Ja-ja, mindig tanul az ember, mindenből. Párszor én is bemerészkedtem - tapasztalatszerzési céllal - tőlem egyébként igen távol eső popprodukcióba. Tanulságos.
Jaja, ez ilyen nagyon konszolidált pop-akármi, ráadásul az összes bevétel jótékonykodásra megy. Nem az én zeném egyátalán (bár azért van egy-két szám, ami azért rendben van), de ilyet azért még nem csináltam soha, úgyhogy nagyon élvezem.
Meg legalább nincsenek részegek, akik belehánynak az erölködődbe...
10 este megy majd a cucc, és mind fel van véve videóra rendes stábbal. Majd tolok fel YouTube-ra mindenképpen.
Ilyen fél-amatőr cucc az egész, de nem annyira gagyi, tényleg...
Revelation RJT60, Angliából. Régi nagy kedvencem, a Jazzmaster (és formailag a Jaguar) kópiája. Egyelőre nagyon bejön.
Az ebayes topikban már leírtam az első benyomásaimat.:)
Videó becsapós lehet.
Nekem van egy moddolt GCB95-öm, egyidőben volt egy Vox-om is. A Voxot adtam el...Most meg a Dunlop pihen a dobozban, egy WH10 szorította ki.:)
A kérdés után néztem összehasonlító videót, v847 vs GCB95, az alapján amit hallottam azt mondtam a vox jobban tetszik, ha lehet ezekben a videóknak egyáltalán hinni.
Köszi amúgy.
A Dunlop-ok közül csak a Hendrix-et ismerem. Az kurvajó, sokáig csak azt használtam. A Vox nekem egy kicsit jobban bejön, valahogy olyan kiegyenlítettebb nekem, de ha valaki azt mondaná, hogy holnaptól csak Dunlop-ot használhatok, akkor sem sírna a szám.
Majdnem 3 hétig nem voltam otthon, úgyhogy a hétvégét azzal töltöttem, hogy sorba előszedegetem a gitárokat, és mindegyiken pengettem egy kicsit. Kibaszott jó érzés volt megint komponálgatni egy kicsit egy hosszabb szünet után.
Nincs kedvenc gitár. Mindig az tetszik a legjobban, amelyik épp a kezemben van.
Japán sor:
USA sor:
És a bonus USA, ami még nem volt meg a fenti kép idején:
üdv https://www.youtube.com/watch?v=EInM0vyr4XE a videóban szereplő bach márkával találkozott e már valaki ? Esetleg tudna e róla valami véleményt mondani megállná a helyét egy vintage vagy egyéb 50-60eft körüli márkával szemben ?
Mindenki máshogy működik. Én akkor érzem magam biztonságban a szinpadon, ha csak a gitárba kapaszkodom és nézem a kollégákat, vagy a zsürit. Ha a szememmel bármilyen írott jelzéseket kell követnem, akkor már megoszlik a figyelmem és könnyebben támad zavar. Szerencsére a dallam, szöveg végeket, részeket elég jól megjegyzem. ha néha van egy-egy kapufa, az engem kevésbbé zavar, mint ha végig az írásra kéne figyelnem.
Nem hagyományos kottából játszottam, hanem csak az akkordok voltak felírva. Nekem issonyat macera sok számot tudni egyszerre fejből, főleg olyanok, amiket amúgy nem szeretek és nem tanulnék meg.
Ráadásul ebben a műsorban minden mp-re ki volt számolva, és az volt még felirva, hogy mikor hány mp-et kell várni, milyen belépőre, meg ilyenek.
Nem ez az én műfajom, de azért élveztem nagyon, hogy ilyet is csináltam.
A Schecter topik kicsit kihaltnak tűniek, ezért fordulok hozzátok.
Van-e valakinek személyes tapasztalata a Schecter Tempest Extreme gitárral?
Elsősorban amire szánnám: rock, heavy metal, metal.
A formája miatt tetszik nagyon és sajnos a Custom-ra nincs pénzem, ezért esne a választásom az Extreme-re.
A pickupok idővel cserélve lennének.
Egy Line6 POD XT Live multieffekttel használnám.
Mennyire fogom érezni a különbséget, ha mahagóni testről váltok hárs testre?
Szerintetek megéri az árát?
Esetleg koncerten is megállná a helyét?
Én nagy kottaállványra felrakom a laptopot.
Kb hasmagasságba,hogy ne takarjon túlzottan.De csak vész esetére...általában nem szoktam kinyitni.
Am nagyrészt nálunk is tableteznek...legjobb.Kicsi,kompakt,és 1 millió kotta,szöveg meg még egy kis pornó is ráfér,ha zene közben elkezdenél uncsizni.:)
Én egyszer játszottam kottákból egy próba nélküli bulin - bál volt, Illés, Hungária, egyéb hasonló szarok - hát mire a szememmel rátaláltam az ismétlésre, szekundóra, stb - a zenekar már mindig egy ütemmel előbbre járt. Azóta csak fejből vagyok hajlandó játszani akárhány számot is. Ha nem tudom még, akkor adott helyen csendben maradok, vagy valami harmóniailag stimmelő dolgot tolok. Sokkal biztosabbnak érzem így magam papírok nélkül, csak a zenére figyelek. ( Egyébként ismerem a kottafejek varázslatos világát )
ADA MC1 midi kontroller
Laney Klipp 4x12 G12T75
Hughes & Kettner Tube100 + MSM1 (EL34)
SKB keskeny 3U rack
Boss SD1 Super Overdrive
Rauley Midi 2x2 Looper/Switcher
Alesis Quadraverb Plus multi effekt
Roland PSB230EU 9V/2000mA táp
Jackson PS6-T Kelly (Seymour Duncan SH1N-SH4)
A hangolo 2 okbol van:
1. a peterson sokkal pontosabb, a helix egyik gyenge pontja a hangolo pontossaga szerintem. Bar lehetseges, hogy mar javitottak a frissitesekkel rajta. A peterson hangolok pontossagat pedig imadom.
2. minig van nekem egy direktbe kotott hangolo a rendszeremben, mert igy jatek kozben is ellenorizheto, ha a szinpadon nem is hallom jol. Sokszor csak azt hallani, hogy valami nem tokeletes es jatek kozben fulre a zajban nem tudnam korigalni maskeppen. Raadasul sokszor valtoztatjuk e- rol drop d-re es mivel en kezdem a dalokat, neha korigalnom kell itt is, szoval nagy segitseg nekem.
A BD2
A helixben a drive resz kimondottan jonak mondhato, de menet kozben allitani a parametereken, sokkal bonyolultabb, mint egy analog cuccon. Raadasul a BD2 ezzel a moddal szerintem zsenialisan szol ,nagy kedvencem. A helixet en amugy csak akusztikus gigeken hasznalom altalaban, mert ott nem lehet hangos alap a hatam mogott es a hely miatt a helix tokeletes. En szeretem, ha hallom a hangfalamat a szobaban. Ezeken a gigeken kell egy nagyon jo akusztikus hang es egy jo blueses strat hang. De hasznalom a helix drivjait is.
Es meg egy ok, hogy felszabadult a BD2-m az analogman erkezese miatt. Az egy teljesen mas kategoria. Eladni nem akartam es a helixel nagyon jol dolgozik egyutt. Szoval ennyi.
Hogy jo helyen dolgozok vagy sem, azt nem tudom, de hogy nagyon sokat azt igen.
A helix nem rossz cucc, de sokat kell vele dolgozni, hogy jol szoljon. Szerintem nem eri el a kemper szinvonalat hangilag, de hasznalhatosag szempontjabol verhetetlen. De folyamatosan fejlesztik es mar most komoly szinvonalat kepvisel... Viszont az analog cuccot jobban kedvelem, es ha van lehetosegem igyekszem az erossitoket hasznalni. Az azert egy mas kategoria. Legalabbis a szinpadon az erzes jobb, az hogy a PA-n mit produkal azt nem tudom. Alltalaban mind a 2 cuccot dicseri a hangtechnikusunk.
Állítólag használható a tremolója.
Persze az olcsó cuccok gyorsan örexenek.
Az is számít, h mennyire kímélte az előző tulaj.
Úgy állt maga a gitár Epiphone kategória.
Sziasztok! Érdekelne kinek mi a véleménye egy Kramer Assault 221 gitárról, ami most alkalmi áron elérhető számomra(60 ezer). Előre is köszi a segítséget, tulajdonképpen a floyd aggaszt...
Hol kezdjem..? Első Marshallom ...
Túl a huszadik erősítőn vmiért eddig kimaradt...
Ha az előző ENGL 315-höz hasonlítom, mindenben jobb.
A tiszták nagyon meggyőzőek, rendes csövi dinamikus tiszták. Van saját gain potija,
de középen nekem jó. Már majdnem olyan jó mint egy Laney LC, persze más. :)
A triode mód lefelezi a 15w-ot 7,5-re, de nem romlik a minőség és így is elég 7-es hangerőn.
A drájv az elején szétcsúszott kemény-kráncs, de 8-9-nél olyan emberes, harapós királyság lesz
amivel rendesen lehet zúzni. Klasszik metál témákat röhögve, bármit.
Van egy ts808-on alapuló, csak kicsit modernebb boost pedálom, azzal kevertem ki egy űberfasza kráncsot
a tiszta csatornával, így meg van a három csatim.
Kicsit hozzá kellet álljon a fülem a sok modern szand után, de egyszerűen verhetetlen.
Csak jót tudok mondani - nem érdekel, h nincs vonalkimenet, meg loop, meg nem olyan modern,
mint egy 6505 - de a maga világában nagyon jól hozza, amit kell.