Tudtommal több ilyen is van...
Én is használok ilyesmit, igaz nem kimondottan szimfónikus cucc, de van benne az is (Sonik Synth 2). Azt hiszem a Miroslav Philharmonik nevezetű program is ezt tudja.
Hali Srácok! Tudom, hogy nem kimondottan stúdiófelvételes kérdés, de azért hátha tudtok segíteni.
Érdekelne, hogy van-e olyan plugin, esetleg külön progi, ahol ilyen DFH, Grand Piano, stb. mintájára szimfónikus zenekarok hangszereivel lehetne bűvészkedni? Mi a program, plugin neve?
Van egy nagyon jó masterelő plugin Izotope Ozone a neve.
Ebben van egy csomó gyári preset, de kézzel is lehet állítgatni.
Töltsd le, és próbálgasd a preseteket, pl a "CD Master" nevű segít ezen a problémán.
Ez alapjában véve azért van, mert a mai zenei anyagok kompressziója szinte "végtelen". A master részben található plug-in-ekkel, elsősorban a többcsatornás kompresszorokkal tudsz a dinamikán módosítani, de ebben az esetben törvényszerűen elveszik a zene dinamikája.
Sziasztok!
Valószínű, hogy elsôsorban a zenei stúdiós kollégák fognak tudni válaszolni a kérdésemre (persze minden hozzászólót örömmel veszek)
Tehát:
Én Logic Pro 8-at használok. Az itt elkészült zenekari felvételeink mindegyikét a master out"-on 0 db"-re húztam, tehát a maximális kivezérlést a logic-ban beállítottam. A problémám az, hogy ezek az elkészült zenei projektek minimum 30-40%-al halkabbak, mint akár a rádió adásaiban szóló zenék vagy mint a gyári CD-k, ahogy azok hangerôben szólnak. Stúdiósok biztos tudják, hogy mit, hol és hogyan kell beállítani ahoz, hogy a saját felvételeinken a hangerô ne maradjon alúl egy gyári CD hangerôjéhez képest.
Kérdésem és egyben kérésem az lenne, hogy ha valaki meg tudná nekem mondani az orvoslását ennek a dolognak, hát finoman szólva is bakot ugranék örömömbe!!!
Kíváncsian várom a megoldást!
Köszönöm!
Mindenkinek szeretetben gazdag, békés és áldott karácsonyt kívánok!
otthon és máshol semmi de semmi baja nincsen.
kifogástalanul működik bárhova dugom - mint a csajom.
de akkor hogy lehet hogy a stúdióban nem megy, más erősítő viszont igen. ez az ac/dc para ez mit takar? és hova állhattam ki a főfázisról?
és amikor otthon ezután kipróbáltad, dzsalt rendesen? lehet hogy AC DC para van? vagy direktbe az egyik főfázisról álltál ki? azt is el tudom képzelni hogy a trafó nem műxik rendesen.. vagy az egyik meleg/hidegpontja nm jó az erősítő 220as bemenetének?
csőfűtéssel egyáltalán nem volt gond, amúgy úgy tudom az ENGL ezen modelljében van egy rendszer ami jelzi ha valami gond van a csövekkel. van két led az elején V1, V2 felirattal aminek a feladata elvileg, hogy az ilyeneket jelezze.
ha kevés lenne a hálózati fesz a többi erősítő sem lenne jó, de mégha 200v is lenne akkor sem lenne annyival halkabb, viszont a csövek nem fűtődnének fel rendesen
igen fej. ugyanazzal a setuppal használtam mint itthon.
kipróbáltunk vele 3 féle ládát, minden kábelt lecsekkoltunk/megcseréltünk és elképzelni sem tudom hogy mi lehet
nem üzemeltem be hirtelen, vártam hogy felmelegedjenek a csövek, nem hajtottam meg hirtelen, mindent ugyanúgy csináltam vele mint itthon és ezt már másodszor csinálta.
Be kapcsoltunk egy Hiwatt 100 tranyós fejet azzal semmi ilyesmi gond nem volt.
A következő a szitu: van egy erősitő ENGL fireball, csöves 60w
itthon minden rendben van vele teljesen jól működik.
Levittem a stúdióba ahol a hangerejének kb. a 80%-át elveszti beüzemeléskor - azaz nem szólal meg rendesen- halk! de tökre!
Van valakinek bárminemű elképzelése, hogy mi lehet a probléma?
A stúdió egyelőre félkész állapotban van, a fűtés elég gyér: 17 fok volt ma. okozhatja ez a gigszert?
esetleg a nem megfelelő áramellátás?
4000 Wattig engedélyezett a helyen az áram felhasználás. egyéb ötlet?
kérdés, hogy kell-e a kettőnél több bemenet, és a mikrofon-előfokok..
1616 van az egyik tagunknak, biztos hogy megbízható cucc, különben tudnék róla, ha nem :)
nekem 0404 PCI van, eddig tökre elégedett vagyok vele, a próbahelyünkön még sok is...
Hát igen, a br1200 ellen szól a 16bit 44.1 khz meg a gyenge szerkesztés, meg bővithetőség hiánya. Viszont egyben van, nagy meglepetés nem érhet.
Kinéztem az e-mu 1616-ot, meg a focusrite saffire 1/0 és pro 26-ot. Vélemény?
egy időben lennének felvéve a hangszerek?
tehát soksávos kell?
mondjuk a dob eleve lefoglal vagy 8-at, de kérdés, hogy milyen szintű felvételt akarsz. ha komolyabb kell, akkor úgyis egyszerre egy hangszer (mivel gondolom nincs külön feljátszótermed mindenre), a dob meg vagy így, vagy úgy..
miről olvastad, hogy nem műxik? segíthetne valaki, aki nem én vagyok, és tényleg ért a stúdiózáshoz legalább amatőr szinten... :) én az ilyen "kompakt hardver" dolgoktól idegenkedem, nem látom, hogy valóban úgy hozzá lehet nyúlni egy sávhoz, vagy bármihez, mint azt számítógépen lehet.. ráadásul olyan felhasználóbarátul.
Az a bajom ezzel a hangkártya dologgal, h mindenhol csak azt olvasom,h ez se az se működik. Megbízható cucc kellene. Hangszerek és ének élőben mindig, dob élőben vagy mintáról. Hamis és pontatlan hangok javítása. Ennyit kellene tudni.
előrebocsátom, hogy tökre nem értek hozzá, csak érdekel engem is. mi a cél? egyszerre soksávos felvételi lehetőség kell?
nekem mindig használhatóbbnak tűntek a PC-s (bocs: számítógépes) kártyák, mint az ilyen (Br1200) önálló csodakütyük. sokkal szabadabb... egy 8 sávos jóféle hangkari 100 körül megvan, ha csak sztereó kell, olcsóbb, szoftver meg rengeteg.
most pedig jöjjenek a tapasztaltabbak!
Emberek! Szeretnék itthon meg a próbahelyen felvételeket készíteni. Esetenként élődobbal.
Van egy régi p4 gépem meg 14db Szt. Istvánnal díszitett papírfecnim. Mi jön ebből ki? Mikik , pod,előfokok stb. vannak. Komplett cuccokat+progr. ajánljatok ami már bevált. Roland br1200 milyen alternatíva?
hi.kezdő vagyok és a cubassel kisérletezem, kész a felvett anyagom de nem tudom h birom véglegesen mp3ba vagy más formátumba konveertálni..most cpr-be van
esetleg tudnátok segíteni?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha veszek egy Behringer C-1-es mikrofont és mellé egy Edirol UA-1EX - USB-AUDIO INTERFÉSZ-t, akkor ezekkel már fel lehet venni, viszonylag jó minőségű éneket? vagy kellene más is hozzá? Mert eddig csak asztali mikrofont dugtam egyenesen a hangkártyába és úgy elég béna volt a hangzása.
NE az FX-return-rol,
hanem a send-rol szedd le a jelet.
Vegyel egy Hughes&Kettner Red BOX pro-t.
(Ladaszimulacios D.I.BOX), es azt kosd
az FX-send es a gep bemenete koze.
Sajnos csak miksi jelszinted lesz ezzel a kutyuvel.
En igy hasznaltam a Marshall Valvestate
kombom, csak elofoknak.
Ha megelegszel szofveres szimulacioval,
de az nem megy realtime, akkor sajnos eleg
fosul fog szolni, amig ra nem kerul a plugin.
Üdv
Szeretném kérni a nagytudású sporttársak véleményét/tapasztalatát szaxofon rögzítéssel kapcsolatban.
Milyen mikrofonnal érdemes, inkább dinamikus vagy inkább kondenzátor?
Ha bárkinek építőjellegű hozzászólása van, arra nagyon kiváncsi vagyok!
Köszi
Egy számomra fooradalmian új (vagy éppen forradalmian hülye ) ötletem támadt! Nagyon szeretem a fullcső fejem torzítását, de nem szeretnék keverővel meg mikrofonozással vajúdni, inkább bíznám a hangfalszimulációs programokra a dolgot. A fejben nincs line out, a hangfalkimenetre rákötni a gépet túl durva lenne, de milyen lenne az, ha az effect returnon keresztül venném fel a gitárt direktbe pc-re???
Hellósztok! Véleményetek szeretném kikérni :) lehetőségem lenne megvennem áron alul egy yamaha uw500at..de nem tudok mihez hasonlitani és annmyira nem is értek hozzá..szóval mondanátok róla pár szót??megéri?jó cucc? köszii.
Eladó egy APHEX XA-661-es tubessence expressor (kompresszor/limiter),Egy LEXICON PCM80-as effectgép, egy PITCH-FX egy DUAL-FX egy POST-FX algoritmuskártya (PCMCIA).egy SONY MZ1 prof.MD felvevö.Zörej-atmoszféra archivum (LUCASFILM)md-n és daton.XLR-JACK átalakitók,kábelek.RIMOWA alu hordtáska.
Tel:06 30 386 2772
Van esely. Van itt egy regi gep (1.2Ghz), megnezem...
A beepitett VIA kartya tobb monitorkent uzemel.
Egyszeruen ki kell valasztani a masodik kepernyot,
es ra kell nyomni az
"asztal kiterjesztese erre e monitorra"
jelolonezetre, es VOILA!!!
MInden laptopon van dsub monitor kimenet,
de szerintem arra csak azt loki ki,
amit a sajat kepernyojere is kitesz.
A ket kimenetes videokartyak eseten
a beallitasoknal tudsz valasztani,
hogy a masodik kimeneten, jobbra-balra-
fel-le terjeszted ki a kepmezot a masik
monitorra, ezeket fullscreen-ben egyutt
hasznalja, vagy kulon. Illetve a harmadik
lehetoseg, hogy csak clone jelenik meg.
Ha mar mukodik, mar csak meg kell keresni,
hogy at lehet e kapcsolni mas modokba,
vagy egy kepernyokent kezeli az egeszet.
hello borzas!
szrintem se kell keverő.
Én valami normális firewire interfészt javasolnék neked(mivel laptopozol). Olyan kell amin van rendes előfok.
Annyiféle van már, és jön a nagy kérdés, hogy milyen árfekvésben gondolkozol...
Az alábbiakról tudok nyilatkozni ha érdekel:m-audio 410, presonus firepod, motu 828mkII, ff saffire pro26. Mindegyiknek van előnye, hátránya...
msn vagy?
Jó estét mindenkienk!Össze szeretném kötnia laptopomat egy régi sz.gép monitorral hogy lehet megcsinálni.És hogyan lehet beállítani azt hogy eggyik képernyőn a felvett sávokat lássam,a másikon pedig a keverő pult panelt?További szép estét!
Sztem neked nem kell keverő. Miksi inkább AT2020 (elég sokan dicsérik), inkább egy komolyabb csöves előfok kellene ilyesmihez (ha jól emlékszem Universal Audio vagy hasonló van 100 körül, de az már túl jó :) Olcsóbban az ART csöves előfokokat szokták javasolni. Az USB sztem nem lassú (USB 1.1 elvileg 8 sávra elegendő sávszélességgel rendelkezik). M-audio vagy EMU előfok ebben a kategóriában jó. Bár az Alesis, Tascam stb. előfokokat is megnézheted.
Hello. Tanács kéne.
Kölcsönkapott cuccokkal való molyolás hatására kitaláltam, hogy jó lenne egy kondimikrofon-keverő-analóg-digitál átalakító hármasra beruházni. Az ár-érték arány igen fontos lenne, főleg az ár:)
Most a következő összeállítás van a laptophoz kapcsolva, nagyon elégedett vagyok vele (az USB lassú, az a rákfenéje a dolognak, de azonfelül odáig vagyok a cucctól, meg vissza):
Behringer B-1 mikrofon
Behringer UB1002 keverő
M-Audio Audiophile USB
szóval nekem ez is jó lenne akár, bár fájni fog kiadni rá a pénzt, ha sor kerül rá, gondoltam megkérdezem, hogy ebben a kategóriában van-e valami tuti megoldás.
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy használt -e valaki stúdióban Line6 Flextone erősítőt, akár vonalból, akár kimikrofonozva, akár kombinálva. Valamint írnátok minél több véleményt? Elsősorban koncertezésre használnám, de szeretném, ha stúdióban is megállná a helyét. Esetleg felvett dolgokat tud valaki mutatni? Bármilyen véleményt szívesen fogadnék. Köszi szépen.
tudnátok mondani kifejezetten olyan programot amivel élethű dobhangot lehet csinálni?
vagy akár a guitar pro-ban megírt dobot, mármint midiben meg lehetne oldani, hogy élethűbb legyen?
Sziaszok! Stúdiófelvételhez szeretnék új vagy használt fülest, a keretem 20 ezer forint. Mit ajánlanátok? Én kinéztem egy AKG K 141 Studio fülest. Köszönöm előre is!
Azért mert nem veszik olyan sokan nálatok azért még nem rossz monitor az RP8. Vagy csak én fogtam ki egy olyan párt, ami nekem működik rendesen?
Tudom, hogy össze lehet nálatok hasonlítani több hangfalat, de én nem hallom olyan rossznak az RP8-at, sőt
Tudom, hogy a külföldi felhasználói vélemények sem mérvadóak, bár nagyobb a merítés, de nem mondanak rosszakat róla kint sem a felhasználók. Az SOS magazin is egy korrekt monitornak írja le a cikkében.
Ár/érték arányban nagyon jó monitor. Természetesen mindenkinek más tetszik.
semmi más feladat nincs, csak össze kell ?ket hallgatni, és rögtön kiderül mit tud a KRK RP8......ez nem fórumtéma, de ha már itt tartunk, szerintem az egyik legrosszabb ma kapható hangfal.
a BX8-at kár leírnod úgy, hogy nem hallottad. ezt kivételesen eltalálta az M-Audio (véletlenül vagy direkt: ez most mindegy). Az E-Mu kicsit még precízebb annál, kevesebb méllyel ugyan (bár ebben a kategóriában mindnek kevés mélye van), de a zenét úgyis középre kevered (jobb esetben), tehát els?sorban annak kell rendben lennie.
EMUt csomagba is lehet kapni subbal együtt, úgymegaztán....
én a KRK RP8-at nagyon rossznak hallom, gyakran tönkre is megy sajnos. a boltunkban tartottuk, de már fontolgatjuk hogy megszabadulunk t?le, mert A/B összehallgatás után valahogy senki nem akarja megvenni.
az M-Audio BX8a nagyon korrekt, f?leg hogy jelent?sen levitték az árát, a PM-5 meg egy igazi sztár jelenleg, A/B tesztekben kiüt mindent az árkategóriájában.
Sziasztok! A következőt csináltam: Reason3 slave módban Cubase sx-hez. A Reason-ben megírt 2 ütemnyi "dalt" le szerettem volna keverni audióba, ezért beállítottam az sx-ben a lokátorokat (kezdőpont-végpont) kvantálva nyilván, majd mixdown. A projekt 44.1 kHz - 16 bites. A létrejött audió fájlt (mp3-má kevertem le) importáltam egy másik 44.1 - 16 bites projektben és azt tapasztaltam, hogy pár tized másodpercet a végén nem kevert le. Így azzal tudtam csak operálni, h a végpont lokátort továbbhúztam a végénél egy kicsit (<-- 10-20 próbálkozás után meglesz, h mennyivel kell arrébb húzni), és úgy kevertem le. De ez azért nem normális. Gondolom... Ha valaki tud, segítsen! Köszi! (sb live kx-szel van a gépemen, ha ez segít. Nem tudom...)
sziasztok!
otthoni felvételeket szeretnék csinálni és a segítségeteket kérném mert lövésem sincs hogy kéne elkezdeni. egy másik fórumon ajánlották az acid pro szoftvert ajánlották, de nem tudom hogyan tovább
Szeretnék kérni segitséget valakitöl.
Jó lenne ha kaphatnék valahonnan egy Cool Edit, vagy hasonló (nem demo) szoftvert.Mást nem ismerek,de ez tökéletesen megfelel nekem.Ha valami alternativát kaphatnék megköszönném.
Mail.
kelemen.arpad2@chello.hu
0620/490-2492 tel sms.
Köszi szépen elöre is.
Szerintem vedd meg annyit simán megér! Ha nem tetszik eladod annyiért! Szerintem amire írtad, hogy kell tökéletes...
Nem kell ágyúval verébre lőni, ha érted mire gondolok...
használtan kb 8 ropiért se lenne jó bolt? És azért azzal én is tisztában vagyok, hogy nem messze helyettesít pl egy Alesis stúdió előfokot, DE nem is az az árkategóra.
én ezek közül leginkább a KRKt ajánlanám, bár viszonylag kevés mélye van, Gaben barátom dzsanázza jól a KRKka, kérdezz utána, keresd itt a fórumon! az emu a második helyen, és legkevésbé a m-audiot javaslom, mert ahhoz még sok szerencsém nem volt, de félek a márkától eleve, bár ha diszkót akarsz keverni akkor arra tuti hogy jó:)
Srácok, otthoni "stúdiózgatáshoz" (bass gitár, ill ének felvételhez) mennyire használható ez a kis Behringer kütyü? Erről mennék közvetlen kis SB live hangkariba
különben vannak ilyen oldalak, amik azzal foglalkoznak, hogy a számítógépet hogyan lehet alkalmassá tenni a zenélésre. Asziszem a Focusrite oldalán is van ilyesmi..
ezek a macintosz (Macintosh) programok általában OS X névre hallgatnak, ez mivel egy oprendszer, fel lehet nyomatni őket sima PC-re is, persze nem fog ugyanúgy viselkedni mondjuk a terhelésre mint egy Powermacre nyomatott os, de ez érthető, arra fejlesztették ki a szerencsétlent. fordítva ugyanígy működik: nekünk pl. a macbookon is van windows, de picit mégis másként reagál sok dologra, lévén hogy intelekre fejlesztették a windózt jól. Szerintem kísérletezni nem érdemes vele, de ha mégis megtennéd, az eredményre kiváncsi lennék, kiírod majd ide?:)
Sziasztok egy kérdésem lenne,vannak nagyon jó studio programok pl:Logic Express8 ami csak Mac-en fut,A Macintos programot nem lehet valahonnan megszerezni-megvenni?Vagy csakis az Apple sz.gép része?