HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

Jónás Tamás (instrume

2024. május 04

***YAMAHA billentyűsök

2024. május 03

Akusztikus gitárok

2024. április 30

CORT GITÁROK

2024. április 30

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 27

Offtopic

2024. április 25

. : PRÓBATERMEK : .

2024. április 23

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. április 20

***FENDER***

2024. április 11

***IBANEZ***

2024. április 06

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29




HANGMESTER.HU AKCIÓ
Gitár Light Capo
kápó

Gitár Light Capo


Akciós ár:
1 990 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
CASIO PX S1000 Privia RD
Digitális zongora

CASIO PX S1000 Privia RD


Akciós ár:
199 990 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
VILLON TRIÓ: TÁBOR LIVE 2020
VILLON TRIÓ: TÁBOR LIVE 2020

VILLON TRIÓ: TÁBOR LIVE 2020


Akciós ár:
999 Ft



hangszermagazin.hu

Technikai okok miatt a MAI NAPON a Campona-ban zárva vagyunk
2024. április 23.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

Énektechnika, hangképzés
Énektechnika, hangképzés

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


Pyra (Eddie Van TOTEM) 2013-01-10 14:17 |  #2019
Ezzel csak az a baj, hogy lassan már úgy mekeg mint a Bill.

Az idő felette is eljár, az intenzív alkoholizálás se tesz jót a hangjának, ráadásul a túlsúlya is marhára belejátszik a levegő felhasználásába.

Mostmár ott tart, hogy csak nagyon ritkán megy le a közértbe...
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#2010)

Jorn 2013-01-10 14:01 |  #2018
Van ilyen rovat, de amiről írtam, az a 2 oldalas Molics interjú végén volt.
Válasz 'outsider' hozzászólására (#2017)

outsider 2013-01-10 13:22 |  #2017
Van még abban ilyen apróhirdetési rovat?
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#2010)

drd 2013-01-10 08:19 |  #2016
Megkaptam, köszi.
Válasz 'metallik' hozzászólására (#2015)

metallik 2013-01-10 08:14 |  #2015
Válasz 'drd' hozzászólására (#2013)

drd 2013-01-10 08:06 |  #2014
A transzparens nem ide való szó... Okoskodni akartam, nem sikerült De a lényeget értitek.
Válasz 'drd' hozzászólására (#2013)

drd 2013-01-10 08:06 |  #2013
Megkaptam. Abban is csak a faszbúkos oldalára hivatkozik, meg a saját weblapjára. Emellett az ígért inygenes oktatócsomag sem elérhető a megadott linken Max. a levél feladójának tudnék válaszolni, de az sztem egy automatikus levélküldő mechanizmus, annak kábé tök fölöslegesen írogatok. Sztem ha valaki tanítványokat akar, akkor azért ennél transzparensebbé kellene tennie magát...

metallik 2013-01-10 07:47 |  #2012
a honlapon a kapcsolat fülnél az oldal közepén feliratkozhatsz a hírlevélre, hamarosan automatikus választ kapsz az elérhetőséggekel.
Válasz 'drd' hozzászólására (#2011)

drd 2013-01-10 07:43 |  #2011
Ez engem is érdekelne, de csak facebook elérhetőség van, ahova emiatt nem fogok regisztrálni. A linken szereplő ingyenes próba-csomagot sem tudom megrendelni, mert beírva a nevemet és email címemet egy halott linkre visz a gomb Esetleg tudsz egyéb elérhetőséget adni hozzá?
Válasz 'metallik' hozzászólására (#2009)

Jorn 2013-01-10 07:30 |  #2010
A legfrissebb HammerW-ben olvastam, hogy Molics Zsolt tervezi, hogy belevág az énekoktatásba (ha jól értelmeztem a leírtakat).

metallik 2013-01-10 04:27 |  #2009
Benkó János
Válasz 'Marvel_09' hozzászólására (#2008)

Marvel_092013-01-10 04:13 |  #2008
Tudtok ajánlani nekem egy jó énektanárt Budapesten?
chimaera09@gmail.com

Kalpeti 2012-11-23 17:58 |  #2007
Ha valakit érdekel egy új Shure Beta 87C 77ezerért, hívjon: 06305548233




Jorn 2012-11-19 12:55 |  #2006
Ez valóban fontos szempont, össze kell hasonlítani a mikrofonok karakterisztikáját. Ezt megadják papíron is, így kipróbálás nélkül is ki tudod szűrni, melyik lehet a legjobb. A túl szűk karakteriszika nem szerencsés ének/gitárnál...
Válasz 'kakuk__marci' hozzászólására (#2005)

kakuk__marci 2012-11-19 07:08 |  #2005
Köszi. Gondolom azt is érdmes próbálgatni, hogy melyik hogy reagál arra, ha nem vagyok hozzá teljesen közel, vagy mozgok pár centin belül. Mivel nem kézben tartom, nehezemre esik feltapadni a mikrofonra...

metallik 2012-11-19 06:35 |  #2004
mindegyiket tedd rá ugyanazon, lehetőleg jó énekcuccra külön külön csatornákra, de ugyanazon eq beállítással (lehetőleg középre, azaz flatre állítva). egymás után mindegyikbe énekelsz és amelyiknek a hangja jobban tetszik a TE hangoddal (mondjuk úgy, hogy a legtermészetesebbnek tűnő), azt válaszd.
Válasz 'kakuk__marci' hozzászólására (#2002)

kakuk__marci 2012-11-19 06:20 |  #2003
Köszi, de gitár is van :)
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#2000)

kakuk__marci 2012-11-19 06:19 |  #2002
AKG 880, BeyerDynamic Opus 29 S, BeyerDynamic DMX 29 - mekkora külnbség van ezek között minőségben (árban van), van valamiknek tapasztalata?
Ha van lehetőség egymás mellett összehasonlítani mikrofonokat, mit érdmes kipróbálni? Gondolom a hangzásról lehet az embernek egy benyomása, lehet a két mikrofon jelszintje különböző, meg kell nézni, hogy melyik mekkora hangerőnél gerjed be, mennyire dinamikus. Ha vannak jó ötleteitek, hogy mire kell ilyenkor figyelni, akkor szívesen venném.

marqczy 2012-11-15 14:46 |  #2001
Hamár a Singing success-t említed.
Jó ének tanárt is tatálhatnak akik akarnak, meg lesz Brett Manning szeminárium is, bár olcsónak nem olcsó buli:
http://www.magyarhajnalstudio.hu/hu/brett-manning
Válasz 'stokingz' hozzászólására (#1995)

Jorn 2012-11-13 10:40 |  #2000
Ha csak énekelsz, és mondjuk kézben fogod a mikrofont is (tehát nem gitáros/énekes vagy mikrofonállvánnyal), akkor a 0 forintos megoldás az, ha a hüvelykujjaddal 'eltartod' magadtól a kosarat. Másképpen mondva, úgy kezeled a mikrofont, hogy a hüvelyujjad körme érjen az alsó ajkadhoz. Vészhelyzetben gyorsmegoldás lehet :)

De az az igazi, ha viszed a saját mikrofonodat, és gyorsan kicseréled.
Válasz 'kakuk__marci' hozzászólására (#1996)

kakuk__marci 2012-11-13 02:45 |  #1999
köszönöm a gyors választ, kolléga :)

metallik 2012-11-13 01:59 |  #1998
ánlus = ánglus
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1997)

metallik 2012-11-13 01:58 |  #1997
a kosarat is kb 10 másodperc alatt le lehet csavarni és másikat fel. SM58/beta 58 esetén simán, csereszabatosak is. Lehet külön is kapni. Az ánlus szakirodalom grille-nek hívja:



Válasz 'kakuk__marci' hozzászólására (#1996)

kakuk__marci 2012-11-13 01:45 |  #1996
Sziasztok! közös mikrofonoknál mit érdemes használni, hogy az ember ne kerüljön érintkezésbe a mások által összeköpködött felülettel? Valami olyan kellene, amit akár egy szám erejéig gyorsan fel tudok tenni aztán levenni. Valami szivacsféle?

stokingz2012-09-25 05:18 |  #1995
A torokból erőltetett éneklés nem hogy nem hatásos, és nem szól jól, de veszélyes is. Simán vezethet hangszalagszakadáshoz, ráadásul hosszú távon a hangszalagok veszítenek a rugalmasságukból, így a nagyobb magasságokat, és egyéb technikai dolgokat pl vibrátó el lehet felejteni. mindegy, hogy punk, vagy metál, azt gondolom, egy helyes énektechnika csak segíteni tud, mert ha az eszköztár meg van hozzá, akkor már lehet több irányba mozdulni. Én saját tapasztalatból mindenkinek ajánlom az énektanárt (privátban akár a sajátomat is). rövid idő alatt sok oylan dologhoz tud hozzásegíteni, amire magadtól nem jössz rá. Nekem még sokat segített Bratt Mannings oktatóanyaga a Singing success, ami a legalapoktól indul neki, és visz végig a nehéz skálákig, fejhangig. Angolul. Nekem mióta énektanárhoz járok nagyon sokat nőtt a hangterjedelmem le is, fől is, és épp az a szép benne, hogy az olyan magasságok, amik elérhetetlennek tűntek valaha, most könnyedén kijönnek. Nagyon fontos a helyes légzés, rekeszizommunka, dinamika elsajátítása. Még akkor is, ha esetleg egyszerűbb témákat énekel az ember. Summa summárum, énektanár, és sok-sok gyakorlás...

2012-09-07 11:39 |  #1994
Szerintem meg keress meg egy énektanárt, aki ért is hozzá!
Válasz 'Bencsizy' hozzászólására (#1991)

Jorn 2012-09-07 11:33 |  #1993
Fullosan, izomból, feszítve max. így lehet énekelni :)

Válasz 'Bencsizy' hozzászólására (#1991)

Jorn 2012-09-07 11:28 |  #1992
A bácsi jól írja:
"Attól nem fogsz magasabban énekelni, ha erővel próbálod megoldani azt, amit technikával kellene. Ha megtanulod, helyes énektechnikával a magasságok maguktól ki fognak nyílni. Éneklésük nem igényel emberfeletti erőfeszítést."
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1983)

Bencsizy2012-09-07 11:28 |  #1991
Na pont ez az. Neten aztán írnak mindent...

Garatom alacsonyan van, meg nem feszítem a nyakam, meg az izmaim, és kijön a hang, de máshol meg azt írjak, hogy feszíteni kell, hogy magasabb hangokat kapjak. De hát ez akkor full bullshit, még jó hogy nem próbálkozok vele.


A lazaság abszolút megvan, minden gondot elhárítottam már, csak és kizárólag a tónuson szeretnék alakitani a D4-H4(B4) tartományban.
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1990)

Jorn 2012-09-07 11:23 |  #1990
Feszíteni ??? Dehogyis, mindenféle erőlködést kerülni kell.
A hang nem attól lesz 'nagy', hogy tolod izomból, amíg be nem kakkantassz, hanem attól, hogy elhárítassz minden akadályt a levegő útjából - ehhez pedig pont lazítani kell a megfelelő izmokat és egyebeket, erre vannak gyakorlatok. Na, ehhez kell a tanár, a személyes kontaktus...
Válasz 'Bencsizy' hozzászólására (#1988)

2012-09-07 10:40 |  #1989
Na erre én is kíváncsi vagyok, mert tanulni sosem késő!

Bencsizy2012-09-07 10:25 |  #1988
Igazából ez a perfekcionista megközelités abból adódik, hogy nem szeretném szétcseszni a hangom, mert ha befutunk, akkor szeretném életem végéig azt csinálni.
Gitározom is mellette már 10 éve, szóval az érzés az megvan, nem félénken játszok, hanem rendesen odacsapok a húroknak.

Meg nem tudom, hogy melyik magasságban énekeljek, mert nekem pl a 3. oktáv tűnik elég erősnek hozzá, tehát G3, de ők meg úgy tudom, hogy G4-nél énekelnek. Szeretnék egy erős hangot, nem kell nekem vibrato, meg ilyenek, csak egy magas, normális hang, meg a rekesztés/torzitás vagy angolul distortion technika, és én elégedett vagyok teljesen.
Ennyit szeretnék, többi nem érdekel igazából, mert a dalokat úgyis majd a kényelmesebb zónába irjuk.


Kevert hangot szeretném felfedezni, mert azzal talán teltebb lehetne a hangom a tenor tartományban. Azt szeretném tudni, hogy azt hogyan érjem el.
De van pár kérdésem, amit még nem tisztáztam, és tényleg jól jönne egy válasz...

1. Ha a fejhang tartományba szeretnék lépni, akkor tovább kell feszitenem az izmokat? Vagy hagyjam, hogy könnyen átlépjek a magasba? (ez a falzett viszont, nem?)
2. Ha kevert hangot akarok, akkor a feszitést, illetve az orrhangokat kell balanszolni? Mert én nem értem hogy lehet egyszerre mell meg fej hangokat használni, mit kéne éreznem...
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1987)

Jorn 2012-09-07 07:56 |  #1987
Punkrockhoz szerintem az ilyen perfekcionista megközelítés nem passzol... Vagy érzi azt a műfajt az ember, vagy nem... Nem szokás hangterjedelmet méregetni ott, meg ilyenek... A hangszínt majd adja a szétütött mikrofon meg a hangcucc :)

Na komolyan: szerintem nincs gond a levegős hanggal. Attól is lehet egyéninek lenni. Sőt, ha ugyanarra gondolunk levegős alatt, akkor én kimondottan szeretem a levegős hangot egyes énekeseknél.
Válasz 'Bencsizy' hozzászólására (#1982)

Jorn 2012-09-07 07:51 |  #1986
Hát, lehet, ezt én is csak olvastam, de mondjuk több helyen is. A szobahangerőt nyilván nem szó szerint értették ('speech level singing'), csak arra céloztak, hogy nem üvölt, mint a fába szorult féreg, vagy mint az oldschool énekesek egy jelentős része :)

Amúgy hol hallottad őt a backstage-ben, milyen alkalomból ?
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1984)

Ricsi 2012-09-07 04:09 |  #1985
Lassan egy éves "énekesi" tapasztalattal mondom: nagyon igaz, hogy a levegősebb nóták feleannyi energiát nem vesznek ki, mint a sűrű szövegű, szünetet levegővételre is alig hagyó dalok. Persze ez talán triviális,de mióta meg is kell ezzel küzdenem, nagyon más a dolog..:)
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1984)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-09-07 04:06 |  #1984
Dio például szinte szobahangerőn énekelt, mégis etalon hang, és élete végéig csúcsformában volt... (RIP)


Ezzel vitába kell szállnom.
- hallottam élőben is énekelni (backstage-en is!), hát nem szoba hangerővel énekelt, viszont nagyon okosan és takarékosan bánt a levegővel és az erővel. ráadásul igazán sűrű és tempós szövegei sose voltak mint pl Halfordnak, így nem fáradtak annyira a hangszálai!
- másrészt nem véletlen írták/mondták róla, hogy : "...kis ember akkora hanggal, ami egy gyorsvonatot is megállít..."
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1980)

metallik 2012-09-07 00:33 |  #1983
Kezdd egy hangtartomány teszttel
Viszont ha nem vagy még túl a mutáláson, akkor ez a tartomány változhat! Vagy lehet, hogy éppen most zajlik.
Válasz 'Bencsizy' hozzászólására (#1982)

Bencsizy2012-09-06 11:52 |  #1982
Sziasztok!

Lenne pár kérdésem, és megköszönném nagyon, ha kapnék rájuk válaszokat.

1. Tudtok vmi jó gyakorlatot, amivel megtalálhatom a mix/kevert hangomat? Ez kb mekkora tartományt jelent?(Hány fél hang?)

2. Kipróbáltam itthon egy csomó poziciót. Most a hangterjedelmem olyan E2-A4/B4 között van, C4-nél váltok kb a másik regiszterbe (sztem fejhang, mert nagyon könnyen kezelem.), és olyan B4 körül van az, hogy hallom, hogy már csak a levegő jön(60% levegő, 40% hang kb).

Teljesen erőltetésmentes a hangom, gége/garat nem emelkedik, könyen megy, sőt olyan 80%-osan pontos is. Amit észrevettem, hogy a magasabb tartományban (C4 felett) kissé levegős a hangom. Ez normális? Nem suttogósan, de azért hallatszik.
A másik, hogy úgy hallom, mintha sok lenne benne a magas, "túl sok a treble" :D

Ahogy megyek felfelé, úgy gyengül a hangom C4 után, majd olyan F4 körül megint erősödik, G4 a legerősebb talán. De sok a magas, és kissé levegős,. de fürdőben tök jól hangzik. :D

17 éves fiú vagyok, és punkrockot akarok énekelni. Viszont úgy tudom, az a G4-A4 körüli tartományban szól, igaz?
Egyik számnál viszont a G3 is egész jól hangzik nekem, nincs benne az a sok magas...
Pl ez: http://www.youtube.com/watch?v=JVhMBW5FqbA

Hasonlóan levegős a hangom, talán egy icipicit jobban ennél.

Szóval vmi tanács?

akarszetaglenni2012-08-24 03:07 |  #1981
Énektanárt keresek Debrecenben!
email: zsolt.huszar@live.com

Jorn 2012-06-12 05:56 |  #1980
Alapokra, légzéstechnikára szerintem elég 1 év, ha szorgalmas az ember.

De már ott is vannak eltérések, pl. egy ismerősömet úgy tanították rockosan énekelni, hogy tolja ezerrel, feszítsen, amig be nem tojik vagy el nem ájul, mert úgy a jó, úgy a kemény, úgy a 'true'.
Ellenben a modernebb iskolák ezt már ésszel közelítik meg, tehát inkább arról szólnak, hogy a levegő útjából mindenféle akadályt hogyan kell eltávolítani (feleslegesen megfeszített izmok a torokban stb.) Így kevésbé kell betojni ugyanakkora hangerőhöz, sőt - urambocsá - szobahangerőn is lehet használható hangszínen énekelni. Ez lehet, hogy nem hangzik túl metalosan, de ez első csoportba tartozó énekeseknél borítékolható a 'magasvesztés' az évek múlásával, pláne az üvöltözőseknél, akik a gain potival is annyira spórolósak, mintha az pénzbe kerülne. Dio például szinte szobahangerőn énekelt, mégis etalon hang, és élete végéig csúcsformában volt... (RIP).
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1977)

Jorn 2012-06-12 05:41 |  #1979
Most beugrott, sok éve láttam, még a Gyöngyvér zenekarban, aztán úgy tudom, beteg is volt egy darabig... Szóval simán lehet, hogy rengeteget fejlődött azóta, mióta hallottam.
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1978)

metallik 2012-06-12 05:06 |  #1978
Tomi nekem is feltűnt, hétvégén rákérdezek nála, hogy milyen szakmai/pedagógiai háttere van, ha már úgyis egy színpadon fogunk játszani... Az hogy ki hogy énekel egy dolog, meg hogy hogyan tanít egy másik (ideális énektanár: mindkettőben jó)
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1975)

metallik 2012-06-12 04:59 |  #1977
attól függ, milyen szinten. Az alapok, a légzéstechnika stb az ugyanaz minden műfajnál. A specializáció már inkább a végstádium, olyan, mint a 5. évfolyam az egyetemen. De akinek az első 4 év (is) kell, annak végsősoron megfelelhet egy úgymosnd általános de JÓ énektanár. Aki persze pl CSAK a klasszikus operaéneklést sulykolja, illetve csak és kizárólag ahhoz 'ért', azt érdemes meggondolni...
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1975)

Jorn 2012-06-12 03:54 |  #1976
(félreértés ne legyen, biztosan profi mindenki, én nem akarok leszólni senkit, de tanulni nekem csak olyantól lenne kedvem, akire valamilyen szinten 'felnézek' az adott műfajban...)
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1975)

Jorn 2012-06-12 03:47 |  #1975
Jó a link, de gyakorlatilag rockra egyetlen ember lenne itt, a Rubicon énekese, bár se lemezen, se élőben eddig nem dobtam hátast tőle, bár évekkel ezelőtt hallottam, akkor még talán más zenekarban.
A többiektől, akik nagyon csinos lányok, szerintem kevésbé lehetne rockot tanulni, legalábbis ha a rockot úgy értjük, ahogy mi itt, és nem keverjük össze a musical-lel, rockoperákkal stb... :)
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1974)

metallik 2012-06-12 03:05 |  #1974
NAgyon hasznos link magán-ének tanárt keresőknek

Jorn 2012-06-11 12:24 |  #1973
Klasszikus éneket tanító hirdet a 'Zenészeket, zenekart keresek!' topikban...

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-06-08 03:26 |  #1972
azt tudom hogy létezik, de még nem találkoztunk 3D-ben úgy, hogy szólna is... :)
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1970)

metallik 2012-06-08 03:21 |  #1971
én csak ilyen médiumot ismerek


Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1969)

metallik 2012-06-08 03:18 |  #1970
Itten e
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1967)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-06-08 03:17 |  #1969
ha tudsz egy jó médiumot, akkor idéztesd meg az öregem! :)
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1966)

metallik 2012-06-08 03:16 |  #1968
megfizethető
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1966)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-06-08 03:15 |  #1967
nem keverem, főleg, hogy V60-al még nem is találkoztam... :)
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1962)

metallik 2012-06-08 03:14 |  #1966
Ja, (megfziethető) énektanárt még keresgélek, csak hogy ontopik legyek és aktuális.
Kontakt a nevem alatt.

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-06-08 03:14 |  #1965
a gitárhangszóró az gitárhangszóró, egyetértek, nem énekre való...
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1963)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-06-08 03:13 |  #1964
Panem et Circenses!

kenyér helyett ott a sör, a havert meg nem dobálják le...
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1960)

metallik 2012-06-08 03:12 |  #1963
Nem kell ennyire tudományosan közelíteni, mert hiába a hangszóróérzékenység, ha szar a hangfal akusztikai kialakítása és/vagy a hangszóró minősége. Lehet hangos egy cucc, ha egyenetlen torz átvitelt ad.
Kiváló választás énekre pl a Yamaha S115 hangfalpár, kellően érzékeny, jó az akusztikája és az hangátvitele, nem véletlen választottam én is. Csak hogy konkrétumot is mondjak.
Gitárhangszórókat felejtsük el énekra meg PA.ra, egészen másra vannak kihegyezve...
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1951)

metallik 2012-06-08 03:06 |  #1962
Eddie bátyó, te kevered a V60-al!!! Na arra pontosan illik amit leírtál. A V30 pont az ellentéte: nincs sok alja, cserébe harsány közepek.
Tudom, mert nálunk van 1 ENGL V30 412 és 1 ENGL V60 412... lehet A/B tesztelni...





Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1956)

Ricsi 2012-06-08 02:19 |  #1961
A V30 szerintem elég erős közepekben. Nekem néha túl sok is. Nem zúzdázok...
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1956)

Jorn 2012-06-07 23:28 |  #1960
off:

V30 érzékenységre gondoltam, 99dB ha jól rémlik.

Gázsi téma: 1999 környékén, egy fullamatőr zenekarom legelső fellépésekor kaptunk tizenvalahány ezer Ft gázsit egy kis vidéki kocsmában, hihetetlen volt, azt hittük ennyi pénzzel mi leszünk a következő Ossian :) Ma, 13 évvel később, sokkal profibb bandával sokszor csak ingyen tudnánk játszani, esetleg benzinpénzt adnának, de jó esetben is csak max. 30 ezer a teljes gázsi, amit a fő- és előzenekar között szétosztunk. Pedig az elmúlt 13 évben durván emelkedtek a költségek...
Ebben valamennyire a közönség is ludas, mert a sz.r zenekarokat nem dobálják le a színpadról, ha megvan a kellő mennyiségű söradag, akkor már mindegy, mi szól... Így a zenekaroknak sem kell megfeszülni a színpadon, meg komolyan rágyakorolni a próbateremben...
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1956)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-06-07 15:38 |  #1959
akkor nem tudom... a T75 "füstös hangú, picit tompa"
általában nagyon mélyrehangolt zenészeknél találkoztam V30-as ládával, nekem nagyon harsánynak tűnt, sok mély, sok magas, de ezexerint az erősítő beállítása miatt, K100 közelebb áll a lelkivilágomhoz!

Miki barátom is lecsrélte a Vintage ládát AV-re és jobb lett a hang...

én meg még nem teszteltem az új ládám... bár ami ment az se V30, meg a mi jött az se... :)

Válasz 'bluevoodoo' hozzászólására (#1957)

bluevoodoo 2012-06-07 14:50 |  #1958
Frekimenetek adatai Celestion hangszóróknál:

Greenback:




Vintage 30:




G12T75:



bluevoodoo 2012-06-07 14:42 |  #1957
Mi?!?!?! A V30, ami a magasközép tartományban akkorát emel, hogy kiszúrja az ember fülét a 2k? A G12T75 az, aminek a közepe visszább van nyesve, a V30-at aki nem szereti, az pont az orros, urambocsá' szokolrádiós közepei miatt nem szokta szeretni.
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1956)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-06-07 14:21 |  #1956
A vintage 30 egy erős középvágott hangszóró...
zúzdára jó, de másra nem nagyon! én pl nem lelkesedem érte annyira, sztem kicsit túl van hypeolva...

igen arra célzok, hogy jó érzékenységű ládákkal csodát lehet tenni!
pl brutál zenére is elég a 2x300W! Ez a tapasztalat...
egyébiránt már nem olyan drágák az ilyen ládák!

A gázsi meg lassan egy nem létező fogalom, köszönhetően azoknak a zenakaroknak, akik szarért-hugyért elmennek játszani! A tulajnak úgyis az italfogyasztás számít...
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1955)

Jorn 2012-06-07 14:02 |  #1955
Dupla bemenő teljesítményre 3dB-t nő a hangnyomás, én erre gondoltam.

A tényen mondjuk nem változtat, hogy a végfokokon teljesítmény adatokat adnak meg, és nem hangnyomást :)

Ugye nem arra célzol, hogy vegyen jó érzékeny hangszórókat, mondjuk 100dB felettieket, és akkor egy 150W-os erősítő is elég lesz egy nagy teremben ? A gyakorlatban azért nem így működik, van egy ár/érték arány, nem hinném, hogy megérné szuperérzékeny hangszórókba beruházni.
A gázsi sem lesz több, hiába 'fogyaszt' ezáltal kevesebb áramot a zenekar... Sajnos :)

Azzal együtt, hogy persze, nagyon fontos eleme a láncnak a hangszóró érzékenység. A gitárosok nagy része sem véletlenül használ Vintage30-at :)
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1953)

cukilali55 2012-06-07 12:26 |  #1954
Ez fasza! Még én is megértettem...... Az lett volna a jó, ha pár márkával is történik illusztrálás.Vagy akár egy márkán belül, két, három típussal.
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1953)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-06-07 12:16 |  #1953
Kötelező olvasmány: Watt vagy DECIBELL...




Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1952)

Jorn 2012-06-07 12:04 |  #1952
A Behringeren az sem segít, ha a világ legérzékenyebb hangszóróját akasztod rá :)
Legszívesebben mögéírnám, hogy P.M.P.O. :)

Amúgy az 5dB hogy jött ki ? (mondjuk érzékenységben nem számoltam utána, de általában a 3, 6, 10, 20dB-ek jelentik az egész számú többszörözést, a képlettől függően...)
Válasz 'Pyra (Eddie Van TOTEM)' hozzászólására (#1951)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-06-07 11:37 |  #1951
ilyenkor mindig előkerül az egyik kedvenc vesszőparipám: Watt, vagy decibel?

egy 5 dB plusz érzékenységgel rendelkező hangfal, kb. kétszer akkora hangerőérzetet ad!



Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1947)

axes 2012-06-07 10:37 |  #1950
Eladóvá... :)
Válasz 'axes' hozzászólására (#1949)

axes 2012-06-07 10:35 |  #1949
Énekesek figyelmébe ajánlom, hogy eladó vált Digitech Vocalist Live 4 ének multieffekt-processzorom.
A cucc kiváló állapotban van, Amerikából hozattam be, amikor megjelent, azóta kétszer volt bekapcsolva kipróbálás céljából. Amerikai tápos, de jár hozzá Radioshack-es 230V-ra átalakító eszköz, ami semmilyen fennakadást, problémát nem okoz a működésében, hangjában.
A Google-be beírva megtalálható itthon is az egyik bolt kínálatában, elég borsos új áron.
Én 80 ezer Forintért adom gyakorlatilag vadiújan, nincs alku, nincs csere, nincs beszámítás.
Érdeklődni az axestheguitarist@gmail.com címen lehet. Kipróbálási lehetőséget nem tudok biztosítani énekcucc hiányában, de a műszaki működőképességet természetesen bemutatom.

metallik 2012-06-05 06:12 |  #1948
egy átlagos zenekart figyelembe véve, ha mindenki alapról nyomja és a dobhoz lövik be a cuccot (ahogy egyébként is kell ilyenkor) akkor kis klubban (erről volt szó) elég lehet. Ha ennél több kell, akkor ott már amúgy is PA rendszer játszik...
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1947)

Jorn 2012-06-05 05:44 |  #1947
Egyetértek, és kiemelném, hogy a 2x300W tényleg a minimum, ami szükséges.
(amennyiben valós 600W, és nem Behringer 600W :)
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1946)

metallik 2012-06-05 02:54 |  #1946
Egy keverő kijön 40-50 pénzből, egy végfok szintén (pl 2*300W) egy jóminőségű hangfapárat meg lehet csípni 120 körül. Ezek természetesen használt árban számolva.
Ehhez kellene kiegészítők (hangfalkábel, esetleg rekk a keverőnek, végfokoknak) de ezek már az adalékok, összegben a legkisebb hányad.
Mondjuk ha ügyesen válogatsz úgy 250-bül kijön a móka, de ebben nincs benne a mikrofon(ok).
Válasz 'Thrashdeb' hozzászólására (#1945)

Thrashdeb2012-06-05 02:38 |  #1945
Helló! Lehet, hogy nem a legmegfelelőbb topic, de végülis énekkel kapcsolatos. Az érdekelne, hogy mennyiből lehetne összerakni egy komplett ének cuccot. Mikrofon, keverő, stb. Olyat, amely már kisebb klubokban is használható. Csak egy hozzávetőleges ár kellene, hogy tudjak tervezni. Amúgy használtan szeretném, mert sajna nem vet fel a pénz. Köszi.

BurningFear2012-06-04 06:14 |  #1944
Sziasztok, én is keresnék énektanárt Kecskemét környékén. Gitározok tizenéve, most kezdtem énekelni, rendbe kellene szedni az alap dolgokat. Számom a nick alatt

metallik 2012-06-04 03:13 |  #1943

lényegében a hirdetésem továbbra is aktuális, énektanárt keresek pesten reális (megfizethető) áron kontakt a nevem alatt.

Jorn 2012-06-01 01:09 |  #1942
Hát igen, ha tévútra visz valaki, mert nem jól tanít, az elég sokat árthat, akár egészségügyileg is...
Általában kevés, aki egyben jó zenész és jó tanár is egyben. Pont itt a csavar, aki inkább hangszerrel, zenével, énekkel tudja magát jól kifejezni, az kevésbé tud jól kommunikálni, beszélni, általában introvertált emberke.
A jó szakember jól elvan a saját világában, ha ki kell onnan mozdulni, megnyílni, az nem mindig megy. (sajnálom, de megint az IT-t tudnám példának hozni, értenek hozzá, de sokszor borzasztóan kommunikálnak azokkal, akiket támogatniuk kellene, mert nehéz kilépni a virtuális világból, és a való élet problémáinak szemszögéből látni a dolgot... Tisztelet a kivételnek persze)
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1941)

metallik 2012-06-01 00:57 |  #1941
ahogy nézegetem a különböző stúdiók leírásait, abban azért nagyjából konszenzus van, hogy az alapok azok közösek pl a megfelelő hangképzés, légzéstechnika stb aspektusából. Utána következik csak a "specializáció". Tehát lehet, hogy az helyes alapok szempontjából indifferens, a lényeg inkább azon van hogy a mentor jól át tudja adni az alapokat, tehát nem csak arról van szó, hogy ő maga milyen énekes, hanem sokkalinkább hogy megfelelő pedagógiai gyakrolattal rendelkezik. Ergo meg is tudja tanítani. Sok önjelölt oktató (akár ének akár gitár) itt tud elvérezni: lehet hogy ő maga jól csinálja, de az hogy pusztán megmutogatja, azzal még nem tanította meg a nebulónak.
mindenesetre még kutakodom.
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1940)

Jorn 2012-05-31 14:44 |  #1940
Én sem fizetnék annyit érte. De azért, ma már a legalja autószerelő műhelyben is elkérnek 3000 forintos óradíjat, és persze ebben nincs benne az alkatrész... :)

Esetleg tanár ismerőseidet kérdezd körbe, ének-zene tanár vagy ilyesmi előfordul, hogy oktat is. Vagy a helyi művházban megkeresni a kórusvezetőt, karnagyot, ők is szoktak, de persze ott modern rockról szó sem lehet, csak a klasszikus megközelítésről, ami ugye az operás téma...
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1939)

metallik 2012-05-31 08:48 |  #1939
azt mondanám a piaci ár teteje, ez már a sztárstúdiók gázsija. Nem az Operába készülök tenornak, nem kell mindjárt ágyúval verébre. Ennél mindenképp 'barátibb' megoldásra gondoltam.
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1938)

Jorn 2012-05-30 13:49 |  #1938
Hát, ez a piaci ár...

Nézd, gitárosból rengeteg van, sokan oktatnak is, jól-rosszul, de többnyire képzettség nélkül, videókról ellesett figurákat bemagolva és eladva óránként mondjuk kétezerért.
Az énektanítás egy kicsit más műfaj, mondjuk úgy, hogy talán komolyabb képzettség van mögötte, és talán a felelősség is nagyobb, mert egy sz.r gitárosról senki sem kérdezi meg, hogy hol tanult gitározni, ellenben egy sz.r énekesről... :)

Én is sokallom az összeget, de megértem, ha valaki ennyit kér érte. Mondjuk lehet, hogy van mögötte 20 év zeneiskola, vagy 40 év operai tapasztalat, míg gitárt 4-5 év után is nekiállnak oktatni egyesek... És ehhez nem csak énekelni kell tudni, hanem zongorázni is, meg egy kis anatómia, pszichológia stb. Érted, ez nem szimplán az, hogy magold be: 12. bund, 14.bund stb.

Amúgy az alapokhoz elég pár óra is, onnantól kezdve, ha ügyes vagy, megy magától, mint a biciklizés, lehet folytatni a netről leszedhető, könyvekből kiolvasható stb. dolgokkal, tehát nem arra kell gondolni, hogy éveken át, hetente 3x ki kell csengetni ezt az összeget. Aki komolyan gondolja, autodidakta módon is csinálhatja, de az alapokat (légzés stb.) jobban jár, ha tanár mutatja meg.
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1937)

metallik 2012-05-30 13:15 |  #1937
amiket a gugli dob ki énekstúdiókat, beleértve a lent nevezettet is 6(!) ropi óránként (ami nem is 60 hanem 50 perc) Csak én sokallom ezt az összeget?

Jorn 2012-05-30 11:16 |  #1936
Van énekesnős is, korábban linkeltem azt is. Az énekesnősben Magyar Hajnal a véleményező, és nagyon szimpatikusk, hogy a durvább stílusokat sem szólja le, sőt... pl. Arch Enemy női hörgés... :)
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1935)

metallik 2012-05-30 09:33 |  #1935
Érdekes, tanulságos cikk

metallik 2012-05-30 08:37 |  #1934
Megvan a honlap, tanárok közt látom Bokodi Bálintot, aki talán a legközelebb áll ehhez a stílushoz. Nem tudom járt-e nála már valaki, milyen benyomása volt nála?
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1933)

Jorn 2012-05-30 07:51 |  #1933
Magyar Hajnal stúdióját nézd meg, én ugyan nem jártam oda, de szimpatikus és rockos :)
Válasz 'metallik' hozzászólására (#1932)

metallik 2012-05-30 06:10 |  #1932
Pesten tudtok profi tanárt ajánlani énektechnika fejlesztéshez? Gyakorlati, énektechnikai, légzéstechnikai, bemelegítéstechnikai stb oktatásra gondoltam, NEM elmélet és szolfézsra. Ja és nem opera, sem pop stílusban hanem inkább metal/rock.

Ha nem publikus, kontakt a nevem alatt


Jorn 2012-04-20 11:54 |  #1931
Nézd, egy biztos, fórumon keresztül nem lehet megtanulni énekelni. Érdemes eljárni énektanárhoz, legalább az alapok miatt, mert a rossz technikát utólag már sokkal-sokkal nehezebb korrigálni.

A levegőt egyébként a tüdőbe veszed mindenképp (máshova nem nagyon lehetne :) Ez a 'gyomros' dolog valóban közszájon forog, de nem erről szól.
Nagyon röviden: a helyes levegővétel pont az, ahogy a csecsemők vagy pl. a kutyák lélegeznek. (ha hallottál már egy csecsemőt üvölteni, akkor tudod, miről beszélek... :) A tüdő alsó része telik meg leginkább, és tágul is a hasad az 'övednél'. Ez ad erőt és 'támasztást' a hangnak. A legtöbb 'civilizált, nyugati' felnőtt ember, és főleg a nők viszont rosszul veszik a levegőt, a mellkas mozog fel-le, mert a tüdő felső részébe veszik a levegőt. Ez komolyabb, hosszútávú 'munkára', pl. éneklésre nem jó. Frankón bele lehet szédülni, ha valaki így akar énekelni... :)
Na, a tanár például erre a helyes légzésre fog megtanítani. Ehhez kell a kontroll, hogy lássa mit csinálsz, mindenféle spec. gyakorlatokat fog mutatni, szóval nem igazán lehet ezt megspórolni, és hónapok, sőt évek munkája kell hozzá... Persze vannak 'őstehetségek', akik helyesen veszik a levegőt eleve, de ez ritka. Amúgy asszem a jógán is ugyanezt a légzést tanítják, tehát jógázni is elmehetsz, ha az énektanár ciki valamiért :)
Nem írtad pontosan, hogy háttérvokálról van szó, vagy főénekről, de igazából egyik sem egyszerűbb a másiknál. Háttérvokálnál is pontosnak kell lenni, sőt kevésbé is hallod magad legtöbbször, mert az az egy szem monitorút a fő énekeshez van belőve.
Persze veheted lazára is a dolgot, csordavokál amolyan régi Pokolgép módra :), ahhoz sok képzés nem kell, de nem árt, ha többen is csináljátok a zenekarból, különben béna lesz...
Na, komolyan, szóval tanár és helyes levegővétel. Enélkül nem nagyon lehet továbblépni...
Válasz 'szkitasolyom' hozzászólására (#1930)

szkitasolyom 2012-04-20 07:06 |  #1930
sziasztok.
van tippetek egy olyan embernek aki a fürdőszobában se nagyon énekelt még? :)
ritmus gitározok egy zenekarban, szeretném próbálgatni a szárnyamat vokál terén.
refrénenként 1-1 sorról lenne szó… (a dallamos rock)
hallottam valami olyasmit hogy a levegőt bent kell gyomorban tartani és onnan énekelni. van valami ilyesmi?
lehet hogy nem is lehet erre válaszolni, akkor meg bocsi a kérdésért

Jorn 2012-03-30 01:24 |  #1929
Például ezt meg NE vedd, pénzkidobás az egész.
Egy öreg fószer magyaráz rajta mindenfélét, és a tanítványai be is mutatják, de inkább vicces az egész, keményen 80-as évek eleji, mindenki norvégmintás pulcsiban, bajusszal, dús hajjal, és karótnyelt stílusban, tényleg vicces, de semmi újat nem mond, a gyakorlati bemutatóik (zenekarral) sem meggyőzőek... Olyan vállalati, irodista stílusban megy az egész, csak 30 évvel ezelőttről, átlagemberek, semmi rock nincs ebben, a borítója a fotóval együtt jól megtéveszt...



Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1928)

Jorn 2012-03-30 01:10 |  #1928
Az Amazon-on keress rá, hogy 'singing', elég nagy a választék... Nekem nem nagyon van DVD-m, talán csak 1-2db, de azokat nem ajánlanám, mert nekem nem tetszettek.
Válasz 'Viking' hozzászólására (#1927)

Viking 2012-03-30 00:43 |  #1927
Koszi szepen!
Es tudnal wlmi konkret dvd-t jawasolni esetleg kezdesnek? (Enekre,hörgés megy)
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1926)

Jorn 2012-03-29 07:55 |  #1926
Még annyit tennék hozzá, hogy minden ember más, más az arcberendezése, máshogyan rezonál, tehát más-más hang jön ki mindenkiből (hála az égnek :)
Tehát igazából egyéni megközelítést 'érdemelne' minden hang, hogy kihozza belőle a legjobbat. Ezért nem is hiszek abban, hogy egy módszer jó lehet bárkinek a világon. Borzasztó is lenne, ha mindenki ugyanúgy (próbálna) énekelni :)
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1925)

Jorn 2012-03-29 07:43 |  #1925
Igazából erről szól a gyakorlás.
Nincs gyors csodaszer, a rendszeres és következetes gyakorlás fogja meghozni az eredményt.
Fontos (nagyon!!!) a fokozatosság, a bemelegítés, hogy ne erőltesse az ember, mert akkor a helyes hangképzést akadályozó izmok is működni kezdenek, illetve rossz beidegződések alakulnak ki. A cél, hogy a hang (pontosabban a levegő) akadálytalanul tudjon áramolni. Ehhez fontos a helyes légzés elsajátítása is.

Nem nagyon tudok mást mondani, tanár kellene, aki megmutatja neked ezeket.
Itt azért vannak különböző 'iskolák', módszerek, ezeken jókat lehet(ne) vitatkozni.
Ehelyett szerintem mindenki informálódjon, és találja meg a saját stílusának megfelelő módszert és tanárt/módszert. Ha pl. operás, hősmetalos a stílus, akkor az ahhoz közeli tanítási módszert, ha pop-country-generálrock, akkor az megint egy kicsit más ésatöbbi... még hörgős 'iskola' is van, persze nem itthon, de az internet korában az ilyen távolságok is áthidalhatók, könyv, oktatóCD-k, DVD-k... csak ezeknek az a veszélye, hogy az ember félreért valamit, és nincs személyes kontaktus, azaz a tanár, aki korrigálja azonnal...
Válasz 'Viking' hozzászólására (#1924)

Viking 2012-03-29 06:22 |  #1924
Oke, hogy ami gyárilag van az emberben, azzal nem igen tud micsinálni, de én még a gyári felső határt se tudtam elérni :D
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1922)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-03-29 03:27 |  #1923
a Juróp első két lemeze jutott az eszembe...
Ott sem volt az igazi Mr.Tempest hangja!

érdemes lenne egy fél hanngal feljebb vagy lejjebb menni alaphangolásban, a váltóhangok miatt!
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1920)

Jorn 2012-03-29 03:23 |  #1922
Ha arra gondolsz, hogy szélesebb 'kever hang' tartományt szeretnél, hát, ezzel sokan vannak így... :)
Válasz 'Viking' hozzászólására (#1921)

Viking 2012-03-29 02:07 |  #1921
igazából a kevert hangot feljebb...:)
Válasz 'Jorn' hozzászólására (#1916)

Jorn 2012-03-28 13:40 |  #1920
Ő lenne az ?

Válasz 'stokingz' hozzászólására (#1919)



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu