Audio Technica csíptetős kondimiksi (AT PRO 35), de sokkal olcsóbb, és bizonyos tekintetben jobb is (10 kHz feletti részletekben és a tartozék tekintetében is) a Superlux 353D kondimiksije, ami az AT igen jóra sikerült koppintása. Ráadásul kevesebb, mint feleannyiba kerül.
Tangóharmónika hangosításához keresnék csíptetős hangszermikrofont. Van valakinek esetleg tapasztalata abban, hogy milyet érdemes ehhez a hangszerhez használni? Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok.
Vettem egy Behringer C1u mikrofont, a problémám az vele hogy elég halkan vesz fel, pedig maxon van windowsban a mikrofon jele. Audacity-t használok, de borzasztó halk a felvétel és ha felerősítem az "erősítés" effect-el vagy a "normalizálással" akkor a zaj is nagyobb lesz, ha ezt meg csökkentem, akkor is lehet hallani ilyen mellék zajokat, pl gitározás közben... Mit lehet ezzel csinálni? Köszi!
Sziasztok,
Megválnék egy Rode NT1A MP, illesztett pártól makulátlan állapotban van, eladás oka kihasználatlanság. Egyetlen műanyag kemény kofferben van a kettő, kengyelével, mindenével, jár hozzá a mikrofonokhoz tartozó karakterisztika görbe. A két mikrofon széria szám utolsó számjegyében tér el (alátámasztva, hogy tényleg illesztett pár) Néhány alkalommal volt csupán használva, az árát másba forgatnám, hátha vágyik itt valaki ilyesmire. Kontakt a nevem alatt
Sziasztok! 15V-os fantomtáp milyenfajta mikrofonhoz jó? Ez pl. a gyári leírás szerint 48-at kér, nem tudom, 15 V-tal megszólalna-e, vagy halkabban vagy torzítana?
Audiotechnika AT2020 mikrofon
el szokott tekerődni a feje, és meglazulhat belül az összes menetes basz, és elfordul az egész a sok leejtegetéstől, meg piszkálástól, és elszakadhat a membránból a szélén kijövő két vékony drót.
20% esély hogy meg lehet tákolni ilyenkor.
vagy belül tekeredett össze a két drót és leszakadt, az a könyebb eset.
Gondolom senkit se érdekel nagyon, de azért megosztom az örömömet: vettem kb 200 ft-ért egy elektrét mikrofonkapszulát, és a telefonomhoz csatlakoztatva sokkal jobb felvételt készít, mint ami eddig volt a headsettel. Majd kipróbálgatom többféle helyzetben, többféle hangerőnél is, de elég jónak tűnik!
Köszi! Én azt vettem észre, hogy a saját mikrofonja nem bír nagy hangnyomást, de a hozzá tartozó headset (kis fülbedugós fütyürű) az sokkal jobban bírja. Végülis hangminőség szempontjából két szűk keresztmetszet van: egyik a mikrofon minősége, a másik az, hogy a telefon milyen részletességgel (mintavétel, bitszélesség) tárolja a hangfelvételt. Vajjon lehet olyan telefon, ami mondjuk egy 128kbps-es mp3-nak megfelelő felvételt tud csinálni? Mert mikrofonokkal aztán könnyebb kísérletezni (feltéve, hogy jack csatlakozóval van, nem valami egzotikus okossággal)
Sziasztok! nem tudom, melyik topik lenne a legjobb helye ennek a kérdésnek...
Érdekelne valami egyszerű megoldás próbák, koncertek, zenei ötletek felvételére. Valami kis kézi készülék, amin egyszerűen elindítható a felvétel, majd utána számítógépre is áttölthető valami közismert formátumban. Kábé olyan minőségre gondolok, amit egy közönséges (elektrét mikrofonos) headsettel számítógéppel is lehet felvenni, csak egy kis kézreálló eszköz formájában. Volt olyan ismerősöm, akinek anno a Nokia telefonja egész tűrhető felvételt csinált, de nem tudom, milyen típus volt. Valami 5-10000 Ftos megoldás érdekel, efölött már lehet jó eszközöket kapni, de én most nem szánok rá annyit. Köszi.
EGYSZER HASZNÁLT VEZETÉK NÉLKÜLI (LS 902) MIKROFON SZETT NAGYON OLCSÓN ELADÓ!!!
kiváló ár/érték arány jó hangminőség 2 db hordozható kézi mikrofon kétféle, fix vivőfrekvencia (197,150MHz, 203,400 MHz) a vevőn két fém antenna a hatótávolság: 50m (nyílt terepen) a frekvencia átvitel: 50Hz - 15KHz hangerő állítási lehetőség a vevő tápegysége: 13,5 V a mikrofon tápegysége: 9V elem kimenetek: XLR szimm. A, szimm. B, és 6,3 -as JACK
Ára: 19.000,-Ft Előre utalás esetén postázom (+1500,-Ft)
A Jet Elektronic Kft. honlapján bruttó 31.593,79 Ft itt
stúdiómonitorút, a bypass az az, hogy átmegy a hang, de nem csinál semmit, valszeg valami kerülő úton mehet a jel, mert a kivezérlésjelző sem megy, és érintetlen a hang...
Te most velem beszélgetel? Mert, hogy azt írja a komment alja, hogy ez nekem válasz az egyszavas válaszomra, amit nem neked válaszoltam. De azért megpróbálom értelmezni szavaiadat. Kell hogy legyen ott valami jumper, vagy kapcsoló az eq-n belül, ami kiválasztja, hogy aszimmetrikus sztereo, vagy szimmetrikus mono-e a cucc.
Füleserősítőben találkoztam ilyennel. Most ha szimmetrikusra van kapcsolva és két aszimmetrikus jellel hajtod meg, akkor elvileg a bal-jobb oldal különbsége hajtja, tehát elég csendben kell lennie. Ez lenne a bypass ? nem igazánm értem.
Most hangosítási monitorútról van szó, vagy stúdió lehallgatási monitorról ?
Nagyon kevés a kétszer negyven watt énekre.
Az éneket kell a legjobban kihangosítani, mert nagyon dinamikus, és kevés benne a felharmonikus, ezért hangerő kell, hogy átszólja a hangszereket. 4-500 watt egy klubban tök általános.
probléma a következő:
kukáztam egy 31 sávos grafikus eq-t a monitorútba, megpróbáltam többféleképpen összekábelezni, az egyik az volt, hogy az Amek monitorkimenetére kötöttem az eq bemenetét és így tovább...
nade. az Amek monitorkimenete(nem main) inzertkábelszerű bekötést igényel csak itt a hegy a bal oldal, a gyűrű a jobb, vagy fordítva, tehát aszimmetrikus jelvezetésről beszélhetünk, amit az eq aszimmetrikus jack bemenetére dugtam le. a jelenség a következő: csak bypass van, minden üzemmódban. érdekességként megemlítem, hogy az eredetileg aszimmetrikus jack bemenetet az eq-n TRS csatlakozóval szimmetrikusként lehet használni (manual szerint)
Szerintetek egy ilyen unitra magnó által meghajtott két 40 wattos 4 ohmos hangfal jól megszólalna, ha hozzákötnék egy mikrofont? Dob+basszus+gitár mellé kellene próbaterembe, az se nagy baj, ha nem olyan hangos, csak valami legyen.
Zenével elég jól szól a cucc, nem tudom, hogy az énekkel mi lenne a helyzet, mikrofon bemenet van rajta, ezért gondolom, hogy okés a dolog, de gondoltam megkérdezem.
Kicsavarozod az xlr-t alulról(3 csavar) és a panelt/XLR lábakat jól megfolyatod jó minőségű ónnal,ezek az ólommentes forrasztások nagyon ridegek,hamar eltörnek különben.
Ja és még most jutott eszembe, hogy a két mikrofon együtt már azért jócskán meghaladja azt az árat, hogy akár vámot és áfát is kellene érte fizetni. Akkor meg már teljes bukta az ügy, ezt is figyelembe kell venni Eu-n kívüli rendelésnél..
Szia, már megrendeltem... De te is rendelhetsz, innen
Mivel a szállítás 17 dollár, és ha még egy mikrofont rendeltem volna, akkor az 10 dollár +, így 2 mikrofon együtt rendelése 27 dollár, külön rendelése meg 34 dollár. A különbség 7 dollár, amit ha kétfelé elosztanánk, akkor nyertünk volna rajta 3,5 dollárt. Ennyit valószínűleg nem ér az a macera, hogy én Szegedről valahogy a címedre eljuttassam a mikrofont. De hát már úgyis mindegy, mert már megrendeltem...
Szia! Bocs, hogy így ismeretlenül, (inkább olvasom csak a fórumot), de ha rendelsz ilyen miksit beszállnék én is eggyel és osztozhatnánk a postán. Mélem a nevem alatt.
Thomannba olcsóbb,arra készülj hogy az xlr aljzata egyből a nyákra van forrasztva ezért lehet hogy 5perc alatt elenged,én már egyből szedem szét és folyatom be stannol cinnel.Utána viszont jól megy:)
Van a superluxnak egy e609 másolata(PRA valami a típusa)az hangra ugyanolyan jó, én le is cseréltem az e609-eket ezekre+adnak hozzá ilyen állványra szerelhető kengyelt is mint az audix cabgrabber.
Köszi, minél kevesebb cuccot akarok szerelni. Amúgy van olyan szerkentyűm, amivel egy sm57-est elé tudok rakni, de a belógatós módszer éppen egy fokkal egyszerűbb. Nos, akkor lesem az eladó e609-eseket.
E609 volt a havernak, a környéken mindenki tőle kunyerálta stúdióba is. Kombó elé, de dobokhoz is fasza, sőt hallottam trombita előtt, és senki sem szidta.
De ha veszel egy kombóra vagy ládára rugóval felfogatható állványkát, akkor sm57-58-cal is megoldod (ha szereted a hangját). Ilyesmit, csak ócsóbb márkát: http://www. thomann. de/de/audix_cab_grabber.htm
Sziasztok, olyan gitárerősítőhöz való mikrofont szeretnék, ami lapos, tehát be lehet a vezetéken lógatni a hangszóró elé, mint pl. a sennheisernek vannak ilyen mikrofonjai. Nem stúdiózni kellene, hanem élő felhasználásra, nem iszonyat nagy cuccon, báli zenekarnak. Úgy tűnik, hogy az e 609 lenne az ideális, van még a 906, ami azért jóval drágább. Esetleg valakinek van-e még valami ötlete, tud-e hasonló mikrofont, vagy eladó e 609-est?
Kihasználatlanság miatt megválnék kifogástalan állapotban lévő Shure SM86 kondi mikrofonomtól. kb 3 éve vettem, azóta 5-6 koncerten és néhány próbán volt használva, sérülésmentes, tökéletesen funkcionál, újszerű állapotban, hozzá való bőrtokjával adom. A mikrofon minőségére és eredeti árára valamit állapotára való tekintettel az ár fix 35.000 forint. Csere nem érdekel.
Rack - konténer 720x640x495 (fedő nélkül a mélysége 410)
4U hely - mellete 2db 120x120x410 tároló hely
Fejnek max hely: 660 széles x300 magas X410 mély
Ha csak ennyi a keret, akkor menj rá egy Behringer XM8500-ra. Kb. ugyanennyi, de akár színpason is megállja a helyét (nem azt mondom, hogy a legjobb a világon, de ennyi pénzért egy igazi kis csoda)
Próbaterembe egy
Soundking EH002 elégséges választás lehet? 6e ft, nem várok csodát, de jó lenne, ha valahogy mégiscsak szólna.
Később lesz komolyabb, akkor ez lenne a tartalék.
Mine started making noises after 90 days of very light studio use. Vocals only and always with a pop filter. AFTER it atarted making noises, I unscrewed the mic body and there are a couple of caps soldered in place as jumpers across the resistors (that is, not mounted to a circiut board) also there is a transformer on the circuit board with wires thinner than a human hair (no joke) soldered across to some resistors. This is as flimsy an arrangment as you can get, it is breakage just waiting to happen.
Nálam van egy halom ilyen rossz kinai miki, egy része kapszulacserés, egyébként meg a gyenge nyák,meg elektronikai részek miatt újra is lehet építeni a belsejét.
Tud esetleg valaki segíteni M-Audio solaris studio mikrofonnal kapcsolatban?
El-el megy a hangja, minden kapcsoló pukkan kapcsoláskor, és alap zaja is van valamennyi ("sustorog").
sziasztok! körülbelüli értéket tudnátok írni az alábbi mikrofonra ? én nem ismerem ezt a márkát, nem találtam róla szinte semmit google-ban. annyit tudok róla, hogy kondi mikrofon, 600 Ohm-os és Japán gyártmány.. köszönöm előre is!
Egy kicsi yamaha MG102 keverőm van, tud adni fantomot is neki.
Csak gitárhoz kell, ezért nem kezdtem el külső kártyázni,semmi túl drága és bonyolult. Elfogadható minősége van a yamaha előfokának..
Én a gyártótól rendeltem, lineaudio.se akkor kb 1000sek+áfa volt(35ezerft kb/db+posta) De a stúdiófelvétel topikban mintha pont el akarna adni valaki egy olyat.
Érdemesebb megvenni újonnan, kb 30rugó+áfa árfolyamtól függően, elég neutrális, jóhangú miki ezért a pénzért. A régi C451-ek is jók,csak a régebbi daraboknak már változó a hangja állapottól függően, csak akkor vegyél ha ki is tudod rendesen próbálni.
Akusztikus gitárhoz milyen kondenzátor mikrofonban érdemes gondolkozni?
Van két dinamikus mikrofonom,amit ugyan lehet használni (SM57,AKG D320B), de azok inkább a hangosabb elektromos gitározháshoz valók, mint akusztikushoz. (?)
Köszi szépen, üdv,
GáboR
Szia ! 39e Ft-ért tegnap megvettem a Rode nt1-a-t. :) Köszönöm a segítséget. Tegnap kipróbáltam, de nagyon este, és nagyon szobában így ez még nem mérvadó, de már úgy is tetszett. Egy barátom stúdiós adta el, szép karcmentes....Kérdésem viszont, pop szűrője nem volt hozzá, de adott "helyette" egy "kúp szivacsot", állítólag ehhez a márkához vett külön és nem is volt olcsó ( ez lehet hogy persze szöveg-bár régi jó barátom és sok üzletelésünk volt). Helyettesítheti a popszűrőt ? Laikus ként, gondolom nem, mert ez a hátoldalt is tompítja. Készítsek Én egy harisnyás keretet, vagy szükségtelen ?
ok , Köszönöm :) Az ember viszont nem veszi fel a telefont ( aki hirdette a Rode-ot).
Esetleg ha Valakinek van hentergőben Rode nt1-a miksije set.ben 40e Ft-ig vevő vagyok rá ! :)
Szia ! Na most megint elbizonytalanítottál ( mert Én nem értek hozzá :)
Mekkora a tényleges minőségi különbség a 2 miksi között? Találtam használtan 39e Ft-ért egyet ( Rode nt-a ), és az 2020 az meg használtan 18e. Tehát a kétszerese:)A Rode-ot most akit csak kérdeztem halálra dícsérte, még pont beleférne a költségvetésbe, de nem fogja venni pl a Pc-zaját, fülest, ....
Tudom hülye kérdések, de pl nem egy 50e Ft fejhallgatóm van ami agyonra van szigetelve,és a felvételeket sem külön helységben készítem :(
Tudom, egyszer kell venni egy jót :)
várom válaszodat, üdvözlettel : egy amatőr :)
az egy zajgyár, sztem jobban járnál egy használ rode nt1-el ugyanannyiért. amúgy a 2020 nem is true kondi, hanem elekrét, ezt csak a történelmi hűség kedvéért... :)
Köszönöm a gyors választ ! Már régebben is az AT2020-at ajánlották, most utána olvastam, és meggyőztetek. Beruházok rá :) Miksi állványom van :) Köszönöm még egyszer :)
a hangkártyádban van előfok+fantomtáp, így semmi más nem kell csak egy kondimikik+XLR kábel.
Ebben az árban pl Audio Technika AT2020 nagyon jó erre a célra. ahhoz kell egy pop-filer, egy mikrofon-állvány és kész is a setup, kb 40 papírból.
Sziasztok Guruk :)
Otthoni ének felvételére keresnék miksit 30-40e Ft ig. Mit ajánlotok ( akár új , akár használtban) Pc, Tascam US-122mkII hangkari, Yamaha HS-50m hangfal. Nem tudom, hogy a nagy membrános miksikhez úgy tudom kell előfok, ebben a hangkártyában XLR csati van és fantom táp is, de gondolom az kevés hozzá. Jelenlegi Színpadi miksim (Jefe ) , nagyon kicsi jelet ad le és gondolom nem is erre való.Várom a véleményeteket, tanácsotokat. KÖSZÖNÖM :)
Fölöslegessé vált 3 db dinamikus mikrofont megvételre kínálok, ha valakit érdekelne :
1 db Shure 55-SH Series II, arany színű (gold plated) irányár : 34 ezer Ft
1 db Electrovoice N/D 757a, legendás vokál miksi, irányár 20 ezer Ft
1 db Shure Prologue 10L, irányár 8 ezer Ft
Továbbá ajánlom magam kondenzátor stúdiómikrofonok javítására (minden típus), gyengébb változatok lehetőség szerinti tuningolására (zajosság-csökkentés, dinamika növelés, esetleges frekvencia-menet korrekció stb)