Mivel a MOX f6-f8 nem tudja menüből kapcsolni hogy nyitó vagy záró érintkezős pedált kezeljen, nem teljesen mindegy milyent veszel.
Ez az M-audio viszont tudja mindkét üzemmódot, van az alján egy kapcsoló amivel be tudod állítani.
Ha jól emlékszem a yamik nyugalmiban záró, rálépésre nyitó kontaktost használnak.
Hogy kizárjak minden tévedést, telefonon megkérdezném, hogy megfelel-e a hangszeremhez.
Csak merthogy a fáradtságot sem veszik, hogy odaírják mely hangszerekkel kompatibilis.
Ráadásul HÜLYESÉGET írnak: "torzító " pedál.
A másik viszont tuti biztos befutó, mert polaritás váltó kapcsolós: Cherub WTB-005.
Nézegettem őket,de igazából az nem volt világos, Moxf6-al ezek nagyrésze kompatinilis e...Viszont akkor a válaszból ítélve igen.Árban elég nagy a szórás ezért is kérdeztem rá,esetleg van e az a kategória amit már nem érdemes megvenni.Lehet válogatni,biztos találok megfelelőt.Köszönöm!
Ahogyan az s970-ben, az adatlap szerint az s770-ben is az Organ szekció első 4 hangszíne s.Art tipusú.
WhiterBars, AllBarsOut, JazzyRotary és Classic Bars, valamint kicsit beljebb a RockRotary és a ProgRockOrgan mind
ilyen, és ezeknek a modulációs kerék segítségével lehet a Leslie sebességét szabályozni.
A többinek a mod. kerék a Swell pedál funkcióját imitálja. Ami nem csak kimondottan hangerőt, hanem a valódi Hammondokban kicsit
a hang tónusát is befolyásolja.
Nos: Voncken úr a 970-esen abajgatja a Leslie-t, s nem a 770-esen.
Az is látható, hogy regisztrációs memóriával dolgozik.
Sajnos azt tételezem fel, hogy a 770-es öcsi nem tudja ezt a bravúrt.
Általában a kisebb testvér kevesebbet tud a kevesebb pénzért....
Köszönöm kedvességedet,tudok már az új SX szériáról, de nem jön szóba nálam. Vitatkozni sem szeretnék Veled, de ez esetben az elavult szót én óvatosan használnám. Jelenleg is S-900 van a birtokomban, és elhiheted hogy megállja a helyét. Rengeteg példát tudnék felsorolni, akár régebbi szériák is gyakorta előfordulnak még a színpadon. De mégegyszer köszönöm szépen hogy a figyelmembe ajánlottad ezt a lehetőséget is!
Minden nap böngészem a hirdetéseket, mindent megnézek, ami Yamaha.
Eredeti Yamaha sustain pedált tegnap láttam a jófogáson 6-ért.
Ha beírod a böngésződbe, hogy sustain pedál, dobja kifele a találatokat 5-6 ezer körül.
némelyik még polaritás kapcsolós is. Újak.Válogass......
Sziasztok,
Új vagyok itt még. Hobbi zenész vagyok. Eddig egy Yamaha DGX 300-am volt de pár hete egy PSR-S670-em van. Elég nagy lépés volt a DGX-hez képest.
Lenne egy kérdésem. Egy PSR 770-es videóban láttam, hogy a modulációs kerékkel lehetett változtatni bizonyos orgona hangszínnél a 'Leslie sebességét', hogy mennyire gyorsan vibráljon a hang. Melyik hangszínnél lehetséges ez? Nálam mindegyiknél csak az orgona hangerejét változtatja.
Előre is köszönöm!
Szabolcs
Sziasztok!Rég írtam ide ,mert nem volt kérdés,a fejleményeket azért követem. Pedált szeretnék MoxF6-hoz.Kérdés az lenne ,van e olyan amit esetleg ajánlotok? Régebben emlékszem volt is téma.Yamaha gyári pedálja 20 ezerért van ,vagy kicsit felette,de nekem nagyon az az érzésem felesleges ennyiért venni.5-10 ezer körüli áron látok elfogadhatóakat,szerintem ezek megfelelőek lennének,de nektek talán több a tapasztalat.Van olyan Yamaha ahol kompatibilitás szempontjából nem is írták a Moxf6-ot, csak pár típus szerepelt a felsoroltak között,amit nem is értek.Szóval a kérdés az lenne,valami univerzális is megfelelne 5-10 ezer között? Pl M-Audio?
Üdvözlet "Jó Barátok" !!! Lehetséges hogy lesz itt aki most elküld a sunnyogóba, vagy számba rágja a "legjobb barátot" de nézzétek el nekem hogy mégiscsak Tőletek kérdezek ! Egy idelye tervezgetem a hangszer cserét. Ez nálam hosszú idő, ilyen típus vagyok nem tehetek róla. Autótól Nőtől és különböző tárgyaktól képtelen vagyok megválni, valahogy érzelmileg kötődöm olykor nem csupán az emberekhez, hanem a tulajdonomban levő tárgyakhoz is... Ennyit a maszlagról ! Tehát nézegetem egy ideje a PSR S970-975 illetve Tyros 5 hangszereket. Olvasgattam rengeteget, számtalan videót megnéztem, de nem is olyan régen elcsíptem itt egy párbeszédet X és Y között, amelyben az új szériák dob szettjéről esett igen-igen kevés említés, miszerint "nehéz volt a korábbi hangzás után megszokni" vagy valami ilyesmi. Elnézését kérem a szerzőnek ha nem egészen pontosan idéztem volna ! Tehát ennek tudatában próbáltam a "csöves" videókat fülessel is meghallgatni, de sajnos így képtelen vagyok arra a bizonyos különbségre fókuszálni amelytől bevallom kicsit magam is tartok. Ez a jelenség feltételezem az Audio Style használata során észlelhető Szívből örülnék ha valaki közületek hitele,s saját tapasztalatokra alapuló képet próbálna festeni nekem erről a dob hangzás mizériáról ! Nagyban megkönnyítené a döntésemet ! Minden további információt szívesen fogadok, akár itt a fórumon, akár privátban ! Segítségeteket előre is tisztelettel megköszönöm ! Bajtársi üdvözlettel : Pety
Szia Jocó!
Örülök hogy végre előkerültél ismét!
Mindig is el irigyeltem az énekhangodat, orgánumodat. Szép tisztán énekelsz. A frazírokat is kellemesen alkalmazod már.
Csak ezt a szörnyű nyomasztó hall vagy nemtom milyen zengető effektet ne tedd rá legközelebb ilyen intenzíven.
Igaz ha vannak hibák azt jól elmossa, de inkább legyenek észrevehetőek, minthogy ennyire elmossa a természetes hangodat.
Kicsit mintha a zenei alapon is több lenne belőle a kelleténél. És nagyon vártam , mikor lép be a dob... de ezek szerint ez egy ilyen verzió :)
Tudom hajlamos rá az emberfia, én is sokszor ebbe a hibába esek hogy túlzásba viszem az effekteket. Pedig a kevesebb abból is több.
További tisztelettel - kecsi
Sziasztok Törzs és mindenki!Rég írtam,de olvasok....
Egy év énektanár után...
Kérem az angol kiejtést nem figyelni. A magas hangokat képeztem.Remélem van különbség.
Sound of Silence üdv.
Rengeted időt pocsékoltam volna el, ha magamnak kellett volna turkálni.
Nem akarok itt superlatívusokat használni, de nagyon jó... hogy van aki ennyire képbe van sok mindennel.
Azt a B3 progit -régi változatát- valamikor nagyon régen, hát vagy kb tizen éve próbálgattam csak úgy egérrel (Hatalmasat virtuózkottam!!, gondolhatod).
Szia!
Nem tartom a legjobb ötletnek, ha pont az arranger programokkal kezdenéd kipróbálni.
Egyrészt mert én még nem találkoztam Windows alá készült használható arranger progival (ami nem jelenti azt hogy nincs is...)
Másrészt hogyha találsz is ilyesmit, elég izmos gép kell hozzá, ami ki tudja szolgálni az egyidejűleg több hanggenerátor igényeit hiba nélkül.
Harmadrészt ha találsz is a neten demo verziót, a "használható" verzió általában jó pénzbe kerül (60-390 dollár )
Negyedrész elég bonyolultnak tartom őket ahhoz, hogy ne venné el a kedved mindjárt az elején.
Persze ha van valaki másnak használható ötlete, szívesen várjuk! Volt itt korábban zenész kollega aki saját építésű számítógépes keyboardot állított össze és efféle programmal használta (sőt én is faragtam hasonlót, béke poraira :) ).
Talán vArranger vagy az RMCA progija volt, esetleg a Band-In-A-Box.
Egy próbát persze megérhet pl. a One Man Band nevű demóját megnézni.
Sokkal inkább élvezetes volt számomra a virtuális szintik kipróbálása (vst). Feltelepíted és máris nyomkodhatod a legfantasztikusabb analóg szintik hangjait. Vagy akár egy B3 Hammond klón hangzását közel a tökéleteshez.
Ezen az oldalon találsz jópárat, és a csatolt videókat megnézve könnyen kiválaszthatod melyik ami leginkább bejön. Ráadásul ezek legtöbbje ingyenes.
Nekem a kedvencem a GSI VB3 Hammond-klónja.
Az arranger hangszerekben ketyegő processzorok sebessége és strukturája jócskán eltér egy desktop számítógépétől, utóbbi nem biztos hogy versenyre tud kelni a cél-eszközökkel.
Szia Kecsi!
Nálam is hányódik egy ilyen Midi Interface, -az olcsó változatú- , de most már kíváncsi lennék rá, kipróbálni valami virtuális szintivel.
Mondjuk olyasmivel, ami legközelebb áll valami autómatás vendéglátós szintihez. Van ilyen egyébként?
Csupán arra kell figyelnie, hogy minden csavar a saját helyére kerüljön vissza.
Ezt úgy lehet biztosítani, hogy minden szerelési fázist lefényképez.
A csavarok helyét és méretét meg kell jegyezni.Lehetnek különböző hosszúságúak.
Helyezze puha felületre a hangszert.
Szép estét kívánok mindenkinek segítséget szeretnék kérni van egy yami psr s770-es szintim és az egyik billentyű kb 3mm-el lejjebb van a többihez képest rendeltem gumiharangot hozzá de mielőtt nekiállnék szeretném tudni hogy van e valami,amire figyelni kell a szétszerelésnél mert nincs a közelemben hangszerjavító,de viszont ha nagyon nehéz kicserélni,akkor keresnem kell valakit köszönöm szépen a segítséget.
Sziasztok!
Tegnap voltam Yamaha PSR-SX900 bemutatón, beszélgettem előtte Neumann Balázzsal.
Tetszik a hangszer (nekem most Yamahából PSR S-670-es van)
Amúgy elég drága, ha venni akarnék, akkor inkább gyűjtenék hozzá és Genost vennék.
Mivel irányított kérdést tettél fel, csak ezt válaszolhatom: nem tudom.
Azt viszont tudom, hogy két alkalommal cserélte két különböző Tyros2-esemen két szakember,
Vereczkei Zoltán Debrecenben az összes gombot cserélte a kijelző körül, és Miskolczi Péter Budapesten szintén. Mindkét szerelő hibátlanul végezte dolgát. Ha tudni akarnám, őket
kérdezném, milyen típusú mikrokapcsoló a megfelelő.
Üdv.Sambácsi
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni nem tudjatok e hogy tyros 4 kijelzőjénél levő gombok alatt milyen mikrokapcsolo van mert kicseréltettem őket de ezek meg annyira erősek hogy nem lett jobb a hangszer kezelése hanem meg rosszabb!
Kedves Sambácsi!
Nem tudom milyen címre kellene küldenem és mit. Lehet, hogy nem érthetően írtam le már az elején, de a gépembe be van másolva több száz midi fájl, és mindegyiknél eddig a szöveg is látható volt, most meg egyetlen egynél sem jelenik meg a szöveg, csak a zene. Ha egy telefon számot vagy e-mail címet megadna, azon talán könnyebben el tudnám magyarázni, mi a baj. Jó hétvégét!
A hangszernek semmi baja.
Az a midifájl sérült, aminek nem látható a szövege.
Valószínűleg a szövegfájl sérült, amit grafikus szerkesztő programban ki tudok javítani.
A megoldás: elküldi a fájlt, beteszem a szerkesztőbe, és átnézem a szöveget, illetve újraírom, és visszaküldöm önnek.
Ajándékba gyári midit ingyen küldök.
Az nem egyértelműen az interfész hibája , ha késik a hang.
Próbáld meg a program beállításoknál a Sound device> Wave alatt a buffer mennyiségét és/vagy méretét csökkenteni.
A latencyt 10 msec felé csökkenteni. 40-80 még elmegy, ha csak nagyobb értéknél nem szaggat, akkor ott a laptop vagy a vas
és beállításai lesznek az ok..
Ugyanígy ASIO driveren belül is próbálj játszani a buffer értékekkel.
Üdv.
Igen, vettem egy pár ezer forintos interfacet, amit összekötöttem a laptoppal. A laptopon telepítve van a Mixcraft program. A programban beállítok egy hangszint, és leütök egy hangot a szintin, az a hang szólal meg, csak nagyon nagy késéssel, illetve úgy néz ki, hogy egy csomó billentyű beragad. Amit leírtál, egyértelmű, hogy a vásárolt interface rossz minőségű.(telepítettem a laptopra külön az Asio peogramot is, hogy tudjam állítani a késést, de nem segitett. )Most az a helyzet, hogy vagy veszek egy olyan interfacet 22e Ft-ért amit írtál, vagy 14-16ezerért egy külső hangkártyát.
Nagyon köszönöm az eddigi segítséget és örülnék a továbbiaknak is.
Kedves Sambácsi!
Mivel én nem tudom mit kell tennem, hogy a gépem ismét jó legyen, próbáltam leírni, mit észlelek. Nem ezért kértem azt, hogy leírja mi lehet a probléma, hanem arra gondoltam, tapasztalatai alapján meg tudja mondani, hogy ez valamilyen típus hiba, vagy megoldható dolog. Ezért kérem válaszolja meg azt, mit jelent a "látnom kell a páciens belsejét". Ha nem tévedek, Ön budapesti, én meg pécsi vagyok. Tudnom kell, mire számítsak a javítás során, mert attól függ, hogyan tovább. Tehát nem volt szándékomban okoskodni, meg ne soroljam a jelzőket, amiket válaszában megírt, hanem fel kell mérnem, mire számítsak. Egyébként ha meggyógyul a hangszerem, a midi fájlok is érdekelnének, milyen feltételekkel lehet hozzájutni azokhoz. Üdv. Vandor
Üdv!
Azt írod vettél egy midi-usb kábelt.
Ez akkor most ugye nem az a fajta usb kábel, amit a nyomtatókhoz is használnak? Mert sok szintit ezzel lehet kapcsolatba hozni a számítógéppel. Neked viszont egy usb midi interfész kell. Ennek az ajánlott típusa Yamaha UX16 MIDI Interface . Ami 22e ft körül van, viszont tuti hogy oda-vissza működni fog.
Vannak hasonló funkciójú interfészek 2-3e Ft körül is, na azok kétesélyesek... Vannak 8-10e körül, azok már kell hogy működjenek rendesen.
Amit vettél azt is ki tudod próbálni egy midis pc programmal, nézd meg pl. a VanBasco nevű programot. Ha azzal kommunikál a hangszered a kábelen keresztül oda-vissza, akkor minden ok, nem kell venned semmi egyebet.
Azt nem tudom ki adta be neked hogy a késés miatt külön hangkártya kell . A midi feldolgozásához nem kell erőgép, annak nincs érezhető késése.
Tudnod kell, hogy a hangszer nem audio jeleket küld és fogad a pc irányába hanem MIDI-t. Ha nem tiszta a fogalom nézz utána, google a barátod.
Tehát ha nyomkodod a hangszert, az csak azt mondja meg a számítógépnek, hogy melyik hangot nyomtad le, milyen erősen és milyen hosszan. Magát a hangot (orgona, zongora, stb.) maga a pc állítja elő. Alapból van egy egyszerűen megszólaló hangkészlete a számítógépek hanggenerátorainak, ami messze nem fog úgy szólni ahogy a hangszer.(Ellenben vannak megoldások, amivel akár jobb hangzást is elő tudsz állítani mint a hangszer saját hangja... )
Viszont amit feljátszottál MDI-ben a pc-re, azt vissza tudod majd a megfelelő programokkal játszani a hangszer felé, ami már ismét a hangszer hangján fog szólni.
A lényeg hogy felesleges külső hangkártya , ha már vettél egy működő midi interfészt.
Más lenne a helyzet ha még nem ruháztál volna be ilyenre, mert vannak olyan külső hangkártyák amik tartalmazzák ugyanezt a midi interfészt. Azon felül hogy a pc-ről fogadják egy DAW ( Digital Audio Workstation) jeleit, ami aztán már olyan hangszíneken is meg tud majd szólalni, amiről álmodni se mertél volna. Ehhez a kis yami keyboard "csak" master billentyűzetként funkcionálhat, amivel már rengeteg mindent meg lehet szerkeszteni.
Igyekeztem "konyhanyelven" megfogalmazni a dolgokat, de tudom ha eddig nem voltál járatos a témában, most még több kérdés merül fel benned.
Nem baj, valahol el kell kezdeni.
Kérdezz nyugodtan, ha lesz időnk itt kaphatsz rá választ.
Ha az adatlapja ki lenne töltve, már küldhetnék segítségképp anyagokat, leírásokat....stb.
Kérem tegye meg és mennek az információk, segédprogramok.
Ha a nicknevemre kattint, látni fogja a szükséges adatokat.
Sziasztok!
Biztos volt már téma, PC összekötése szintivel. Nekem egy PSR E313 szintim van, aminek a kimenetei a következők: 2 MIDI, 1 hang, 1 sustain. Vettem egy MIDI-USB kábelt, és odáig eljutottam, hogy vennem kell egy külső hangkártyát, ahhoz hogy tudjon működni a dolog.(ne legyen késés) Viszont, megakadtam. Hogy kell majd összekötni ezeket az eszközöket? Milyen kábelekkel? Tudom, amatőr vagyok, de ha lehet szájbarágósan elmagyarázná valaki? Előre is köszönöm a segítséget! További szép napot mindenkinek!
Sem látnok, sem távsebész nem vagyok.
Látnom kell a páciens feltárt belsejét.
A ráolvasás nem gyógymód.
Ha beteszem egy szerkesztő programba a beteget, már láthatom a hibát és kijavíthatom a sérülést. Csak akkor segíthetek, ha akarja, és le fogom írni a hiba okát.
30 éve Yamahát használok. 20 éve készítek midifájlokat.
Kedves Sambácsi!
Köszönöm, hogy válaszolt az üzenetemre, és amint látom profi zenészhez van szerencsém, aki ért a dolgokhoz. A hangszerembe több száz midi fájl lett anno bemásolva, és a dalokat úgy nyitom meg, hogy a SONG római egyesre kattintva (van belőlük római számokkal 1-6 - ig) a kijelzőn megjelenik a HD1, ahol már ABC sorrendben cím szerint csoportosítottam a dalokat. Eddig minden dalnál a SONG CONTROL-nál a PLAY gombbal beindítottam a dalt, most is beindul, de a LYRICS/TEXT gomb lenyomásával a szöveges rész nem jön elő, sötét marad a kijelző. Arra kérném, hogy véleménye szerint mi lehet a probléma. Üdvözlettel: Vandor
1.másik fájlt tegyen be és próbálja ki!
Ha ennél fut a szöveg, akkor az elsőnek sérült az állománya, melyet szivesen kijavítok, ha elküldi címemre a beteget...
Kedves Yamahás billentyűsök! Egy YAMAHA TYROS 2 -es szintim van, és egy olyan probléma állt elő, amiben a segítségeteket kérem. Eddig egy midi fálj használatánál, miután kiválasztottam a zeneszámot, indítás után elindult a zene, és a SONG Control-nál elő tudtam hívni a monitorra a szöveget (Lyrics/Text). OLYAN PROBLÉMA LETT, HOGY MOST NEM JELENIK MEG A SZÖVEG. A mellette lévő SCORE gomb megnyomásával a kotta szépen kijön. SEGÍTSEN VALAKI, MI LEHET A BAJ? Előre is köszönöm!
Sikerült "gyuszkóval" felvenni a kapcsolatot,
most már ne törje senki kezét-lábát a segítségnyújtással!
Kecsi mester elküldött ötletével azonos időben rákeresten és megtaláltam a fészbukkon.
Küldtem is neki egy raklapnyi Tyros2 anyagot, melyben fél évig lubickolhat.
Ideírom külföldiül is:"Yamaha forever!"
Uncle Sam
Szia!
Nem annyira követem már az EMC termékeit . Egyrészt mert már nem ügyködöm ilyen jellegű fabrikálással, másrészt mindig is túlárazottnak találtam a programjaikat.
A StyleWorks universal jóval mélyebben enged szerkeszteni (igaz dupla annyiba is kerül) mint a Style Factory. Utóbbi viszont 150 eurós verziójával - ez tartalmazza az összes arranger márka formátumait - képes konvertálni egyik hangszerről a másikra. Azon felül lehet csereberélni a stílus sávokat, legózgatni a frázisokkal, stilus részekkel.
Ha erre van szükséged, és megér neked 50e Ft-ot ( egy lagziban visszajön az ára... szokták mondani) akkor vágj bele. Ezeket már nem nagyon lehet warezolgatni.
Aztán van a StyleMagic , amit még indig pátyolgat a lengyel programozója, és a Genosig bezárólag supportálta a funkciókat. Árban és funkciókban, átláthatóságban is szerintem veri az EMC cuccait. Igaz azzal meg nem lehet egyik márkáról másikra stílust átforgatni.
Ha valaki tudja Csidei Gyula alias"gyuszkó" elérhetőségét, közölje, mert a freemail fiókja visszadobja a küldeményt, valószínűleg tele van....lehet, hogy ezt ő nem tudja....
Szia kecsi bá' !
Nem tudom, mennyire ismered a Style Factory Universal-t és
mi a véleményed róla?
Szerintem jobban megérné, mint a Style Work XT, bár,
egy hozzáértő szemével másként tűnhet....
Nem tudom, jól értelmezem-e, hogy ezzel minden hangszer
formátumában kimenthető a készített stílus?
Az S970-esen is lehet. Annak idején mikor a vocal beállításokat küldtem Neked, akkor fotókat is mellékeltem a beállításokról. Most melóhelyen vagyok, fejből meg nem tudom, így nem akarlak félre informálni. A héten már nem leszek a hangszer közelében, de, ha a jövőhétig nem érkezik segítő válasz, akkor majd leírom Neked. Addig is üdv mindenkinek.
Sziasztok, hétvégén nyugdíjasoknak zenéltem és sok régi stilről zenéltem régi számokat. Észrevettem, hogy hamis lett a vocalom, mikor 10 éve nem használt stileket behívtam. S-970-em van, előtte s-900 volt. A régin lehetett állítani, hogy a vocalt mi vezérelje, az s-970-en autómatikusan a gép végzi. Nem tudja valaki, ha esetleg valamelyik régi stilben van valami parancs ami a Microfon vocal vezérlést megváltoztatja, hogy tudnám előadás közben alap állásba tenni az s-970 vocalját? Köszi a választ aki tudja esetleg!
Ohh, Susanna ! Lagziban volt hogy a country egyvelegünket ezzel kezdtük, mikor kitört a bunyó. Effektnek a westernes lövöldözőst alá lehet nyomni :D
Meg amikor az aprópénzt menyasszonytánc után marékszám beszórják, nagyon szeretik ilyen lendületes muzsikára szedegetni, szétrugdosni
Akkor jó ha nem vagyok egyedül ezzel, :)) nem tudom nem hallottam még az s970-et élőben csak az S770-et De úgy biztosan jobban szól! :)) és azok a multi padok, megmaradtak ugyanúgy midi alapúak? vagy már az is audio?
Szia nem vagy egyedül! Nekem is sok idő kellett az s-900 után, hogy megszokjam a"dob" hangzásokat az s-970-en. Azok a packos mulatósak nekem egyáltalán nem jöttek be, csak az intró részük, utána mintha leengedne a stil, és..... A régi 10 éve használt stilek dobjaim jobban bejönnek. Viszont nagyon jó dobok vannak amit a multipadban használok a régi bevált stilekhez, ez nagyon megdobja a stilt. Mikor azt érzi az ember, hogy itt a vég, ennél jobb nem lehet, ekkor rákapcsolom a multipad dobot, ami eredeti s-970-ben van. Nekem ez a véleményem. Sőt, még a midire is rászoktam refrénnél tenni multipad dobot.
Én világ életembe Yamahás voltam nem is szeretnék más márkát.. igaz most nincs hangszerem de hamarosan tervezek egy S910-et. Nem tudom ki hogy van vele de ezek az új audió dolgok nálam annyira nem jöttek be.. nem vágtam magam hasra már jó ideje.. egyik géptől sem.. valahol nálam.. elveszett azaz igazi "Yamaha hangzásvilág' amit annak idején megszerettem a 3000 s900 T2 T3-ban. Lehet velem van a baj.. de nekem a midi alapú Yamaha dobkészletek jobban bejönnek szívesebben is éneklek rá. Ha be kellene határolni.. valahol a T4 T5 után nem igazán tetszik egyik sem, főként a dobokat tekintve.. valami hiányzik belőle...
Arra viszont kíváncsi lennék.. hogy a régi stylusokat vajon hogyan szólaltják meg az új masinák..
Köszönöm Sambácsi igazad van! Csodálkoztam, hogy nálam nem volt még ilyen gond az aktívaknál, érezni szoktam, hogy egyszer csak bizonyos hangszerek a jobb oldalról jönnek, és balról mások...... Értem.....
Nem feltétlenül kell egyformán szólni a két oldalnak.
Gondolj csak bele: a térben mennyi hangszer szól középen, a bal, illetve a jobb oldalon.
Mit hova panorámáztál.....
"Tisztelettel jegyzem meg", ez az udvarias, baráti hangnem,nem tartalmaz indulatokat.
Egy szakmai kiigazítás nem generálhat ellenszenvet.Szerintem.Béke van.
Sziasztok! Kecsi bácsi pont az előbb nézegettem ezt a paraméter Lockot, sejtettem, hogy valamilyen ilyen funkció lehet. Tegnap azt mondja a kihangosító srác, hogy az S-970-ből két monó dzsekkel jöttem ki a keverőjébe, nem egyformán szól hangerőben a jobb és bal hangfal, állítani kellett rajta a srácnak. mondtam neki, hogy nálam ugye egyből az aktivakra kötöm a szintit, soha nem volt eltérés hangerőben. Megnéztem most a szintit, egy dolgot találtam a bal monitor melletti BAL gombot azon belül van egy Balance Center! Szerintem ez lehet? De középen állt ám a skálán keményen. Akkor mit láthatott a technikus ? Ha tudja valaki válaszoljon érdekelne. Köszönöm! Érdekesség: nyolc év után megszivatott a mono dzsekk-xlr (apa) 10 m-es kábelem, nem szólalt meg. hazavittem a szatyorban, és mérem multiméterrel, s viszi a jelet. Kicseréltem a dzseket újra. Viszi a jelet. Kipróbálom aktivon szól. Következő buliban megint nem szól. Végül kiderült, a kábelben volt törés, és ugye attól függ hogy állt a kábel, mikor próbáltam. Tanulságként írtam le!
"a perf. memóriába" és " minden performanszra azt alkalmazza."
Tisztelettel jegyzem meg, hogy ilyen kifejezések nincsenek a Yamaha terminológiájában.
Rolandéknál és Korgéknál van, de az más terület.
A Yamahában felhasználói és regisztrációs adattárolás van.
Mindegyikben van egy lehetőség bizonyos paramétereket blokkolni .
Nálam pl. s970-ben Utility>Parameter lock ablak> ha a split point mellett van pipa, akkor azt nem hagyja piszkálgatni !
Csodálkoznék ha a Genosban nem lenne ilyen.
Sziasztok, szép napot !
Szeretném megkérdezni, hogy a Tyrosok mentik-e a perf. memóriába
a billentyűzet split-beállításait?
A Genosban nem tudom menteni, csak megváltoztatni és minden
performanszra azt alkalmazza.