Borlai épp,hogy olyan hangos,mintállat.Szól is erről egy Gitármánia táboros anekdota,amikor is az egyik este Jamie Winchesterék játszottak,és a Borlai aznap tartott kurzust.Jamie valahogy így kezdte a koncertet:
"Hallom Borlai Gergő tartott ma nektek kurzust.Hangos volt?"
Előfok lett közétéve. A terveimben van egy csoda, ami ha már nálam lesz, eldicsekszek rendesen. Addig is drukkoljatok ezerrel. Annyit mondhatok róla, hogy a google-on semmit sem találtam róla és régi cucc (meg jó is).
A legelegánsabb megoldás egy extra pad egység beiktatása lenne. Pl. ez a Shure-tól (Shure A15AS), csak hát ez elég drága mulatság:
Ha van ebből valamelyik gyártónak olcsóbb, akkor hajrá.
Persze a legegyszerűbb olyan előfok használata, amin lehet csökkenteni a jelet, és úgy tovább vinni a hangkártyára.
2008-01-05 21:49 |
#1709
Ezzel a kérdéssel máshol is próbálkoztam, hogy minél több ötletet kaphassak. Ma próbáltam dobot felvenni emu 1820m-el. A problémám az volt, hogy az overheadoknál a nagymembrános miki a 10-es pad bekapcsolásánál is belement a pirosba a hangkártya mikrofon előfokánál (előlapi bemeneteknél) teljesen letekert állapotban is amikor a dobos keményen ütötte. Szerintetek mi lehet a megoldás?
Audixra nekem is ajánlott egy kedves ismerős 20%-ot. Vettem is nála összesen 3 mikrofont.
De ha valami féláron van kintről, azzal már nem tudnak versenyezni (nem is csoda, mire átmegy pár kézen, kint meg közvetlenül a gyártól vesz egy raklappal egy típusból, és tudja olcsón adni). Ezért is szemezek azzal, hogy az itthon vásárolt Audix OM5 (ami különben egy jópofa mikrofon, ha az ember a tényleges saját hangját akarja visszahallgatni) mellé vegyek 2-t külföldről az itthoni eléggé kedvezményes ár 60%-áért.
Esetleg szemezhettek a dobra rögzíthető kengyeles változattal is. 42 euróval ugyan drágább, de ha megspórolja 4 mikrofonállvány beszerzését és a helyet, akkor szerintem jó lehet.
Ilyen árban kb. egy darab dobra ideális mikrofont se kapnál bármelyik nagy gyártónál, nem hogy ötöt, szóval ha a keret ennyi, akkor ennyi. Demót csinálni otthoni hallgatásra biztos megteszi, sőt, már élő hangosításban is láttam T.Bone dobmiksiket - nem szólt tökéletesen, de szerintem a "technikai személyzet" és a helyi dobcucc ott többet ártott, mint a mikrofonok.
Lehet volt már erről szó itt a topic-ban, ha igen előre is elnézést. A zenekarommal szeretnénk ha állandó jelleggel bármikor tudnánk saját felvételeket készíteni, hogy bármikor visszahalgathassuk magunkat, vagy ha hazamegyünk otthon tudjunk még a dalokon agyalni. Ehhez lenne szükségünk mikrofonokra a dobok hangosításához.
Két darab régi térmikrofonnal rendelketünk amit már használt is egy ismerőszenekar ilyen célra és nekik bevált. A lábdob, a pergő és tomok hangosítására lenne szükségünk még mikronokra. Nézelődtem az interneten és nekem ez tűnt a leghízelgőbbnek:
Dehát nem egyszer hallottam már, hogy a legolcsóbb nem a legjobb, gondoltam megkérdezem itt mennyire jók ezek a mikronok erre a célra. Ha ezek nem, akkor milyet érdemes vásárolni amniknek azért az ára nem a csillagos eget verdesik. Előre is köszi a választ: Kék
Köszi a sok infót! Kalocsai vagyok. Nagyon jó lenne egy találkozót összehozni. Neked hol lenne ideális. A hangszereket el tudom vinni. A jövő hetem szabad, megbeszélhetünk egy találkozót! A részleteket e-mailen megbeszélhetjük: bartaljozsef@gmail.com
Ha közelről mikrofonoznál ilyeneket, akkor szerintem inkább dinamikus mikrofont válassz. Ha egyszerre mondjuk 2 kongát akarnál erősíteni 1 mikrofonnal, akkor szerintem célszerű egy cardioid karakteriszikájú mikrofonnal próbálkozni, ilyen pl. a Shure SM57 vagy az Audix i5 is, és ezek újonnan 25 körül vannak (na jó, az Audix 30 felett van, de most országos akcióban 15%-kal olcsóbb amerre láttam). A kondi ilyen környezetben szerintem nem gerjedne, de valamiért a dinamikus mikrofonokat szeretik ilyen dolgokra.
Pl. stúdióban a dobosunknál pergőre rakott a hangtechnikus egy dinamikust és egy kondit is. Azt mondta a dinamikus a nyomás-érzékeny a kondi meg a sebesség-érzékeny. Érdekes volt visszahallgatva, hogy külön-külön mindegyik fura volt, de a kettő együtt úgy szólt, mintha mellettem ütötték volna a pergőt. A tamok meg a lábdob csak dinamikus miksit kapott.
Ha tudunk egyeztetni időpontot és helyszínt, szívesen elviszek egy Audix i5-öt és egy Audio Technica AT4033-at kipróbálásra, úgyis érdekelt mindig a mindenféle ketyerék hangosítása.
Köszi a lehetőséget. Tegnap végülis boldog tulajdonosa lettem egy Audix OM5-nek. Volt a boltban ahova mentem, tetszett, volt nálam annyi pénz, hogy a nagyon korrekt, baráti árat kifizessem érte. Szilveszterkor mehet élesben, kiváncsi leszek rá nagyon.
Aztán ha nagy leszek és lesz pénzem, akkor nekiállok próbálgatni a 6-ost és 7-est is, legalább 2 énekmiksi úgyis kell a környékre....
5-öt nem próbáltuk, a 6-nál szerintünk szebben szólt, de amúgy az is tetszett, kicsit más, de nem rosszabb! egyik fórumos kollégának is ajánlottam, végül kipróbálták ők is olyat vettek, bevált nekik is! tudok adni kontaktot ha kell, tőlük el lehet vinni kipróbálni, egy hétre akár kettő is, és akkor össze tudod hasonlítani! írj email, vagy sms-t az gyorsabb és válaszolok! 70-583-2668
4 darab AT4033-at vettem, $240-ért darabját, erre jött rá a szállítás, a vám, az áfa, a végösszeg 60e forint alatt volt picivel darabonként.
Azért $399-ért hirdetik a boltokban, mert a gyártó és a dealer közti megállapodás miatt nem reklámozhatják bizonyos összeg alatt. De el eladhatják. Tettem egy ajánlatot (még a kereskedő is ezt kéri, mert tudja, hogy a bolti áron nem tudná eladni, de olcsóbban meg nem rakhatja ki), és elfogadta a kereskedő.
Alkudni nem szoktam, főképp boltban nem (élelmiszerboltban se akarok kevesebbet adni a kenyérért, mint amit kiírtak), akciót pedig nem láttam, ami vetekedhetne ezzel.
A garancia lehet valakinek szempont. Szerintem nagyon kis eséllyel megy szét egy ilyen mikrofon megfelelő használat mellett gyártói hibából, és még kisebb eséllyel ismeri ezt el a szervíz ha mégis bekövetkezne. Ha meg dobozból kiemelve rossz lenne, akkor visszaküldöm és kicserélik.
Sziasztok, először szólok hozzá ebben a fórumban, de nem tudtam megállni, hogy utána ne számoljak: AT4033 USA ár (sweatwater-frontendaudio-zzounds): 595USD List, 399 USD Deal. Az kb. 72000 Ft, plusz szállítás, nem tudom, vámot+Áfát kell-e fizetni, de. Itthon ennek a mikrofonnak a listaára(!) bruttó 99000 Ft. Élettartamgaranciával. És akkor az itteni listaárat hasonlítottuk össze a kinti akciós árakkal. Még nem alkudtunk semmit. Még nem számoltuk a kedvenc kereskedőnknél kialkudott kedvezményünket. Ezen azért érdemes elgondolkozni.
Általános hangszer mikrofonoknak dinamikusokat szoktak használni. Shure SM57, Shure Beta 57A, Audix i5 amit ismerek ilyenekből. Nekem az Audix i5 kifejezetten tetszik, és olcsóbb is, mint a Shure-ok (főképp most akcióban). Ezek pergőtől a gitárládákig mehetnek minden elé, mindent megoldanak korrektül.
Ha mondjuk sok a magas frekis ketyere, vagy egy nagyobb teret kell összeszedni (mint pl. az overhead a dobcuccoknál), akkor viszont a kondi mikrofonok a választás. Amit ezek között szoktak szeretni, az az AKG c1000, szerintem az belefér még a 35e-es limitbe (használtan), és azzal lehet trükközni karakterisztikában is. Gerjdékenyebb (elvégre érzékenyebb is, ezért szeretjük), de kérdés, hogy milyen hangerejű a ketyere, amit vennie kell?
Sziasztok! Tudna nekem segíteni valaki? A zenekaromnak keres keresnék univerzális(de főleg ütőhangszerhez)hangszermikrofont! Mit ajánlotok? Koncerteken használnánk! Valakitől hallottam, hogy az at2020-as az audio-technikától elég jó erre a célra! Mit szóltok hozzá? Kondenzátor mikrofon;nem lesz túl gerjedékeny? Az ár max 35000Ft.
Franciaországból jöttek anno, a küldő mai napig eBay tag... Érdekes, hogy azóta is ad el mikrofonokat, bár nem Shure-t. Talán őt is átvágták anno... Megkérdem, hátha tud valamit, és el is mondja.
150 ohm helyett 600-at mértem rajta, a vevő is, plusz még a vevő mondta, hogy a súlya tök más, hiányzik valami esztergálás meg nincs kiöntve műgyantával valahol.
Speckók alapján nekem is szimpatikus az OM7. A StageShopban kipróbáltam egy OM5-öt és egy OM7-et, nekem ott valahogy az 5 jobban bejött, a 7 kicsit folytottabb volt.
Mit tapasztaltatok hangminőségre? Szerintetek jobban is szól a 7 mint az 5, vagy csak a 7 kevsébé gerjed és nem szedi a környezeti zajt?
2007-12-26 17:30 |
#1688
om7, de próbáltuk a 6-ot is, meg gondolkoztunk a 11-en, de végül a 7 maradt. nem gerjedékeny és nem veszi annyira a háttérzajt, viszont jól ki kell tolni! Fehérváron azt használtuk
az szép, csal aki nem annyira jártas ebben a külföldről behozok témában, az félve vág neki! De akkor anyagilag mi is jobban jártunk volna ha kintről veszünk audixot...no mindegy
Na, nemrég hívott az illető, hogy Shure Beta 57A, amit eladtam neki, hamis. Se impedanciában se súlyban nem egyezik a specifikációval. Erre rámértem az itthoni két "Shure Beta 58A"-ra, hát ezek se stimmelnek a specifikációhoz... Rohadt egy világ...
Azt hiszem most már csak kevésbé világmárkákat fogok venni neten...
okés! Kicsit én is furcsállom,nem ám valami csajnacopy...amúgy amerikában,40 dollárért találtam előbb rendes bolt,csak vám stb macerásabb:)Írtam ebayon a mandarinnak,hogy nem e küld felénk,majd kiderül:)Amúgy angliában is alapból drága...
Ebben nekem az a fura, hogy amcsiban is drágábbak ezek a mikrofonok... Na mindegy, majd ha tudsz venni, akkor szólj, talán követem a pédádat... :) Van az az összeg, amiért érdekel SM57...
ezt csak az árak miatt írtam,viszonyitás képpen.Szóval a félár nem is igaz,többnél még kevessebb :) Ha ebayon ennyi akkor máshol sem lehet sokkal drágább angliába,keresek boltot onnan küldenek...Hangszorókat is rendeltem már az angoloktól,V30-at majdnem félárba az itthonihoz képest...5000körül volt a posta futárral,két bazinagy hangszorora...érdekes dolgok ezek
Hát ha kettőt nem is, de olcsóbb szokott lenni. Vettem Audio-Technika AT4033 mikrofonokat USÁból, az itthoni árának a 60%-ára jött ki miután megfizettem utánuk mindent. Ezzel már csak azért se tudnak versenyezni, mert kint közvetlenül a gyártótól kapják, itt meg félúton van európai dusztribútor, meg minden vacak. Másrészt meg kint is csak a tömegcikkekre igaz ez, speciálisabb mikrofonokra már nem.
De én úgy vettem észre, hogy itthon is jellemző, hogy be lehet szerezni dolgokat a listaárnál 20%-kal olcsóbban, csak a megfelelő ismerettség kell hozzá...
én nem sokat értek hozzá,sajna...higainre kell majd,lehet hogy kintről szerzem be,mert pl. angliában /ebay/ 2db-ot veszek egy itteni árhoz képest:(magyar árak röhelyesek...
Az SM58-ra írtam ezt, a másikat persze nem ismerem.
Én most az Audix i5-öt szeretem dinamikus hangszermiksinek, de sajnos az is az SM57-tel egy kategória árban. Shure Beta57-emet most adtam el, mert kevésbé jött be. Beta57-et szerettem gitárládákra és akusztikus hangszerekre is, de gondolom az ember hallása fejlődik az idővel, mert manapság már kevésbé jött be... :)
Amúgy szerintem ilyen sorsra fog jutni a Beta58-am is egy Audix OM6 érdekében...
gitár hangra a legjobb,én ezt hallottam...Tervezek venni valamit,itthoni felvételhez de 30ezret sokkalok most érte,azért kérdeztem lejjebb hogy az milyen lehet...
szerintem nem érdemes, milyen a setupod? először a mikrofonokat pakolnám odébb, nemár a hangcuccal szembe nézzen pont, az attól is gerjed simán:) aztán ki kell csapkodni azokat a frekiket ahol megindul, ha az sem megy, akkor a kontrollokat mozdítani, ha úgy sem akkor mikrofon/erősítőcsere.
Azt szeretném kérdezni hogyha az ének mikrofont nem tudjuk elég hangosra venni mert ősszegerjed a többi erösítővel,érdemes-e valamiféle gerjedésgátlót vásárolni hozzá?
Ha igen az mennyibe kerülne és lehet-e két mikrofont rákötni?
Kedves hozzáértők!
Szeretnék vásárolni mikrofont akusztikus hangszerek (gitár, hegedű, mandolin, stb.) hangosítására.
Valami olyan mikrofont szeretnék, ami relatíve nehezen gerjed.
Ehhez nekem a hipervese karakterisztika tűnne a leglogikusabbnak, de a karakterisztika irányítottsága miatt a mélyátvitel szokta a dolog kárát látni.
Találtam neten az Audix M1280-HC mikrofont, aminél szemmel láthatóan kihúzták a karakterisztikát egyenesre elektromos megoldással, ezért sokkal érzékenyebb mélyebb frekvenciákon hátulról, mint versenytársai, viszont így egy hangosító pulton nem kell szét EQ-zni, hogy jó hangja legyen.
Vajon jó ötlet egy ilyent venni, vagy van valakinek valami bevált ötlete?
Próbálj meg fejjel lefelé, meg fejjel felfelé is. Vedd fel ugyanazt, hallgasd vissza. Amelyik jobban tetszik, használd úgy szerinte, :) A hangfelvétel egy művészet, így az alkotóra van néhány dolog bízva...
csak nem sikerült megkérdeznem normálisan ezexerint:D
sima normális nagymembrános mikrofonokról van szó, tökmindegy hogy merre fordítod fizikálisan, a cső ugyanúgy benne van vagy nincs, ugyanúgy melegít vagy nem, most az a kérdés, hogy úgy álljon mint fax a lakodalomban, fejjel lefele vagy 180fokkal fordítva, fejjel felfele. okosok közül ki így vesz fel, ki úgy.. ezt nem dzsanázom hogy miért. erre van fejtés?:)
Régebben a csöves mikik miatt alakult ez ki.
A cső hajlamos volt növelni a membrán hőmérsékletét, így annak hangjka változott is vele. Amelyik nem csöves, annak mindegy vagy esetleg a látvány dönthet
Köszi, pontosan erre voltam kíváncsi. Tehát a membránnal szemben van a karakterisztika iránytengeje. Akkor mindenképp így fogom használni, én is erre gondoltam eredetileg.
Nem vagyok benne biztos, hogy jól értem a kérdést... :)
A Behringer B-2 pro membránja oldalirányba néz a mikrofon hossztengelyéhez képest. Ahogy a képet elnézem a Behringer felirat felőli oldalon vesz amikor vese karakterisztikára van állítva, mindenképp ezt célszerű a hangforrás felé állítani, hogy a karakterisztikája közelítse az egyenest. Ha a membránhoz képest 90 fokról jön a hang (azaz a mikrofon hossztengelye felől jön), akkor a grafikon alapján magas hangok eltűnnek.
Szerintem is nagymembrános kondi miksi. Mi élőre is azt használunk. A kezdeti AT3035 majd AT4040 után kikötöttünk az AT4033-nál, nagyon prímán működik. Gondolom az olcsóbb alternatívák is hasonlóan használhatók.
Amúgy kérdés a mikrofon gurukhoz. 2 Shure Beta 58-am közül gyanús, hogy az egyik gajjra ment. Először csak fura volt, hogy nem egyformára kell betekerni a 2-t, hogy egészséges hang legyen, de akkor azt hittem az öreg Behringer pult miatt. Aztán tegnap kipróbáltuk normális cuccon, és ég és föld a kettő hangja. Az egyikből gyakorlatilag hiányzik a közép, az alja is kása. Az a fura, hogy nem rémlik, hogy bármilyen behatás érhette volna a 2 éves pályafutása alatt... Lehet ezekkel valamit tenni még ilyenkor, vagy kezdjem el ásni a gödröt?
Érdekelne, hogy a nagymembrános kondimikrofonokat vízszintesen, vagy függőlegesen kell-e felfüggeszteni. Tehát, hogy a mikrofon tengelyére, vagy esetleg arra merőlegesen érzékenyebb-e? Konkrétan a Behringer B-2 Pro érdekelne...
Amit te akarsz, ahhoz valamilyen nagymembrános kondenzátor mikrofon lenne a legalkalmasabb...
Mondjuk egy hsmc 01-es megteszi és olcsóbb, mint az sm57!!!
Sziasztok, az egyik haverom Shure SM 57-et ajánlott ének + akusztikus gitár egyszerre történő felvételéhez, de én úgy tudom, hogy azt leginkább gitárládák mikrofonozásához használják. Vagy lehet mindkettőre?
2007-11-21 18:17 |
#1652
Szerintem először egy valamirevaló hangkártyára lenne szükséged, és csak utána a kondenzátor mikrofon+előfok. Ha az alaplapi alapból megfelel minőségszinten, ne ruházz be ilyenekbe. Nem megbántásból írom, de olyan, mintha vennék 50 liter 100-as benzint, de csak bickilizni szeretnék.
Akkor szerintem a hangkártya vonal bemenetét használd és mindenképpen vegyél egy mikrofon előfokot..., vagy egy kis keverőt, amiben van fantomtáp is...
Nem fogod megbánni!
amit venni szeretnék (HSMC001), az kondi mikrofon, ezért mondtam a fantomtápot. A Shure-t visszaadom havernak. A hangkártyám integrált, de felvételre tökéletes lenne (Realtek ALC850, 7.1)...
A fantomtápnak nem előerősítés a feladata...
Egyébként szerintem nem érdemes külön venni fantomtápot...Ezekben a kis előerősítőkben általában van...
Az előerősítő felerősíti a mikrofon jelét, mert az nem vonalszintű! Tehát elsősorban az illesztésben nyújt nagy segítséget... Afantomtáp meg a kis kondikat táplálja kondenzátoros mikrofonokban... ennyi...tehát pl dinamikus mikrofonhoz nem kell fantomtáp (lehet, hogy nem is tesz jót neki), viszont azokat is illeszteni kell, hacsak nincs a hangkártyádban, normális mikrofon bemenet...
Ha integrált a hangkártyád, akkor nem is érdemes próbálkoznod a mikrofonbemenettel még ha van is rajta...
értem, de a fantomtápnak nem az a szerepe, ami az előerősítőnek? ezek az előerősítől 12e körül vannak, viszont a HSMA004 kondi-fantomtáp 6e körül, amit a HSMC001-el azonos lapon hírdetnek...
Szerintem nem ártana a mikrofon és a szgép közé egy előerősítő pl. egy behringer mic100, vagy egy Art Tube ...
ezek olcsóbbak és otthoni felvételhez nagyszerűek
ezekkel a mikrofon illesztése megoldható ügyesen...
Nemtudom! Amit haver adott kölcsön Shure PG48-at, közvetlen számítógépre kötésnél, elég nagy alapzajt vesz fel. Van egy házi készítésű mikrofonom, egy elektrét patronnal, és egy 48mikros kondival a zajszűrés végett, és kalsszisokkal jobb felvételre mint ez a 10-12ezres miki, pedig 500ftból kihoztam. Ha megrendelem a HSMC001-et és fantomtápra kötöm, azt pedig a gépre, akkor elvileg nem lesz alap zaja ill. nagyon kicsi, igaz?
2007-11-19 11:44 |
#1643
Korábban írtam, hogy elromlott nálam egy rh, de szó nélkül kicserélték. Sok barátomat lepte meg ez a márka és hozzájuk is begyűjtődtek valahogy. :)
Azóta elfeletettem megírni, hogy került már a kezembe gyárihibás nullkilométeres AT is.
2007-11-19 11:34 |
#1642
http://www.rhsound.com/
ezen az oldalon még olcsóbbak a nagymembránosok :)
Üdv! Találtam egy RH Sound HSMC001 (stúdió-kondi) mikrofont 16e Ft ért. Szerintetek megéri, és szépen lehet vele felvenni? Nem gond, a jó akusztikájú helyiség, vagy a számítógép zaj kiküszöbölése. Itt a honlap!
Üdv. Csatlakoznék az előttem szólóhoz. Nekem is 20e körüli mikrofonra lenne szükségem, otthoni ének felvételre. Dinamikus vagy kondi lenne a jobb? Egyik haverom ma adott kölcsön egy Shure PG48-at, de nem felel meg az igényeimnek. Az a baj, hogy dinamikus, és énekre inkább a kondi mikrofon a jobb, vagy mivel 10-12 körüli, ne is várjak többet tőle? Néztem Shure SM48 SLC-t ez ugye dinamikus, meg Studio Pro CM1 (kondi) mikrofont. Melyik a jobb? Vagy mit ajánlotok? Mind a kettő 20e körül van a neten. Vagy mit ajánlotok? Bocs a sok kérdésért, és a fura fogalmazásért. Előre is köszi a válaszokat! Üdv!
2007-11-18 22:58 |
#1639
Olcsón 10 ezer alatt lehet venni az RH sound kis (nem elektret) mikrofonját, amik nekem szimpatikusak voltak, de a többi nagymembrános is tetszik. A nagymembránosokból az olcsóbbik dögösebb (színez), de van, ahol direkt erre van szükség, a drágábbik viszont inkább visszafogottabbnak tűnő hangú, (inkább nem könnyűzenéhez használom) de jobban hasonlít az eredeti hangra. Kondenzátor mikrofonokhoz (már sokszor beírták ide is) jó akusztikájú terem (illetve kellőképp zajmentes) illik, mert a mikrofon a jóságával mindent vesz ( a terem hangját + a számgép és a többi zajt is).
Igények: Otthoni felvételre, nem profi, de lehetőleg zajmentesen. A hangkártya egy E-mu 0404, illetve egy laptop integrált hangkártyája. 20e nél többet nem szívesen adnék érte.
2007-11-18 21:37 |
#1636
Kérdésem lenne nekem is. Egy barátom Elektret kondimikrofonokat (Shure 16am) is használ, a keverőjén van fantomtáp kapcsoló, de mindegyik csatornára egyben kapcsol. Szerintetek kell valamit csinálnia, hogy ne menjen a 48 volt az ilyen mikrofonokra, vagy nem bántja a mikrofont ekkora áram?
2007-11-18 21:34 |
#1635
Mit használsz a mikrofonhoz? Mennyi pénz van rá? Mik az igényeid?
van:) én egy sapphire pro-t hajtok, szeretem, szép hangja van, csinál érdekes dolgokat néha, de az a szoftver balesete, vagy a gépem bohóckodik.. kontaktolj mélben, kérdezz bátran, sok jót kevés rosszat tudok mondani róla, annyira, hogy nemsokára lesz még egy sapphire pro 26os ha minden jól megy, és akkor már össz 32 sávon tudok csak ADATot venni és 16 csatonán az analóg jelet jól!
a mic100 egy "sima" csöves, fantomos mic/line előfok, dibox, amiben van egy egyszerű limiter is.
a mic 200 ugyanez, csak a limiternek van 8 presetje, és van még 7 extra "hangkép" preset, lim nélkül.szal elvileg szarabb a 200
úgy láttam, hogy nem digitális a 200-as....
sztem a fókusz mind szuper. elfelejt(het)ed a beringereket.
a
2007-11-08 20:23 |
#1630
Mi a különbség a mic100 és a 200-as között? Amúgy nekem is szimpatikus volt az előfok hangja, de érdemes a többit is kipróbálni vásár előtt. Amúgy, ha jól alakulnak a dolgok, egy Focusrite Saffire Pro 26i/o vagy egy Focusrite OctoPre LE szerencsés gazdája leszek. Ezekről van valakinek valami tapasztalata?
igen, én is tapasztaltam egy kis tompaságot. zaj mondjuk nem volt jelentős.
de meglepően "meleg" hangja volt a MIC100-nak. van is odahaza, olyan mindenes!
ha kell, adok egy mic200-at, van nálam egy zsírúj, nincs időm kipróbálni....
Elfelejtettem megírni, hogy egy hangszerüzletes ismerős adta kölcsönbe kipróbálni a Behringert.
2007-11-08 11:02 |
#1626
Emu1820m-es kártyával próbáltam összehasonlítani az Emu és a Behringer előfok hangját. MD421-eket próbáltam első körre. Azt tapasztaltam, hogy kissé tompább volt a hangja a mic100-asnak és rendesen feltekerve a gaint olyasmi zajt hallottam a mic100-asnál, mintha a kondi rendetlenkedne halk pukkogások és kissé egyenetlen alapzaj formájában, de elégé halkan. Másik ejlölt, amin gondolkodtam, az egy presonus tubepre. Ha van valakinek bármilyen tapasztalata vele, kérem ossza meg.
Azt szeretném megkérdezni, hogy próbált-e valaki Behringer Mic100-t és mi a véleménye róla. Szerintetek ez a Behringer sikerült vagy szerencsétlen próbálkozása?