Miért volt ez komolytalan? Pont erre voltam kíváncsi.
Azért egy ejtőernyőtől jóval másabb történet, ebbe konkrétan senki nem hal bele :)
A mikrofon gyártástechnológiájáról nem sok fogalmam van, szóval ebben nem tudok érdemben nyilatkozni.
Komolytalan kérdésre itt senki sem fog válaszolni!:) Számoljunk csak: a 3 db-os készlet máshol 9300 Ft. Ebből vonjuk le az áfát (1860) + árrést (kb. 1500) + 3 db kengyelt (kb. 900) + szivacsos táskát (kb. 900) = 5160 Ft. Tehát egy miksi ára tualjdonképpen kb. 1380 Forint. Ennyi pénzből egy rendes mikrofonnyelet a két végében lévő cuccal, gömbráccsal és XLR csatlakozóval sem lehet előállítani, tehát a mikrofonkapszula valójában ingyen van... Nagyon fasza! Ilyenkor mindig az utóbbi évtized legzseniálisabb reklámja jut eszembe, amely kb. azt a kérdést teszi fel, hogy: "Vásárolna Ön akcióban leértékelt ejtőernyőt?"
Szóval nézzél szét itt a lejjebb ajánlott, mások által kipróbált olcsóbb miksik között, és inkább vegyél 10-12 eFt-ért egy használhatót, mintsem 3 db beszédre sem való sípolós szart, mert a zenéléstől is elmegy a kedvetek.
Üdv.
Olcsóbb mikrofonokkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Konkrétan ez a T-bone szett érdekelne.
Érdemes ezt megvenni vagy jobban járnánk ugyanennyiért 1db belépő szintű márkásabb (Shure, AKG, Beyerdynamic stb) mikrofonnal?
Hallanánk a különbséget?
Próbaterembe kéne énekre, vokálozni, esetleg (amatőrebb) felvételekhez.
Jellemzően az ár is fontos szempont, szóval drágább dolgokat inkább ne ajánljatok :)
Ezt azonnal, csukott szemmel is aláírom! Nekem is van egy több mint 30 éves amerikai 565SD-m, ami még mindig jobban szól, mint a nem is olyan rég Mexikóban gyártott 565SD-m. Csak megjegyzem, hogy én is használtan vettem ezt a shure-t, egy roma zenész a nyugati hakniját is megjárta vele anno, sőt, bele van rakva több mint ezer DJ buli is:) (De azért ma már vannak jobb mikrofonok is:))
Én 30 éve gyilkolok Shure-okat és nyugodtan mondhatom, hogy amit egy SM 58 tud azt tudja az 565 SD is, mivel ez volt az elődje.
Strapálni, ütni vágni nem is való más...
Üdv: zörejgyáros
a hamisítottra is rá van írva made in mexikó! amúgy a mexikói gyártásu az eredeti! nehezen különböztethető meg, jó helyről kell venni, az ebayon is foglalkoztak a hamis shure témával.....
Ne legyél már röhejes azzal a pg58-cal!:)
olvasgass itt (ha már a topikot nem nézed vissza néhány száz hsz-ig)> óccsó de jó, drága de szar miksik itt > vagy vegyél 12 ezerért egy JEFE AVL 2600-ot, az kb. az sm58 kategóriája shure felirat nélkül:)
A zenei irányvonal hard rock, de semmi hörgés, meg zúzda. 3 gitár, 1 ének, 2 vokál. A miksi alapvetően vokálra lenne, de persze az se baj, ha "énekelni" is lehet vele. A próbaterem egy kiválóan szigetelt homemade stúdió, így viszonylag szolid a hangerő a 3 gitár ellenére is.
A koncertek nagyobb hányadán meg többnyire kizárólag alapokról szólnak a hangszerek. Egyedül a az ének és a két vokál van kihangosítva.
PG58 árfekvésben más gyártótól esetleg néhány konkrét tipp, javaslat?
Szerintem attól függ, hogy milyen színpadi / próba hangerőt igényel a zenétek.
Egy nagyon hangos, sok monitort igénylő bandánál még az SM58 is necces lehet, pedig azért az sok mindenre jó.
Pár hangosító kollega szerint a PG58-at eléggé alázza pár kevésbé neves gyártó hasonló árú mikrofonja mind hang, mind gerjedékenység terén. Az SM58 viszont egy általánosan elfogadott darab (még ha nekem nem is a kedvencem), még mindig etalon a strapabíróság és ár/érték területén.
Szerintem ha van rá pénz, akkor minimum SM58. Ha nincs rá pénz, de pár hónap múlva spórolással lehet, akkor is minimum SM58. Ha mindenképp esélytelen, akkor talán valami olcsóbb.
Az SM58 és Beta58A közt különbség nem csak az irányítottságukban van, hanem a hangjukban is. Valakinek az egyik jó, valakinek a másik, szóval ha ilyen kategóriában vásároltok, akkor célszerű kipróbálni őket (meg persze a hasonló kategóriájú többi gyártótól származó mikrofont is).
Sziasztok!
Mikrofonvásárlás előtt állok, és a kérdésem az lenne, hogy amatőr zenekari szinten próbákhoz, koncertekhez mennyire vállalható egy Shure PG58-as miksi? Elsősorban a gerjedékenységre, és jó hangosíthatóságra gondolok itt. Árban messze alatta van az SM és Beta sorozat hasonló tagjainál, a kérdés persze csak az, hogy a nagytesók tudnak-e ÁR-ÉRTÉK arányban annyival is többet. Összevetettem a műszaki adataikat, de sajna nekem nem sokat mondanak ezek a műszaki adatok.
Ha esetleg valakinek volt már dolga a fent említett PG sorozat 58-as tagjával, örömmel venném, ha megosztaná tapasztalatait, véleményét.
használtam 8, sőt 10 tagú zenekarnál is, de nem ettől függ, hogy gerjed-e a színpad vagy sem:)) Te viszont másfélhavonta nézel be ide, mail-címed nincs, pedig egyszer vártam rád egy hetet, hogy kell-e a miksi.
"C 414 B-XL II
Large-diaphragm condenser microphone, especially for recording of solo vocals and solo instruments" , itt éketlen angoltudásommal különösen énekre vagy szóló hangszerre.
Szia! Engem érdekelne még mindig, de ez kondis miki, nem? Én elég "hangos" zenekarokban használnám szaxofonra, nem vesz be monitort, meg mindenféléket? A másik szaxofonosnak is kondis mikije van és elég érzékeny, könnyen sípolós. Te használtad már koncerten kb 8 tagú zenekarral? Egyszerűen nem tudom eldönteni mit csináljak, mert midnenki mást mond.
Szerintem a fő baj nem abból jönne, hogy gerjed. Ezt lehetne kezelni pl. jó gerjedésgátlóval is (DBX AFS 224 rulez).
A kondi mikrofonoknak az az előnye, ami a hátránya is: természetes, részletgazdag, mindent összeszed. Egy közepesebb hangerejű blues, funky csapatnál a zenekar előtt levő jó kondi miksi kb. ugyanannyira szedi a zenekart, mint magát az énekest, így valóban nem használható jól élőben.
Moderált színpadi hangerő mellett viszont nincs az a dinamikus, ami közelébe mehetne egy közepesebb kondinak, hát még a jóknak.
Nem császkálok én semerre, basszgitárral énekelek funk, blues stílusú zenekarokban.A PA cuccok elég jók: EV,Studiomaster,JBL, Allen&Heath.Nem szokott gerjedési gondunk lenni.Igaznándiból az érdekelne, hogy a kondimikrofonok mennyivel részletgazdagabbak.Eddig sm, illetve beta58-ba énekeltem, amik kétségkívül nagyon jó mikrofonok,de nem érzem elég természetesnek az éneklés dinamikáját bennük, vagy nagyon finoman kell bánni velük ahhoz, hogy minden klappoljon.Azt az Elektrovoice ER510 mikit ajánlották nekem 35 000-ért, és azt mondták, ez a Beta87 konkurenciája.Ha berakunk egy masterEQ-t azzal lehet vágni a gerjedékeny frekvenciát?A kontrolhangfalaknál figyelni szoktam a beállítási szögekre.
megjöttek a már emlegetett csíptetős kobndimiksik, a harmadik átvehető (számlásan is) 20.700 Ft-ért. Fantomtápról, és 1,5 V-os ceruzalelmről is működik, a karakterisztika itt >> Az Audio Technica Pro35-re hajaz minden tekintetben, átvitelben is, azzal a különbséggel, hogy a Pro35 leheletnyivel kevesebb részletet visz át a 10 kHz fölötti tartományban.
Sziasztok.
Eladó
2db Behringer B1 studio kondenzátor mikrofon. Csak egyben a 2db!
Hozzájuk tartozó alu kofferekben. Hibátlan állapot.
ár: 35ezer huf/2db
gabson35@freemail.hu
Azt messzire kerüld el! SM57-et kapsz használtan 15-20 körül (csak megbízható legyen a forrás,mert hamisítják),Audix I5-öt bár nem szeretem,de kategóriákkal jobb a PG-nél.
köszi a gyors választ... nem hiszem hogy kéne hozzá mert sima tranyós erősítőbe gond nélkül működik a miksi és gondolom a laptopokhoz kapható 500Ft-os mikrofonokhoz sem kell... és tuti hogy a miksi in-be dugtam mert a laptop nem a belső mikrofonjáról várta a jelet...
van egy tök egyszerű problémám aminek a megoldása is tök egyszerű... van egy ősrégi studio mikrofonom (dinamikus) és egyszerűen szeretnék vele 1-2 felvételt készíteni a laptopom segítségével, de ha rádugom akkor iszonyat alacsony a jel... mi ennek az oka? ja a miksi amugy jo és működik.
Mikrofon vásárlása előtt állok, és nem tudok dönteni, két márka közt.
Senheiser, vagy Beyeredinamic. Vendéglátóban játszom Ti melyiket,
illetve milyen mikrofont ajánlanátok?
Köszönöm szépen reaglásásotokat !
Eladó:
Aphex Studio Dominator 700 sztereo multiband limiter, moddolt, gyári mély/magasvágás megszüntetve, cserélt opampok, durvább beállításoknál se esik szét és masteringre is jó már így.
AKG D12E dinamikus mikrofon, jó kapszulával.
nem ezt használom, hanem a majdnem ugyanígy kinéző, de 3x ennyibe kerülő AT Pro35-öt. Ez a superlux csíptetős viszont nagyon népszerű, csak mo-on nem árulják. Be lehet hozatni, és ha beszállsz, talán az árat is lehet még lejjebb nyomni. Hány db kell?
hát ha a 21 eFt jó ár, akkor lehet, hogy jól jársz a már említett superlux-szal. Külföldön rengetegen használják, csak itthon kicsit körülményes szerezni.
A 350 és 35 kapszulája nem egyezik meg teljesen, csak nagyon hasonló. "Szerencsére" a 35-é felül korlátozottabban visz át (12-től 16 kHz-ig több mint 6 dB-t konyul a karakterisztika), így remélhetőleg ott nem csinál olyant, ami nincs ott, de majd meglátjuk-halljuk valami szopránszaxin)... Egyébként az AT pro35 akkor hajaz durván fabrikálva az audix i5 hangképére, ha bekapcsolom rajta a 80 Hz-es mélyvágót, és 500-1000 Hz körül csinálok bele olyan 3 dB körüli völgyet:)
a lyuk alján mikrofonozni azért tűnik hülyeségnek, mert az kb. annyira "szól", mint a bass-reflex doboz nyílásában a "kinyomott levegő"... Azaz semennyire, azzal csupán hangoljuk a hangszertestben - vagy a hangdobozban - lévő rezonanciapontot.
szerintem a felülről közeli dinamikus emel annyai mélyet..
hozzáteszem,hogy ezen a felvételen egy hozzávetőleg i5-d2 karakterisztikájú modolt dinamikus a-t tölti be a spotmikrofon szerepét :)
Emberek olyan irányú kérdésem lenne, hogy perkára tehát bongo konga djembe stb hangszerekre mit érdemes használni meg hogy érdemes mikrofonozni? én arra gondoltam, hogy egyszer a bőrt valami olyasmivel amivel tamot vagy pergőt vesznek szóval az i5-sm-57 irányvonal, vagy md-421, és valamivel pedig az alját ahol kijön a kinyomott levegő, márugye amit nekem kell majd mikrofonozni ott van lyuk az alján. vagy ez nagy hülyeség?
Nekem a másik darab van, az ATM350. Ha jól rémlik ugyanaz az AT kapszula csak más előfokkal. Én pl. bőgőre imádom pont a mélyátvitele miatt, ezért páran hülyének is néznek... meg amatőrnek... :)
Magasabb pengetős hangszerekre (pl. mandolin) nem volt szimpatikus, mert volt egy éles valami a tetejében, ami alapból nincs ott. Aztán hogy ez fúvosoknál kijön-e azt nem tudom...
na hallgattam rád, megjött az AT Pro35 szaxira... igaz, koncerten még nem dobtam be, csak a próbapadon, de a mélyátvitel elképesztő - még jó, hogy van rajta egy felüláteresztő:)
Üdv! Hát ez tényleg metál!
Nagy faszság lenne a részemről, ha kérnék tőled egy önálló gitársávot referencia félének?
Nagyon tetszik ez a sound, de az istennek se tudok még csak hasonlót sem előállítani. Tudom, hogy nincsenek is olyan cuccaim, mint neked, de nagy segítség lenne egy önálló gitársáv legalább támpontnak.
tegnap remapoltunk pár gitársávot a következőkkel: sm57,md421,sm58(kupak nélkül),rode procaster. nagyon gonosz összeállítás,és bármelyik hiányozna,ha nem lenne.
ja,izé,metál volt,nem vintage :):):)
halihó,
tudna valaki segíteni, hogy milyen mikrofont vegyek homestudioba, gitárfelvételhez, erősítőmikrofonozáshoz.
sm57,audiotechnika pro 63-ban gondolkodok, esetleg vmi jobb érték/arány megoldás?
a csövi regent tökéletes, régen Selmer Thunderbirdöm volt meg kis csövi regentkombó:), néztem egy kis beagot is az adokveszekben, de jó lenne egy kis mv3as is:)
Beat Pedal lengyel wah/fuzz - hát ez kurrva nagy!
a csövi regent viszont nagyon kúl már nektek, nem autentikus. Volt a BEAG-nak egy full zenekari hangosítása, na azt kéne megszerezni valahol, mindjá keresek róla képet...