Nekem is tetszik, de lehet, hogy nem ez lesz a végleges... Lehet, hogy reampolva lesz, a vonaljelet is felvettük. Majd meglátjuk, ami a végeredmény szempontjából a legjobb lesz. A gitár mindenesetre jó alapot szolgáltat mindehhez :)
Én meg az egész technikai részéhez nem értek, de ez b@szottul dögös szerintem!
Tisztára hozza azt a régi 80's dögöt.
Péter, asszem beszerzem a cajgot, amivel ezt mágiát odateszed!
Legendary sound...
Kééééész!
Péter, még a Rise again fallen angel-t mutasd meg szerintem! Hatalmas a soundod ott is! Na meg a dallam...
Gratulálok! Nagyon zsír minták!
Igen igazad van!!! nagy élmény vissza hozni ezeket.
Emellé szívesen elfogadnék még egy J.Frogo-t egy régi jackson soloist SL1 1987-ből és egy Robin-t is.
Márkától függetlenül nagyon szép és még sokkal hasznosabb dolog, hogy vannak olyan emberek akik egy letűnt éra hangszereit újra hadrendbe állítják.
Teljesen, és főleg eredeti állapotába visszahozva az adott gitárt.
Egyrészt megvan ennek a maga varázsa, másrészt ennek 20-30 év múlva igen nagy jelentősége lesz, harmadrészt talán már sosem lesznek olyan minőségű faanyagok, amiket akkor használtak.
EMBEREK!!!!!! MEGLETT A NYAK A VÁRVA VÁRT '86-OS BARETTA NYAKKKKKKK 4 HÓNAP UTÁN!!! WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D:D:D:D:D:D:d Csillagpatrik és én most marhára örülünk!!! befejeződik a kramer 1987 pacer custom I építése :D
'87... Micsoda idők lehettek! Ha feltalálnák az időutazást, ~'87-be mennék először.
Vagy nem is tudom... Lehet megnézném, hogy épültek a piramisok... Hmmm.
Nem, előbb vennék 87-ben pár vadonatúj Krémest, és aztán még visszább utazva, pengetés közben nézném hogy épülnek a piramisok!
A zenei alap, szerkezet teljesen jó, számomra ez az AOR zene világa. Hangzásilag is egészséges.
A szólónál valóban van bizonytalanság, de gondolom az majd újra fel lesz játszva :)
Imserem ezt az embert, ő az argentín kramer klub fejese, szoktam vele beszélni! Vicente Neil X-Posed ez a profilja https://www.facebook.com/vicenteneil?fref=ufi
Imserem ezt az embert, ő az argentín kramer klub fejese, szoktam vele beszélni! Vicente Neil X-Posed ez a profilja https://www.facebook.com/vicenteneil?fref=ufi
Gondoltam megmutatom nektek a zenekar alakulóban lévo uj szamat. A mediafire valamiert egy picit lebutitotta a hangzast, de annyira nem veszes szerintem. A solorol annyit, hogy rosszul lett feljatszva, es mar nem volt ido ujra felvenni. Varjuk a kritikakat. Ez nem youtube-ra feltoltos verzio meg. DEMO
Ezt a videót láttátok már? Amit én jó értelemben véve marhára irigylek az a körítés, az totál fasza, ami meg nem tetszik az az, hogy ez a szóló nagyon messze van az eredetitől (így első hallásra)!
Szépek ezek a hangok, persze inkább otthonra, vagy lemezre, mert egy zajos klubba felesleges (bármilyen effekt :)
A rackeket sem kell túlmisztifikálni, számomra tulajdonképpen annyit jelentenek, hogy analóg hang, vagy jó minőségű digitális effekt, ami mégsem egy kisvasútból jön. (Azok sem rosszak persze, de azért más.)
Sziasztok!
Biztosan éreztétek az elmúlt napokban, hogy valami furcsa, megmagyarázhatatlan zavar támadt az erőben...
Nos, lerántanám a leplet a dologról: Pestre költöztem, szóval a Susi is átköltözött velem.
Ezért van, hogy az Erő egy kicsit átpolarizálódott. Most már mindenki nyugodtan aludhat!
Pesti cimbik, van itt helyileg valami rendszeres Krameres összeröffenés/zúzda/pengetés? Mit kell tudnia egy újdonsült pesti krameresnek?
Nekem meg egy ilyen cucc az álmom erősítő + rekkek jó öreg régi legendás motyók, mint a dytronics vagy eventide vagy rockman-ek vagy ada
Jó öreg Michael Landau melódiák jó kis tri kórus hangzással.
Itt pedig a híres dytronics cs5 limitált tri kórusnak a reprodukciója, idáig két cég csinált analog tri kórus rekket amik azt az igazi 80's hangzást hozzák: a shiva the wave meg a terc tri chorus
A 89-SA-SA egy valóban használható EMG kombi, egy darabig volt nekem is hasonló. Akkor még volt multieffekt, rack, szerintem azok szeretik az EMG-k aránylag hifi hangját :)
A Michael Kelly Patriot is jó ár/érték, de hangban nem hozza a Gibsont. Lehet, hogy pickupcsere segítene rajta, de szerintem ezek is abból az "újfajta" mahagóniból vannak... Amúgy tényleg korrekt cucc, mint egy komolyabb Cort, esetleg Schecter. Persze beérett fahangot nem szabad várni tőle, hiszen új hangszerek.
Morgen! Legalább vki hozzászólt! :D
Úgy tűnt, h totál befagyasztottam a témát.
Lehet az a baj, h egy khóreai hárfát ajnározok itt, ami ki tudja milyen
messze van az usadékfáktól? X) Vagy h blúúzt jáccok és nem metált?
Jó kis szabadtéri buláj volt. Ráadásul vonalból ment, nem is volt ott a tsövi cucczos.
Régi vs újhoz annyit, h továbbra is igen elégedett vagyok az új SM-1 gityóval.
Régi szériából leginkább a Nightswanhoz hasonlítanám a hangját.
Vastag hang, pazar sustain. Nem amolyan fürge figura, hanem komótosan zúzós. :D
Itt pl egy (kamerás felvétel) éjszaka 1 után elszállós blues impró ...:)
Örülök, hogy ezt leírtad.
Ha ezt szem előtt tartva kellő tisztelettel írunk a mások által használt megoldásokról, akkor elkerülhetőek a félreértések a jövőben.
ROKK!
Annakidején csúcskészülék volt, de lehet, hogy még mindig megállja a helyét.
Én is kíváncsi lennék rá, mai füllel :)
Az az elgondolkodtató, hogy amikor elcseréltem a Pacerre, akkor a cserepartner szerintem nagyon örült, mert kapott egy korszerű effektprocit, és adott nekem egy - szerinte - régi, rossz hangszert. Mondjuk rossz állapotban is volt a Pacer. De az évek során a Pacer egyre jobb lett, ellenben az effektproci marad ami volt, és tulajdonképpen elavult. Most nekem van egy király hangszerem. A Pacer kiállta az idő próbáját, így is mondhatnám :)
Volt nálam nemrég egy, aminek egész jó nyaka volt, persze házilag alakítottak rajta.
A hangja 1-az-1-ben GNR, ACDC, etalon.
De mindezzel együtt maradok a superstratoknál.
Gibsont hallgatni nagyon szeretem, de játszani rajta nem.
Tényleg kicsit félbevágott villanyoszlop, király hasonlat vót :D
Pedig egyszer veszek LP-t, ha lesz érkezésem rá :) De addig inkább, ahogyan OFF ez , mert a Musicman topicban már elsütöttem, egy életjel - mivel ezer éve nem voltam itt:
Hát, szerintem ez csak azokra igaz, akik bármit megvehetnek, és nem a fülüknek, hanem a "kollégáknak" veszik a hangszert. A régi japán, de még a kóreai gitárok is klasszisokkal jobb hangúak, mint a mostani (5-10) éves neves márkák. Nem oly régen jött hozzánk egy úriember egy 2010-es USA Fender Stratocasterrel. Nem tudtam, hogy sírjak, vagy röhögjek. 170-ért vette használtan. Sem kidolgozásra, sem kényelemre, sem hangzásra nem veszi fel a versenyt mondjuk egy Sunn Mustanggal.
Volt Peavey Pro Fexem, nem tudom a II -e, de ha 20 éves cuccról beszélünk, amibe lehetett valami kártyát dugni az előlapon, akkor ugyanaz.
Annak ellenére, hogy nem volt benne cső, egészséges hangokat lehetett belőle kihozni, de ez általában is jellemző a Peavey cuccokra.
Élőben azért jobban bejött az Art SGX2000 Express, az vastagabb hang volt, bár a digit. effekt része a Peavey-nek mintha fejlettebb lett volna.
A Pro Fexért cserébe kaptam a piros Paceremet :)
1999 körül történt...
És zárásképpen, bár mindenkinek igaza van az ő szempontjából, de azért gondoljatok bele, hogy azt mondják, ahogy öregszik ez ember, előbb-utóbb eljut a Gibsont a Marshallba párosításig :)
Egyszer volt egy Roland GP-16 a fiamnak, az valami szörnyű volt. Amikor "letremolózott" rajta, hallani lehetett a "biteket"!. De a mostani cuccok azért már teljesen mások! Soxorosárá nőtt a processzorok sebessége, a memória, szóval nagyságrendekkel több adatot bírnak egységnyi idő alatt feldolgozni. Viszont tele rakhatja valaki a stúdiót analóg cuccokkal, ha a végén úgyis digitálisan rögzítik! :)
Mindenesetre az analóg torzítókat mi is jobban szeretjük. De a csöves cuccok eddig nem jöttek be annyira. A 40 éves Roland JC-120 egy 32 sávos EQ-val pillanatnyilag teljesen megfelelőnek tűnik.
A Peavey Pro Fex II-vel van valakinek tapasztalata?
Mellesleg voltak már modellezőseim: Boss, Line6, Zoom, Vox, Behringer, meg a PC-s szoftverek is, de hamar rájuk untam :)
A kevesebb néha több - nekem.
Inkább legyen 1db 8 pontos gitárhangzásom, mint 200db 6-7 pontos.
Egy Boss-t amúgy jelenleg is használok demózásra, de azt sem a szuper hangzása miatt, hanem mert gyorsan lehet felvenni vonalból a demókat vele.
Én nem a hangszínekről beszélek, és nem is állítom, hogy minden csöves inspiráló hangú.
Ha már azt is nézzük, hogy mi kell szobába, az megint egy másik nézőpont, más szempontok a fontosak.
Mindent nem lehet egyszerre :)
A lényeg, hogy a digit. cuccokon nem érzem, hogy én játszanék rajta, azt hogy csak magamon és a két kezemen múlna, hogy milyen hang jön ki. Kevesebb a dinamika, kevesebb a kosz, nem kell annyira figyelni, minden megy ezerrel, nagyon homogén stb... Én viszont szeretem, ha minden egyes hangért meg kell küzdeni, ha oda kell figyelni a pengetésre stb. tehát ha csak rajtam múlik 100%-ban, hogy mi jön ki a végén :)
Zenekarban nekem ez működik.
Szobában, backing trackekre játszva nyilván mások a szempontok.
pedig az analóg cuccok varázsa (legalábbis nekem) abban van, hogy párat tekersz és minden a helyén.
(és ezt én mondom aki jópár éve még bele voltam buzuva az effekt programok írásába).
A nagy váltást egy cover band hozta úgy vagy 5-6 éve, ahol nagyon jól kellett tudni másolni mindent,
de egy coverband leginkább ugye erről szól. :)
Valójában szerintem nem azért van nimbusza a régi fendereknek és gibsonoknak (persze a Kramereknek is, hogy valami ontopik is legyen), mert "régiek"... Szerintem azért mert úgy szól, ahogy, nem kell semmi különösebbet csinálni, csak bedugod és hozza a saját formáját... :)
Nekem a nagy hangerő az igazi kizáró ok a csöves erősítőkkel kapcsolatban.
A digitális tapasztalataim alapján az 5150-esekkel próbálkoznék a valós világban. Azokat itthon a panellakásban nem tudnám működtetni. A digitális 5150 modelleket nagyon inspirálónak találom.
Szerintem az teljesen rendben lévő dolog, hogy mindenki megtalálja a maga a útját az erősítők és effektek világában. Az is kézenfekvő, hogy otthoni felhasználásra előnyösebb egy modellezős felszerelés, a lehetőségek is sokkal bővebbek.
Megint más kérdés a színpad szerintem.
Azon felül, (és ebben természetesen azt gondolom, hogy mindegyikünk egyetért)
ott ahol ki lehet és kell tekerni egy erősítőt, a csöves jobb és előnyösebb.
Tehát Krisztián szemszögéből nézve, egyrészt neki ez az erősítő típus adja azt amit hallani szeretne, másrészt az élő zenében jobban, és úgy szól, ahogy kell.
Magam is évődtem a csövesekkel sokáig, de beláttam, hogy itthon nem sok értelme van.
Így vettem egy Roland Cube-ot, és elvagyok vele a hangja pedig nem is rossz, sőt.
Ez olyan, mintha azért tagadnánk a csöves cuccok létjogosultságát, mert egyszer kipróbáltunk egy komolynak mondott csöves cuccot, de nem tetszett. Nem tetszett egy Marshall, tehát soha az életben nem fogunk semmilyen csöves cuccon játszani.
A digi cuccokban rengeteg lehetőség van. Az, hogy nem inspirál a digi cucc, az lehet azért,
- mert egy olyan modellezés fut rajta, ami a csöves világban sem inspirálna, vagy
- mert maga a digi hardver globálisan nem a saját stílusunknak megfelelően van beállítva (impedancia, dinamika, jelszint), vagy
- mert egy régebbi kevésbé kiforrott digi cuccal van dolgunk (ezt az ágat felejtsük el a továbbiakban).
Megmondom őszintén, hogy eddig még nem találkoztam olyan csöves erősítővel, amivel negyedóra alatt olyan hangot tudtam volna összehozni, ami teljes mértékben tetszett volna a fülemnek, nem is beszélve a digi cuccok extra funkcióinak hiányáról.
A digi világban is csak sok-sok idő után tudtam megtalálni a fülemnek kellemes általános hardver beállításokat és modellező szoftver beállításokat.
Mai napig nem szeretek más cuccán játszani, mert tudom, hogy "nem úgy szól", még akkor sem, ha ugyanúgy van beállítva. Nem a hangszínre gondolok, hanem arra, ahogyan reagál a cucc. Hibaelfedő effektekre gondolsz most - tudom, de nem erről van szó, hanem éppen arról, hogy különböző játékmódokkal olyan különböző jellegű artikulált hangokat is elérhetek, amik még benne vannak az általam szeretett hangképben. Ha van időnk kísérletezni, akkor előbb-utóbb előkerül a digi cuccból is az inspiráló hang.
A digi világban is sok idő kell ahhoz, hogy idáig elérjen az ember. Egészen addig pedig nem inspirál a cucc.
A Line6 is tud nagyon inspiráló lenni.
Ugyanez van a csöves világban is. Ismétlem; a csöves erősítők is csak inspirálnak, ha megfelelnek a hangulatunknak és úgy általában beleférnek a stílusunkba.
Szerintem egyszer tölts el több időt egy komoly digi cuccal.