Én tőle vettem. 2000Ft postával, és jó minőségű cucc.
Vezetőképes a ragasztója, tehát elég csak átlapolni a ragasztókat.
Még maradt is belőle...
Kép1 kép2
Egyébként "copper foil tape"-ként érdemes keresni.
Valaki meg tudná mondani ennek a "shielding tape"-nak a pontos nevét? Fémszalagot találtam, de az baromi drága.. Esetleg van valami más alternatíva amivel a gitár árnyékolást megoldom? (hangszedők mögött)
róla van szó: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xshielding+tap&_nkw=shielding+tape&_sacat=0
Tudtok olyan szakit aki gyart franko minosegben basszusgitarhoz ladat és nem a Porkoláb Sándor? (semmi bajom vele csak rohadtul nem ér rá). Pes'rűl, elore is koszi!
Hello. Tud -e valaki les paulhoz 500k log potit hosszú menetest olcsón? (a nyilánvaló helyeken kívül, pl etronic, hangszerboltk stb....) Tökéletesen megfelelne pl olyan amit a lomexben 100 ft körül kapni, csak nem találok sehol hosszabb menetűt. köszi
koszi, de azt mar nem tudom megoldani h a limitert megkeruljem. Tegnap megin nyustoltem proban, es tovabbr a is fennall a jelenseg, de kevesbe. A helyi 230 halozat lehet ennyire gagyi? Most hirtelen ez jutott eszembe..
köszi de úgy döntöttem inkább nem veszek pickupot
Helyette inkább a saját fejlődésembe ölöm a pénzt (metronóm,könyv esetleg)
Meg majd ha cserélek valamit az a gitárom lesz és egy jobbra :)
De köszönöm a választ tényleg
Ilyet. Bár ez olcsóbb. Ha rockabillyt is akarsz nyomni, akkor egy olyan humbi kell neked, ami dinamikusan szól felezve.
Itt a választék 95%-a elbukott. Ezt olyan humbik tudják, amelyek mágnesmagosak, nem vasmagosak.
Ez, amit linkeltem, tudja a rockot is, meg a rockabillyt is. Ez utóbbit felezve lehet kihozni belőle.
Viszont csak rendelni tudod, boltban nem kapsz.
A másik lehetőség valamilyen Gretsch humbucker. Az alacsony menetszám miatt ezek single szerűen szólnak. Viszont annyira azért nem egy rock hang.
Üdv az uraknak 20-e forint-ért milyen pickupot lehet venni?
Kritériumok (már ha ebben az árkategóriában lehet ilyen :D)
1:Humbucker,(Passzív)
2:Férjen bele egy Spider lp 202 gitárba (passzoljon bele formára méretre)
3:Használtat nem szívesen vennék..
Ti mit ajánlotok mivel járnék jól szerintetek?
(Rock zene ami foglalkoztat és rockabilly néha metál, szóval a legkompaktabb cuccot keresem) Válaszaitokat előre is köszönöm
Végül ez lett a megoldás. Igazából azért kezdtem nézelődni, mert 25 k-s potival volt PROEL exp. pedálom és az nem volt jó a Line 6 multimhoz. Kicseréltem 10 k-ra és így működik :) (Közben persze megcsináltam a rajz szerint is :) )
Már miért lenne rövidre zárva? A Sleeve és a Tip közt van egy fix ellenállás, vele párhuzamosan meg egy poti, aminek az egyik vége a csúszkával van összekötve (tehát "variable resistor").
Hülye egy megoldás, de ahány pedál annyi fajta...
Ugy gondolom h a polaritas helyes, tobbszor leellenoriztem mikor forrasztottam. A bekapcsolt allapotot jelzo led egyaltalan nem halvanyul el. Ezek a kondik egyaltalan nem melegednek. Van multimeterem. Hajjaj...
Egyébként ez a kondi is melegszik?
Rátérve a problémára: Van multimétered? Mert innét kezdve már csak mérésekkel tudunk előbbre jutni.
Ha nem a limiter okozza a problémát, akkor olyan, mintha a kondik pikkpakk lemerülnének, lecsökkenne a tápfesz.
Van olyan led, ami a bekapcsolt állapotot jelzi? Fulladáskor az is elhalványul? Mert akkor tuti a táp a gond, nem a limiter.
Igaza van Robinak, ha fordítva van bekötve valamelyik kondi, akkor ez simán okozhatja. Mondjuk még fel is robbanhat a rosszul bekötött kondi.
Ezért kellene multiméterrel kimérni, hogy a kondik pozitív pólusa tényleg pozitívabb feszültségre kerül, mint a negatív pólus.
Néha nem annyira egyszerű belőni, hogy melyik egy pufferelkó pozitív pólusa. Ha teszel fel képet, megmondjuk.
de ez nem effekt. Ez inkabb vedelem sztem. Ez az erosito sokkal hangosabb minthogy probahangeron limitaljon es fulladjon... Nincs szarul megcsinalva (foleg h eddig jo volt)
beszereltem a két kepen szereplo kondi (5000 MDF 55 WVDC 85°C) helyett két vadiujat: 6800 uF 80 WV 85 °C). Hasznaltam kb 3 órát az eriositot es ami eddig soha nem volt: bevillan a limiter es bafullad a hang. Eddig joval hangosabban hasznalva sem tortent ilyen (a regi kondival). Elore is koszi a tippeket.
Rögzítés: ragasztópisztoly, ahogy a kínaitól kezdve az ultrahájendig csinálja mindenki.
Természetesen beforrasztás után :)
Feltéve, ha a nyákba van ültetve. A képről úgy látom, mintha ...
Ha nem, akkor lehet kapni elkó rögzítő bilincseket (pl e-tronic parts), vagy csinálni.
Munkahelyről nem látom a képet, de ilyen akkor szokott lenni, ha kisebb a kondi tűrési feszültsége, mint amit az erősítőben megkap.
Tehát:
Van rajta két szám, lehet hogy per jellel elválasztva, lehet hogy külön. Az egyik szám mögé valszleg valami uF jel lesz rakva (mondom, nem látom a képet), a másik mögé egy V betű (Volt).
A kapacitás értéket megtartani, a feszültség értéket növelni. Magyarán ha a kondi 220uF/350V akkor 220uF/400V-os, vagy nagyobb feszültségű típust kérj a boltban.
Ennyit tudok mondani, kérem kapcsójja ki!
Udv. Laikus vagyok... Az erositomben (peavey mark III bass) a képen levo két kondi forrora futi magat, ezert kicserelnem. Kerestem a kontha honlapjan hasonlot (nagyobb feszkoval), nem talaltam. Tudtok segiteni h mit kellene keresnem v h kerdezzek ra mondjuk telefonon? Elore is koszi!
Halihó! Van valakinek ötlete, hogy hol lehetne kapni dobozra szerelhető 6,3*3mm DC tápcsatlakozót (van ahol 6,3*2,85)? Az összes standard helyet végigbogarásztam, nincs, ebay negatív. Gugli kidobott pár tengerentúli találatot, de nem szállítanak csak országhatáron belül.
Ilyen kéne:
pl. a 12mm-esek, amikhez van az on-on biléta, elég hosszú szárúnak látszanak, hogy átérjen a furaton. /Ha meg on-off-on-osat raksz bele, akkor killswitchként is működik (+ elhallgat a gitár egy pillanatra mikor pu-t váltasz (?) )./
Nem,van normális méretben is,elvileg ezeket pl. erősítő főkapcsolónak használják.
Azt hiszem 12mm-es menet van a szárán,nem tudom ez átférne-e mondjuk a gitárod lyukán....
Ilyen a kapcsoló:
Néztem, de ezek nem csak mikrokapcsoló méretben vannak?
Konkrétan pickupkapcsolásra kéne, csak abszolút fölösleges nekem a középső állás.
De túlélem, ha nincs pont ilyen. :)
Oké, csak ha közvetlen az eredeti lyuk mellé fúrok egy másikat, mert úgy van a koptatón kivágva, akkor esélyes, hogy a két lyuk "összeér", és akkor hiába ragasztózom be, akkor is mozogni fog benne a csavar. Ezért félek ott belefúrni.
Mikor régen babráltam valamit az elektronikával, és a koptató visszarakásakor a csavarok megforogtak a testben, akkor azt csináltam, hogy fogtam egy gyufaszálat, bekentem egy kis Technokol ragasztóval, belenyomtam a testbe és késsel levágtam a kilógó részét. A ragasztó megkötése után szépen megszorultak a csavarok.
Stratomra vettem egy új koptatót, a hardvereket rá tudtam csavarozni tökéletesen, viszont utána vettem észre, hogy körben a 11 csavar lyukai nem mindenhol illeszkednek a testen kifúrt lyukakhoz. Ki tudom itthon fúrni a testen a további lyukakat? Milyen fúrószár kellene hozzá?
Van, ahol közel lenne az új lyuk az eredetihez, félek, hogy átszakad és a két lyuk össze fog érni. Ti hogy oldanátok ezt meg? Égerből van a test.
Köszi
Azóta sem jött másik ilyen,úgyhogy áll ahogy akkor.
Természetesem visszapostázom Neked,elvileg a címed rajta is van a csomagoláson.Ha még is változott volna,értesíts : bakoimi@t-online.hu ill. 06-30-9424-532
Többi szervizes kollégának akik hozzászóltak - hátha érdekes valakinek:
Flashben van a rendszerszoftver ebben az eszközben,és mivel a bootloader is itt van,nem lehet feltölteni kívülről mert amíg nem indul el addig az upgrade sem. Órajelek,tápok,resetáramkörök mind működnek ezért marad a flash meghibásodása szvsz.. Arra várt eddig.hátha beesik még egy ilyen és akkor átmásolom a flasht manuálisan belőle.
A Mercenary-t imádtam, Spectrumon toltam, zseniális volt szerintem.
A másik nagy kedvenc, amivel még mostanában is játszok - legutóbb telefonon- a Lords of Midnight. Hihetetlen micsoda játékot bele tudtak préselni abba a gyűszűnyi memóriába.
Szia, ennyit én is megpróbáltam megcsinálni, ha jól emlékszem, a hibajelenség az volt, hogy bekapcsolt a cucc, világított a kijelzője, de azon semmi nem volt látható, és semmilyen életjelet nem adott ki, hang sem jött ki belőle. Az összes annyi volt, hogy világított a kijelzője... Az usb-n ha a számítógépre lett dugva, akkor sem történt semmi, mintha nem lenne semmilyen eszköz, amit csatlakoztattam volna (akár egy üres csatlakozót dugtam volna bele).
Mi is kazettával indultunk,imádtam a prüntyögését hallani. :D
Az ACE-t kurvára szerettem anno,jó kis vektoros repülő szimulátor.
Nekem már nem sok ugrik be,de egy pár azért igen:
Saboteur,Mercenary,Hall of Fame,stb.
A Plus4-ben volt szövegszerkesztő,meg már nem is tudom mi volt a másik három dolog....
Lehet hogy fejlettebb volt valóban,de játékra a C64 valahogy etalon volt akkoriban,így nekünk is az kellett. :D
Fater még arra is rájött,hogy az 5,25"-ös floppinak ha a másik oldalára is vágunk egy írásvédelmi kivégést,akkor a lemez megfordítható a meghajtóban,és dupla kapacitás fért rá. :)
Ha megtalálod az illetőt, akinek a stompboxot adtad javítani, azért kérdezz rá, sikerült-e a firmware frissítést egyáltalán letölteni (2.1), és rátenni a cuccra, mert egy flesselés lehet hogy rendbehozná.
Nem lehet kijelenteni, hogy a Plus/4 jobb vagy rosszabb volt, mint a C64.
Programozni könnyebb volt, a BASIC fejlettebb, és gépikódban is lehetett kapásból programozni. Nagyobb felbontás (talán 320-is is elment), több szín (16 alapszín x 8 árnyalat, persze a fekete nem számít :) Tényleg majdnem 64k memória volt elérhető, ellentétben a C64-el.
Viszont, ami a játékok szempontjából fontos volt, ott visszalépés történt a C64-hez képest. Nem voltak sprite-ok, ezért a játékékban a mozgásokat nehézkesebben lehetet megoldani, ezért (is) volt jóval kevesebb mászkálós, lövöldözős játék. Plusz nem volt TED zenei chip, ami a klasszikus C64 hangzást hozta, így a zenét is "lebutítva" kellett megoldani. De hát ez volt a nagy kihívás, hogyan lehet C64-es játékot átkonvertálni Plus/4-re, mit hagyjon ki belőle az ember... :)
Én is Plus4-en kezdtem, és mivel alig volt rá játék (eleinte), kénytelen volt az ember megtanulni programozni :)
Ezekben a gépekben még nem (E)EPROM, hanem a klasszikus égetett PROM volt. Azt olvastam, hogy az átégetett részek képesek évtizedek alatt visszanőni (sok 0-ból 1 lesz), tehát simán lehet, hogy emiatt nem indulnak be mostanság.
A plus4 fejlettebb volt mint a 64, nem? Legalábbis később jött ki.
Én VC20-on kezdtem, ami elég buta volt, 3.5k memóriával, de legalább megtanultam gépi kódban programozni, másképp nem lehetett értelmes grafikát kihozni belőle.
Aztán spectrum volt, majd egy lomtalanításnál hazavittem egy plus4-et. de csak néhányszor kapcsoltam be.
Hehh,én még Commodore Plus4-el kezdtem a számítógépezést,aztán lett C64,majd egy 486-os,aztán Pentium4,majd AMD X2,Core2 és most egy i7.
A Plus 4-es sokáig megvolt otthon a szekrényben,de valami megadta magát benne,nem indult.
A 486-os viszont jó sokáig bírta,a P4 pedig a mai napig is megvan és megy a maga 1X évével.
Én kb 5-6 éve simán elindítottam iskolai egy raktárban porosodó XT-t. Azt 86-ig gyártották, ha jól tudom.
A Prielle Kornélia utcai műszaki gyűjteményben meg mennek az Atarik, ZX81-ek, c64-ek stb.
Az előző melóhelyemen PC alapú kocsmai zenegépekkel (is) foglalkoztunk.
Hát baszki,ott voltak ám csoda masinák,még a kocsmában dohányzós korszakból.
Olyanok pl. amik 6-8 éve nem láttak tisztítást,és viccen kívül centi vastag por+nikotin keverék volt vastagon az alaplapon. Komoly szűrős pormaszkot kellett felvenni,hogy kipucoljuk.
A memóriák kis érintkező padjei meg olyan oxidosak voltak,hogy csodálom,hogy még érintkeztek.
Proci hűtőventillátor forgott ugyan lassan,de a légszállítása a hűtőbordák teljes porral tömítettsége miatt nulla volt kb.
Az EPROM-ok veszthetnek adatot úgy,ha UV fény éri őket,így kell törölni is őket.
De egy zárt készülékházban ez nem túl gyakori,pláne hogy többnyire a szoftver verziószám matricájával le szokás ragasztani a törlő ablakot a chipen.
Hogy a háttérsugárzás mennyire árt nekik...hát ez jó kérdés,de azért számos,gitárcuccnál komolyabb alkalmazáshoz is használnak ilyesmiket,ahol szintén éri háttérsugárzás őket.Az űrhajók azért más dolog szerintem,ott gondolom jóval erősebb a háttérsugárzás kint a semmiben,bár ott már inkább kozmikus sugárzásról kell beszélni.
Szóval nem tudom.
Az EEPROM-ok törlése csak elektronikus úton lehet elvileg (vagy kalapáccsal. :D).
Egy EEPROM memóriás uC memóriája olyan 100ezer feletti írási ciklust bírna,de ez lehet akár többszáz ezer is,ideális körülmények között. A tápfesz nagysága és a működési hőfok pl. fordítottan arányos az élettartammal. :)
Nekem volt már nem egy hibátlanul működő régi digi cuccom,kezdve az ART SGX2000-től,a Digitech 2101-en át mindenféle,most meg pont én is egy Yamahát használok,igaz ez nem Magic Stomp hanem DG Stomp. :) Tökéletes,hibátlan,pedig ez sem mai darab.
Ok. Viszont az eprom, meg eeprom az valamiféle kapacitív módon tárolja a biteket, vagyis szivárog, legalábbis az 1-re állított bitek szép lassan elszivárognak. Legalábbis szerintem így kellene lenni.
A valódi ROM-ok az más, mert ott vezetékek vannak kiégetve, az nem tud elromlani, cserébe nem is lehet újraprogramozni.