"Szegény" csodálkozhat, hogy miért nem kel el hónapok óta ez a teremtmény. Szerintem még 80 is sok lenne érte, nem hogy 120.. Bár így nekem ingyen se kéne.
Sziasztok!Most vettem egy fehér Charvel CX 391 est,a sorozatszáma 014214.Esetleg valaki meg tudná mondani nekem hogy pontosan mikor gyártották!? Előre is köszönöm!
KERESEK! Jackson Kelly keménytokot, vagy Jackson Multi-fit keménytokot (RR, KV, WR, KE).
Lehetőleg a szögletes verzió érdekelne, de végső esetben formatok is szóbajöhet...
Leginkább gyári megoldások érdekelnek.
Multi-Fit case
A 7 számjegyű 9-el kezdődő szériaszámok japán gyártású gitárt takarnak.
7 számjegy, 1-el kezdődő Korea. 8-9 számjegyű 1 vagy 0-val kezdődő szériaszámok meg India, Indonézia még ki tudja hol.
Többnyire a gitár felszereltsége, típusa ill. a katalógus fotók, leírások alapján max következtetni lehet a gyártási évre. Talán (de szerintem ez inkább régebbi gitárokra igaz) a nyakzsebben megtalálható a gyártási év, belepécsetelve.
Szia!
Hát ez elég érdekes, mert az én japán KVX10-em szériaszáma is 98-al kezdődik, pedig valszeg 2007-es vagy 2008-as. Próbáltam én is ennek utánanézni külföldi fórumokon, de a fenderizáció óta elég követhetetlen a nem USA Jacksonok szériaszáma.
Sőt, állítólag azt a típust ami nekem van, 2006-ig égerből csinálták a testét, utána már hársból..
Fix hidas vagy floydos? Ha floydos és a tremoló tőkéjére rá van írva, hogy Takeuchi(jobb esetben), akkor esélyes, hogy '90-es évekbeli modellről van szó.
Sziasztok!
Nemrég szert tettem egy RR3-asra, fekete színben. A szériaszáma 9850406, a fejen pedig matrica hirdeti, hogy Japánban készült. Mit kell tudnom erről a hangszerről, illetve hogyan dekódolhatom a számát? Az interneten nem találtam róla pontos infót, hacsak nem 1998-ban gyártották...
Köszönöm előre is a segítséget, illetve jó immár tulajként itt lenni közöttetek (apróbarom korom óta álmodtam egy RR gitárról, most meg itt fekszik az ölemben, amint gépelek. Hihetetlen!)
mindig azok a k*rva gitárok, itt egy tök jó CMG
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=274003.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=171006.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=133004.jpg
hát igen, így elég esélytelen...:'D Bár ez a gitár az egyik álmom, talán egyszer......
Ha meg signature, akkor KV1, de ez még egy alap modellnél is esélytelenebb:
Jackson KV1
Az RG nekem se tetszik..
Bár sokkal előbb vennék, mint bármilyen Schectert pl. Nem is értem annak a márkának a hájpolását. A legcsúnyább gitárokat szerintem ők gyártják meg szerintem minőségre se olyan jók.
Engem nem izgat, én maradok a vintage hangszereknél:)
Az Ibanezre visszatérve, azért vannak vagy inkább voltak szép modellek, mint pl a Destroyer, PS10(Iceman), Rocket Roll, Pro-line vagy a Roadstar.
Ez az enyém: '86-os Roadstar II RG525
Az USA gitárok túl vannak árazva.
Az hibanez meg ronda
Én úgy tudom, a pro széria most mexikói.
Mindenesetre baszódjon meg a Fender, hogy megszüntették a japán gyártást..
Örihari...
Mondjuk én ezzel a mostani Pro szériával is szkeptikus vagyok.
Hihetetlen, hogy 300.000Ftért még csak egy koreai Floyd Rose-os gitárt kapsz.. (míg Ibaneznél már Edge original tremolós gitár is van ilyen árban, ami leveri az OFR-t) Persze biztos nem rossz a Pro széria, de valószínűleg nem véletlen, hogy egy USA Jackson háromszor drágább..
Mondjuk új gitárt már biztos nem vennék. A legtöbb így is a '80-as évekből való..
Biztos gyengébb, de nem kell tőle megijedni.
A Duncan Designed szedőknek elég rossz híre volt, bár nekem nem volt.
Igaz ezekkel az új "Fenderizált" Jacksonokkal sincs tapasztalatom (mikor megszüntették a japán gyártást).
De a régebbi Jackson feliratos gyári szedőkkel nem volt probléma.
Nekem volt JS30 dinky-m, igaz az még egy korai (legelső floydos JS, még japán gyártás) széria.
Abban volt 2 db zárt CRV2 Jackson szedő. Azok tök vállalhatóak voltak, én anno nem is cseréltem ki őket.
De mások is kedvelték itt későbbi indiai JS-ekben.
A performer gyári Jackson szedőket szarnak írták le (egyesek szerint a fenti CRV2 verte).
De pl a régi 90-es évekbeli Professional szedők nagyon jók voltak (nyilván ez már azért történelem).
Azt a szériát azért szüntették meg pl, mert a versenytársa volt az USA modelleknek.
Az audiozone-on van fent róla egy cikk.
Olcsóbban simán hozták azt a szintet, mint az USA modellek.
Nem tudom a "Fenderizáció" hogyan hatott az elektronikákra.
Azóta állítólag a nyakak sokat fejlődtek, ezzel a carbonos merevítéssel.
Persze anélkül is lehet jó nyakakat csinálni...
Ezt azért évek, évtizedek során bizonyították...
Szerintem semmi köze a kettőnek egymáshoz. Legalábbis a JS szériába biztos a leggyengébb pu-t rakják. Egy idő után a Duncan Designed-el sem voltam elégedett, ami a KVX10-emben volt és az elvben magasabb kategória..
A régi professional szedők nagyon jók voltak. Nem is fogom lecserélni. Simán hozza a Seymour szintet.
Az újakkal nincs tapasztalatom.
Korábban (5-10 éve) japán js30 dinky-m volt.
Abban tök vállalható volt a pu.
A régebbi Japánokba sima Jackson pickuppokat raktak? Olyasmik lehetnek, mint most a JS szériában a high output pickuppok?
Azért kérdezem mert megtetszett egy olcsóbb új Jackson, lehet meglepem vele magam (drágább Jacksont egyenlőre nem akarok, mert az idén már 4 gitár vettem eddig )
Csináltam volna kanapés képet, de elég tré a kanapénk...
Igazság szerint kb azt a pénzt költöttem le most a gitárra, amiből az asszony kanapét szeretett volna...
Jackson Performer PS6T (SD SH4-SH1N) '96 /Korea/
Jackson Professional Kelly XL (kilencven valahány) /Japán/
off Yamaha RBX260 bass
Ha szerencséd van, csak a tőcsavarok vannak elnyalva.
A tremoló pengéje azért valamelyest javítható, egy kis finom csiszolással.
Nekem is volt hasonló korú japán Jacksonom, mint a tiéd.
Azon a krómozott hardverek bevonatolása nem volt a legjobb.
Én megoldok mindent magamnak.
Vettem plusz két rugót. Ezek erősebbek, mint a gyári.
Így beletettem 2 új rugót, meg maradt egy gyári.
Így be tudtam hangolni D#-re.
Még az oktávot be kell lőni rajta.
Minden szerelék gyári rajta. A kulcsok úgy járnak, mintha újak lennének.
A poti is, a kapcsoló is. Emlékszem a Performeremen is ilyen volt a gyári kapcsoló.
Ez is iszonyat könnyen jár.
Összességében el lehet mondani, hogy a hardverek és úgy alapvetően a gyártási minőség nagyságrendekkel jobb, mint a hasonló korú koreai performeremen.
A húrmagasságot olyan alacsonyra tudtam állítani, hogy a tremoló szinte eltűnik a testben, és semmi zörgés.
Az elektronika illetve a tremoló takaró lemezek alumíniumból vannak! Nem műanyag.
Szerintem a tremoló tőke sem spiáter, hanem forgácsolt.
Van hangkitartása rendesen, noprmál méretű tőkével is.
A berakás gyöngyház!
Már most imádom!
Egy tőcsavart azér majd nekem is cserélni kell. De úgy igazából még nem is használtam a tremet.
Hát az én japán(!) KVX10-emben nem is Takeuchi van, hanem csak egy Jackson logo van rajta azt cső. De egyébként én tehetek róla, hogy nem tartja a hangolást rendesen, mert amikor még zöldfülű voltam a témában, akkor olyat csináltam amit tilos...(konkrétan magasságot állítottam rendes húrnyomás alatt)
Szerintem vidd el egy teljes beállításra.
Az AOR meg brutál, pláne 2 ládával. Mondjuk egy Tube Screamerrel én alapból boostolom. De ugye mind3 EQ-t lehet boostolni poti kuhúzással. Embertelen ami kijön abból a cuccból!
Az XL-ben Takeuchi trem van.
Remélem nincs lelakva, egy tőcsavar csere azért lehet hogy kinéz.
De egyelőre behangolni sem tudtam rendesen, mert gyengék a rugók, ezért csak D-re tudtam hangolni...
Beljebb már nem lehetett tekerni a rugótartó csavarokat...
Ma megyek a bótba rugóért...
Vagány! Ezzel már lehet rendesen csapatni Megadeth-t! :D
Ez pedig az én KVX10-em:
transparent red szín.
hídnál: TB-4
nyaknál: Evans Hot Rhythm
mindkettő külön felezhető push-pull potival
viszont a gyári tremoló elég gyatra, úgyhogy azt is cserélni kell majd..
degagyi.. ez ilyen rammsteinbe való.
2500$???? mondjuk egy drágább szériával ezt tenni nagyobb bűn lenne. de ha ilyen nagy művész a csávó, akkor miért nem kooperál egy rendes gitárkészítő mesterrel? sokkal több értelme lenne.
úristen rájöttem!!!!!!
vannak bizonyos pontok a testen amik nem változtak a RR formához képest, úgyhogy valszeg le lett fűrészelve a két szarvból és hozzá lett ragasztva még fa, hogy hasonlítson az Icemanre.. szegény mutáns gitár...:( ettől függetlenül a csávó azon az áron adja, mint amennyibe került új korában..
Sajnos kihasználatlanság miatt eladásra kínálom szeretett Jackson DK7 COW signature gitáromat, ami korábban Peták kolléga birtokában volt. Tökéletesen karcmentes állapotban van a gitár, mindene úgy működik ahogy kell!
Ajánlatokat a slori567@gmail.com címre várok, és további infóval, képekkel is ott tudok szolgálni.
warmothot szoktam olvasni sokszor,inkább saját füllel tapasztalt dolgok érdekeltek.mindenesetre köszi mindenkinek a választ,nem vettem meg a szóban forgó baltát...
A régi 80-as évek végi 90-es évek elejei custom shop gitárok szinte mind poplarból készültek. Még a Rhoadsnak készített prototípusnak is poplar szárnyai voltak.
a hangja nagyon hasonlít az égerhez de nyitottabb, több a közepe.
Nekem jobban tetszett egyébként.
Viszont nem szép fa így transzparens lakkozás nem nagyon jöhet szóba.
Hát igen, itthon szerintem nincs sok mindenkinek. Újonnan nagyon nem is kaphatóak, 1 vagy 2 éve láttam megjelenni a pro-modokat egyik nagyobb hazai boltban, de már ott sincs.
Tudom látatlanban próba nélkül nem előnyös hangszert venni, de lehet meg kéne próbálni kintről.
Egyébként még novemberben az Andertonsnál volt ezekre egy brutál akció, 500 fontér adtak pár darabot. Azért kb 180-ér, 290 helyett nagyon megérte volna vacsi újan.
Köszönöm.Igen láttam már Cameron videóját,mondjuk többségében a többit is.Azt mondja,hogy a mexikói nagyon jó gitár,azon az áron nem is lehet jobbat szerezni...és itt a baj,használtba gondolkodom.Elmondása szerint ő sem gazdag,apukájával figyelnek nagyon,résen vannak...és irtó alacsony áron szerzik be a gitárokat úgy 300-400 Font körül.Na ilyen itthon nincs.Az olaszoknál-németeknél kitűnő állapotú japán,kemény tokkal 150-170 eFt-ért beszerezhető.Mexikói 120-150 között ugyanilyen állapotban,tokkal.Itthon tok nélkül hasonló japán 200 felett,mexikói 170 körül,felett...szintúgy tok nélkül.Ez a problémám. :(
Bár nekem személyes tapasztalatom nincsen velük sajnos, de pont mostanában nézegettem őket én is. Jutubon van egy srác akinek usából, japánból és mexiből is van több fajta, sokszor beszél róluk a videóiban, szerinte megéri a mexikói és simán van olyan jó mint a japán.
Sziasztok!
Bizonyosan nem jó helyre írom,de talán itt értenek legtöbben a CHARVELhez.
Meg tudjátok mondani,hogy mi a különbség(minőségben) egy mostani(vagy pár éves) mexikói Charvel San Dimas(vagy akár Pro mod so cal),illetve egy ugyanilyen japán gyártású hangszer között?
Azt látom,hogy a japánok jóval magasabb áron mennek.Tényleg ennyivel jobbak?
Melyiket érdemes megvenni?
Köszi!
Fix húrlábas Jackson dinky/soloist gitárt keresek, közép-felső kategóriában, akár pickup nélkül. Több széria is érdekelhet.
(Árat nem írok, de egy jó hangszer esetében biztosan meg tudunk egyezni.)
Szerintem minden érintett eltalál a Kálvin térig ha akar...
Mikor kör-emailben felvetettem ezt a lehetőséget, senki nem tiltakozott ez ellen.
Meg gondolom azt se várja senki, hogy Lasszo kolléga majd mindenkihez házhoz viszi a pólóját...
Halihó!
Aki még nem vette át a Jackson pólóját a kör-emailben megbeszélt helyen az nyugodtan tegye ezt, mert felelősséget nem tudok vállalni az ott tárolt dolgokért.
Asszem Kamo és gabor_ pólói vannak még ott. Ha esetleg valaki nem tudná, hogy pontosan hova kell menni, az privátban keressen és megírom újra csak vigyétek, mert már kérdezték bent, hogy mikor jönnek a megmaradt pólókért...
Most "elöl" vannak, de ha lekerül a raktárba vagy az irodába, vagy máshova, akkor félő elnyeli idővel a "bermuda háromszög"... THX!
Kelly-ből is volt XL.
Volt itt egy kolléga, akinek volt Kelly XL, ő szerinte a std nem volt olyan minőség.
A Kelly Pro, Rhoads Pro meg asszem Soloist Pro (de talán még Fusion Pro is volt) meg az XL fölkött volt minőségben...
Tehát az XL az valahol a Pro és a Std között volt, kicsit talán közelebb a Prohoz.