Tamáskám!
Nem megbántani akartalak de én már kinőttem abból hogy muti meg! Hallottam épp eleget mindkettőt. Csak azért lehetnek versenytársak mert az idő miatt a va-7 ára mára egyezik az E-60 al. De próbálj emlékezni fénykori árukra, azok azért magukért beszélnek.
Köszi jankobacsi már meg vettem,csak véleményeket kértem az látszik ki használta már bulikban mert ez a fö lényeg,csak élö véleményeket szeretek köszönet mégegyszer,én tudom,hogy ujjabb hangszer e60 de nem merem eggy az egyben elcserélni még igy sem,pedig jó az e60 is,a kártya javára szól de se baj.
András
Szia jankobacsi! Nekem volt va 76, 2003-tól 2006-ig! pontosan tudom milyen és hogy szól! E60 nem teljesen 3-évig volt! Ha ti,nem tudtátok színpadképessé tenni, az nem a hangszer hibája! Én érveket írtam, leírtam mivel tud többet,sőtt ha kell vannak demóim, hasonlítsuk össze. Ez egy buta kijelentés,hogy gyerekjáték, nem tudtam színpadra vinni.... Miért nem tudtad??? mert nem tudtad beállítani....
De nincs értelme erről beszélni, vitázni, tegyél fel egy demót és hasonítsuk össze.
Gyerekek!
Mi a VA-7 et rengeteg bulin használtuk, remekül. Az E-60 at megvettük, és nem tudtuk színpadra vinni, mert nem jól szólt! Eladtuk, de hatalmas bukóval! Az idő a zip meghajtó gondok valósak, de arra van orvosság és hangszer van a kezedben.Girjának teljesen igaza van, az E-60 csak játékszer.
Akkor Tamás mért adtad el a ketron?az profi hangszer veri az egészet,neked már volt e60,de nem is ez a lényeg védjük már a márkát valamennyire a Jamaha 24 év alatt annyiba került javitásilag vehettem volna másikat pedig igen csak saját magam javitom,Roland ketsor bill csik meg kb 10 mikro kapcsoló,
nekem van egy német hangszer szervizes barátom,függetlenül hogy valaki már itt mondta,régebbi hangszer de hangenerátora sokkal profibb még igy is állitólag a billenytyüzetröl nem is beszélve,de mondtam már csak beszélgeünk és ez roland fórum.
de itt monta azt is valaki,a felesegemmel 35 éve élek egy kicsit unom néha, de mégis szeretem gondolom sokan idövel ezt is elérik és legyen meg akkor is a véleményük.
András
Kedves András!
"Ritmika" meg ilyenek értem...
Ezek alapján én azt mondom vedd meg a Va7-et! Ne kínlódj ennyit! E86 után az is hatalmas előre lépés lesz!
Sziasztok! Nem akartam hozzászólni bizonyos okok miatt de nem bírom ki!!! Girja miért játékszer????? az e60 a va7-hez képest?????????? kérlek írd le alapozd meg tényekkel. Azért játékszer, mert modernebb hangzásvilág??? azért mert modernebb és több stílusok vannak benne??? azért mert az e80 hangmintáit kapta???? azért mert funkciók tekintetében modernebb??? Pl. szekvenszer, stílus szerkesztő, gitármód, make up tools, tárolási eszköz mamória kártya, a zip már akkor elavult volt mikor beletették a va-ba.
A VA7 valamikor jó hangszer volt 2001-ben, (de volt tőle sokkal jobb is pl yamaha psr9000) 2006-ban kiadtak egy újabb generációs hangszert E-széria mind funkicióban mind hangzásban sokkal jobb hangszer!!!!!
Vagy hogy gondoljátok, visszafelé fejlődik a hangszergyártás???
Szia András!
Nekem volt VA-7,aztán meg E-50 ami ugye pár funkció eltéréssel majdnem E-60! Az E-50 játékszer a VA-7 hez képest!Még ha modernebb isAztán az E-50 után egy Korg pa 500 amihez képest az E-50 max csak ebéd utáni diétás desszert kategóriának felelne megDe ezt ne fikázásnak fogja fel senki,ez a kipróbált tapasztalatom, véleményemA kártya miatt okésabb az E50 60,mint a VA-7 a zip miatt,de ha van tartalék zip meghajtó és zip ez se gond!
a Mindenkit
Ha teljessen igaz amit irtok itt az e50 röl,akkor mért akarnak cserélni va7 re,és van olyan köztük akinek már elötte volt va7,találtam jó pár cserét va7-re és most,én már irtam, hogy pa50sd volt hangszinek élöben fuvos nagyon jók a többi olyan jó régi kicsit vékonyka,a ritmika van mit hozzá füzni,kiprobaltam jo pár százat amit közvetlen régi használotól kaptam de nem hat meg élöben,igaz a va olyan ércesek hangszinileg de ritmika az sokkal jobb,egy két dolog azért még régiből is jobb a va7 ben mostaniaknál,kifogok probálni e50 et és meglátom.
Üdv András
a Mindenkit
Ha teljessen igaz amit irtok itt az e50 röl,akkor mért akarnak cserélni va7 re,és van olyan köztük akinek már elötte volt va7,találtam jó pár cserét va7-re és most,én már irtam, hogy pa50sd volt hangszinek élöben fuvos nagyon jók a többi olyan jó régi kicsit vékonyka,a ritmika van mit hozzá füzni,kiprobaltam jo pár százat amit közvetlen régi használotól kaptam de nem hat meg élöben,igaz a va olyan ércesek hangszinileg de ritmika az sokkal jobb,egy két dolog azért még régiből is jobb a va7 ben mostaniaknál,kifogok probálni e50 et és meglátom.
Üdv András
András, az E-60 a neked való ebben az esetben ha ilyen elvárásaid vannak, ár-érték arányban... Mondjuk, és a billentés szempontjából még mindig a G800, G 1000-nél vagyok leragadva... Bár az Ensoniq KS 32 amivel most is zenélünk, sem megvetendő hangzású-billentésű. Zenex állapította meg egy közös buli alkalmával, hogy jobban szól az orgona+ 1-2 hangszín, mint az s900-ban. De gondolom, neked nem nagyzenekari-színpadi megszólalás kell... Szóval, E-60.
Igen András próbáltam! Ahogy írtam,3 évig volt va 3! A v5 v7 egy kaptafa va7 2 napig volt nálam kölcsönbe nyílván jobb volt, de nem sokkal! E 60-at max inkább csak próbáltam, meg amit hallottam! Még is ez alapján hangban inkább mint va 7!
Így van csak beszélgettünk! Ahogy írtam nem szerettelek volna megbántani! Köszönöm a válaszod! Azért kérdeztem vissza erőszakosabban, mert azért mert valaki megtudta venni, hogy egy csúcs gépe legyen adott márkából, az még nem biztos, hogy mindenkinél azt jelenti fürdik a pénzben, vagy épp apuci alá tolta... Már pedig kicsit ez is érződött az írásodból számomra!
Csak a kérdésedre válaszolván! Én is E60 mellett teszem le a voksom!
Sziasztok
Én a világért sem akarok senkit megsérteni,mondtam ez az én véleményem én hetente már 1 bulit vállalok csak,én egymagam játszom már 8 éve,egy 100km körzet de nem is ez a lényeg,a hangszerről beszéltem,és kérdeztem a cuccom :zeneboy"nem egy profi de közepes minőségben megszólal 200 szem-nek-de mondtam már azt is,hogy korg szebben szól de nem jön be,túll hifis ezt már nem tudja a cuccom az is lehet,de senki nem mondta,hogy jobb volt a buli vagy rosszabb én ezt mondom,hiába van mercédeszem egyszer végig megyek az utcán ,jobb lessz az önérzetem de nem jelenti többen szeretnek maximum a csajok a kocsiért,és lesz amit végig húzzonak,na én be is fejeztem bocs azért én csak kérdezgetlek benneteket a hangszer véleményekről és mondtam azt is,csak elfogultság nélkül kinek mi a véleménye az va7 ről és az e60 ról
De mondtam senkit nem szeretnék megsérteni csak beszélgetünk ennyi.
Köszi András
Sziasztok!
Egyébként én mindig olyan hangszert kerestem, és keresek ami több "funkciós".
Mire gondolok?
Régebben is, de ma már a "nehéz gazdasági helyzetben" különböző felállásban kell muzsikálni. Itt arra gombolok: Egyedül, másod, harmad, negyed magammal. Ez újabb, és újabb feladat elé állítja a billentyűst. Tehát hol automatával, hol teljesem manuális módon kell játszani.
Így nekem olyan hangszer kell, amivel jól tudok manuálisan kísérni
(Bal oldal Bass- jobb oldal egyéb kísérő hangszerek, illetve szólózni is ,ha kell). Legyenek jó, és könnyen kezelhető automaták, és nem utolsó sorban a midiket is jól kezelje, illetve lejátszás közben lehessen még szerkeszteni is.
Kívánatos lenne a 76 billentyű, de mivel én hétről hétre utazok, mindig más, és más helyszínre nem szeretnék azért teherautót venni, hogy beférjen a szintim.
A választást befolyásolja, hogy a hangszer ismert legyen, ha műszaki probléma lépne fel legyen szervizelhető, és sorolhatnám még.
Nekem akkor a va7 ezeket a 3.649 hangszínével, 116 jó minőségű dob szettel,128 hang polifóniával, 128 User program hellyel amit nagyon jól ki tudok használni a beállításaim mentéseinél, és még sorolhatnám. No ezért döntöttem akkor így.
Persze tudnék arról is írni, hogy mi nem tetszik a hangszerembe, de a feleségem se tökéletes, mégis őt szeretem a világon a legjobban.
Vártam a Roland új nagy ágyúját, de nem jött. Mit csinálhatok? Maradok a réginél, ezt legalább már megszoktam, nem kell az agyamat törni azon, hogy a műsoromat áttegyem egy újabb gépre. Nem vagyok lusta, csak egy kicsit már kényelmes.
Szerintem egyik válaszban sem hangzott el, hogy ne vegyél középkategóriás hangszert, csak csúcsot. Én leírtam - igaz csak tömören, mert nem volt egyik Rolandom sem, csak próbáltam őket - neked a Va7-ről és az E50-ről is a véleményemet. Az E80-at csak azért említettem, mert előttem már valaki szóba hozta.
Attól meg, hogy valakinek felső kategóriás hangszere van, még adhat neked tanácsot középkategóriás hangszerről is, ha az illető már játszott rajta, vagy birtokolt is netán ilyet is. Én ez alapján neked az E60-at ajánlom. Főleg, ha számít a plusz billentyű is.
Azt, hogy mit veszel vagy ki mit vesz az sok mindentől függ! Te ezek szerint "CSAK" elvből nem veszel jobb hangszert! Ezzel semmi baj nincs! Azért kíváncsi lennék hangtechnika milyen ezek alapján, mellé az árpolitika! Vedd költőinek a kérdést, nem turkálnék senkinek a zsebében! Csak nekem az a tapasztalatom, hogy aki csak így gondolkodik az kivenni akar de beletenni , szolgáltatni, adni nem! Valahol erre utal, hogy nincs közeped a pa50-en...
Mielőtt megsértenélek vagy bárkit is! Amit leírtál nagy vonalakban igaz, nagyon sok olyan "kényelmes" funkció van a drágább hangszerekben ami miatt kijelenthető valóban inkább magunknak vesszük!De, hogy csak magunknak ez túlzás! És ezt te is pontosan tudnád, ha legalább 1 napig a kezedben lett volna ilyen gép-bármelyik márkától! A megszólalás az megszólalás mindenhol! Lehet nézni a Tv-t feketén fehéren is, lehet egy 37"-es LCD-n is, meg lehet 102-esen is! A végső élmény nem egy és ua- az lesz!
Senki nem az E80-at ajánlotta neked, csak azt tettem többek között szóvá, hogy ne visszafelé fejlődj!
Hidd el nem azért vettem pa3-at, mert tetszett a lejátszó benne...
Részemről ez a vélemény...
MySzivar!
Ilyet is sokszor hallok, hogy bolt... Én ilyenkor mindig csak kérdezek: Miért ott kell meghallgatni egy hangszert? El kell menni rá kell szánni ahhoz, aki már megvette és valamennyire be van lőve egy műsor! Persze ha akkor jelent meg és annyira új, okés!
Andrásnak is ezt ajánlanám! Keressen fel kollégákat! Próbálja ki, hallgass meg! Nem új szériák, hogy ne lehetne belőle találni azért 1 megyén belül! Akkor pontosan eltudja dönteni!
Dehogy bántottál meg valakit is! Különböző embereknek más az ízlésük, igényük egy hangszerrel szemben. Nekem ez a véleményem, neked pedig az. Azért veszi az egyik ember ezt a hangszert, a másik azt. A fórum pedig azért van, hogy ezt megbeszéljük.
Én ezért nézem rossz szemmel, hogy egyesek, ha a saját márkájukról valaki negatív véleményt ír (kúltúrált, érvekkel alátámasztott módon), már személyes támadásnak veszik. Az utóbbi hónapokban nem, de régebben nagyon sok márkaháború volt a különböző márkát képviselő fórumok közt itt a Hangmesteren. Szerintem ez gyerekes.
Az a lényeg Misibá,hogy jól érezd magad a gépeddel még egy jó darabig,aztán meg csak meghozza majd a "Jézuska"a következő vágyaidnak,akkori igényeidnek ... a pénztárcádhoz igazított hangszer márkát úgy legyen( vagy ebben a márkában a következő ugrást)Jó egészséget kívánok!Így van...az életben meg a nagy "rendezőelv" teszi szépen a dolgát sorban mint a boltban
Üdv...
Sziasztok!
No kedves Appelláta, én meg pont a fordított helyzetben voltam.
A PA80-at, illetve a VA-7-es között hezitáltam. Akkor én a PA80 menürendszerét találtam bonyolultnak. Persze az is lehet, hogy a Tajti muzikban nem tudták elég jó bemutatni a Korgot, a Rolandnál pedig szinte minden kérdésemre adtak válasz.
Akkor azért választottam a va7-est. Egyébként meg vagyok vele elégedve, nem mondom, hogy nem lehetett volna jobban is megcsinálni, de kérdem: van tökéletes hangszer?
Ugye nem bántottam meg senki, véletlen se szeretném...!
Köszöntök Mindenkit
Nem tudom ki,mennyit zenél nem is érdekel de higgyétek régóta csinálom de rendezvényeken, élöben igaz nagyon sürün nem váltogatok hangszert nem is vagyok igénytelen 2 éve még 86-om volt de senki nem kérdezte miért ha jó a buli vettem egy korg pa50sd jól szól,élőben nem töki nincs közepe,biztos lehet állitgatni de én mást is csinálok és megfogadtam 200000 nál nem adok többet hangszerért mert miért is,nem nekem kell,hogy tetszen hanem akit szórakoztatok,én azért kérdeztem közép mezőnyü hangszerként mennyire ismeritek az hogy milyen lejatszo van benne nem érdekel,azért akinek volte E60-va7 de elfogultság nélkül, mind a kettö szeretném ha véleményeket mondana,és buliba is járt vele nem otthon használta,ezzel nem szólóm le akinek drága hangszer van megbirta vennei ennyi, de higgyétek el nem attol fognak jol szirakozni,hogy 1 mill,vagy 2k hangszerrel játszatok ez legalább 70%, ez az én véleményem.
Köszönet Mindenkinek aki eggyet ért az tudja mért mondom, aki nem attol elnézést de ez van.
Üdv András
Én mielőtt a Korg Pa80-amat vettem 10 éve, potenciális pályázó volt a Va7 is. A Pa80-at a Ferenc körúti Eldorádóban, a Va7-et a Westenben próbáltam ki egy azon napon. A Va7 annyira idegen volt számomra mind hangzásilag, mind kezelhetőségileg (nagyon kevés panelgomb, alapvető állítási lehetőségek több oldal mélységig eldugva a menübe), hogy egyértelmű volt, hogy a Pa80 a nyerő számomra.
Évekkel később próbáltam az E50-et és nekem ár-értékben nagyon szimpatikus hangszernek tűnt. A hangzása is befogadhatóbb volt a számomra.
De ha már említésre került az E80, azon is volt szerencsém egy picit prüntyögni. Ráadásul olyannal, amibe benne volt az SRX (ha jól tudom a nevét) dobhangszín bővítő kártya. Hát nem kérdés, hogy a három típus közül torony magasan ez a nyerő.
Erről a "Visszatérésről" még egy gondolat:
2 napja keresett meg egy kolléga, hogy pa3-a van és pa2-re cserélne.. Pusztán azért mert pa2-est hallott úgy volt segítenek neki, de a többiek pa3 musicantot vettek és nem segítenek! Ő meg kevés tudásilag a hangszerhez! PSr yamahás sorozatban is nem egy példa volt, hogy mert a 740 dögösen szól..Persze hangzásilag dögös, de köze nincs az élő hangzáshoz amit egy S900 nyújt hozzá képest!
GW7 8-at is nem egy történet volt már, hogy szar a hangszer közben meg kiderült aki nem kezdi el bújni a mesébe sem varázsolja elő azt amit tud a gép!
Úgyhogy én azt mondom, vannak bizonyos hangszerek amikhez fel kell nőni picit tudásilag is! Mellesleg az e80-at sem kellett volna említened, mert abban a 2 slotban ha legalább a drum kártya benne van akkor a va7 mellette, maximum virágtartó állványnak használnám! Nem egy kategória sajnos!
ui: Bocs va sorozatos tulajoktól, nem őket akartam megsérteni 1-2 erős mondatommal, hisz én magam is szerettem, jó kis hangszer volt az akkor mikor megjelent!
Szerintem aki hallott már 1-2 más márkát és van egy pici füle az hallja a különbséget és bizony nem a va7 javára...
3 évig volt Roland VA3-am, néztem a Va7 és 76 ot is! Próbáltam már E 80-60 és G70-et is! A va7-et maximum megszokta a fületek, de hangzásilag azért egy generációval előtti!
De ha neked van va7 győzz meg egy alappal.. biztos van itt még valaki aki e sorozatot használ...
Szia!
Nekem, csak álmom volt a Roland is, és a Korg is, most más van és volt, de még talán lehet, de nem biztos! Azért ide írok, mert egyetértek veletek, nekem is ez a véleményem,...további jó egészséget és sok-sok jó bulit! A többit az élet, úgyis lerendezi!
Üdv.:Mis
Nagyon köszönöm az elismerő szavakat és a megtisztelő ajánlásomat!
Mindig szívesen veszek részt olyan közösség életében, ahol tippekkel, tanácsokkal segítik egymást az emberek, ezért örültem, hogy eljutottam erre a fórumra is
Idén huszadik éve hogy ráléptem a "szintimánia" rögös ösvényére, ugyanakkor soha nem volt megfelelő összegem komoly eszközökre. Így mindig ügyeskedni, ötletelni kellett, hogy mihez hogyan lehet hozzájutni, hogyan lehet a legjobb dolgokat a legkisebb tőkéből elérni, létrehozni. Azt a luxust pedig sohasem engedhettem meg magamnak, hogy többszázezres hangszerek között válogassak és talán még rosszul is válasszak közülük.
Megéltem sok kreatív időszakot és sok alkotói mélypontot, így jól tudom, hogy van amikor az embert a hullámvölgyböl egy jól megválasztott új eszköz tudja kirántani, vagy épp fordítva egy rosszul megválasztott hangszer veti vissza az alkotásban.
Remélem, hogy az eddig szerzett tapasztalataim megosztásával másokat is hozzá tudom segíteni hogy az eszközök használatát többféle irányból meg tudják közelíteni és talán jobb döntésekhez adhatok inspirációt.
Ha még alkotókedvet és lelkesedést is tudnak a soraim adni, az pedig számomra a non plus ultra!
Engedd meg hogy képzeletbeli kalapom (tudom Neked az is van ) magasra emeljem előtted!
Mindenek előtt azért, mert ilyen alapos és szépen összeszedett összehasonlítást régen olvastam nem csak itt a fórumon, de egyáltalán ... magyar nyelven. Nagyon hasznos volt számomra, és gondolom többeknek is akik hasonló választás előtt állnak.
Másodjára pedig mert nagy alázattal és érdeklődéssel olvastam illetve néztem végig blogodat, ahol egy nagyszerű zenészt és alkotót ismerhettem meg Benned.
Ha nem veszed zokon, ide linkelném az oldalt amiről beszélek, mivel úgy látom szerénységből meg sem jelölted az elérhetőségeid közt. Pedig sokan tanulhatnak belőle úgy gondolom. Hasonlókat látva nekem mindig újraéled alkotókedvem, visszatér lelkesedésem .
Nem utolsó sorban csak azért is érdemes benézni Csabához, mert rávilágít tevékenysége, hogy van élet a vendéglátózáson túl is.
Synthimania blog Üdv : kecsi
Nekem is volt KORG X50-em, de nekem semmi olyan jellegű problémám nem volt, mint az előttem hozzászólónak. Hibátlanul működött, nagyon sokrétű és hasznos jószág. De a műanyag háza tényleg egy kicsit gyengusz.
Juno Di ugyan nem volt, de az elődje RS-5 az volt és biza remekül összerakott hangszer. Az X50-nél sokkal minőségibb anyag és összeszerelés.
Első körben fontos lenne meghatározni az irányt. Mondok támpontokat:
X50 - Sok-sok hangszín, főleg elektronikusokban nagyon nagy a kínálat, de az akusztikus hangszínek sem rosszak... de pl. a zongora egy kicsit műanyag... az orgonák viszont királyak. Nagyon hasznos a két polifónikus appreggiátor, amiből PROG hangszínre 1-et, de COMBI-ra mind a 2-t használhatod. Ergó egy splittelt, layerezett COMBI-ban a két appreggiátorral full dob-basszus-kísérőhangszerek plusz szóló hangszín összeállítást létre lehet hozni, mintha lenne egy "vendéglátós" szintid, csak épp mondjuk csárdás helyett Jarre Oxygen-jét nyomatja. Van neki két master effektje, amelyek működése hasonlatos a korábbi modellekével (M1-től X5D-ig mind), de van egy plusz insert effektje is, amit be lehet linkelni a hangszínbe a master effektek elé... mindegyik partra tetszőlegesen... továbbá van egy master EQ-ja is, amivel a végeredményt tudod még javítani. Ami nagyon nagy előny még, hogy van a hangszernek két AUX kimenete... tehát megcsinálhatod, hogy pár hangszín nem az X50 főkimenetén szólal meg, hanem kiküldöd AUX-ra és ott tovább-processzálod, effektezed. Ez úgy is használható, hogy egy COMBI-n belül megy ide is, meg oda is... szerintem nagyon hasznos.
Áber!!! Ez a rengeteg funkció mind sok-sok előreprogramozással állítható elő... Elég szépen testreszabható a hangszer, amihez nagy segítség a PC-s editor, amivel ezeket le is menthetjük... viszont a visszatöltéshez is kell a PC. Persze mindegyik beállításból több mint százat el lehet menteni a hangszerben, úgyhogy ha nem teszed tönkre a hangszert, az mind élete végéig benne marad, nincs mit töltögetni rajta.
Viszont mondjuk ha van egy olyan élő szitu, hogy símán MIDI csatornát akarsz váltani, akkor ezt sajnos nem tudod megtenni az X50 felületén... ehhez bele kell lépkedni a GLOBAL menübe.
JUNO Di - Szintén sok-sok hangszín és itt az akusztikus hangszínek is jobbak, szebbek, élethűbbek. Kicsit kevesebb dobszettje van mint az X50-nek, de valahogy dögösebben szólnak. A zongora és orgona egyaránt jól szólnak. Az appreggiátor viszont tök alap... nem sokmindent lehet elővarázsolni belőle a preset algoritmusokkal, inkább felejtős minthogy bármit is építhetnél rá. Az X50 COMBI-jához hasonló komplexitást ezzel a hangszerrel nem tudod előidézni, viszont a hangját illetően nekem a Di jobban közelebb állna a szívemhez. A Di-ben is 3 effektproci van, de egy kicsit máshogy szerveződik mit a KORG-ban... a Di-ben egyszerűen csak azt tudod PART-onként belőni, hogy melyik hangszín melyik effetbe mennyire jusson be. Apropó PART-ok! A Di-ben pillanatok alatt lehet PART-ok, ezáltal MIDI csatornák között váltani... ez az élő előadásnál igen hasznos, mert mint említettem az X50-ben ez csak menüben-mászkálással idézhető elő. A Di-nek sajnos nincsen AUX kimenete, így egy-egy PART más irányba küldésére, külön effektezésére nincs mód. Van viszont sztereó bemenete pl. zenelejátszó számára. Illetve ott az USB PENDRIVE is, amire PC-nélkül is tudunk menteni, illetve visszatölteni, továbbá wav és mp3 háttérzene lejátszására is alkalmas, tehát akár saját megmasterelt zenei alapunk-ra is rázenélhetünk (ez mondjuk nem semmi). Illetve még előny lehet, hogy megy elemről is
Kontrollernek hasonlóképpen használható a két eszköz, bár e-téren az X50 teljesít jobban, mert egy-az egyben átkapcsolható kontroller üzemmódba és akkor nem szintiként működik, hanem úgy ahogy felprogramozzuk a különböző szoftverekhez masterkeyboardként... sőt a standard szoftok, vagy VST-k paraméterei előre el is vannak benne mentve (pl. Cubase, Korg Legacy csomagok stb.).
Én úgy összegezném, hogy elektronikus zenéhez, otthoni zeneszerzéshez, számítógépes környezetbe KORG X50 100% tuti, színpadra olyan 70%. Élő fellépésekre, blues, rock, jazz, funky, stb. zenébe a Juno Di 100% tuti, otthonra PC mellé meg 85%.
Sziasztok! exre2 szerintem ez nem kérdés, ha jó állapotú a Tyros akkor igen, nem egy kategória a két hangszer!!!pl. vokál, mikrofon-effekt, videó-kimenet, hdd, még sorolhatnám.
Egyedül az X8-nak van progresszív kalapács mechanikás billenytűzete.
Az X6 és X7 ugyanolyan billentyűzettel rendelkeznek, csak a billentyűk számában (61 és 77) térnek el egymástól.
Sziasztok.Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.Az lenne a kérdésem,hogy a Roland Fantom X 7 szintinek súlyozott mechanikás a billentyűzete vagy sima szintibillentyűzete van?Előre is köszönöm.
Szia Johnymusic!
Volt X50-em.Nagyon jó a hangja,a dualarpeggió fantasztikusan jó.De a karosszéria egy fos.A hangszineket nem lehet kimenteni,csak számítógépre.A pitchbend és a modulationkerék használhatatlan,picikijelző.Garanciás korába 3x vittem szervízbe,de nem tudták megcsinálni.Öröltem hogy megszabadultam tőle,ennek ellenére most is van korgom a hangja végett,de nem X50.
Roland JUNO-G-t használtam D-t nem. A Roland kezelése zenélés közben nagyon könnyű. A
hanGszíneket összelehetett válogatni. Az arpeggio szerintem szörnyű. Elégjó hangszínek vannak benne.Van kölső USB adat mentés ami nagyon lényeges.Külsőleg is komoly hangszer látszatát kelti.
Szia!
Konkrét előzménye nincsen a dolognak,csak figyelem az eseményeket az életben mindenhol...tanulva mások szitujaiból is esetlegvalamilyen szinten ismerem az emberi lélek "phszihés" részleteit...és ezért bizonyos fokú információkból,hsz-ból olvasok az emberekből!!Látatlanul is tudom,hogy mi lehet az esetleges arrogáns viselkedés hátterében,az emberi ego ha öntelt szerintem az ember ellensége is tud lenni rendesen!Így van.... ahogy írod, a baj tud jönni bármikor,de szerencsére a megoldások is megérkeznek!Miért is lenne probléma,hogy írtál,egyforma jogokkal vagyunk felruházva "bármelyik" fórum topicba,max a topik birtoklók hiszik azt ,hogy felvannak ruházva esetleg arra,hogy bárkit kitegyenek szögletreDe ez is az ego "betegsége"
Kedves Girja!
Én nem tudom, de lehet, hogy jobb is, mi volt az előzménye írásodnak.
Azt azonban már sajnos saját bőrömön is meg kellett tanulnom, hogy a gőgösség nem vezet sehova. Jobb csendben meghúzódva, némi alázattal élni az életet, a bajokat a komplikációkat nem keresve, hiszen azok jönnek maguktól is.
Nem bírtam ki, hogy ne írjak ide néhány sort. Ugye nem probléma? Hisz én is Rolandos vagyok. No nem elfogult, de most csak ilyen hangszerem van... Talán nem véletlen...
Hát valahogy így...igen! Lacka72!!Tudod az emberi "ego" nem szeret újjonc lenni esetleg egy új helyen,meg szeretik a kéretést is (érezve a fontosságot)
Véleményem fő a természetesség!! A MÁSIK SEM TÖBB... MAX AZ ILLÚZIÓIBAN TÖBBNEK KÉPZELI MAGÁT MÁSNÁL :D Aztán az élet osztogatja a pofonjait az idejében aztán helyre teszi a palit,még akkor is ha te ebből semmit sem látsz,hidd el tud az fájni szerintem belül rendesen!Jó az egészséges önbizalom...de a túlzott gőgösség és a mások lekezelése az lehet valaki technikailag és zeneileg "szuperman" ha ez nem párosul emberséggel is ami szerintem fontosabb mint az előző kettő tulajdonság... mellesleg pont ez miatt nem kaphatja meg az igazi elismerést ha az utóbbi hibádzik...
Nekem is (most) Rolandjaim vannak azért ide írok
Velemenyem szerint nem kellene terden csuszva konyorogni valakinek, hogy menjen es nezze meg a masik FORUM-ot. Az ilyet senki sem erdemli meg, kivaltkeppen azok akikhez intezitek eme szavakat. Nem egy ember mar kilepett innen es erdekes modon a mai napig irogat. Ezek az emberek miert csinalnak segget a szajukbol??? Ha elmegyek, akkor elmegyek es kesz. Nem varom el a tobbi Embertol, hogy konyorogjenek, hogy maradjak itt.
Mindenki tudja mire gondolok. Direkt ebbe a topikba irtam, mert ez a Rolandos, es Neked Zoli Rolandod van.
Legyen vegre BEKE es aki akar jojjon a masik FORUMRA is. A ketto nem zarja ki egymast.
Ha valakit megbantottam az az igazsagot nem szereti es ezert nem jar bocsanatkeres!!
Szia Kecsi, igyexünk kicsontozni amennyire lehet. Mindent viszünk magunkkal, laptoptól kezdve a mikrofonig... Mert én kipróbálom még a VP-770, és a Boss VE-20 vokálbalhét is. BeeJay és Szintibi is rágyúr a témára, aztán minden kiderül.
Hááát én a kijelzője méretéből (és kinézetéből) kiindulva egy garast se szánnék rá
A balkán autentikus stílusokkal jól elvan úgy tűnik.
De hogy a Namm 2012 óta csakis ezek az Ikeás reklámok láthatóak róla, az eléggé elszomorító :(
Habár...
Letöltöttem az "elődje" gépkönyvét, és a benne található dob/hangszínkészletek pazar tárháza bármelyik eddigi moduljuk lehetőségeit messze túlszárnyalja... De ezt tekintve megint nem a hétköznapi "haknizenész" igényei szerint állították össze a hangszert, hanem olyanoknak akik hozzáértőként hosszú órákat hajlandóak szerkesztgetésekkel eltölteni.
Ne legyen igazam... én is várom Pico és a többiek véleményét a nagy tesztelés után.
Ha nem sajnálod a 76 billentyűt nah meg a billenését akkor elcserélheted az E80-ra a G70-et. Csalódni nem fogsz. Az E80-ban ráadásul 2db SRX kártyahely van. Meg némi extrák is az E80 javára döntenek.
A G70 és az E80 persze, hogy jobb, ezekkel nem is érdemes összehasonlítani, de most a Prelude-ról volt szó, ahhoz képest mindenképpen előrelépés.
Egyébként hol hallottad élőben?
Abban azert el kell, hogy keseritselek, hogy k.rva kicsi a kijelzoje.
Nekem legalabbis nem tetszett eloben. A hangja sem az igazi, igaz, hogy teljes mertekben szerkeszthetoek a hangjai. Azt hiszem maradok a G70 MM6 parositasnal. Bar eppen tegnap probaltam ki az E80-at. Hetfoig tudok gondolkodni, hogy egy az egybe becsereljem-e a G70-re.
Szia
Voka'los Korg Pa80-ba nem gondolkodta'l me'g? Amit a irnak, hogy szar a voka'lja, baromsa'g. Nem is e'rtem, mit va'rnak to"le. Amire valo', azt sze'pen teljesiti is.
??n ??pp jutottam hozz?? egy Roland VA7-eshez. G1000 ut??n szokatlan a sima 61 szinti billenty??. Egy??bk??nt rengeteg mindent tud. K??rd??s mire szeretn??d haszn??lni? ??s, hogy mennyit sz??nsz r???
??n ??pp jutottam hozz?? egy Roland VA7-eshez. G1000 ut??n szokatlan a sima 61 szinti billenty??. Egy??bk??nt rengeteg mindent tud. K??rd??s mire szeretn??d haszn??lni?
Szervusztok kedves Roland billentyűsök! (nem roland kérdés, csak midi)
Szeretnék tőletek kérdezni. Három dolgot szeretnék összekötni.
Van egy yamaha djx1, egy korg x5, és egy motif rack.
A szintik hangszineit nem szeretném használni, csak a rack-ét.
Külön-külön szépen működik is ez, de egyszerre a három nem.
Próbáltam a midi thru-val operálni, de nem ment.
Aztán találtam a külföldi oldalakon olyan választ, hogy az nem is fog.
Csak a merge boxal műkszik a dolog.
Sajnos én olyat soha nem használtam.
Amúgy is, több félét lehet kapni.
Nagyon megköszönném a jótanácsokat.
Esetleg még egy casio privia zongorát is rákötnék, a billentése naon jó.
A djx tekerentyűi meg nagyon jól kezelik a motifot.
Mégegyszer köszi a válaszokat:
Üdv: Berki Csaba: Békéscsaba
Köszöntök Mindenkit
Én kerestem itt a ketron x1-xd9 elfogadható árban és esztétikában jabba-nak bár van egy ajánlata de nem tudunk egységet,nem akar összejönni,mert ha annyi akkor egy kicsivel több xd9-de meglátjuk,a roland va7 milyen egy Digitech vokállal mert már ilyenben is gondolkodom van -e esetleg vélemény.
Köszi András
Sziasztok!
Szeretnék megválni feleslegessé vált szintimtől,egy Roland EM-15. Adok hozzá egy SBT szivacsos tokot is.
A hangszer tökéletes megkímélt állapotban van,kezdőknek illetve másodlagos hangszernek tökéletes.
Ára: 40.00HUF Kipróbálható Pilisen illetve a Népligetben.
Érd: Rózsás Csaba 06302220931
Eladó 1db KORG Pa-500 szintetizátor. Új állapotú, működésileg és esztétikailag kifogástalan, karc, kopás és maszat mentes. Legújabb op. rendszerrel. Magyar és Angol gépkönyv, Datalist, CD. Ár: 234000 Ft Alku van, de ha alku nélkül megveszed, ajándékba adok rengeteg stylust, hangszínt, minden kategóriában, és 1G SD kártyát, továbbá ha kell, Szolnoktól számítva 100 km.-ig elviszem. Tel: 06 70 284 2086 e-m : vafe@mail.datanet.hu
Köszöntök mindenkit
Hát bánom is,de keresek xd9-x1 továbra is,elfogadható árban,nem összevert kopott hangszer érdekel,ma éppen 450 km került egy kiválló hangszer,semmi nem volt benne 1,5k összeverve csiszoló vászonnal törölve,cigi a billentyübe,sarkok forrasztva,töbször egyeztetve kevés tisztesség maradt ez biztos tisztelet a kivétel,má psr 3000 be is gondolkodok vagy roland.
Üdv András
Szevasztok! Infoban jártas ember kellene számomra :) A G1000-esemben SCSI vinyó van 1 gigás. A gond csak az, hogy szeretném a tartamát kinyerni és ez ügyben érdeklődnék, hogy hogyan lehetne számítógépre rákötni? A floppyval történő kimásolgatás macerás...egyenként nagyon sok idő. Ha valakinek van ötlete írja meg. Előre is köszi!
Szia András!
Nekem vot egy XD9-em,érdeklődtél is,ha jól emlékszem,de addig vacilláltál,mig elbizniszeltem.Egyébként szerintem nem fogod megbánni,hogy Ketront veszel.Persze,ez csak én véleményem.
Én lennék a legboldogabb, ha nem ilyeneket kellene írnom, hanem azt, hogy "a jelzett hibákat a szoftverben a cég ~1 hónap alatt kijavítja".
Helyette ész nélkül "fejleszt" és a szoftver supportra nem foglalkoztat embereket!
Igazából csak a BK5 stílus szerkesztőjére leszek kíváncsi, hogy azzal mennyire lehet "egyszerűen" jót alkotni, mert az internet tele van használhatatlan szeméttel (is).
Vagy tud valaki egy értelmes stílus szerkesztő szoftvert? Én csak a Style Works-öt találtam (http://www.emc-musicsoftware.com/), de valahogy nem nyerte el a tetszésemet. LEhet, hogy egy alapos ráncfelvarrás (kinézeti) kellene a programnak...