Ezt Ádámka írta: Halika szerintetek megvegyem ezt a Powerstate-tbasszusgitár erosíto
100 W teljesítményu basszusgitár erosíto hétsávos hangszínszabályozó rendszerrel, Line kimenettel, Standby kapcsolóval. Az 1-es bemenethez tartoznak a hangszínek, a 2-es bemenet átmeno csatorna. A VOLUME1 és a VOLUME2 (bemeneti hangero) potméterrel illesztheto a bemeneti jelszint az eloerosíto optimális üzemeltetéséhez. A hangszínrendszer tervezésénél fontos szempont volt, hogy a potméterek középállásánál lineáris legyen a jel átvitele. Ennek megfeleloen semmiféle elokorrekció nem lép fel a potméterek 0 dB állásánál (közép állás), a bemeneti jel változatlan ,,hanghu" formában jut a hangszóróra. (Ennek akkor van elonye, ha valamilyen effekten, vagy multieffekten keresztül csatlakozunk a bemenetre.) Az erosíto hangszínrendszere két csoportra különítheto el. Az elso a TONE alá tartozó rész, ami 2 potméterbol áll. A második az EQUALIZER, ami egy ötsávos grafikus equalizer. A TONE hangszínrendszer a LOW és a HIGH potméterekbol áll. A szabályozási tartományuk +-12 dB az 50 Hz alatti, ill. az 1 kHz feletti tartományban. A hangszínrendszer második része az 5 sávos grafikus EQUALIZER. A sávközépi frekvenciák sorrendben 50 Hz, 150 Hz, 500 Hz, 1.5 kHz, 4.5 kHz. A potméterek szabályozási tartománya +- 20 dB, ami +- 10 szeres emelést vagy vágást tesz lehetové. A MASTER potméter a végerosíto elotti közvetlen hangeroszabályozást végzi. A LINE OUT kimenetre a jel a MASTER potméter elol kerül. Az erosítohöz csatlakoztatható külso hangfal minimális impedanciája 4 ohm. A PB100 basszusgitár erosíto egy 8 Ohmos hangfallal 100 W zenei, 80 W szinuszos teljesítményt ad le. Egy 4 Ohmos hangfal csatlakoztatása esetén a leadott zenei teljesítmény 120 W, a szinuszos pedig 100 W. Az erosítohöz a következo hangfalakat ajánljuk: 1db. vagy 2db. BASS BOX 1x15", BASS BOX 2x12", BASS BOX 4x12", (lásd HANGFALAK menü).
Ezt rockerviktor... írta: Elvileg a Powerstate ládákban Celestion hangszórók vannak, tehát rossze egyáltalán nem lehet, sot az ára is ezt mutatja. A Behringerben meg Behringer hangszóró van...
Ezt laja írta: Ja, királyság, ahogy kinéz. A következo képet úgy csináljátok, hogy be van kapcsolva a cucc, és inkább vaku nélkül, hogy az elolap ne tükrözodjön vissza :)
Ezt rockerviktor... írta: Hehh, oks akkor majd csinálunk pár fotót! Hangjáról nem igazán tudnák hangmintát csinálni, de hát vannak videóink zenekarral, majd ott hallható lesz :-) Egyébként zsír kis cucc, és valszeg, lesz majd egy home made elolapja, amivel még jobban fog kinézni, ellátva a saját márkajelzésemmel :-D (Egyébként ez komoly! A ládámon is rajta lesz.) Szóval akit érdekelnek a videók: www.satriani.uw.hu Még ez az erolködo nem szerepel rajtuk, majd most vasárnap!
Ezt leo sunshine írta: Ennek a fejnek egy titka van: kell hozzá konténer, meg évente átnézetni. egyébként tök jó hangja van, nem metál, de ha egy pedált eléraktok, elég torzítás kijön belole, a tisztája meg egész jó. Olyan 70-80 körül már lehet használtan kapni, annyit tuti megér. Van egy powerstate ládám is, egy 4x12 V30-as hangszórókkal, teljesen jó, triplexxx fejjel használom. Lehet jobbat is venni, de minimum másfélszer ennyiért.
Ezt rockerviktor... írta: Igen attól kicsit én is félek, hogy valami baja lesz... Sokan mondták, hogy nem igazán megbízhatóak a Powerstate cuccok... Reménykedjünk, hogy nem lesz vele sok gondom... Egy konténer mennyi lehet hozzá, és hol lehetséges kapni? (A biztonság kedvéért...)
Ezt Raul írta: Ez lopás lesz,vazze!!! :DDDDDDD Majd azt hiszik,te csináltad az erölködot,és kérdeznek mindenféle szakmai dolgot! :DDD Én csak arra rakok saját márkajelzést,amit én csináltam!
Ezt rockerviktor írta: Természetesen nem az lenne a célom vele, hogy saját munkámnak tuntessem fel, mert még egy konzervet is nehezen tudok kinyitni, nemhogy egy erosítot megépíteni :-) Egyébként csúszik a védjegyem, mert nem tudok választani a rengeteg lehetoségbol... Végülis igaz, rosszul fogalmaztam! Nem márkajelzés, hanem névjegy ;-)
Ezt rockerviktor írta: Nekem most két lehetséges felirat maradt, de nem rakom be a képet, mert annyira jó, hogy ellopják :-D Annyit tudsz segíteni, hogy láda elejére vászont hol lehet kapni, és kb mennyibol jön ki?
Ezt rockerviktor írta: Jah és egy fontos kérdés!!! Az ha eddig nem volt vászon a ládán, és most teszek rá, az nem tompítja a hangot? Nem vesz el a magasakból? Vagy csak annyira minimálisan, hogy elhanyagolható?
Ezt rockerviktor... írta: Mindenki jobbat szeretne... Én is boldogabb lennék egy Peavey JSX-el... :-) Csak hogy ennyi pénzem van, és kurva jók ezek a Powerstatek, foleg ennyiért...
Ezt rockerviktor... írta: Igen, ha a Classic 503 fejre gondolsz. Egy kétkapcsolós nyit-zár kapcsoló kell hozzá. Ugyanúgy muködik, mintha az erosíton nyomkodnád a kapcsolókat.
Ezt Petya írta: Nem tudom ti hogy vagytok vele,de most 1-2 koncerten túllépve kicsit változott a véleményem a powerstate-rol.jelenleg egy pgt100 fej 212celestion láda ,meg gt8,és egy kurva jó japán jackson ps4 performer a hangszerpark.a hangcucc multival marha jól szól nagy a hangereje,és ahhoz amit én játszok(trash core) ez a konfig nagyon jó hangot produkál.volt már olyan,hogy az utánunk játszó zenekar egyik gitárosa megkért,hogy had játszon a cuccomon a Marshall kombója helyett:)))
Ezt Snakepit írta: Na ugyanez van nekem is majdnem. Jackson helyett Ibanez RG320, PGT helyett PG. Ereje az van a cuccnak, a GT-8 meg meghozza a hangját is. Metáltól a Rock-ig megfelel a szeró.
Ezt Oceans írta: Nekem vagy 4 éve volt egy Powerstate PBT-160-as kombóm, szerettem, mert megbizható volt, és egész jól hallottam mindig, koncerten is... Nem szólt szépen a gyári garry hangszóróval... Aztán vettem egy elso szériás fejet, hírtelen kezdett jól szólni celestionokkel :)))) Most megint vettem egy PBT-160-as kombót a próbaterembe 55 rongyért, sajna ezis garrys :( Az eq nálam tök egyenesben áll, a tone szekcióban is csak a közepeket (para-mid) vágom meg 1 khz környékén, úgy elfogadható, egész hangszerhu a megszólalás, van dinamika is... Az elektroncso szép aurát dob a hangra, bár hangszórócsere után kiderül, mi is a helyzet, szerintem az igazán dinamikát mégegy 15"-ös ládával és egy kompresszorral tudnám elocsalogatni... Magyar termék, egyfélét tud, sajna...
A teste hárs, a fedlapja koris. Egyszer olvastam egy cikket a korisrol: Állítólag a mélyebbre hangolt gityóknál adja ki azt a jó tulajdonságát, miszerint elnyeli a lehangolás okozta “káros” frekvenciákat. Nemtom…biztos. De a hárs/koris párosítás jónak tunik, mert D-re hangolva is nagyszeruen szól a hangszer. Az INF pickupok jóval késobb kerülhettek bele a 320-ba (fogalmam nincs mikor...), mert 2002-ben még Powersound humbuckerrel szerelték oket, számszerint kettovel. Az enyémben is ilyenek vannak és a közhiedelemmel ellentétben ku*va szépen szólnak. 2004-ben kijött egy RG320 DXQM jelzésu modell esetleg abban már INF van, de ezt a témát nem vágom. A Wizard II nevu jávor nyak kényelmes, vékony, jó rajta játszani, testhez csavarozott. Ami egy picit zavar, hogy a rózsafa fogólapba jumbo bundokat tettek az arany középút helyett. Így lassan cserére szorulnak, de mint ismeretes mindenfajta bundnak megvannak a magy elonyös és hátrányos tulajdonságai. De attól, hogy vastag a bund még kényelmesen, erolködés nélkül le lehet fogni a 24. érintot is. Az tremoló Ibanez Edge Pro II by Floyd Rose. Hát szép neve van…nagyon meg vagyok vele elégedve, pontos, szépen berreg és a két satunak köszönhetoen a gitár huzamos ideig képes tartani a hangolást, még agresszívebb tremolózás mellett is. A hangolókulcsok faszák, olajozottan muködnek. Az öt állású kapcsoló logikusan muködik. A nyak humbuckert párhuzamosn és sorosan is lehet használni. Ez a pu. boven adja az öblös hangokat. Sorosan használva roppant mély, búgó hangot ad, meg kell dolgozni az eq-val, ha közepelni akarod egy picit. Párhuzamosan használva kellemesebb a hangzás. A hársfát meghazudtolva ebben az állásban képes a 320 egy kis mahagónis beütést produkálni, torzítottan pedig Gibson-os feelinget kölcsönöz. Itt annyi a negatívum, hogy ebben az állásban kissé zajos. Közép állásban midkét (vagyis négy) pu. muködik, itt semmi extrát nem fedeztem fel. A negyedik állásnál a 2 humbucker két belso fele dolgozik. Nagyon szép akusztikus dolgokat lehet így kihozni, pláne ha a gt-8 akusztikus szimulációs berendezéseit használom. Az ötödik állásnál csak a hátsó hum dolgozik. Na itt aztán minden kijön a gitárból. A rock-on át a blues-ig a metállal bezárólag. Ezt a pu-t sok mindenre használom. Van egy általános bank a gt-mben amelyben a patch-ek kizárólag erre a pu-ra vannak belove: alap torzított, clean, szóló delay-jel és szóló simán. Plusz a CTL-pedállal meg lehet tuningolni a hangzást egy kis feedbacker-rel. Szóval itt tud sírni, nyüszíteni, síkítani a gitár és itt lehet használni (legalábbis én így használom) zúzásra is. Annyit a dologhoz még hozzátennék, hogy baromság ez a koreai nem koreai dolog. Csak a szórás nagy...elofordul, hogy kifogsz egy 30 ezer forintos gitárt, aminek a hangjától seggreülsz. Na, ez ku*va ritka, ezért kell mindig kipróbálni a hangszert vásárlás elott. Két egyforma Fender sem szól ugyanúgy. Elég, ha csak abba belegondolunk, hogy a mai napig nem tudják a fizikusok leírni, hogy miért szól a gitár ?! Régebben sikerült készíteni egy fasza gitárt (amit mellesleg Gibson-nak hívtak) aztán a mai napig azt másolgatják és próbálják finomítgatni a saját készítoi. Van egy koncepció, ami bevált (lehet, hogy egy isteni szerencse folytán) és elindult a legenda és ez ku*va jó. Az könnyen elképzelheto, hogy a koreai Ibanez gyárban a kis dolgozó pár mm-rrel odéb tesz ezt, mert álmos, vagy odébb tesz azt, mert mérges a fonökre. És lehet, hogy ennyi pont elég ahhoz, hogy jobb legyen, mint a következo társa. Ha belegondolunk tényleg elofordulhat. Most lehetne jönni azzal a dumával, hogy dehát milyen szar pickup van benne, biztos sza*ul szólna még így is. Én erre azt mondom, hogy ott az aktív társa, lehet beletenni. Az magánakvaló, nem foglalkozik a fával. Na szóval ku*vára mindegy hogy milyen gyártmányú a hangszer, a lényeg hogy kényelmes legyen, és jól össze
legyen rakva. Egyáltalán nem vagyok mérges azért, hogy három év után recsegnek a potik és a pickup kapcsoló. Gondoltam, hogy így lesz, de nagy dolog! Ezért kerül annyiba amennyi, de egy Steve Vai modell nem szól annyivan jobban, mint amennyivel drágább. A legnagyobb baj az, hogy sokan hiúsági kérdést csinálnak a hangszervásárlásból. A legjobbat a legszebbet akarják, meg japánt, amerikait, hogy elmondhassák nekem ilyen van ám! Sot! Amcsiba nem jó ám a 2000 dolláros Gibson...4000-é a fasza... Más kérdés, ha valaki profi színvonalon uzi a gitározást, elismert és jó amit csinál, mellesleg a rávaló is megvan. De elég, ha csak a rávaló megvan és úgy érzed megérdemelsz egy Gibson Custom-öt, Fender-t, vagy mittudomén...
Ezt Oceans írta: "A legnagyobb baj az, hogy sokan hiúsági kérdést csinálnak a hangszervásárlásból. A legjobbat a legszebbet akarják, meg japánt, amerikait, hogy elmondhassák nekem ilyen van ám! Sot! Amcsiba nem jó ám a 2000 dolláros Gibson...4000-é a fasza..."
Ezt Petya írta: Az a baj,hogy legtöbben nem tudják vagy nem akarják végigpróbálgatni azt a rengeteg hangszert amibol ki lehet választani,hogy mit vegyél.viszont van egy elképzelésük,hogy mit akarnak hallani és megnézi,hogy az az adott zenében mirol szól.és arra repülnek rá.szerintem ez az egész csak kényelmi kérdés a pénz mellett,mert türelemmel és utánajárással rengeteg pénzt lehet megspórolni.az meg,hogy milyen gyártmány statisztikai adatokkal alátámasztható,hogy befolyásolja az összeszerelés minoségét
Ezt Snakepit írta: Én is próbálok belesza*ni, de néha kiborul a bili...Ha valaki nem tudja mi az a Cmoll és vesz egy majd" 200eFt-os gitárt, mert pl. a Slpiknotnak olyan van... attól valamiért bepöccenek. De lehet, hogy néha túlzásokba esem...
Ezt Korodilasz írta: Hadd tegye ha akarja. A tudást úgyse tudja megvenni, aztám majd leesik az álla ha a szomszéd kissrác a 20ezres akusztikusával lenyomja...
Ezt Petya írta: ez azért nehéz kérdés mert az én kedvenc gitárosaim például soha nem tanultak gitározni.Adam Jones nem a hihetetlen teknikájáról híres,és a Meshuggah gitárosok se pont a klasszikus zenei tudásra alapoznak.viszont ahhoz,hogy egy egyedi soundod legyen elengedhetetlen a jó cucc,és például néhány zenéhez sem érdemes e nélkül hozzálátni komolyabban.a metalcore-hoz vagy a modern metal-hoz álltalában nem kell hihetetlen teknikai tudás itt a jó vastag gitár dominál
Ezt skyline írta: hu nagyon kossz a leírást tetszik ez a gitár ugyan nekem van egy rg470esem de valamiért iszonyúan zavar a single coil tudom legeccerubb lenne kiszedni de még nem nagyon volt új gitárom lehet hogy kéne egyet venni és ez megtetszett, nekem nem az a célom hogy a legfaszább gitárom legyen hanem hogy legyen egy hangszer amin élvezet játszani szóval kszi a hosszú ismertetot
Ezt Snakepit írta: Nem errol beszéltem, de mindegy. Elmehetünk ebbe az irányba is. De azt azért túlzás lenne kijelenteni, hogy a befutott zenekarok gitárosai soha nem tanultak gitározni...Persze jól hangzik a médiában, hogy ostehetség és ot nem érdeklik a hangközök meg az akkordok és azt sem kell tudni, hogy a egy-egy dúr hangzatnak mi a párhuzamos mollja neadj" isten mik a fo hangjai pl. egy H dúrnak. A média szar. Azt mondja, amit hallani akarsz. Hidd el, ha az alap dolgokkal nincs tisztában valaki, akkor hiába zúz mint állat meg egyéniség, nem tud semmit és kész. A majom is leutánozza az embert holott o maga sem érti miért. Aztán mindenki örül. Meglepodnél mi mindent tudnak a zenérol egyes elborult metál állatok - még szerintem a Meshuggah gitárosok is - és milyen technikai tudásuk van. Nem igaz, hogy nem veszed észre. Szóval fontos az elmélet, de nem minden.
Ezt aatiikkaa írta: nem olvasom végig a topikot, most jövök Kaposvárról, és láttam egy Powerstate kombót, amire az volt ráírva, hogy "made in CHINA" egy hangszerbolt polcán
Ezt Petya írta: Én se pont ezt mondtam,de akkor már ketten értjük félre egymást.én azt akartam mondani,hogy például ha hc-t akarsz játszani akkor nem kell tudnod szinte semmit a zenérol mint olyanról,elég ha sok hc albumot hallgatsz és a füledben van az a játékstílus amit nem oly nehéz elsajátítani,szólózni meg valszeg úgyse fogsz ilyen zenében.viszont ahhoz,hogy ez a stílus hasson kell egy bika gitárhang,szóval lehet nem tudod azt se mi az a c moll,viszont ahhoz,hogy koncerten büntessen a zenéd kell egy 200 ezres gitár meg egy jó erosíto.ettol persze nem leszel jó gitáros,vagy zenész de játszhatod úgy a zenédet,hogy az a stílusában jó legyen
Ezt Petya írta: na jó nyertetek,végül is igazatok van.én azért továbbra is hallgatok majd Hatebreed-et mert bár nem nagy zenész a gityós tag,de olyan témákat ír amikért több száz másik a fél karját adná,még akkor is ha ezen témák fele a Slayer-tol van :)
Ezt skyline írta: persez nem mind1 de azért pl gáz ha koncert kozben hangolódik egy rosszabb gitárde ez csak egy példa volt vagy recseg az 100forintos árnyékolatlan gitárkábel mert van akit ez sem érdekel.....
Ezt Korodilasz írta: Megint elojött a pénz téma. :D Hát, én szereztem Tompikától egy Jem555-öt, és én magam is úgy éreztem hogy nem érdemlem meg, mert még csak 2,5-éve játszok. De rájöttem hogy mióta megvan 10X annyit gyakorlok mint elotte, annyira jó érzés. Szóval sztem egy kezdo is vegyen jó gitárt (nem feltétlenül drágát), mert maga az élmény is hajt elore.
Ezt Petya írta: egy jó gitár azért sokat dob a játékon is(gyors kényelmes nyak pl.),és szerintem ha tehetné mindenki 200000-es gitárral kezdené.viszont az tényleg kiakasztó mikor egy szardarab meglobogtatja az orrod elott a cuccát,csak úgy nevelo szándékkal
Ezt skyline írta: egy ismerosnek aki amugy 17éves van egy majdnem 1 millás petrucci musicmane és nagyon tud játszani, megérdemli és becsülm benne hogy soha nem kérkedne vele, mintha csak egy samicken játszana
Ezt Petya írta: a ps4 az szerintem egy fasza cucc,én mondjuk 3 év klasszikus gitározás meg 1 év Craftsman után szereztem egyet,szóval kezdoként én is csak álmodoztam egy igazi hangszerrol
Ezt _laja írta: hejj de jó nektek. Én 11 év gitározás után tudtam 100e feletti hangszert venni. Ja, és még egy Vermonán játszok, bár bízom benne, hogy összejön egy csöves kombó még idén. A legmesszebb, ahol eddig felléptem, az meg Norvégia volt, 2000-ben :)
Ezt _laja írta: hát, én egy jem-rol nem is álmodozok :) De az adott eroforrásokból (kevés pénz, rövid és lomha ujjak) megpróbálom a legjobbat kihozni :)) És ha valakinek jobb jut, hát örülök neki. Van pár közeli ismerosöm, akiknek van jó motyójuk, és hálistennek nem fikázzák az enyémet :)
És ha már a topicnál tartunk, nekem tetszik nagyon ez a powerstate classic 503 fej :) Legalábbis külsore, mert még egy árva hangmintát nem hallottam belole. Akinek van hangmintája, elküldhetné; csak úgy érdekességképpen, mert már megvan, hogy milyen cuccom lesz.
Ezt aatiikkaa írta: huuhhh, azt hittem az a bolt már évekkel ezelott mexunt,
a "gibsont" nézegettem egy darabig, furcsállottam, hogy enyhén szar kidolgozás( de tényleg Gibson van ráírva asszem), meg hogy Custom, erre a Laci meg azt mondja, hogy csak 60ezer HUF hehe
hát most se jött össze, hogy Gibsont tartok a kezemben végre :)
Ezt rockerviktor... írta: Megmondom oszintén kurva jók ezek a Powerstatek. Tulajdonképpen csak jót lehet róluk hallani, egyetlen amit negatívumként szoktak felhozni, hogy könnyen tönkremennek. Na majd csinálok pár töréstesztet :-)
Ezt rockerviktor... írta: Megmondom oszintén kurva jók ezek a Powerstatek. Tulajdonképpen csak jót lehet róluk hallani, egyetlen amit negatívumként szoktak felhozni, hogy könnyen tönkremennek. Na majd csinálok pár töréstesztet :-)
El kell keserítselek... Az nem én voltam :-) Én még csak pár videón vagyok, én ritmusozom. De azért bátorkodom leírni, kedves szólógitárosunk felszerelését! Van nekije: Egy Ibanez UV777 gityója, nagyon állat kis cucc. Egy Korg AX30G multi, de nem ez a mostani, hanem még az a régi fekete. Egy házi, 2*100 wattos tranyós végfok, két szintén házilag összedobott 1 hangszórós ládára kötve. Ennyi, egyébként ehhez az összeállításhoz képest, tényleg jól szól a csávó, néha még én is meglepodöm :-)
Ezt Oceans írta: Ilyenem volt nekem is... Számíts rá, hogy egy ido után havonta kell majd szervízelni, a csillapítása ugyanis borzalmas, ha a ládára van téve, az szépen szétrázza majd a forrasztásokat meg az elektroncso foglalatát, bár függ a láda mennyire viszi át a rezonanciát majd a fejre :) Egyik ismerosöm 2-3 koncertenként hordta újraforrasztatni, aztán megszabadult tole... :) Én raktam az enyémre gumitalpakat, és általában székre tettem, nem a ládára..
Ezt Oceans írta: Nekem kb egy hónap múlva eleresztettek a forrasztások :( Aztán kölcsönadtam, akkor megint nem szólt, megint a forrasztások... Az ismerosöm meg szinte koncert után egybol vitte újraforrasztatni a PBT250-esét...
Ezt Oceans írta: Csak a káros rezonanciák verhetik így szét a cuccot belül, tehát nincsen jól csillapítva szerintem... Mondom, gumitalpakat rá és nem tartani a ládán, és akkor no problem...
Ezt Raul NL írta: NYÁK= nyomtatott áramkör. :D Amikor az alkatrészek egy hordozólapon fekszenek,és a lap alján vékony rézfóliával vannak összekötve az alkatrészek.