"cca. 7 millió Forintnak megfelelő Dongért adnak egy pár tölcsért" A dajcs ibéen "már" 579 ájróért kínálnak egy tipp-topp alukávás párt. Azért ehhez már nagyon gyűjtőnek kell lenni.
Van, de nagyon drága a speciális fejek miatt, sokszor olcsóbb az emberi munkaerő, pláne, hogy a THT ugye eleve csak speciális területeken van már jelen, akkor is gyakran vegyesen az SMD-vel.
A bakelit nyák meg az erintesre elporlado vezetekeles a remalmaimban jon elo. Ha tehetem nem nyulok ilyenhez. Evi 1-1 darabot elvallalok hosszas konyorgesre. Mondjuk ok szinten altalaban fanatikusok vagy gyujtok akik hajlandoak kifizetni az itthoni piaci ertekehez kepest szamottevo javitasokat.
Ez a 60-as csöves nem olyan rossz, de a kezelőszervek ma már nagyon szegényesnek számítanak. A hangszórók nagyon jó minőségű, nagy érzékenységű, szélessávú hangszórók voltak, tehát zenehallgatásra kiváló (de oda meg sokkal szarabbakat készítettek), PA-nak nem megfelelő, ez szinte mind a régi Zeissok utóda, amikkel a 40-es 50-es években mozikat hangosítottak (RFT-be államosították be a Zeiss gyárat). Hifis körökben szeretik, a világ szebbik részén elég sok pénzt kérnek is értük, de a csúnyábbik részen is igencsak kedvelik, pl. a Vietnámi Szocialista Köztársaságban kimondottan nagy kultusza van az RFT hangszóróknak, pl a kis fika 13-as szélessávúval cca. 7 millió Forintnak megfelelő Dongért adnak egy pár tölcsért.
Pedig egyszerű, két lehetőség is van:
1) Legyártottak egymillió panelt, közben átálltak az újabb tranyóra. Kiforrasztgatni senki nem fog, inkább felhasználják, ami van.
2) A paneleket gép ülteti be. Olcsóbb beleönteni a plusz alkatrészt, mint átállítani a gépeket. Mondjuk ez kevésbé valószínű, max. akkor, ha mondjuk eleve vannak tervezett leállások, és olyankor programozzák át a gépet, hogy ne kelljen plusz leállás. Így megintcsak lenne egy ilyen "hibrid" széria.
Nekem a 6 csatornás Vermona 1060-as volt,a hozzá való két hangfallal.
Elég sok klubkoncertet lenyomtunk ezzel a szettel,ének,basszer,billentyű,meg a másik gitár is ment erről.
Jól szólt-e?
Mai füllel NEM! :)
De akkor, 18-20 éves fejjel,pont megfelelő volt.Jobb cuccon sem szóltunk volna jobban.
Hmm....eddig ezt az adatlapot nézegettem, gondoltam a tokozás ugyan más,de a paraméterek hasonlóak. Erre most ráleltem erre, ami már 2x akkora disszipációt tud,250W-ot.
Így kijönne a 750W papíron a három párból.
De a panelben lévő passzív alkatrészeket ebben a profitorientált érában ahol minden cent számít,akkor nem értem,meg a panel felének lógását sem.
A teljesítmény nem fele, mert az nem a fetek számából, hanem az Unégyzet/2R képletből számolódik. Ha egy pár fet lenne, akkor is annyit adna le, kb. 5 másodpercig, aztán füstszag.
De ez a kicentizés nagyon gáz, mert a 750W az szinuszra van megállapítva, aztán egy alapos túlvezérlésnél az szépen beduplázódhat, de még egy torzított gitár is simán átugorja, ha kitekerik a hangerőt. Gondolom nem kapcsüzemű erősítőről beszélünk.
De az enyémben nem egy kék búrás ecc akármi volt, hanem egy kék neoncső a dizájn miatt, fojtóval, gyújtóval, ahogy illik. Trace Elliot ah300, a gugli dobja. A végfok panelját egy elsőéves műszerészinas rajzolhatta kézzel, hót ocsmány.
Az adatlapja szerint ez a fet,ami ebben van,125W-ot tud max,így a 6db-bal pont kijönne a 750W,elméletben.
Valószínűleg Pumuklinak lesz igaza,és ebből valaki kilopott 3 párat, így csak a fele teljesítményen ment eddig is...
A lábak meg azért törtek le,mert hiányzik a panel tartása teljesen a hiányzó 3db-nál.
Biztos igazad van. Egyszer vállaltam be Trace Eliot-tól ilyen biszbaszt, megoldottam, de többet soha. Pedig még csövet is tartalmazott, egy kék neont a plexi előlap mögött.
Bocsi, de fetes végfokban ez baromira nem így működik. Ott a tápfesz és a hangszóró impedanciája egyértelműen megadja a teljesítményt, és ha kiveszel oldalanként 6-ból három fetet, akkor csak annyit érsz el, hogy nagy kivezérlésnél a maradék három jó eséllyel elfüstöl.
Az viszont simán lehet, hogy eredetileg kisebb teljesítményű fetek voltak itt, és a 6 kisebb teljesítményűt kicserélte 3 nagyobb teljesítményűre. Max a biast kellett egy kicsit állítania ehhez, de még azt se okvetlenül.
Ha már a Mesát ekézzük, és a tervezési hibákat...
Nemrég volt nálam ez a csoda. A fetes előfoki oldalon egy lehelettel több volt a búgás mint a csöves oldalin.
A tápban ami elkót lehetett kicseréltem, helyzet ugyanaz.
Netes fórumon nem egy helyen javasolták, hogy AZ ÖSSZES sárga (leginkább 15 mikrós) tantált kötelező cserélni, mert szemét széria került bele.
Ehhez persze az egész boardot ki kéne fordítani és úgy cserélgetni.
Namost úgy a hátlapra mint az előlapra menő összes csatlakozó, kapcsoló , led, fixre van forrasztva mindkét végen. Egyedül az Eq panel ami csatlakozós.
Ki az a ráérős retardált szervizes, aki ebbe belevágna? Mert én nem.
Mondjuk a tulaj bevallotta hogy én voltam a harmadik aki nem vállalta :)
Azt is olvastam a talkbass fórumon, hogy 300 dodóért a gyártó újrakondizta valakinek és örült nagyon.
A tulajnak is mondtam, aszondta kifizeti.
Nem vállaltam, végül is Angliában él, vigye a szakszervizbe ha már így kitalálták.
"Hogy hova lett a többi és miért, ez jó kérdés." Ezek a bigyók elég nagy szórással készülnek, sokat kell válogatni, hogy párban, ráadásul 2x6-ban legyenek. Simán kilopták őket. Miért lennének ott a Q4,5,6 -hoz tartozó passzív elemek, ha eredetileg csak 3-3 lenne? Úgy gondolták, hogy a teljesítmény "felezését" nem veszi észre a tulaj, mert a hangerő alig észrevehetően csökken. Szerintem ennyi, persze lehet, hogy az ex zsaru szól ki belőlem.
Ja, 750W bass fejbe biztos. :)
Amúgy fura, de oldalanként 6-6 végfok fetnek van hely, de csak 3-3 fet van benne, pedig elvileg ennél nincs nagyobb teljesítményű verzió.
Na persze az a 3-3 fet a panel egyik végében van, a másik az meg csak lóg ott.
Ha ott is tartanák a fet lábak a panelt, akkor talán nem törnek le a lábak.
Valami Bp-i szervizből került hozzám a cucc, nem tudom melyikből.
Hogy most valójában 6-6 fetnek kéne-e lennie, az nem tudom, de gyanítom hogy igen.
Hogy hova lett a többi és miért, ez jó kérdés.
Teljesen mindegy, hogy milyen zenét játszik az ember és kinek, de az, hogy saját magát nem érdekli a cucca, meg hogy min hogyan szól, egyszerű igénytelenség, az meg, hogy a közönségét leszarja, hogy nekik úgyis mindegy min hogyan szól, simán bunkóság.
Ja az igényről/igénytelenségről még eszembe jutott hogy 25-30 évvel ezelőtt vettem JBL hangszórós 18"-os 600W-os mélynyomókat, meg Electro-Voice top ládákat titán magasakkal. Nem azért, mert a közönségnek erre lett volna igénye,(ők hánytak bele a Reflex ládákba is buli közben), hanem bulik előtt én "élvezkedtem" rajta milyen qrva jól szól a nekem tetsző zenékkel. Na meg a 4db láda szólt akkorát, mint 8X annyi reflex hangfal. Így nem kellett utánfutó...
Van egy kuncsaftom,aki folyamatosan szív egy Mesa Mk4 hasonló problémájával,hogy átvezet a nyák,illetve a nyákon lévő lakk,vagy mi a fene.
Egyszer már megcsináltam neki, akkor hónapokig jó volt, aztán visszajött a problema, de előtte már elküldte egyszer egy hivatalos (külföldi) Mesa szervizbe is sok pénzért, ott is visszajött a dolog,utána került hozzám.
A másik ilyen szépség a Laboga MrHector sarokvédők alatti (így nem látszó) kurva igénytelen mrgoldása.Kb. mintha egy mchetével egy csapással lecsaptál volna a sarkot meg a tolexet,de a tolex amúgy is igencsak így van szabva, hogy még pont ne látszódjon ki a fa a sarokvédő alól.
Nincs azzal baj, hogy Ő ilyen zenét játszik(amíg nem nekem kell hallgatni :)). Ezt is el kell végezni valakinek. Én arra értettem, hogy mit foglakozik vele, hogy csöves, vagy nem csöves az erősítő, vagy olcsó, vagy drága, ha neki teszik a hangja. Persze van egyfajta igénye, (igénytelensége) az embernek magával, vagy a műfajjal. Erre a stílusra nem fog venni egy Mesa-t, vagy Dizelt netán Hatredet, mert minek, na meg nem erre való. De lehet ezt játszani egy Roland jazz choruson, vagy pl. mint ahogy ismerősöm csinálja, mert a repertoár megkívánja a sokféle effektet. Van egy számára megfelelő multieffekt, és hogy kifelé jól szóljon 2x12" láda egy sztereó csöves végfokkal, (ha már a tárhatású effektek szteróban is szólhatnak) min van egy egy master, presence, meg depth. A két ládát ki lehet PA-ra szteróban mikrofonozni, ha nagy helyen játszanak. Ha kisebb a buli elég a láda az is sztereó. Ennek az az előnye, hogy a multi a végfokkal mindig ugyanúgy szól, ahogy egyszer kikeverte a preseteket. Legfeljebb a hangerőn kell állítani. Ja és ha kicsi a hely elég a végfok fele egyik hangszóróval nem beszélve, ha az egyik erősítő/láda besz@rik a másikkal még lenyomja a bulit.
Hínnye... Nálunk is volt ilyesmi is a falunapon, de szerencsére (nem tudom, kinek az ötletére, meg miért vagy hogyan), de meghívták a Hahó zenekart is gyerekeknek:
Na én nagyot buliztam a zenéjükre, de egyébként a gyerekek is :D
Elrettentésül! Csak saját felelősségre kattintsatok rá!!! Emberünk megérkezik egy születésnapra.Még a széket is az asztaloktól "lopja".Az énekcucc" egyik fele van jelen, mélynyomó nélkül.Már másfél órája az asztaloknál zajong a vendégsereg, mire belekezd.Nem részletezem.Pár hét elteltével megkérdezi a bulit szervező hölgy, ugye milyen remek volt? Mondom az, az......Erről beszélek kedveseim.Nincs rossz banda, csak keveset ittunk.Kár hogy nem iszom.
Jaja, a nagyérdemű általában sörrel a kézben próbálja nem elhányni magát a körötte pogózók közt, pont leszarja, hogy hogyan szól a gitár, a dob, bárakármi. Jobb esetben autóban vagy munka közben hallgatja a felvételt, minimum fele figyelme máshol van. Ez sem baj, a hangzás alapvetően azért kell, hogy jó legyen sztem, mert a zenészt az inspirálja. Ha szarul szól a cucc, azt az átlag koncertlátogató nemigen fogja hallani, ellenben azt érezni fogja, ha emiatt az előadó frusztrált és a műsor szar.
Ha a saját készítésű, a műhelyedben összerakott és lefestett tele inspirál, akkor azon kell játszani. Ha a sokszázezres erősítő, mert te hallod a nüanszokat, akkor azon. Engem is jobban megmozgat a diy, a pedálboard-om, és most már az erősítőm is saját készítmény. Nem állítom, hogy ez szól a világon a legjobban, de nekem tetszik és rettenetesen nagy lelki pluszt ad az, hogy én készítettem őket.
Már csak az unokáknak, meg barátoknak!"Igazi" Fenderem van(de árulom) Marshall kombiné a gitárerősítő.Fingom nincs mi az a digi, multi!A közösbe a dobgépem (beatbuddy mini) erősítője, és az énekem megy be.Bevallom azon van két effekt pedál, hogy egy nagyobb terembe ne legyek annyira egyedül..... Egy basszgitár alapot mellémvarázsoló kütyüt még elfogadnék, mely mondjuk az akkordokról (lopná) a jelet.....
Ja, és nálam mindig 2 forint ez a dal!
Alapvetően jogos. Ugyanakkor nem árt ismerni a cuccodat. Kicsit gagyi példa, de talán elég jó: zenekari pályafutásom legelején volt egy Boss OD20 modellezős torztítóm. Egyik-másik modell hangja egész jó volt, használtam is. Aztán lett mellé egy Kasleder The Rocker-em, annak is tetszett a hangja. Gondoltam megpróbálom a Kasleder-rel meglökni a Boss-t, ilyen stack-elős történetben. Na ott tanultam meg, hogy a digitális cuccokkal ez nem megy. Illetve ma már talán léteznek olyan drágább digitális motyók, amik az ilyenfajta dinamikával való játékot is le tudják kezelni, de azzal a pedállal nem ment, és utána próbáltam több digitális cuccot is, azokkal is gyalázatos volt az eredmény. Lehet ez persze a tanulópénz, vagy a tanulási folyamat része, de ha mondjuk előre végiggondoltam volna, hogy mi hogy működik, akkor valszeg meg sem próbálom, hogy egy közepesen gagyi AD-konvertert túlhajtsak, mert minek. Szóval azért nem árt tudni, hogy mi hogy működik, legalább alapjaiban. Ugyanakkor persze tökéletesen igaz, hogy a végeredmény szempontjából mindegy, hogyan érted el. Ha jól szól, akkor jól szól, és pont.
Én sem akartam Ákos szakvéleményét, vagy itt bármelyik szakemberét kritizálni.Mindösszesen annyit szerettem volna mondani, hogy itt egymásközt értitek a dolgokat.Ám bármennyit is olvaslak itt benneteket,bármennyi képet is linkeltek, akkor is hüjjje maradok hozzá.Csodálattal nézem szakhapsi barátom, mikor végigköveti a dolgokat a nyákon, és elméletben sok mindent kisakkozik.Épp most egy Ausztrál 1200 W tranyós csodát javít, amit egy évtizede lent felejtettek egy pincében, és a bevonatos csavarok is belerohadtak a menetekbe....Végül egy utolsó kísérlet, hogy rávilágítsak a mondandóm lényegére.Egyik nap a pincémben(száraz)próbálgattuk a baltákat.Első körben az Epi sztrató volt a kezekben.Következett a Fender.Ifjú barátunk megkérdezte, miután elégedetten bólogattunk, hogy azért a Fender hang megvan, hogy mire fel a nagy elégedettség.Röviden elmondtam neki azt a véleményem, amit én hallok, hozzátéve, hogy az "igazi" zenészek nálam ezerszer kifinomultabb hallásúak.De, azt hozzátettem, a nagyérdeműnek már az Epi is túl jó.....Semmi Cicó (Guszti) testvértől kaptam egy DIY telét, miután összeraktam, lemázoltam(fordítva) azonnal eladtam a Squier-t.
"Sem a Sneider Fáninál, sem a Nehéz a boldogságtól búcsút venni" Ez itt a lényeg, barátunk falunapon, lagziban, stb. muzsikál. Van ilyen ismerősöm, átlagos Strato-copy, digit. multi, majd be a közösbe. Jól helyezkedve kontroll-láda nélkül is hall annyit, amennyi neki kell. Ide nem kell az embermagasságú full stack látványa, a kutyát sem érdekelné.
A "The Guitologist" csatornát szoktam nézegetni yt-on, a faszi ott belefutott egy olyan Mesa-ba, amit végül nem is tudott megcsinálni. Véleménye szerint valahol a nyák átütött/vezetővé vált, hiába cserélte le a végfok nyákját point-to-point-ra. Három részben adta elő a történet, kicsit hosszú egyben, de a végére komolyan megsajnáltam. Ez asszem a középső rész, ha megnézed a yt-on, ott a leírásban linkeli a másik két részt is:
Több Mesa javítós videója is van fennt, azok alapján egészen biztos vagyok, hogy nem akarok Mesa-t. Biztos jól szólnak, meg hihetetlen újítások vannak bennük, de ha egyszer elromlik, akkor én biztos nem tudom megjavítani, de lehet, hogy senki se, értelmes áron :(
Nos a kérdésed második részére a választ Te sokkal jobban tudod nálam.Ez a hang kérdés is eléggé kritikusan megválaszolható.Inkább visszakérdezek."72" pedálon átvezetve mennyire változik akár egyik, akár másik hangja? Egyébként sehol nem írtam, hogy nekem bajom lenne a csöves cuccal.Neked lehet bejön a Demcsák Zsuzsa, nekem meg a Lilu..... Vagy fordítva.
Egy gitár hangja vagy tetszik, vagy nem.A nüanszokat meg meghagyom a profiknak.
Értelek én Lali bátyó ;) Nem is a csövest propagálom, általában beszélek a "custom dolgokról", legyen az erősítő, gitár, pedál, láda, bárakármi. És azt is megértem, hogy a hobbigitáros (én is az vagyok ám, heti egy próba, évi 3-4-5 koncert maximum) nem feltétlen akar vagy tud vagyonokat beleölni a cuccába. És vannak jó minőségű gyári cuccok is, olcsó kategóriában is. Igazából a hsz-om Mákos előzményével állja meg a helyét, mert az EVH 5150 nem az olcsó vagy belépő szint kategória árban, és ezt bizony a minőség is kellene, hogy tükrözze - láthatóan nem teszi. Igazából arra próbáltam reflektálni, hogy ha valaki ezt az összeget már ki tudja és akarja is adni erősítőre, akkor bizony egyáltalán nem jár rosszul, ha custom-ban gondolkozik, sőt.
Valami Carvin (Vintage50 asszem) volt nálam egyszer, ahol meg a végcső foglalat alatt (!) fut a nagyfesz meg a fűtés, túl közel egymáshoz.
De azért volt a dologban némi user error és rossz illesztés miatt megszaladt áram is.
Át is égett, azon a koncentrált helyen, de úgy hogy egy ujjnyi lyuk lett a nyákon, amikor a szenet levakartam onnan.
Kuka.
És a kimenőtrafó is. Ezt aztán Bajkeverő tekerte anno újra, jó is lett.
A végfok részt meg megcsináltam nyák nélkül, szerencsére csak a vezetőpályák meg a segédrács ellenállások voltak a pcb-n.
Ez így, és itt akadémikus vita.Nekem egész biztosan nincs, és nem is lesz szükségem csöves cuccra!Engedtessék meg nekem, hogy ezt eldöntsem.De azért van olyan is, kivel napi szintem beszélgetünk, aki szintén tranzisztoros párti.Már ha nevezhetünk így bárkit.Sem a Sneider Fáninál, sem a Nehéz a boldogságtól búcsút venni örökzöldnél nem látom értelmét, hogy a számomra "csillagászati"() összegekbe kerülő motyót vásároljam.
Egyszer tényleg jó lenne élő szóban megbeszélni az ehhez hasonló témákat, mert ez a két ujjas csevegési dolog nem tükrözi hűen az eredeti gondolatvilágunkat.Még Zorán barátunkat is számosan értették itt a fórumon félre, pedig Ő aztán írásban (is) nagyon otthon van.
Pont a minőség miatt volna szükség rá. Mert Mákos-tól, Cyklon-tól, bárakárkitől aki ismert és elismert építő itt biztosan olyan minőséget kapsz, amiben ilyen marhaságok nincsenek meg. Továbbá ezek az emberek vállalják is a felelősséget a termékükért, és amikor visszaviszed, hogy elromlott, akkor ha kiderül, hogy építési/tervezési hiba áll a dolog mögött, akkor azt gariban javítják. És nézhetsz környezetvédelmi szempontokat is: a saját cuccában az ember a ténylegesen szükséges alkatrészt cseréli ki, és ha építési/tervezési hiba áll mögötte, akkor azt is javítja. A nagy gyártók kicserélik a panelt (ami aztán megy a szemétbe), és ha hasonló tervezési hiba van a dolog mögött, akkor az nincs kijavítva, ugyanazt a szart kapod, ami újabb két-három évig megy, és aztán lehet megint panelt cserélni. Csak ugye itthon kényszerből vagy se, de a pénz nagy úr, így ha a Bugera akár csak öt forinttal is olcsóbb, akkor azt fogják venni. Lassan már nem skót vicceket kellen gyártani a spúrságra, hanem magyar vicceket :D
A tisztességegesen megépített maszekhoz a gityósnak fel kell nőnie. Azt a keveset amit eladtam, mind 40 felettiek vitték el, huszonévesek pedig hozzák a "márkát" alulméretezett táppal, szarráégett panelos végfokkal, stb.
No, erről nyitni kéne egy kávéházi rovatot.....Valljuk be, szívünk szerint a nagyobb résznek semmi szüksége a custom dolgokra.Persze, az előző véleményeddel(tervezett használati idő" teljesen egyetértek, és vágnám orrba a gyártókat.Attól viszont (mivel a barátom műszerész), hogy irgalmatlan mennyiségű (mázsaszám)elektronikai cuccot bontottam, adtam el az átvevőknek, így sem tudom, hogy a nyákon melyik az autópálya, autóút, fő, vagy mellék út, netán villamosított pálya.....
Azt azért Te is látod, hogy egy vékony lakkréteg "védene" meg a zárlattól, vagy a kiadás hegyektől, mire megjavítanák. Ez manapság szinte szándékos. Tervezett avulás. A lakkréteg kibírja jó esetben a garanciáig(vagy nem), aztán utána a te bajod. Van olyan műanyag, ami két évet bír pl. notebooknál, utána reped, törik, hogy vegyél újat. Fogyasztói társadalom....
Basszuskulcs!Mi van ha látom?Baszhatom, akkor sem értem!Évekig kuncsorogtam "nagyorrúnak", hogy készítsen, avagy tervezzen nekem egy (szentségtörés)tranzisztoros motyót!De szerintem a legtöbb felhasználónak ugyanígy lila gőze sincs a technikai részhez.A másik oldalt sem elfeledve, mindig könnyebb viszonylag eladni egy gyári cuccot.Az tudom nem vigasztal, de aki a "kisipari" jelzőt lekicsinylően használja, attól meg végképp ne várd, hogy bármit is felfogjon a dologból.
Van egy ugyfelem, aki ipari elektronikakat tervezo cegnel dolgozik, 4-5 retegu nyakok marogepekbe, tavkozles stb, o is mondta, nem erti o se, hogy mi van, mert dsp-nel kritikus a layout, azt muszaj jol megcsinalni, de vajon a nagy termekekhez miert nem jut el a know-how? :D Mesa rectonak is van olyan szeriaja, ahol a futes meg a nagyfesz megy egymas mellett fel mm-re a panelen, vegcso zarlatos lesz az ott szepen vegigeg.
Látod ilyenkor kell ezeket megmutatni, mikor azzal jönnek a potenciális vevők, hogy erősítők amiket csinál az ember, az CSAK kisipari erősítő. Ez gyári és mégis....Hányszor vágták a fejemhez, hogy az csak maszek cucc.Pedig ha ezeket látnák....
Tap nyakot is mintha autorouterrwl csinaltak volna, 10\7 rogzitocsavar a nagyfesz vagy halozati saruk KOZOTT, a trafo eszaki felebol kijovo drotok a nyak deli oldalara mennek es vice verza, 345 sarus csati. Nem is ertem.
Az a W15 úgy csupaszon átment A-ból B-be? Akkor ezek tényleg nagyon nagy balfékek. PARASZTOT kihagynám, mert nyomják ezerrel az aratást, meg egyébként is. Ja, Kösz!
lel, vadi új evh 5150 100-as fej: -15v táp elfüstölve, nagyfesz tápban pár szenes ellenállás. A szűrőkondikhoz vezető jumperek szépen rávasalva a nyákra, alattuk megy a -15v. Szóval a -15 és a +440 közt zöld nyák-maszkolóanyag a szigetelés. Mennyi az 0,2 mm? :Đ Persze, hogy átütött. Szép tervezés, bravo paraszt!
Van "LAPOS TETEJŰ bepattintós", kék, az eleje 16mm, a bepattintós része 12.5. Igaz, hogy glimm, de azt ki lehet szedni, vagy simán a hálókapcs. kimenetére.
Pomukli Gyuri küldi a képeket (azt hiszi olyan könnyű ide képet betenni)
[img]https://kepkuldes.com/images/2991a8df30c2fa419269fb7e53745241.jpg[/img]
[img]https://kepkuldes.com/images/358fb76f617e36674a939ec760580c76.jpg[/img]
[img]https://kepkuldes.com/images/13a9d476dcb62e92f2328bcc1850cf2c.jpg[/img]
Voltam "Csőrösünknél" (Olyan sas orra van a mi hangszerboltosunknak.) Találtam nála 81-est és 82-est, az előzőt elhoztam. Beraktam ff-nek, nem zajos, nem cseszi el a hangot, szimmetriával sincs semmi gond, ami ebben a pozicióban alap. Csájna ja, rá is vagyon írva, de nem Sino. Lehet, hogy nem is felülbélyegzett. Újabb kínai gyártó?