HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

AJÁNDÉK

BILLENTYŰS

GITÁR, PENGETŐS

KEVERŐ

MIKROFON

HANGRENDSZER

ÜTŐS

FÉNY

GITÁREFFEKT

GITÁRERŐSÍTŐ

KIEGÉSZÍTŐ

FÜLDUGÓK/FEJHALLGATÓ

--

CD/JEGY

FÚVÓS

KOTTA



A FÓRUM legfrissebb témái

*MARSHALL.hu KLUB *

2019. május 25

Offtopic

2019. május 25

PEAVEY

2019. május 25

Gitáreffektek

2019. május 25

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2019. május 25

Jónás Tamás (instrume

2019. május 25

***YAMAHA billentyűsök

2019. május 25

Csöves Gitárerősítő

2019. május 25

Mákosamp és válogatott f

2019. május 24

KGST hangszerek

2019. május 24

Mutameg!

2019. május 24

JÁTÉKTECHNIKA

2019. május 23

Fotók, képek, GALÉRIA

2019. május 23

Z e n é s z V I C C E K

2019. május 23

Barkács

2019. május 22

E-bay

2019. május 22

Japán és távolkeleti

2019. május 21

Milyen erősítőt vegyek?

2019. május 20

***JACKSON***

2019. május 20

Akusztikus gitárok

2019. május 20

Stúdiófelvétel

2019. május 18

In Memoriam...

2019. május 18

***FENDER***

2019. május 17

ZENEELMÉLET

2019. május 13

***GIBSON***

2019. május 13

***EPIPHONE*** GI

2019. május 10

***BOSS GT-100 ! ! !

2019. május 09

K O R G szintetizátoro

2019. május 07

Steinberger gitárok

2019. május 07

MIKROFONOK - FAQ, HELP

2019. május 06




HANGMESTER.HU AKCIÓ
CASIO CTK-1200 utolsó
Szintetizátor

CASIO CTK-1200 utolsó


Akciós ár:
31 300 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
RODE FILMMAKER KIT DIGITÁLIS VEZETÉK NÉLKÜLI MIKROFON KÉSZLET KAMERA VEVŐ
Videómikrofon

RODE FILMMAKER KIT DIGITÁLIS VEZETÉK NÉLKÜLI MIKROFON KÉSZLET KAMERA VEVŐ


Akciós ár:
191 900 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
Rózsaszín Violinkulcsos Karkötő
karkötő

Rózsaszín Violinkulcsos Karkötő


Akciós ár:
1 990 Ft



hangszermagazin.hu

SZERDÁN GARÁZSVÁSÁR A HANGMESTER.HU HANGSZERBOLTBAN
2019. március 11.





hangszermagazin.hu

A HANGMESTER.HU BEMUTATJA: RODE VIDEOMIC ME VIDEOMIKROFON MOBIL ESZKÖZÖKHÖZ
2019. március 10.







Legfrissebb használt hangszerek:
Universal Audio
180 000 Ft
Zoom
52 000 Ft
Furch
170 000 Ft
J&D
39 990 Ft
Ibanez
25 000 Ft
SoundSation
6 500 Ft
Rode
5 990 Ft
Alpine
5 990 Ft
Markbass
75 000 Ft
Beyerdynamic
40 000 Ft
Squier
75 000 Ft
BOSS
35 000 Ft

K O R G szintetizátorok
KORG szintetizátorok

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák

Első 1 2 3 4 5 6 7 8 ... >500 >>1000 Utolsó

vénkecske 2015-03-16 13:32 |  #15247
Azért mielőtt döntenél, egy Ketron SD2-t mindenképpen hallgass meg! Ha már úgy gondolod hogy
a hangszínek élethű mivolta fontos, és lehet akár hangmodul is.
Válasz 'Gyimi76' hozzászólására (#15246)

Gyimi762015-03-16 12:54 |  #15246
Üdv mindenkinek, tanácsot kérnék Korg vásárlása kapcsán.
Röviden: sok év után térnék vissza otthoni zeneszerzéshez. Dobolni tudok de zongorázni nem, régen Korg 05R/W és Roland Jv-1010 modulokat használtam, a zenémet PC_n rakom össze.
Szeretnék egy kiváló Korg hangmodult vagy komplett gépet venni DE csak a hangszínek minősége, élethűsége a szempontom (zongora, gitár, vonósok, stb). Tehát a kiegészítő funkciók annyira nem érdekelnek, persze nem baj ha van.
Ha jól értem vannak régi jó csúcsmodellek mint a Trinity (használtan 130e-től) Triton (140e) PA80 (200e) illetve a frissebbek mint a Pa1X (330e) és M3 (400e).
Kérdésem: jobb-e mondjuk a 15 éves Triton hangmodulja élethűségben és minőségben, mint egy új PA300-asé (210e). Érdemesebb-e a régi csúcsmodelleket megvenni, mint a modern de visszabutított belépő szintű modelleket: Microstation (100e), PA50/60 (170e) stb...
300e alatt szeretném megoldani.
Előre is köszi.
Cs

lacaw 2015-03-14 21:06 |  #15245
Üdvözlet!
Ha már szóba került a Krome és az MOXF is: sokáig nézegettem a Krome 88-ot, impresszív a nagy központi érintő kijelző, szép hangszínei vannak és letisztult formavilága. Viszont az MOXF billentése jobban tetszett, hangja is rendben van, így annál maradtam. Egyelőre még ismerkedési szakaszban vagyok vele, annyi funkciója van, hogy ha a tizedére rájövök, már elégedett leszek.

RUDESS FUN2015-03-14 07:36 |  #15244
Üdv mindenkinek!
Vásároltam egy Pa500-ast és azt szeretném megkérdezni lenne e valaki olyan jó hozzám,hogy megosztana velem egy pár minőségi stílust? Bossa,Csárdás,Romás esetleg számspecifikus stylek... Ha akad olyan kolléga aki segítene,kérem a mikado83@freemail.hu címre tegye meg.... Köszönöm szépen

Pini2015-03-09 17:54 |  #15243
Köszi a választ!
Valóban Korgcsa megválaszolt minden lényeges kérdést.
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15224)

Pini2015-03-09 17:52 |  #15242
Köszi a kimerítő választ!
A helyzet az,hogy egy hangszer eladás folytán lett beszámítva a két szinti 300 euro értékbe.Megnyugodtam, nem buktam rajta Amúgy van egy ska-reggae zenekarom ahol a billentyűs hölgynek van egy Korg Krome 88-a. Szegény azt cipelte próbára.Most nem kell neki ezzel a két szintivel a próbákon meg leszünk.A T2 grand piano hangja egész tűrhető,az X5D-be meg feltűnően sok az orgona hang,szóval egyelőre nem gondolkodom az eladásukon,bár már szombat reggel valaki hívott,hagy érdekelné.
Válasz 'korgcsa' hozzászólására (#15239)

korgcsa2015-03-09 16:58 |  #15241
És ha már Balázs Fecó, nálam járt az egyik levetett Kurzweil szintije :D Amit történetesen egy Yamaha MOX6-ra cseréltem le, de már nagyon sajnálom.

Nem volt rossz a MOX6 sem… Ha valaki KORG-ról akar átnyergelni Yamahára, akkor érdemes kipróbálni, bár az izgő-mozgó szinti COMBI-költeményekről le kell mondania. Mondanám, hogy a MOX6 akusztikus zongorája szebb mint mondjuk egy M50-é, viszont az egyik tartománya gyárilag torzít, ami számomra döbbenetes volt. Ugyanakkor patternekben és 6 variációs performance kíséreteiben igencsak érdekes berendezés a MOX6… Csupán nekem nem volt az esetem… ha tehettem volna, visszacseréltem volna a Kurzweil-re.

Azóta viszont már visszanyergeltem KORG-ra, pontosabban KORG MicroX-re, ami még így sok év távlatából is kellemes meglepetést okozott, mert jobban szól mint emlékeztem rá :)

korgcsa2015-03-09 16:49 |  #15240
Az M50, M3 és KROME PCG konvertáláshoz csak egy pár szóval én is hozzászólnék. A PCG konvertálásban és megfeleltetésben nem csupán a Multisample minták és sorszámok elhelyezkedése a mérvadó… hanem a hangszerekben található funkciók utasításkészlete és címzése is. Teszem azt van egy programsoruk, ami X paraméter utasításból állhat, amit szépen le is osztanak mondjuk az M50-ben, de az M3-ban esetleg oda pár funkcióval több kerül, és az M50-re megírt programban abba a sorba már nem fér be, akkor keresgélnek üres sorvégeket, ahova kidobálják a plusz utasításokat, amiket természetesen a hangszer a saját PCG-jéből megfelelően beolvas a kívánt helyre, azonban ha más hangszerbe próbáljuk betölteni, akkor óriási kavarodás lesz a paraméterek elhelyezkedésében és értékeiben.
Lehet erre a célra konvertáló programot írni, de nagyon macerás… Fentről lefelé meg kell csinálni az összes kivételt, hogy mik a hasznos információk és mik azok amiket hagyjon figyelmen kívül a konvertálás. Lentről felfelé pedig lesz egy csomó olyan paraméter, amihez nem fog érték tartozni. Nem beszélve az átfedésekről, amikor ugyanarra a programsorra mindkét hangszer esetében más funkciók kerültek.
A lényeg, hogy 100%-os konvertálást nem tudna elérni még a KORG mérnökcsapata sem… Olyan dolgot pedig miért csináljanak, amivel csak rosszul sikerült konvertálást hajthat végre a júzer? Inkább nem lehet átjárni a két hangszer között hivatalosan, az a biztos :)

korgcsa2015-03-09 16:33 |  #15239
Pini írtaSziasztok! Rám szakadt két KORG szintetizátor,de én harsonás vagyok,szóval nem igazán vagyok jártas a témába.Egy T2ex és egy X5D.Mit lehet tudni ezekről a hangszerekről?Mikor voltak ezek gyártva,kik és mire használták(használják),mi az áruk jelenleg,milyen szitet képviselnek(tek) ezek a hangszerek? Köszi a választ!

Üdv Pini!

Alapvetően a korbeli különbség nagy a két hangszer között, mégis a KORG architektúra nem sokat változott.

Az X5D kb. 1995-96-ban indult, a mai napig egy nagyon nagy tudású, közkedvelt kis színpadi hangszer. AI2 szintimotorja van, 16 multitimbrális 64 hang polifónikus és 8 rétegű COMBI készleteket lehet benne összeállítani, továbbá 2 effektprocija van. Nagyon jellegzetes, tulajdonképpen felismerhető hangja van, ezért is tud olyan hosszasan és tartósan csücsülni példáut Balázs Fecónál… sok dalában felcsendül jellegzetes csilingelő-elektromos zongora-keverék hangszíne, ami annyira jellemző a régi szerzeményeire, hogy igazán ha akarná sem tudná lecserélni az X5D-t, mert konkrétan annak a hangszíneivel születtek meg azok a szólamok. Ettől függetlenül nem minden célra megfelelő hangszer… Például az akusztikus zongorája szinte használhatatlan manapság. Még rock vagy gótik metál zenében szeretik dramatikus vonósnak és orgonának, illetve lead szóló hangszernek használni. Illetve vendéglátóba második hangszernek, kiegészítő fúvósoknak, vagy elektromos zongorának is alkalmas, esetleg masterbillentyűnek. Egyik könnyítése hogy nincs benne szekvenszer, ezért egyszerűbb és célszerűbb a felépítése… azaz nem cipel az ember felesleges funkciókat és súlyt magával a színpadra. Használt piaci értéke jó állapotban 60-65 ezer Ft.

A T2ex olyan 1990-91 körüli és egy kicsit nehezebb tészta. Alapvetően a KORG M1 és az X5D közé kell pozícionálni. Csak 8 multitimbrális és 16 hang polifón, a szintimotorja még az első AI, valamiért mégis karakteresebb az M1-nél és még az X5D-nél is… persze akusztikus zongorában viszont gyengébb mint az X5D. A 2 effektproci a T2-nél is adott. Hangszínekben természetesen kevesebbet tud felvonultatni mint az X5D, viszont van benne 1MB sample memória, amibe legfeljebb dobhangokat lehet (érdemes) tölteni floppy-ról, aminek a meghajtója viszont az esetek nagy százalékában már úgyis rossz a hangszerben. Ezen kívül még szekvenszer is van benne, ha valaki ilyen régi eszközön akar komponálni. Én nagy PC-ellenző és workstation-rajongó vagyok, de a T2 szekvenszerével már én sem bajlódnék. Hangban, felhasználásban gyakorlatilag ugyanazt hozza mint az X5D, csak nehezebb cipelni mert vasból van.
Ami miatt nehezebb tészta az az, hogy ritkán fellelhető hangszer, plusz 76 billentyűs komolyabb billentyűzete és az előbb említett masszív vas háza van, ez pedig felértékeli, holott gyakorlati használatban nem vagyunk vele előrébb mint egy X5D-vel. Árára sem nagyon tudnék precedenst, de eddigi tapasztalataim alapján 85 ezer Ft köré lőném be, jó állapotban, de halódó floppyval.
Válasz 'Pini' hozzászólására (#15222)

jozsihome 2015-03-08 23:45 |  #15238
Szia,
Ismerem az Aldan progit is. Alapvetően többet tud a pcgtoolsnál, viszont úgy emlékszem, nem fejlesztik már. Ebben tévedhetek. Akkor szoktam belenézni, ha nem tudok megcsinálni valamit a pcgtoolsszal, aminek a kezelése nekem egyszerűbbnek tűnik. Arra nem emlékszem, hogy az online kapcsolatot meg tudtam-e csinálni. De jó, hogy szóltál, megnézem legközelebb.

vénkecske 2015-03-08 20:35 |  #15237
jav. : a progrm neve Aldan Librarian ...

vénkecske 2015-03-08 20:34 |  #15236
Köszönöm a tippeket, bizony valami módon kéz alá kell igazítani ezt a kis csodát.
Tényleg rengeteget tud, csak jól kell kiaknázni.
Nem tudom használod-e az Aldan Library For Korg Universe nevű progit, nekem eddig az tűnt a leghasznosabbnak (persze a másik kettő is nélkülözhetetlen).
Ebbe be tudsz hívni mindenféle pcg-ket, és mint a Total Commanderben, egyik oldalról a másikba tudsz másolni, gyűjteni
kedved szerint.
A legjobb az egészben, hogy akár Program, akár Combi, (de akár patternt vagy dobkészletet) meg is tudsz hallgatni a hangszeren. Ha ráállsz egy üres memória helyre a hangszeren, oda egy egérkattintással kiküldi a betöltött halmazból azt, amit kiválasztottál, és tesztelheted a hangszeren. Ha megtetszett, átdobhatod a képernyőn a másik oldalra, és így kigyűjthetőek könnyedén a szükséges dolgok, majd pcg-ként menthető.

Ezt a bootolási beállítást meg nem is próbáltam még, tényleg megoldható hogy a legutóbbi státuszban induljon legközelebb a gép. Köszi!
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15235)

jozsihome 2015-03-08 09:52 |  #15235
Az én gyakorlatom: Nálam minden műsorszám egy kombi. Ami fellépésem nekem volt, kötött setlisttel ment, előtte összerendeztem PCGTOOLS-szal, szépen sorban és kézzel vagy lábkapcsolóval váltottam. Jó megoldás lehet még a User kategóriák haszálata csoportosításra.
A magam részéről a programokkal van nagyobb gondom, jó sok van, hova töltsem be a próbára letöltött dolgokat stb. A pcgtools ehhez is segít, pl. a programok kombikban való használatát lehet listázni. Amúgy most újraindul talán a zenekari szöszmötölés. Most a káoszban úgy próbáltam rendet vágni, hogy gyári reset után végigmentem a programokon, közben pcgtools-szal crear-eltem azokat a hangokat, amelyekre lényegében biztosan nem lesz szükségem. Utána Compact, Sort kategóriák szerint, és feltöltöttem az ABC bankokat. Most sikerült olyan állapotot beállítani, hogy a D és az E üres, ide be tudok tölteni bármit, és nem keveredik az alap programokkal. A kombikkal nem foglalkoztam, törölhetném is a gyáriakat, nem nagyon kellenek. Majd az A000-tól kezdve feltöltöm a sajátokat, és így haladok majd tovább. Kategória szerint is rendezem közben, ne legyen akkora a káosz, ha nem muszáj.
A fenti módszerrel a gyári kombik jó része sérülhet. Ha ez fontos, akkor előbb azokat kell kiválogatni, mi kell, mi nem, és csak a maradék kombikban NEM használt programok közül törölni. Azt nem kell mondanom, hogy a pcgtools a programok áthelyezésekor az érintett kombikat is frissíti, ezzel önmagában nincs gond.
A fent leírtak szerint tehát most én is leirtottam a nem használt patcheket, bár a megmaradtak jó részét sem fogom használni szerintem.
Fontos még: Globálban beállítható, hogy A000-ra álljon induláskor vagy a legutóbb használt állapotba térjen vissza, természetesen az utóbbit használom.

vénkecske 2015-03-07 21:37 |  #15234
Ha már ilyen szépen összejöttünk az M50 kapcsán, hadd kérdezzem meg mint kezdő Korgos (és kezdő zenekari billentyűs):
A beállított, megtalált, kiszerkesztett program és kombi beállításokat milyen módon a legpraktikusabb szerintetek kezelni ha lájf dolgoztok? Miként csoportosítotok?
Nálam pl. kombiból és programból is majdnem 3-3 bank tele van, kiválogattam nagyjából azokat amik szóba jöhetnek egyáltalán. De sorszám szerint keverednek a keyboard/organ/strings/lead/guitar stb hangszínek.
Ha gyorsan akartok kiválasztani, akkor mindegy hol van, felírjátok hogy Pr-B2-25 például egy Arco Stereo String, vagy átnevezitek a játszott dal címére, és átcsoportosítjátok mondjuk a használt hangszíneket a Pr_Bank3-50-től felfelé sorban?
Van elég sok variációs lehetőség.
Már azon is gondolkodtam, hogy a nem használt patcheket leirtom , és a maradékból csinálok egy saját PCG-t, és azt becsoportosítom a Prog-Bank1-01-től felfelé (mert oda áll be alapból a gép).
Vagy hagyjam az egészet rajta, és a Category-ból lenyitva válasszak ?

A káoszt valószínű a bőség zavara okozza, mert a Yamaha 3k-val secperc alatt be tudok lőni bármit a 8-as memória bankokba/ból, és ezekből 2-3 bank bőven elég, 2 gombnyomás és az szól amit kerestem, oktáv és kromatikus trnsposet szintén 1 gombnyomással lehet intézni, a layerekről és a splitról nem is beszélve... na meg a tap tempo... Ezek hiányoznak nekem nagyon az M50-ről :(

Bakóimi  2015-03-07 18:09 |  #15233
Nem az enyém...
Az M50-et nagyon szeretem én is - van egy sárga belőle - könnyű,sokat tud.

jozsihome 2015-03-07 12:00 |  #15232
Nem semmi Én egyelőre csak egy Berkes Gábortól (Rapülők meg ilyenek) származó M50-et tudok felmutatni. Cserélnék chick koreás kurzweilre értékkülönbözettel

Bakóimi  2015-03-07 08:34 |  #15231
Bocsánat,akkor én értettelek félre...

Sztori az sok van,végül is lassan harminc éve foglalkozom elektronikus hangszerek javításával.

De hogy legyen egy kis aktualitás is híres zenész-hangszer témakörben,itt van most egy Kurzweil nálam nagygenerálon ami sokáig Chick Korea tulajdona volt.
Van annak egy feelingje,mikor nézek egy Return to Forever koncertvideót és a nappalimban ott áll az a hangszer amit a képernyőn látok...nem olyan,hanem AZ.

jozsihome 2015-03-07 07:17 |  #15230
Jaj, ne viccelj, a legőszintébben mondtam, hogy "mesélj". A villanyvasaló momentán nincs fókuszban nálam , de a híres ember+hangszer témában gondoltam, hogy lehet valami színpadi emléked még, ami érdekes lehet nekünk. Erre céloztam, és elnézést, ha bármi miatt félreérthető voltam.

Bakóimi  2015-03-07 05:41 |  #15229
Valami rosszat mondtam?
A hozzászólásom mindössze arra próbált utalni hogy mennyire jó és strapabíró hangszer az X5D és Fecó mennyire szereti.
(Szereltem már villanyvasalót is... )
Peace.


Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15228)

jozsihome 2015-03-07 00:18 |  #15228
Szia Bakóimi,
Jó, és mi mindent szereltél még? Mesélj, taníts!
Válasz 'Bakóimi ' hozzászólására (#15227)

Bakóimi  2015-03-06 22:36 |  #15227
Hű,azt az X5D-t hányszor szereltem már a Fecónak..
Amikor új modell volt,akkor vette és annyira szereti hogy nemrég beszerzett hozzá egy tartalékot is mert ez már kissé a végét járja.
Jó kis hangszer az,bár némelyik új szinti csak feleígy szólna.

jozsihome 2015-03-06 21:50 |  #15226
Tudom, hogy közel áll hozzád Amúgy nem túl régen (tavaly, vagy még előtte, a fene emlékszik ) voltam Balázs Fecó koncerten az arénában családi ráhatásra, és ott egy X5D csücsült a Hammond tetején, és bizony elég sokat is volt nyüstölve. Nem az lehetett a gond, hogy nem volt pénz kicserélni újabbra

vénkecske 2015-03-06 21:25 |  #15225
Az X5D HATÁROZOTTAN jó cucc! Érdemes azért az árért komolyan megbecsülni!
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15224)

jozsihome 2015-03-06 21:13 |  #15224
Pini írtaSziasztok! Rám szakadt két KORG szintetizátor,de én harsonás vagyok,szóval nem igazán vagyok jártas a témába.Egy T2ex és egy X5D.Mit lehet tudni ezekről a hangszerekről?Mikor voltak ezek gyártva,kik és mire használták(használják),mi az áruk jelenleg,milyen szitet képviselnek(tek) ezek a hangszerek? Köszi a választ!

Szia Pini,
Majd Korgcsa megírja pontosan, ha benéz. Szerintem mindkét cucc képvisel értéket, a T2ex-ről nem nagyon hallottam, de user sample betölthető, ez érdekes lehet. A legendás M1 továbbfejlesztett változata lehet, de nem tudom pontosan. Az biztos, hogy az M1-nél többet tud. A T2 azt jelenti, hogy 76 billentyűs, ami feltétlenül növeli az értékét billentyűzetkén.
Az X5D is bizonyosan jó cucc, ma is forog időnként, és eladható 60-70 körül.
Válasz 'Pini' hozzászólására (#15222)

jozsihome 2015-03-06 21:01 |  #15223
Szia Vénkecske,
Régen láttalak (de persze régen is néztem be bárhová. Köszönöm a plusz infókat. Hirtelen lelkesedés volt a részemről egy esetleges upgrade M3/Krome irányban, de közben le is tettem róla. Elég sok éve gyűröm ugyanazt a Korg architektúrát, és megint ugyanaz pepitában már nem biztos, hogy eltöltene a végtelen örömmel, amit a tényleg új dolgok okoznak az embernek egy darabig.
Egy relatív kockázatmentes MO6 vásárláson töröm a fejemet pár órája, mert találkoztam valakivel, aki szerint jó (hangszínek főleg). És akkor áttértünk Yamahára. Persze ez nem csere lenne, hanem egy plusz hangszer itthon Végül is jó lenne kiismerni a Yami workstation logikát is, ebben szinte szűz vagyok. Ugyanezen zenésztárs szerint egyébként a MOXF6 ütős többletet hozott a MOX6-hoz képest hangban, a MOX6 ugyanakkor nem akkora a durranás, mert a felső kategóriában is az XF jelentett valódi előrelépést, míg az ES->XS nem volt olyan nagy szám. Olyan, mintha olvastam volna hasonló véleményt már.
Azért továbbra is érdekelne azért Krome->M50 konverziós lehetőség, lehet hogy ez csak pár büttyentés lenne a fájlban. Szerintem írok a pcgtools-os Michelnek, hogy mi volna, ha konverziós lehetőségeket is megnézné, és belerakna ilyeneket a programjába.
Végül, véleményként: én imádom az M50-en az érintőképernyőt. A megfelelő oldal megtalálása szerintem inkább rutin kérdése, de korábban volt, hogy kétségbeesetten kerestem egy oldalt/beállítást, és csak napokkal később találtam meg - de aludtam közben. A jobb felső sarokból lehúzható menüket viszont nehezen szoktam meg.
A gombfeliratok meg az egész fizikai felület gáz egy kicsit. Nem minden gomb megvilágított, így ez mondjuk fellépéskor nem sokat segít. Rutinból persze mindent meg lehet azért találni, de az M50-et első pillanattól sem a külsejéért szerettem

Pini2015-03-06 20:40 |  #15222
Sziasztok!
Rám szakadt két KORG szintetizátor,de én harsonás vagyok,szóval nem igazán vagyok jártas a témába.Egy T2ex és egy X5D.Mit lehet tudni ezekről a hangszerekről?Mikor voltak ezek gyártva,kik és mire használták(használják),mi az áruk jelenleg,milyen szitet képviselnek(tek) ezek a hangszerek?
Köszi a választ!

vénkecske 2015-03-06 15:37 |  #15221
Szia!
Az általad linkelt fórumhoz hasonló helyeken azt írják, hogy az M3 és M50 ROM mintái teljesen azonosak (256MB), de magam is pont a napokban mérgelődtem, hogy az M3 patcheket PC programból nem tudtam ráküldeni az M50-re. Nem mintha a saját és innen-onnan letöltött hangok nem lennének elegek, csak kíváncsiságból próbálkoztam, mert M3 pcg-ből is elég sok letölthető.
Viszont azt is írják, hogy simán betölthető amúgy - csak épp az Aldan Library meg M50 editor és a PCG tools nem hajlandó kezelni az M3 fájlokat, ha az usb-n rajta lóg az M50. Nyilván full kompatibilitás nem lehet, hisz az M3 pcg fájlok tartalmazhatnak az ő RAM sample memóriájába betölött mintákból álló hangokat is, amiket ugye az M50 nem kezel.
Persze egész más lenne a helyzet szerintem, ha az M3 pcg-ket rámásolnám az SD kártyára, és onnan adagolnám befelé az 50-esnek. Csak most ki sem tudom próbálni innen a melóhelyről :)
Az meg hogy a Krome fájlok nem tölthetőek be lefelé az M50-be, írja is a linkeden valaki.
Más kérdés hogy mintha láttam volna valami fizetős programot, ami Krome-hoz készült, esetleg azzal konvertálhatóak bizonyos Krome pcg-k visszafelé.

Nem tudom ki hogy van vele, az M50 bizonyos hangszínei, és a hangszer adta szerkesztési lehetőségek nagyon tetszenek. De valahogy nekem az a tapiképernyős hangszín választás, meg az azon található kaotikus menüelrendezés nem jön be.
Arról nem beszélve, hogy a gombok melletti feliratokat kizárólag sasszeműeknek találták ki, akik még sötétben is látják azokat.
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15220)

jozsihome 2015-03-05 14:09 |  #15220
Sziasztok, Valaki tudja egész pontosan, hogy az M50-nel szemben az M3-nak van-e szónikusan bármilyen előnye? Tudom, tök azonos szintézis, de írják itt-ott, hogy a hangminták nem teljesen azonos felbontásúak vagy ilyesmi. Ennek pontosan mi a valós alapja?
Például: korgfans
Hasonló kompatibilitási kérdés, hogy Krome patchek konvertálhatók-e M50 irányába? Tekintve, hogy itt is azonos a két motor, de alapból az M50 nem eszi meg a Krome PCG fájlokat.

sly 2015-02-08 15:01 |  #15219
Eladó egy Korg Trinity 61 billentyűs szinti, megkímélt állapotban.
Tökéletesen működik minden funkciója.
Fix 100e Ft.
novakszilveszter@freemail.hu

Bendimusic 2015-02-07 12:45 |  #15218

Sziasztok !

Ketron Midjay Plus Eladó!
320x240 pixeles LCD kijelző, 380 Hangszín, 32 Dob szett, 72 Élő Dob szett, GM kompatibilitás, 80GB Hard Disk. 3,5 2DD/HD Floppy meghajtó, Video Interface, RGB Monitor kimenettel, Midi file-Wav-MP3 lejátszó, Szöveg kijelzés, Dob szerkesztő, Teljes kompatibilitás az SD1, SD1 Plus és az XD Szériával,
Mély / Magas EQ az MP3-on on, Dob Remix, Hard Disk Recorder......stb
A Kijelzőn van egy csík!
Adok hozzá plussz 1db tápegységet (értéke 24.000 Ft.) és a Vocalizert (értéke 40.000 Ft.)!


Irányár: 215.000 Ft.

Érd.: bendimusic@gmail.com
+3670/502-85-96

Ui.: Műsort nem adok hozzá

zoly2015-02-05 14:49 |  #15217
Sziasztok!

Htha valakit érdekel:


"Kedves Kolléga!

Ezúton szeretnék elsőként gratulálni a Roland JV-880 Multi Timbral Synthesizer Module választásához. A JV-880-at korszerű, csúcsminőségű hangszínválasztékot nyújtó hanggenerátora, sokoldalú hangeditálási és bővítési lehetőségei (Wave Expansion board) kategóriájában az egyik legjobb hangszerré avatják. Hangforrása kiváló eszköz mind a hangszíneket "csak" felhasználó zenészek, mind pedig a gyakorlott hangszín-kreátorok számára."


Eladó egy Jv-880, egy klasszikus zenekari kártyával és egy data card-dal.

Ár: 50.000 Ft.

Tel: 06-20-377-7370

e-mail: luxiduo@telenormail.hu

zoly2015-02-05 14:48 |  #15216
Sziasztok!

Htha valakit érdekel:


"Kedves Kolléga!

Ezúton szeretnék elsőként gratulálni a Roland JV-880 Multi Timbral Synthesizer Module választásához. A JV-880-at korszerű, csúcsminőségű hangszínválasztékot nyújtó hanggenerátora, sokoldalú hangeditálási és bővítési lehetőségei (Wave Expansion board) kategóriájában az egyik legjobb hangszerré avatják. Hangforrása kiváló eszköz mind a hangszíneket "csak" felhasználó zenészek, mind pedig a gyakorlott hangszín-kreátorok számára."


Eladó egy Jv-880, egy klasszikus zenekari kártyával és egy data card-dal.

Ár: 50.000 Ft.

Tel: 06-20-377-7370

e-mail: luxiduo@telenormail.hu

zoly2015-02-05 14:47 |  #15215
Sziasztok!

Htha valakit érdekel:


"Kedves Kolléga!

Ezúton szeretnék elsőként gratulálni a Roland JV-880 Multi Timbral Synthesizer Module választásához. A JV-880-at korszerű, csúcsminőségű hangszínválasztékot nyújtó hanggenerátora, sokoldalú hangeditálási és bővítési lehetőségei (Wave Expansion board) kategóriájában az egyik legjobb hangszerré avatják. Hangforrása kiváló eszköz mind a hangszíneket "csak" felhasználó zenészek, mind pedig a gyakorlott hangszín-kreátorok számára."


Eladó egy Jv-880, egy klasszikus zenekari kártyával és egy data card-dal.

Ár: 50.000 Ft.

Tel: 06-20-377-7370

e-mail: luxiduo@telenormail.hu

korgcsa2015-02-02 18:02 |  #15214
RUDESS FUN írtaKöszönöm korgcsa ezt a kimerítő és igazán értékes választ! Legalább tudom melyek azok amiket érdemes figyuzgatnom. Mégegyszer köszönöm a fáradságodat!


Nagyon szívesen!
Ha néhány hangszerre, vagy felhasználásra lehet szűkíteni a kört, akkor tudok részletesebben is írni róluk, nem csak ilyen nagy általánosságban :)

Illetve egy-két típus kimaradt, amik kevésbé elterjedtek: például ALESIS QS6 vagy QS6.1, E-MU PK-6, XK-6.
Válasz 'RUDESS FUN' hozzászólására (#15213)

RUDESS FUN2015-02-02 17:15 |  #15213
Köszönöm korgcsa ezt a kimerítő és igazán értékes választ! Legalább tudom melyek azok amiket érdemes figyuzgatnom. Mégegyszer köszönöm a fáradságodat!

korgcsa2015-02-02 15:37 |  #15212
RUDESS FUN írtaHello! Tanácsot,javaslatot szeretnék kérni. Szintetizátort szeretnék vásárolni, nem igazán fontos a legújabb,legmodernebb szintézisen alapuló megszólalás. Ami szempont lenne az a strapabíróság,jó billyentyűzet és hogy tudjak számtalan combit,performancet -kinek hogy tetszik - elmenteni (szintiből is kimenteni) és könnyenn előhívni ezeket. Milyen hangszerek jöhetnek szóba,akár márkától függetlenül mondjuk olyan 100-ezer forintig? Köszönöm a segítséget!


Üdv Rudess Fun!

Ha a COMBI és a 100 ezres kritériumokat vesszük figyelembe, akkor a KORG márkánál kell maradnunk. Ilyen tudással és árral 60-85 ezer Ft között nagyjából az alábbi modellek jöhetnek számításba: KORG X2, X3, X5, X5D, N5, N364, MicroX, MicroStation. Ezek mindegyike alkalmas COMBI programozására és főleg régebbi számítógépekkel alkalmasak a kommunikálásra, tehát ha van az embernek egy szottyos laptopja Windows XP-vel, akkor ezekkel a hangszerekkel egész jól lehet boldogulni.

Az X2, X3 esetében a floppy drive már könnyen hibásan érkezhet hozzánk, vagy rövidesen meghibásodhat, bár bőven lehet a floppy nélkül élni és a COMBI-kkal System Exclusive üzeneteken keresztül feltölteni, vagy lementeni a hangszert, ehhez elég egy szottyos PC.

Az X5 és X5D modellek előnye, hogy már Editor program is létezik hozzájuk, így azon keresztül szerkesztgetni és lementeni is lehet a szetteket egy XP-s PC-n, hagyományos MIDI csatikkal.

Az N364 tulajdonképpen olyan mint az X3… az évek során még nem vettem a fáradtságot utánanézni hogy a szürke burkolaton kívül mi az eltérés.

Az N5 egy fokkal újabb hangszer az előbb említetteknél. A hanggenerátor ugyanaz mint az előzőek (Ai2), de a menüszerkezetet egy kicsit felborították, nagyobb lett a kijelző, könnyebb kezelni a COMBI-kat, a leprogramozott effekteket külön is lehet váltani nemcsak a COMBI vagy PROGRAM hangszínekkel együtt. Azaz, az effekteknek is ugyanolyan sorszámuk van mint a PROGRAM vagy COMBI hangszíneknek és egy-egy jól sikerült effektet több hangszínhez is hozzárendelhetünk, vagy a hangszíntől függetlenül megváloztatjuk anélkül, hogy az editálásba bele kéne mászni. Ez egy elég különleges dolog volt akkor a KORG-tól, hiszen ezt a megoldást azóta sem ismételték meg az új modellekben… azaz az újabb típusokban már nincs erre lehetőség. Plusz az N5-ön jelentek meg először a kontroller potik és az Appreggiátor. Szerintem izgi darab lehet, speciel ha ilyen korú, tudású, árú KORG-ot keresnék, akkor az N5-re utaznék rá.

A modernebb KORG típusokból 100 ezer Ft alatt kapható, az a MicroX, ami 70-95 ezer Ft között szokott használtpiacra kerülni. Már HI hangmotorral (Triton) rendelkezik és itt került elő a Duál Appreggiátor először. Nyilvánvaló hátránya hogy csak 25 billentyűje van, viszont teljes VST integrációval és Editorral bír, ami már fut XP fölött is, illetve Stand-alone is használható az editor, nemcsak DAW-ban.

Ha ugyenezt a tudást szeretnénk több billentyűvel, akkor a KORG X50-et kell keresni, bár ez már 110 - 145 ezer Ft körül szokott előfordulni, de időnként ennél is jobban el szoktak egyesek szállni. Mindent tud amit a MicroX csak 61 billentyűvel, illetve akusztikus zongorában pluszban olyan Multisample van benne ami a microX-ben nincs… ettől egy fokkal jobban használható zongorára is.

Ha már 100 ezer Ft fölé merészkedtem, akkor a KORG Trinity-k már előfordulnak 110 - 130 ezer Ft közötti áron. Akár Plus-os, akár Pro verzióban is beleférhet ebbe az árba. Masszív szinti hangkészlet, masszív ház, masszív szekvenszer és masszív DX7 billentyűzet. Bár a zongorája ennek sem valami szép, mégis egy jó, időtálló hangszer. Ha kicsivel 100 fölé lehetne merészkedni, akkor én erre pályáznék és lehetőleg Plus-osat keresnék, mert abban van egy KORG Prophecy (SOLO-TRI) kártya is. Ezen is floppy-val, vagy sysex-el lehet adatot cserélni egy szottyos PC-ről.

Ha nem riadsz vissza a retro-tól, akkor a Trinity-hez hasonló, szinte elpusztíthatatlan külső felépítésben a KORG M1 is egy bőven 100 alatt fellelhető típus. Ennek még sima, első generációs Ai motorja van. Bár nem a legmodernebb, mégis sok tekintetben még mindig nagy legenda övezi. Műszaki szempontból bátran bevállalnám, de tudásban nekem kevés lenne.

Szintén 110-145 ezer Ft körül található a KORG TR-61, ami szinte pontosan megegyezik a Triton Le-vel… egy két Multisample és egyéb apróság eltérés mutatkozik, de még a burkolatuk is ugyanaz. Szintén a Triton HI motorjával rendelkeznek, meg szekvenszerrel. Itt már lehet memóriakártyára is menteni, tehát végre elfelejthetjük a Floppy-t. Illetve sima RAM modulok építhetőek beléjük, ami lehetővé teszi a KORG formátumú sample minták betöltését a memóriakártyáról. Mintázni így nem lehet velük, de betölteni igen, így ez egy plusz lehetőség olcsó RAM modulok beszerelésével. Sample kártya is építhető beléjük pluszban, így azzal már mintavételezésre is alkalmassá tehetőek. Viszont ezekhez nincs VST támogatás.

Ha a MicroX és X50 tudására vágyunk, és az sem baj ha van szekvenszer benne mint a TR-ben, de mégiscsak 100 alatt akarunk maradni, akkor a KORG MicroStation-t van lehetőségünk választani, ami két-három éve stabilan 95 ezer Ft-ért szokott előkerülni az apróhirdetésekben. A teljes VST integráción, Editor programon, SD-kártyán túl még előnye hogy már EDSi hangmotorral rendelkezik mint az M50, illetve a COMBI-ban itt először nem 8 timbrált használhatunk egyidejűleg (mint a fent említett hangszerekben), hanem már mind a 16-ot. Ezen kívül a Dual appreggiátor is benne van, egy jó kis szekvenszer is, és egy stepszekvenszer is. Ennek szintén látványos hátránya hogy bár 5 oktávos, kicsik a billentyűi.

A YAMAHA márkából QS300 talán az egyetlen, ami 100 körül (alatt) megkapható, meg esetleg az SY77 ha találsz ilyet. Az többi modell ami megfelelne az igényeidnek az MM6, MO6, MOX6, EX5, SY99 mind 100 fölött kerülnek elő.

ROLAND-ból még igen nagy a szórás XP50, XP80 talán az összetettebb modellek amik felé érdemes kacsintgatni, ebből az XP50 talán 100 alatti lehet az XP80 megintcsak 100 fölötti. Egyéb típusok 50-80 ezer Ft között az RS-5, RS-50, RS-70, amelyekből az első kettőt többször is beszereztem és nagy megelégedettséggel használtam és bár rendelkeznek Performance üzemmóddal, de mégsem olyan értelemben mint a KORG-ok COMBI-ja. Tehát lehet hogy nem elégítenének ki téged. Holott a billentyűzetük jobb mint a KORG-ok billentyűi, a felépítés (alumínium ház) is korrektebb, a zongorájuk végre kifejezetten használhatóak a KORG-okhoz képest, és élő műsorban is sokkal jobban használhatóak, mert sokminden változás előidézhető akár műsor közben is, ami a KORG-okban szinte lehetetlen, mert azokban mindenhez be kell lépni az EDIT módba.

Azthiszem sokmindent leírtam, de így sem lehet elég részletességbe merülni. Ha van elképzelésed, lehet szűkíteni a kört. A felhasználási terület is sokat számít.
Válasz 'RUDESS FUN' hozzászólására (#15209)

Jazzyman2015-01-31 16:00 |  #15211
Szia Köszönöm a segitséget közben voltam vele szervizbe a neoncső volt szerencsére a ludas. Köszönöm a segitséget.
Válasz 'Bakóimi ' hozzászólására (#15210)

Bakóimi  2015-01-31 12:36 |  #15210
Jazzyman írtaÜdv minden kedves forum társnak új vagyok itt egy fél éve váltotam Korg,ra és akovetkező probléma lett vele a hátérvilágitás elhalványodik majd visszajön (nincs teljes sötétedés) ez folyamatosan igy megy, remélem tudtok némi infot adni hogy mi lehet a hiba oka. az adott hangszer KORG PA 800

Haldoklik a háttérvilágítás neonjának az invertere,vagy maga a neoncső. Ha a neoncső a ludas,akkor tönkre fogja tenni az invertert is esetleg,úgyhogy mihamarabb vidd szervizbe.
(Mondanám hogy csak egy kontakthiba,de ha csak halványodik akkor nem az.)
Válasz 'Jazzyman' hozzászólására (#15208)

RUDESS FUN2015-01-31 10:23 |  #15209
Hello!
Tanácsot,javaslatot szeretnék kérni. Szintetizátort szeretnék vásárolni, nem igazán fontos a legújabb,legmodernebb szintézisen alapuló megszólalás. Ami szempont lenne az a strapabíróság,jó billyentyűzet és hogy tudjak számtalan combit,performancet -kinek hogy tetszik - elmenteni (szintiből is kimenteni) és könnyenn előhívni ezeket. Milyen hangszerek jöhetnek szóba,akár márkától függetlenül mondjuk olyan 100-ezer forintig? Köszönöm a segítséget!

Jazzyman2015-01-13 23:25 |  #15208
Üdv minden kedves forum társnak új vagyok itt egy fél éve váltotam Korg,ra és akovetkező probléma lett vele a hátérvilágitás elhalványodik majd visszajön (nincs teljes sötétedés) ez folyamatosan igy megy, remélem tudtok némi infot adni hogy mi lehet a hiba oka. az adott hangszer KORG PA 800

zeneszpisti742015-01-13 18:36 |  #15207
Sziasztok! Van egy Eladó Vokálprocesszorom, KORG pa80-hoz.
ÁR: 40 000-FT
06-20-512-3567

kurzweil 2015-01-10 11:05 |  #15206
ha már tr ezt ezzel készítettem tegnap: 1perc

zeneboy 2015-01-02 12:36 |  #15205
B.U.É.K Mindenkinek:)

Synthwork2015-01-02 09:34 |  #15204
Sziasztok! Boldog Új Évet Kívánok Minden kedves fórumozónak és családjának!

Robelix2014-12-27 22:53 |  #15203
Sziasztok!
Érdekelne egy Korg Krome 61 billentyűs szintetizátor, cserébe adnék egy Korg TR61-est természetesen hozzáfizetéssel.

korgcsa2014-12-12 10:29 |  #15202
hreskonet írtakorgcsa írtahreskonet írtaKöszönöm Korgcsa a részletes okfejtést, és pont erre mondtam én is, hogy teljesen szubjektív az az felhasználás függő a dolog. Szívesen! :) Kíváncsi lennék az érveidre és a döntésedre :) Én közben elcsereberéltem a Roland Fantomot egy EMU XL-7 Command Station-re és egy KORG MicroX-re. Alapból nem az én ötletem volt, de hosszas vívódás és egy új workflow reményében belementem. Szóval újra KORG tulajdonos lettem és a kis MicroX-ben másodszorra sem csalódtam, hisz régen már volt ilyenem :)Igazából most már mindegy, a döntés a pillanat műve volt és nem igazán mérlegeltem egyik vagy másik javára de a rolandot mégis eladtam a zenekarban történt változások miatt, ugyanis nekem kellett átvennem a dobos szerepét tehát a Roland Juno G ment és egy Alesis DM7X jött. De azért ha lesz annyi pénzem egy billentyűt csak veszek itthonra!

Értem. Hát nem piskóta váltás, de jó cucc és érdekes kihívás :)
Sok sikert hozzá!
Válasz 'hreskonet' hozzászólására (#15201)

hreskonet2014-12-11 18:34 |  #15201
korgcsa írtahreskonet írtaKöszönöm Korgcsa a részletes okfejtést, és pont erre mondtam én is, hogy teljesen szubjektív az az felhasználás függő a dolog. Szívesen! :) Kíváncsi lennék az érveidre és a döntésedre :) Én közben elcsereberéltem a Roland Fantomot egy EMU XL-7 Command Station-re és egy KORG MicroX-re. Alapból nem az én ötletem volt, de hosszas vívódás és egy új workflow reményében belementem. Szóval újra KORG tulajdonos lettem és a kis MicroX-ben másodszorra sem csalódtam, hisz régen már volt ilyenem :)

Igazából most már mindegy, a döntés a pillanat műve volt és nem igazán mérlegeltem egyik vagy másik javára de a rolandot mégis eladtam a zenekarban történt változások miatt, ugyanis nekem kellett átvennem a dobos szerepét tehát a Roland Juno G ment és egy Alesis DM7X jött. De azért ha lesz annyi pénzem egy billentyűt csak veszek itthonra!
Válasz 'korgcsa' hozzászólására (#15200)

korgcsa2014-12-09 10:46 |  #15200
hreskonet írtaKöszönöm Korgcsa a részletes okfejtést, és pont erre mondtam én is, hogy teljesen szubjektív az az felhasználás függő a dolog.

Szívesen! :) Kíváncsi lennék az érveidre és a döntésedre :)

Én közben elcsereberéltem a Roland Fantomot egy EMU XL-7 Command Station-re és egy KORG MicroX-re. Alapból nem az én ötletem volt, de hosszas vívódás és egy új workflow reményében belementem. Szóval újra KORG tulajdonos lettem és a kis MicroX-ben másodszorra sem csalódtam, hisz régen már volt ilyenem :)
Válasz 'hreskonet' hozzászólására (#15198)

jozsihome 2014-12-05 21:39 |  #15199
hreskonet írtajozsihome írtavénkecske írtaNincs mit ! Nekem mondjuk nem teljesen ez jött le a diskurzusokból, de ez a Te döntésed. Nem azért mert nekem M50-em van, az csak egy dolog. Meg a Junot nem ismerem. Én szívesen eltöltenék egy hétvégét a Juno G-vel (meg Gi-vel vagy egy Stagedzsel pláne) - csak régi hangszerbolti élményeim vannak ezekkel. De biztosan nem cserélném el az M50 teljesen szabadon zónázható-layerezhető-velocity zónázható 16 timbréjét a Juno G egyetlen split pontjára - hiába azonos elvileg a multitimbralitás, csak részben használható ki. Ebben a tekintetben a FA06 az első, ami ebben a kategóriában felveszi a versenyt a Korg architektúrával, ha jól vettem ki a hírekből és leírásokból. Az audióbemenete az persze kéne nekem is mondjuk A G-nek valószínűleg jobb a billentyűzete. A dolog bonyolultabb annál, hogy néhány agyament fórumbejegyés alapján döntsön az ember. Például meg is kéne hallgatni, nem youtube-ról. Hát téves az infód a juno G-ről, mert a performance módban 16 szabadon választott zónát hozhatsz létre ami pontosan ugyan úgy működik, mint az FA06-ban vagy a Fantom X-ben, vagy a Fantom G-ben tehát a juno G az első ebben a generációban sima split vagy dual mód nincs is benne!

Szia hreskonet, félreérthettem a doksit, szuper, köszönöm a korrekciót.
Válasz 'hreskonet' hozzászólására (#15197)

hreskonet2014-12-05 20:32 |  #15198
Köszönöm Korgcsa a részletes okfejtést, és pont erre mondtam én is, hogy teljesen szubjektív az az felhasználás függő a dolog.
Válasz 'korgcsa' hozzászólására (#15196)

hreskonet2014-12-05 20:30 |  #15197
jozsihome írtavénkecske írtaNincs mit ! Nekem mondjuk nem teljesen ez jött le a diskurzusokból, de ez a Te döntésed. Nem azért mert nekem M50-em van, az csak egy dolog. Meg a Junot nem ismerem. Én szívesen eltöltenék egy hétvégét a Juno G-vel (meg Gi-vel vagy egy Stagedzsel pláne) - csak régi hangszerbolti élményeim vannak ezekkel. De biztosan nem cserélném el az M50 teljesen szabadon zónázható-layerezhető-velocity zónázható 16 timbréjét a Juno G egyetlen split pontjára - hiába azonos elvileg a multitimbralitás, csak részben használható ki. Ebben a tekintetben a FA06 az első, ami ebben a kategóriában felveszi a versenyt a Korg architektúrával, ha jól vettem ki a hírekből és leírásokból. Az audióbemenete az persze kéne nekem is mondjuk A G-nek valószínűleg jobb a billentyűzete. A dolog bonyolultabb annál, hogy néhány agyament fórumbejegyés alapján döntsön az ember. Például meg is kéne hallgatni, nem youtube-ról.

Hát téves az infód a juno G-ről, mert a performance módban 16 szabadon választott zónát hozhatsz létre ami pontosan ugyan úgy működik, mint az FA06-ban vagy a Fantom X-ben, vagy a Fantom G-ben tehát a juno G az első ebben a generációban sima split vagy dual mód nincs is benne!
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15194)

korgcsa2014-12-05 12:09 |  #15196
hreskonet írtaSzia Korgcsa! Csak mert úgy emlékszem neked volt mindkét hangszer és most kaptam egy csere ajánlatot. Roland Juno G vagy Korg M50? Tudom,hogy szubjektív de szerinted melyik a nyerő?

Szia Hreskonet! :)

Megtisztelő hogy személyre szóló a kérdésed! :D

Nem könnyű a két hangszert összehasonlítani. Alapvetően zenei stílusban is érdemes a kettőt megkülömböztetni.

Én személy szerint több mint 15 évig voltam KORG mániás, jelen pillanatban viszont két ROLAND-ot birtokolok KORG helyett. A Korg M50 egyébként nagyon összetett, sokrétű hangszer. Ha sok-sok szinti hangszínre van szükséged, akkor érdemes az M50-en elgondolkozni, mert a Korg architektúra nagyon változatos lehetőségeket kínál izgalmas, izgő-mozgó szintihangzások létrehozására, illetve az effektprocesszor (5 insert, 2 master és egy total FX) is szabadabban konfigurálható, mint a Juno G egyébként is kevesebb effektprocija. Az M50 szekvenszere és az egész SONG struktúrálódás, beleértve az FX-ek átláthatóságát szerintem nagyon kényelmes munkát tesz lehetővé… amennyiben szekvenszerezős munkára használod. Azonban szekvenszer nélkül, önálló hangszerként nekem egy kicsit unalmas a dolog. A gyári COMBI készletek így zenélnek-úgy zenélnek, csak épp semmire sem jók, ha pedig mégis felhasználja az ember, akkor a világon bárhol ujjal mutogatnak, hogy "nééé, az ott egy Korg preset… meg az is…". Csak egy példa: imádom, szeretem, tisztelem Vörös Andort, aki a Halász Judit lemezeken billentyűzik, de már vagy 15 éve egy darab Korg N364-et használ és speciel hallgattam már úgy pár éve Halász Judit lemezt, hogy "bakker az egész olyan mintha egy Korg Demo lenne.

Szóval az M50 ben rengeteg potenciál lakozik, egyáltalán senki nem kötelez minket arra, hogy preseteket használjunk. Olyan mértékben eltérhetünk az eredeti hangszertől, programozhatunk saját arp-okat, saját combi-kat hogy ihaj, de valljuk be ekkora munkára soha senki nem vállalkozik, aztán marad előbb-utóbb a beleunás a lehetőségek sorának kiaknázása nélkül. Ezen kívül az M50-ben én annyira nem találom frankónak az akusztikus hangzásokat. Meg aztán az sem túl hízelgő, hogy sem plusz bemenet, sem plusz kimenet nincs rajta.

A Juno G kicsit más lekületű. Viszonylag nehéz benne új, korszakalkotó hangzásokat létrehozni, vagyis az eredetitől nem lehet olyan rettenetesen eltérni. Vannak benne is szintihangok, de ezek leginkább teljesen standard hangzások, amiknek a nagyrészét csak továbblapozza az ember. Mivel nincs benne annyi szerkesztési lehetőség, ezért főleg "hangszernek", zenélni használja az ember és nem belemászós, szerkesztgetős cuccnak. Ez lehet benne vonzó egy olyan ember számára, aki csak feltesz a színpadra egy jó kis rock szintit és zenél. Pozitívum a külön bemenet is, amit jól fel lehet használni a szekvenszer mellé. Kérdés hogy egyáltalán szekvenszerezik-e az ember, a másik pedig hogy nem is biztos hogy kihasználja az ember ezt a HD-rögzítős lehetőséget. Archiválásnál kutakodni kell a memóriakártyán mit hova tett, hogyan használja, hogyan lehet learchiválni, hogyan lehet visszaállítani… esetleg annyira kötött a memóriakártya file-struktúrája, hogy nem is lehet egyszerűen visszatenni rá valamit. De ez csak részletkérdés és felhasználói szokás.

Én azt gondolom, hogy ha valaki szinpadon zenél, az akusztikus hangokat jobban szereti, de pár lead-et akar azért használni, meg orgonákat, akkor a JUNO G a nyerő. A JUNO G-nek az Elektromos zongorái is izgalmasabbak, szóval Jazz, Funky műfajban is jobban szerepel. Szekvenszerezésnél is inkább realisztikusabb hangzásvilágot képvisel.

Ha pedig valaki inkább elmélyülős, ambientes, izgalmasított elektronikus zenét szeretne csinálni, akkor egy KORG M50 szerintem jobban hasznosítható mint egy JUNO G.

Még egy adalék: a JUNO G-knél sajnos gyakori típushiba hogy elkezd a kijelző betegeskedni. Ha ennek jeleit tapasztalod, akkor számítani lehet rá, hogy később galiba lehet vele… ez egyébként elterjedt infó a neten, így aki tud róla, az óvatosan közelít egy JUNO G felé. Az M50-nek viszont full gagyi a billentyűzete… kis pálcikákon hajlik, úgy vannak csoportonként lecsavarozva, szóval semmi rugós visszahúzás.
Válasz 'hreskonet' hozzászólására (#15186)

jozsihome 2014-12-04 21:49 |  #15195
Vénkecske, az "agyament" kifejezés nem direkt az általad hivatkozott fórumra vonatkozott, csak általános észrevétel akar lenni

jozsihome 2014-12-04 21:46 |  #15194
vénkecske írtaNincs mit ! Nekem mondjuk nem teljesen ez jött le a diskurzusokból, de ez a Te döntésed. Nem azért mert nekem M50-em van, az csak egy dolog. Meg a Junot nem ismerem.

Én szívesen eltöltenék egy hétvégét a Juno G-vel (meg Gi-vel vagy egy Stagedzsel pláne) - csak régi hangszerbolti élményeim vannak ezekkel. De biztosan nem cserélném el az M50 teljesen szabadon zónázható-layerezhető-velocity zónázható 16 timbréjét a Juno G egyetlen split pontjára - hiába azonos elvileg a multitimbralitás, csak részben használható ki. Ebben a tekintetben a FA06 az első, ami ebben a kategóriában felveszi a versenyt a Korg architektúrával, ha jól vettem ki a hírekből és leírásokból.
Az audióbemenete az persze kéne nekem is mondjuk A G-nek valószínűleg jobb a billentyűzete. A dolog bonyolultabb annál, hogy néhány agyament fórumbejegyés alapján döntsön az ember. Például meg is kéne hallgatni, nem youtube-ról.
Válasz 'vénkecske' hozzászólására (#15189)

Enter 2014-12-04 21:38 |  #15193
Eladó Yamaha psr 9000-es, szintetizátor jó műszaki és esztétikai állapotban.

170.000 Ft

szegg2014-12-04 21:00 |  #15192
Köszönöm a segítséget!
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15191)

jozsihome 2014-12-04 19:29 |  #15191
szegg írtaSziasztok ! Segítségre lenne szükségem . Szintetizátort szeretnék vásárolni Konkrétan Korg PA 50S Lett kinézve, őt ismerem. Viszont, Az üzletbe van egy PA 300 as 40 rugóval drágább de semmit se tudok róla. A srácokat ismerem, nagyon rá akarnak beszélni. Nem tudom hogy tényleg jobb, vagy csak el akarják adni? Kérlek segítsetek néhány tanáccsal!

Hallgass rájuk A PA50 egy csodálatos őskövület, hihetetlen, hogy még van a boltokban, miközben az eredeti típus 2000-2002 körüli. Azóta egy SD kártya lett bele a floppy helyett. Azért élt túl mindent, mert a maga szintjén jó, én is szerettem, amíg volt ilyenem és ma is kéne. A PA300-at nem próbáltam soha, arrangerem a PA50SD volt az utolsó, viszont 2 (na jó, másfél) generációval van a PA50 felett, és egyértelműen utódjának számít, az árán is látszik. A PA50 azért is van ilyen régóta porondon, mert az előző generációnak ezt rétegét kihagyták (a PA500 kb. 300e körül, közben a PA50SD meg 190 körül volt, fogyott is, érthetően). Szóval azért összességében ne vegyél ennyire régi technikát, és még azt sem lehet mondani, hogy "van benne vas" - mert nincs
Válasz 'szegg' hozzászólására (#15190)

szegg2014-12-04 17:14 |  #15190
Sziasztok !
Segítségre lenne szükségem .
Szintetizátort szeretnék vásárolni Konkrétan Korg PA 50S Lett kinézve, őt ismerem. Viszont, Az üzletbe van egy PA 300 as 40 rugóval drágább de semmit se tudok róla. A srácokat ismerem, nagyon rá akarnak beszélni. Nem tudom hogy tényleg jobb, vagy csak el akarják adni?
Kérlek segítsetek néhány tanáccsal!

vénkecske 2014-12-03 14:26 |  #15189
Nincs mit !
Nekem mondjuk nem teljesen ez jött le a diskurzusokból, de ez a Te döntésed.
Nem azért mert nekem M50-em van, az csak egy dolog. Meg a Junot nem ismerem.
Válasz 'hreskonet' hozzászólására (#15188)

hreskonet2014-12-03 10:16 |  #15188
Köszi az infót vénkecske!
Hát ez alapján (is) úgy gondolom, hogy megtartom a juno g-t, mert azért ennyire összetett szolgáltatást nem ad az M50.
Válasz 'vénkecske' hozzászólására (#15187)

vénkecske 2014-12-02 21:59 |  #15187
Amíg Csabi elő nem kerül, van ITT egy jó vitafórum pont ezen kérdéskörben - ha megy az angol sokat tanulhatsz belőle! Ha nem akkor meg gugli fordító a barátod
Válasz 'hreskonet' hozzászólására (#15186)

hreskonet2014-12-02 17:38 |  #15186
Szia Korgcsa!
Csak mert úgy emlékszem neked volt mindkét hangszer és most kaptam egy csere ajánlatot.
Roland Juno G vagy Korg M50? Tudom,hogy szubjektív de szerinted melyik a nyerő?

Enter 2014-11-26 18:45 |  #15185
Sziasztook ! Kérném szépen töletek a KORG PA 60 magyar leirást.Itt fent volt az oldalon, de valószinü, hogy törölték. Köszönöm !

LaliE502014-11-26 09:35 |  #15184
Sziasztok.
Korg PA-300-rol kérnék tőletek tapasztalatokat,véleményeket,ha esetleg van valakinek,vagy már próbálta.Vendéglátói célra gondoltam erre a hangszerre.Hallottam olyat is,hogy a PA-500 lebutitott változata.De nekem ez kevés.Mást nem tudott róla,mivel szerintem nem is próbálta.

jozsihome 2014-11-20 18:03 |  #15183
Szia, vettem, köszönöm az infókat.
Válasz 'korgcsa' hozzászólására (#15182)

korgcsa2014-11-19 18:16 |  #15182
jozsihome írtaSzia Korgcsa, köszönöm az infókat. Én azt hittem, hogy a Z1 és a Prophecy azonos világ - de akkor nem. A Karma és más triton származékok kapcsán ismert MOSS board a Z1 funkcionalitását bírja elvileg. A fizikai modellezés itt is megvolt elvileg, és bár feltétlenül van értelme, az én értésem szerint pont ezt a vonalat mosták el teljesen a sample alapú szintézis módszerek. Arról nem is beszélve, hogy a fizikai modellezés eleve feltételezi, hogy (1) érted a hangszer fizikai működését, (2) van kedved/időd, hogy e fizikai működés modellezett paramétereivel bíbelődj. Nem könnyű pálya...

A (3)-as pontot elfelejtetted pedig az egész Prophecy gondolatmenet erre épít :) … mégpedig hogy nem létező, a valóságtól elrugaszkodott fizikai jellemzőket hozzunk létre, ezáltal alkossunk egyedi hangzást :) Ezzel együtt nem feltétlenül kell ismernünk egy hangszer fizikai működését. Ugyanakkor elég sok feladatot ró ránk magának a hangszernek a menüit kiismerni… ez egyébként semmivel sem kevésbé időigényes :D

A Z1 MOSS-t is úgymond fizikai modellezésnek szánták, de (szerintem) az az analóg szintik modellezését célozta és biza jól tovább is fejlődött az a vonal, szerintem ezt hívják ma VA szintiknek és a legdivatosabb hangszerkategóriává nőtte ki magát.
Bár bizonyára vannak a Z1 és a Prophecy között átfedések is, hisz egy idősek és nagyon hasonló kezdeményezések, de ennek mértékét nem tudom megítélni.
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15181)

jozsihome 2014-11-18 19:17 |  #15181
Szia Korgcsa, köszönöm az infókat. Én azt hittem, hogy a Z1 és a Prophecy azonos világ - de akkor nem. A Karma és más triton származékok kapcsán ismert MOSS board a Z1 funkcionalitását bírja elvileg. A fizikai modellezés itt is megvolt elvileg, és bár feltétlenül van értelme, az én értésem szerint pont ezt a vonalat mosták el teljesen a sample alapú szintézis módszerek. Arról nem is beszélve, hogy a fizikai modellezés eleve feltételezi, hogy (1) érted a hangszer fizikai működését, (2) van kedved/időd, hogy e fizikai működés modellezett paramétereivel bíbelődj. Nem könnyű pálya...
Válasz 'korgcsa' hozzászólására (#15180)

korgcsa2014-11-18 10:18 |  #15180
jozsihome írtaSzia Korgcsa, A Karmámban volt MOSS board, elvileg ez ugyanaz a Prophecy/Z1 vonal, mint ami a Trinityben is volt. Engem őszintén szólva nem nyűgözött le, nem éreztem azt a többletet, amit a mintavételezett hangokhoz képest egy generált hangtól elvárna az ember - amennyire ütős tudott lenni egy Blofeld patch, de akár még a most nálam lévő Novation X-Station egy-egy jól beállított patch-e (pedig ez végképp nem tekinthető egy monster-vadállatnak), ezekhez képest nekem nem jött be. Persze pont a Blofeld Keyboard szintit cseréltem a Karmára annak idején, lehet, hogy emiatt tűnt szürkének hangzásban (ez is a MOSS-ra vonatkozott kifejezetten).

Szia Jozsihome!

Igen, nem véletlenül írtam hogy nem mindenkit hatnak meg ezek a bővítmények. A Z1-et és a Prophecy-t viszont ne vegyük egy kalap alá. A Z1 tulajdonképpen egy kezdeti polifónikus VA modul, aminél bőven vannak ma már jobbak, akár az említett Novation.

Azonban a Prophecy egész máskép kezelendő… annak nem célja VA szintinek lenni… habár annak is megfelel hiszen hangforrásnak hullámformákat is választhatunk, de a jelentősége inkább a fizikai jellemzők modellezésében van. A Prophecy szépsége és különlegessége abban rejlik, hogy a hangszínekkel milyen artikulációkat lehet megvalósítani akár teljesen elrugaszkodva a valóságtól. A Karmában biztosan egy Z1 MOSS kártya lehetett, így viszont a Prophecy élmény még nem volt meg neked :)
A Karma egyébként nekem (s)nem túl izgalmas hangszer. Nem tudnám megmondani miért, de Trinity-t bármikor előbb választanék be újra. Annak ellenére, hogy a Trinity csak 32 hang polifónikus és egy kicsit komolyabb dal totál lefogja a hangszer szekvenszerét, szinte alig lehet navigálni benne lejátszás közben, ez pedig nem túl élő-barát :)
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15179)

jozsihome 2014-11-17 20:57 |  #15179
Szia Korgcsa,
A Karmámban volt MOSS board, elvileg ez ugyanaz a Prophecy/Z1 vonal, mint ami a Trinityben is volt. Engem őszintén szólva nem nyűgözött le, nem éreztem azt a többletet, amit a mintavételezett hangokhoz képest egy generált hangtól elvárna az ember - amennyire ütős tudott lenni egy Blofeld patch, de akár még a most nálam lévő Novation X-Station egy-egy jól beállított patch-e (pedig ez végképp nem tekinthető egy monster-vadállatnak), ezekhez képest nekem nem jött be. Persze pont a Blofeld Keyboard szintit cseréltem a Karmára annak idején, lehet, hogy emiatt tűnt szürkének hangzásban (ez is a MOSS-ra vonatkozott kifejezetten).

korgcsa2014-11-17 16:40 |  #15178
jozsihome írtaAz lehet. Pálvölgyi Géza (East, Tátrai Band) azt írja (igaz, évek óta ez a szöveg van a honlapján), hogy megtartotta és a mai napig használja a Trinity-t, koncerten is. Biztos nem véletlenül. Kíváncsi lennék, hogy M50, Karma tapasztalatokhoz képest milyen lehet egy régebbi, de annak idején komolyan gondolt vas.

Hát ha ilyen gyorsan meghirdette, akkor tényleg hamar feladta :)

Nekem a mai napig megfordul a fejemben, valahányszor látok hirdetve egy Plusz-os Trinity-t, hogy újra be kéne szerezni. Szerintem nem hasonlítható össze az M50 és Karma vonallal. A Karma HI szintézist használ és bár nem tudnám megmondani hogy miért, de számomra ez az egyik leguncsibb motorja a KORG-nak. Az M50 EDS motorja ugyan jobb, de az pedig olyan körítést kapott a sok vacak techno appreggiátorral, hogy már-már techno-vendéglátós szintivé minősítette. Az anyaghasználatról ne is beszéljünk… a Trinity alumínium házat és fémérintkezős Yamaha DX7 billentyűzetet kapott, az M50 pedig egy vacak műanyag ház és a billentyűzete egy sorba öntött pálcikákon lifeg!!!

A Trinity Plus-ban lévő SOLO-Tri kártya pedig egy egészen egyedülálló hangzásvilág. Gondolom az köztudott, hogy a Prophecy szintetizátorról van szó, de az talán nem olyan nyilvánvaló, hogy ez a Prophecy szintimotor a Trinity-n százszor könnyebben szerkeszthető és átlátható, mint magán a valódi Prophecy szintetizátoron. Persze ez a szintikártya nem mindenkit hat meg… egyébként is monofón, meg bizonyos értelemben egy irányba lehet vele elindulni.

Nekem volt Trinity-ben is és önállóan Prophecy, de újra már csak a Trinity-s verzióba vágnék bele.

Jut eszembe, nekem van egy ROLAND Fantom X6-om, ha valaki egy Trinity Plus-ra rátenné a különbözetet és cserélne velem, akkor még hajlanék is rá hogy újra belevágjak :)
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15177)

jozsihome 2014-11-11 23:00 |  #15177
Az lehet. Pálvölgyi Géza (East, Tátrai Band) azt írja (igaz, évek óta ez a szöveg van a honlapján), hogy megtartotta és a mai napig használja a Trinity-t, koncerten is. Biztos nem véletlenül. Kíváncsi lennék, hogy M50, Karma tapasztalatokhoz képest milyen lehet egy régebbi, de annak idején komolyan gondolt vas.
Válasz 'Stewe-' hozzászólására (#15176)

Stewe-2014-11-11 14:37 |  #15176
Jó cucc az pedig!
Válasz 'jozsihome' hozzászólására (#15175)

jozsihome 2014-11-11 11:15 |  #15175
Korgcsa, vélhetően feladta a kolléga , máris a zenészaprón van a cucc. Azért szívesen segítettünk...
Válasz 'korgcsa' hozzászólására (#15174)

korgcsa2014-11-10 18:19 |  #15174
igis1111 írtaSziasztok! Vettem egy KORG Trinity Plus DRS 61 hangszert. Tudna valaki személyesen segíteniTudna valaki személyesen segíteni a User hangszínek beállításához? Budapesti vagyok. Ha megadod a számod hívlak. Előre is nagyon köszönöm.

Szia!

Egész pontosan mit értesz a "User hangszínek beállítása" alatt?
A hangszínek betöltése teljesen hétköznapi módon zajlik, a saját User hangszínek összeválogatása akár évekig is eltarthat.
A nevem alatt található mélcímre írhatsz. Szívesen elő is keresem hogy én annó miket válogattam össze a Trinity Plus-ra.
Válasz 'igis1111' hozzászólására (#15172)

jozsihome 2014-11-10 13:32 |  #15173
MOSS vagy a sample hangszínekről van szó?
Válasz 'igis1111' hozzászólására (#15172)

igis11112014-11-08 21:53 |  #15172
Sziasztok!

Vettem egy KORG Trinity Plus DRS 61 hangszert. Tudna valaki személyesen segíteniTudna valaki személyesen segíteni a User hangszínek beállításához? Budapesti vagyok. Ha megadod a számod hívlak.
Előre is nagyon köszönöm.

Robelix2014-11-02 01:13 |  #15171
Sziasztok!
Egy Korg TR61-et cserélnék M50-re hozzáfizetéssel.
Köszönöm!

Kölcemusic2014-10-24 10:46 |  #15170
Sziasztok srácok egy nagy kérésünk volna, Midifile optimizer 6 pro verziót keressük feltudná dobni ide valaki az elérhetőséget köszi:)

zeiler2014-10-23 16:18 |  #15169
Írtam az adatlapodon lévö emailre.Köszönöm uram!
Válasz 'korgcsa' hozzászólására (#15168)

korgcsa2014-10-23 14:49 |  #15168
Szia! Igen, volt MS2000-em, bár régen és nem biztos hogy emlékszek még a menüiből bármire is :)
De természetesen szívesen segítek ha tudok. Írj az elérhetőségemre, megtalálod az adataimat a nevemre kattintva.
Válasz 'zeiler' hozzászólására (#15167)

zeiler2014-10-22 20:49 |  #15167
Szia!

Köszönöm a válaszod,gondolom volt már dolgod MS2000-el.Telefonon tudnánk beszélni?Könnyebb lenne személyesen.De csak ha nem gond :)
Válasz 'korgcsa' hozzászólására (#15166)

korgcsa2014-10-22 19:26 |  #15166
zeiler írtaJó estét mindenkinek! Egy olyan problémával fordulnék hozzáértö emberekhez hogy KORG MS2000 Arpeggiator-t ha bekapcsolom akkor nincs hang.Ha kikapcsolom minden ok.Meghibásodott a hanszer vagy esetleg beállítási probléma? Elöre is köszönöm az esetleges válaszokat.

Üdv!

Az MS2000 egy igen bonyolult hangszer, jó kis VA szinti, millió lehetőséggel. Ennyiből nehéz lenne pontosan megállapítani mi lehet az ok. Én hirtelen felindulásból arra tudok gondolni, hogy esetleg a hang felfutása lassú és nem fut fel az arpeggiátor tempójában… ergó nincs ideje megszólalni.

Vagy a másik lehetőség, hogy az arpeggiátor nincsen jól felprogramozva azon az adott hangszínen… ott aztán olyan keresztmodulációk vannak hogy ihaj. 3 paramétert tud az arpeggiátor mozgatni, ha azon a hangszínen épp valami olyasmi van belőve, hogy hangerő, vagy filter és 0 értéken fut végig, akkor ez is okozhatja hogy nem szólal meg.
Hirtelen ennyi ötletem támadt.
Válasz 'zeiler' hozzászólására (#15165)

zeiler2014-10-15 20:20 |  #15165
Jó estét mindenkinek!

Egy olyan problémával fordulnék hozzáértö emberekhez hogy KORG MS2000 Arpeggiator-t ha bekapcsolom akkor nincs hang.Ha kikapcsolom minden ok.Meghibásodott a hanszer vagy esetleg beállítási probléma? Elöre is köszönöm az esetleges válaszokat.

Kölcemusic2014-10-09 21:07 |  #15164
Heló JozsiHome hogy vagy? szombaton nem leszel skyp közelben véletlenül?

Kölcemusic2014-10-09 20:56 |  #15163
sziasztok kedves Korgosok. valaki próbálta már az új PA300 at?

korgi5s2014-09-15 14:39 |  #15162
Szia Enter!
Érdeklődnék, hogy megoldódott-e a problámád a hangszeren? Leírom az én esetemet, remélem más is okosodik belőle. Korg pa60 két őszi kültéri buli után a következő hibát produkálta:
Kíséretnél Edúr ill. Emol lefogásakor C7 ill. Cm7 akkord szólt. A hangok egyesével leütésekor nem volt hiba. Program üzemmódba téve kiderült, hogy E és H hang együttes leütésekor a H hang mellett megszólal a C hang is. Ez a hiba az 1. 3. 5. oktávban jelentkezik. Nálam is volt gumipárnák, billentyűzet panel tisztítása. Szoftver frissítés. Nem segített. A bill. panelen lévő szalagkábel csatlakozójának forrasztásainak megerősítése, átforrasztása után csak az első oktávban volt hiba. Ezután át lett forrasztva az első oktáv is. Jelenleg ezzel a probléma megoldódott.
Remélem ezzel tudok valakinek segíteni. Üdv. mindenkinek
Válasz 'Enter' hozzászólására (#15071)

steriles2014-09-10 08:13 |  #15161
Kihasználatlanság miatt eladom megkímélt,kifogástalan KORG M50-em. Fix 140-ezer forint az ára. 06-20-225-04-83

jozsihome 2014-08-13 19:04 |  #15160
Használjátok már légyszi a "link új ablakban" funkciót.

Robelix2014-08-13 15:12 |  #15159
http://olx.hu/hirdetes/korg-tr61-szintetizator-elado-elcserelheto-ID25471.html

Linzer2014-08-13 12:50 |  #15158
Eladó szép állapotú M50. Az ár irányár.... :)

http://olx.hu/hirdetes/megkimelt-korg-m50-elado-ID2pcwH.html#45db1bf718

sly 2014-08-13 12:47 |  #15157
Ultimate billentyűs állvány eladó:

http://zeneszapro.hu/hirdetesek/ultimate-billentyu-allvany
novakszilveszter@freemail.hu

Robelix2014-08-12 08:19 |  #15156
Az ára 125e.Huf-
Válasz 'Robelix' hozzászólására (#15155)

Robelix2014-08-12 08:18 |  #15155
Szevasztok!

Eladó egy Korg TR61-es típusú hangszer:




Girja 2014-08-06 09:18 |  #15154
vénkecske írtaNincsmit Íratkozz fel a zeneszek.com-ra, oda húzódott át minden korgos :) Addig meg itt a megoldás: tessék ! Google keresőszavak : korg pa600 arranger mode fingered

Szia Vénkecsi!
Köszönöm!
Elég nekem a Hangmester fórum is...amennyit itt "tartózkodok" Nincsen kedvem akkora fokú "aktivitásra" mint amennyi a zeneszek.com-on szükségeltetik,ahhoz,hogy "állandó taggá" válhassak újjonc meg már voltam 1986 tavaszán Körmenden a határőrségnélviccet félre téve köszi szépen még egyszer.
Válasz 'vénkecske' hozzászólására (#15152)

vénkecske 2014-08-05 21:12 |  #15153
... a Chord recognition gomb alatt
Válasz 'vénkecske' hozzászólására (#15152)

vénkecske 2014-08-05 21:10 |  #15152
Nincsmit
Íratkozz fel a zeneszek.com-ra, oda húzódott át minden korgos :)
Addig meg itt a megoldás: tessék !
Google keresőszavak : korg pa600 arranger mode fingered
Válasz 'Girja' hozzászólására (#15151)

Girja 2014-08-05 21:01 |  #15151
Girja írtaSziasztok! Azt szeretném megkérdezni,hogy a KORG PA 600 menüjében hol találom a billentyű mód változtatást? Mint pl:Yamiban a multi finger stb... mód,nem találtam a leírásában... mibe menjek bele az átállítási lehetőségeket hol találom?

?? Azért köszi a segítséget!!
Válasz 'Girja' hozzászólására (#15150)

Girja 2014-08-04 12:43 |  #15150
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni,hogy a KORG PA 600 menüjében hol találom a billentyű mód változtatást? Mint pl:Yamiban a multi finger stb... mód,nem találtam a leírásában... mibe menjek bele az átállítási lehetőségeket hol találom?

forissandor2014-08-03 17:34 |  #15149
Hahó!
Eladó lett egy Korg Pa800. Műszakilag kifogástalanul működik, esztétikai hibák akadnak. Puha tok jár hozzá illetve egy haknikész songbook. Mp3 nincs benne. Ára fix 300.000.


JUZO2014-08-03 16:34 |  #15148
Sziasztok!
Eladó egy kizárólag szobában használt másfél éves kitűnő állapotú Korg Krome 61.
(érintőképernyős, színes kijelzős)
Profi kemény tokkal, és igény esetén állvánnyal és pedállal.
Mindennel együtt 240.000Ft
Csak a szinti 215.000Ft
juhaszzoli60 kukac gamil pont com


Első 1 2 3 4 5 6 7 8 ... >500 >>1000 Utolsó

Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2019 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek.

HANGMESTER.HU | 1082 BP., BAROSS UTCA 77. - hangmester@hangmester.hu

Hangszer.lap.hu | Gitar.lap.hu | Szintetizator.lap.hu