Eladó egy hónapig egy Laney Aor 30-as kombó.
Tök olyan mint a képen lévő, csak eredeti potisapkákkal. Meg kicsit szebb állapotban.
Nagy tesóitól ellentétben ebben tényleg rendes effect loopja van.
4db 12AX7, 2db 6V6 cső.
412 ládára kötve van elemében. Gonosz JCM800 kicsiben.
Ha egy hónapig nem megy el, moddolás és fejjé építés áldozata lesz.
Valaki mentse meg az erőszaktevéstől.
Eladó ez az igen praktikus, nagy tudású, fullcsöves Laney TT50H gitárerősítő.
https://gsfanatic.com/aas_hirdetes/pic/1282353_20180206165856.jpg
Három csatorna, két master hangerő, minden csatornához három sávos eq, reverb, drive és hangerő szabályzó. Master reverb, boost, bright, damping és egyéb hasznos vezérlők.
Midi vezérelhető, fx loop, öt gombos lábkapcsoló jó hosszú vezetékkel. 4-8-16Ohm-os láda csatlakoztatható rá. Vonal és felvételi kimenet.
Szóval jó hangú, masszív cucc bármilyen zenéhez. Ha Alapinak megfelelt senki sem szégyenkezhet miatta.
Beszámítás érdekelhet, pl. hangszedő, Celestion G12 65 15Ohm-os hangszóró, de bármit meghallgatok.
Ára 143000Ft
Erre a kérdésedre leghamarabb talán a Yamaha rovatban Vénkecske fórumtársunktól kapsz választ.Vagy a csöves erősítők rovatában valamelyik szaki válaszol rá.
Hangosítással kapcsolatos kérdéssel fordulok hozzátok. Van egy Laney CK165-ös billentyű kombóm, melyhez egy passzív CX12 hangfal is hozzá van kötve.
Ezt a rendszert szeretném kibővíteni egy aktív CX12 hangfallal. A CK165 billentyű kombó kimenetei az alábbiak: REC OUT, FX/MON OUT, MAIN OUT.
A kérdésem, hogy ezek közül melyik kimenetet kell használnom az aktív CX12-vel történő összekötéshez, hogy a CK165 kombó fő hangerejének állítógombja hatással legyen az aktív CX12 hangfal hangerejére is? Azaz zenélés közben a billentyű kombó keverőjén való hangerő állításkor ne kelljen külön aktív CX12-n is hangerőt állítani, hanem annak a hangereje is változzon.
Előre is köszönöm a válaszotokat!
Laney Sound MKI 50W 1970-es vintage gitárkombó eladó. Nagyon ritka darab, szép külső és hibátlan műszaki állapot, a képeken mindent látni. Átnézve, beállítva, szervízelve, gyári állapot, hibátlan csövek és olyan hang, ami a Laney-t híressé tette.(Black Sabbath) Greenback G12H T1217 16ohmos hibátlan szórók, ez egy rocktörténelem! További infó mobilon vagy emailben, képek a GS-en, ára 250 ezer, de csak az keressen aki tudja mi ez, nem kellenek az okosságok, csere nem csak kp!
A nem humbucker, nem noiseless, nincs dummy coil-ra értettem a single szedőt, de amúgy az NS2-t 4 kábelesen kösd be. A loopba kispedálos (gitár jel szintű) zajzár nem való, itt nagyságrendekkel nagyobbak a jelek. Egyébként ha fej loopja visszaredukálja a jelszintet mehet a mezei kispedál, de ez a dinamika oltárán elvérzett.
Loopba zajzár csak egy normális mod van pl: boss ns-2, ami a gitár jelét figyeli és az erősítőd loopját mutolja, nem a gitár bemeneti jelét, így nem veszik el a gitár jel fele.
Gitár és az erősítő közé tettem zajzárat de szinte semmit nem segített ezen a problémán. Nemrég volt egy ajzatcsere az előfokcsöveknél, szinte alig használt tungsram csövek vannak jelenleg benne.
8 potis verzióm van. Az a bajom, hogy ez az alapzaj akkora hogy koncerten is zavaró sajnos. Kellemetlen minden szám végén egyből visszakapcsolni a másik csatornára. Hogyha HIGH bemenetbe dugom és ott a kevésbé torzított csatornát használom akkor az elviselhető, szinte alig van neki. A kihúzott potis erősebb csatorna viszont már rettentően bántó. Ha tudom majd felveszem.
Az enyémnek is van alapzaja. Már hozzászoktam és koncerten amúgy sem hallatszik. Mondjuk majd a stúdióban érdekes lesz.. Gondolom valami zajszűrőt kell beleépíteni. Neked a 6 potis verzió van?
Jelenleg próbán ezen a beállításon használom:
Presence: 10
Low: 8
Mid: 7
Tre: 9
Master: 2,5
Preamp 1 level: 9
Preamp 2 volume: 8
Preamp 1 volume: 7 (kihúzva)
Az Eq potikat nem szoktam kihúzni, mert az már brutál.. A 6 potisnál nem tudom hogy lehet, mert azon elvileg nem is lehet kihúzni a Preamp volume potit. A low inputot meg őszintén szólva nem is nagyon próbálgattam.
Sziasztok,
Azt szertném kérdezni, hogy nem e tudjátok véletlenül, hogy az AOR 100-as fejemnek HIGH bemenetnél miért van nagy alapzaja? Olyan mintha fújna hangosan a szél. (4-esen van a level a gain meg 8-on) Hogyha leveszem a gitár hangerejét akkor is ugyan olyan, kipróbáltam egy szimpla kábellel, zajzárral is de nem segített a dolgon. A LOW bemenet viszont teljesen halk. Válaszokat köszönöm.
Üdv! Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy irt30 kombóm, amire rá akarok kötni egy 412-es ládát. A láda monoba 4ohm vagy 16ohm. A kérdésem az,hogy hova kell kapcsolnom a kombón a kimenetet,hogy ne károsodjon az erősítő. Mindegy,hogy melyik kimenetből megyek ki? Lehet,hogy béna vagyok(bár furán van feliratozva a lehetőség az erősítőn),de inkább megkérdezem,mint tönkretegyem a motyót. Válaszokat előre is köszönöm!
Tudja valaki pontosan mekkora az AOR100 Laney name plate-je? az enyém elveszett és szeretném pótolni, csak a legyártásához kéne tudni a pontos méretét. Előre is köszi ha valaki felhomályosít.
Elő is végfokcső is érdekel. A Vc15-öt asszem 2005 óta gyártják (nekem is ebből a szériából van). Nekem is meg van a manualja, és pont emiatt érdekelne, mert ott írták, hogy a típust tartsam be. Ráadásul a végfokcsőnél ugyanolyan értékűt is, és akkor nem kell biast állítani. Mert próbálgattam többféle csővel, és TAD előfokcsövekkel szól eddig a legjobban. A végfokban Sovtek volt, azt hagytam egyelőre benne, de sajna nagy hangerőnél sistergést hallani.
Elő- vagy végfokcsőnek? Nekem VC30-am van, de sztem nem az eredeti csövekkel vettem, mert az előfokcsövek Marshall feliratúak. A végfokcsövek JJ-k. Megnéztem a VC15 manual-ját, az is csak annyit ír, hogy a V4-5 (végfok) matching set, a V1 high grade ECC83, a V2-3 pedig standard ECC83. A típusokat tartsd be, meg a végfokcsövek tényleg legyenek párba válogatva, de amúgy sztem azt teszel bele, amit jónak látsz.Sőt, az előfokcsöveknél akár lehet okoskodni is, ha nagyobb headroom-ot akarsz, akkor a V1 lehet valami kisebb gain-ű, mint az ECC83. Abban sem vagyok biztos, hogy a Laney konzisztens volt ebben a tekintetben, lévén, hogy ezt a két típust minimum 23-24 éve gyártják (az enyém 1994-es) és ezalatt tuti nem egyszer váltottak beszállítót.
Laney VC15 110 tulajok! Kis segítségre lenne szükségem. Pontosan milyen TAD csövek vannak gyárilag az erősítőben? Sajna ami hozzám került, már totál más csövekkel volt. A gyári leírások nem írnak semmit, csak hogy TAD van benne.
Korábban, mintha láttam volna reklámot is Iommival, de nem találom. Emlékeztem, hogy koncertfelvételen is láttam, nem vagyok tuti benne, hogy itt is azt használja, mert a minőség meg a fényviszonyok érdekesek: Cross Purposes A betűtípus olyasmi a ládákon, sajna a fejet nem látom, csak Geezer nagy Marshall falait
Az igaz, hogy a Laney egy csomó bandát/gitárost szponzorált a '80-as években (pl. Ratt, Ace Frehley, Vinnie Vincent, Vinnie Moore, George Lynch), de egyik sem szerette igazán az AOR-t és vagy moddolta vagy nem hivatalosan mondjuk Marshall plexit használt helyette?
Legalábbis külföldi oldalakon ilyesmiket olvastam. A mai népszerűségét meg leginkább a Sleepnek meg még pár doom bandának köszönheti szerintem. Youtubeon kb az összes videóban csak Sleepet tolnak vele..:'D
Amúgy az elképzelhető, hogy Iommi is használt AOR-t anno?
Eladó jó állapotú Laney LV-300H típusú hibrid gitárerősítő-fej.
Specifikációk:
Az erősítő 120W-os ami elég bitang hangerőt tud produkálni. 3 csatornája van, 1 tiszta, ami csilingel, és 2 drive. A Drive 1 csatorna crunchos hangzást ad, míg a Drive 2-vel el lehet jutni a metálkodásig. A Clean és a Drive csatornák külön EQ-zhatók.
Egy 12AX7-es cső van benne, amit te választhatsz ki (Tungsol 12AX7 vagy Sovtek`12AX7 LPS), mindkét cső keveset használt.
Az erősítőben Reverb is helyett kapott, ami lábkapcsolható, és a Clean/Drive csatornán külön lehet beállítani. Kiemelendő még a Mid-Scoop kapcsoló amivel közepet lehet vágni.
Lábkapcsoló, tápkábel adottak, lásd a képeket.
Az ár #65000Ft.-# alkuképes minimálisan. A szállítmányozás a vevő terhére történik. Hajdú-Bihar és Békés megyékben házhoz viszem szívesen. Csere jelenleg nem játszik!
Üdv! Segítséget szeretnék kérni ! Van egy Laney LH50R tipusú csöves erősítőm. A kérdésem az lenne ha cserélek benne csövet és ugyanolyan csövet rakok bele mint ami volt kell e biasolni az erősítőt!
Teljesen egyetértek. Én is az inkább 1 jó, mint 25 kevésbé jó híve vagyok. A célom az volt, hogy a Laney-t használjam, ill h monitorozzam magam, és reampolni tudjam. Ehhez az mesa hangfalszimmel sokat segítettetek. Jó erősítő szim pedig azért kell, h a száraz felvételt vissza tudjam hallgatni. Meg fogom nézni a TH3-at.
Működik a letöltés! Most mondjam, hogyan lehet letölteni egy trackert, magnet linken? Ha nem sikerül inkább "NE" ez illegális. Nekem is a DAW-ba van egy saját csöves előfok, az csinálja a fő hangzást, USB hangkártyán bekötve, és IR-t rakok rá. Ha nem DAW-ban gondolkodsz pl. a TH3 standalone, egy üres patch-be csak az IR (utolsó) ládát berakod és betöltöd a wav-okat.
Ez az ingyenes TH3 verzió, 3 erősítővel: http://www.timespace.com/product/FREETH3-110/3/9999959/overloud_exclusive_th3_time_and_space_free_edition%28download%29.html
Szerintem ez jobb, mint a LePou vagy az Ignite erősítők. Az ownhammer pack lopás nem szép dolog. De nagyon elkanyarodtunk már a Laney témától: azért szerintem a Laney IRT-vel ezeknél jobb hangot lehet csiholni. Az már más kérdés, hogy párféle hangot tud csak, míg ha van 25 erősítő szimulációd, az valamivel változatosabb. De én inkább örülök annak, ha van 1 kiváló hangzásom, mint 25 jó.
Hát nekem nem engedi letölteni. Neked sikerült és működik?
Ezeket az erősítőket ismeritek? http://www.vst4free.com/free_vst.php?plugin=Le456&id=963
Kipróbáltam az Ownhammer-ral, és elég ütős.
Linket is tudsz küldeni arról amire mukkantál? :)
Egyébként nagyon fasza ez a mesa hangfalszim! Most kellemeset csalódtam az efféle megoldásokban. Elé raktam ingyenes erősítő szimulátort. Hát nagyon állat!..
Ez az ingyenes egy mesa standard slant 4x12 hangfal 60W-os V30 hangszorokkal. Amit vettem, abban van egy 2x12 nyitott 4 kulonbozo hangszoroval, meg egy 4x12 masik 4 kulonbozo hangszoroval, ott van a linken. Szoval csak nagyobb a valtozatossag. A sample rate-et meg te tudod, hogy mivel futtatod, a cubase gondolom kiirja, ha mashol nem talalod.
Egy 30wattos S1 combóm van, ami épp fölösnek tűnik az aor palettámból... :D Az is érdekelhet? Sajna 1x10-es, de én fejnek használom itthon. Terveztem is az átépítését, de nemigazán jut időm se gitározgatásra se igényes doboz építésére.
Az IR-ok, vagyis Impulse Response-ok azok .wav fajlok, ez igy van jol. Ezt kell betolteni egy megfelelo programba, pld. ebbe: https://www.kvraudio.com/product/nadir-by-ignite-amps
Hali! igazából ezt a 412 MES-ST V60-at meg kell "vásárolni", csak egyszerűen ez 0 USD-ba kerül, de végig kell menni a folyamaton: add to cart, checkout, és akkor regisztrálni az oldalon. Szerintem érdemes, próbálgattam sok más impulse-ot, de az ownhammer tetszett a legjobban.
Ugyanakkor ha ezen nem akarsz végigmenni, akkor van jópár ingyenes pack, pld.:
http://relivethefuture.com/music/patches/GuitarHacksImpulses.rar
https://www.dropbox.com/s/zq2yufvz46tn4w0/Catharsis.zip
http://www.osirisguitar.com/wp-content/uploads/7deadlysins%20Impulse%20Pack.zip
Bármit használhatsz ami betölt IR-t. TH3 nak jól kell szólnia. Realtek alaplapi gagyi kártyán is ASIO4All 2ms késéssel 192kHz mintával,strattal Genius kommersz asztali pc szóróval is szól rendesen. Ha az IRT vagy bármilyen torzítót beküldöd a TH3-ba vagy gitárrigbe vagy akármibe beraksz egy Cab sim-t IR-rel az megszólal. Vannak fenn videók ha nem úgy szólsz akkor más a ludas.
Az van, hogy nem sikerült letöltenem az Ignite progihoz az ingyenes hangfalprogit (412 MES-ST V60). Az IGNITE-t már korábban is nézegettem, de ezek szerint azért nem szólt, mert nem tudtam hogy ebbe még bele kell tölteni egy al progit.
Esetleg ha neked már sikerült valamikor, és meg van még, át tudnád nekem küldeni e-mail -en?
Van többféle, de én a California Duo-t vettem meg: https://www.ownhammer.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=175&products_id=387
Ebben van egy 2x12 meg egy 4x12 láda, 4 féle hangszóró mindegyikben, 8 féle mikrofonnal felvéve, ezeknek "blended" verziója... de próbáld ki először az ingyeneset, abban 1 hangszóró van többféle mikrofonnal, már annak is kéne javítani a hangzáson valamit. Nagyon naturális végfokkal van felvéve, szóval a "gitárosabb" hangzáshoz azt javasolják, hogy rakj 400Hz-re egy -3dB szélesebb vágást.
"wnhammer felvett (többek között) egy normális stúdió szobában sm57-el meg royer 121-el egy jó mesa boogie cabinetet, C90 meg V30 hangszórók együtt, gondolom minőségi mikrofon előfokokkal, és ebből csináltak pár impulse-ot, ami nekem tetszik" Ez melyik pontosan?
Hali! Ha most úgy érzed, hogy használhatatlan a hangzás, akkor szerintem ott valami mást kell tekergetni, nem érdemes a DA konvertereket nézni. Persze elképzelhető, hogy csak nem tetszik neked ez a hangzásvilág, hiszen nem vagyunk egyformák :) Nincs ezzel gond.
Sajnos a mikrofonnal való felvételhez annyira nem értek. Az ownhammer felvett (többek között) egy normális stúdió szobában sm57-el meg royer 121-el egy jó mesa boogie cabinetet, C90 meg V30 hangszórók együtt, gondolom minőségi mikrofon előfokokkal, és ebből csináltak pár impulse-ot, ami nekem tetszik. Ez jobban szól, mint bármi, amit otthon az úgy-ahogy csillapított szobámban össze tudtam rakni egy V30 + sm57 kombóval.
Mindenesetre azért próbáld ki, hogy a hangfal modellezést kikapcsolod a Laney-n, és egy IR-t raksz mögé, mielőtt bevásárolsz mindenből :)
Nem aggódok :) Csak nézem a lehetőségeket. Köszi a linkeket, mindenképp megnézem őket, mert pl régóta keresek jó hangfal szimulátort. Viszont az analóg hangzás híve vagyok első sorban. Ezért is vettem az IRT-t. Jó hangú cucc.
Viszont a konverziókon gondolkodva még, kulcsfontosságú lehet a reampolásban az IRT usb port minősége. Pl ha ezt a DA converetrt használnám, javulna a konvertálás minősége, nem sokkal jobb? https://hitspace.hu/m-audio-super-dac.html
Hali! Nekem tetszik az IRT hangja, kivéve a hangszóró emulációt. De úgy csinálom, hogy a hangszóró emulációt kikapcsolom a Laney-n, és a számítógépen rárakok egy ládaszimulációt (van ez a progi: https://www.kvraudio.com/product/nadir-by-ignite-amps és ebbe betöltök egy IR-t, én az ownhammer-től vettem egy szimpatikus pack-et. De ez pld. ingyenes: https://www.ownhammer.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=181&products_id=411). A Positive Bias-t próbálgattam, de se a hangzás nem tetszett, se maga a plugin, akkor már az Overloud TH3 sokkal jobban bejön. Ennek amúgy van egy ingyenes verziója 3 erősítővel meg hangfallal meg egy TS9-el itt: http://www.timespace.com/product/FREETH3-110/3/9999959/overloud_exclusive_th3_time_and_space_free_edition%28download%29.html
Szóval ha olcsón jó minőségben szeretnél valamit, bőven elég egy TH3 vagy akár egy Bias is, egy mixben jól megkeverve nehéz különbséget tenni. A Laney IRT csak dobni tud ezen a minőségen. A 2x digitalizálás miatt szerintem ne aggódj.
Köszi Srácok a válaszokat! Így már kezd körvanalazódni a helyzet. Azért a Lany IRT Studiot választottam, mert színes cuccnak tűnt.. Viszont a vonal kimenetei egyre kevésbé tetszenek. Nem tudok jó hangzást kihozni belőlük. Túl százaz, zörgős jelet ad, amin már nem tudok javítani. Viszont hogy USB-n küldi a száraz jelet ez elég fasza, hisz ezt később valóban visszaküldhetem erősítőre, reampolásra. Vagyis hiába veszek sztereo sávban, a jobboldali sáv, vagyis a vonal erősítő hangja, szm használhatatlan igényes hangzásra. (Akkor már a Pozitiv Bias is jobb megoldás) Ellenben ezen a színten a legjobb megoldás szm az lehetne, ha a Lanyből küldött száraz USB jel felvételével egy időben a hangszórót is mikrofonozom egy másik USB porton keresztül, és szerkesztéskor is egyszerre kezelem a 2 sávot. Így ha kitapasztalt jó beállítással mikrofonozok, akár végső hangzást is sikerül létrehoznom. Így egy lépésben, AD konverterezéssel, a sok újradigitalizás kikerülésével rögzíthetek. Ha meg később nem vagyok elégedett a hangzással, a száraz jelet tudom használni új beállítások hangzására. De akkor az már több lépcsős konverterezés, vagyis romlik a minőség. Lynx Aurora és hasonló cuccok az áruk miatt egyenlőre úgy is felejtősek..
Összefoglalva, ha valaki relatív olcsón minőséget szeretne, akkor jó gitár, jó csöves fej, jó hangú láda, jó mikrofon, mikrofon előfok kell, és mindezeket kitapasztalt beállításokkal AD konverzióval felvenni?
Jól látom, vagy sületlenségeket hordok össze?
Hali! Az AD/DA az analog->digitalis es digitalis->analog konverziot jelenti. Ezt meg lehet valositani tobbfele modon, es en inkabb az audient hangkartyam konvertereit hasznalom, amiben burr brown konverterek vannak. Nem tudom, hogy a Laney-ben mi van.
Viszont! Elvileg USB-n a szaraz es a processzalt jelet is kuldi a cucc :) Probalj meg egy sztereo savot venni usb-rol, ne monot, es akkor elvileg a bal oldali lesz a szaraz di jel, a jobb oldali meg a processzalt jel, ami atment az elofokon/vegfokon.
Reampolasnal, mikor szamitogepre rogzitjuk a savokat, sajnos mindig 2x digitalizalunk. Igy csinaljak a nagyok is, csak ok jobb konvertereket hasznalnak, pld. Lynx Aurora meg hasonlokat, ami dragabb, mint nekem a hangkartya + gitar + laney fej + monitor hangfalak egyutt.
Reampolás lényeg, olyan mint amikor (pár multiban benne van) csinálsz egy loopot natúr gitárjellel és azt effektezed, tekergeted a hangzás beállításához anélkül, hogy gitároznál, mintha a bemeneten egy rögzített gitársávot játszik le egy mp3 lejátszó. Ez DAW-nál azért jó mert később bármilyen FX-en át tudo küldeni a sávot anélkül, hogy mindent újra kellene játszani. Monitoring azért kell, hogy rögzítésnél, azt halld kb amit szeretnél torzítva, az FX-ek előtti jelet rögzíti.
Ez nem ilyen egyszerű - mint ahogy sosem :) A reampolás fogalma, mint olyan nem feltétlen kell, hogy takarjon bármiféle analóg-digitális (AD) vagy digitális-analóg (DA) konverziót. Itt csak annyi a lényeg, hogy rögzíted a száraz gitárhangot, amit aztán bármikor átküldhetsz egy bármilyen erősítőn, hogy annak a hangzását rátedd. A száraz gitárjeledet akár analóg módon is rögzítheted. Jelen esetben azonban nyilván a számítógépeddel akarod rögzíteni, tehát egyszer csinálsz egy AD konverziót, amikor rögzíted a száraz jelet, aztán csinálsz egy DA konverziót, amikor visszaküldöd az erősítőbe a száraz jelet és végül csinálsz egy újabb AD konverziót, amikor a már reampolt jelet rögzíted. Arról nem is szólva, hogy amikor a kész terméket meghallgatod, akkor egy újabb DA konverzióra van szükség, de ez már nyilván a rögzítés technikáján kívül esik.
A nagy kérdés, hogy melyik eszközre akarod bízni az egyes AD és DA konverziókat, illetve a rendszered mit tesz lehetővé.
.. a reamplás ilyenformán inkább AD-AD kellene hogy legyen.. Hisz előbb digitalizálom a jelet, majd ezt analógizálásra felhasználva, ismét digitalizálom.
Most csak hangosan gondolkozok, mert próbálom megérteni. Remélem lesz valaki, aki megmondja nekem a frankót h hogy is van ez. :)
MP! Alalpvető fogalmakkal nem vagyok tisztában. Mi az AD-DA konveruió gyakorlati szinten? Reampolás? Egyébként reampoláskor nem romlik a hangzás minősége? A Laney pl azt csinálja, hogy játék közben, USB-n száraz jelet küld rögzítésre a számítógépnek. Majd később én ezt a digitalizált szaraz jelet visszaküldöm a Lanynek, ahol ő rákereveri az erősítő beállításaira vagyis analógizálja. Eddig gondolom ADA konvereterezésnél tartunk. Viszont ezt a helyzetet ha kimikrofonozom, vagy DI kimeneten ismét rögzítem a PC-n, akkor ez ismét digitális hangzás lesz. Vagyis ez lenne az AD-DA konverterezés? Így viszont a legminőségibb megoldást megtörve (AD), előbb száraz jellé digitalizálom, később kiküldöm az erősítőbe, és úgy küldöm vissza ismét a PC-re. Így végeredmény képpen digitális jelet analógizálok. Valahogy így rögzítik a nagy gitárhangzásokat is?
Hát figyu, lehet hogy USB-n is megy a felvétel, azt nem tudom, én csak a DI outputot vettem, mert azt akartam, hogy az AD-DA konverziót a hangkártya csinálja, és ne a Laney.
Viszont most azt olvastam, hogy USB-n sztereó inputod van, a bal oldali a száraz gitárjel, és a jobb oldali a processzált. Lehet hogy csak ezt kell beállítanod.
Cubase/Device-ben azt az usb portot állítom be akár be vagy kimenetre, amit akarok. A gond ezekszerint az, h a Laneyvel csak egy irányba vesz fel. Vagyis kell hozzá még egy hangkari, amin kiküldöm a száraz jelet. Azt beküldöm a Laneybe, és azt már felvevőre be tudom állítani. Na kipróbálom így..
Cubase-ben beallitottad, hogy a szaraz gitarjeled a laney-re menjen ki? Es ha igen, hogyan? Ugy tudom, hogy ha mar van egy ASIO hangkartyad, akkor nem tudod berakni melle a Laney studiot Win alatt. Mac alatt elvileg ez meg van oldva. Win alatt talan Asio multiclient megoldassal meg lehet oldani.
Kérdést intéznék Laney IRT Studio tulajdonosokhoz: Az erősítő hangját vonalban reampolni szeretném. PC-n az USB portok bemenetét, és kimenetét is a Laney-re állítottam. Hátsó panelen a re-amp kimenetet összekábeleztem a gitár 1W bemenetével. Ugyancsak a hátsó panelen usb/amp kapcsoló amp-ra állítva. Cubase-ban előhívom a reampolni kívánt száraz gitárjel sávot, majd felvételt indítok egy új sávra. Elvileg így az erősítő hangját kellene felvennie, de nekem mégis csak a száraz jelet veszi. Hol hibázok?
Sziasztok.A Laney IRT Studio-m mostanában néha elkezd zizegni, kb mint a régi neoncsövek. Kb 1 percig tart, majd abbahagyja. Később újrakezdi. Tudja esetleg valaki hogy mitől lehet? Találkoztatok ilyen jelenséggel?
Sziasztok. akit érdekel.
Eladó egy tökéletes állapotban lévő, csak házistudióban használt Laney IRT studio -300 euro
https://gsfanatic.com/hu/hirdetes/378249/elado-laney-gitarerosito-9-fej
Volna egy eladó Laney GS212IE ládám eladó.
Csak szobában használt szép állapotban.
48 Hufért.
Debrecenbe hétköznap letudom vinni.
Hétvégén Pesten VII. kerben kipróbálható.