ZALAI (zalaegerszegi) ÉNEKESNŐ PROFI PARTY/BÁLI/NOSZTALGIA RENDEZVÉNY ZENEKART KERES!!!
Lehetőleg élő zenét játszó, állandó fellépésekkel rendelkező csapatot keresek. Vállalok vokálozást más stílusú (jazz, blues) együttesekben is vagy igény szerint zenei alapokra stúdiós feléneklést.
Stílusom populáris,vegyes, rendkívül széles körű és változatos. Mindent éneklek, ami jó! (Repertoárból: Cserháti Zsuzsa, The Carpenters, Alicia Keys, Sam Brown, Hungária, Neoton, Charlie számok- vokálozás, Kaczor Feri és más mulatós számok női adaptációval, eurodance, blues, musical részletek stb.)
Több évig báli zenekaroztam (színházi korrepetítornál tanultam magán éneklést és ének-zenei tagozatot is végeztem), vendéglátóztam, vokálozással közreműködtem, most másodállást, fellépési lehetőséget keresek... mert színpad nélkül én sem létezem... Kimondottan meglévő rendezvény zenekart keresek, fellépésekkel. Énekmikrofon, alapfelszerelés adott. Demo amatőr hanganyagom van.
Várom jelentkezését azoknak, kikkel már ettől a szezontól zenélhetek! Duo, trió, profi egyszemélyes zenész mellé társulás is érdekel. 0670/930-77-50, herbariumhungaricum@gmail.com, Annabel Tímea - Facebook
Zala megye.
ZALAI (zalaegerszegi) ÉNEKESNŐ PROFI PARTY/BÁLI/NOSZTALGIA RENDEZVÉNY ZENEKART KERES!!!
Lehetőleg élő zenét játszó, állandó fellépésekkel rendelkező csapatot keresek. Vállalok vokálozást más stílusú (jazz, blues) együttesekben is vagy igény szerint zenei alapokra stúdiós feléneklést.
Stílusom populáris,vegyes, rendkívül széles körű és változatos. Mindent éneklek, ami jó! (Repertoárból: Cserháti Zsuzsa, The Carpenters, Alicia Keys, Sam Brown, Hungária, Neoton, Charlie számok- vokálozás, Kaczor Feri és más mulatós számok női adaptációval, eurodance, blues, musical részletek stb.)
Több évig báli zenekaroztam (színházi korrepetítornál tanultam magán éneklést és ének-zenei tagozatot is végeztem), vendéglátóztam, vokálozással közreműködtem, most másodállást, fellépési lehetőséget keresek... mert színpad nélkül én sem létezem... Kimondottan meglévő rendezvény zenekart keresek, fellépésekkel. Énekmikrofon, alapfelszerelés adott. Demo amatőr hanganyagom van.
Várom jelentkezését azoknak, kikkel már ettől a szezontól zenélhetek! Duo, trió, profi egyszemélyes zenész mellé társulás is érdekel. 0670/930-77-50, herbariumhungaricum@gmail.com, Annabel Tímea - Facebook
Zala megye.
Modern rockzenét játszunk classic / stoner / metal elemekkel fűszerezve.
A zenekar budapesti székhelyű, saját próbatermünk adott. Olyan 25-35 év közötti tapasztalt, elhivatott dobost keresünk akinek a zenélés prioritást élvez az életében és rá tudja, akarja szánni az időt / pénzt / energiát. Heti 2 próba és koncertek havi rendszerességgel.
Olyanok jelentkezzenek akik komolyan gondolják, rendszeresen készülnek, tudomásul veszik hogy sok és kemény munka vár rájuk de sok jó élmény és jó társaság is.
Ha magadra ismertél jelentkezz a zenekar facebook oldalán privát üzenetben vagy az alábbi email címen:
theroyalfreaks@gmail.com
Zenék és referencia:
https://theroyalfreakout.bandcamp.com/album/full-circle
https://theroyalfreakout.bandcamp.com/album/failure-is-an-option
https://www.facebook.com/theroyalfreakouts/?ref=aymt_homepage_panel
Ezt a Zsóti gyereket nemesíteni kéne!Aki ilyen jó témákat tud feldobni, hogy napokig rágódik rajta a nép, az má valami!
Remélem még folytatódik a teleregény, mert üdítő dolog olvasni!
Az volt, de utólag nézve így találták meg Chad Smith-t és Fruzsit.
Számomra is utóbbi a csili Gitárosa, hiába szeretem a korai dolgaikat is, meg a Navarro-s korszakot..Josh meg így járt, lehet bármilyen jó gitáros/társszerző. Nem tud három hangból olyan emlékezetes dolgokat csinálni, mint Fruzsi...álítólag ő is depis időnként, mert érzi, hogy nem az igazi vele a csili.
Az elég nagy érvágás lehetett, hiszen Jack Irons is akkor ment el a bandából. Számomra pedig egyértelműen Frusciante marad az RHCP egyes számú gitárosa, de ez valóban szubjektív dolog. Ilyen szempontból Klinghoffer nincs jó helyzetben, de végülis most már nyolcadik éve van a RHCP-vel, ennyi ideje létezik a mi bandánk, úgyhogy annyira nem is lehet szar neki :)
Mivel Flea-re írtad, hogy esetében fel sem merült, hogy mennie kellene, ezt úgy lehet érteni, hogy a többieknek menniük kellett, kitették őket, mert emberileg nem illettek oda.
Hát igen, az aranylövés eléggé emberi ok.:)
Slovak halálával azért nem szűnt meg a banda, mert találtak egy kezdetben Slovak-kopi gitárost, Frusciantét. Frusciante után nem jött ilyen arc, más is lett a csili (szerintem rosszabb, de ez szubjektív)
Olyasmin lovagolsz, amit fordítva is magyarázhatok. A "menniük kellett" semmilyen formában nem tartalmazza a külső avagy belső kényszer kitételét. De ezzel együtt köszönöm a kiegészítést, ahogy mondtam: a lényegi mondanivalón nem változtat.
Nem azt írtam, hogy kirakták, hanem hogy emberi okokból nem maradt a zenekarban. Ez oda-vissza működik. Amúgy meg Jack Irons is alapító tag volt, mégsem szűnt meg a zenekar a távozásával (ahogy Hillel Slovak halálával sem...) De nem a csilitörténeti rész volt a lényeg, ezt gondolom te is érzed.
A csili két ikonikus gitárosáról: Hillel Slovak meghalt, Frusciante kiszállt (kétszer is :D), szóval ezért változott esetükben a gitárosi poszt, nem azért, mert kitették volna őket. Kicsit féreérthető volt esetükben, amit írtál.
Flea meg alapító tag Kiedissel együtt; a zenakr meg is szűnne, ha bármelyikük kiszállna.
Erről az egészről amúgy két "ikonikus" figura jut eszembe, az egyik Mephisto, a G hangköz atyja, aki éveken át keresett basszusgitárost, kritériumként megadva a "hosszú haj, és rockeres külső" feltételt.
Illetve azt a srácot, aki az Empress zenekar teljes legénységét toborozta itt éveken át, és teszi ezt most is töretlen lendülettel a facebookon. Volt ismerősöm, aki elment hozzá, és egy próba után szökött meg, mert a csóka kb még azt is megmondta, a pengetőt hogyan fogja a kezébe. Tehát ez valami permutációja ennek a két remek sikersztorinak, ahogy látom.
Értem. Tehát az igazi rokker átlagosan huszonöt évet él, mert ilyen magatartással utána képtelen a társadalomba beilleszkedni, és rövid távon elpusztul, azt a keveset kivéve, aki rocksztár lesz. Azok megérik az átlag 30 évet, de utána a drog meg a pia végez velük, és csak az olyan csodabogarak, mint Ozzy meg Lemmy érik meg a hajlottabb kort. Ezt 18 éves koromban még én is így gondoltam, most, húsz évvel később kicsit másképp látom a helyzet... Tegyük hozzá, hogy még ingujj alá sem tetováltattam...
Ez egyfelől igaz, ugyanakkor a banda arculatát és hangzását kifelé mégiscsak a gitár és az ének képviseli leginkább. Legalább tízszer annyi jó gitárosra vagy énekesre emlékeznek, mint jó basszerre, nopláne jó dobosra. Szted hány ember tudja, hogy ki dobolt Jimi Hendrix-szel? Ettől függetlenül nem értek egyet abban, hogy a zenekarban, a belső működés szempontjából csak az énekes és a gitáros legyen meghatározó. Érdekes ellenpélda: az RHCP-ben bármennyire is ikonikus volt John Frusciante gitárjátéka, mégis a gitáros poszt változott egyedül az évek során folyamatosan. Soha fel sem merült, hogy Flea-nek mennie kellene, de 1989 óta Chad Smith is stabil a dobok mögött. Nyilván emeberi gondok voltak a háttérben, de ez megmutatja, hogy lehet akármilyen meghatározó is egy gitáros játéka, az bizony nem elég.
Szerintem szimplán arra gondolt, hogy ha rocker vagy, akkor legyél rokker, és viselkedj is úgy, mint egy rokker, ne csak a szád járjon, és próba/koncert után vadállatból visszavedlesz papucsállatkába.
Az én értelmezésem szerint.:D
"továbbra sem ismerjük a vitát elindító hirdetés feladóját, továbbra sem vagyunk tisztában a kvalitásaival. Tehát továbbra is csak a találgatás megy, tények meg sehol."
De, pontosan ismerjük. Egy arrogáns fasz. Ennyi pont elég is. Innentől kezdve lehet mégoly kurva jó gitáros is, szerintem irreleváns.
Kibővíteném úgy, hogy a ritmusszekció.
Ha az jó, egyközepes gitáros, énekes párossal is lehet kurva jó a produkció. Ha az szar, lehet bármilyen jó énekes, gitáros, szar lesz az egész.
Egy zenekarban a basszusgitàr a legfontosabb hangszer szerintem. Sajnos metalban néha màsképp gondoljàk, de csak az amatőr szinten.
2017-01-09 18:25 |
#30484
Igen már elgondolkoztam az egészen, nem jól írtam.
Tehát ha újonnan összeáll egy zenekar érdemes hagyni kibontakozni az énekest ha képes rá, ha nem akkor nem is az, mert ha tudja mi a dolga akkor a neki legmegfelelőbb hangnemet választja, sőt még a szöveget is úgy alakítja, hogy neki jó legyen. Természetesen mindenkinek lehet beleszólása csak hagyni kell, hogy megformálja magának.
Gondolok itt a sorok végén a magánhangzókra pl, hogy nyitott vagy zárt torokkal dolgozi-e inkább. Lásd Kiske és tsai előszeretettel énekelnek nyitottal, ott mindig á-ó vagy hasonló a szó vége.
Na most lehetne ezt napestig folytatni csak arra akartam rámutatni, hogy ilyen mélyen gondoltam bele mert szerintem így, szinte hangról hangra érdemes foglalkozni a nótákkal.
Ezzel ki is derült, hogy a legtöbben nem erre gondoltak így nem is igazán jöhetett le a hiányos megfogalmazásomból, hogy én meg igen. Meg ugye nekem ez a járható út, másnak meg más.
Igazából bántott a dolog, akartam is írni privátban mert akkor is Te segítettél mikor nem engedtek vissza ip alapján a soppra, Te küldted el a regisztrációm.
Örülök, hogy tisztázódik a dolog, remélem nem haragudtál meg mert én azóta itt ülök és elmélkedek!
Engem is hidegen hagy, hogy ki mit ír, illetve elgondolkoztat csak az nem jött le nekem, hogy miért kell előre elítélni mikor nem tudjuk kicsoda.
Persze szabad a gazda, ehhez is megvan minden joga mindenkinek, ezért nem értettem amit nekem címeztél.
Meg ugye leötvenheveneseztéltepiszok.:)))
Ahogy írtam: igen, abban egyetértek, hogy a rockzenében az ének és a gitár a legmeghatározóbb. De ez nem azt jelenti, hogy a többieknek kuss a nevük, és csak arra mehet a hajó, amerre ez a két ember (néha egy, néha meg még több) gondolja. Mert abból meg nemigen lesz semmi. Vagy lesz, akár még fel is szalad a dolog, de nem hosszútávú. A zenésztárs véleményének tisztelete alapvető, ahogy Wing is írta. Vagy írj meg mindent egymagad és alkalmazz session zenészeket - van erre is nem egy példa, igaz inkább a pop mint a rock világában. De ha egy társaság zenekarnak nevezi magát, akkor annak minden tag számára egyformán kell működnie, és ha valaki ebből kilógót kezd csinálni, akkor a többieknek igenis van joga, sőt talán egyenesen kötelessége is szólni ezért. Aminek persze lehet a banda feloszlása is a vége, erre is volt már példa. De azt gondolom, hogy a basszgitáros vagy a dobos igenis szóljon, ha az éneket valamiért nem tartják jónak (nem technikailag hanem zeneileg) vagy ha a szöveg szerintük nem okés. És ha van ötletük, azt is igenis mondják el mert több ember többet tud letenni az asztalra.
Na sikerült elqrnom a kommunikációt, igazából nem arra a hsz-re kellett volna válaszolnom, csak az volt kéznél, frankón félre is értetted.
na valójában a hirdetés eme epizódjáról írtam vala:"Kik ne jelentkezzenek:
Akik csak az ingujj alá tetováltatnak, nehogy kirúgják őket az irodából"
Akkor ez most valami boyband lesz ahol a kinézet számít? 50-60 évesen még olyan fontos hogy mekkora a tetkója a másiknak? Sajnos nem tudom komolyan venni a tisztelt hirdetőt.
Értem én, hogy te mit mondasz, csak azt nem hogy egy ötvenvalahány éves amatőr hobbizenésznek miért olyan fontos a hirdetésbe is leírni hogy a többieknek lófasz, szerintem nem olyan nagy dolog az, ha pl a basszer esetleg a dobos is előáll évente 1-2 alkalommal valami témával, dalkezdeménnyel és foglalkozni kell vele.. persze azonnal teljes jogú és egyenlő tagokká válik a dobos és a basszer is amint ki kell fizetni valamit...
Kicsit beleolvastam az előzményekbe...aszittem' az offtopic-ban vagyok. :)
Basszusgitárost keresünk. Egyenlőre trió, így jó lenne, ha a vokál is menne.
Saját dalokat játszunk, nagyon NEM gyilokmetál, metál sem.
Ne legyél kezdő, de Slap-fürgeujjak sem muszáj.
Tiszteld a hangszered, tiszteld a zenét.
Bővebben mail-ben.
2017-01-09 16:46 |
#30479
Továbbra is tartom azt, hogy egy dologról írtam és, és egy másikról Laci, amiben amúgy igaza is van.
Olvasd el sokszor, ha nem elég akkor még többször és remélhetőleg megérted.:)
Figyuzzámán, kilóg neked az inged ujja alól a tetkód? mert ha nem, akkor nehogy temomdjadmánmeg hogy mi a helytálló vélemény a témában amíg nem kilóg vagy legalább nincs a homlokodra varrva egy szerencsekerék vagy egy fehér kígyó, addig nem vagy realfacebeautifulopenheartsunshinesteelwarrior true rockerbrother, addig csak divatmajom vagy, nekem ne jelentkezzél....
Egy kb.50-70 éves ember tizenévesekre jellemző gondolkodással nem tudom komolyan venni.
Szerintem jól leírtam, hogy értelmezem ezt a dolgot lentebb.
De igen érdemes ide keverni, mert ők sem világsztárnak és profinak születtek, hanem tettek érte plusz tehetségük is volt nyilván.
amatőr szinten kedves dolog ez az egy mindenkiért mindenki egyért, de följebb ez nem működik.
Ez amúgy mindenre igaz, mindenki talál rá példát a saját szakmáján belül is.
Ha a jó öreg Les Paul nem tojik mindenki fejére és nem önfejűen álmodik meg egy hangszert akkor lehet ma nem ilyen a les paul.
Akkor sem, amikor Dio épp Ozzy dalait énekelte el...? A profikat már azért sem érdemes belekeverni, mert rengetegszer mások írják nekik a dalokat (nem állítom, hogy mindig). Amúgy az sztem igaz, hogy általában az ének/gitár kettősből indul el egy nóta, és ehhez jön a basszus és a dob.
Nálunk is hasonlóan működik. Emellett van beleszólása mindenkinek mindenbe, volt olyan, hogy megírtam a basszusszólamot is, és aztán használta is a basszerünk. Volt, hogy csak részleteit, volt, hogy az egészet. És volt, hogy semmit nem szóltam bele, mert nem volt ötletem. Vagy csinált valamit és én meg elmondtam, hogy hol mi miért nem tetszik benne. És fordítva is volt: megírtam a dal alapját, és a többiek leszavazták, mert nekik nem tetszett. Ugyanakkor tény, hogy a dalok alapjainak 90%-át én vagy a másik gitáros/énekes hozta. De ezt sztem zenekara válogatja, csak a megfelelő embereknek kell egymást megtalálni. Abban a zenekarban, ahol most bőgőzök "másodállásban" erősen kellene egy frontember, nem elsősorban és csak a színpadi értelemben, de abban az értelemben is, hogy valaki vezesse az egészet. Ott tudatosan nem veszem ezt magamra, egyrészt mert én vagyok az legfrissebb tag, másrészt meg mert egy zenekarban ez nekem elég, nem akarok és nem is tudok kettőt "igazgatni".
A saját zenekaromban én írom a dalokat, de a zenésztársaim már rég otthagytak volna a picsába, ha beleugatnék, hogy milyen basszus, vokál és dobtémákat tegyenek rá arra a vázra, amit szállítok.
Beleszólásom nyilván van valamelyest, de a kölcsönös bizalom az úgy alakult ki, hogy mindenkinek lett tér hagyva. Ettől zenekar a dolog, s nem egy szólóprojekt. Ettől ők is a sajátjuknak érzik a produkciót, meg nyilván sokkal jobban értenek az adott hangszerhez, mint én.
Azok az emberek rendszeresen elbuknak, akik mindent maguk akarnak megcsinálni és kézbentartani.
2017-01-09 14:02 |
#30469
Nyilván nem ez a tehetség fokmérője, úgy javítanám az eredeti beírást, hogy nem árt ha a tehetség mellett az is van.
Inkább Veled értek egyet, annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy a zeneelméleti tudás, profi hangszerkezelés önmagában nem elég, vagy nem ettől csinál valaki jó zenét...ettől max. Sceletor 2.0 lesz. Elég sok példa van rá, hogy ezek nélkül hozott létre valaki időtálló zenét.
És nem, nem magamra gondolok, ill. nem vagyok irigy azokra, akik elméletben és gyakorlatban is ott vannak a szeren. :D
nem beszélve egy új zenekarról, ahol senki nem ismer senkit.
Sok év után más a helyzet mert tudod, hogy ki mit bír.
2017-01-09 13:23 |
#30465
Játsztam feldolgozás zenekarban.
Az volt a mondás, hogy mindenki mond sorban egy nótát.
Valahogy én mindig kimaradtam így amiket igazán választottam volna azok nem lettek megvalósítva. Ezért is hagytam azt abba mert én azt tudom amit én tudok.
Ez pontosan igaz a saját szerzeményekre is ha valamilyen szintet szeretnénk megütni.
Lehet aztán belemenni mélyebben, hogy sokan azt gondolják tudnak valamit és a végeredmény gyatra, de tételezzük fel, hogy valaki tisztában van a képességeivel és az ki is tudja aknázni. Akkor bizony a saját kútfőről való merítés a legjobb.
2017-01-09 13:18 |
#30464
Szerintem meg azt jelenti amit írt, hogy azért csak a gitáros (szóló stb) és elsősorban az énekes viszi a zenekart, így az ő ötleteiket kell először megvalósítani, hisz egy énekes mindig a neki legjobb fekvésekben komponál, ergo ez a nótán is érződni fog és ez teljesen igaz is. A megfogalmazás olyan amilyen, lehetne finomabb, de végül is igaz és lényegre törő. Én így látom, így értelmeztem. Senki nem csicska, épp ezért van odaírva, hogy a későbbiekben mindenki ötletét meg lehet valósítani. Ez így rendben van azt gondolom. ha nincs, akkor nem jól gondolom.
Nem az elvárások ezen részével van bajom. Nyilván vannak elfogadható elvárások, amiket felsorolt. Nyilván jogos, hogy elvárásokat támasztunk, hogy a próbán a zenéléssel foglalkozzon a kolléga, és ne "dolgozzon" akkor is, hogy vegye komolyan a zenélést. De igenis jó dolog, ha a zenésztársaink szakmailag (zeneelmélet) képben vannak.
A bajom azzal a részével van, hogy "én, meg az énekes vagyunk a sztárok, ti meg azért vagytok, hogy mi csilloghassunk, így kuss a nevetek"
Kettőtök között az igazság. Tényleg kicsit nagy az arc ahhoz képest, hogy nem tudjuk, kiről van szó. Viszont azt is megértem, ha nincs kedve olyan termékmenedzserekkel muzsikálni, akiknek most jött össze a pénze és kedve a rockoláshoz, miközben ő meg komolyabban szeretne próbálkozni.
Tehát szerintem a követelményrendszerének a megfogalmazását kicsit barátkozósabbra vehetné.
Megint csak azt tudom írni, hogy mennek a pusztába kiáltott nagy szavak és dörgedelmek.
Kérdés, hogy milyen zenekarról is beszélünk.
Olyanról ahol egy vita közben kiugrik a dobos a dobok mögül, kikapja a gitáros kezéből a hangszert és megmutatja neki mit is kéne játszani? Mert ebben az esetben valóban ne a gitáros legyen előtérben. Persze aki ilyen gitárossal zenél együtt az meg is érdemli. Ugyanaz a szitu mikor a dobos pl. jobban énekel az énekesnél, stb...
Aki ilyesfajta zenekarra vágyik lelke rajta, nem tilos csak épp minek.
Elsősorban fiatalok közt látom azt, hogy egyenrangú zenészek állnak össze és mind a saját hangszerükön profin játszanak és elméletben is ott vannak. Tehát nem a tabot tudják kihámozni 3-5 óra alatt amiből egy smoke ont the water kifigurázása bontakozik ki a hangszerek megszólaltatása után.
S, a nagy kérdés...
továbbra sem ismerjük a vitát elindító hirdetés feladóját, továbbra sem vagyunk tisztában a kvalitásaival. Tehát továbbra is csak a találgatás megy, tények meg sehol.
Lars is írhat pl mint lejjebb nekem szegezték jó nótákat, de egy hetfield nélkül nem tudjuk mi lenne belőle és így minden további csak értelmetlen találgatás lenne, a tény annyi, hogy van hetfield és tudjuk mire képes, ennyi.
Ha meg nem akar valaki kutyaütőkkel cseszekedni, üljön a seggén otthon és kész, vagy valóban fizessen profiknak és pont.
De azért mert valaki határozott elképzelésekkel felad egy hirdetést akit amúgy senki nem ismer de előre elítél, az pontosan annak a másik oldalnak a színvonala amit itt annyira rühell mindenki.
Ha meg valaki annyira k.rvajó zenész, úgy is megtalálja a maga mellé valót akit meg is akar tartani ha van egy csöpp esze, ergo eltűnnek a nagy arcok, marad a zene és a munka.
"Hogy ne legyen zsákbamacska, a rockot az énekes, és a gitáros határozza meg, így első körben azokat a dolgokat kell megvalósítani, amiket ez a 2 ember letesz az asztalra.
8-10 működő dal után lehet kívánni a többieknek is. "
Na ez az egoista faszkalap szemlélet az, amitől átjáróházzá válik majd a zenekarod, ha találsz egyáltalán olyan balekot, aki szóba fog állni veled.
Ha már elmúltál 45 (egy korosztály vagyunk) nagy szégyen, hogy nem ismered, éled meg ezeket a fogalmakat:
Tisztelet a zenésztársaim irányában Zene iránti alázat Közösségi szellem
Mert a rockzene, és bármi más közös produkció, NEM ÍGY MŰKÖDIK!!!! Illetve így nem működik.
Azaz de. Csak ott van egy kulcsszó. PÉNZ! A kikúrt nagy egód megalkotja a zeneirodalom csúcsát, és te megfizetsz profikat, akiknek az orra alá dugod a kottát, akik egy messziről szabad szemmel jól látható összeg ellenében ezt lejátsszák, ahogy te szeretnéd. És nem variálnak, nem ugatnak bele, csak játszanak.
Na gondolom, ehhez te csóró vagy. És ahogy a leírtakból kitűnik, szakmailag is nulla, (ebbe nem mennék bele, a "a rock egyszerű, nem kell hozzá a prímszekundtriótercoktávjának a disszonánsa" passzus mindent elárul.
Akkor viszont marad az, hogy elmegy egy, max két próbára egy egy basszeros, dobos, és az első leugatás után lelép, mint kurva a sezlonyról. Teljes joggal, hiszen:
Ő is ember, vannak érzései, egója (lehet nem ekkora bűzlő trágyahegyni, mint a tiéd, de van)
Tudja magáról, hogy mennyi energiát, gyakorlást, munkát, pénzt fektetett abba, hogy szakmailag ott tart, ahol,lehet, előrébb, mint te, és ezt szeretné kamatoztatni, legalább erkölcsi elismerés formájában.
Ja, és tudja, hogy a tudásával, felkészültségével, válogathat olyan zenekarok között, akik megbecsülik, a faszért töltse a drága idejét, egy egoista faszjankóval.
Aztán, csinálod, ahogy akarod. Pont leszarom. Csak ez kikívánkozott.
Látom megpöcögtettem a kedélyeket, a hirdetésemmel. Akkor még 2 dolog.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogyha kivesszük az énekes, és a gitáros mögül a nagyon jó dobost, és a nagyon jó basszert, sajnos sokszor csak két egoista majmocska marad, de a rock úgy működik ahogy. Ez van. A hirdetést az elmúlt 30 év tapasztalata alapján írtam, nem rátartiságból!
Létezik az a zenész aki majdnem mind hozza a felsorolt negatívumokat.
A hirdetés lényege: vedd komolyan amit csinálsz, ahogy én is. Remélem így érthető, és nem félreérthető. Ismét ennyi!