Igazán lehetne már annyira korrekt és tisztelettudó, hogy ha egy hozzáértő szakember elvállalja a szarját, akkor nem faszozik, hanem szépen odaviszi. :D
Egyébként meg sok sikert neki, hogy találjon olyan szakit aki pl. kideríti, hogy miért halnak a csövek.
Én se vállalnék egyébként kiszállást, aki nincs berendezkedve ilyenre, az csak magát szopatja, mert tuti, hogy otthon marad valami, ami ott derül ki, hogy kéne.
Jaja, a festői munkásságáról ne is essék szó, mert azt én sem ismerem. Megtisztelő, hogy fiatalnak minősítesz, a 41 évemmel már inkább a középkorúakhoz tartozom :) De fiatalon is azt gondoltam, amit most is: szarhatta akár ő a Mona Lisát, semmi sem jogosítja fel, hogy extrább elbánásban részesüljön, mint bárki más. Felőlem lehet különc, lehet sajátos stílusa, bárakármi, de ha extra kívánsága van (lásd a házhoz menő szervizelést), annak extra ára van. Neki is.
Egyébként általánosságban jellemző a művészekre meg a médiahírességekre, hogy extra elbánást várnának el, holott a hírességükön (értsd: mindenki ismeri őket) kívül gyakran nem tesznek le többet a társadalom nagy közös asztalára, mint bárki más. Az pedig külön vicces, amikor valaki csupán képzeli magáról, hogy híres meg nagy művész, és mégis így viselkedik.
Nekem tökmindegy, hova sorolod a Hörchert, művészi megítélésében nincs közöttünk vita, tudniillik én nem minősítem, különösen nem a festészetét, mert egy képét se láttam és nem is értek hozzá. A zenéje szokásos mércével nem középszar, hanem nagyon szar, a többi tevékenységét globálisan középszarnak minősíteni, úgy, hogy nem ismerjük - bátorság.
Egyébként veled személy szerint nincs is semmilyen vitám, általánosságban jegyezem meg, hogy egy kis könnyedséget várnék tőletek fiatalok, a nem szabályos művészi, vagy hétköznapi kommunikácójú figurákkal szemben.
Egyszer voltunk egyik zenekarommal (August Heiferschovel) tehetségkutatón, akkor az előre lezsírozott továbbjutó miatt a zsűri gyorsan létrehozott nekünk egy különdíjat :D
Máskor meg a Go4ittal voltunk, de ott Kósza Hagyma Bencéék lenyomtak minket, mondjuk én is őket juttattam volna tovább. De már koncertezni se szeretek, nem bírom a tömeget. Azért van most hardcore punk zenekarom, arra nem jönnek meg próbálni se kell járni :D :D :D
Én nem tapsolok neki az xfaktorért sem. Továbbra is az a véleményem, hogy ha nem tartja jónak, akkor nem kell odamenni. Én pl. sosem szerettem a tehetségkutatókat, soha nem is mentünk egyre sem, egyik zenekarommal sem. Nem mintha akkora tehetség lennék, de azt hiszem, hogy a mutatott produkció szintjét azért el tudjuk érni.
A funkcionális analfabetizmus még egy zseninek is nehezen bocsájtható meg, hát még egy középszar, magát rettentően művésznek képzelő nonkonformistának. ELőbbi mögé általában vagy odaáll valaki, aki a hétköznapokban segít neki elevickélni, és akkor sikeres lesz, mint művész, vagy nem, és akkor olyan tragikus sorsok születnek, mint mondjuk a 19-20. század fordulójának számtalan művészénél, akiket életükban baromira nem ismertek el, és épp csak eltengődtek. Utóbbiak (és megbocsáss, de én Hörchert ide sorolom) maradnak az ismeretlenség homályában, és előbb-utóbb kórházi vagy pszichiátriai esetként végzik.
Ne báncsátok már a Hörchert, igazi nonkonform őrült mindenben, ne menjetek le kispolgárba, ha egy szolgáltatás megrendelésénél is zizi. Tessék tudomásul venni, hogy nem egyen viselkedésű megrendelő, nem muszáj dolgozni neki, de ne csak akkor tapsoljatok, ha a z X faktort bántja, hanem akkor is, ha a hétköznapokban se hagyományos.
A Bugeráért meg nem kell bántani, merthogy a felvételeken nem is ő játszik, túl szakszerű az a darálás.
Igen. Sok olyan zene van instrumentális, amitől agyfaszt kapok én is, hallgatva
Más:azért linkeltem be egy videót róla, mert "mindegy2 min játszik az szól, ahogy kell.... Hiszek abban, hogy a kézben is, van elég sok sound! Hiába veszel ugyanolyan gitárt, meg ugyanolyan erősítőt meg a faszom tudja mit mellé, ahhoz kell a kéz hogy úgy szóljon ahogy... DE nem esett le itt a kollégának...sztem... Bocs hogy neked írom.
Custom szolgáltatáshoz custom az ár is. Ha nem tetszik neki, akkor így járt. Főleg, ha Bugera-t sikerült vásárolnia Úgy látszik minden festő fillérbaszó, a feleségem többször fotózott, illetve filmezett meg vágott egynek. Az is ilyen volt.
Baszki a Neutrik oldaláról letölthető .dxf-ekben csak nekem háromszoros méretű minden alkatrész? Kösz a semmit akkor, hogy integráljam rendes tervrajzba? :D
Tekintve, hogy tételesen le volt írva a kiszállási költség és az óradíj, valszeg nem tetszett nekia végösszeg :D Főleg, hogy valami remek Bugera cuccról volt szó hajól emlékszem.
...és én folytattam az offolást :( Bocsánat, ez az egyetlen, amiben úgy-ahogy jó vagyok. Ha Holden Caulfield volnék, folyton hallgathatnám, hogy "eltér!".
Hát a "kollega" a végén sztem épp ezen alkudozott már. Illetve nem, mert akkora lehetett az általa elképzelt összeg és Mákoss ajánlata közt a különbség, hogy talán már ő is belátta, hogy "a semmin vitatkoznak" De azért ez a kis anekdota mindenképp érdekes adalék alanyunk szellemi állapotának felméréséhez
Az, hogy az xfaktor miért engedi megjelenni, az világos. Az nem teljesen világos előttem, hogy ő miért akar újra és újra megjelenni ott, miközben nyíltan elítéli az egészet (legalábbis látszólag). Azt tudtam, hogy festő, annak van értelme, hogy ezzel is ismertséget szerezzen magának - végtére is én is így ismertem meg, ráadásul úgy, hogy nem is nézek xfaktort.
Hogy elmebeteg-e vagy sem, azt egyrészt nem tisztem eldönteni, másrészt annyiból, amennyit én láttam belőle nem is lehet. Olyan Waszlavik-féle figurának tűnik. Ugyanakkor az alább mutatott produkciója elég gyenge. Mondjuk a 7:49-ből lehetne cirka 1:00-t csinálni, és már el is hangzott volna, aminek el kell. A többi felesleges és unalmas ismétlés. Node ezzel már igencsak messzire kerültünk a csöves erősítők építésétől, szerintem ne szennyezzük tovább ezt a topikot
Így van, jár neki, illetve nem, mert az előválogatókon kidobálják azokat, akik nem kellenek. Tehát az X faktor akarja őt, azért engedik mindig kamera elé az előválogatás után.
Egyébként nem elmebeteg, megtisztelte jelenlétével a legutóbbi Dr Nylon bulinkat és teljesen normálisan társalogtunk. Egyébként festőművész, aki talán a Nagy Kriszta féle módon szeretné a nevét a köztudatba jobban becsempészni, ami a festői karrierjének se rossz.
Nem csoda, hogy a Hörcher-t eddig minden alkalommal hazaküldték. Azt nem értem, hogy ha ennyire szarnak tartja a dolgot, akkor minek megy újra meg újra oda. Illetve de, értem: úgy gondoloja neki is jár a 15 perc.
Hát én úgy nézem, hogy a számítógépem gyakorlatilag egész nap be van kapcsolva valamilyen munka miatt. Eközben vannak holtidők, néhány percek, amikor fel-le töltögetek, renderelek, összeírok, stb. Ilyenkor egy másik ablakban megy, ami éppen megy. Már nem sok adó, mert az összes Telekom előfizetésemet a napokban mondtam fel. De ezekben a szünetekben szívesen vigyorgok azon, ahogy a Gáspár Laci törölgeti a könnyes szemét. ( Egyébként ő tényleg jó kis basszusgitáros, ahogy lejjebb Kóci megemlítette. )
Ilyesmire próbáltam alább rávilágítani. Szakmai szempontból teljesen értékelhetetlen a dolog, de nem is az a célja. Megfordítva: szakmailag megalapozott zsűrizés valszeg senkit nem érdekelne. Nem lenne nézettsége, ergo egyik tévé sem akarná leadni. Nem melesleg pontosan ez a nézettség dolog, nomeg a reklámok, ami miatt kb. húsz éve nem nézek tévét.
Felesleges zenei értékeket számonkérni a mentorokon - bár a maguk területén kereskedelmileg valamennyire mindegyik sikeres - nem azért vannak ott. A szerkesztői irányításnak megfelelően veszekszenek, sírnak, megpróbálják növelni a nézettséget, miközben azokkal a versenyzőkkel játszanak egy darabban, akiket szintén nézettségi szempontok alapján engednek tovább, vagy rúgnak ki.
Ha bosszant, nem kell nézni.
Mert basszusozott is? Mindenesetre olyan hányinger fog el, mikor leszarnak olyan énekeseket olyanok, akikből közelítőleg sem jött ki olyan hangterjedelem soha. Tulajdonképpen szegény Uhrin Benedek népszerűbb volt mint az egész ikszfaktor mentor csapat. Byealex azzal a jégergatyával több mint nevetséges(biztos nem mondta az anyja neki, hogy öltözz fel normálisan fijam). Ezt azért meghallgatnám ki tudja kiénekelni közülük.
Mi jatszottunk is tőle valamiket. Persze nem én voltam a hős, csak basszusoztam. Nem tudom, jatszani milyen lehet, de hallgatni a lemezeit vagy kísérni roppant unalmas.
Kiderül ez majd, ha nem is ebből a linkből amit linkeltél, mert a vírusírtó azonnal kilőtte. Amit meg írtak az nem szól úgy, azért nem foglalkoztam vele érdemben.
Satriani egy jó gitáros. A sepredéket viszont nem ismerem az xfaktorból legyen az bájalex, dallosbogi, gáspárlaci, meg puskáspeti. Annyi a közös bennük, hogy egyiktől sem ismerek egy számot sem. Viszont a kérdésemre senki nem válaszolt:( Mivel bugizta meg a hangzást vajon Rhandy Roads, hogy olyan faszául szól?
Az a baj, hogy nem amatőr :( Ellenben xfaktort elvből nem nézek ezek miatt sem. Nekem ugyanis van valamilyen ízlésem, és el tudom dönteni valakinek a produkciójáról, hogy tetszik-e vagy sem, nem kell, hogy más megmondja. Az meg baromira nem érdekel, hogy a zenemaffiába be tudják/akarják-e passzintani az illetőt vagy sem.
Sokszor mondják hogy "kézben a sound"!
Nem egy jó felvétel hangilag,főleg hogy kamerás,de hogy letolja a satriani mester ezen a olcsó hangszeren, is!!!
ITT
8 másodpercre volt szüksége az operatőrnek, amíg rájött, hogy nem basszusszólót hall, de ezt ismerjük itthonról is.
Vagy, ha ez már több kamerás volt, akkor az első 8 másodpercet játszotta újra és azért nem mutatják. Ami ezután van az szinpadi játéknak látszik.
Pulton betolhatták. Régen rajta volt a keze a hangembernek az ének és a szólógitár fadereken és live mixelték a bulit, kapcsolgattak eq-t, delayt, reverbet, stb. a nóta megfelelő részein.
Ozzy-nak tulajdonképpen az X-faktorban bájalex meg gáspárlaci(egyébként nem tudom kik ezek, mert egy számukat nem hallottam még) tuti azt mondták volna, hogy ez nulla és pihenjél még öreg, de kiváló gitárosokkal el tudta adni azt a trágya énekhangját is évtizedeken keresztül. Én erre lettem volna kiváncsi, hogy Rhandy miket pakolt össze, hogy olyan jól szól?
Nekem 4 hónap meló volt mire hibátlanul le tudtam zúzni a Rhandy szólót, amit ő talán kihugyozott azonnal. Azt szerettem volna megkérdezni, milyen stacket használt vajon.
Slamó a korbeli Eddában mit használt a hangzáshoz? A Marshall fej az stimm és a Gibson, de közé mit pakolt, mert simán a fejnek nincs ilyen hangja szerintem?erre volnék kíváncsi 3perc 20-nál mivel csinálta.
Jó estét tisztelt Urak!
Lenne egy kérdésem.Egy csöves Fender kombó esetében(Bassbreaker 30R),amiben 4db EL84 tipusú végcső és 3db 12AX7 előfokcső van,kell-e Bias-t állítani csőcsere esetén,mint a Marshalloknál?
Előre is köszönöm a választ!
Szép estét!
Nem tudom, hogy az angol epitokkel mi lesz ha a brexit bebasz nekik.
Mondjuk a 70-es evekben sem volt se unio se semmi aztan megis jutott Vox meg Marshall a vilag minden sarkara. Szoval nem tudom
És ha germánium dióda? Az meg 0.2..0,4 V. Az a kb. 0.7 V (egyébként 0.5..0,7 és hőmérséklet függő, de 0,6-tal szokás számolni) nem diódára vonatkozik, hanem szilícium pn-átmenetre. A LED nem szilícium.
Ami azt iileti, a stabilitásnak annyiban betesz, hogy ahogy melegszik a cucc, a ledek nyitófeszültsége csökken, mint ahogy ez félvezetőknél természetes. A katód feszültség tehát csökken, míg a rácsfeszkó ugyanott marad, ergó a cső jobban kinyit a melegedés hatására, az anódáram nő, a cső még jobban fűt. Pont mint a tranyós erősítők végtranyóinál történik, és külön tornamutatvány kell a stabilizáláshoz. Ez nem jó ötlet.
Csak arra tudok gondolni hogy a negatív előfeszültséget (g1-k) így állítják elő. Ledenként számolhatsz 0.7V -t.
Aztán hogy ez miért jó, nem tudom.
Talán kevesebb teljesítmény veszik el mint egy katódellenálláson ? Kisebb anódfesz. kell ugyanakkora nyugalmi áramhoz ?
Én nem szoktam haragudni senkire. :) És azt sem mondtam, hogy nem gond, ha csak egy végcső megy. Olvasd el újra! Potit tisztítani szoktam, ha muszáj. Izopropil alkohol, aztán szilikonzsír vagy grafitos zsír a csapágyra. A pályára semmi. De ha kopott az ellenállás pálya, akkor baszhatod. Ebay, vatera, börze, keresni kell cserealkatrészt, ha kell az ügyfélnek az eredetiség, fizesse meg, ha nem, akkor bele kell faragni valamit, de el kell neki magyarázni, hogy az mivel jár (esetleges eszmei, gyűjtői érték csökkenése) Évek óta áll egy Boss wahom, mert nem találok bele tolópotit. Kontakt 60-61 szétszerelés nélkül néha bejátszik a fémcsúszkásoknál, ha azért rossz, mert a csúszka oxidos.. (amúgy a potik halála ha nem használják, vagy ha túl sokat használják). De nem a legjobb, mert kimossa a zsírt. A műszerolaj is. A WD-40 meg pláne. Néha sikerül az eredeti házba egy más típusú poti pályáját betenni. Japán tolópotis szaroknál nem egyszer kellett belefaragni új potik belét az eredeti házba.
Új potik közül a távol-keleti fémházasok általában jók. Egy-két Omeg műanyag tengelyessel is van jó tapasztalatom, de az ugyanolyan kinézetű radiohm szar. Piherből a műanyag egy rakás szar, a fém jó, de ötször annyi, mint a kínai, viszont nem jobb. Lengyel potik se rosszak. Ebay, vatera tele van elfekvő ruwido, radiohm, alps, AB, liar, telpod, stb készletekkel. Kalandra fel!
A kimenő szubjektív dolog. Meg úgy a gitárhangzás is. Ha a megszokott hangokat szereted, az egyszerűbb kimenő is jobb lesz, mert azokban az van. Ha modernebbet, ahhoz kell a jobb. Inkább a vason van a hangsúly. A hanggenerátor valszeg valami amorf, esetleg permalloy mag, simán lehet, hogy azért hallod szarnak, mert túl jó :D
A Marshall rajz simán hihető, pláne ruszki forrásból, azok szétkapnak mindent. :D Én bontottam egy fender 40W PP kimenőt. Volt egy szekunder, felette egy primer, középen megcsapolva, a kivezetések saját anyagból, végig a foglalatig. Önhordó cséve, impregnálva kalap szar az egész. De az erősítő jól szól.
Nem tom, leszoktam ezekről, gitárra nem tetszik. Csak azt látom, hogy egyre drágább. Múltkor 6P6Sz-t vettem, 1000 volt darabja, ríttam. Most 6N6P kéne vagy 10, régen ingyen utánad dobták, ha vettél valami celeb csövet, most meg erekéccáz. :(
6P14P van még vagy egy tucat új börzéről (300/db), azzal elleszek.