A kék Delhusás Imperialomon volt top és a Pacer Custom II USA is van ha jól emlékszem (most melózok, ezért nem tudom megnézni), azon a Imperialon amit most árulok, azon pl nincs!
Jaja a W.E.T nagyon odabasz, marha jó zenekar, nagyon sok híres zenésszel benne, meg a work of art is nagyon minőségi banda, ha jól tudom mind két zenekar valamelyik skandináv országból származik.
Nem rossz ez, de nekem is jobban bejönnek a "társzenekarok".
Van ugye a W.E.T. projekt, Soto énekel, az teljesen csúcs, illetve a Work of Art is.
(W.E.T. = Work of Art + Eclipse + Talisman :)
Nekem a Wake Me Up jobban bejön, de érdekes ez a kicsit pop, kicsit rock stílus. Nem tudom, hogy ha nem Krameres gitárosok lennének benne, akkor meghallgatnám-e? Összességében inkább a tetszik felé billen a mérleg, de nem sodor el igazán!
Egy ausztrál ismerősöm napokban vett egy korai stagemastert, előbb azt hittem, hogy azt a szériát vette meg, ami fent volt/van ebay-en(USA) az a fluorescent sötétebb magenta színű, de mint kiderült, 850$ vette meg ausztrálián belül.
Az biztos, hogy a bal oldali jó régi szóró, mert ezen még a "Rola" felirat van. Az, hogy régi, nem feltétlenül baj, sőt, ha jó állapotban van, akkor kincs lehet.
Én rámérnék a jobb oldalira, hogy az is tényleg 16 Ohmos-e...
Nem vagyok öreg, sem szaki, de... :)
Úgy látom, mindkettőn a pecsét T1281, tehát ezek Celestion Greenback-ek.
Régi klasszikus, öreg Marshall ládákban található például. Mivel régóta gyártják, többféle változata van. A pecsételés második sora lenne a gyártás dátumkódja szerintem, a megfejtéséhez a neten kell kutakodni.
Darabja 30, de inkább 25W, tehát a kettő elméletileg max. 50W, csöves erősítőből nem illik 30W-nál nagyobbat kötni rájuk.
Bár alapvetően egy rock'n'roll hangszóró, de nem ritka, hogy metalban is használják, tudtommal például Mentes Norbi is Greenbackes ládát használt a Moby Dickben :)
A Celestion honlapon találsz bővebb infót, van összehasonlító hangteszt is, de arra én nem sokat adnék.
A neten a T1281-re keress rá, lesz mit olvasni... :)
Csak kérdeztem, merthogy azt gondoltam, hogy a katalógusban csak nem vakítanak, de persze lehet, hogy mégis! Sajna Stagemasterről nem találtam olyan képet amin lecsiszolták a festést, pedig ez egy érdekes kérdés!
Volt 1x egy Charvelem, arról is azt írták hogy nekktrú,
aztán amikor lecsiszoltam láttam, hogy valójában ragasztott nyakú.
Erre alapoztam az elméletet. Azon se süllyesztett tremoló volt.
Onnan gondoltam, hogy sokkalta egyszerűbb egy nyakzsebet belőni,
mint variálni az egész egybenyakkal.
Persze ez nem nagykönyv, mondom csak saját elmélet.
"A Teljes képlet: egybenyak + süllyesztett floyd = valóban nekktrú."
vagyis ez is lehet setneck, inkább maradjunk annál, hogy ha nincs süllyesztve a floyd,
de a nyak be van ragasztva azt legegyszerűbben a "setneck" adja ki.
Öngyilkosság lenne átmenő nyaknál szögben próbálkozni.
Yee, megoldották.
Mert az ilyen valójában nem nekktrú, hanem set neck.
Így oldják meg, h szögben legyen a nyak és a floyd már lebeg kicsit a test felett.
Csakhát egyben van, aztán rögtön rávágják, h nekktrú ...szerintem.
A Teljes képlet: egybenyak + süllyesztett floyd = valóban nekktrú.
Ha sikerül valakit beetetni 300 dolcsit fog a hangszeren!Ő júliusban vette ,de itt nem talál balekra ez biztos! Itt a régi hirdetés.
http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=111122440156&item=111122440156&lgeo=1&vectorid=229466
Az eladó nem is azt írta, hogy Kline készítette a festést, hanem azt hogy Dan Klien, kicsit benéztétek :D:D:D, annyira gagyi, hogy ez biztosan nem lehetett Kline grafika
Már régen meg akartam ejteni, de mindig elmaradt, hát most a sok krameres videó nézegetése közben kedvet kaptam hozzá és én is "elkövettem" egy merényletet! Az a helyzet, hogy mióta nincs banda, azóta jóval kevesebbet gitározom és ezt érzem is az amúgy sem túl gyors kezeimen! Ezért aztán nem nagy villantás az egész, azért talán hallgatható! A lényeg úgy is inkább a gitár!
Nekem úgy magyarázták a hozzáértők, hogy arra kell vigyázni, hogy a festék semmiképpen ne ivódhasson bele a fába, mert ha kitölti az apró légréseket, akkor nem lesz minek rezonálni. De szerintem majd hozzászólnak nálam jártasabbak! A Molnár Zoli csak simán lelakkoztatta a kék Syrinx-ot, és attól vastagodott a hangja.
Gondolom minden festék fog valamit a rezgésen, és minél vastagabb, annál jobban... ezért is gondoltam valami pácolásra eredetileg...
A végén az lesz, hogy feldobok rá pár fekete matricát, például kereszteket stb. és kész :)
Én eddig két gitárt festettem úgy, hogy lemarattam róluk a festéket, mindkettőnek megváltozott a hangja, és egyiknek sem az előnyére. Többet nem csinálnék ilyet!
yes, - de ez a fekete S-szériás liba egy fordított sztori.
Nem fillerezték a fát és beszívta az erezet a festéket.
Aztán ez a "végeredmény" kapott némi selyem fényezést és helló.
Köszi Joe, igen látom nem egyszerű a történet...
Itt is írnak róla: http://www.sevenstring.org/forum/luthiery-modifications-customizations/144752-how-would-i-get-finish-like.html
Lehet, hogy lemondok a pácról, és az erezetről, lesz valami egyszerű színe, végülis csak az a lényeg, hogy ne úgy nézzen ki, mint most, mint egy első osztályú konyhabútor, hanem legyen metalosabb... :)
Csak annyit fűznék hozzá, hogy a tartósságra is gondolni kell.
Amíg annyi pác van használva, ami csak az erezet kiemelését szolgálja és vissza van csiszolva,
majd színezett lakk rá, az a legstabilabb. Viszont ha lepattan a lakk rögtön virít alatt a pucér fa.
Ha a pác nem csak erezetet emeli ki, hanem átlátszó lakk megy rá és maga a pác adja meg a színt,
az az olcsóbb megoldás, ha lepattan a lakk, a szín még marad, viszont sokkal könnyebben megpattan/elválik a lakk, mivel pácon nem fog annyira, mint a csiszolt fán.
Összegezve: mindegyiknek van előnye és hátránya is. :)
Amúgy bármilyen szín jól mutat. Láttam már trans sárgát, pirosat, zöldet, feketét is kőrissel.
Igen ennek azért szuper jó a hangja ,de azért nem DMZ6000. Egyébként innen vettem én is a hangszerem .Ezt a videót én is láttam,de DMZ6000 röl nem találtam egyet se.
Igen, ez így a képen gyönyörű! A pácolás után vissza kell csiszolni a fát és akkor szépen ki lehet emelni az erezetet! Macera meló szépen belőni az arányokat, szerintem érdemes lenne mintadarabokon próbálkozni először!
Nekem a DMZ-ék közül formára csak a DMZ6000G Custom jön be.Sikerült is szereznem belőle egy 1979- es full eredetit darabot. Nem volt egyszerű!Majd ha kész lesz megmutatom.Bár láthattátok már mert Spiczer Jenő rakott be egy képet róla nemrégen.Szép állapotban van de eredetik a bundok is és hát már cseréjük aktuális lenne.Egyenlőre nincs pénzem rá hogy megcsináltassam.Majd Patrikot szeretném megkérni,sok profi munkáját láttam már itt a fórumon.Ez egy referencia értékű munka lesz neki is.Remélem elvállalja majd. Amúgy 2Dimarzio Dualsonic hangszedő van benne és DBL aktiv elektronika. Alu nyak meg minden ami kell.Sajnos ezért be kellett áldoznom a Pipec féle fehér susit is.Ami Miskolcra került egyébként.Na csapjatok a húrok közé én meg indulok dolgozni. Szép napot!
Nem szoktam színekre izgulni, de ez a Fluorescent Green bejönne... :)
Mellesleg, mivel itt már többen is festettetek gitárt, kérdezném hogy van-e valakinek tapasztalata áttetsző fekete színben ? Egy natúr (kőris) gitárt forgatok a fejemben, hogy áttetsző fekete színt kaphatna, tehát hogy látsszon az erezet, de amúgy fekete is legyen... (nem tudom, áttetszőben milyen más szín mutatna még jól... tippek ?)
Nyert! Van a srácnak még egy Gibsonos Barettája, meg egy (szerintem) Focusa van ,de lehet hogy Striker! Több helyen is dicsérik a hozzászólásokban mint Pacer DeLuxe-ot, de nincs a fejen "American" felirat, úgyhogy szerintem nem Pacer! A videók hangzása csapnivaló, úgyhogy érdemben nem lehet belőlük megtudni semmit!
Én is örültem, hogy végre beléjük botlottam, mert ezekről a hangszerekről valóban nagyok kevés ismeretünk van! Szerencsére ez a két videó jó hangminőségű, így valóban lehet némi képet alkotni a legelső Kramerek hangjáról! Szerintem nem szép gitárok (tudom ez szubjektív, nekem a forma nem tetszik), de nagyon jó hangjuk van!
Köszi hogy betetted ,az a baj hogy nincs a DMZ gitárokról normális videó fent.Vagy csak én nem találtam eddig.Pedig nemsemmi ahogy szólnak, és az is tiszteletet érdemel amilyen precizitással készültek anno a DMZ custom hangszerek.
Hozzáértő kézben szinte minden hangszermárka meg tud szólalni jól :)
Egyébként van facebook-on egy hozzánk hasonló (de persze külföldiekből álló) csoport, a Peavey Vandenberg hangszerrel kapcsolatban. Elég nagy az aktivitás, jókat beszélgetünk, bár az ottaniak többsége inkább gyűjtő, mint zenélő ember :) Ha felbukkan egy jó vétel az Ebay-en, akkor megbeszélik, hogy kinek kell jobban, illetve hogy ne licitáljanak egymásra... meg a szokásos témák, nyakbeáállítás, pótalkatrészek, tuning.
Próbálok Kramerrel kapcsolatban is keresni ilyen csoportot, ha valaki ismer ilyet, mondja... :)
Azt hiszem ,minden Krameres kolléga meglenne elégedve otthon és koncerten egy ilyen szuper hangzással.És hozzáértő kézben a Gibiféle Kramer se rossz, mert ez az ha jól látom!Bár ezt rajtam kívül senki nem meri kimondani ezen a fórumon.Nekem miden esete ez nagyon tetszett!Tanúságos videó,értékes cuccépítés szempontjából is.
Azt hiszem, hogy ilyen Kramert talán még nem mutatott itt senki (bár ha nem tévedek valakinek azért azt hiszem hogy van a birtokában, csak nem emlékszem ki említette)! Szóval nem klasszikus "vintage" Kramer, de a videó alapján az árát megéri! Persze ez lehet hogy csak az én véleményem, szóval itt egy BARETTA SPECIAL!
Nincs engedélyezve a beágyazás ezért csak linket tudok megadni!
Jah, a gugliba üsd be hogy "metal flake paint" és katt a képekre.
Lehet ámulni. :)
Itthon csak az alap 100mikronos klasszikus metálfestéket lehet kapni.
A 2-400 mikronost Anglia-Usából lehet rendelni.