Hát igen, az adott sáv "hangereje" csak egy paraméter a mix-ben, de "térképzeéssel" jobban be lehet csapni a fület. A gitár így is sok, így nem kell vele sokat molyolni :) Esetleg kipróbálhatsz egy olyat, hogy azonos (nem újrajátszott) sztereó sávot megduplázol, az egyiket full LR, a másikat kb. 30%-ban LR-be panorámázol. Így konkrétabb lesz, de vastag (térben).
amúgy itt 3,egyszerr felvett éneksáv van,egy közeli,meg két távolabbi,kipróbálom azt,hogy teszek még a szélsőkre,hátha a futásidőkülönbségek tesznek hozzá valami térféleséget.
írta valaki azt is,hogy mono a gitár,de azzal nem értek egyet,mert jobb-balra lett panorámázva 47-47-re középtől(max. a 64,ugye cubase-ben),de ha jobban szétültetem,akkor a fázisnézőkorrelációizé antifázist mutat...
agresszió alapcél,valahol a 20-as smirgli bársonyosságát céloznánk meg,éneket este meghegesztem,mint írtam is bekukáztam egy tc multieffekt plugint,az biztatónak tűnt,de tegnap éjjel,mire újra feltettem mindent a gépre már nem volt erőm.
jelen keverésen a koncepció az volt,hogy egy térben legyen zengetve,de ha többet húzok az énekre,akkor hátrébb kerül térben,úgyhogy nyilván egy hosszabb zengetőt kell beállítanom,hogy ne a pergő mellől énekeljen már csórikám.
Igazából jó így, csak a gitár+ bőgő sok. Utána lehet még kagylózni :) Az ének talán lehetne kevesebb+ térben kezdeni vele valamit (duplázni + térben szétválasztani, hogy agresszíveb legyen), persze csak ha ez a cél.
2 db Solton BK15 - Craig Willis - 400/800 wattos énekláda karcmentesen eladó !
50000 a pár : Faláda egy 15-össel és egy tölcséres tweeterrel .Teleszkópos hagfal-állvánnyal 65000 .
2 db Solton 600 wattos sub 60000 .
Hát, most hogy így szóba hoztad, a héten csinálok valamit :) Úgyis össze kellene hasonlítanom az SG-t, Dano-t, és a Telét.
Ahhoz nem fér kétség, hogy az akusztikus felvétel az igazi, de az igazi jó hanghoz ugye kell jó dobos, jó szerkó, jó akusztika (a legjobbakból is talán 5-10 stúdió van a világon), jó miksik, jó előfok, jó konverter, jó outboard. Na ez így együtt soha nem lesz meg :) Ezért egyből el is felejtettem és így választottam inkább a szoft. megoldást.
Nekem a hármasból eddig a komoly cucc van/volt meg (Tama Starclassic, Tama Artstar...). A komoly mikrofonok folyamatban... viszont a komoly konverterek... hááát... odébb van az még.
Amúgy az az igazság, hogy az a nyerő, ahogy Te csinálod. Anyagilag sokkal kifizetődőbb a cucc, és hangzásban is jóformán veri az akusztikus megoldásokat. De -lehet konzervatív embernek tűnök- nekem már időtlen-idők óta az akusztikus dobfelvétel az etalon.
Tudnál mutatni valami kis dobszandot"? Nagyon kíváncsi vagyok.
Szívesen :) Én a dobot úgy oldottam meg, hogy vettem egy Roland HD1 szettet+EZDrummer-t. Ennél jobbat már csak egy komolyabb akusztikus szettel, komoly mikikkel+apogee symphony komverterekkel lehetne :)
A triggerelésben teljesen igazad van! Nem rajongok érte én sem. Pergőt meg lábdobot pedig nem triggerelnék, ha az életem múlna rajta, akkor sem. Jelenleg a tamokkal kísérletezek, és mint írtam nem a legjobb mikrofonjaim vannak (3db nagyon "alap" Shure). Aztán arra gondoltam, hogy a kompresszorral segítek ezen. Pl. AUX-on a 3 tam csatornára rátolom, de leesett, hogy az AUX nem a legszerencsésebb megoldás. Sőt, nagyon nem. Eladni szerintem nem adom el, mert nem csak dob felvételre rendeltem. Bár most nagyon erősen elgondolkodtam rajta...
Mikrofonokkal (már) elég jól el vagyok látva (AKG D112, Yamaha subkick, SM57, 2 db HSMC-001 nagymembrános kondimiksi). Egyedül a tammikrofonokkal van kisebb probléma, de próbálkozom.
A mutamegben" én is raktam fel egy részletet, még a nyáron lett rögzítve, nem ezekkel a cuccokkal, de személy szerint nagyon örültem neki, mert szerintem annyira nem vészes... Ha gondolod újra belinkelem a mutamegben" az egész számot, aztán kíváncsi vagyok mit szólsz/szóltok hozzá.
én inkább használnék szoftveresen dinamikaszabályzást,mert a dob az egyik legdinamikusabb jelforrás,mint,hogy triggereljek bármit is,mert ha lemintázod,akkor utána ütésenként akarod beállítani beállítani a jelszinteket?mert ha nem,akkor aztán nem lesz benne dinamika,minden ütés teljesen egyforma lesz.ez pergőnél 7 zenélős kvarcóra kategóriájú cucc lesz,esetleg lábat lehetne triggerelni,mert abba,ha csak nem valami kifinomult jazz-t rögzítesz,nem igazán kell dinamika.én a helyedben azt a kompresszort eladnám,és vennék egy középkategóriás dobmikiszettet,,meglepően jó eredmények jöhetnek elő.mutamegben van egy cucc,amit én kevertem,nincs trigger,de még editálás sem a dobon,egy 75.000,- Ft-os samson dobmiki készlettel lett rögzítve,lehet,h nem egy bakery-s felvétel,de nem is került annyiba.
Ha így akarsz rögzíteni, akkor a kívánt csatornainzertből (pl. tam) mész a kompresszorba, onnan pedig mész a hangkártyába. De ezek szerint inkább jobb mikrofonokra lenne szükséged a limiter helyett.
Visszaolvasva rosszul fogalmaztam. Nem kifejezetten a kompresszor részét szeretném használni. Eddig nem használtam semmi dinamika effektet felvételhez, és ki szeretnék próbálni 1-2 dolgot. Igazándiból nem akarok pergőre sem lábdobra dinamika effektet tolni, mert azt vallom, hogy a jó dobos nemcsak tempóban, de dinamikában is pontos.
Arra gondoltam, hogy főként tamokra használnám, mert sajnos elég gagyi minőségű mikrofonokkal rögzítem őket. Felvétel után készítenék minden tamról egy fasza kis hangmintát, amivel triggerelnék...
Viszont ez a record out-ra kötött limiter érdekelne. Ezt hogy gondoltátok? Ha a record out után kötöm, akkor, hogy szabályoz? Mert az insert pontokon megszakad a jel útja, onnan küldöm a hangártyára. Szóval gyakorlatilag a record outon nincs jel... Vagyis szerintem...
nem fog ez összejönni sehogy,aux sendként nem érdemes használni,ha meg minden csatornán külön akarod,akkor kell még 3 db belőle,vagy limiterként,ahogy fish írta.én személy szerint felvételhez nem használnék semmit a limiteren kívül,rögzíteném a jelet,utána pedig lehet hegeszteni...
Igazából az is kérdés mire kell neked a kompresszor? Kell-e egyáltalán felvétel előtt? Ha csak limiterként használod (ami digitális felvételnél nem haszontalan dolog), akkor a record out után kötve lenne értelme. Hosszabb távon érdemes lenne lecserélni a pultot egy felvételre való in-line pultra (célszerűen 8 subbal).
Üdv Mindenkinek!
Elég sokat járok ide a fórumra, és eddig mindig kaptam válaszokat a kérdéseimre, amelyeket nagyon köszönök. De most ismét lenne egy kérdésem... (miért is ne...)
Szóval! Adott egy 12 csatornás keverő insert pontokkal. Az insertekről lopom a jelet, és onnan küldöm tovább a hangkártyára. Ez eddig rendben van. Ám a napokban érkezett meg a kompresszorom, melyet felvételre (dob rögzítésre) szeretnék használni. Gyakorlatilag ennyi lenne a kérdésem, hogy mit ajánlotok, a felvételi lánc melyik részében -és hogyan (itt most nem a kábelezésre gondolok)- tudnám használni a kompit?
Inserbe szokták tolni a dinamika effekteket, de sajnos fentebb már említettem, hogy ez nálam nem kivitelezhető. Marad még az AUX/FX pont. Ide tudomásom szerint az idő és modulációs effekteket szokás kötni.
No hát ez lenne a problémám... Előre is köszönöm a segítséget!
2 db Solton BK15 - Craig Willis - 400/800 wattos énekláda karcmentesen eladó !
50000 a pár : Faláda egy 15-össel és egy tölcséres tweeterrel .Teleszkópos hagfal-állvánnyal 65000 .
nem konkrétan Neked mint szakmabelinek célzom ezt a hozzászólást, csak Te voltál kéznél:)
az erősítőt mindíg csutkára hajtjuk, feltételezem ugye hogy jól összerakott a hangrendszer és nem 200Wos ládát hajt a 2000Wos erősítő. ugye, mi is történik, ha mondjuk küldök egy 3db-es kimenő jelet a végfoknak, függetlenül attól, hogy mennyire is hajtom ki? betorzul, nem kicsit, cserébe nagyon. a pulton azt a szerencsétlen master potit nem kell mindíg csutkázni, egyáltalán nem baj marad egy kis dinamikatartalék.
a keverés egy elég egzakt tudomány, sajnos nem írható körbe, hogy hogy is kell keverni, mindíg hely, idő, zenész, stílus, cajg, fül és közönségfüggő, hogy mit is kell csinálni valójában. ettől nehéz ez, és ezért nem megy a kezdőknek maguktól elsőre!
2 db Solton BK15 - Craig Willis - 400/800 wattos énekláda karcmentesen eladó !
50000 a pár : Faláda egy 15-össel és egy tölcséres tweeterrel .Teleszkópos hagfal-állvánnyal 65000 .
Azt hiszem teljesen fölösleges ezen vitázni, ugyanis teljesen mindegy hogy hol állítunk a jel erősségén a végfoknál vagy a keverőn.
A lényeg, hogy vegyük figyelembe a végerősítő bemeneti érzékenységét (ez ugye különböző végfokok esetében más és más lehet), ugyanis ha a keverőn 0 db erősségű jelet küldünk ki az kb. 0,75 mV feszültségnek felel meg, de mi van akkor ha a végfokunk érzékenysége pedig 1,3 V ?
Ilyenkor az a helyzet, hogy ha a végfok 0 db erősségű jelet kap és maxra fel van tekerve, akkor lesz a fesz 1,3 V (illetve amennyi a végfokunk bemeneti érzékenysége), tehát ha a potit visszább tekerjük, akkor a feszültséget vesszük visszább, de ha a keverőn tesszük ezt akkor is ugyanez történik, különbség csak a keverő jel/zaj viszonyát tekintve van a két módszer között, ugyanis ha keverő csatornái le vannak halkítva, akkor a jelhez képest nagyobb zajt kapunk és ha ezt a jel/zaj "keveréket" erősítjük ki nyilván nagyobb zaja lesz a végeredménynek. Tehát a lényeg az (amit már fishbloom is leírt), hogy a legjobb hatásfokot akkor érjük el ha a mixeren is 0 db körüli értékünk van és a végfok teljesítménye is ki van használva, ha viszont kevesebb hengerőre van szükségünk akkor a mixerünk master potiját kell lejebb tekernünk (a csatornákat állítsuk 0 db-re), ugynis ez szinte ugyan azzal ér fel, mint ha a végfog potiját tekergetnénk, mert mindkettő csak a feszültségszintet álíítja...
Bocs, hogy hosszúra sikerült, remélem azért érthetően fogalmaztam...
További szép napot!
..ez az, éépen ezért ebből a "végfokcsavargatós" hasonlatból próbáltam kiindulni. Segítettél az átgondolásában. Valóban az tűnik a jobb megoldásnak, hogy ugye a végfokom ki van hajtva, kiemelem a keverőt is jobban, majd a csatornákon csak olyan mértékig emelek, amit a mix megkíván. Sőt, talán azzal, hogy a végeket emelem ki jobban, az elejét (hangszerek és mikrofonok) meg csak amennyi a mixbe kell - így az egyes csatornákról kevesebb zaj is fog bekerülni a mixbe.... azt hiszem.
Ebben egyetértek veled... nálam mondjuk ott merült fel ez a kérdés, hogy hol legyen nagyobb emelés a SUB (keverő) Outon vagy a csatornákon (powermixernél) Én is úgy gondolom, hogy "hátulról előre" érdemes keverni, azaz meg kell hajtani a végfokot, ezáltal a hnagfalakat. Ugyanakkor keverhetek úgy is, hogy a kimeneti potikat (keverő SUB) emelem ki jobban, mondjuk -3 és 0 dB közé, a csatorna potikat meg csak a kellő arányig, általában -10 dB-ig, vagy fordítva: a csatorna potikat (megfelelő arányban) emelem ki jobban -3 és 0 db közé (akár) és a SUB out potikon csak annyit viszek az egyébként "gyárilag" teljesen meghajtott pow.mi. végfokjára - amennyit az adott terem akusztikája megkíván....ha értelmes (érthető), amit írok.
Egy jól tervezett rendszer, úgy működik jól, ha minden eleme megfelelően ki van hajtva (ez vonatkozik hangszóróra is!). Ha bárhol visszaveszed a jelszintet, romlik a jel-zaj viszony (a hangszórót kivéve). Innentől fogva "szinte" mindegy hol veszed vissza. Szerintem ilyen végfokcsavargatós mutatványt csak amatőrök/kísérletező kedvűek csinálnak.
"A" gyakorlatban ez úgy néz ki -ténylrg van, aki így kever- hogy az egyes csatorna Gain érzékenységétPPL) mondjuk max 0 dB-ig állítják, aztán a keverő SUB (MIX OUT) potijait megintcsak 0 dB-ig feltolják. Az egyes csatornák hangerőpotiját annyira tolják, amennyi a hangszerek - ének arányhoz szükséges. Azaz úgymond "folyamatos" 0 dB-el megy a keverő, majd a végfokot addig tekerik fel, amíg szükséges - "amilyen hangosan akarnak játszani". ez nekem sem OK, de vannak ilyenek is - sőt szerintük ez a tuti, mivel egy "teljes, 0 dB-el zenei képet" erősít a végfok és "nem csak a keverő pislákolása megy a totál kihajtott végfokra" ???
Na, látod.
Kis helyen powermixeren nem is lehet a végfok "hangerejét" állítani.
Nagy helyen a végfok a hangfalak mögött van, a pult pedig a színpaddal szemben, tehát nem lesz szaladgálás potit csavarni. Aktív hangfalnál ua. csak pepitában.
Eleve nem értem, hogy jött ez a képbe? Egy aktív rendszernél (passzív hangfalakkal) a x-over után nekiállsz tekergetni az egyes tartományok végfokait, csak hogy hangosabb legyen, Vagy hogy? Szóval ez eléggé hülyén hangzik, ha valaki egyáltalán csinál ilyet.
Igaz...én mondjuk nem is tudom, mert powermixerrel zenélünk, azon mondjuk a végfok fokozatot állíthatom (Yam. EMX 5000), de ugye a végfok hangerejét nem befolyásolhatom. A kérdés inkább elméleti jellegű.
Van, aki azt mondja, hogy dinamikusabb ez egész megszólalás, ha a végfok teljesen "meg van hajtva" és a csatornákból csak annyit adunk, amennyi a megfelelő hangzás arányhoz kell.
Megint mások azt mondják, hogy így a csatornák gyenge jelszintjét erősítjük, amitől nem lesz kellően dinamikus a mix. Ezért -e vélemény szerint- jobb, ha a csatornákat hajtjuk meg rendesen, akár 0 dB-ig és a végfokot meg csak amennyit az adott helyiség igényel.
Hogyan is keverjünk? - egy kis elméleti-gyakorlati kérdés. Azaz hogyan is érdemes élő zenét, zenekart keverni. Próbálgatom gyakorlatban is megtapasztalni a lehetőségeket, különbségeket - ezért szívesen veszem, ha erről lehetne egy kicsit fórumozni.
Szóval a zenekari (nem stúdió)keverésnél van ugye az egyik elv-gyakorlat, hogy a végfokot hajtsuk ki teljesen és a keverőről olyan arányban, mértékben emeljük az egyes csatornákat, hogy a véghangzás kellő erősségű, hangosságó legyen.
A másik elv-gyakorlat, hogy a csatornákon az arányokat úgy állítsuk össze, hogy a keverő kimenetén 0 dB legyen a kimenő jel, majd a végfokot csak addig hajtsuk ki, amennyi szükséges a végső hanerőhöz.
eladó 2db MPA Gold sztereo csöves előfok bemeneti impedanciaválasztó, in/output gain, HPF, +48V, fázist is fordít, VUmeter, analóg. kihasználatlanság miatt válna meg tőle a gazdi, párszor volt csak bekapcsolva.
Sziasztok!!
PEAVEY PV14 USB-s KEVERŐ ELADÓ! Alig használt (kb. négyszer), karcmentes, NAGYON JÓ ÁLLAPOTBAN!!! Az eladás oka: nem használjuk:)
Ár: 67.000 Ft
ímél: david.solyom(kukac)bit2000.hu
tel.: 20/471-7517
Üdv!
Azért nem minden "occsó húsnak" híg a leve...
Példával élve: az Omnitronic végfokok jóval drágábbak, míg a teljesítményük és a minőségük is elmarad a T-amp-étól (és ezt én magam tapasztaltam - láttam már buliban majdnem elfüstölni a melegedéstől P 1000-es végfokot, míg hasonló terhelésnél az enyém csak kellemesen melegszik).
A többi "T"-termékről nincs tapasztalatom (azok lehet, hogy hígabbak ).
Az "ev" alatt Electro-Voice-ra gondoltál?
Mert az nagyon nem egy árkategória...
azon nem csodálkozom, hogy jobb mint a behringer, ez evidens, de azt tudni kell, hogy a behringer és a t.amp meg t.bone, és hasonló távolkeleti cuccok nem a világ végei ám. tény hogy occsó, de occsó húsnak híg a leve.. hasonló árkategóriában már inkább ev.
Nekem is t.amp végfokom van (csak nekem ta 1050-es) 2 db, eddig semmi panaszom nem volt rájuk, jól szólnak, jól bírják, nem nagyon melegednek (egyszer kölcsön adtam egy haveromnak, akinek egy 1500W-os Behringer-e van és azt mondta, hogy ez simán van olyan jó, sőt...)
A t.box falakat nem ismerem, nekem Premiere XVP-1520-asok vannak, azok eléggé hasonló felépítésüek, csak 1 méllyel vannak szerelve, viszont ránézésből ugyanaz a magasuk.
Közel 3 éve hajtom őket és eddig semmi problémám nem volt velük (egyébként van bennük izzós védelem, sőt van két 400-as RH-Sound-om és azokban is van ilyen).
a hozzá "tartozó" végfokkal, elilveg van benne limiter de én már semmiben nem bizom:) igazából a végfok régebb óta megvan két házi láával ment nem volt semmi gubanc, csak a társzenekarunk énekese tudott pályázati pénzből ládákat venni viszont minőségire nem volt keret ezért maradt ez:S
itt a szett
kérdés, hogy milyen végfok van hozzá? Általában a (jobb)végfokban szokott limiter lenni, ami nemcsak saját magát, de a hangfalat is hivatott védeni.
Komoly JBL PA hangfalakba szerelnek izzós túlvezérlésvédelmet, de ugye a Tbox az nem ilyen... Valszeg ebben semmilyen védelem nincs. Tehát mivel/hogyan hajtjátok?
Szia!
hát igazából azért gondoltunk a vásrlásra mert nemrég vettünk két hangládát, és hozzá tartozó végfokot:
láda és az egyikben most elszállt a magas sugárzó, persze garanciás kicserélik meg minden. És nem tudom hogy ez msot attól lehetett hogy túlvezéreltük vagy csak egyszerűen rossz volt a piezo, v a hangváltó nem megfelelő minőségű. a cucc dobot és éneket szoktunk hangosítani.
Szóval ezért nem tudom h érdemes-e venni limitert v mi bsztunk el vmit?
köszi!
2 db Solton BK15 - Craig Willis - 400/800 wattos énekláda karcmentesen eladó !
50000 a pár : Faláda egy 15-össel és egy tölcséres tweeterrel .Teleszkópos hagfal-állvánnyal 65000 .
zenekari használatra minek limiter? be tudja valaki állítani rendesen minden alkalommal, hogy rendesen fogjon? ha igen, hány csatornára kéne, milyen céllal? pa-ra nem biztos hogy elég lesz az a 40k, bár az Altonak vannak ilyen hangprocija, ha nem, akkor 40k-ért kapsz 2db alesis 3630ast, ezután 4 sávnyi komp/limitered lesz, ami klub-/kocsma szinten mindenre elég. Kicsit komolyabb szintű a DBX,
Ha kicsit komolyabb berendezésre vágysz, szétnéznék a Drawmer piacon, azok elég komolyak, vagy TC XO-24, bár ezek kicsit drágábbak..
Üdv!
Az Edirol M-10DX keverőről mi a véleményetek, tapasztalataitok?
Nekem most egy Alesis Multimix 12FX-em van, már több mint 4 éve hajtom.
Vajon érdemes lenne-e lecserélnem?
Általános használatra kellene (élő bulik, színpad, felvétel PC-vel stb.)
Két szintit használok és két mikit hordok magammal, szóval a csatornák száma elegendő, viszont azt nem értem hogy miért csak az első 4 csatornánál (ill. első 6 két mono + két sztereo) vannak szabályzók (hangerő, eq, bal, fx, stb.), ha én a 7-8 és 9-10-es csatornákat akarom használni, azokat hogyan szabályozhatom?
A Room Acoustic Control mennyire használható a gyakorlatban? Buliban is használható, vagy csak studioban?
Milyenek az effekjei?
kontakt hiba is lehetett. Én egyszer mp3mmal jártam így hallgatom a számot már az éneknek kéne mennie erre semmi...kiderült h a kisjack valahol valamivel nem akart érintkezni:S
A gitàrokat èn a Marshall Emulated kimeneten keresztül rögzitettem, tehàt vonalbol, igy a làda gyakorlatilag nem szolal meg a felvètelen. Igazszàg szerint nem hallottam az ominozus hibàt, mert nekem csak a gityos sràc mondta, hogy ez van. Nekem minden hangrendszeren tökèletesen megszolal, füllhalgatotol kezdve az 5Wattos monitorokon ès hàzi hifi-n àt az 500Wattos rendszerig. Viszont ugyanezen az 500Wattoson fordult elö egyszer, hogy a haverom mp3 lejàtszojàt ràkötve eltünt az ènek.http://www.hangmester.hu/newforum/smileys/nemtudom.gif
Erre mondta egy guru ismerős hogy a végfokban a csövekkel van gond vagy hangszóró, de rohanás volt, meg próbatermi felvétel, ezért nem foglakoztunk vele, a végén daraboltam a sávokat, és ahol gond volt ott fordítottam. Ilyen a rokk:)
"rosszak a végcsövek az erősítőben, akkor pl lehet olyan hogy a 4 hangszórós láda egyik hangszórója kimegy a fázisból" Ezt meg hogy csinálja, mikor egyetlen dróton kapja a láda a jelet. Vagy hibás sztereo végfokra és sztereo ládára gondolsz? Mert mono fej és mono láda esetén érdekes lenne a fázishiba.
Ha monó hangszórón tűnik el valami,akkor fázisprobléma van, ellenfázisban van a 2 gitársáv. Ezek vicces dolgok, ha pl rosszak a végcsövek az erősítőben, akkor pl lehet olyan hogy a 4 hangszórós láda egyik hangszórója kimegy a fázisból,(ráadásul nem állandóan!) ha pont azt veszed fel, akkor csak nézel hogy mi van:)
megmondom. egyszerű a képlet. a laptopok hangszóróira nem lehet építeni, szokszor pont azokat a frekiket vágja ki, ami énekközelben van, szóval középfrekit. 128-as MP3ra van kitalálva, nem pedig szénné masterelt felvételek pontos és elemző visszahallgatására. nem szép dolog, de nem szabad bedőlni. rendes hangrendszeren meg azért szólal meg a hiányzó sáv, mert lineárisabban átvisz, és érdekes módon nem vágja ki azokat a sok frekiket. csudálatos:)
Üdv! Megint egy èrdekes problèmàval fordulok hozzàtok. Nem is biztos, hogy ez a helyes topik, de tènyleg nem tudom ki tapasztalt màr ilyet. Csinàltam egy 14 sàvos demofelvètelt egy bandànak. A felvètel nagyon jo lett, faszàn szol minden, a keverès is mondhatni elsö osztàlyù ebben a kategoriàban, az adott technikai hàttèrnek megfelelöen. Oda is adtam a sràcoknak a kèsz anyagot, otthon meghallgattàk több különbözö hangrendszeren ès minden fasza. Viszont az egyik sràc szolt, hogy a baràtnöje laptopjàn èrthetetlen modon bizonyos sàvok nem szolalnak meg. Teszem azt az egyik gitàr gyakorlatilag eltünt a felvètelröl. Pedig nem sàvonkènt adtam oda, az egèsz màr egy masterelt,waw formàtumù fàjlban èrkezett hozzàjuk. Aztàn a csajszi àllitolag karàcsonyra kapott ùj hangfalakat ès azon màr szol rendesen. Közben ez a sràc kiprobàlta otthon valami règi asztali szàmitogèpen is, ès ott is ugyanez a hiba jött elö. Söt egyszer èn is tapasztaltam ilyet, egy cimbim odaadott egy hordozhato mp3 lejàtszot ès azt ràkötöttük a keveröre. Ott meg valamièrt az ènek tünt el a felvètelröl. Mi a franc okozhatja ezt? Valami szoftver illesztèsi hiba? De hogyan lehet, hogy csak sàvok tünnek el?
2 db Solton BK15 - Craig Willis - 400/800 wattos énekláda karcmentesen eladó !
50000 a pár : Faláda egy 15-össel és egy tölcséres tweeterrel .Teleszkópos hagfal-állvánnyal 65000 .
Sziasztok!
Remélem nem offolok, de nem tudtam hová betenni a kérdésem.
Kinéztem egy Tapco Thump TH-15A típusú aktív hangfalat megvásárlásra. A kérdésem - mivel külföldről rendelném - valaki hallott már ilyet? Egyenlőre digizongival hajtanám, és a zongora mélyei miatt fontos lenne a 15-ös hangszóró, mackie-t már hallottam, az nagyon jó, ez is az ő kutyájuk kölyke, de valamitől mégiscsak felébe(sem) kerül a mackie-nek. SOS lenne..
Csak a POD nincs még meg, de a gitárok miatt meg fog kelleni venni. Addig ugyebár Yamaha + EMU, de ha meglesz, akkor nem szeretnék ügyfél jelenlétében szerencsétlenkedni, próbálkozni, egyedül meg ugyebár nem túl könnyű több sávon próbálkozni... (annyira még nem vagyok szétesve...)
Ha a felsorolt összes cuccod már megvan, akkor én a Yamaha01 + digit in kombóra szavazok, de teszteld le, az a legbiztosabb. Ha vannak kell valamit, akkor egy nyolcas (esetleg 2x4) miki előfok digit limenet, ótán digitálisan be az EMU-ba.
Mert csak kettő van. Tudom a Line 6-on is csak 2, így kénytelen leszek kombinálni, de pl. 8-sávos dobfelvételnél, vagy pl. 4-sávos asszonykórusnál jó lenne előre tudni, melyiktől várhatom el a legjobb hangzást. Mindig van picit fontosabb sáv, mint a többi...
Helló, tud valaki tanácsot adni? Mitől várhatok el jobb minőséget mikrofonos felvételnél:
mikrofon - Yamaha 01v digit. pult+adatkártya - EMU1616m hangkártya - PC
vagy
mikrofon - Line 6 POD X3 PRO - USB-én át - PC
mikrofon - Line 6 POD X3 PRO - spdf-en át - EMU1616m hangkártya - PC
???
Ja, és az egyszerű megoldásokat kedvelem...
Köszi