Ezt a Roland is érezte,más kérdés hogy szerintem szerencsétlenül nyúlt hozzá a hangzáshoz.
Borítékolom,hogy a yamaha is így fog járni.A Thomann pl. más hangszert nem is nagyon ad el csak Yamahát(keyboard).
Idő kérdése és lépéskényszerbe kerül-ha nem akar dögunalmas lenni-ez pedig mindig kétesélyes.
A G,VA sorozat nem csak MO-on volt népszerű,partiban volt
bármelyik akkori yamahával,de nem akarok márkavitát.
Végre jó mederbe került a fórum ujra hasznos dolgokat hallok tőletek.Vénkecsi azért te nagyon otthonosan mozogsz a témákban minden tiszteletem sok okos dolgot osztasz meg a fórumozókkal.No meg a rendszeresen hozzászólók is.Tudom már valahol régen volt róla szó de egy jó midi és stilus szerkesztő progit ami egyszerűen kezelhető küldene valaki???????????
Én azt tudom, hogy nincs a DX7-ben automatika... A Korg M1-ben sincs.Ezek mint ahogy írtam, workstation azaz munkaállomás hangszerek. Tudom, hogy manapság már a kísérős hangszereket is így jelölik, de régen nem így volt. Csak arra akartam, kilyukadni, hogy hamarabb volt a Yamahában, meg a Korgban workstation, azaz a Roland ebben sem előzte meg őket!
Sztem a Dx7-ben nincs automatika
De az biztos hogy le van maradva a Roland legalábbis néha ez az ember érzése.
De ezt már beszéltük:és a marketing se valami jó!
Soha nem járt élen a Roland! A kísérőautomatikát, a Yamaha fejlesztette ki, az első Workstation hangszer a Yamaha DX7 volt, a második a Korg M1 a 80-as években. Egyszerűen csak azért él a köztudatban, hogy a Roland volt a csúcs régen, mert MO-n mindenütt Rolanddal hakniztak a vendéglátósok. És ez azért volt, mert az támogatta leginkább a mulatós stílusokat, valamint jól tudjuk, hogy a szocialista rendszerben nem volt ekkora választék, mint most, de külföldön nem ez volt a helyzet...
Valamint azért is gondolják, hogy a Roland messze megelőzte a többi márkát, mert régen csakúgy mint most a Korg meg a Ketron, a Roland sem gyártott alapkategóriás hangszereket.
A Yamaha viszont 2.000 Ft-os szarokat is kidobott, ezért sokan a Casio-val hasonlítgatták, pedig hidd el, ami csúcs volt benne, az jóval jobb volt mint a többi...
A jó hírnév pedig tudod mitől fakult ki? Mivel mindenki, Roland hangszert használt annak idején, és mint tudjuk minden márkának hasonló a hangzása, ezért megunták azt a hangzást, az emberek, valamint mivel napjainkban egyre nagyobb a választék, és megfizethetőbb lett a Korg is (ezt nem hagyhattam ki) sokan rájöttek, hogy bizony vannak sokkal jobb hangszerek is a Rolandnál.
Örülök hogy ismét megtaláltál,de az em 25h-val nem azért nosztalgiázom mert olyan jó hangszer, egyszerüen Ő volt az első, és mindig meg van!
Az EXR-ben pedig egyet értünk tévedés volt a Rolandtól kiadni a családot.Elvesztették a versenyt a többi gyártóval szemben,pedig régen a roland élen járt az újitásokban messze megelőzve a többieket innen is maradt a jó hirnév,ami 1 kicsit fakult mostanra.
Ej-ej jampi :) megveszel egy hangszert, és előtte nem tanulmányozod át legalább a dokuját A-Z -ig? Vagy tán meg se hallgattad? Nem mertem beleszólni, mikor itt tétováztál, mit vegyél.... pedig jobb lett volna.
Az EXR sok vitát generált, azt hiszem nem véletlenül.Kb 2 éve összejött kis zsebpénzem, és én is másodhangszernek vettem egyet. A 12 éves E96-om mellé. Akkor én is fél évig el voltam szállva tőle. Nem azért mert jobb volt, hanem más és újabb mint a régi. De nem győztem a stílusokat betöltögetni, 4 mega memória igencsak szűkös manapság széles repertoárhoz. A többi általam hallott hangszerhez képest valami esznéletlenül keményen, durván, kattogósan szólt (u.a. hangrendszeren). Aki nem nyúl bele kicsit állítgatni, vagy nem tudja a programozását kezelni (azaz inkább zenész) az NEM tud vele zenélni.Hozzám 3-an jártak , hogy segítsek nekik belőni bulira a gépet. Pedig alapból hozzárendeltek a stílusokhoz hangszíneket, mégsem kezes.
Így utólag, hogy a Yamaha hozzám került (az EXR pechjére 2-3 hétig egy fedél alatt laktak) kiderült, hogy cérnavékonyak a stílusai, semmi atmoszférája.
Azért hadd mondjam el, hogy annak ellenére h kicsit szögletesre sikeredett a designja, a Rolandék készítik a leg strapabíróbb eszközöket, ami egy színpadtechnikánál nem utsó szempont(na jó most a 4 legfogyóbb márkáról beszélek).
Valaki itt említette, hogy ezért a pénzért tőlünk nyugatabbra a 6 éves gyereknek karácsonyra tanulóhangszernek a fa alá.... Hát azt hiszem, mondott valamit.Ugyanezért a pénzért sokkal használhatóbb hangszert kapsz attól a cégtől, aki mocikat is gyárt ;)
Nyilván le lehet vele nyomni egy lakodalmat, a közönség 85%-a nem azzal foglalkozik, hogy szól, hanem mennyit kell dobni a menyasszonytáncba. Márkuscsabi most megint meg fogsz sértődni, de ha Te nosztalgiával gondolsz az EM25-re, akkor még sok cuccot meg kell hallgatnod, hogy megcáfolj.
De ez így parttalan vita lesz, úgyhogy ne a Roland tulajok legyenek megsértődve, hanem a gyártó...
üdv: kecsi
Tudnátok nekem segiteni? Van egy Roland EM-25H gépem, de még kezdő vagyok. Létezik olyan program számitógépre, ami audiót lekottáz, hogy Cakewalkban leolvashassam a szólóját és a kiséretét is? Van midi floppym, de annak sem sikerült leolvasni a kottáját.
Nekem Cakewalk Sonar 4 Producer Edition van. Az elég jó szerintem, de elég bonyolult is. A Velocity értékek beállításához,(billentés, az egyes sávokon) pedig - nem vicc - az FL Studio 5.0-át használom, mert ezt a funkciót nagyon profin meg lehet benne csinálni. Amúgy egyáltalán nem midi szerkesztésre van kitalálva az a progi, aki ismeri azt a progit tudja!
Minden tiszteletem annak, aki saját maga szerkeszti meg a midiket, majd az utolsó hangig mindennek saját maga állítgatja be a hangerőarányait, effektezést, midi üzeneteket. Nagyon komoly munka. És az ember lemérheti a kreativitását is vele!
Nekem a billentyűzés, jó néhány évvel ezelőtt az amatőr számgépes zeneszerkesztésből alakult ki. Én szeretek tökölni vele, csak mikor az ember dolgozik is, már kicsit necces az idejét rászánni.
Üdv, Mindenkinek!
Végül is azt hiszem mindenkinek valamekkora igaza van e témában.Éncsak azt próbáltam kifejteni,hogy a kategóriájában nem rossz az exr.Mindegyik hangszernek sok szar stilusa van.És sok szar hangszine. De legalább legyen saját 20-20 jó mind a kettőböl.MIDI-t itthon szeretek hallgatni sőt tanulni is belőle,de abszolút nem itélem el aki ésszel használja.Egy helyen volt ,hogy a ZENÉSZ táncolt tapsolt mig a hangszer játszott hát hozzá nem értőket is nagyon lehangolt az ÉLŐ ZENE hatása.Nekem furcsa ha megszólal a multimilliomos jazz dobos és egy egész Hungária jön ki egy szintiből jó persze ,csak még tudatlanoknak is durva.No de tiszteletem azoknak is akik ezt profi szinten megtanulják.Én egyébként még sem stilust sem midit nem szerkesztettem segitsetek milyen progival lehet a legegyszerűbben .No ez nagyon érdekelne.Szép napot mindenkinek!!
nem tudjátok mennyit ad a greg midi a bedolgozásért?mert hogy van náluk ilyen lehetőség,.chris,én azért törekszem mindig arra hogy legalább egy 16sávos dalszerkesztő legyen a gépemben,mert nagyon jó érzés hallani amint egy nóta felépül,első track-től az utolsóig.nem egy leányálom,én ott szúrom el hogy sosem használom szinte a metronómot,de még eddig panasz nem volta zenékre amit csináltam.
Azért ne háborítson fel semmi, mert véleményem szerint ezen a fórumon bárki leírhatja a véleményét egyik másik hangszerről. Ezt sokan elfelejtik. Ha valakinek nem tetszik az EXR széria, akkor nem tetszik.
De akkor én már a DGX védelmében írom, hogy 10x jobb a billentése, mint az EXR-é, és ha neked számít az, hogy lehet egy hangszerral zenélni élőben, akkor ez egy igazán lényeges szempont. A Midi ma már elengedhetetlen, aki konzervatív, és nem fejlődik a korral, az eltűnik a süllyesztőben. Ne mindig a rossz oldalát nézzük egy midinek. Az nagyon sok mindenre jó, és hidd el nekem, egy külön tudományág, azt NORMÁLISAN megszerkeszteni.
Mert igazán jól megszerkeszteni egy midi fájlt, az annyit tesz, mint a hangszerból kihozni a maximumot, amit két kézzel sajnos el kell, hogy keserítselek, nem fogod tudni megcsinálni.Egy normális midi áthangszereléséhez, nagyon sok órányi munka kell, még egy profinak is.
Egyébként nekem is tetszett az EXR széria...
Egyikben ez a jó, másikban az. De azt nem gondolta komolyan senki ugye, hogy a Yamahában szar stílusok vannak?
sziasztok,épp most jöttem zenélésből:).az exr5 ről annyit hogy nekem is volt,nincs azzal semmi baj,neket a stílusai kicsit üresek,mivel ha jól tudom 5 sávra vannak benne hangszerelve,javítsatok ki ha tévedek.sokat használtam és szerettem vele zenélni.igaz most csináltam egy nagy baklövést,életemben az első nagyon nagyot, a pa50 es korgomat elcseréltem egy va3 ra,de azis lehet hogy csak egyszerűen szokatlan.mert megkell hagyni jól szól a va3 ,de a pa után furi egy kicsit(nagyon).azzal egyetértek ,hogy gyakorlatilag senki nincs elkötelezve egyik gyáró termékei iránt sem.mindenki vegyen azt amit akar vagy ami tetszik neki,nekem a ketronon kívül mindenféle hangszerem volt már,bár azok nagyon jó cuccok.és markus csabitól ezúton is szeretnék elnézést kérni,hogy nem küldtem neki a style kat,de kiment a fejemből,és a lemez is kölcsönben van egyik barátomnál.na jól kiírtam magam,sziasztok szp napot.
Köszönöm Fincy GO az épitő hozzászólást amit az exr-ről irtál igaz innen is látszik hogy kedves KORGOS kicsit hiányos a tudásod a rolanddal kapcsolatban .Sajnos nem te vagy az egyetlen.Nekem DGX-em is volt ha neked a smart media kártya a legfontosabb igazadvan de ha a stilusok és a hangszinek akkor a roland ferrári a yamahához képest szerintem a yami leggyengébbje azonkivül hogy gyönyörű szép a kinézete.A ROLANDOMAT 3éve vettem amikor még 280km mentem érte mert pesten sem volt.NEM tartom rossz hangszernek az árához képest.MEGUNTAM.SZeretnék egy más hangszert amit remélem 3évig szintén megtartok.Ja nem utolsósorban egyszer sem romlott még el a roland itt a forumon már pa 50 essel találkozol hogy szervizben van sőt több is.No de mindemellett még az is előfordul hogy KORG lesz a vége.Nem vagyok egyik márkának sem elkötelezve.Soha nem midizek engem egy hangszerben a kezelhetősége a stilusai a hangszinei és persze az összhatás érdekében ezek jól összegyurva érdekelnek ugy mond az élmény hatás még természetesen a kinézete is.Kedves Korgos annak is örülök ,hogy reagáltál a felvetésemre.Nem misztifikálom a számitógépes tudást valóban a 21.század vivmányai ,de én inkább szeretek egy kicsit hibázó zenészt hallgatni élőben mint egy csúcs járgányos midist.remélem nem bántok meg vele senkit!!!!
Sziasztok, én javarészt csak olvasni szoktam a fórumot, de mielött elszabadúlnának az indulatok cseszka és az EXR védelmére kelnék.
Szerintem mindenkinek az a hangszer jön be amivel jól tudja magát érezni és esetleg tud vele másokat is szórakoztatni. Én ebben az árkategóriában inkább EXR párti vagyok. Nincs telepakolva felesleges cuccokkal mint a Yamahák, de minek is ha valai tud zenélni (Nem MIDI fájlokat nyomni és 1 ujjas balkezet). "Semmilyen editálási lehetőség nincs". Az EXR-ben egyetlen user-programon belül több mint 200 paraméter állítható, és egy szetten belül 100 progi van. A vita egyébként is meddő, mert egy rendes hangszer ára min. 400e-nél kezdődik és mindegy, hogy Korg, Yamaha, vagy Roland a neve. Aki ezt nem tudja megfizetni az ne hasonlítgasson össze olyan hangszereket amiket más országokban a kisiskolás gyerekeknek tesznek a karácsonyfa alá.
(Egyébként informatikus vagyok és 6 éves korom óta, azaz 36 éve zenélek. :)
Remélem nem sértettem meg senkit, nem ez volt a cél. Üdv...
Én még egy ZENÉSZ ismerősömet sem hallottam az EXR-t dícsérni, persze hogy felháborít, hiszen pont egy ilyentől szeretnél megszabadulni, nem véletlenül :)
a vele egyárú Yamahák (DGX-5xx) sokkal többet nyújtanak felépítésben is
akinek van 160.000Ft szintire, az ne sajnálja a 250.000-t hangszerre (PA-50, PSR-1500)
hangulatot egy harmonikával is lehet teremteni, de azt élmény hallgatni, míg egy PSR-270-t nem az
azért mert az EXR-5-ben semmilyen editálási lehetőség nincs, a vizuális megjelenítés katasztrofális,
nem kellene misztifikálni a szintik "számítógépes" tudását a 21.században
Nem akarok senkit sem megsérteni de nagyon kiváncsi lennék rá hány ZENÉSZ van ezen a fórumon/végzettségtől függetlenül/és hány számitástechnikus!!!Tudni illik nem az én tisztem megvédeni a roland exr-szériát de az kicsit felháboit ahogy le van fikázva.Nekem yamahám is volt egy kettő de azon ebben a kategóriában egy normális hangszin sem volt a rolandhoz képest.Hangsulyozom ebben az ÁR kategoriában.Amit itt sztárol mindenki azok azért minimum a duplájába kerülnek.Szerintem az a baj hogy sok ZENÉSZ csak a csúcs kategóriákkal tud érvényesülni tisztelet a kivételnek ha egy yamaha psr 270-et adnának neki elmúlna a tudása ,pedig azzal is lehet ám hangulatot teremteni nem csak a tyros 2-vel .Tehát az a véleményem átlagos vendéglátóba lakodalmakra tökéletes az EXR-széria sőt némely funkciója ki sincs használva.A ZENÉSZEKNEK jó muzsikálást a SZÁMITÓGÉPESEKNEK pedig mégdrágább kütyüket!!!
jaja,de nincs nagy gáz mert egy kis pénzem van,csak általában nem szokott lenni lóvém,és kénytelen vagyok cserélgetni,egyébként emailen ilyen ajánlatok is jöttek,psr1500,g600bár attól tartok,valahogy megoldom majd .tetszik a va3 rengeteg hasznos funkció van benne és a dobok is nagyon ott vannakde rájöttem ,mégsem ez az amit kerestem
Az EXR-5 höz képest nem rossz(ahhoz képest minden jó), de ahogy a Korg topicban is írta valaki, már két éve is 150.000 irányáron mentek a VA-3-ak és amennyiért hírdeted, VA-7-t lehet most kapni
Jopafa gyerek vagy te jampi megint meg akarsz valakit fejni?
Engem már sikerült,hiszen még mindig nem küldted a csere stileket amiket igértél.Meg vagyok nélkülük is csak igy lett volna korrekt...
Na további sok sikert!
Sziasztok!
Nekem egy JV - 90-es Rolandom van, mellette egy Korg M1 - es, szuper mind a kettő. Sajnos az új gépeket nem igazán ismerem. Ezek a gépek nem mai gyerekek, de szerintem még mindig megállják a helyüket...
van egy szép állapotban lévő Roland VA3 as és egy behringer keverő eladó nálam a kettő ára 260ezer forintocska,sztem korrekt ár.ha érdekel írj :revesz.laszlo@chello.hu
attila,tőlem ne mvehettél va3 at én most veszek,nekem korgom volt.de a kérdés az lenne,hogy tudok e sávonként dalt szerkeszteni?fontos lenne a válasz,ja és ha van egy két demod azt is szivesen veném
Sziasztok
Ha lenne valakinek E-68, 66, 86-hoz használatija, küldje el nekem e-mailben. Küldök helyette midiket, stílusokat. Keresek még stíluskártyát is, magyar stílusokkal. suszitibi@freemail.hu
Tudna valaki rolandra stylusokat küldeni??Minden fajta érdekel/bossa,latin.bigin,rock.hazai mulatósak,roma ,disco,technó/ de főleg saját magatok által szerkesztettek érdekelnek!!!Én is tudok cserébe egy egész cd-nyit még yamaha stylusokat is előre is köszi...... Nem utolsósorban nagyon tetszik a fórum rengeteg hasznos infót hallok tőletek mert én is hangszer cserén gondolkodom.
Igen, tényleg nagyon szép dögös hangja van az SD 5-nek. A dobok nagyon életszerűek, a fúvósok is faszák. Annyiból emlékeztet engem a Korgra, hogy itt is megfigyelhető az élesebb hangzás, nem olyan puha mint a Yamaháé.
Viszont megmondom őszintén, nem egy nagy durranások a stílusok, egyáltalán nem látok semmi extrát, bennük. A Yamcsié nagyon jók, nekem ezért tetszenek. Itt csak annyi van, hogy új stílusok, még nem ismerem őket. Annyit azért hadd szóljak a Roland mellett, hogy a stílusok nagyon jók abban is. A hangzás tényleg szubjektív, mind jól szól, (bár nekem a Pa80 gitárjai elég gyengék, amiket a rossz effektezésben látok)de a stílusok magasan a Yamahában vannak a legjobban kidolgozva.
Helló! nekem van egy eladó Ketron XD-9 4,7GB HDD, vokálproci, 2 MB Flash Rom amin 200 ritmus fér el 3 éves, jól megörzött irányár 400.000 info gajdos@baunetworks.com
" .pl egy ketron szinti is dögös,csak kevesen használják "
Igazad van!Mindig csak a japcsi szintikről van szó,pedig tradicionális hangzásban csúcs a ketron,egyre többen felfedezik.Nem csak én gondolom így:
http://www.jazzhooves.com/keyboardreviews/ketron/review.html
Nekem Korg szintim van, eléggé értek is hozzá. Hallottam rengeteg Korgot, nemcsak a yami dolgozik ugyanazokkal a hangszínekkel, hanem mindegyik. Majd hallgasd meg mindet.
A rolandban Roland hangszínek vannak, a yamahában Yamahák a korgban meg Korgok... Bármelyiket meghallgatod, mindet felismered a hangjáról.
A Yamahának rosszak a zongorái... Khm. Szerintem nézd meg a steinway zongik után melyik a legkapósabb zongora...(Akusztikusban) hidd el le tudják szedni elég faszán Yamcsiék a zongorahangot.
Majd nézd meg, egy sima kis dgx-nek is milyen fasza zongija van. Ez egyébként ugyanígy érvényes a Rolandra, zongorában egyszerűen fenomenális. Viszontegy steel gitár a rolandban borzasztó. És az összes Rolandban ugyanaz a szar gityó van. Hllgasd meg őket sorban:Va-k G-sorozat, E sorozat...
nagyon hasonlóan szólnak!
A Korgnak egyetlen előnye van: Van egy éles dögös hangja, ami élőben zenekari felhasználásnál nagyon előnyös. Egyébként a kíséretei elég gyengusok, és az összhatás kísérettel játszva elmarad egy Yamaháétól.
sziasztok:)chris,minden vita nélkül,próbáltam a tyroskettőt,miért ugyanazokkal a hangszinekkel dolgozik a yamaha immáron 10 éve,?nekem az nem tetszett benne ,hogy a dgx,psr, sorozatban ugyanazok a hangszinek. kisebb nagyobb változásokkal .ez necces,ja ,és sztem egy Yamahát egy korggal sem érdemes összehasonlítani,mert ég és föld.a korg úgy szólal meg ahogy azt te akarod,amíg egy yamahánál korlátozva van a szerkesztések aránya.kivétel a tyros2.a yamahában úszik a basszus ,nagyon nagyon sok hibája van:Da zongora hangszínei csapnivalóan rosszak.ez a zén véleményem.és szó sincs itt arról hogy a yamaha mindet lealázza sztem.pl egy ketron szinti is dögös,csak kevesen használják!üdv
Szerinted a Roland topicban milyen hangszert fogunk ajánlani?
Vegyél yamit vagy korgot azoknak szuper a hangjuk és jól vannak összerakva a többi az szar! Uff!
Ja és mindig igazam van már az asszony is rájött,bár nem szivesen vallja be
Bocs fiúk, nehogy összekapjatok, Én csak érdeklődöm, inkább a tapasztalatotokra vagyok kiváncsi. A világért sem szeretnék vitafórumot. Azt próbálom körbejárni, hogy melyik irányba induljak a hangszerválasztásban, és szigoruan e körüli árkategóriában.
A segítséget köszönöm, ha van még valami tapasztalat, azt szivesen venném.
Én sose mondtam hogy a többi hangszer rossz sőt játszottam is rajtuk a tyros 2 nagyon jó hangszer ,csak gyenge 1 milla és ehhez képest szar az e 50.
a psr 3000 is jó hangszer de attól még a többi az nem szar csak más,ezt nem értitek!
Hát én akkor gondolkodtam először, hogy márkát váltok, amikor egy hangszerboltban nézegettem a PSR 3000-et. Mérges voltam kicsit, de amikor hazajöttem megnyugtattam magam...
Viszont mikor kijött a T2 akkor bebizonyosodott számomra, hogy a Yamaha gyártja a legjobb arrangereket. Jól szól a Korg, sokat tud a Roland, de a Yami lealázza őket...(Szerintem)
Nagyon jók a stílusok, nincs ezen mit bizonygatni. Egyszerűen lehidalok attól, hogy nemcsak modernebb, meg okosabb a Yamcsi, hanem még jobban is szól az igényes stílusai miatt!
A Jól összerakott Pa80-as lehet hogy megmarad, lehet hogy el lesz adva (attól függ, hogyan keres majd anno) de a legközelebbi szintim erős a gyanúm, hogy nem Korg lesz!
Látod Chris már levette a csövet a szeme elől... vagy nem is vót neki.... legalább megnéz, meghallgat másokat is.
Azért tényleg érdemes belehallgatni ott pár stílusba, hangszínbe.
És ezzel nem az E50-edet fikázza, csak nyitogatja a szemedet.
üdv : kecsi
miért szerinted nem gyerekes ilyen dolgokkal jönni?
Hogy csak ez vagy az a szinti jó
Vegyen mindenki PA 80-at és lesz egy szép új világ.
Amugy is ...ez roland topic és szeretnénk itt tapasztalatot cserélni nem azt olvasni hogy miért szar a roland.
Nekünk nagyon jó és megfelel.
Csak azt elfelejted, hogy a másik két hangszer 2 évvel idősebb széria.
Csak, hogy ne tudj nyugodtan aludni: Az E50, meg a E60 műszakilag egy az egyben az EXR széria! Na arról mindent el lehet mondani, csak azt nem hogy profi összeszerelés!
Ó my got! Nem is tudom mit irjak könnyekig megvagyok hatódva.
Erre a napra vártam 4 hónapja azóta hogy megvettem az E50-et.
Azóta mindenki csak lehülyézett és átakart tériteni korgosnak vagy yamisnak.
Megadom az elérhetőségemet és ott is beszélhetünk és segitek amiben tudok
MSN:markuscsabi@hotmail.com
SKYPE:markuscsabifreemail.hu
EMIL:markuscsabi@gmail.com
Vendéglátos zenész vagyok, Korg IS50B van, egy hete vettem egy Roland E 50.
Kezdetek kezdetén a roland E sorozatot végig használtam, majd ezt megunva váltottam anno Korgra.Most ismét a Roland mellett döntöttem, az tény , hogy még sok munka lesz vele, mire mindent beállítok rajta, hogy úgy szóljon ahogy szeretném.
Pár szempontot felsorolnék azért, hogy miért döntöttem a Roland mellett.
Rolnad e 50:
szervízbe műszakilag dícsérték, csupán egy volt náluk javításon, az is a sör miatt,
az összes hangszerboltos dícsérte,
nekem is tetszett mikor kipróbáltam,stílusokat felkell rakni rá, kiherélni és már jók is,
Korg:
ebbe a kategóriába a PA 50 az ilyen árfekvésű, a szerelő szerint egy hulladék, voltam is nála és láttam ott kettőt,
Yamaha:
a billentyűzet alatt a gumiknak hamar vége,
+ egyik haver vett egy 1500-at Szfváron., persze magyarnyelvű leírás nélkül, azóta küldik neki 2006.12.28 óta. Vicc!!!!!!!!!!!!
Röviden ennyi,ez csak az én véleményem, de szerintem markuscsabi Te is így gondolod!
sziasztok:)jó hangszer a pa50,de ez már csak az én hülyeségem,hogy állandóan váltani akarok,ráunok mindre,lehet azért mert sok melóm van vele?azzal csinálom a midiket,elég sokat vagyok vele:)
Szia Dominik!!
Köszi a tanácsot, jó hogy elmondtad a véleményed hisz én éppen a gyári stylusokra voltam kiváncsi!
Ezek után biztos vagyok benne hogy a Román zenekar is szerkesztett ütemmel dolgozott!
Mégegyszer köszi!!!
Sziasztok"
Szerintem se cseréld el! Neken vokt G-600-am, és mielőtt eladtam, egy csereajánlat miatt megnéztem egy ismerősöm VA-3-át. Hát nem lett abból a cseréből semmi. Gondolom tudod miért. Az igaz, hogy a VA-3 újabb, mint a G-600, de szebb hangszinei voltak az egyémnek. Miért akarod elpasszolni a PA-50-et, nem tetszik?
Szia Tibcsi!Én 2-évvel ezelött eladtam a 2100-as yami-mat mert úgy gondoltam hogy lecserélem egy 3000-res re! Úgy is történtt meg vettem a 3000-rest de nekem nem tetszett! Ki esik a kottatartó,a kottatartó esés közben beletörte a pendrive-ot, rossz billentyüzet és hiába hiresztelik hogy olyan mint a Tyros hangzásra, ez nem igaz csak hasonlit! 2-hónap múlva eladtam és vettem egy VA76-ot használtan!Már azon a héten elromlott a zip drive-om és nagyon neheze tudtam venni hozzá másikat! A Roland képviselet adott volna 60000ft-ért de sikerült vennem számitó gép bontóból egyet 3000 ft-ért! Utána nem sokára a zip lemezem is tönkre ment. 5000ft környékén tudtam hozzá venni de nem volt könnyü! Ezek a zippes dolgok azért szügségesek, mert nincs tárhelye a gépnek és minden stl-t ezen tárol, kivéve a 128 beépitett stl-t!De a gyáriakat ami a gépen vannak, azokat el kell felelyteni, mert azok használhatatlanok!!!!! Szóval kellett 2-honap mire sikerült "beéllitani a gépet"!Amikor új zip lemezem lett és egy használt de jól müködö meghajtóm, onnantól kezdve nem volt gondom a szintivel! Ja azt hozzá kel tegyem hogy mikor elromlott a zip lemez, akkor úszott minden stilus! Szerkesztésileg, hangzásilag és kezelhetöségre kifogástalan és nagyon jó a billentése! A netröl rengeteg stilust lehet letölteni! Én a lemezre több mint 1000 stilust szereztem! Fogad minden roland stilust mert a hangszinek könyvtárakba vannak pl.G800 G1000 VA7 76 és valamilyen régi E szériás hangszer hangszinei! Ha olcsón meg tudod venni akkor vedd meg de a zippel óvakódj!!!!!! 380000ft környékén tudod meg venni akkor inkább Tyros! Azért jobb a Tyros a 3000-res nél mert van benne Hdd, jobb kézre 3 hangszin, jobb a bilentyüzet-e, a hangszinei vastagabbak próbáltam egymás mellett a két hangszert, nem utolsó sorban szebb és tekintélyesebb! Ja és a Tyroson is van USB amivel össze tudod kötni PC-vel! De én a zipp ellenére nem bántam meg hogy elcseréltem a 3000-res yamit a VA76-ra mert szerintem sokkal jobb hangszer!!!!!!
sziasztok,valaki egy pár dolgot VA3ról tudna írni nekem?mert szinte nem is hallottam még hogy szól,és a korg pa50 emet akarom elcserélni.vagy valami linket ahol demókat tudok meghallgatni.előre is köszönöm:)
Szevasz kedves Dominik!
Egy kérdésem lenne hozzád még pedig, a Roland VA-76-al kapcsolatban.
Éppen most akarok hangszert váltani most egy Yamaha Psr-2000-em van és Psr-3000-ben vagy Tyros 1-ben gondolkodtam!
De minap zenéltünk egy szülinap s mellettünk volt egy Román zenekar és ők Roland VA-76-al dolgoztak s nagyon szépen szólt nagyon kellemes volt a dob és a basszus sem volt monoton!
Csak azt nem tudom, hogy ezek gyári stylusok voltak vagy szerkesztett stylusok!
Szerinted ha élőben játszuk a dalokat, "nagyon keveset használunk midit"jó választás lenne-e a Roland VA-76????
S mi szól mellette???
Köszi szépen!!!
Én is tudom hogy sok, ki is nevettem a boltost hogy egy ilyen régi Korg-ért 400000ft-ot képes elkérni! Pesten, egy erösen használt Korg PA-80 hdd-vel,vokállal,video kárnyával volt kitéve 310000ft-ért! De szerintem a VA76 380000ft-ért reállis!