked van. Leírnád esetleg a véleményedet?? Amúgy nálam télleg nem a fikázásról van szó, itt mindenki tudja hogy fanatikus ibanez fpleg régi 9-10es pedálmániákus vagyok. ÉS előfordulhat h mégis a pedállal volt a gond, de kétlem.
Hello
30.000 ft körül érdekelnek a következő multieffektek: Boss me-5, me-7, me-10, ART ECC vagy olyan multieffektek amelyekben analóg torzítók vannak!
E-mail címem: Kissoma@citromail.hu
nekem már volt szerencsém echoparkkal!sztem nem rossz!Abban biztos jobb mint a dd6 h soféle modell van benne, és meglepően jól szólnak!Tap tempo meg királyság!
Van valakinek tapasztalata a Wylde wah pedállal kapcsolatban?(Pls ossza meg velem
Mi a különbség a sima GCB-95-ös és a ZW között(felépítésben és hangzásban)?
Thx!
Kipróbálom mind3(vagy kettő) szóbajöhető delayt a jövő héten,és meglátom melyik jön be jobban!
Főként funky-t játszok ezért delay egyenlőre csak
szólókra kell,de lehet később befigyel egy kis psycheledia is
köszi a tanácsokat!
Most ne ilyedj meg, ez az én véleményem Nemtudom te milyen hangzást kedvelsz, én ezt a nyers letisztult delay-t nem. A Real Echo nekem a szívem csücske, el sem tudom képzelni a kisvasutamat nélküle. A nagyobb gond az, hogy honnan lehet szerezni. Én amerikából hozattam, olyan 35 pénzbe jött ki. Szólsz a V"52-be szerintem tudnak szerezni, ott néha felbukkan 1-1 darab.
Ohh.. hát az nem nagy zöld :P
Hát nézd, az Echo Parkot nem ismerem, a Boss-ról meg tudjuk hogy nagyon nyers, tiszta delay, ami szerintem... nemtudom. Én nem tudtam annyira hazsnálni mint a Real Echot a melegebb hangjával. GOndolom a Line6 is nyers digit lesz.
AD-9: a reissue drága nemtudom milyen, gondolom vintédzses koszosabb hang. Az eredeti az tudom hogy nagyon gyenge.
EHX: nagyon drága, de az egyik legjobb visszhang. Valakinek vannak vele olyan gondjai, hogy a nagy bemenőjel miatt túlvezérlődik, és torzan ismétel.
DD-6: igazi nyers, tiszta digit ismétlés. Én ezt a fajta delay-t nem szeretem, attól még lehet jó persze, de szerintem nem nyerő..
Line6: jó drága, de sokat tud, jó cucc nagyon. Ha van rá keret érdemes őt beszerezni. (most a nagy modeller delayről van szó)
Érdemes ránézni az Ibanez DE7-re mert nagyon jó cucc (bár nem a Line6 árkategóriájába esik) vagy a Danelectro Real Echo-t tudom ajánlani, nekem ez van, hihetetlen jó,, és elérhető árban van. A nevem alatt vannak videóim, végig a real echo szól.
Modnom, a nagyobbik Ibanez táp. Nekem 2 éve ez van, eddig a legtöbb 11 pedált kötöttem rá (nem volt több elosztó ) és vitte hibátlanul. Semmi zaj, tökéletes.
Marshall TSL100-hoz kéne és a cél a Guns N" Roses - Don"t Damn Me hangzásának megközelítése (igaziból a Marci hangja, hangszíne nagyjából jó lenne, csak kicsit több sustain meg folyékonyság kéne a szólóban)
Hangoló érdemes előre - wah - torzító - modulációs effektek (chorus/flange/pase sorrend mindegy, nekem így van ahogy írtam) és a visszhang mindig a végére.
bocsi, raul, csak nem vagyok jó passzban most. máskor viccesnek tartottam volna én is. bocs még 1x. köszi a segítséget. az mind1 hogy a delay meg a flnager és az ehhez hasonlító effektek (nem torzító meg nem eq) milyen sorrendben van? a zajzárat és a wah-t hova érdemes?
Van egy általános bekötési sorrend, de ettől úgy térsz el, ahogy jól esik. De magadtól is rájössz a sorrendre, mert nem lesz jó, tessék próbálkozni. Először is tudni kéne mit szeretnél, milyen hangzást, milyen pedálokat. Úgy szokott lenni, hogy Wah - kompresszor - torzítók - chorus/flanger/phaser akárni.. - és a végére mindig a visszahng (delay/echo) ha valami nem világos, írj, megfejtjük.
Egyébként rövid jack-jack kábelek kellenek hozzá,a sorrendben általában a kompresszor,torzító van elöl,utána meg izlés dolga,meg ugye attól függ,mid van!
Vannak olyan tápok,ami az összes kispedált el tudja látni delejjel egyszerre.
A sorrend valami ilyesmi: gitár,kábel,kompresszor,torzító,EQ,modulációs effektek (delay,chorus,reverb,stb),és bele az erősítőbe.
Persze ha van az erősítőn effekt loop,akko oda is kötheted a modulációs cuccokat.
Kell hozzá egy erre alkalmas szoba,lehetőleg direkt erre a célra!
Kell hozzá egy megfelfelő méretű terepasztal,amire rakod a házakat,alagutakat,síneket,stb
Kell hozzá egy trafó,ami meghajtja az egész kisvasútat.
Kábelnek bármilyen jó a trafó és a kisvasút között!
Meg persze kellenek a kisvasútak,lehetőleg TT vasút,mert az tökjó! Én inkább a gőzmozdonyokat szeretem,de valaki az újabb modellere izgul!
Valaki segítsen! Nem értek a kisvasút készítéséhez. Milyen kábelek a jók az egybekötéskükhez? Milyen sorrendben jó őket bekötni? És ilyen dolgok. Vlaki segítsen! Mondjon el mindent a kisvasút építésről!
Sziasztok! Meg tudnátok mondani hogy a Boss OS-2 Distortion "része" mennyire lehet belőle kemény Distortion-t kihozni????
Tudna vki róla infót adni?? Köszi
Morley-t nem hallottam élőben, hangminták alapján meg nem tudom megítélni.
Mondjuk ez az első wah-om, de nekem hangra nagyon bejön.
Nekem inkább vintage, mint modern, a hi-lo switch nagyon fasza(lo-ban fordított wah), nekem kikapcsolva nem szól bele a hangba, nem zajos, bár a neten néhányan panaszkodtak, és még torzítva is jó a hangja.
Semmi gond, nem szántam egymás tépésének :)
Persze, a Metal Master és a teljes X-széria digitális... Nekem nem is nagyon tetszik, de nekem általában nem jönnek be a digitális torzítók. Eddig a legelviselhetőbb digitális torzítást számomra a Roladn Cube erősítők produkálták, de persze ott is hallatszik a digitális íz...
Szia. A DD-20 szerintem nagyon-nagyon jó pedál. Igen, van neki 4 memóriahelye, erről csak annyit, hogy én ebből összesen 1-et, azaz egyet használok (egyelőre). Találtam egy beállítást, ami nagyon tetszik, dualhead tape echo, eszméletlen hangja van... Én a DD-20-at mindenkinek tudom ajánlani, nagyon minőségi, átgondolt és könnyen kezelhető.
OD-3 az egy overdrive pedál, szép dinamikus hangja van, de - bár jóval több gain van benne, mint mondjuk a BadMonkey-ban - azért nem lehetne nagyon "keménynek" nevezni. Max. finomabb rock. Boost-ra meg nem annyira jó. Egy csöves erősítő clean csatiján viszont nagyon fasza blueshangokat lehet belőle kicsalogatni. Azt nem mondanám, hogy húzós, inkább, hogy ütős :)