Én nem hiszem, hogy hamisítottak ilyen mikrofont. Szerintem csak egyszerűen hibás lehet. Sajnos attól, hogy a tekercs nincs megszakadva, még a membrán lehet sérült...
Sziasztok!Talán valaki tud segíteni nekem!Rám sóztak egy valószínűleg hamis Electro Voice Co9-es mikrofont(legalábbis az eredetinek más a színe,lásd kép).A jobboldalit vettem most.A nagyobb gond az,hogy mikor rádugom a keverőre,akkor csak valami vékony,halk hang jön ki belőle!A tekercs mérve jó(600 Ohm),a csatlakozók jól érintkeznek.Esetleg valamilyen mechanikai hiba lehet,vagy ez ennyire s..ar?!Ha valakinek van valami ötlete,legyenszíves ossza meg velem!
Sziasztok!
10E Ft-ig (használtan) milyen mikrofont tudnátok ajánlani?
Próbára vokálozni, esetleg gitár felvételre kéne.
Shure prologue 12 illetve 14-et láttam, az megérné.
Azért valami márkásabbra gondoltam... de végül is mindegy.
Az általad berakott link mutatja, hogy mennyire jó a magyar Ebay. Megnéztem az ebay.com-on, ott már szerepel, hogy factory refurbished. Azért ezeket nem árt leelenőrizni. Én lehet hogy eladok egy SM57-et, de én 22-ért adnám, használtan. Nem akarom fikázni a korábban berakott mikrofont, de nekem azért gyanús, hogy egy, a boltban 35 rugóba kerülő mikrofont 19-ért árulnak újként.
Igazgad van persze, tuti, hogy jobb. És most néztem, hogy nem is olyan drága, usából szállítással együtt valamivel 25 ezer alatt megvan, új sennheiser. Az ára miatt valószínűleg nem vámolnák meg.
Pl. itt
Szia, mivel úgy hirdeti, hogy "mikrofonok", több is van neki. Lényegében biztos, hogy nem eredeetiek, ennyiért szokták használtan adni... Szerintem kár rá az időt fecsérelni. Amúgy meg lehet, hogy éppen úgy fog szólni, mint az eredeti, de akkor már sokkal olcsóbb egy "valódi utánzat", pl egy ilyen.
Ebben legalább nem fogsz csalódni, elég jól szól (van nekem egy ilyenem), nem jár az agyam, hogy esetleg valami hamis cuccot vettem kérszer ennyiért
Használtan fel szokott bukkanni az adok-veszekben 20 körül. Én mindenképpen jó régit vennék, használtat, ha vigyáztak rá, akkor nagy baja nem lehet. A gyanúsan olcsó új Shure-ok között sok a hamisítvány, de ezt fotó alapján nem nagyon lehet kiszúrni.
Ha az általad linkelt SM57 tényleg vadonás új, akkor én is jó alaposan megnézném az eredetiségét, mert kint is 100 dodó az áruk tudtommal. Még ha be is csusszant az országba, csórikám akkor is nagyon jóindulatú lehet, ha haszon nélkül akar túladni rajta.
én megnézném,mielőtt megveszem azért.az eredetiekben állítólag az xlr csatlakó fenekén is van nem festet shure felirat,meg még egy csomó ismérv is van,mit nem tudok felsorolni :D
Nem mellesleg pergődobhoz, fúvósokhoz, sőt énekhez is jó, élőben is. Ha olcsón megkapod, érdemes megvenni, sokan használják stúdióban is, bevált mikrofon.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy viszonylag, - emberi pénztárcához mérten - jó gitárfelvételi mikrofont tudtok e nekem ajánlani? Otthoni felvételekhez kellene, de azért az kell, hogy jók legyenek a gitárfelvételi tulajdonságai. Előre is köszönöm a válaszokat!
Ittvannak az előfokok adatai. Szerintem a kábel sima multicore,mert 4db XLR van a végén, csak kihozta a mikiből valami spéci sokpólusú csatival. Ő nem gyártott csöveset soha, amire gondolsz az Milab/Pearl/Thuresson lehet, azok voltak csövesek.
Akkor se értem miért nem rakja fel a honlapjára. Fent van a két előerősítője is egy árva érdemi adat nélkül. Valamiért úgy tűnik a képeid alapján, hogy elektretek.
Volt valamilyen svéd csöves stereo mikim. Pár éve adtam el egy nepernek. Lehet hogy köze volt hozzá. Nem ugrik be még a neve se. Abból gondolom, hogy két lengővel jöt ki -be a villany. Nem görcsültek sokpolusúval. A Qudrojában is hasonló a megközelités.
Na akkor én nem piszkálom, mert pont a qudró kábeljére lennék kiváncsi. Nem tartom fel.
Írtam neki:) Mondjuk több mint fél évet vártam mire elküldte, egyedül csinálja a boltot, és nagyon sok megrendelése van (csinál mikrofonelőfokokat,arról is elég jókat írnak) Amit ki tudtam szedni hogy ugyanaz a fajta kapszula van mindegyik mikrofonjában, a CM3-ban 1db, a többiben 3-6-12db, a quadróról van valahol képem,nagyon betyárul néz ki:)
Én vettem egy párat, majd ha találsz nekem MD421 testet amiről beszéltünk, akkor úgyis találkozunk, és megkritizálhatod ha akarod. Ittvannak a CM3 adatai.
Hát szűken adják az infót. A púderom kívül szinte semmi. Az azért pozitív, hogy árakat írnak.A 795-ért 5m-es kábelra lettem volna kíváncsi, de hírzárlat. A mikrofonok speckójáról is. Hm. Nem is rokonai a skótoknak. Ezek szerint mégis, mert még a betűket is sajnálják. Vagy müködik az idéé ? Ha nincs adat nincs mit számonkérní. Már megint habokra egerésztem. Valakit megfűzök aki letudja fordítani a kérdésem, hogy vajon ha kérdezz az ember válaszolnak ?
Line Audio CM3 Made in Sweden, nem is drága (27+fa kb) és árához képest nagyon jó, gearslutzon vannak tesztek DPA/Earthworks/stb ellen, talán nincs 100%-ban azon a szinten,de nem is az az árkategória.
Ezt bemásoltad valahonnan (copy-paste) vagy te pötyögted be ? Mert van benne egy-két furcsaság, pl. dOhm, lbar... ha ez szöveg pontos, és a gyártótól van, akkor sok bizalmat nem vetnék beléjük, mert nem tudják mit beszélnek.
Amúgy a katalógus (a papír) sokat elbír, ki kell próbálni a cuccot élőben, ennyi. Az, hogy mennyire nem gerjed (feedback rejection), pl. sokkal fontosabb dolog ezeknél, amiket felsoroltál, de az is inkább élőben derül ki. Próbán ugyanolyan probléma a gerjedés, meg hogy kihallatszon az ének, mint koncerten, és persze hogy ne üvöltse szét a hangját az ember. Szóval próbára is fontos egy jó mikrofon, én mindenütt ugyanazt, azaz a sajátomat használom.
XLR-XLR mindenképpen jobb, mint az XLR-jack, főleg zaj szempontból.
Milyen típusú mikrofon ez amúgy ?
Csak mai,vagy holnapi kaposvári átvétellel,vagy előre utalás-posta
esetén az ár 35K!!!!!!!!!!
Érdeklődni telefonon,mailben,kontakt nevem alatt.
K&H számlaszámom: 10403909- 82485654-51551007. Bank László Tibor néven
Sziasztok!
Kórus, színdarab hangosításához/felvételéhez keresek mikrofont. AKG-t, és Audio-Technikát ajánlottak, de én annyira nem értek a mikrofonokhoz, szóval bármilyen jöhet. Lehetőleg 50E Ft/db környékén.
Tudtok konkrét mikrofonokat ajánlani? Köszönöm.
Najó 1992-től van Re27 kb, de Elvis akkoris lekéste. Nekem valahogy nem tetszett a RE27, ittvannak a saját tesztfelvételeim, igaz csak beszédhangra néztük.
Na már meginthülyén fogalmaztm, mert félre érthetŐ . Nem a Re 27-et használta, hanem a RE 20-at, mivel eszement jó, és a varieble D karakterisztika folytán. ( A két hasonló német korabeli piszok jó dinamikusok ezzel az elönnyel nem birnak ) nemsok hasonló van a világban. Ennek a reinkarnációja a Re 27 neodmium mágnessel, szélesebb átvitelel. 2000 ? szerintem régebben adtam el a Danubiusnak egy marékkal. A következő kupac mikrofon kápemen lesz kettő, A holapomonhttp://hangszoros.hupont.hu/
Nem véletlenül reinkarnálodott a RE 27-ben mert azon kevesek közé tartozik ami a Vimesdoboz méretével mindenre jó
Elvis is ezzel nyomta. Az ősállat létére 150 dB -ét tudott !
Nézegettem, mindenhol podcasthoz nyomják és nem igazán énekhez sajnos.
Viszont olvasgattam ma témában és kíváncsi volnék, hogy a csöves mikrofonok alsó kategóriája pl Nady TCM 1050 az amivel érdemesebb lehet foglalkozni, vagy inkább közép kategóriásnak tűnő kondenzátor mikrofon a helyes út, pl Rode NT1-A. Mi a lényegi különbség a két út között?
valamitől meg kell válnom,hogy a genelec-ek árának hiányzó-kölcsönkért részét ki tudjam tüsszenteni...
dicsérem most is,de hát a 1029 az megér ennyi áldozatot :):):)
A legtöbb mikrofonnál fennáll ez a jelenség, lévén proximity effect, csak ez gondolom irányzottan úgy lett kialakítva, hogy a megfelelő freki tartományban erősödjön(rádióbemondó hang). Amúgy hogyhogy elkel? anno sokat dicsérted.
#3952
ez pont azt csinálja,hogy közelről jól megvastagítja a hangot(rádióbemondó-hang),teret meg utólag kell hozzá hegeszteni,ha csak nincs valami akusztikailag überfasza feljátszó helyed.
Sziasztok, otthoni ének (+akustikus hangszerek) felvételéhez keresek mikrofont. Van egy Shure SM58-am, podfarm ot használok (vannak benne ének előfokok, stb.) és Garagebandben rögzítek, utómunkázok. Az SM58 próbára rockhoz jó is de talán otthoni énekfelvételhez nem.
Olyan mikrofont keresek, ami a vokált olyan szép nagy térrel, vastag basszusokkal veszi fel, mint pl ezen a felvételen az ének. Ezen. Nyilván a hang is hiányzik, de ez pl az én felvételem és valahogy az ének tere is hiányzik, van valakinek ötlete. Jobb alsó sarok, Download a letöltés
Minden kimenetre akassz egy bemenetet. Pl egy olcsó pult left, rightja külön használható, mert a templomban úgysem kell sztereóznod. Plusz, ha van 4 aux, akkor az már 6 kimenet és akkor szépen külön is tudod szabályozni a szinteket, miközben korrekt a kis kimenő - nagy bemenő impedancia szabály.
Ja, az általad leírt konfigurációban a csökkenést az okozza, hogy ugyanarra a kimenetre egyre több cuccot kötsz, annak az össz impedanciája is változik.
Hmmm.... nagyon rég volt már orister erősítőm, de úgy emlékszem, hogy annak csak 1 db. magnó kimenete van, így ha erre újabb és újabb eszközöket kötsz, akkor egyre rosszabb lesz a helyzet. Javaslatom a következő: mégis csak venni kell valamit, egy behringer ha 400-ast, ami csak 9000 ft, és ennek már van 4 fejhallgató kimenete. Ennek a bemenetébe dugod az orsiter magnókimenetét, és 4 függetlenül szabályozható kimenetet kapsz, így jut még az indukciós huroknak is egy csatorna. Enélkül lehetetlen megoldani a kérdést.
Sziasztok!
Egy templom hangosítás kapcsán szeretném a segítségeteket kérni. Az alaprendszer 1 éve ez volt: BEAG erősítő, buszmikrofonokkal és oszlophangfalak 100V-os rendszeren. Tavaly vettem két kondenzátormikrofont és ehhez egy fantom tápegységet (Millenium PP4). Minden jól működik. A BEAG kimenetére van kötve egy másik épületben levő erősítő (Orion), egy Technics deck és 1 vagy 2 számítógép.. felvétel és netes közvetítés miatt. A számítógépre jutó hang azonban nagyon halk. Ha még egy számítógépet rádugunk, akkor tovább csökken a hangerő.
Egy másik fórumban javasolták, hogy egy fejhallgató erősítővel lehet orvosolni a problémát. Kipróbáltam egy kölcsönbe levő eszközt (Behringer HA4700), amivel tényleg sokkal jobb lett a helyzet. Igaz, hogy a master gain-t teljesen feltekertem és az egyes csatornákon is félállásban volt a hangerő. Ez a készülék azonban igen drága. Szeretném először műszakilag megérteni, hogy mi okozza ezt a dolgot. Csak akkor ruháznék be drága dologba, ha nincs olcsóbb megoldás. Lehet, hogy a BEAG kimenete eleve alacsony... de a magnónak mégis bőven elég ami van.
Mi okozza a hangerő drasztikus csökkenését?
Milyen eszközt javasolnátok, hogy a felvételi eszközök a szabvány vonalszintet kapják meg?
Ha egy korszerű keverő lenne beépítve a rendszerbe, akkor hogyan kellene a 4 kimenetet előállítani? Ilyen kis keverőkön szintén csak 1 kimenet szokott lenni.
Szeretnénk idén egy indukciós hurkot kiépíteni nagyothallok számára. Gondolom ehhez további kimenetre lesz szükség, melyre egy ehhez való erősítőt kell majd tenni.
Amúgy bizonyos mikrofonokon van kapcsoló, de le is lehet fixálni kis csavarral, alkalmazástól függően.
Ettől függetlenül tökre megértem, ha a profi hangosítók nem szeretik a kapcsolósat, tényleg sok a ... frontember.
Ennyi erővel az erősítőkről is le lehetne venni a potikat, nehogy eltekergessék magukat a beálláshoz képest :)
Persze világos, hogy ilyenkor a hangosítócégnek blama a dolog.
Általában viszont nem arról szól a történet, hogy az embert hangosítják, hanem hogy a zenekar ezt saját magának intézi, mondjuk egy pici klubban. Ilyen esetekben értelmes kezekben (!) akár hasznos is lehet, ha a mikrofonokon van kapcsoló, mert amíg nincs használva mondjuk a vokálmikrofon, addig érdemes kikapcsolni, ne vegye fel pl. a cinek hangját. Vagy ha a frontember kiszalad a PA elé (showelem :), ne gerjedjen össze. Vagy közel hajol a kontrollhoz, szintén nem ének célból, de a mikrofon nála van, mert mondjuk épp nincs állvány. Szóval, ha amatőr körülmények vannak, akkor hasznos lehet a kapcsoló.
Soha nem dolgoznék kapcsolós mikrofonnal. Az esetek 90%-ában a főhős odalép a bekapcsolt mikrofonhoz, kikapcsolja, majd elkezd ordibálni és mutogatni, hogy nem szól. A rutintalan front, vagy monitorember erre felnyomja a gaint, fadert. A főhős ekkor rájön, hogy kikapcsolta, visszakapcsolja és szétgerjed az egész cájg. Utána szerte az országban meséli, hogy mekkora fasz is volt a legutóbbi hangstáb. Ami igaz is, mert megtűrtek kapcsolós mikrofont a szinpadon...
Dinamikus, mert az a kondenzátor ami megfelelne erre a célra (nem gerjed könnyen) már jóval drágább. Persze, ha van rá keret, akkor azt is meg lehet próbálni.
Így van, de célszerűbb hagyományos, XLR aljzatos mikrofont venni, hátha egyszer koncerten is szükség lesz majd rá :) Az XLR-ből meg egyszerűen lehet Jackest csinálni, amit a hangkártyák fogadnak. Eladni is egyszerűbb később, mint egy USB-s cuccot.