Helyesbitek: nincs 100% pontosan ilyen - de azt is, hogy nincs ilyen, is csak akkor tudhatnánk, ha mindenkit ismernenk, aki megpróbalta, és senkinek nem jott ossze. Mert ha senki nem akar ilyen lenni, akkor nem csoda :)
Azért ne feledd,hogy ezeket valaszkent irtam, mivel a kolléga számonkérte hogy manapsag senki nem szól ugy, es ezert hoztam fel a diszko korszakot. Voltak ezek a zenekarok,csak milyenek...:) szal ha maguk az emlitett bandak 20 evvel kesobb mar nem tudtak ugy megszolalni mint anno,akkor miert faj, hogy 2011ben mo-on nincs ilyen...?
Tényleg fölösleges ízlésen vitatkozni. Olvastam pl. Deep Purple-vel riportot, ők azt mondták, hogy digitális veszik fel az albumaikat, egyedül a csöves régi mikrofonhoz ragaszkodnak. Alapvetően meg szinte teljesen mindegy, mert úgyis azért vesz fel valaki egy lemezt, hogy a közönség meghallgassa, a közönség meg vagy számítógépen, vagy mp3 lejátszón vagy a kocsiban vezetés közben fogja hallgatni. Nagyon kevés az, aki komoly cuccon otthon leül hallgatni egy cd-t, ami persze megint csak digitális... Azért , mert Dick Dale csak analóg magnóval vesz fel, nem kéne arra következtetni, hogy aki digitális cuccot használ, annak rosszabb minőségű lesz a lemeze, mint a full analóg magnóval felvevőnek. Amúgy elég túlzó számon kérni a 60-as évek elejének a sztárjaitól, hogy hol voltak pl. a diszkó korszakban, nagyon-nagyon kevés az az előadó, aki mondjuk 40-50 évig töretlenül az élvonalban maradt, és még Sir Paulnak sem sikerült... De Dick Dale-nek sem, azért valljuk be őszintén, az egy darab valamilyen szinten közismert gitár számánál többet világszinten nem nagyon tett le az asztalra... Az ismertséget is szerintem legnagyobb részben Tarantinonak köszönheti...Érdekes dolog ez a gitárzene, olyan, hogy manapság egy szép dallamot elgitározik valaki, 1-2 kivételtől eltekintve nem is nagyon létezik... Na mindegy, ez csak néhány vasárnapi gondolat volt. Gyere el a vox talira, majd gitározgatunk meg beszélgetünk....
Hank Marvin nekem nem is etalon (mint erre lentebb ki is tértem) sokszor úgy érzem, ezekből a zenészekből sokan csak azért toltak ilyen erőteljes hangzást, mert ez volt csak. Azért van, aki nem felejt :) :
Dick Dale: I always record analog, 24 tracks to 2 inch tape, because you cannot get the sound on a digital recording unit, it's impossible. The warmth, the fatness, it's like a tube compared to a transistor.
Igazából arra voltam kíváncsi, hogy van e bármi kézzel fogható tapasztalatod ez ügyben, vagy csak mondod. Persze teljesen mindegy, mivel egyrészt senkinek nem dolga hogy valakinek a klónja legyen - az más kérdés, hogy azért a Ventures és a Shadows stílusát egy kalap alá venni eléggé meredek - ha a mélyére megyünk a korszak instro zenéinek. Számomra nem volt etalon soha a Shadows egy két számuk tetszik, de ha már maradunk is a zenekar "vonzáskörzetében", akkor sokkal inkább Krew Kats, vagy Jet Harris. És akkor itt, szeretném elejét venni az értelmetlen vitáknak, az ízlés nem vitatéma, legyen bármilyen, ha nem tetszik, nem tetszik, és kész. Amúgy a fent említett feltételek javarészt anyagiak - gitározni meg minden stílusban meg kell tanulni, azért pont ebben a műfajban van nem egy vállalhatatlan kutyaütő akár van vox-a, akár nincs -, és én személy szerint nem is hittem ebben soha - hogy pl. egy az egyben koppintanom kéne bárki cuccát, hogy a zeném jó legyen, persze - ha pénztárca engedi - digitál nincs, ami lehet csöves, és kerüljük a humbuckert, de ez amúgy is ízlés dolga, nem azért csinálom, mert ezt csinálták a 60-as években, hanem mert így tetszik - és persze bármily meglepő, a 60-as évek gitározása a kedvencem :) Az azért elgondolkodtató, és tényleg csak azért írom, hogy gondolkodjatok el rajta, esetleg írjátok meg a véleményeteket, hogy mi lett ezekből a bandákból (konkrétan Shadows, Ventures) mi lett a diszkó korszakban, vagy később, ahhoz képest, hogy a 60as években mennyire voltak progresszívek - mondjuk inkább a V. nekem nagy csalódás minden későbbi felvételük. Különösen ahhoz képest, hogy Dick Dale milyen szinten erőteljes, egyedi,lendületes és önazonos tudott maradni a mai napig. És hangsúlyozom, bár sok mindenben nem értek egyet, nem akarok parttalan, és főleg indulatos vitákat erről, majd megpróbálok elmenni a vox talira aztán maeg lehet vitatni, bár nem voxom van, de hátha érdekes lehet összehasonlítani mással, úgyis le akarom cserélni, túl nyers :)
Mivel 30 évig ebből éltem, van némi összehasonlításom a témában, ez idő alatt nagyon sok gitáros megfordult nálam. Egy stílusban mindenki jó, amit szeret, de másokban sajnos nem, és nekünk mindent kellett játszani. A legnagyobb gond mindig a sound volt, ahhoz hogy hogy úgy szóljál mint régen a 60-70-es években, olyan cucc is kell.
Hogy érthetőbb legyek Egy akkori Strató, Gibson,és acusztikus gitár, egy Selmer, Vox, vagy Twin kombó, pár pedál, mikrofon, és ez csak a saját cucc.
Na itt mindjárt meg is áll a mutatvány, mert ezkb 2 millió.
Ezek a technikai konkrétumok, nem a régen minden jobb volt dolog.
Ja és nem árt ha ismerni ezeket a dolgokat, meg gitározni sem árt tudni.
Profi dologról beszélek, nem hobbizásról.
Maga Hank Marvin pl. nyilvánvalóan bármit megengedhetne magának, még a megfizethetetlent is, ennek ellenére digitális effekttel gitározik... Kétségtelen, hogy az általa legutóbb használt effekt cucc is a mi számunkra szinte megfizethetetlen. Katt
én is m13-at találtam a retroReverb helyettesítéshez a legmegfelelőbbnek a kifizethető kategóriában. - az igazsághoz hozzátartozik, hogy azért mostanra rájöttem, hogy nem úszom meg, és lépnem kell a kifizethetetlen felé. :)
"Csak azokat a hangszíneket, stílust a mai gitárosok már nem tudják" - ezt konkrétumokból szűröd le, vagy csak a szokásos régen minden jobb volt effektus?
Vox Defiant copy 2x12-es 1964-es stílusú 2db új, üres gitárláda eladó. Gyári méret, anyagok, a jellegzetes Vox kereszt a hangszórónyílásban. A legjobb 2x12-es gitárláda, amit a Vox valaha csinált, csere nem, további infó, képek emailben.
Már most kérdezem, hogy szegedről esetleg valakit érdekel-e a vox tali? Már csak hogy ne menjek egyedül...
Chocke, valami külső cucc van, amire valamilyen lejátszót rá lehet kötni? Esetleg dob, basszus, cucc is meg zenész is?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17-én VOX és bármi amit hoztok TALÁLKOZÓ
további infot cimet térképet mindent még a mai nap folyamán felrakok!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
én ezért gondoltam azt hogy legalább egy hónapra előre jelöljük ki az időpontot, mert ha azt mondjuk hogy jövőhét hétvége akkor biztos van olyan akinek programja van viszont ha tudja hogy jövő hónap X napján van a tali akkor tud rá készülni
A felvetés nem rossz, viszont a magam részéről csak április közepétől érnék rá. Bár tudom, hogy egy ilyen találkozót nehéz összehozni úgy, hogy mindenkinek alkalmas legyen, viszont ha rendszeresítjük, akkor több az esély arra, hogy egyszer mindenki elhozhassa és megmutathassa az érdekességeket. Na meg nem utolsó sorban jó közösségformáló hatása lenne.
Nos lenne egy javaslatom a napra is. Március 20. vasárnap. Indok: előtte áthelyezett munkanap van, és ez a hétvége családi szempontból úgyis értékelhetetlen emiatt. Azaz senkinek nem lesz erre a hétvégére családi programja. De ez csak egy ötlet, bármi más is jó lehet.
Szívesen elmennék én is, bár nekem nem AC30-am van, hanem egy AC50CP, kíváncsi lennék hogy szól egy AC30 mellett...Az időpont(vasárnap délután) szerintem is tökéletes, remélem a két hónapos kislányom "elenged"
A magam részéről csatlakozom a vasárnap délutánt támogató csoporthoz. A kérdés, az hogy helyileg hol legyen a találkozó megszervezve, továbbá, hogy kell-e bármiben segíteni a szervezést illetően?
Szerintem legyen vasárnap délután, mert akkor a zenészek biztos nem játszanak, és megették a vasárnapi ebédet is már. Nekem nagyon bejött a legutóbbi fenderklub találkozónál a vasárnap délután 4 óra, 9-kor indultunk haza, 11.kor már szegeden is voltunk.
na srácok ki mire gondol? kinek milyen hétvége lenne az amikor ráér? próbáljunk meg valamit kitalálni, és kitűzni egy időpontot, én arra gondoltam hogy legalább egy hónapra előre tudni kéne az időpontot, hogy mindenki bele tudja szervezni a szabadidejébe és akkor csinálok egy szórólapot amit kitudunk ide is rakni meg a forumon több helyre esetleg barátoknak ismerősöknek e-mailben szétküldeni, mert biztos sok olyan voxos van aki nem olvassa a forumot és akiket érdekelne ez a találkozó!!!
mindenki hozhatja a saját szerkóját ha tudja, vagy ha szeretné, bőven el fogunk férni de persze látogatóként is nyugodtan jöhet bárki akit izgat a téma
szóval akkor szombati vagy vasárnapi nap legyen? és szerintetek melyik hétvége?
Dehogynem, a sok régi gyerek mint én is a mai napig imádom a Shadows, Spotnicks, Ventures vonalat. Csak azokat a hangszíneket, stílust a mai gitárosok már nem tudják, sajnos.
ha miskolcról még menne valaki, én is szívesen mennék, vinném a 93-as gyártmányú ac30-asom. fender59 tibet kéne még elcsalni, nála van a régi 75-ösöm, azt érdemes meghallgatni
Vox ad 100 vth fej ( csak fej ) . Hibátlan karcmentes állapot . Csak lakásban tartottam .
Hangmester teszt .:
„ A VOX célja a Valvetronix szériával egy olyan digitális modellezésű erősítő elkészítése volt, amelyik nem csak jól szól, hanem visszadja megfelelő játékérzetet is, ami általában hiányzik az ilyen modellező „kütyükből”. Mint a széria többi tagjában ebben is a VOX által kifejlesztett Valve Reactor és a Korg R.E.M.S. erősítő modellező technológiája dolgozik. Az előbbi felelős a csöves érzet és hangzás hű reprezentálásáért, ami összeségében tényleg nem rossz, pláne az ilyen árkategóriájú csöves cuccokkal szemben.
Ugyanazok a szolgáltatások vannak benne gyakorlatilag mint a sorozat nagyobb kombóiban:
- 11 erősítő modell (Boutique CL, Black 2x12, Tweed 4x10, AC15, AC30TB, UK '70s, UK '80s, UK Modern, Numetal, US Higain, Boutique OD)
- 11 digitális effekt (Auto Wah, Compressor, Compressor + Phaser, Compressor + Chorus, Chorus + Delay, Chorus + Reverb, Flanger + Reverb, Tremolo + Reverb, Tremolo + Reverb, Rotary + Reverb, Delay, Reverb)
- Beépített zajzár (pontosabban zajcsökkentő, mivel a VOX szerint ez nem levágja a hangot, hanem kiszűri abból ).
Körbenézés után bedug, megpenget…meg kell vallani elég szépen megszólal a cucc, jól bírja a mélyeket, tompításnál nem fullad, ami a legtöbb ilyen kategóriás cuccnál baj szokott lenni. Hangzásra itt sem lehet panasz, hozza a kombók jó hangzásvilágát, megtolva még hangerővel, dinamikával metálra, rockra, ez a konfiguráció kötelező, ezzel már lehet döngetni. „
Ár .: 65000 huf csere csak és kizárólag vox kombó 50 w vt vagy xl .
Ahova posta nélkül tudom küldeni / szállítani ( mert nem szeretném postán feladni ) .: Győr Sopron megye + Pápa – Veszprém - Székesfehérvár vonal , valamint Köszeg - Szombathely… esetleg Budapest.
Szerintem meg jól szól és nem csak azért, mert zajtalan. Az átlag strat hangszedő vékonyka hangú ehhez képest. Aki a pattogós, ultra csilingelős hangot keresi, annak szerintem tényleg nem fog tetszeni. Én azt hittem, hogy csak nekem van ilyenem az országban Baromi drága hangszedő.... és hank marvin rajongó sem túl sok lehet....
nemrég rendeltem egy ismerősömnek ugyan olyan pickup setet, nekem nagyon tetszett a hangja, főleg az hogy tényleg zajtalan minden pozicioban, de ő azt mondja hogy szerinte nem szól jól....
Olyannyira ismerem, hogy a stratomban hank marvin signature kinmanok vannak
Van két effektem is, egy zoom meg egy yamaha magic cuccom stomp echoes from the past visszhangokkal töltve, de rengeteg tököléssel már egész komoly eredményeket értem el egy Line6 m13 effektpedál visszhang programozásával. Ennek a cuccnak a processzora lényegesen nagyobb teljesítményű, mint akár a zoom, akár a yamaháé, tisztábban, színezetlenebbül szól.
Igen, a zengető csere még dobott rajta! A vox találkozó engem is érdekelne, én szegedről mennék, és vinném a cuccomat, lehetne egy kis shadows bemutatót is tartani...
Persze, szívesen meghallgatnám a többi cuccot is, csak AC30 - asom van kocsi meg jogsi helyett, így egy fuvarost meg kellene győznöm, hogy ez mekkora móka!
egyáltalán nem untattál senkit, ellenkezőleg... örülök(örülünk) hogy végre beindul ez a vox topic itt a fórumon, és itt nem az "anyázás" megy meg a fikázás.... :)
visszatérve persze teljesen igazad van abban amit leírtál, nem is szabad összehasonlítani őket, mivel mindenkinek más tetszik, és ebben talán éppen ez a legszebb, hogy ahány évjárat annyi fajta AC30at kapott a nép, a legjobb példa erre talán ismét a Brian May aki azt nyilatkozta, hogy úgy vásárol ac30at hogy odamegy, bedugja a gitárt, megpengeti és ha úgy szól ahogy azt ő szereti, akkor jöhet..
ezért is vannak táborokra szakadva a voxosok, mert oké hogy egy típusról beszélünk "AC30" de minden korszaknak megvolt a maga jellegzetessége, hogy ki miért szerette és ki miért nem. Az új szériák szerintem is jól sikerültek annak ellenére hogy a cc sorozatról sok negatív visszajelzés érkezett de szerintem ugyan annyi jó is... NEM szabad összehasonlítani a régi erősítőkkel és azt sem szabad hogy ugyan olyan erősítőket gyártsunk csak mint amilyenek régen voltak.. új generáció, új hangzás
visszatérve az új modellekhez gyönyörű lett az új HANDWIRE széria és az új AC30C széria is! a handwiredet még sajnos nem sikerült kipróbálnom de a másikhoz volt szerencsém, nagyon dögös hangja van :)
szóval Attijjja téged is érdekelne egy ilyen VOX találka?
Sziasztok!
Én nem feltétlenül Vox modellekben gondolkodtam amikor aktuálisnak éreztem egy erősítőcserét, most mégis egy cc2x-em van. Untam már, hogy a modellezős effektemből ugyan lehet jó hangszíneket kitekerni, de ha azt hallottam amit akartam, akkor olyan érzésem volt, hogy "túl kell pengetnem" a dolgokat. Így hát nekiálltam keresgélni. Kinéztem pár lehetséges megoldást netes hangminták, tesztek alapján, és igyekeztem élőben is meghallgatni az erősítőket. Volt ami abszolút nem tetszett, és volt ami jól szólt, de csak ha agyig ki volt tekerve. Tekintve, hogy szinte kizárólag csak kis klubbokban szoktunk játszani, ezeket eleve ki kellett zárnom. Az utolsó pesti próbálgatós túrán már iszonyú csalódott voltam, hogy egyik sem hozta emberi hangerőn azt a hangindítást és játékérzetet amit kerestem - pedig szintén drága kombókról van szó - amikor eszembe jutott, hogy a cc2x-ről is sokan nyilatkoztak pozitívan. Kiderítettem, hogy az egyik hangszerboltban van egy példány, gondoltam kipróbálom és ha tetszik, még gyűjtögetek pár hónapig és megveszem. Nem tetszett. LENYŰGÖZŐ volt! Egy egészen más súlycsoportnak bizonyult. Vittem a saját gitárom, ami szintén felső kategóriás, és amikor elkezdtem vele próbálgatni a Vox -ot egyszerre csak körém gyűltek az eladók is, hogy whhaaa mi ez? Nem sokra rá kifogtam egy jó kis akciót, és azóta is elégedett vagyok a választásommal. Én csak a normal csatornáját használom. Gyönyörű a tiszta hangja és minden nüansznyi dologra azonnal és dinamikusan reagál. A Top Boost csatorna viszont abszolút nem fogott meg. Ha vadabb hang kell, akkor sincs gond, jól működik együtt a T-Rex Moller-rel, meg a Kasléder The Rockerrel is. Szóval lehet, hogy más technikai megoldásokkal rendelkezik, mint a klasszikus modellek, de attól szerintem még egy baromi jó erősítő a cc2x. Olvastam persze, hogy gyilkolja majd a csöveket, de nekem még nem volt gondom velük egy év alatt, aminek az is lehet az oka, hogy nem használom minden nap. Remélem nem untattam senkit, csak szerettem volna ha nem csak a régi Vox-okkal összehasonlítva beszélnénk az erősítő hangjáról! Ja, és én kaptam hozzá lábkapcsolót, bár attól még nem biztos, hogy a cc2-höz is jár!
igen az egyik feketében celestion blue szórók vannak, pontosítok, Budaörsöt jelent, egyébként tervezünk egy VOX "találkozót" úgy gondoljuk hogy viszonylag sokan olvassák a topicot annak ellenére, hogy kevés a bejegyzés... mi tudnánk biztosítani itt a helyet budaörsön, egyenlőre úgy néz ki hogy kint lenne 4db ac30, egy ac15htv, ac-1, escort 2,5W, escort lead 50, (néhány vox pedál) persze ha jönne franky hozhatná a régi rézpanelos fejet meg a ládát, illetve te is hoznád a ac30cc2 erősítőt meg embereket akiket érdekel egy jó kis voxos délután, csak ki kéne találni valami időpontot a meetinghez
AZ "erre" gondolom, hogy Budapestet jelent. Szívesen kipróbálnám, úgy emlékszem, hogy neked régi voxod van (voxaid vannak), azt nem tudtam ,hogy kék hangszórós.
tiszta hangon is elég nagy a különbség, volt szerencsém egymás mellett kipróbálni mindkettőt, de ettől függetlenül persze kinek melyik tetszik a másik is jó, csak ha valaki ezt keresi akkor ezt kell megvenni,
ha erre jársz valamikor kipróbálhatod élőben, ha érdekel
Hát olvastam ezeket, hogy ez más membrános, meg hogy máshogy szól, mint a régi kék hangszóró, de nekem így is nagyon bejött... Az egyémen kívül egyébként közleről még soha nem hallottam szólni másik kék hangszórós voxot, sem régit, sem újat....Távolról meg londonban shadows@cliff koncerten hallottam, de az meg nem vox volt, hanem jmi, ami persze lelkében ugyanaz....Most nézem meg, hogy a jmi greenback-el, vagy fane alnico blue hangszórókkal szereli az erősítőit, nem celestion alnicoval... Hmm...
Valoban fontos a kék hangzoro, de azt nem szabad elfelejteni hogy a cc szériában nem a régi klasszikus H1777es papirral szerelték a hangszorokat, ezért nagyon sok kritika érte mert máshogy szól mint a klasszikus blue, ezért az új szériában vissza is tértek a H1777es papírhoz
Szerintem meg vedd meg nyugodtan, valószínűleg használtan lényegesen olcsóbban meg tudod venni, mint a c2-t újan, c2-t szerintem használtan még senki nem árul. Újan valóban olcsóbb lett a c2, mint a cc2, nekem cc2x van, hát nagyon jól szól, és számomra az a pár plusz szolgáltatás igenis hasznos, nagyon aprólékosan be lehet állítani a hangot, nagyon finoman lehet hangolni a hangzást, én keverem a két csatornát egy meghatározott arányban, nekem sem az egyik, sem a másik csatona külön nem annyira jött be...A cc2 csöves egyeirányítóját meg nem nagy pénzért ki leht cserélni, akinek ez a vágya... Azért azt hozzátenném, hogy az alnico blue hangszórós vox egy teljesen más hangzás kategória, mint az "olcsóbb" változat, nekem a vox hangszórós változat nem annyira jött be, de kétségtelen, hogy azért nagyon jó az is. Én egy nagyon konkrét hangot kerestem, és azt a kék hangszórós ac30-ban találtam meg, kipróbáltam több régi vox-ot is, azok nem tetszettek igazán, hajlok arra, hogy a kék hangszóró az egyik fontos megfejtés az én hangzásideálomhoz.
szerintem inkább ac30c2 t vegyél, ha már újat szeretnél, celestion hangszórókkal szerelik, nem tettek bele gz34et tehát diodás az egyenirányítás csak két csatorna van normal illetve top boost nincsenek felesleges ilyen olyan kapcsolók illetve a cc szériát meg is szüntették a sok negatív kritika miatt és ez váltotta le
egy kis csemege a vox fanoknak, egy ismerősöm készítette az alábbi összehasonlító videót,
az összehasonlítás tárgya, ac30 TBX doboz VS. AC30BM doboz
az erősítő ugyan az, mindkét láda celestion blue alnico H1777 es hangszorokkal van szerelve, egymás után mindkettőre ráköti a NYÁKOS VOX AC30TBX erősítőt.
Az új gyártású CP 50vagy 100-as fej, a teljesítményt igy nem lehet megmondani.
Lényegében az AC50-es fej, de több szolgáltatással, egy vintage és egy modern hanggal, ami kapcsolható. Kinai és nyákos, ezzel meg mindent megmondtam.
én is ac50et mondanék így ránézésre, de át van rajta cserélgetve egy két gomb :D
amúgy ha a hangzás miatt kérdezed akkor nem feltétlenül az ac50 a nyertes ugyanis ez a forma folyamatosan váltogatja a cuccokat ac30, matchless, diezel úgyhogy nehéz belőni mikor milyen a sound
Én már próbáltam az elődjét, a vt100-ast, az effekteket nem használtam, csak tiszta hangú erősítőként, egy vox modellt, effekt pedállal, tehát mintha egy síma mezei erősítő lenne. A próbálgatás végét mondanám el: inkább vettem egy ac30-ast...Megközelítőleg sem tud akkora hangerőn szólni, mint a vt100, de a hangja valahogy más, mint a modellezett erősítőnek. Hasonlít, de mégis valahogy egész más az érzés.
A fejhallgató bemenet kérdést egy szakember pár perc alatt megoldja neked, én pl. (bár nem vagyok szakember) több kis erősítőmön is megcsináltam, hogy ne válassza le a hangszórót az erősítőről a fejhallgató dugója. Jellemzően egy apró forrasztást kiell csak csinálni.
nekem a VT 20+ változat van; a modellek jók benne, és nagyon tetszik, hogy a Master potmétertől függetlenül vissza lehet venni a végerősítő teljesítményét.
Sokan helytelenül azt írják, hogy ez egy előfokcsöves kombó. Ez nem igaz.
Az előfok része teljesen digitális - a VT+ egy modellező multieffekt egybeépítve egy végfokkal és hangfallal.
Az egy darab cső az a végfok előtt van. Az előfokból kijövő jelet átkergetik ezen a kis csövön, attól függően, hogy a Master potméter milyen állásban van (szimulálja a végfoktorzítást). Az így megbolondított jel megy be végül a végfokba. A teljesítményszabályozó potméter ezért jó, mert teljesen kitekert Masternél is tudsz halkan játszani.
Ami nem tetszik, hogy ha bedugom a fülhallgatót, akkor a hangszórók nem dolgoznak. Tehát nem tudok úgy line-out jelet felvenni, hogy közben hallom is a kis erősítőn, hogy mit játszom.
Ami tetszik, az a hangja, a kezelhetősége és a kis mérete.
A kiegészítő lábkapcsolóval simán járnék vele bulikba, de a korábbi line-out mizéria miatt ki kelle mikrofonozni.
Szerintem még nagyon kevés embernek lehet ilyen vt+, állítólag az első szállítmányt szétkapkodták, elég népszerű cucc, főleg a kisebb, ebből azért látszik, hogy nem a koncertező gitárosok veszik... Kíváncsiságból kipróbálnám, de jelenleg nincs belőle itt Szegeden.
Végül is tök mindegy, de jellemzően, alapból nem jár vele, esetleg van olyan üzlet ezek szerint, ahol üzletpolitikai okból adnak hozzá ajándékba... De szerintem nem Magyarországon van az az üzlet...
A vt szériához adtak nemrég lábkapcsolót...