Szerintem lehetne,csak valahogy át kéne tekerni a szekundert 4-8 vagy 16 ohmra.
A primer hány ohm? Vagy milyen csőhöz van?
Nekem is van egy ilyen kimenőm,ha kell valakinek,akkor eladó. 2db 807-es csőhöz volt,és szintén 100V-os kimenettel.Ez egy AV-760 erősítőé volt.
Megvan a hálózatija is,szintén vihető.
áttekered
ha van gusztusod a jó kis M magot pettingelni
mikor rendesen összevagdaltad a kezed akkor elgondolkozol, nem kellene e inkább kibaszni
nekem is van egy, de lehet nekiesek egyszer...
fene tudja
Az enyém is iylesmi! :))
Még kezdő csöves koromban nem egyszer hajtottam az akkor még csak végfok formájában létező erősítőmet rosszul illesztve! De soha semmi baja nem lett!
Igaz,eredetileg ez a kimenő 6db EL-34-hez van tervezve,szóval birja a delejt! :DDD
De azért kiszámoltam az áttételét,most 4db 6L6-hoz 2500 ohm primer mellett 4 és 16 ohmos kimenetet tud!
Hali!
Nem brumm ez, hanem olyan mélyeket erősít aminek a gitárhangba semmi keresnivalója, esetleg a bassgitárba.
Ráadásul van 1-2 hely a gitáron, ahol ha lefogok egy tercet
pl. a G és H húrokon és ott is megjelenik valami rohadt mély valami, aztán ahogy meggyek arrébb a nyakon úgy jön ki belőle.
Kipróbáltam lekötöttem a visszacsatolást, akkor is csinálta. Egyébként a külön tekercsre van kötve a visszacsatolás mint az Austrovoxnál.
A láda egy nyitott hátulju gitárláda 2db Vintage30-cal, az jó. A gitár is.
Volt egy régi csöves végfokom,abból mentettem át a hálózatit,és a kimenőt is!
A kimenő maradt úgy,ahogy van,a hálózati 2x280V-jából meg lett 1x360V.
Nem tudom,milyen márka a kimenő,valami régi gyári motyesz lehet,de jól szól!Árnyékolólemez nem volt egyiken sem,atz csináltam rájuk.
nem biztos, hogy brumm, én úgy veszem ki a szövegből, mintha a frekimenetben 50Hz-nél lenne egy nagy "hupli" mint a relfexes ládáknál, de mivel gitár nem 50hz körül cincog így ez a freki nem is lehetne ott..
ha meg zaj, akkor valami el van baszva
mellesleg annak az austrovoxnak a kimenőjén van külön tekerve egy tekercs a visszacsatoláshoz, azt is el lehet kötni, és frekifüggő lesz erősen...
ez is azt bizonyítja, hogy a kapcsolási rajz magában szart se ér
azért kell némi műhelyszintű tudás
Probléma a kövi:
Adott a triaxis Bass 0.0 állásában is rengeteg mély van a hangfalon megszólaló hangban.olyan mintha bass booster lenne benne.Ezért nemhogy ráadni kellen a bassusra hanem lekéne venni belőlle,de nem tudok mivel 0.0 áll ennél lejebb már nem megy.tehát gondolom belül kellene valahogyan állítani rajta.csak nem tudom hogy min és hogy mennyit.?
Hi Skacok.
Hasonló a problémám mint almas-nak.Van egy triaxis-em és rengeteg a bassus-a nem tudom hogy mitől lehet,pedig minden oké pl.:(Gitár Láda 9100-as végfok jackson gitár) és mégis tök mélyen szól de ha más előfokot kötök a cuccra az nem csinálja ezt.Vajon mi a gondja?
Sajnos az átalakításkor,szerintem elkövettél egy vagy több szerelési hibát.
1, Az erősítőtön belül valahol un. "földhurkot" csináltál ami nem oké, az okozza, vagy okozhatja a "búgást"
2, A második ok a táp vagy a fűtőkör nem megfelelő szűrése kialakítása is lehet a probléma okozója.
Hello! Segítséget szeretnék kérni nagyon fontos lenne egy Peavey 6505+ nak a teljes rajza, ha megvana valakinek esetleg akkor legyen szíves szólni! Köszi hello
Nem.
Először is a gitárból nem jön 50Hz, hacsak nem hangolod le annyira, vagy nem kötöd rá a 230-ra.
Másrészt egy nagy sávszélességű kimenőtrafó se erősíti a mélyeket. A rossz mélyátvitelű kimenő meg nem gyengíti, hanem egy adott hangerőnél elkezd lefulladni.
Milyen ládával használod? Mert a basszusláda az viszont erősíti a basszust egy gitárládához képest.
Vagy elkötöttél valamit a hangszínnél, vagy rossz egy kondi v. ellenállás v. poti értéke.
Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem. Átépítettem egy 50W-os Austrovox Bass 100 tipusu
fejet Marshall 2204-re. Sima ellenállásokkal meg fémréteg kondikkal
csináltam. Lényegében a doboza meg a trafók maradtak meg az
eredetiből. A hangja nem rossz, viszont az a bajom vele, hogy rengeteg
50Hz körüli mélye van, így a Bass-t max 2-esig lehet feltekerni hogy
ne dübörögjön. Lehetséges hogy a kimenőtrafónak túl nagy a
frekvenciaátviteli szélessége szólógitárhoz?
Hogy lehetne kiszedni belőle ezeket a frekvenciákat?
Ha jól értelmezem,a szervizes arra ad leírást hogy a cuccon belül átvagdosva a tápbemenethez menő fóliákat és átkötözgetve mindenfélét cseréld meg a bemenet polaritását.
Minek szenvedni vele ennyit?
Ahogy elnézem,a Dunlop Dc Brick amúgy is aljzatokkal "lép ki",hát kell csinálni a Brick és a cucc közé egy olyan kábelt aminek fordul a polaritása...ennyi.
Utána csak arra kell figyelni,hogy ezt a kábelt mindig ebbe a cuccba dugd.
Kedves Technikus Szakemberek!
Kéne egy kis segítség. Van egy Audio Technica wireless gitár rendszerem, ami 13-20V-al megy. Szeretném egy Jim Dunlop DC Brick multifunkcionális adapter 18V-járól használni, de a polaritások nem egyeznek. Írtam az Audio Technica-nak, és a customer Service-es srác az alábbiakat válaszolta. Egy modifikációt javasolt. Becopyzom, képekkel illusztrálva. Annyi a gondom, hogy bár le tudtam fordítani az angol szöveget, a kivitelezésével bajaim vannak. Nem vagyok egy nagy műszerész, ezért nekem ez kicsit kínai (pedig csak angol :)).
Szóval várom a segítségeteket. Először becopyzom, hogy én mit írtam, aztán a választ képekkel:
"Hi!
I own an Audio-Technica ATW3110 wireless guitar system. The receiver is the ATW-R310 (the old version, not the newer ATW-R3100).
My question is: I would like to use it with a multifunctional (Dunlop DC Brick) power supply at 18V, but the polarity is the opposite, than the receiver"s polarity. Is there any way, that I could switch the receiver"s polarity, so it would be compatible? I do not want to switch the adapter"s polarity, because it is a multifunctional adapter, and it drives other pedals of mine aswell. What if I change something in the linking cable between the adapter and the receiver? Thanks for your answer!
Regards,
Daniel"
A válasz:
"Hi Daniel,
Here is what could be done:
R310
1. Use extra care when opening the receiver. When sliding the pcb out of the frame, some components could be damaged if the operation is not done carefully
2. Cut trace between TP401 and C400. Use a multimeter to make sure there is no contact between TP401 and the connection C400-L401.
3. Remove L400 and resolder it vertically to the ground.
4. Solder a wire to the other end of L400 and link it to TP401.
5. Using a wire, link TP400 to the connection between C400 and L401.
Hé nem nézne be valaki a barkácsba?
Feltettem egy kérdést és máris sok ellentmondó válasz érkezett rá...
Vagyís sok kérdést tettem fel, és szeretnék mindre válasz kapni.
:))))
Erre már én is gondoltam! :)
Írtam is a srácnak,hogy csak elméleti az a sík! :)
A komplett biztonsági rendszerekkel nem veszi fel a versenyt,de nem is arra való!
hozzám egyszer betörtek, de szinte semmit se vittek el...
megállapítódott a helyszíneléskor, hogy a rablókat elriasztotta valami...
a rendőrbácsi mikor benézett a konyhába, nem is csodálkozott semmin...
Vagy végiglocsolni a falakat disznóvérrel,és pár kinyúvasztott tyúkot,kakast,és esetleg egy disznófejet fellógatni a mennyezetre elrettentésképpen.
Esetleg pár fordított kereszt,ilyesmi még....
bombabiztos ajtó kell...
kérdezz meg szakértőket, ők is ezt fogják mondani
rendőrségre vagy egyéb ilyen felügyeletre bekötött riasztó legyen, no meg tuti lezárt ajtók...
mindent ki tudnak nyitni, tehát megoldás nincs, csak a feltörésre fordított időt tudod meghosszabbítani, ez az alapszabály... és a betörő lélektani "időhatára" egséz alacsony, főleg ha a fülébe vijjog valami...
De télleg egy brutál agresszív kutya, ami mindenkit szét tép, csak a gazdáját nem (aki meg te vagy).
Leköltözteted a próbaterembe, ott etedet meg minden.
Szar se maradna a betöröből. És ez tök legális is.
Tudom,csak egy ötletet dobtam fel!
Mondom,a legtutibb az lenne,ha kombinálva lenne a mozgásérzékelő a mozdításérzékelővel,és egy infravörös,röntgenhatású (női betörőket nézegetném vele szívesen) kamerával,ami videjjófelvételt készít az elkövetőről,és nem mondja,hogy kéremkapcsoljaki!
:))
és mi van ha álarcos betörők viszik el a motyót?:Đ
ez a telós dolog nem akadályozza meg a lopást
olyan valami kell, amitől a betörő megijed és otthagyja a cuccot inkább.;)
a láda fémrészeire kötöd a + ágát az áramkörnek, ha valaki hozzányúl, az biztos negatívabb potenciálú, ez a potenciálkülönbség meg elég lesz, hogy aktiválja a kézigránát detonátorát, ami a sarokban figyel :))))
És azt hogy oldom meg, hogy a termet nem csak én használom. tehát a teremben lesz mozgás akkor is, ha nem éppen lopnak. Arra lenne szükségem, hogy a riasztó csak akkor kapcsoljon be, ha a ládát mozdítják meg...
Ezzel csak az a baj,hogyha valahogy TUDJA,vagy kiszúrja a torvaj,hogy van egy olyen a láda mögött.
Akkor már gyerekjáték úgy intézni a dolgot,hogy a gomb is benyomva maradjon,meg a láda is ellopódjon!
Viszont jobbat én sem tudok.
Talán még az lehetne,hogy egy mozgásérzékelő van a teremben,amit ha nem deaktíválnak 30mp-en belül,akkor riaszt,és hívja a megadott számot! De a két dolog kombinálása a legtutibb!
Amúgy nem tudom megcsinálni :)) Csak úgy írogatok! :))
Van még egy megoldás,ami nekem megmozgatta a fantáziám! Nekem van a telefonomon egy olyan program (Nokia 3650),ami végülis egy mozgásérzékelős kamera program.Ha lerakom a telefont valahova,manuálisan,vagy egy sms-sel tudom a progit aktiválni,és ha bármilyen változás van a kamerája lencséje elött,akkor csinál egy fotót,és egy előre megadott számra elküldi a fotót és a riasztást MMS-ben!
Namost,egy ilyen telefon használtan már van 20e körül,a progi meg levadászható a netről. És akkor egyből van egy fotóm a tolvajról! És a tolvaj semmit nem tehet ellene!
Szóval ezt a három dolgot kombinálva lenne a legtutibb a dolog!
Előre is elnézést kérek, hogy nem a legmegfelelőbb a topicválasztásom. Viszont nem nagyon találtam jobbat itt a fórumon, s mivel gondoltam, hogy úgyis ez a technikai szekció itt, teszek egy próbát.
Szóval arról lenne szó, hogy csináltatni szeretnék egy egyedi riasztóberendezést. Sajnos az erősítők ki vannak téve a lopásoknak a próbatermekben, s ez ellen szeretném védeni a cuccomat, mert minden próba után hazavinni nagyon nehézkes (meg nem egy emberes feladat).
Szóval az alábbi kütyüre gondoltam. Vállalja valaki az elkészítését? Természetesen anyagi ellenszolgáltatás fejében:
Falra szerelhető, nyomógombos kütyü, amihez neki lehet tolni a ládát (vagy bármi más nagyobb értékű, nem egy emberes cuccot). ekkor benyomódik egy gomb és a szerkezet aktívvá válik. Ha ezután valaki elmozdítja a ládát egy előre beprogramozott kód 30mp-en belüli beütése nélkül
A, hangosan riaszt a készülék
B, a hozzákapcsolt mobiltelefon felhívja az előre megadott számot
C, mindkettő
Ha esetleg van ötletetek, hogy kihez forduljak ezzel a "riasztó-tervvel", aki kivitelezni is tudná, írjatok!
Köszi,
Dani