Nem akarok most gasztronómiai hasonlatot ide ráncigálni, de még is az jut az eszembe, hogy a tehén sz.... soha nem lesz csokitorta. Ennek tudatába voltam végül is már mikor beírtam az ötletet, de azért csináltam egy bizart. Genos--korg pa1x--yam 1500. Majd holnap még kutyulom tovább.
Bocsi, hogy bele vau...
Én 2 stílust már gyilkoltam T1-re a Genosból, jó-jó, de szerintem nem éri meg a kínlódást.
Van a T1-ben sok nagyon jó stílus, csak ki kell keresni és alkalmazni.
Érdekesség képen játszottam vele.
Van olyan hangszín a stylben,melyet hiába lopok és konvertálgatok a T1-ben nem úgy szólal meg, tehát kár napokat szenvedni vele.
Én inkább az intro részek másságát kerestem, az esetleges szebb verzióra vadásztam.
Csatlakozom Vén kecske megállapitásaihoz.
Teljességgel lehetetlen.
1. a PSR1500 még sff1 verziójú stílus struktúrával működik.
2. a hangszín és dobkészletek a Genosban teljesen mások, kibővítettek
3. a Tyrosok és az újabb hangszerek a Mega és Sart hangszínei nem helyettesíthetőek korrekten
az ezeröcsiben.
A T1 és esetleg T2 stílusokhoz van stílus konverter, de az 1500-as akkor is nagyon hiányosan fog szólni , ha sikerülne a konvertálás.
Be kell látni az 1500-as psr immár 14 éve jött ki a gyárból, és azóta elég sok fejlődés történt, még ha igyekeznek is a kompatibilitást szem előtt tartani.
Köszi Tom! Igen... Tudom én, hogy az az igazi, de az új nagyon drága, a régebbiekben meg azért nem bízok, mert kicsit ódzkodom a használt dolgoktól! Azért körülnézek a használt piacon! Amit eddig androidon találtam az a fasorban sincs az OnSong-hoz képest...
Használtan vegyél pár 10.000 forintért egy régebbi iPad-et (iPad 3 vagy attól újabb) és arra tedd fel az OnSong nevű alkalmazást! (nem ingyenes!)
Életed végéig meg lesz oldva ezen kérdésed!
Ne is próbálkozz szerintem mással, mert megközelítőleg sem fogod kapni máshol azt a kényelmet, luxust, biztonságot, mint az említett platformon és programmal!
Az OnSong-hoz semmi nem ér fel!!!!!!!! Viszont ehhez iOS kell!
Sziasztok! Valaki használ Tabletet szövegkönyvnek/kottának? Nagyon nem szeretem már a hagyományos szövegkönyvet, mert lassú... Ipad-en van erre szuper program, de vajon androidos OP rendszerre is?
150-60 ezreket nem szeretnék azért egy szövegkönyvért fizetni! Valami olyasmire gondoltam ami a szöveget is gyorsan keresi és esetleg audio alapokat is lehet társítani hozzá! Előre is köszi! Üdv: Chris
Nem tudom, őszintén megmondom nem mélyedtem bele még.
Ahogy örexem egyre inkább a könnyebb megoldásokat keresem :)
Ma pl. unatkozós hideg idő lévén (és végre a hangszer is itthon) azt nézegettem, kerültek-e képbe újabb stílusok a s970, 770, s975 és hasonlók számára.
Hát persze! itt az új Genos!
Próbálta már valaki ezeket? (a lap alja felé).
Olyan modern diszkós stílusokat tudsz letölteni, hogy a tolakodó lagzis Dj-ket rendesen lehet vele alázni
Üdv. Kecsi bácsi !
Szerény angol tudásommal és a google fordító segítségével tanulmányozgattam
én is a program leírását.
Nekem úgy tűnik, mintha ez a program a Ketron SD9-ben levő launche pad változata
lenne.Annál is inkább, mivel akkordváltásokra nem reagál. (a leírás szerint sem)
Szerintem ezzel a programmal egy dalból audio patterneket lehet készíteni és azokat
rendeli hozzá az egyes variációs gombokhoz.( A B C D stb.)
Persze, lehet hogy hülyeséget beszélek most, ezesetben elnézést kérek !!!
Sziasztok!
Van arra mód, hogy egy psr s970 re feltelepített packot kimásoljak belőle egy pendrivera, és egy másik hangszerbe betöltsem?
Vagy a sample hangokat, amik a hangszerben a packban vannak, hogy tudom kivenni belőle?
Előre is kösz a segítséget.
Üdv Mindenkinek!
Tisztelt Uraim, ha valaki rendelkezne Bruno Ferrara egyik általam kedvelt dalának midi változatával és elküldené nekem, hálásan megköszönném.
A dalt a Band Odessa is játssza, az Ő változatuk is jó lenne.
A címe Amore mio. Köszönöm.
Üdv.:Mis.
Ahogy a lírását nézem nem csak dob, hanem komplett audio stílus készítésére alkalmas - de csak a Genoshoz.
A fórumokon még elég bugosnak mondják, sokan kínlódnak vele.
Meg kell várni a későbbi javított verziókat.
Üdv. mindenkinek !
Használta-e már valaki az Audio Phraser nevű programot.
Nem tudom, jól látom-e, hogy ezzel audio stilusokhoz lehet dobpatterneket
készíteni? Vagy az audio multipadok készítéséhez használható?
Szia Jozsihome! Másról volt szó...Win7-et telepítettem újra és utána nem ismerte fel a gépem a mox-ot,ill USB driver nem volt hozzá ok. Win azt írta ki, a telepített illesztőprogram driver digitálisan nem aláírt. Próbálkoztam mindennel, nehezen kitöröltem,de nem telepítette újra ,azt írta ki nem kell az eszközhöz driver...Mikor csatlakoztatom a gépre a Mox-ot ugye automatikusan keresi a illesztőprogramot,hát nem talált...Teljesen érthetetlen volt minden, ilyennel még nem találkoztam.Tényleg minden variációt próbáltam és kilőttem.Volt hogy a win-t állítottam vissza egy közvetlenül a telepítés utáni időpontra mikor még gyakorlatilag "szűz",de akkor is úgy kezdte,hogy egy korábban telepített digitálisan nem aláírt driver miatt gáz van,pedig a Yamaha oldaláról szedtem le.Voltak folyamatosan ilyen olyan hibakódok is amiknek utánaolvastam ,próbáltam orvosolni ,de csak nem jött össze.2-3 nap nyűglődés után még adtam neki egy esélyt futtattam 1 Clean mastert amit már előtte is megtettem,lényeg hogy megjavult...Igazából valahogy a semmiből,pont mikor nem foglalkoztam vele,talán automatikusan talált telepítőt.Köszi hogy írtál! Feléd hogy alakulnak a dolgok?
Sajnos már nem gyártják, és a piacon ezzel az összecsukhatóságával úgy látom máig egyedül maradt.
Mondjuk az új ára se volt rigófütty közel 3000 dollárért. Igaz HD velocityvel rendelkezett, meg poly aftertouch is egyre kevesebb elérhető árú billencsben található.
De hogy egy ilyen árú göncbe még egy hangmodult vagy hangkártyát se voltak képesek belenyomorítani...
Nem csodálom hogy annyira nem jött be ez az összeállítás a tetszetős és praktikus összehajthatósága ellenére.
Vakuljak meg vagy egy liter rum!
Nem tudtam, hogy létezik ilyen. Akkor már csak 10-15 jó hangminta és két hangszóró kell bele és máris a fél zenésztársadalom ezt fogja venni.
Járt. Én. De nem emlékszem már a részletekre. Gondolom úgy érted, hogy audio interfészként nem ismeri fel. Csak kicsit zavart, mert volt akkor egy külső audio interfészem. Úgy rémlik, hogy tényleg a MOX időkben volt ezzel gond, a MOXF-nél már nem, de nem tudom biztosan. Motifator fórumon érdemes lehet kérdezni, ha nem oldódik meg.
Ja és Uraim, még valamin gondolkodom, szálljatok be legyetek szívesek az agymenésembe!
Az csak az egyik bajom a digitális zongorával, hogy nehéz, a másik hogy hosszú és esetlen.
Miért nem gyártanak félbehajtható digitáls zongorákat? Hiszen akkor a 140*25*18-as méret rögtön 70*25*36-ra ugrana (na jó, kicsit vastagabbra, de nem sokkal), azaz máris szállíthatóbb lenne.
Mi a véleményetek?
Köszönöm a választ Kecsibá, meg is vettem. Nem várok tőle egetverő Basszust. Majd ha megfizetik az egetverő basszust, akkor viszem a nagyobbat.
Annyi a bajom, hogy mélyhangoknál berezonál. Holnap megpróbálok EQ-val segíteni rajta.
Komolyra fordítva a szót: Azt írtad, csak egy billentyű vacakolt. Elképzelhető, hogy valami belekerült, akár még az előző tulajnál, és az gurul, közlekedik a hangszerben, de az is lehet, hogy valami ráömlött, talán kisüsti, amire nem emléxel és az mostanra kiszáradt, de lehet az olaj, vagy akármi ...Rejtély, de ha végleg elmúlt a baja, az lenne a legjobb!
A fatális véletlenekről: Még srác voltam, amikor már Budakeszin gitároztunk 15 évesen. Drága Tercsi néni (még ma is él) volt a környék zenei életének összefogó zenetanára. Összpróbát tartott egy nagy kertben, mert nem fértünk volna el a zeneteremben, rengeteg harmonikás, hegedűs, de fúvósok is sokan voltak. Mi is mentünk gitárral, hátul helyezkedtünk el és persze dohányoztunk. Kezdődött a zene és nem tudtam már eltaposmi a csikket, és ellőttem, úgy majdnem felfelé. OK, úgy a szám közepéig, majdnem a végéig nem volt semmi baj, de a nóta legjavában egyszer csak elkezdett füstölni Erdős Feri barátom gitárja. Valaki mondta is: "Feri, nagyon tüzesen játszol" Aztán kiderült, hogy a csikk beesett a gitárján a fogólap és a gitár fedlapja közé, abba az 1 centis résbe és pár percig nem volt semmi, de utána elkezdett füstölni a műanyag és jól megégett a fedlap. Miután leöntötték vízzel és ott volt a csikk, én nagyon gyorsan leléptem a buszmegálló felé, de később bevallottam neki, hogy az sehonnan máshonnan nem kerülhetett oda, csak az én csikkem lehetett. -Hát ilyen véletlenek vannak az életben egyszer.
Az előbb mutatni akartam az egyik ismerősömnek, hogy kell konvertálni a style work 2000-el, ami a gépemen van.
Hát megviccelt a progi ,kéri a codot, beírtam neki, ami meg volt a régi szép időkből, és nem működik vele.
Újra feltelepítettem, akkor sem jó. Run-time error 6, Oveflow , ezt írja.
Hohóóóóóóó... ha kikapcsolod a dinamikát és semmi baja, egyébként dinamikával is csak 1 billentyű lustálkodik, akkor nehogy az egész sort kicseréld! Valami egyszerűbb probléma lehet ott helyben azzal az egy billentyűvel. Azt hiszem, mégis M.P. lenne a megoldás és lehet, hogy meg tudja javítani és talán nem lesz horribilis összeg. Persze ez csak ötlet, de ne úgy kezdjél bele, hogy biztos, hogy az egész sor gumiharangot cserélni kell!
Jó reggelt!
Pista Bátyám, ez az,hogy nem sokat használom, van,hogy 3 hét- egy hónapig be sincs kapcsolva. Aztán lehet,hogy ez a baja,hogy nincs használva. Egyetlen egy billentyű nincs "megsüllyedve" ami esetleg komolyabb hibára utalna. Múlkor csinálta,hogy nem volt dinamika, aztán utána következő bekapcsoláskor minden tökéletesen működött. Most megint nincs azon az egy billentyűn dinamika. Ha viszont a dinamikát kikapcsolom simán lehet játszani rajt mert nincs semmi nemű eltérés. Tehát minden billentyű egyforma hangerőn szól. Lehet,hogy neki vágnék magam, de ennek az alja két részből áll. A billentyűk alatt nem tudom mit bontsak, és amitől félek, nem tudom mi fog szét esni rajt aminek esetleg nem találom a helyét, stb, stb. Sokat volt használva szerintem ,mert "kinti" szinti.
Gyuszkó! Nem tudommennyit játszol vele, és hogy hol? Mármint használod az összes billentyűt, vagy ott ment tönkre a harang, ahol sűrűn előfordul a kezed. Szerintem az elöregedés nem játszhat még bele egy 750-esnél, talán inkább a használat. Tehát nem biztos, hogy az egészet ki kell cserélni. A másik meg az, hogy talán a Tajti szerelőjével meg lehet beszélni, hogy nem kérsz számlát, ugyan dobja rá az 5 oktávot 30-ért a szegény zenésznek!
Akkor az úgy ahogy mondtam... enyhén szólva nem túl korrekt! Annyiért most már kapsz egy s910-et jó kijelzővel, és azok nem csíkosodnak be, mert más rendszerű. Talán ledes.
Néztem videót róla, bár nem s750 volt. Szóval van időszak amikor nincs dinamika egy billentyűn, máskor meg hibátlan. Roland E16 volt amit ilyen hiba miatt szét szedtem. Az csak 15e ft akkoriban amikor megvettem. Az s750 jóval több, szóval ha valamit elrontok akkor 100xxx ft mehet a gajdeszba. Az E16-ért a 15e nem volt pénz érte. Bátrabban nyúltam hozzá. Tudoma Péter számát, én csak jót tudok róla mondani. Korrektül beszélt velem telefonon, nem volt semmilyen "rossz" reakció. A szállítással van a gondom. Nincs tok sem doboz. A Tajti Zoli szerelőjével beszéltem 4400ft 1 oktáv gumiharang nettó. Meg 3000ft az óradíja nettóban. Ezért néztem komplett 5 oktávot, de semmilyen tapasztalatom és tudásom nincs a külföldi megrendelésekkel. Ám ha akadna valakinek itthon elfekvőben új gumiharang átvenném. Mégis csak olcsóbb lenne így.
Én sem mertem neki állni a cserének, inkább elvittem egy városbeli zenész barátomhoz, aztán együtt megcsináltuk. Most már menne. Viszont meg kell nézni milyen gumit rendelsz, mert vannak olyanok is, azt hiszem török gyártmány, hogy gondok voltak vele, ezt a szerelő mondta.
Arra mondjuk valóban kényes, hogy meló ügyben csak munkaidőben hívható. Egy szombat délelőtt engem is eligazított ez ügyben.
De ezt megelőzhette volna, ha mint sokan mások külön számot használ a hivatalos dolgokra, és akkor privát idejében nem tudják "zaklatni".
Nekem teljesen ki volt kelve magából, mert pont nem akkor hívtam telón, amikor szerette volna és 80 ezret mondott egy kijelző cseréért az s900-on. Gyorsan találtam egy videoszervizes céget, akik 62-ért kicserélték. 1 hét alatt tudták beszerezni, és 1 nap alatt kicserélték, csak akkor kellett odavinnem, mert még tudtam használni a csíkja ellenére, de különben is volt pótkijelzőm. M.P.-t soha többé nem is mertem hívni sem. Igaz, hogy más baja nem volt soha az ezüstnyílnak.
Remélem nincs ideje ide járni olvasgatni.
Mondjuk aki annyi komplettidiótával találkozott mint Ő, nem csoda ha kialakult ez a betegsége.
Érdekes velem tisztelettudóan beszélt, amit kértem tőle alkatrészt szó nélkül megküldte, korrekt volt.
Tudom itt sokan pikkelnek rá, biztos annak is meg van az oka.
Nem olyan rettenetes munka kicserélni, de ha úgy érzed nem vagy kicsit sem biztos a dolgodban, akkor inkább Miskolci Péter. Valaki biztos tudja a telefonszámát. Ha beszélsz vele, óvatosan, mert komplett autista! Ne lepődj meg semmilyen megjegyzésén, csak azt kérdezd meg, hogy mennyiért cseréli ki a gumiharangokat!
Szép napot! Yamaha Psr s750 szintimen 2 oktáv gumiharangot cserélnem kell vagyis cseréltetnem. Itt találtam komplett 5 oktávot. Ha már szét lesz szedve akkor legyen kicserélve az összes. Nem rendelkezem semmi ismerettel,hogy hogyan tudom megrendelni innen. Elmagyarázná valaki,hogy hogyan kell? Eltudom végezni ezt a cserét magam is otthon? Gyakorlatom nincs semmi ilyen melóban. Bár egyetlen egyszer szedtem szét régebben egy Roland E-16-ot hasonló hiba miatt. Ott a tisztítás segített. De itt a Yaminál már nem fog segíteni a tisztítás azt hiszem.
Sziasztok! Kis segítség kellene,talán már járt így valaki.Windows 7 telepítése után gépem sajnos nem ismeri fel a Mox-ot. Illesztőprogrammal van valami probléma 52-es hibakód,nem digitálisan aláírt,ezért nem ismeri fel a win. Másik USB drivert letöltöttem még utána többször, telepíti is,jelzi is hogy digitálisan aláírt nem problémás. Viszont talán az első illesztőprogram miatt nem adja meg magát.Igazából törölni nem tudom ,ill lehetőséget nem találok.Lehet én is valamit elrontottam ,mert előfordulhat ,hogy az első driver amit letöltöttem win 8 ra való,de ez nem biztos.Ettől még nem értem miért írja hogy digitálisan nem aláírt,hiszen a Yamahától töltöttem le.Nekem az is furcsa hogy mivel többször próbálkoztam, 3 szor szerepel az utólag talán megfelelő és feltöltött program,pedig talán rá is kérdez telepítéskor hogy az előző verzió törlődjön e...Szóval a listán 3 illesztőprogram szerepel aminél írja hogy digitálisan aláírt és van még egy amivel gondja van,talán amit elsőre töltöttem fel. Kérdésem hogy ezeket tudom e esetleg törölni,járt e valaki már így?
Sziasztok!Még egy kicsit korai amit írok : Tiszakécskére keresnek egy zenészt Szilveszterre , ha valakit érdekel .Egy baráti társaság , vegyes korosztály / de inkább közép és idősebb kor / laza , "lájtos" buli . Nekem messze van - 130 km.
Valószínű Jozsihome majd ki fog javítani ha hülyeséget írtam, de homályos emlékeim szerint:
A MOXF6 flash card igen, hangkészlet bővítésre alkalmas. Vannak szabadon letölthető, és fizetős hangkészletek, 512M illetve 1G méretű hangminták, és azok paraméterei tárolhatóak rajta.
Hátul az USB csati annál sokkal többre hivatott, mint gondolnád!
A hangszerben egy külső hangkártya "lapul" , ami lehetővé teszi otthoni stúdiózásra, vagy akár stage felhasználásra.
Ha a laptopon vagy pc-den egy DAW-ot telepítesz, megjelölheted "external sound card"-ként a MOX-ot, így a számítógépere telepített vst illetve vst_i hangszereket meg tudod szólaltatni a hangszered audio kimenetén.
Szóval a lehetőségek határtalanok... az eredménynek csak a kitartásod és ismereteid szabnak határokat.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! MOXF6-om van és még mindig ismerkedünk egymással. Érdeklődnék, hogy a flash kártya az mit tartalmaz? Hangszíneket? És hátul az usb az csak a beállítások elmentésére szolgál? Későbbi vissza töltésre? Vagy vásárolt hangszínek betöltésére? Mp3 lejátszásra? Köszönöm előre is!
Szia Zenex !
Engedd meg hogy reflektáljak az általad leírtakra. Az általánosítás szerintem hiba. Mégpedig azért, mert bár valóban lehetnek /vannak/ ilyen cégek akik ilyen formában intézik az üzleti ügyeiket, de azok rövid távon be is fejezik ezen tevékenységüket. Nem tisztem az említett céget megvédeni, nem vagyok sem az alkalmazottjuk, sem az elkötelezettjük, viszont magam is vásároltam tőlük, és az áruval semmiféle probléma nem volt. Gondold csak végig... Ha úgy van ahogy azt leírod, hogy újra eladnak egy vissza vásárolt hibás terméket, és ezt akár több alkalommal megteszik, annak azért híre megy... Egyébként a viszonteladón sem marad rajta a hibás cucc, mert élből küldik vissza a gyártóhoz a hibás terméket.
Muzikerrel kapcsolatban egyébként sokkal inkább a garancia érvényesítése lehet probléma, mivel a cég maga határon túli központtal rendelkezik. EZt úgy értem, hogy körülményes lehet ha a cuccal valami gond van. Bár hozzá teszem, hogy két éve az EURONICS-ben vásárolt hűtővel is cirkusz volt, mivel azt a gyártó központjába kellett eljuttatnom, nem egyszerűen a helyi szaküzletbe ! Na ez méreg volt !!!
Szóval én biztatni tudok csak mindenkit, hogy ha megvásárolható egy termék jóval olcsóbban online felületen mint üzletben, bátran tegye meg ! Nyilván nem mindegy hogy hol.
Ez persze az én tapasztalatom, az én véleményem, tiszteletben tartom ha valaki másnak nem ez jut eszébe ha azt olvassa : MUZIKER.
Maradok tisztelettel : Pety
Ha már felmerült a Muziker neve, elmondom, hogy nem olyan biztosságos dolog az online hangszervásárlás.
Könnyen bele szaladhat az ember egy olyan dologba, ami személyes vásárlásnál nem fordulhat elő.
Az, hogy fényképen jól néz ki egy gitár, vagy egy bármilyen hangszer, lehet az akár zongora is, nem biztos, hogy a valóságban tetszeni fog. Tehát a legjobb, ha megnézed, megtapogatod, a kezedbe veszed, kipróbálod és azt a darabot megveszed. Most arról nem is szólnék, hogy ha egy dolognak, akár hangszernek is, ami komolyabb értéket képvisel, akár többszázezres darab is lehet valami baja van és eladják online, a vevő meg visszaküldi, ahogy arra lehetősége van. Az eladó társaság visszatéríti a pénzt, azután ugyanezt a dolgot úgy ahogy van elküldi egy másik megrendelőnek, ha onnan is visszajön, bepróbálkozik egy harmadik, negyedik vevővel is és egyszer csak nem jön vissza az árú, mert vagy nem veszi észre a vevő a hibát, nem derül ki időben, vagy nem törődik a hibával, ha amúgy használható a darab. Na ez a legnagyobb disznóság, de sajnos valóság. Voltak hasonló tapasztalataim, de más fórumon szó volt erről és ez nagyon elkeserítő. A Muziker sem kivétel ebből, de azt hiszem, hogy nyugodtan lehet általánosítani, mert ki az a bolond online kereskedő, aki kidobjon mondjuk egy zongorát, ha visszaküldik. Még az a becsületesebb eljárás, ha leárazza és "kicsomagolt"-ként hirdeti a továbbiakban.
Hölgyeim és Uraim! Sziasztok! Lenne egy eladó Yamaha P125B színpadi zongorám. Egy bulira vettem 2018.06.hóban, tehát még garanciális. (Muziker) Minden tartozákával, gyári dobozában, illetve adok hozzá egy puha tokot. 199 pénz lenne az ára. Ha valakit érdekel a 30/799-73-39-en elér. Köszi szépen.
Mivel Vénkecske vélhetően nyaral, elmondom a saját amatőr verziómat: A földeletlen monitor simán agyonvághatja a felhasználóját, ha (1) a monitor - vagy bármilyen elektromos berendezés - olyan módon hibásodik meg, hogy a kívülről hozzáférhető fém alkatrészekre, burkolati elemekre feszültség kerül (zárlat miatt, vagy mert egy szigeteletlen kanóc hozzáér valamihez, például úgy hogy egy forrasztás elengedett stb.), plusz (2) a földön álló ember pont hozzáér ilyenkor (ha épp lebeg, akkor semmi gond ). A védőföldelés úgy működik, hogy először is a gyártó minden hozzáférhető burkolati elemet ráköt erre a vezetékre, és ha korrekt az elektromos hálózat és a csatlakozó, akkor abban a pillanatban, ahogy feszültség kerülne valamilyen úton ilyen védett burkolati vagy hozzáférhető elemre, akkor az áram a védőföldelés felé folyik azonnal, de közben a megnövekedett áramerősség (zárlat) miatt a védőautomata vélhetően le is kapcsolja az ellátást. Szóval az áramütéshez a földeletlenségen kívül valamilyen meghibásodás is kell a normál üzemállapothoz képest.
Összetett rendszereknél (hangszerek, erősítő, keverő, aktív ez meg az) fokozott a veszély, hiszen bárhol kerül be a feszkó, a kábelek viszik tovább, egészen az áldozatig. Plusz ezer okból potenciálkülönbségek alakulhatnak ki (ez megint több cuccból álló setup esetén), amelyek szintén veszélyesek lehetnek, de ehhez már nem értek eléggé. Szóval ha egy cuccnak földelt csatlakozója van, azt mindenképp földelt aljzatba kell dugni. Azt követően bízni kell abban, hogy az a földelés tényleg működik az adott helyen, mert erre meg nincs 100% garancia, és laikusként nem lehet ellenőrizni.
Visszatérve még a monitor példára: amúgy itt az egyetlen hozzáférhető fém alkatrész az kis panel (ha fémlemezből készült), ahol hátul a csatlakozók és kezelőszervek vannak. Ez közvetlenül nem tűnik ijesztőnek - amíg be nem dugsz egy jacket
Hello! Nekem nem Tyros 2-esem van, de egy barátom egyszer áthozta nekem, ezzel a problémával aztán nem kis fejtörést okozott nekem mire kimatekoztam mit és hogyan kell csinálni!
Én már nem emlékszem a folyamatra de nézd meg, hátha ez a videó segít!
Másrészt az öreg Tyros2 még nem tudja ezt a magnó funkciót, mint a mai fiatalok.
A hangszerben át kell konvertálni saját AUD tip. fájlra, s aztán ezt már lejátsza.
A gépkönyvben megtalálod, hogyan csináld.
Yamaha Tyros 2. Valaki tudna-e valami okosat mondani.Miért nem látja Tyros 2. az Audio fáljt pedrivéről. Át van konvertálva Mp3 -ról Wav fájba és nem látja a hangszer az usb-ről.Mi lehet a gond.Sajnos nincs hozzá kézikönyvem sem, lehet hogy én nem csinálok jól valamit.Friss a hangszerem ilyenem még nem volt.A midit és a stílusokat látja ez az érdekes.
Ja, komolyan kérdezem ám, mert úgy tudom, hogy azért földelt a zsinorja a monitornak, hogy ne rázza meg a felhasználóját. Vagyis ha valaki oda jön hozzám, és rátámaszkodik a monitorra, nehogy oldalba rúgja a kedves vendéget!
Hétvégén halottam egy Energy pici aktívat, két darab vitte az S-770-et. Az egyik állványon a másik földön. Meglepődtem milyen szépen szóltak, ugyanebben a teremben hallottam egy hónapja Qsc-8 falakat. egyforma nagyságú volt a két fal. 80 fős teremben ez az olasz fal is tökéletesen szólt. Meglepődtem.
Sziasztok! Szakmai kérdésem lenne, ugye egy földelt konnektoros régi vékony pc monitort használok az S-970 midi szöveg olvasására. A monitornak a földelt konnektorát, ha kiktatnám sima két villás konnektorra, akkor ha zárlatos lenne a monitor, akkor agyon vághatna a Yamaha szintin keresztül? Ugye, össze van kötve a kettő! Csak ennyi lenne a kérdésem. Nálam a három aktiv JBL ha rá van dugva a szintire, és rákötöm a pc monitort abban a pillanatban bejön a földhurok, de kétvillás monitornál nincs hurok. tudom kell az a kütyü, az van is, de csak egy falat tudok védeni vele a brumtól. Nincs különösebb gond, ha szinpadon vagyok, akkor ugysem hallatszik a brumm a táncparketten, ha teremben vagyok, akkor meg feljebb veszem a JBL hangerejét, és a szintiét rápakolom. Csak gondolkodtam, hogy a földeletlen monitor agyon véghat-e? köszi a választ!
Én anno a PSS680 minibillentyűsre voltam úgy ráizgulva, mint most erre a Reface-re. Egyik havernak akkor már "tellett rá", hú de irigy vótam...
Most amennyit az SK1-et használom (10% az s970 mellett?), egy ilyennel el lennék a felső polcon.
Arról nem is beszélve hogy elférne a kottartó zsebben a nagy hangszer mellett
Szervusz F, mint figyelmes Kecsi!
Ezeket a "Refacékat én is követem egy ideje...
kísértetiesen hasonlít a dolog egy korábbi Yamaha produktumra a 80-as években már létezett ilyen fuvolatoknyi kísérőautomatikás Yami, jó drágán. Az YC-45D Combón öröm volt játszani, de két ember kellett a pakoláshoz, mert kb. 65kg volt a drágaszág.
Nézd csak Sambácsi, mit találtam Neked! :)
Yamaha mini orgona 2:16-nál említi a fickó, hogy a forgó kapcsoló utolsó "Y" állásban az YC-45D hangját szimulálja.
Szerintem túl jól sikerült az eredetihez képest (és valamivel kisebbre) - no meg olcsóbbra.
Azt gondolom a japán precizitás a magyarázat. Ez a nő olyan tökéletességgel kidolgozva és az eredetit 99%-ban megközelítve játszik, hogy az számomra egy csoda. Ezt úgy eljátszani, ahogy itt látjuk és halljuk csakis úgy tudom elképzelni, hogy ütemre pontosan előre minden hangszín/ritmus beállítást, váltást felvett és erre játszott rá.
Külön érdekesség ha megfigyeled, hogy pl. 2:26-nál, mikor a gitár hangszínre vált- hogy a felső kitartott hang alá be tudja ütni a gitár felütést - csinál egy alsó manual splitet arra a két hang időre, majd a felsőn folytatja a dallamot. Ez alatt a lábmunkát figyelve benderként a bal oldali lábpedált használja.
Elképzelésemet alátámasztja a képernyő bal alsó részében látható ütemszámláló.
Nem kis munka lehet ebben a produkcióban.
Ne felejtsük, hogy a Shakatak 6 fővel (maga a billentyűs 3 külön keyboarddal) adja elő azt amit ez a csajszi egyedül 2kéz-2 láb segítségével.
https://www.youtube.com/watch?v=cEJxvbEaWSM
1.Köszönöm, hogy megjelenítetted.....érdekes.....ámbár....
2.Nem látom ki, mikor, hogy vált, pl. hangszert, hangszínt....
3.Mi a titok?
4.Az oldalirányú vezérléssel már játszottam a 80-as években is...
a Yamaha Combo Organ YC-45D típussal.
Ez is Yamaha ám!
Stagea ELS 02C 3M magyar forintnak megfelelő yenért megvásárplható Japánban :)
Érdekes dolgokat tud... nem csak aftertouchot, hanem a billentyűk oldalirányú feszegetését is érzékeli 0,1mm felbontással 127 értékkel.
Nyolc layer (hangszín) pakolható egymásra, a lábpedál is leütésérzékeny, 700 stílust belegyűrtek, meg még sok minden mást.
Most épp nem tudok referálni ez ügyben (céges gépről vagyok holnapig), de talán meglelem a forrást ismét.
Ital akad errefelé is, szívesen várlak ha erre jársz.
Mindig is érdekeltek az "áthidaló" megoldások ! Magyar vagyok ! Megérne egy privát üzit Kecsibá ! És valami jó fajta italt. Úgyis tervben van egy út Szombathely felé
Idén áprilisban telepítettem, működik, bár semmi extrát nem látok benne (Presonus Studio One-t használok inkább).
A licence idén 10. hóban jár le, tehát ügyes üzleti fogás, beetetés. Ha addig valaki beleszerelmesedik, majd csengethet ha tovább szeretné használni.