Celestion Blue Bulldog Alnico 2db hangszóró eladó.
Új állapot, 60Watt nem 15W, 8ohm 100Db!, ugyanaz mint a Gold Alnico típus, az a membrán is van benne, de jobb áron.
Nem hiszem hogy bármit mondani kell róla, a kép csalóka, semmi pötty, karc nincs rajta.
Csak együtt eladó, ára 100 ezer ft csak kp, csere nem, további infó képek emailban vagy mobilon.
Az X3-ban beállítottam, hogy a jack kimeneten kombó van, és a patchekben sem használok semmi erősítő modellezést. A torzított hanzásom viszont olyan (tiszta csatornán), mintha vonaljel lenne. Van valami szálkás magas benne, amit nem tudok eltüntetni. Ha bekapcsolom az X3-ban a Vox ac 30 modellezést hangfalszimulációval együtt, ez a vonalhang szerű hangzás eltűnik, és úgy szól a tornyantó is, ahogy kell...
Amúgy az erősítőbe próbáltam pont akkora jellel bemenni a pedálboardból, mintha csak a gitárt dugnám rá.
Tud valaki tanácsot adni, mit csinálok rosszul? Mert tippelem, jól kellene szólnia a cuccnak...
Egy sima 12AX7 cső van az előerősítő részben.
A végfok meg - legalábbis az a rész, hogy konkrétan mi hajtja a hangszórókat meg ki van takarva, de kétlem, hogy ott csövek lennének. Szerintem inkább valami IC-s végfok lehet ott.
Viszont láthatóan van áramvisszacsatolás is, az eléggé csöves csengést tud adni a hangzásnak.
nekem jó ,és kell. Legyen elég ennyi! Ha neked nem kell ilyen fél wattos csirkekeltető akkor ne vegyél, de ne akarjál már meggyőzni, hogy nekem se kell. .
Nem természetesen nem, ilyet keresek, hanem VOX AC 4 TV KOMBÓT, VAGY FEJET+LÁDÁT! De valamiért nem jön össze a képfeltöltés, pedíg már vagy ezerszer nyomtam fel ide képet. Most nem tudom mi van!
Megpróbálom megint
Segítségeteket szeretném kérni. Vox AC30VR (VR, tehát nem a full csöves változat) típusú erősítőm "nem szól ki" a zenekarból, nagyon mély, basszusos a hangja (Tone cut: basszusra, basszus 0-10 skálán 0, treble 5-6, és még így is, szerintem egy Voxnak nem így kéne szólnia). Ebben a modellben egyetlen végfokcső van, ennek elhasználódása jelenthet ilyen tünetet? Kihez lehetne elvinni esetleg, aki foglalkozik hasonló erősítők szervizével szerintetek? Köszönöm szépen a válaszokat előre is!
angolok kb 300tól felfele
kinai 212 kb 200 környéke, egy hangszórósak olyan 160 környéke
kinaitól sem kell félni. nincs akkora minőségbeli különbség, amit az ára mutat
Sziasztok
Venni szeretnék egy vox vt20+ vagy vt 40+ at. Természetesen abban sem vagyok biztos , hogy jó a választás.
Tudom,hogy a 20-as otthonra élég a 40-es otthonra sok de egyébként kevés. Csak van köztük 13e ft külölnbség.
Mikrofonnal erősíteném tovább ....
Amelyiken van master, az elég normálisan szól kis hangerőn is. Egyelőre ezek az 5 (vagy kevesebb) wattos cuccok mintha nem terjednének a muzsikáló emberek között megfelelő sebességgel.
Nem világos, hogy pontosan mi a különbség a két felvétel között:
Az egyik attenuatorral szobahangerőn, az világos, de mi a másik? 1) Erősítő lehalkítva szobahangerőre attenuator nélkül, vagy 2) az erősítő megküldve rendesen attenuator nélkül?
hát amikor én megszereztem a hot platet akkor még nem volt ekkora választék, de ezeket elég jónak mondják
sajnos ezeknél fix az ohm viszont van rajta egy tök jó vonalkimenet állítható jelszinttel illetve két hangfal kimenete van és ahogy látom több fajta vágási lehetőség 0, -4, -8, -12, -16, -végtelen és egy load állás amikor nem küldi ki a hangfalra a jelet
ez is olyan mint a többi, el kell dönteni hogy kinek milyen funkciókra van szüksége, aztán meg kell hallgatni hogy melyik mennyire jó és kész :)
És szerintem az ára sem rossz a többi elérhető attenuatorhoz képest.
Rohadtul tetszik benne, hogy nem fix Ohm-on van, hanem váthatsz 4-8-16 között. Többféle ládám van, és így többféle Ohm-on kell küldenem a fejeket, és így ezt a cuccot mindegyikkel tudom használni.
az a lényege hogy halkan is tudjad használni a kitekerd cuccodat, akkor lennének tökéletesek ha tényleg 100%ban visszaadnák a hangképet ( tehát ha "utánozná" a hangszórók torzítását is stb ).
egyébként felvételen illetve élőben kihangosítva sem mondod meg hogy milyen hangerővel szólt a cucc... ekkora különbségek nincsenek ( illetve vannak ha valamelyik gagyi attenuatort használod ugyanis azok nagyon belenyúlnak a hangképbe )
Az attenuator az csak fej kihajtásáról szól, az amiről lentebb szóltak, az szerintem ennél többrétűbb. Az, hogy a hangszórókat (hangládákat) is ki lehet hajtani, az nem vita kérdése, egyértelmű, hogy hangosabban másképp szól (pld kevesebb magas, erősen kompresszál stb.) Ezt egy attenuátor nem fogja neked megoldani kis hangerőn, digitálisan viszont meg lehet oldani, és az én kis padlóeffektemben is van ilyen fánksün.
Szóval az állításom röviden összefoglalva az hogy:
kihajtott fej csutka hangerőn, felvéve, és a felvételt lehalkítva nem úgy szól, mint az attenuatorral kombinált fej hangja ugyanaon a kis hangerőn.
Amúgy nem épp az a lényege az attenautornak, hogy a fej meg a láda közé teszed, és így a fej dolgozik, mint az állat, a láda viszont nem kap akkora hangerőt? Azaz pont nem hajtod ki a hangszórókat?
Azért nem egészen. Az a lényeg, hogy ahogy a hangerőt lefelé tekeri az ember, mindenféle eq módosításokat csinál a cucc a hanggal, hogy kihajtottnak hallatszódjon, mivel egyrészt a tranyós erősítőket is ki lehet hajtani, másrészt maga a hangszóró is másképp szól kihajtottan, mint amikor kis hangerőn cincog.
Az emberi fül hangszínérzete is erősen függ a hangerőtől.
Én rendes zenekarral próbálok 7W-on, és még félig sincs feltolva a cucc. 15W-tal meg már simán lehet próbálni/koncertezni, még nagyobb klubbokban is, ha nem valami elbaszott belezős metált játszol.
attenuator, mindenkinek tökéletes aki hangos cuccot szeretne szoba hangerőn hallgatni (a hang színezése nélkül) illetve kisebb klubban próbateremben jól tud jönni. Múltkor már volt erről szó a marshall topicban is. Ezekre a cuccokra mindig csodálkozva néznek a zenészek és nem értem miért, '94-ben jelent meg.
Két 40 wattossal (mind a kettőn van master)"hüjéskedek" - tényleg jól szólnak kis hangerőn. Előtte egy Blackstar HT-5-öt próbáltam, annak kicsit vékony, dobozos hangja volt. Pedig raktam hozzá 12-es kieg-ládát is. VOX-ból már volt AD-VT 50-es, de a csöves lényegesen szebben szól.
Köszönöm szépen a szakvéleményt. Nekem azért van egy-két "pozitívumom": először is maximum a szomszédokkal lehet gondom, mert a nejem már elég rég kidobott . Másrészt a sima HW1 (azt hiszem abban csak green-back van?)épp le van árazva (több helyen is). Viszont az a gondom, hogy be kéne áldozni érte vagy DSL-401-t vagy Fender Blues de Luxe-ot - és ezeket is igen kedvelem.
anno a st*geshopban pont egy doki (:D) berendelt egy handwired ac 15-öt (ha jól nézem a honlapon egy AC15HW1X lehetett), és mivel én sertepertéltem ott, és valamiért szégyenlős volt, én játszogattam neki rajta egy óráig (szegény ember), na de a lényeg, hogy annak viszonylag kis hangerőn is iszonyat kurva jó hangja volt. A viszonylag kis hangerő relatív azért egy gitárboltban, az asszony azért már lehet, hogy összepakolna.
Mindenesetre az én egy bridge pickupos telémmel nagyon szépen szólt, viszont kárpótlásul rohadt drága is volt:)
az ac30 szobagitározásra nem alkalmas.
egy kicsit azért meg kell hajtani hogy legyen dinamikája. viszont félhangerőtől jobban sosem tudtam kitekerni, mert akkor mást nem lehetett volna hallani a színpadon, pedig mondjuk egy szabad téri bulin kirakunk 3 x 200w kontrolt meg egy gallien krueger rb400 bőgőalapot, meg kifelé egy 2000wattos PA rendszert
Köszönöm szépen, de (még) csak gondolkodom. Szobagitározáshoz nem elég szerinted a 15 wattos (több cuccon kipróbálhattam, hogy a masteres-ek jól szólnak halkan is)? Vagy nagy a minőségi különbség az AC-30 javára? Meg azt sem tudom, mennyire érdemes inkább a "kisebb" HW felé orientálódni mint egy sima AC-30 C?
szóval a belső futár miatt drágább,mertaz kb fél font/km, és az angol posta ettől sokkal olcsóbbb. felvevőhelyem is van meg futárom, aki jár magyarországra jó áron.
szóval angol ebay-ről figyelheted bármelyiket,mert a csak angliai potázósokat is haza tudom hozni,meg a személyes felvevősöket is, mondjuk ez a drágább megoldás. ha gondolod, neked szívesen segítek
nem akarom fikázni az st-t,mert amúgy gyakorlócuccnak nagyon fasza
viszont az én fülemnek etalon az rp7 legalább 15 éve. az rp7 zengetője lemezhang meg a wah fos,azt tudom. de mégis ettől tisztább, természetesebb hangzást még multieffektből nem hoztak ki.az st-ben a delay halálgyenge a zengetőitől sem estem hanyatt, amellett zajosvolt nekem és mű hangú. engem csak overdride és tiszta hang érdekel,emiatt tünt ez isjónak ( a netes véleményekalapján), desajnosnem jött be.
de mondom, nem fikázommert másnak attóllehet királyság,énmeg csak egy raplis paraszt vagyok oszt kész
ha ac30-ban gondolkozol,segítek szerezni az angol e-abyről, ha gondolod,onnan éri meg a legjobban még most is.
nekem volt eddig három. 70-es angol. 20007-es kínai. 94-es angol.
a 94-es angol magasan jobb volt a másik kettőtől. most a gyerekeim egyetemi tanulmányai miatt be kellett minimalizálnon a motyómat. de amint tehetem, megint itt lesz a "pocok" a portán. ha egyszer belekóstolsz egy ac30-ba, többé semmi nem lesz elég jó.most egy kibaszott jó engl cuccom van EL84-es, de a szívem szakad meg,ha meghallok egy voxot a rádióban
Abban egyetértek, hogy ezt nem színpadra tervezték, de az enyémben a Clean /piros/ csatin - ugye itt a Gain eleve nem aktív... /tehát nagyon el sem lehet rontani/ - az előző tulaj, több Knopflernél is enyhébb hangzást hozott össze, ami fejhallgatóval is /nekem/ nagyon jól szól.
Voltak nálam többen, gitárt próbálgatni, a tiszta hangzás, kivétel nélkül mindenkinek tetszett.
Pontosan! Először én amúgy leszpóllal próbálgattam és jó volt, jó volt, aztán rádugtam a stratót...
Meg is érkeztem, ez A hang, amit kb keresek(-tem). Legalábbis a mostani zenénkhez ez a tökéletes konfig.
ha az ac30-on csatornát akarsz váltani akkor át kell dugnod a dugót egyik lyukból a másikba. de nehogy már ezen problémázz.
a brilliant csatornája olyan mint a pina egyszer be dugod a jack-et többet ki se akarod venni
na ne röhögtess.
ha neked az st tiszta hangzása tökéletes...
kaptam egyet karácsonyra.3 napig szarakodtam vele, győzködtem magam hogy pedig ez jó.
aztán össze eresztettem a 15 éves rp7-esemmel ami egy perc alatt rommá alázta az egész pocokestét.már el is adtam a picsába.
Nekem az tetszik benne, hogy nem vékonyítja el a hangot, mint a Cry Baby, illetve abban a végén volt egy ilyen elbaszott freki a magas hangnál, amitől éppen csak a vér nem kezdett folyni a füledből. Na ez hála Istennek a WH10-ben nincsen meg.
Nálam is simán kiszorította a mindenféle extrával felszerelt crybabymet...persze lehet, hogy az új hang varázsa is belejátszott.:) Örök hála érte szegény Misi55-nek. Viszont szerintem sokkal jobban szól torzítók után.
A szteppelés jó..:D Persze néha nekem is alaposan át kell gondolni, mikor mire kell lépnem, és közben még a mikrofont sem kellene száj elől tévesztenem, a gitárnyakat meg szem elől..:D
Most még pluszban szert fogok tenni egy OCD-klónra is, ahogy a dolgok állnak.
WH10 istenkirály. Próbáltam a fej loopjába kötve, a drive csatin, nem volt rossz.
Nekem a multival kapcsolatban az a pozitívum, hogy nem kell steptáncolni. Nyilván egy jó looper rendszerrel ez is megoldható, de baromi macera. Tudom, a kispedál a trú, de a multi baromi kényelmes.
Aztán a friss fejlemény, hogy bekerült a képbe egy GT-10 is egész baráti áron. Lehet, az lesz a befutó.
Mondjuk a GT-8 nem volt a szívem közepe, de ahogy nézegetem, a 10-ben van már sok újítás, ami talán használhatóbbá teszi, meg tetszik a real time pc editálási lehetőség.
Én ennél több pedált használok, de nincs zaj, max. ha torzító+booster be van kapcsolva egyszerre...és még zajzáram sincs. Szóval nem annyira értem ezt a kábelzaj-mizériát.
Na azok a vászontokosok, annyit is érnek.
Vannak pedálkáim, de akkor a következő a sor. Akusztikus szimulátor, Wah, booster, od dist, zajzár, chorus, flanger, delay, zengető. Na az sem kis board.
Ráadásul a distortion a gyenge láncszem. (Többi mind van, a saját erősítőmmel, aminek jó a drive csatornája jól is szólnak) Ugyanis nem igazán van belőle olyan, ami azt a markáns metál hangot tudja, amire szükségem van. Sokat próbáltam, de egyik sem jött be. Szóval reménytelen eset. A rengeteg kábel miatti zajt, már nem is mondom.
Amibe ez beleférne, az egy 60X40X10 belső méretű board. Ami csak maga üresen öt kiló. És a harmadikon próbálunk, én meg lassan ötven felé járok, és lusta is vagyok fenemód.
Köszi! Kedves vagy.
Ez nem a tökéletes megoldás, mert arra nincsen pénzem. :(
Csupán egy vállalható kompromisszum keresése.
Az van, hogy a zenénkben használok akusztikus gitárt, hat, és hét húrosat is. Na erre kéne megoldás.
Ami most van, az két setup.
Pod X3 Live+ Variax.
Hangban annyira nem gáz, a variax szépen hozza az akusztikus hangokat, és digitálisan teszek bele bariton hangolást, de a játék érzet, valami dráma.
A másik verzió, analog gitár, Yamaha DG Stomp, Boss AC2, Ibanez WH10. Ez viszont már konkrét kisvasút. Összedugni, szétszedni minden próbán, a rengeteg kábel szedi fel a zajokat, nem szeretem megoldás.
Kéne tehát egy korrekt padló multi, ami viszonylag jól szól, és van benne akusztikus szimulátor.
A VOX könnyen kezelhető, ezt mind tudja, és ugye azért csak van benne egy cső, ami ugyan nem úgy "cső" mint az erősítőm előfokában, de mégis lágyítja kicsit a hangot.
A másik ötlet a BOSS GT-10 lenne, de a BOSS cuccokkal az a tapasuzalatom, hogy gyötrelem nehéz a beállítgatásuk, az erősítő modelljeik elég trék, és nagyon steril a hangjuk.
De a dolog még messze nem lefutott pálya, majd alakul.
A VOX amúgy ott szerzett még nálam jó pontot, hogy van egy kis gyakorló DA5 kombócskám, és meglepően jó hangok jönnek ki belőle, kifejezetten szeretem.
Van egyébként egy ilyen multi a git*rshopon 58000-ért, de azt mondja a srác kedden tuti jönnek érte. (gondolom az új szabályok miatt nem veszi le, míg el nem viszik), ha a srác visszalép, akkor elviszem. Azért írtam hatvanat, az a plafon, amit adnék érte, mert a jelek szerint, ha mégsem válik be, annyiért ki lehet szállni belőle.