Szerintetek dávid ibolyának ki van lazulva a nyakizma? csak én figyeltem fel rá, hogy mindig egy bizonyos szögben eldőltve tartja a fejét? Nem bírom nézni, rohadt idegesítő... mondjuk maga a nő is eléggé idegesítő úgy "en bloc".
Azt mondták,hogy idén biztosan nem lesz klíma a Combinon.Nekem ma kellett villamosoznom munkahelyi dolgok miatt,2 megállóval hamarabb leszálltam,és inkább gyalogoltam,mert elviselhetetlen.
gyurcsány megmondta, hogy el lehet menni innen, ha nem tetszik:)
az ország terhére lévő fiataloknak meg főleg....:), ezért megy el a sok orvos meg diplomás fiatal:)
olyan szempontból mutogatni kéne minket a világnak, hogy az egyetlen ország vagyunk, ahol ilyen és ekkora és ki tudja hányadik botrány után sem mond le a felelős, sőt, már belefáradtak ennek követelésébe, és minél nagyobb a botrány, annál biztosabb, semmi következménye sem lesz.
38 fok kinn vann basszus, benn a villamoson ilyenkor legalább 50 fok kell legyen.
Az idiótája pedig belátta, hogy a klímán megpórolt 2milliárd helyett most duplaannyit fog elkölteni az utólagos beszereléssel, ráadásul ez csak ígéret ugye, bőven lehet, hogy 1 hónap múlva (amikor már nem lesz kánikula) "elfelejtődik" az egész.
Budapest régóta a szenny, a mocsok, a cigányok, a buzik, meg mindenféle aberált, meg csövesek gyűjtőtégelye, ahol az ultramodern kombínón ilyenkor minimum 38 fok van, az ablakok nem nyithatók, klíma sincs, a 4es mertóval kampányol ennek az egésznek a felelőse 16 éve, én semmin sem lepődök meg, csak azt tudom, rossz irányba vezet ez a liberálkodás, meg az, hogy mindent hagyni kell, különben kapok valami vádat a nyakamba. Én lebasztam már pár csövest a járműről, le is fogok, idén sajnos lecsúsztam a buzidobálásról, de ha jövőre sem tiltják be, akkor kapnagy fosos lufit, bérletet meg nem veszek, mert túllépte az ár-szolgáltatás az ingerköszöbömet pár hónapja
Ki kéne pucolni ezt a várost, elég lenne ide másfél millió a 2 helyett...
Bazzeg,egy ugyanilyen jelenet zajlott 2-3 hete a ZP-vel szemben lévő emlékműnél,csak ott a csajt elkezdték megdobálni,mikor leguggolt hugyozni az emlékműre.
" Antiszemitának tekintjük a "Ne tedd mással, amit nem akarsz, hogy veled tegyenek" zsidó , illetve az "Amit tehát szeretnétek, hogy emberek veletek cselekedjenek, ti is ugyanazt cselekedjétek velük" keresztény elvének megsértését. "
Amúgymeg fejtágításon vagyok pestiában, jól kifogtam a tuti időt.
Csőtörés volt a fürdőszobában, most nem lehet használni semmit, kellemes...
Gyűlnek a szép emlékek:
Kedden a nyugatinál fightolt a csipet csapat a roma telefonügynökökkel, telefonálás köyben elvették egy 17 éves sráctól a készüléket, az öcsi meg látta hogy sokan vagyunk, és szólt, hogy nem-e segítenénk... Jó érzés volt elkergetni a két sunyi gecit. Persze megpróbáltak hívni erősítést, de akkor már mindegy volt.
A HÉV-ről meg láttam pornófilmforgatást, egy meztelen csaj guggolva hugyozott a kaszásdűlő megállóban, vették rendesen kamerával, az emberek meg kerülgették.
Hát nem is tudom... Otthon is látok fura dolgokat, de itt minden napra jut belőlük:)
2007-07-20 12:32 |
#34973
okos lépés, tudja, hogy szarban van a gazdaság, gyurcsány a főnöke..., nem akar megbukni, így majd a későbbiekben hivatkozhat, hogy ő azért mondott le, mert.......:)
"ha annyi zsém lenne hogy új kocsit vegyek, akkor inkább vennék egy régit, atomjaira szedném, és mindent felújítva/cserélve összeraknám.. én, a saját két kezemmel.. na akkor tényleg tisztában lennék az előélettel.. "
ahogy mondod :) sajnos csaka saját munkájában bízhat lassan az ember 100%osan.
Tud valaki még valami jó zenei fesztivált erre a nyárra? Olyanra gondoltam mint a veszprémi utcazene feszt. Lehet bárhol, külföldön is, ahova érdemes lenne pár napra kiruccanni.
persze, de használt autónál nem érdekel, mert úgyis törve volt már. :)
persze törött aztót is meglehet csinálni úgyis hogy messziről üvölt róla, és úgy is hogy legfeljebb abból látod hol volt törve, hogy mások a pontheggesztések mint a gyári..
Az előéletet látni lehet egy kocsin.. mármint ha értesz hozzá..
mellesleg a szalonautóknál is sokszor fordul elő hogy már a tréleren törik, te meg megveszed újként...
engem nem érdekel az előélet.. ha annyi zsém lenne hogy új kocsit vegyek, akkor inkább vennék egy régit, atomjaira szedném, és mindent felújítva/cserélve összeraknám.. én, a saját két kezemmel.. na akkor tényleg tisztában lennék az előélettel..
" Egyébként igazad van. Ne hagyd magadat meggyőzni. "
De miért kellene engem meggyőzni? Nekem megéri, hogy új autóm van, és kész. Lehet, hogy anyagilag rosszabbul járok, de így döntöttem, és egyáltalán nem bánom.
92-ig garázsban volt és addig csak 70 ezer volt benne, aztán kezdte használni apám, később én.
apámnak most van zsiga kombija az 80as 170 ezer van benne minden eredeti, gyűrűzni már nem ártana, mert néha füstöl:)
én idén vettem 1 kispolszkit szinte ingyen volt, furcsa volt, h picike meg fapados, de mókás dodgem érzet:)
az ilyen keleti autókban az a jó, hogy nem hagynak cserben, ha ért valki hozzá és olcsó az alkatrész, a fenntartás:)
Igen, én is tudok történeteket ilyen legendás Zsigákról. Ráadásul igaz történeteket.
De azok kivétel nélkül garázsban tartott és nagyon ritkán használt példányok voltak.
Az én édesapámnak pedig egy 1970-es 100-as Skodája volt. Újan vette, és 2002-ben adta el. 32 év alatt 120ezer kilométert ment vele. Komolyan.
Aki megvette, rögtön bontóba vitte, a forgalmijáért vette meg...
Édesapám csak egy hónappal élte túl a autóját, 2002 húsvét első napján délután elaludt és többé nem ébredt fel.
2007-07-11 21:00 |
#34938
attól függ hogyan használod, nagyapám zsigulija elment 250 ezret, semmi főalkatrészt nem kellett cserélni, igaz már szétrohadt de 73as, megtartottuk játéknak a család kisgyerekei "vezetik":)
2000 forint... na az tényleg jó régen lehetett. Ma minimum 6ezer, nézz utána, ha nem hiszel nekem.
Nem azt mondtad, hogy egy éve van meg a járgány? Mert akkor vinned kell hamarosan a szervizbe, és nem akármelyikbe, hanem kifejezetten márkaszervizbe.
Ponosítsunk egy kicsit, nem azt mondtam, hogy az új autó kevesebbe kerül, hanem azt, hogy az új többe kerül ugyan, de teljesen tiszta az előélete.
Szerintem ne hidd azt, hogy csak a márkaszervízek vernek át, elvégre Magyarországon vagyunk. Már régen voltam a szervízben, de akkor mintha 2000 Ft körül lett volna az óradíj. Arról is érdemes szót ejteni, hogy sok esetben speciális eszközökre van szükség a mai autók hibáinak diagnosztizálásához, illetve javításához, ami a legtöbb esetben csak márkaszervízben áll rendelkezésre.
Példákat lehet hozni mindkét oldalon, "ki-kit húzott le" vonalon, de nem nagyon érdemes. Örülök neki, hogy viszonylag kevés költséggel és bosszúsággal tudod megoldani a javítási gondokat.
A második bekezdéshez kapcsolódóan ismét megemlítem, nem az a szándékom, hogy bárkit is meggyőzzek az új ató vásárlásának előnyeiről.
A harmadik bekezdéshez: én azért vettem azt a típust amelyiket, mert tetszik, biztonságos, és megbízható.
Ez az egész dolog hasonlóképpen működik, mint a hangszerek esetén. Van aki újat vesz, van aki használtat, és ezt még az árkategóriával is meg lehet fűszerezni.
Ez mindenkinek a saját döntése. Statisztikákra hivatkozva lehet pro és kontra bizonygatni bármit, de szerintem teljesen felesleges ezen vitatkozni.
ez a 100.000km valami lélektani határ itthon.. mondjuk a legtöbb tulaj nem tartja karban a kocsiját, csak akkor szerelik, ha már megállt az út szélén... szóval valahol jogos a félelem..
az én tragacsom túl van már a 160 ezredik mérföldjén, de megy.. jó, padlógázon jelenleg füstöl kicsit, de egy szelepszárszimmeringcserével orvosolható.. 16 éves korára kicsit herpeszes jelenleg, de egy kötelező szervíz árából kb orvosolható mindkettő..
Na amit ez a mondattöredék sejttet, amiatt divat a kilométerórákat átálítani. Valahogy az a tévhit Magyarországon, hogy 100ezer fölött az autó már füstöl csörög és nem megy, meg hát nagyon öreg. Hiába, a Zsiga, a 120-as Skoda meg hát ugye a Trabi nagyon itthagyta a nyomát az agyakban...
Meg is oldják a dolgot, a hirdetett autók zöme kortól függetlenül 150ezer alatt van, vajon hogyan?
Az én autómban durván 225 ezer van (11 évesen). Ha hiszed, ha nem, szebben, halkaban finomabban jár mint a vadiúj 1.4-es oktávia (pfuj de undorítóan hangos az a motor, és ráadásul milyen ocsmány fűnyíró hangja van... bocsánatot kérek az oktáviásoktól...), de egy vadiúj dízel passat-nál is jobb a fílingje.
Na barátom lehet most újat fogok mondani, olyan problémád új autóval is tud lenni, hogy geci sokat fogyaszt, aztán visszaviszefd a szervizbe és széttárják a kezüket (jó centinként egy ezresért ) és lenyomják neked a dumát, hogy az autóval semmi gond.
Fox, ugazad van hogy kinek a pap kinek a felesége.
Néhány elveddel vitáznék csupán a vita kedvéért:
- kevesebb pénzt hagysz szervizben: ez csak azért igaz, mert az öreg 323-asodat is márkaszervizbe hordtad. A márkaszervizekkel akkora de akkora tapasztalatom van, olyan lkehúzás folyik ott, gyorsan sikítson aki szerint nem így van! A garancia miatt legalább évente egyszer kell szervizbe járnod. Akkor meg ott hagysz egy valag pénzt, mert mindent aranyáron mérnek. A márkaszervizek ma olyan átlah 6-8ezer forintos óradíjjal dolgoznak, és egy átvizsgálásra súlyos órákat számolnak el. És akkor ez csak az óradíj. Jön az anyagköltség. Ilyenek, hogy feltöltötték ö liter szélvédőmosóval, ami véletlenül 1200 forint/liter. Vagy használtak féktisztító sprayt - naná hogy kiszámláznak egy egész flakont - és a következő 10 autónál is ugyanazt a flakont használják de náluk is kiszámláznak egy-egy teljes flakont. És mindezért a kurva magas órabérért és a lehúzásért az alkatrészekkel általában egy szikrányi szakértelmet sem kapsz. Nekem konkrét számaim is vannak. Van egy Scorpio típushiba, ami úgy 170-200ezer kilométer környékén jön képbe. Megreped a termosztátház, ami - mivel egybe van építve a szívósorral, a teljes szívósort cserélni kell. Ez ugye bonyolult műveletnek tűnik, ki is számláűztak egy Scorpiós ismerősömnek márkaszervizben 70 ezer forintnyi munkadíjat az alkatrész árán felül. Merthogy 7ezer az órabér, és szerintük ezen 10 órát kellett dolgoni. Ugyanazt a műveletet nekem a jól bevált vidéki szaki - aki 1500 forintos órabérrel dolgozik - 5 ezer forintért csinálta meg úgy, hogy elvittem az autót és az alkatrészt, ő 3 óra múlva házhozszállította, készen, tökéletes állapotban. Az árkülönbség 14-szeres!!! Nyugodtan hordd márkaszervizbe az autódat, ha van fölösleges kidobnivaló pénzed.
- én nem azt állítottam, hogy nincs az idő múlásával egyre több költség az autóval, hanem azt, hogy ez a költség még mindig jóval kevesebb, mint amivel többe kerül egy új fullfapad járgány, főleg ha banki kamatokat is fizetsz utána éveken keresztül, nem is beszélve a kötelező Cascoról meg egyéb hasonló lehúzásokról.
- az egy tévhit általában, hogy az új autóval van a legkevesebb gond. A legtöbb gond az autókkal akkor van, ha nagyon új, illetve persze egy bizonyos kor felett egyre több és több... DE. Újan nagyon sok gond lehet egy autóval. Ha nálad nem így van, akkor szerencsés vagy, de kábé ez is eléggé zsákbamacska... A legkevesebb gond éppen a 30ezer-90ezer kilométeres "kor" között van egy autóval. 30 ezres "korára" az alkatrészek összekopnak benne, a problémák már kijöttek rajta, a motor bejáratódott, ilyenkor a leghalkabb az autó és ekkor eszik a legkevesebbet. Ha ezután jól bánik vele a tulaj, akkor 100ezerig tuti csak a kopó cuccokat kell pótolni, de kár 150-200-ig is tarthat ez a jó állapot, típustól és bánásmódtól függően.
- az új autónál ezért sokkal érdemesebb egy mondjuk 3 éves, leinformálható, idehaza vásárolt járgányt venni viszonylag kevés kilométerrel (mondjuk 50-60ezerrel), középkategóriánál ezt akár a eredeti árának 60%-án is megkapod, ami _milliókat_ jelent, És ekkor van az autó az elemében (ha rendben van az előélete). Ráadásul ilyent a sok bebukott hitel miatt bőven találni a magyar piacon. Ezeket is meg lehet vásárolni hitelre, köthetsz rá CASCO-t ha nagyon akarsz (és mivel az autó öregebb és kevesebbet ér, a CASCO is kevesebb lesz), ilyenkor fogyasztanak a legjobban, ha vigyázol a vásárlásnál (kábé annyira mint új autó vásárlásánál) akkor tutira ezzel fogsz a legkevesebbet járni a szervizbe.
- márkákat direkt nem említettem, nem akarok itt márka-flame-et, de ugye az sem mindegy, hogy pontosan milyen márkát veszel meg, feltéve ha a megbízhatóság és az alacsony szervizköltség fontos (hidd el, nagyon sok embernél ez csak egy n-edik szempont, ők veszik pl. a cuore sportivo-t )
Pilhál György: "Ezen a legutóbbi Horn-bulin engem legjobban a szabad demokraták, valamint Mécs Imre (most szocialista képviselő) hozzáállása fogott meg. Azt mondja egyebek mellett Mécs, hogy nagyon szép, amit Horn Gyula nyolcvankilenc óta csinál (minap például a köztársasági elnök nénikéjét emlegette), ám ötvenhatos viselt dolgai meg amiket most mondott az akkori eseményekről, nem vállalhatók. A kettős látás csimborasszója. Hízelgek is neki, meg alá is teszek Beszédében egyébként a szülinapos Horn kijelentette: utálja a kaméleonokat. Azt is mondta egy interjúban, hogy a pufajkások ötvenhatban közönséges bűnözőkkel szemben léptek fel. És akkor játsszunk be Mécs Imre nyilatkozatából is egy mondatot: Mindenkit hazaárulónak tekintek, aki támogatta Magyarország idegen megszállását és a megtorlás politikáját. Érdekesség, hogy a két politikus most egy frakcióban üldögél. A volt pufajkás és a volt halálraítélt."
arról az olajzöld Mitsubishi L300-ról, ami bár nem az enyém, én használom, többnyire vele oldjuk meg a zenekar logisztikai problémáit. nem szép, de gurul és befér az egész zenekar cakumpakk. na, szerintem ezt már szépen túlragoztuk...
a szüleim vállakozásához vették tizeniksz éve, de aztán a vállalkozás mindenféle okokból le lett építve kicsit, az autó megmaradt, eladni nem akarják, mert egyrészt szart sem ér már, másrészt falun mindig jól jön egy pakolható verda, amibe befér a betonkeverő:D szóval maradt, de nagyrészt nálam van a gép. ennyi.