autó csak azért így, mert nekik régebbről maradt egy, amit mostmár csak ritkán használnak, de eladni nem akarják, tehát használhatom (persze költségekbe beszállok), és így felesleges sajátot vennem...
nekem a hobbym a plömpölés a gitáron, a szabadidőmben meg fekszem a kertemben a fűben és lesem a fekete rigókat ahogy kapirgálnak, buheramániám pedig kimerül abban hogy felbontok egy sört ;)))
nem lélektani határ a 100ekm, normál használatnál ennek a többszörösét simán vinni kell egy 1.6i-s astra motornak.
amúgy meg nálam a kocsi közlekedési eszköz, nem státusz szimbólum, sem hobby, sem szabadidőközpont, sem buhera alany.
bele ülök menjen, tankolok bele, kész. ha meg elbaszódik eladom oszt vesze, másikat.
nyelje el az ellenfél.. :D
amúgy elnyeli.. nem hülyék az amcsik.. lökős alatt kurvanagy vas pl.. ami két teleszkóppal van a hossztartóra felfogva..
Hát, én nem bízok egy szerelőben sem.. az van jól megcsinálva amit magamnak megcsinálok..
ha mindent összeszedek, nálam is jócskán vezet a cucc, de mondjuk egy opel astrát nem nehéz értékben lepipálni. persze ettől függetlenűl szeretem, mert lazán elférek benne motyóstul és megbízható, persze még 100ekm alatt van benne
Nem az a lényeg, hogy sok vas legyen benne, hanem hogy minél jobban elnyelje az ütközés energiáját. Új autó alá nem kell befeküdni, ha mégis, akkor ott a gari, feküdjön be a szerelő.
"passzív biztonsági eszközök" annyi vas van a lökhárítómban hogy egy komplett civicen simán átgázolok vele.. persze egy nyergesvontatóval már lennének gondjaim. :)
Én pl 5 éve nem vittem szerelőhöz a kocsit.. bármi baja van, fogom magam, és aláfekszek.. új autónál ezt nem teheted meg.. egyrészt bukik a gari, másrészt olyan faszul vannak összerakva, hogy spéci szerszám mindenhova, meg egy izzót nem tudsz kicserélni mert úgy van megoldva..
nekem mondod? tizenöt éves dízel jappánokat vezetek, egyiknek épp most szakadt le a teljes bal hátsó sárvédőlemeze (jó, mondjuk ebben segített egy Focus jobb hátulja:D), de nagyon szeretem őket igazi igáslovak, mennek, nem dumálnak vissza, elől egy nagy vasdarab, semmi kifinomultság, simply but clever életérzés. egyébként, ha reálisan nézem a dolgokat (bár egy nyolc-kilenc éves IS200-at kettőfélért lehet találni), akkor egy CarinaII 2.0D-t fogok venni, mert nagy, olcsó, a motorja elnyűhetetlen, van benne azért már ez-az és a kistesóját (corolla 1.8D) imádom. múltkor már le is telefonáltam egyet, de lusta voltam pécsig lemenni érte, pedig az jó vásár lett volna. na, majd legközelebb...
az IS 200 ammá loksos
15 éves Nissan Micrát kell venni, most még egy haveromé, leszakadt a váltója Sopronban, de simán hazajött vele, bírja a 130-at, lejtőn 140 fölé is tud menni, és annyira szar, hogy tuti nem lopják el
én is úgy vagyok vele, hogy nekem az autó elsősorban használati tárgy, nem fétis vagy ilyesmi. vigyen el megbízhatóan A-ból B-be, ne kelljen anadrágomat is ráköltenem, legyen azért kényelmes is. elég sokat ülök autóban ahhoz, hogy csak a vezetésért rajongjak, félreértés ne essék, szeretek vezetni, de pl nem tudék olyat csinálni, hogy akkor most viszket a seggem, beülök a verdába, aszt" cirkálok egyet vagy nyomok egy kis gumicsíkot a hosszúegyenesbe"...
szóval, nekem egy autó legyen megbízható és olcsón fenntartható. ezért vennék jappánt szinte bármilyen esetben. mondjuk egy "99-es IS200-ast. :D
az viszont tuti, hogy csak német, svéd, esetleg japán, angol autóim lesznek, francia tuti nem, olasz se nagyon, koreai meg elvből nem, mert a kibaszott Samsungnál dolgozom
Én az asszonypajtás miatt vettem full felszereltségű autót.Ford mondeo ghia. Még kávét is főz, ha akarom, de ha odalépek neki, akkor horpad a tank:( . Zabál mint disznó. De legalább megy.
Mondjuk én többnyire a céges autóval közlekedem.
értelek, ezért kerestem olyan megoldást, ami most megteszi, de olcsó is
persze örülnék egy komoly autónak, de nekem ez most első autó lesz, nem akarom, hogy egyből rámenjen a gatyám, éreztem már, milyen amikor rálépek a gázra és elindul az autó (Mitsubishi 3000 GT, Audi S4, Audi A8, Chrisler Saratoga 3.0) de azok drágák is meg sokat is esznek. Egy 1.0 Nissan Micra meg jó lesz gyógyulni, aztán majd úgyis hamar rájövök, hogy kéne helyette egy autó...
és a fapados valóban csábító, hogy nagy, de sztem kurvahamar elkezd hiányozni a luxus, ilyen az ember
én inkább vennék kicsit, amiben van szervó, el. ablak, klíma, központi zár, CD játszó, stb, mint hogy egy 4 millás oktáviában kézzel tekerjem az anyósablakot, vagy adapterkazival nyomjam benne az ADCD-t
Az egyik olcsóbb, de szerencse is kell hozzá, a másik drágább, és nem kell hozzá szerencse. Én pl. nem lottózom.
Új és használt (régebbi típusú) autó esetén meg lehet még említeni a biztonságot is: légzsákok, DSC, passzív biztonsági eszközök. Ezek régebbi típusú, azonos kategóriájú autókban vagy egyáltalán nincsenek, vagy kevésbé fejlett technológiát képviselnek.
A márkaszervízről: én a 323-ast is oda hordtam, vagyis semmi sem változik azzal, hogy új autóm van, legfeljebb annyi, hogy kevesebb pénzt hagyok a szervízben, lévén kevesebb a javítási igény egy új autónál, és nem is kell évente műszakiztatni, illetve felkészíteni erre.
A bankról: én hárommilliós (használt) autót sem tudtam volna hitel nélkül megvásárolni, vagyis a bank azon is kaszált volna. Sajnos nincs lóvé, marad a bank.
Kinek a pap, kinek a papné. Egyszerűen mások az igények, kinek mi éri meg jobban, mire hajlandó pénzt áldozni.
Mondtam: szükség van olyann gondolkodásúakra mint te, szóval nincs semmi vita köztünk.
A márkaszervizek meg a biztosítók meg a bankok is kell áljenek valamiből. Azért elég drágák azok a 100%-os fékek, de ne hallgass rám, csak az irigység szól belőlem, irigyellek azért a 3-as mazdáért, zumm zumm zumm.
Az előző autóm egy Mazda 323-as volt, már tizenkét éves volt 280e km-rel, és motorikusan soha semmi baja nem volt. Most Mazda 3-asom van, és nem hinném, hogy megunom 3 év alatt (most egy éves). Nekem jelent valamit a garancia, és az, hogy tudom, nem karambolóztak még az autóval, nem csavarodott el az alváz, nem hajtották szét (pláne előzőleg céges autó esetén), a futómű, fékek, kormánymű, gömbcsuklók, csapágyak, illesztések, gumik stb. 100%-os állapotban vannak. Mindezért persze többet kell fizetni, de lehet, hogy olajon és izzón kívül esetleg semmit sem kell cserélnem, amíg enyém az autó. Majd jön a következő delikvens, aki megveszi, és az autó életkorának előrehaladtával, szépen cserélteti majd az alkatrészeket rajta. Míg én teljesen bizonyos lehetek az autó műszaki állapotának kifogástalan voltában (ha mégse, ott a garancia), addig a használtautót vásárlók nagy része egyáltalán nem. Nem mindenkinek van ugyanis hozzáértő ismerőse, aki azért szintén nem lát mindent.
Nekem úgy adódott, hogy céges bérlések folyamán viszonylag sokféle autót vezettem már. Magyarországon jórészt vadonatúj alsóközépkategóriásakat kapunk, nagyon jól felszerelten, de alapmotorral, ami 1.4-1.6-os motorokat jelent. Oktáviákat rendesen ismerem a régitől a legújabbig, 1.4-es motorral... hogy nem szégyellnek ilyen motort tenni egy ekkora autóba... de 1.4-essel a legújabb Golf sem megy jól, sőt talán még szarabbul is mint az oktávia... egyedül a Suzuki SX-4-ben csalódtam pozitívan, igaz attól eredetileg nem sok jót vártam.
Németországban viszont egész érdekes cuccokat is kaptam már, volt pl. néhány napra kabrió PT Cruiserem (a fejedet leviszi a huzat, a vászontetőt pedig 2 embernek is kínlódás visszahúzi... retró érzés, de talán ez volt az egyik legnygyobb csalódás) 2.0-s Mégane CC-m (szemnek nagyon tetszetős kabriókupé rettenetesen szar futóművel és egy olyan 2 literessel, aminek olyan 1.6-os érzése van...).
Egyik kollégámnak volt szerencséje egyszer egy kétüléses ki MG sportkocsihoz, na azt nagyon szerette...
Ezek között ugye van már a 7 milliós feletti kategóriában is autó, mégis kivétel nélkül mindig jóérzéssel és megelégedetten ültem vissza a saját autómba, ami épp most 11 éves és már 1 millió alatt van az eladható ára... Így, öregecskedőn (sic!) és 225ezer kilométerrel is sokkal jobban szeretem, mint 7 millióig akármelyik mai újautót.
Ez van. Nekem újautóm tényleg csak akkor lesz, ha kapok a cégtől (amire van némi esélyem).
Viszont elég sokan vesznek új autót, magánszemélyek is. Ott van pl. a sok IlFerro-kuncsaft . Van aki kidob sokm illiót az ablakon azért, hogy ő finghasson először az ülésbe. Ez jól is van így, nélkülük nem lenne használt autó
Például én. Igaz, ez az első új autóm. De így ha minden jól megy, sokáig autó marad. Tovább lehet használni, mint egy eleve használtat, igaz drágább is. A használt autó is új volt valamikor, valaki azt is megvette. Ha használtat vettem volna, belefért volna még egy Dual Recto is. Francba.
Nem beszélve arról hogy talán 1998 volt az utolsó év amikor olyan autót tudtál újonnan venni ami nem egy fröccsöntött műanyag 3 évre tervezet egyenformavilágú retek..
Nem tudom ki vesz új autót egyátalán - a cégeken kívül, akiknek adóügyileg meg tudja érni???
Ki szereti kibaszni a kocsi értékének 15-20%-át csak azzal, hogy kihajt a kereskedőtől???
Ha van embered, akiben megbízol és ért hozzá, netán egy kicsit benfentes is, baszottjó kocsit lehet venni használtan...
Hát igen, ez is egy szempont.
Viszont ha valaki ugyanezt mondja, miközben négymillióért vesz egy fullfapad egynégyes oktáviát, akkor körberöhögöm wazz...
Én az én autómat kétmillió háromötvenért vettem öt éve, de mindenben szarráver egy négymilliós oktáviát, kivéve a fogyasztást. Valahogy mégis jobban örülök neki, mintha négymillióért vettem volna fullfapad egynégyest, 60 havi részletre (ergo: valójában kb 6 millióért) Többet eszik, de jóval olcsóbb volt... szerinted mennyi ideig tart a másfélmilla árelőnyből fizetni a fogyasztás-különbséget? Elárulom: sokáig
hehe, nem befér oda egy fejláda is, meg két énekhangfal, végfokok, keverő, és a gitárok.
Ne baszogass, nekem is japán az autóm (mint neked), csak nem rakok rá habszivacs dísztárcsát, meg tescós gps antennát:DDD
Az ondosejt magasztalása, "valakinek" nagyon bejövős,újabban lehet ,hogy kóstolta..(fújjjjjjj)
(A HUN értelmiség ígyen nyilatkozik mostanság!, fasza mi????)
szét kéne választanunk a melegeket, akik bírnak magukkal, nem teszik kirakatba magukat, élik az életüket úgy, hogy nem basztatják a nembuzikat, meg vannak a felvonulós köcsögök, azokat kéne kilőni a Holdra, azok kártékony provokátorok, brahiból csinálják, tudják, hogy önmagukon kívül senkit sem érdekelnek, mégis csinálják, amit csinálnak, tudják, hogy rossz hatással vannak a normálisakra, tudják, hogy ellenérzést váltanak ki ezzel, tudják, hogy mindent kivívnak ezzel a szarsággal, csak toleranciát nem, és érdekes a különbségtétel, hogy pár rossz buzi felvonulgathat, a Kossuth téri tüntetők meg nem vonulhattak fel
ezt hívják diszkriminációnak, kettős mércének
Igen. A legnagyobb gond az, hogy hiába bi az egyik punci, a másik általában utálja az igazi faszt.
Remélem a te ismerőseid nem ilyenek..ehhe...sok sikert!
Mert hogy valószínűleg a másik tündérke kő-lesbi. ennyi. azzal meg nem lehet próbálkozni, mert ha premier plánban látja, hogy a "csaját" farkalom, rámjön a kenyérvágóval..
Ha én lennék a harmadik, akkor hidd el tesó, hogy gazdagon megkapták volna tőlem, dehát nem arról volt szó, hogy bevegyenek, hanem azon tűnődtem el, hogy mire fel ez a hirtelen váltás? By the way a lesbi-csajok utálják, ha egy hím rájuk-kéredzkedik... ezért nem is próbákoztam. de most adtál egy ötletet...
Épp ezt akartam mondani... Nincs az az idióta, akit zavar, ha biszex egy nő. Csak az a lényeg, hogy én legyek a férfiágon egyedül, nőből meg jöhet amennyit akar...
Viszont, akkor most fájni fog a szived. Öcsémék két hete vettek egy 91-es Opel Omega-t. Kombi, kétezres, bezines, bőr, stb., tipp-topp állapotban. He beülsz és mész, úgy ringatózik, mint egy óceánjáró. Azt néztem, hogy az a kurva verda mindent tud, amit az én kókuszom, csak nagyobb, kényelmesebb és negyedannyiba került. Báááz... Gecijó...
a Volt fesztiválról hazafelé indultunk 3 autóval, rossz irányba indultunk, az egyik autó meg becsúszott tolatásnál az árokba, felfeküdt az alvázra, régi Swift, 4 ember + csomagok, úgy röhögtem, hogy majdnem sírtam, kiszálltak a haverok, és ketten simán visszatoltuk az útra, ezért jó a Swift
Ez tényleg könnyeket faksztó történet, most nem hülyülök, nekem meg egy haverom meghalt fél év küködés után, miután gerice tört egy fejesugrás után, ő maga vetett véget a szenvedésnek. De szerintem a buzik nagyrésze nem ennyire sajnálatra méltó... mint említettem volt olyan meleg ismerősöm, aki nagyon penge kis csajokkal masírozott, aztán valami történt, de nem erőszakolták meg, nem volt depressziós, stb... egyre nyálasabb lett, egyre inkább pipiskedett... furán viselkedett és ez elég "művi" volt.
Az éjjel nappali boltban felénk van egy homokos eladó, rendes, mindig ad szatyrot a kenyérhez, meg ilyenek, de mindig megjegyez valamit felém és flörtölni kezd velem... előadja az érzékeny női attitűdöt, ami engem oké nem zavar, de miért kell minden alkalommal feszengve bemenjek.??? nekem kellemetlen. oké, nyilván a csávó nem erőszakos, meg ilyenek, de akkor is...
egy másik ismerős csajról meg kiderült, hogy bi, amit még inkább művinek tartok, egy hónapja szakított a fickójával, elgondolkoztam rajta, hogy na eggyszer én is alávágnék a kis vörös muffnak, mert nem rossz bőr, de aztán látom, h az oldalán egy csajjal pózol... ööööö, törölgettem a szemem, hogy most akkor mit is higgyek..
nekem ha minden igaz, egy 15 éves Nissan Micrám lesz, oda az Opel Vectra álom, de az a kis szar is elvisz majd mindenhová, és lemértem, befér a Marshall
F59, piros lesz az autóm!!!
Lejjebb van a kocsi... akkor biztos anyázol néha.
Néha olyan idiótán csinálják meg a fekvőrendőröket... Az én autóm nem sportkocsi, de nagy a tengelytávja és az átlagosnál mélyebben van a hasa... bazeg néha anyázok magamban rettenetesen.
Egyszerűen nem bírom felfogni, hogy egy 2006-ban épített társasház mélygarázsának úgy csinálják meg a lejáróját, hogy az autóm a lejárat elején az alját, a végén pedig az orrát törli oda minden egyes alkalommal, ha milliméterperórás sebességel megyek, akkor is. Hol vannak a hülye mérnökök?
A szomszédom pedig nagyon szarul járt, ő kicsitt gyorsabban hajtott le, amikor először állt be a mélygarázsba, és teljesen levitte az autó orráról a lökhárítót...
Fuck.
OK, OK... őszintén szólva - és ezzel le is zárom a buzis témát - én kicsit olyannak látom a buzikat, mint a nyomorékokat. Történt vele valami, amiről általában nem tehet, és ezért olyan helyzetbe került, amivel részben kizárta magát a "normálisak" társadalmából. Szerencsétlen nem igazán tehet róla, hogy kerekesszékbe kényszerül vagy mondjuk a saját neméhez vonzódik. És hiába akar úgy élni, mint a többi "normális", már nem tud. Csak, amíg a nyomorékokat egyfajta társadalmi elfogadás veszi körül, sőt, sok esetben megbecsülés vagy különleges figyelem, különösen akkor, ha mindent megtesz azért, hogy a helyzetéhez képest a lehető legteljesebb életet élje, addig a buzikat mindenki utálja, lebetegezi (pedig hivatalosan nem azok), lenézi, megveti, stb, és amint megpróbálnak a helyzetükhöz képest a "normálisokéhoz" leginkább hasonló életet élni (házasság, gyerek, felvonulás, stb.), jól fejbebasszák őket sörösüveggel.
Nem értem miért nem lehet némi együttérzéssel vagy legalábbis toleranciával végignézni egy buzifelvonulást, amikor mondjuk egy paraolimpián még simán és jóérzéssel szurkolunk is mondjuk egy egykezű úszónak és mindenki értékeli, hogy mindent megtesz azért, hogy felülemelkedjen a helyzetén.
A másik meg, hogy nekem van egy ismerősöm, akinek vagy öt-hat éve volt egy csúnya balesete és azóta tolószékben ül. Szerencsétlen évek óta nem csinál mást, csak panaszkodik, és szenved, hogy mennyire elbaszódott az élete és csak emészti fel magát napról napra azzal, hogy ő már nem normális, meg nem ember, meg nem ér semmit meg hasonlók... Kurvára nem könnyű neki, az biztos, de mennyivel boldogabb tudna lenni, ha nem emésztené magát és elfogadná, ami történt és hogy az már nem megváltoztatható és az adott körülmények között élne teljes életet, amennyire csak tud.
Valami hasonló lehet a buzikkal is szerintem. Aki bujkál meg tagadja meg próbálja elrejteni a "defektusát", az csak szanaszét frusztrálja magát és megnyomorítja a saját életét. Annak, meg aki elfogadja, hogy az ami és ezért nem kell szégyenkeznie meg folyamatosan szarul éreznie magát mások miatt, az nyilván értelmesebb és normálisabb életet fog élni, mint aki rejtegeti és bűntudata van amiatt, ami.
Nos, ezért nincs nekem semmi bajom azzal, ha felvonulgatnak meg ha reklámozzák...
Amióta beletettem a H&R rugókat, meg a keményebb gátlókat, és lejjebb van a kocsi azóta nem kicsit.. de megtanultam hol kell épphogy átgurulni, és hol lehet izomból közlekedni.. :)
de egyébként maga az autó kényelmes.. meg ergonómikus önmagához képest..
Mostmár egyszer tényleg ki kellene mennem megnézni egy ilyen buzifesztivált, hogy lássam mire ez a nagy felhajtás.
Láttam egy képet, de arról megítélve a legtöbb inkább transzvesztita meg nővéoperált lehet inkább. Mondjuk én simán hányingert kaptam ez egyikük arcától, azt a lestrapált, szarrásminkelt szétszikézett pofát még megálmodni is rossz...
Ennek ellenére engem nem nagyon zavar ez a buzifelvonulás.
Sok hülye van a világon, miért ne popnt ezeket tűrnénk meg...
Attól sokkal jobban felháborodom, amikor politikai céloktól vezérelve könnyes szemmel kamerák előtt kámingáutol egy ilyen faszkalap libsi buzi. Közben pedig a királyi média ilyen "véletlenül" berakott buzitémájú filmekkel keni a hangulatot...
Na az már veszélyes is lehet szerintem.
Lassan lesz ilyen felvonulás is 12 éves zsúrpubikkal, hatalmas rakétával a pici szájában, majd aztán jön a mentő, mert a kiscsóka megborul a THC-tól...
Na látom beindult a hétfő reggel. Mindenkinek megvan a véleménye, faszság leoltani a másikat. Nem kell a buzulást a politikával keverni. Annyiban had adjak igazat Norbertnek és Lepolnak, hogy nem azzal van a gond, h buzik, meg felvonulnak, hanem kikúrt nagy propagandát csinálnak belőle és nagy részük igenis fashion-buzi. nem egy ilyet ismertem, akinek annak idején gyönyörű barátnője volt, és igen, dugtak is, mint a nyuszik, aztán hoppáré, férfisegg a szűkebb... na ez aztán nem genetik, meg betegség... a ferde hajlam gyerekkorban bukik ki, nem 26 évesen..
Én nem kövezek meg senkit nemi mivoltáért, de azért durván természetellenes dolgot hangiztatni "parádé" formájában az sok. hiába a holland, meg a német meleg-fesztivál, ott tudják ezt kezelni, itthon nem. Ugyanaz, mint a cannabis. Sok spangliszívó eltékozolva használja a növényt, mert az olyan menő-májer. Van aki 50 évesen gyógyszerként használja, mert tud egyet s mást a hátteréről, nem csak annyi, hogy "spangli" (utálom ezt a szót", meg szívjunk be, bla, bla...
Megértelek, Blindmouse.
A Multiplának egyébként egyáltalán nem te vagy a célközönsége. Te a japán sportkocsikat szereted, és mindent ami a vezetés élményéhez tartozik, többek között gondolom azt is, hogy a csajok ráragadnak az autódra. Meg a sebességet meg mindent. Közben pedig kábé szarsz az ergonómiára, kényelemre stb.
Nos, a Multipla nem az ilyen beállítottságúaknak lett kitalálva.
Jó hogy annyira különbözőek vagyunk mi emberek...
Amúgy meg most kikapcsolom tv-t, a rádiót, nem netezek és nem megyek utcára, mert magamutogatnak és ez engem zavar? Tehát én a "noirmális erkölcsel" rendelkező vagyok kitúrva, mert kapcsoljam ki...ne nézzem meg...ne menjek le....szar ügy.