Üdv. urak, ilyen kondenzátort keresnék,- nem erősítőbe kéne, hanem keringető szivattyúba, de ezt nem árulom el neki:)
Nézegettem itt-ott, de /a netes keresgélésekben elég ügyetlen vagyok/ ebben a méretben nem találtam.
Hátha Valaki...
Köszi szépen mindhármótoknak, ha eldöntöm végre, hogy melyik végfokot meg tápot vegyem és meg is lesz, akkor először ki fogom próbálni előfok nélkül, ahogy ewr javasolta, de elgondolkodtató a buffer- hangszín- booster kombó is. De gondolom, hogy végül is mivel minden pedál buffer, akkor egy booster (ami szintén buffer is) elég a lánc végére vagy a végfokkal egy dobozba és akkor ott a master volume meg a jelszint emelő egyben, ami megküldi a végfok bemenetét. Bár az ls-2 is booster/buffer egyben, de azt keverőnek használom a Vt basshez meg az összes többi pedalhoz, ezért gondoltam a lánc végére egy master boostert. Javítsatok ki, ha hülyeséget írkálok.
Esetleg még az LS2 után beraksz egy valami booster-t, lehetőleg mondjuk olyat, aminek elég nagy a headroom-ja, és nem színez. Javasolnám a Rivera BufV-t pölö. Esetleg tervezel valami olyasmit, hogy bemeneti buffer + hangszín + booster a végére és nagyjából kész is. Hajtsa az egészet +/-9V vagy +18V, ezeket relatíve könnyű előállítani. Akkor a headroom-od is megmarad, és lesz közös hangszín meg master volume. Ha csövezni is akarsz akkor meg ezt ajánlom, nekem gitáron nagyon bevált. A srác árul nyákot is, és akkor magadnak építheted.
Szintprobléma nemigen lesz.
A végfokok tipikusan 0 dB érzékenységűek, annyit a torzítók simán kiköhögnek. HA nem hiányzik a master, meg a közös hangszínezés, akkor nem kell semmi.
Köszi. Basszhoz kellene, ls-2 van a vasút végén, azzal keverem a vt bass és a us metalt. Ha a 2 levelt feljebb tekerném, az meghajtaná a végfokot? (A fejem dokinál van, ahelyett kéne valamilyen olcsó megoldás, nem vettem még végfokot meg tápot, csak tervezem ha elméletben működhet.) Vagy gondoltam még az audio interfész main vagy playback kimenetére, az ugye már vonaljel és akkor pc- ről ordíthatna az ampeg :D
Nem nagyon kell illeszteni semmit, akár a gitárt is beledughatod csupaszban. Csak ugye előfok nélkül semmilyen eszközöd nem lesz a hangzás módosítására. Legolcsóbban sztem egy Joyo American Sound-dal úszod meg. Esetlegesen érdemes lehet kicsit modolni, és a hangfalszimulációt kikötni, vagy kapcsolhatóra megcsinálni benne.
Sziasztok, valakinek van valamilyen ötlete, hogy pedalboard és kínai digi végfok közé milyen előerősítőt lehetne csinálni/venni? Nem rackes hangszer előfokra gondolok, hanem valami elektronikát, ami a board kimenő jelét illeszti a végfok bemenetéhez.
A Hammond fórumon írják, hogy a másfél amperes Casio táppal is van aki évek óta gond nélkül használja.
De egy sima 12V 3-5 A sima táp se aranyár, lazán megoldható ahogy írod.
Igen, ez az köszönöm szépen. A pajtásomé és beszart a tápja, úgyhogy veszünk egy akármilyen 12V/5A ( nem elírás, 5A van az orig, elromlott tápra írva ) tápot, aminek normál 5,5/2,1 csatlakozója van, azt akartam lecserélni megfelelőre, de közben rájöttem, hogy egyszerűbb egy lengő 5,5/2,1-es anyát ráforrasztani a rossz tápról levágott vezetékre és így megoldódik a gond anélkül, hogy az új tápról levágnám a standard csatlakozóz.
Megnéztem közelebbről, az enyémben PJ-019 van aljzat.
Annak meg a PP-015 a párja.
Csak logikát ne keressünk benne!.
Egyébként azt írják, a Casio tápja tökéletesen jó helyette annak ellenére hogy kisebb áramot tud (és töredékébe kerül a gyári Hammondnak).
Urak, a Hammond SK1-en van olyan tápcsatlakozó, aminek se a nevét, se a fotóját nem lelem semmilyen nyelven, semmilyen kereséssel. A hangszeren az aljazat olyasmi, mint a normál 9V aljazat, de a középső pin helyett egy kis műanyag csövecske van, amibe az apa közepén lévő, vékony tű érintkező csúszik be. 12V 1,25 A, center pozitív van írva a hangszerre. Ismeri valaki, hol lehet kerseni ilyet ?
Most az van benne, egy Hot Potz I, grafitcsúszkával. A baszós funky nem az én műfajom, meg a Shaft filmzenéje sem ;) Nem tudom, a Hot Potz II mennyivel vagy miben jobb, abban biztosan rosszabb, hogy nem szétszedhető, így tisztítani sem lehet.
Mondjuk egy hot potz minőségű grafitcsúszkás poti akkor se ártana bele, mert egy ócsó alfa nem sokáig bírna annyi tekerést. Bár ez az áramkör ugye érzéketlenebb a recsegésre. Attól függ, mennyit pedálozol. Ha mondjuk baszós funkyt játszol, akkor hamar elkopik :D
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat. Ma szét tudtam szedni a pedált, egy Hot Potz I van benne, ami a II-es verzióval szemben szétszedhető. Legott szét is kaptam, és kitörölgettem a szénpályáról a port. Az a helyzi, hogy baromi sok szénpor összegyűlt rajta, mert ebben nemcsak a pálya szén, de a rajta futó kis izé is egy aprócska széntömb, lekerekített alsó résszel. A por kitörölgetése után (nem is használtam Kontakt spray-t) megszűnt a recsegés, a vaúm hangja ismét boldogsággal tölt el :) Ettől függetlenül nem adtam fel az optikaira való átépítés gondolatát, az sokkal tartósabb megoldás lenne.
Kb 22 évvel ezelőtt csináltam egy T szűrős vaut, amiben a hangolást végző fotóellenállás helyett egy lereszelt tetejű fémházas tranyó volt, és azt világította meg egy led. Vagy bc109c volt, vagy ac125, sajnos nem emlékszem, de perfektül működött. Elég kis értékű potit kellett kiváltani, és oda sima fotoellenállás nem volt jó.
Kb. él évig használtam, nem változott a tranyó tulajdonsága, szóval a levegő nem árt neki. Közben meg rájöttem, hogy ugyan hiába ugyanúgy sávszűrő, a t szűrős kapcsolás hangjából valami hiányzik, valahogy sterilebb. Ez a baja az alap morley pedáloknak is, nincs meg bennük az a trottyos bugi érzés, mint a cb-ben.
ART X-15 MIDI vezérlőpedálokban is hasonló elven működik a két expression, csak ott egy átlátszó műanyag lapkára van egyre sűrűbben rovátkolt vonalazás nyomtatva.
Illetve ez szerintem ilyen fotoérzékeny film anyag,és ki van maratva a felesleges fedőanyag.
Egyébként létezik elvileg gyárilag is ilyen alkatrész, az X-15-ben is ilyen van. Egy U-alakú bigyó,aminél a U egyik szára a led,a másik a fotoellenállás,és a U nyílásában lehet húzkodni az említett fóliát.
magyarán valszleg nem kell a fetes verzióval elbonyolítani, hanem elég az első kapcsrajzon szereplő átalakítást megcsinálni, a változtatható ellenállás helyére egy megfelelő fotoellenállást tenni, és azt egy zöld nagyfényű leddel megvilágítani. A megvilágítás meg pld a fotoellenállás és a led között egy háromszög alakú rés megfelelő mozgatásával, vagy a led fényerejének változtatásával lehetséges. Ez aztán örökélet, meg egy nap.
Itt van az optoellenállással hangolt fetes verzió.
R10-et nyilván a fet és a fotoellenállás tulajdonságainak ismeretében kell megválasztani.
Modelleztem a frekvenciamenetét az első közzétett kapcsolásomnak, (tehát nem a fetesnek), megegyezik a crybabyvel. A fotoellenállásnak a 100 és 100kiloohm (vagy ennél nagyobb) tartományban kell működnie, hogy a hangolás jó legyen.
Ha a 470k-s ellenállás értékét módosítjuk, akkor az alsó határ kissé magasabb lehet.
A felső határ nem különösebben lényeges, hogy azzal foglalkozni kéne.
Szerintem fény csak ott tud bejutni, ahol a potit hajtó mechanika van.fekete filcel biztos körbe lehet annyira bélelni, hogy ne jusson be számottevő mennyiségű fény.
R5 nem kell, C5 átmegy az outputra sorosan, VR1 kicserélődik egy fix 510k vagy 470k ellenállásra ÉS alul egy RC tagra. Az RC tag R-je egy variálható elem (pld fet, de esetleg magával a LDR-el is meg lehet próbálkozni, a C pedig ezen változtatható ellenállás és a föld között legyen bekötve. Ez azért jó így, mert nem kell külön biasolni Q2-t, a biast a Q1 kollektoráról kapja direktben. Első körben Q2 maradhat valami nagy bétájú tranyó, pld BC547C. Ha nem jó, akkor kell a mosfettel próbálkozni. (szerintem jó lesz)
Szóval közben rájöttem, hogy a tehermentesítő tranyóra nincs szükség, ellenben nem árt, ha a T2-t inkább egy BS170 mosfetre cseréled, és az osztó felső tagja egy fix 510kohmos ellenállat, az alsó tagja a variálható elem. Így az RLC kört max 510kohm-al terheled, ami simán nem oszt/szoroz, a mosfet meg úgyis kvázi végtelen impedancián fogad, szóval nem probléma az 510k sorosan a bemenetével. Sima jfet azért nem biztos hogy jó, mert annak a kimeneti ellenállása pár száz ohm, ami nem elég kicsi szerintem, de azért még lehet, hogy jó.
Én a következőképpen csinálnám.
UGye egy potit kell kiváltani, ami azt szabályozza, hogy az RLC szűrőkör C-je mekkora kapacitású kondiként viselkedjen. Ha a T2 felőli oldala hűen követi a jelet, akkor a mutatott kapacitása leredukálódik, kvázi mintha ott sem lenne. Ha a T2 felőli oldala nem követi a jelet, akkor meg teljes kapacitását mutatja.
A feladat tehát az, hogy a T2-re jutó jelet szabályozzuk optikailag.
Az fontos lenne, hogy ez a szabályozás ne terhelje T2 előtt az RLC kört, de ugye az is jó lenne, ha csak egy ellenállást kellene szabályozni, nem egy osztót.
Ezt úgy lehet megtenni, hogy oda, ahol a poti felső vége van, berakunk egy emitterkövetőt, vagy source követő fetet. A fet után már csináljatjuk az, hogy van egy osztónk, aminek a felső tagja egy jól megválasztott ellenállás, az alsó tagja, meg egy valamilyen módon hangolható elem. A kettőjük közös pontjáról tápláljuk a T2 tranyót. Namost az alsó tag lehet egy fotoellenállás, aminek a megvilágítását szabályozhatjuk így, vagy úgy, ezzel az a gond, hogy nem elég alacsony és nem elég magas a világos/sötét ellenállás. Ezért én ide inkább egy fetet raknék, és annak a gate-jét vezérelném egy fotoellenállásos osztóval.
Este ha nem felejtem el, majd lerajzolom, hogy megy ez.
Na erre kellene a kísérletezés, mert ugye ha párhuzamosan kötöm a vactrol-t egy 100k-s ellenállattal, akkor elvileg a tartomány nagyjából okés, a kérdés, hogy az egésznek a menete mennyire lesz használható. Némi szórakozást meg fog érni a dolog, mihelyt lesz időm rá. Addig meg potit tisztogatok, vagy ha kell, akkor cserélek
Van olyan vactrol, ami egy LED két LDR-rel, viszont az LDR-ek párszáz Ohm és pár MOhm között dolgoznak, a te potid meg 100 kOhm.
Akkor már inkább egy olcsó 8 bites AD-konverter és agy (drága) digitális poti.
Megnéztem a kacsolást: azért annyira nem egyszerű a történet. Két vactrolt kellene egymással ellenütemben basztatni, mert a wah-poti egy osztó tulképp. És a két vactrolnak imígyen meg eléggé azonos karakterisztikájúnak kellene lenni, ami lássuk be eléggé elrugaszkodott remény.
Szerintem úgy gondolta, hogy vactrol megy a poti helyére az áramkörbe, a poti meg a LED áramát szabályozza. Ily' módon sokkal olcsóbb és egyszerűbb kivitelű poti is elég, és ha reccsen se para, se az áramgenerátor, se a vactrol nem elég gyors hozzá.
Hozzá lehet férni a potihoz, sima Cry Baby. Tegnap nem volt időm megnézni, de elképzelhető, hogy a poti maga viszont nem szétszedhető (erre írtam, hogy a Hot Potz II pl. úgy néz ki, mint ami nem szerelhető). Ezen az optikai dolgon elagyalok kicsit, bár ott azért elég sok fény bejut a sima Cry Baby-be, nem?
Köszi! Mindenképp megpróbálom a tisztítást, Kontakt spray jóval olcsóbb, mint egy új poti. Illetve először meghesszölöm, hogy egyáltalán szét lehet-e szedni, ahogy nézegettem a wah potikat, a Dunlop Hot Potz pl. egybe van öntve.
Egy wah pedálban nagy az esélye hogy a tisztítás nem segít. Ezekben a sok tekeréstől inkább a szénpálya vagy a leszedő papucs (ha az van bent) kopik meg.
Ha a papucs nem lukadt még ki, és nem az szántja fel a szénpálya érintett részét, akkor egy esélyt lehet adni még azzal, hogy a kikopott szénpálya sávból kicsit odébb hajlítod a leszedő papucsot vagy acél kefét. Léteznek grafitos leszedők is, ezek vagy jók vagy elkopnak.
A vegyszer csak a fémes csúszópálya oxidálódása esetén segít. Az meg leginkább akkor történik meg, ha évekig a szekrény polcán szomorkodik a cucc. Ez ellen legjobb a Kontakt spray sorozat 60 és 61 jelű, ezek oxidot oldanak és kennek is. Elektronikai szaküzletben tudsz venni.
Nem megúsztatni kell kívülről lehetőleg, hanem szétszedni és finoman megkenni.
Ha továbbra is recseg akkor meg csere valami jobb márkára.
Szakik!
A vau-pedálomban eléggé recseg a poti. Mielőtt nagy erőkkel nekiállok kicserélni, megpróbálkoznék egy tisztítással. Mit javasoltok erre, és hol tudom beszerezni? Köszi!
Sok oka lehet. Pld. egy elektrolit szűrőkondi megmurdelt, egy vezeték leszakadt valahol, és most antennaként viselkedik, egy forrpont kilazult, és a jel kénytelen valami nagyimpedanciás úton menni (tipikusan hangszínszabályozók környékén), ahol zavarérzékenyebb.
Illetve tapasztalatom szerint a szarabb kivitelű potik egy idő után szeretik összeszedni a zajt. A pontos mechanizmust nem tudom miért, de a szocialista ipar remekeinél elég sűrűn találkoztam ezzel a jelenséggel.
Természetesen valami ZL vagy annak megfelelő teljesítményű szükséges, ami az izzó áramával elbír.
De azt írja rövid ideig világít, és ha jól értem valami kis modellben van az izzó.
Anno a BZ Mot (Piroska) vasúti kocsikba szereltünk fel hangosítást. Abban ha jól emlékszem valami max. 24V fesztűrésű tda végfok ic volt. Ennek a tápjába a vonat 48V-járól hogy működni tudjon, egy hűtőbordára szerelt sorbakötött (azért se soros ) ZX24 segített a túlélésben.
Évekig bírta.
Nem hinném hogy hosszú életű lesz így... minden izzáskor tetemes anyagmennyiség fog elpárologni az izzószálról, és ahol a legvékonyabb ott egyszer csak nagy villanás közepette HUSS!... :D
Kössél vele sorba egy 12V-os zenert, és béke lesz.
Bocsánat, egyáltalán nem hangmesteri téma.
Mekkora túlfeszt kell elbírnia egy hagyományos izzónak ? 50 éves Marklint szedtem elő, a mozdonyban cseréltem irányváltó relét és ma vettem bele egy 16 V-os izzót, ami a normál menetben a max. fesz. Irányváltáskor viszont 33 V keletkezik. legnagyobb meglepetésemre nem égett ki azonnal az új izzó, sőt többszöri próbálkozás után is működik, bár jó fényesen világít irányváltáskor.
Számíthatok arra, hogy huzamosabb ideig bírja a rövid idejű kétszeres névleges feszültséget.
Jah, ugyanitt eladnék 2 db Tayda- s 125B méretű dobozt, az egyik kék, a másik lila (violet), illetve van még egy kék színű szintén Tayda- s 1590B is. Ha valakit érdekel, 1000,- HUF/db áron vihető.
Akkor O.K., azt láttam, hogy jó drága, de sajnos a kinézet számít
Na meg az, ahogy szól ez az egész sz@r, mondjuk nem mintha aktívan tolnám a HC- t... majd a köv. életemben talán, miután a pincében elásva megtaláltam ezta cájgot
Sajnos nyitvatartási időben még nem sikerült odakeverednem, kell hozzá 1 szabi, de mindenre nyomtatnak(fémre is).
Nyitva tartás
Hétfő – Péntek: 08.30 – 15.30
Szombat – Vasárnap: Zárva
Köszönöm szépen a válaszod! Én Ebesen élek, Debrecen melett. Sok cég van debrecenben is, de zavaró, hogy "kérjen árajánlatot" van a weblapjukon, aztán mikor leírom, hogy 1db-ról lenne szó, (mivel tök hülye amatőr vagyok és nem szériában akarok gyártani) a legtöbbször a válasz is elmarad, vagy irreális az ár. Csak, hogy illusztráljam 56x6cm 2 rétegű műanyag gravírra 27000ft volt a legjobb ajánlat, 8 feliratra . Sajnos ez sok a pénztárcámnak. A nyomdában kinyomtattam és profin megcsinálták olcsón, de csak egy levonó:(
Nem tudom merre élsz, itt Szombathelyen tudok olyan céget ahol lézer-gravíroznak fémet is.
Bevittem a Corelben megrajzolt előlap tervet (asszem Gerber-fájl kellett) és ott helyben megvárhattam amíg elkészül.
Rozsdamentes (kóros) másfeles lemezből úgy kirittyentették a szellőzőnyílásokat, 4-es furatokat, kapcsolók, aljzatok helyét, mintha vajból lett volna. Mindezt 5 darab ezresért anyaggal.
A feliratozást P20-al fotóztam rá (lusta voltam még a szitázással tökölni). Előhívás után sütőben ráégettem majdnem feketére, és fölé lakkoztam akrillal.
Gondolom a környékeden is találsz céget ahol lézer-gravíroznak, gugli a barátod.
Sziasztok! Légyszives segítsetek már némi ötlettel, hol lehet elfogadható áron erősítő előlapot gravíroztatni, festetni, bármi. Ilyen bóvli 2 rétegű műanyag szarra nem szivesen fizetnék 30 ezret, hogy belekarmoljanak 5 feliratot, ahogy volt cég aki potom 200 ezerért akart előlapot csinálni aluminiumra marással. Aki tudna valami céget ahol egy mérethelyes pdf alapján kihugyoz egy előlapot olcsón, kérem segítsen! Előre is köszönöm!
A Luminlay-t alapvetően a másik gitárra vettem, de megmaradt a fele. És sötétben tényleg extra világos, nagyon hasznos. Van itthon világítós akrilfesték. Ezt korábban vettem, arra gondoltam, egyszerűen felfestem a pöttyöket. Nem is rossz, csak baromira nem köt jól a lakkon. Lehet ezzel is feltöltögetni, csak a száradáskor összeesik kicsit, ergo valszeg több réteg kellene. Meg jóval halványabb, mint a luminlay. Szóval még filózok kicsit, melyik megoldás legyen. Lehet, hogy a festékkel kezdem, azt könnyebb kicserélni, ha nem válik be.
Most látom mit akarsz ragasztani.
Ha már megvetted a luminlay pöttyöket, ok megoldod valahogy.
De én kapásból másképp mentem volna neki.
Szintén kínai oldalakról lehet rendelni lumineszkáló, fluoreszkáló porokat kékes, zöldes, sárgás tónusban (de már az itthoni ázsia-boltokban is kapható).
Ezt ha műgyantába kevered, kikeményedés után ugyanúgy szépen virít a sötétben.
Csak felöntöd a 2,5-ös furatot, megköt, és csiszol, políroz.
Ettől persze ugyanúgy újra kell sajna lakkozni az egész nyakat.
Nem egészen erre gondoltam, de köszi a tippet. Az előző gitárnál azt tapasztaltam, hogy hiába 2,5mm a luminlay és a fúrószár is, de a furat akkor is ici-picivel nagyobb. Azaz a furat fala és a luminlay közti rést is ki kell tölteni valaminek, ez praktikusan a ragasztó. A másik gond, hogy a luminlay-t egy darab pálcaként kapod meg, amiből aztán levagdosod a neked megfelelő méreteket. Ezt nyilván úgy érdemes csinálni, hogy túllógjon a síkon, és aztán szép finoman visszacsiszolod, meg polírozod. Az újabb PU lakkozások ezt gond nélkül viselik is, elég vastagok hozzá. Itt már kérdésesebb lesz a sztori, különösen akkor, ha a ciánakrilát elkezdi a ragasztás körül megmarni a lakkozást. Attól tartok, hogy végső soron nem fogom megúszni, hogy még egy vékony réteg lakkal rámenjek, visszacsiszoljam újra, majd polírozzam.
Én azt gondolom,hogy ha lesz a bundjelölő pöttynek egy kis sekély furat,akkor elég ha 1 csepp ragasztót nyomsz a bundjelölő pötty közepére,és a furatba nyomod,az onnan nem eshet ki,és a lakkot sem éri a ragacs.
De ez csak az én véleményem,mint gitárépítésben laikusé. :)
Nyilván arra gondolsz hogy esetleg a ragasztó a fa pórusain keresztül szivárogva bánthatják a lakkot,de szerintem ebben az esetben az az egy pötty (pillanat)ragacs hamarabb megköt,minthogy átszivárogna a pórusokon.
Köszi, megnéztem. Gitárépítők (pl. a Crimson Guitars csatornáját szoktam időnként nézegetni) sokat használnak pillanatragasztókat, de sosem láttam még, hogy lakkozott fán használták volna. Tulképp itt se a lakkhoz kell kötnie, mert előtte lesz egy furat a bundjelölőnek, csak mellette meg ott a lakk, és nem volna jó, ha azt felmarná, és az egész nyakat emiatt újra kellene lakkozni. Na még agyalok rajta... Van itthon foszforeszkáló akrilfestékem is, olyan elképzelésem is volt, hogy egy kicsi mélyedést marok csak, és azt feltöltöm ilyen festékkel. Ez működne, csak a festék elég érzékeny, meg ugye összeesik a száradáskor, szóval akkor ezt is kellene lakkozni. Ráadásul az egész gitár átmenőnyakas, tehát úgy kell buzerálnom, hogy a nyakat le sem vehetem...
Megnéztem a dobozán,azt írják hogy nem alkalmazható polietilén,polipropilén,PTFE,polisztirol és üveg felületen,de fém,gumi,és a legtöbb műanyag felület ragasztására tökéleses,valamint kimondottan ajánlják porózus anyagokhoz.
Köszi. Kétkomponensűm van, a nyáron a másik gitáron azzal csináltam meg ugyanezt a sztorit. Viszont pont a szaga miatt az sajna nem játszik, talán csak úgy, ha reggel megcsinálom, napközben még van 20 fok, és akkor este már be lehet venni, ki is szellőzik és meg is köt (az ilyen térhálósodós cuccoknak a hőmérséklet nagyon nem mindegy)
Megköszönöm, ha utánanézel. Ha PU-val nincs jóban, az akár probléma is lehet, mert a gitárok lakkozása újabban PU. Ez egy '80-as évekbeli cucc, de fogalmam sincs, milyen anyag a lakk. Érzetre talán inkább a mai gitárokhoz áll közel, viszont nem olyan vastag.
Itt nálunk a kínai áruházban találtam olyant, ami nem pillanat ragasztó, hanem 2 komponenses. Nincs kipárolgása mint a CA-nak, viszont 4 (azaz NÉGY) perc alatt gyémánt keménységűre köt. Tény hogy baromi büdös, de annyit megér, hogy egyet szellőztetsz.
Kb. 2 hétig vakartam, reszeltem azt a kis cseppnyit ami a körmömön maradt, de nem engedett. Mint a vidia.
Mindez 300 Ft-ért!
A Loctite 454-es számú pillanatragasztóját használom, de olyasmi amúgy,mint a PowerGel,csak nagy tubus.
Szaga nincs igazán,de ha páka hője éri a ragasztott részt,akkor olyan fojtó-maró gőze van,hogy nagyon tudja csípni a szemem.
Az állaga viszont ilyen géles,ami jó,mert függőleges felületen,vagy akár plafonon is megfelelően megmarad,nem csöpög,folyik.
És persze megfelelően erős is.
Valamelyik féle műanyagokhoz nem való,talán PVC vagy PU,most nem tudom,de megnézem ha érdekel.Meg hogy fához ajánlják-e.
Tudtok jó minőségű pillanatragasztót javasolni? Legyen erős, atomgyorsnak nem kell lennie, viszont előnyös lenne, ha nem marná fel a gitáron a lakkot. Ja, és az is pozitív lenne, ha nem lenne sok szaga, a műhelyem fűtetlen, ott most nem tudom kint hagyni, se ragasztani. Fogólap oldalába akarok foszforeszkáló bundjelölőket ragasztani. Köszi!
Srácok,akkor én tévedtem, igazatok van.
Mindenesetre a komplett optocsatoló ledes részére gondoltam a lenti hsz-emben. Jópár helyen ugyanilyen néven láttam hivatkozni rá, biztos ez zavart össze.