HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 27

Offtopic

2024. április 25

Jónás Tamás (instrume

2024. április 25

***YAMAHA billentyűsök

2024. április 24

. : PRÓBATERMEK : .

2024. április 23

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. április 20

***FENDER***

2024. április 11

***IBANEZ***

2024. április 06

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

JÁTÉKTECHNIKA

2024. március 21

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

Akusztikus gitárok

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

CORT GITÁROK

2023. november 13

A számítógép és a z

2023. november 10

ZENEELMÉLET

2023. november 08

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29




HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 5000
HANGSZERUTALVÁNY 5000

HANGSZERUTALVÁNY 5000


Akciós ár:
5 000 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
KISS BARNA: NYÁRBÓL ROCK AND ROLLT! - 2021
KISS BARNA: NYÁRBÓL ROCK AND ROLLT! - 2021

KISS BARNA: NYÁRBÓL ROCK AND ROLLT! - 2021


Akciós ár:
2 500 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
HANGSZERUTALVÁNY 10000
HANGSZERUTALVÁNY 10000

HANGSZERUTALVÁNY 10000


Akciós ár:
10 000 Ft



hangszermagazin.hu

Technikai okok miatt a MAI NAPON a Campona-ban zárva vagyunk
2024. április 23.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

Samplitude
Samplitude

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


mastertape2006-08-22 23:18 |  #173
Én sok vst-t és dx-et használok a Samplitude-ban és mindezek mellett külső "vas" effektezéseket, úgymint Lexicon, TC Electronic cuccokból és szépen megvannak egymással.
Egy waves plugin pack 2-3 ezer euro-s ára nem arra enged következtetni, hogy olcsó, "olyan mint ha..." szimulációkat kéne megvennünk.
És a VSTi-k terén ugyan ez a helyzet.

Szívesen megmutatom, hogy egy-egy jól megválasztott zengetés, vagy kompresszió miként viselkedik a mindennapos és gyors munkában.

field2006-08-22 23:17 |  #172
Na áljunk meg egy kicsit...azért egy stúdióba több olyan vas is van ami kökeményen dolgozik azon, hogy olyan hangzás legyn amilyen....önmagában egy vst nagyon jól használható, de a hangja nulla egy profi lemezhez.

aud2006-08-22 23:16 |  #171
Ja meg utolsó Ulver, bár azt nem hiszem, hogy ismered. Az full számítógép, egy csomó spectra hangminta felismerhető benne. Ja és a 24 sorozat zenéjét is spectra cuccokkal csinálják. Jó, befejeztem.

field2006-08-22 23:15 |  #170
Persze home környezetbe...ezért írtam stúdiot!..... :D

aud2006-08-22 23:14 |  #169
Na ez így már abszolút offtopik, de azért nem bírom ki. Csak két példa: DFHS-több top hangzású lemezt csináltak vele. Atmosphere - utolsó Dream Theateren az szól, meg Ivory Piano. És ezek is vst-k, nem csak az FM7 szoftszinti. Szóval ez nem kérdés, fölösleges ezen vitázni.

AddaM2006-08-22 23:12 |  #168
Okok, csak sztem a vst-k nagyon is használható dolgok.. én szeretem és sztem érdemes használni, főleg ha nincs pénzem jó vasakra...

field2006-08-22 23:11 |  #167
Ajánlom pl a hitspace-t ahopl ingyen akármit meghallgathatsz amilyük van. Addig nyomkodod ameddig akarod és nem áll mögötted egy ürge aki azt nézi, hogy mikor hagyod már abba... :)

field2006-08-22 23:10 |  #166
De bebben is vannak szintek. Én nekem eszem ágába nem jutot egy casio foshoz hasonlítgatni... :)

AddaM2006-08-22 23:09 |  #165
:D ok. majd igyekszem.. :)

field2006-08-22 23:08 |  #164
Akkor hallgas meg az említettek közül egyet szerintem.....:)
Megfog válktozni az életed mint egy lsd flash után.... :D

AddaM2006-08-22 23:08 |  #163
jójó... én hiszek nekded , de sztem akkor sem játékszer....
Azt Casio.nak hívják és 10e Ft.. a Cora-ban

field2006-08-22 23:06 |  #162
Vagy nord modular? Vagy moog phaty? Vagy nord 2 illetve 2x?
Hallottad már ezeket. Mind fél millka altt van jócskán és rendesen oda pirítanak.

AddaM2006-08-22 23:06 |  #161
Ok, nekem nincs összehasonlításom a szintik terén mert nem az a szakterületem... Én csak más felvett anyagokkal hasonlítgatok és nem mondanám, hogy játékszer....... azért az egy kicsit durva... sorr

field2006-08-22 23:05 |  #160
Félre ne érts...én is használok vst-t, de nagyon megválogatva és nagyon keveset. Na ezt stúdióba még annyira se...

AddaM2006-08-22 23:04 |  #159
"vst-k jelenleg még max játékszernek jók." - szerinted

field2006-08-22 23:04 |  #158
Mellesleg nem kell milliókban gondolkodnod...korg polysix hatvan ezerért és befogsz tőle hugyozni. És utánna merd azt mondani, hogy hát a vst az nem ilyan rosz... :D

field2006-08-22 23:03 |  #157
" egy Spectrasonics simán veri nem egyik másik keleti szintetizátorgyár bármelyik modelljét amelyiknek nem kis ára van...."

Stúdióról beszéltem....:D Szerinted egy stúdióban használnak casio kisérő automatikás cuccot?...LOL
Majd akkor jössz rá a dolgokra amikor meghallgatsz egy szintit....:)
Bocs nem támadás, de a vst-k jelenleg még max játékszernek jók.

AddaM2006-08-22 23:02 |  #156
Az, hogy nem vas és nem miliós arról nem tehet, viszont ennek ellenére meg nagyon ott van a szeren.... ja, és az emlegetett EZDrummer pedig simán elhiteti velem, hogy élő dobost hallgatok.... és én simán allergiás vok az ilyen dolgokra és emellett pedig iszonyat jól is szól....
Nem egy stúdióban felvett ( és nem kis szutyok stúdiókról beszélek) anyaggal összehasonlítottam a most készülő EZDrummer-es alkotásom és elsüllyedhetnének egy páran, pedig tudom, hogy nem én vok ott a minőség, de amit hallok azt hallom...........

AddaM2006-08-22 22:59 |  #155
na... azért azt az iszonyat szart azt nem mondanám...
attól függ mi... egy Spectrasonics simán veri nem egyik másik keleti szintetizátorgyár bármelyik modelljét amelyiknek nem kis ára van....

aud2006-08-22 22:59 |  #154
Most olvastam, hogy a Berkley-n oktatják a Stylus RMX-et meg az Atmosphere-t, filmzene komponáláshoz...
Harag persze, hogy nincs, miért lenne?
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-22 22:56 |  #153
Nem akartam agreszívnak tünni, de azért belátható, hogy ha a samplitude nem is a legerősebb a piacon midiben akkor is használják stúdiókban ahol azért előfodulnak ilyenek(habár vst inkább csak home környezetben szokás használni iszonytat szar hangja miatt(sorry)). Ráadásulé egy vst protokol megírása nem egy bonyolúlt metódus ahoz, hogy el lehessen nagyon cseszni(persze nem mondom vannak nagyon gyenge szoft fejlesztők akinél előfordulhat). Ennyi. Remélem nincs harag... :)

AddaM2006-08-22 22:53 |  #152
Én mindig megbízom a "vizes banditák" csoportjában... és persze soha nem feledem, hogy " Don"t make money using warezed software" :D
Válasz '' hozzászólására (#)

aud2006-08-22 22:51 |  #151
Dehát a CRACK... Nincs neked lelkiismereted? :)
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-22 22:49 |  #150
Hijj srácok :)
Elmondom mit csináltam ma... felvettem és kevertem ÉS Nuendo-ban is meg Samplitude-ban is... :) hát nem félelmetes.... hm

aud2006-08-22 22:49 |  #149
Tiszta sor, és azzal is tisztában van vagyok, hogy a vst egy szabvány. Nem most hallottam erről először... De vannak-voltak bizonyos vst support kiforratlanságok más hostok esetében is. Csak ennyit írtam...
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-22 22:48 |  #148
De a host kezelési protoko is standard....viszont a midinél már jóval több a probléma. Midi timecodok fogadása küldés. Ezek húzós dolgok és erről nem túl részletes a midi protokol. Ott azért vannak olyan különbségek amik viszont a vst egy kiforrot technológia ami elég világosan leírja a protokol host küldését és fogadását.
Én még nem találkoztam olyannnal, hogy valami máshogy kezelné a vst. Ami eltérés lehet az kezelhetőség funkcionalitás stbv.

mastertape2006-08-22 22:46 |  #147
Aud,
Ezt írtad: a Stylus RMX nem támogatja konkrétan néven, nevezve a Samplitude-ot.
Erre vonatkozóan olvasd el a 132-es hzsz-omat.
A Samplitude-ot nem jegyzik a kizárólag midizős, vst-zős zenészek körében.
Ez van.
De ezért van ez a topic, hogy ráirányítsuk a figyelmet a program használhatóságára.
Természetesen inkább profi(bb) felvételi munkák terén.

A VST az egy kapu. Ezt a kaput használja host a dll felé. Nem kell nevesíteni a progikat ahhoz, hogy párosítani lehessen őket.

aud2006-08-22 22:46 |  #146
Jó, majd utánnaolvasok, nyilván... :) Szerencsére nekem jó CRACKEM van, nincs vele gondom...
Válasz '' hozzászólására (#)

aud2006-08-22 22:43 |  #145
Nem, csak ahogy a midi rész sem lehet 100%-ig kiforott, úgy a Vst támogatás sem. Most ezen röhöghetsz ha gondolod, de attól még így van. Más hostok alatt is jelentkeznek problémák vst pluginekkel, amik steinberg környezetben megbízhatóan futnak.
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-22 22:43 |  #144
Mindegy.... hagyuk....olvass egy kicsit utánna és belátod....Addam baja crack hiba volt ez a lényeg. Ez a vst-s vita meg felesleges. Értsd meg...standard. Amikor ezt használják egy szóra arra azt értik, hogy ez szabályokon alapszik amiktől nem térhet el....különben már nem vst. Ennyi.

AddaM2006-08-22 22:42 |  #143
Hát ti kész vagytok :P

field2006-08-22 22:40 |  #142
Szerinted a programkódjába beleírják, hogyha samplitude-r észlelsz neműködj.... LOL:D

aud2006-08-22 22:40 |  #141
Elméletileg...
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-22 22:39 |  #140
aud: a vst egy standar protokol. Ha a samplitude támogat vst akkor te bármilyet betudsz rakni. A vst-ből nincs ezer féle..a vst az vst.
Az hogy mihez ajánlják reklámból(!)az más kérdés.

field2006-08-22 22:37 |  #139
"Például logic "

Itt az 5.5-re gondolok aminek ugyan az audio motorja nem jó, de a plugineket a mai napig egymilliószor jobbnak tartom mint bármilyen más sequencer progiban(aki még ért is a zenéléshez annak a midi sem fog akkor akadályt jelentenI).
Mellesleg a cubasehez képest 2-3db-el nagyobb a kimenője pedig 2003-as.
De ott az ableton...pár éve gyárt csak szoftot még is ott liheg már steinbergék mellet és kezdi megelőzni....majd meglátjuk a hatost... :P

aud2006-08-22 22:36 |  #138
Az első mondatodat nem értem. Minden vst hangszernél megadják, hogy milyen host alatt fut. Van, hogy egy egy host támogatása csak valamilyen update-el kerül a programba. Pl. az Ezdrummer mostanában kezdte támogatni a Pro-Toolst. Szóval nem értem.
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-22 22:33 |  #137
Hát asszem sikerült egy kis feszültséget generálnom.... :)
Pedig igazán nem ez volt a célom... dehát ez egy ilyen téma...
Amíg lesz 2 fajta professzionális zeneszerkesztő szoft addig tuti lesznek ilyen viták...
De nem baj, ettől izgalmasabb.. :)

field2006-08-22 22:32 |  #136
aud: Nem a vst-nek kell támogatnia a hostot hanem a hostnak a vst-t. :)

Nem mindegy. Nyílván ezt a steinberg fejlesztette ki, de mégsem őket tartom ebbe a legjobbnak, de mindegy. Az, hogy kimit használ a céljai határozzák meg mindenesetre van egy álltalános minőség és felhasználhatósági ráta amibe szerinte a cubase nem annyira jó(de nem csak szerintem). Mondom...mindegy...ez szubjektív. Az, hogy jó midiben...rengeteg sequencer progi jobb midiben. Például logic vagy szuerintem az ableton is(talán ennél egyszerűbb és faszább vst hoszt kezelést még nem láttam). Persze az abletonban is sajnos a pluginek kuka ugyan úgy mint a cubaseben. Ennyi. Ezek szubjektív dolgok és lehet, hogy én tüntem úgy mintha ítélkezni akarnék pedig nem csak tapasztalati dolgokat írtam.

aud2006-08-22 22:23 |  #135
Ja és talán nem ide illik, de most kipróbáltam az Altiverbet és minden más reverbnek odaver, waves ir-1-nek is simán, ráadásul kevesebb procit eszik. Próbálja ki mindenki!

aud2006-08-22 22:21 |  #134
Igen. Mindenesetre azért arra kiváncsi vagyok (minden rosszindulat nélkül), hogy ez a 100% VST support tényleg 100%-e mert pl. a Spectrasonic weboldalát most megnéztem és a Stylus RMX nem támogatja konkrétan néven, nevezve a Samplitude-ot, jópár más hostot igen. Szóval én nem vagyok benne biztos, hogy itt ún. crack hiba lenne... De persze lehet, hogy arról van szó. Még erről a crack dologról annyit, hogy ez tulajdonképpen az esetek 80%-ában egy serial megadását jelenti, ami utánna semmi azaz nulla hatással van a program futására. Persze a hostot törik, de a vst hangszereket a legritkább esetben...
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-22 22:10 |  #133
Ebben mind igazad van Aud. Ezért is írtam a lentieket, csak közben becsusszantál a hozzászólásoddal.
Nem is akarok szörszálhasogató lenni, inkább igyekszem a tényekre alapozni az itteni információközlésemet.
Az a pár decibel pontosan 6. Ez digitális nyelven 1 bit, tehát szignifikáns mennyiség a dinamikaleírás terén.
Az ellen meg senki nem száll harcba, hogy a Steinberg vonal ne lenne jobb a midiben. Mindkét cégnek piaci "kötelessége" volt a nem támogatott motort kifejlesztenie. Amennyire vitatható a Steinberg az audio-ban, annyira kérdéses a Samplitude a midi-ben. Ez is tény.
Bár a Nuendo-t én nagyon jó programnak tartom audio-ban is.
A Samplitude-nak szépen megrajzolható evolúciós vonala van a midi terén. Az egymást követő verziók és .xx-es patch-ek sorra hozták a midi feljlődését.
Az is igaz, hogy a 9-es verzióban válik teljesen gondmentessé a midi punch funkció is.
Ha valaki megteheti, hogy nyomon követi a funkciók fejlődését, akkor látja és belátja az egyre inkább kezesé váló használhatóságot.
Igen. Voltak olyan verziók, ahol a midi csak a kész midi fájl behívására és lejátszására volt alkalmas.
A mai napig azt szoktam csinálni, hogy a megszokás miatt a 7.22-esben rögzítek és keverek, de ha a midi-t kell Cubase szinten editálni, akkor átmegyek a 8.2-es verzióba és ott játszom vele.
Maximális VSTi támogatás, pontosan ugyanúgy, mint Steinberg-éknál, tehát nincs ok panaszra.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-22 21:59 |  #132
Srácok! Nincsenek önértékelési gondjaim, mert éppen valaki csalódott a (crack-elt) szoftverben.
Különböző alkalmazások vannak és különböző munkakörülmények. Ennyi az egész. Vagy kinek a pap, kinek a papné. És folytathatnám.
Ebben a topic-ban megpróbálok segítséget nyújtani olyanoknak, aki esetleg elakadnak a Samplitude használatában, de nem szeretnék itélkezni más gyártmányok felett, max csak összehasonlítási szinten említem meg őket. Szerintem ez így etikus és ragaszkodjunk ehhez mindannyian.

Tény, hogy a tört szoftverek használatából komoly problémák adódhatnak és az is köztudott, hogy a jó törések a sokat használt progik köréből kerül ki, hisz van "user feedback".
A Samplitude-ot nem törik, mert más rendszerű key-t használnak, mint a Steinberg. Sajnos a külföldi, mértékadó szakmai magazinok SEM foglalkoznak a programmal - nem tudom miért. Gyanítom, hogy azért, mert a Magix égisze alatt fut és tudvalevő, hogy ezen a márkanéven sok gagyi ...maker szoftocska fut.
De mindegy. A profi felhasználói visszajelzések azért mást mutatnak.

Úgyhogy PEACE és mindenki használja azt a szoftot, amiben hisz.

Ui:
Ma pl 65-70 sávos (vegyesen mono és stereo) projekten dolgoztam, nagyjából minden éneksávon kompresszorral és több zengetési algoritmussal és a CPU terhelés alig lépte át a 40 %-ot.
Válasz '' hozzászólására (#)

aud2006-08-22 21:41 |  #131
Egyébként, hogy hozzászóljak és nem a Samplitude ellenében, csak a "fos" Steinberg programok védelmében, szvsz, ha valakinek bejön a Nuendo és kézreáll, nyugodtan használja csak, a Samplitude bizonyára egy nagyszerű audióra kihegyezett program, de a midi része nem az erőssége és finoman fogalmaztam. Emlékszem amikor először használtam vagy fél órába telt míg egy nyavajás vst instrumentet be tudtam rakni. Persze biztos a szörnyű, hernyótalpas CRACK miatt!! Az, hogy az audió motorja pár decibellel többet tud, szerintem nem éri meg a midi szenvedést, ráadásul home szinten ahol a keveréssel is vannak kezdőként alapvető problémák pláne nem. És ahogy a topik csendőre Field mester írta tényleg nem az számít, hogy itt-ott clippel a program miért, hanem, hogy haladjunk azzal a francos zenével, keveréssel. Meg azt is meg lehet csinálni, hogy trackenként export nuendoból és samplitudeban keverés master. De mondom nem fog sokat jelenteni plugin szinten, kezdőként. Ja és a fos Nuendot azért pár helyen használják a világban, persze nyilván csak azért mert a béna hangmérnökök nem képesek megtanulni egy IGAZI programot és ahhoz jobb a C.R.A.C.K.

(már megint én leszek a bunkó, érzem...)

aud2006-08-22 21:18 |  #130
CRACK!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Jókat mosolygok)

field2006-08-22 21:08 |  #129
" de a többi topic inkább gitáros... "

Kicsit néz körül, mert csak egy része gitáros. Van adok veszek vagy valami ilyesmi topic ami mindig a toppon van tehát ez egy felesleges off volt főleg a samplitude be. Erre nincs mentség... :)

field2006-08-22 21:05 |  #128
"de érted te , hogy miről van szó - CRACK , és a Steinberg meg megy zökkenőmentesen.. na , hát ez van :("


Persze. A "vizes" fiúknak valszeg jobban sikerült a cubase carck mint a samplitude(nyilván való oka, hogy sokkal nagyobb a cubase iránti érdeklődés sajnos). Csak azt szertném nem csak tőled hanem mindenkitől kérni, hogy ha már feltétlen crack hibára kérdez rá(ez pedig nagyon jól tudható amikor teljesen hülyeségeket csinál a program(látod én is ráéreztem és már nem elösszőr mivel ilyeneket semmi nem produkál magától főleg nem stúdió appok)) akkor ezt a nagyon fontos infót ossza legalább meg velünk. Ezzel elkerülhető, hogy pl mastertape ne forogjo órákat az ágyába és töprengejen a megoldáson(plusz az a sok ember aki ezen töri a fejét és a végén kitépi az összes haját, hol rontja el és miért nem tudja mi a helyzet pedig már évek óta ezt nyomatja)..... :D
Ráadásul ezzel azért az a baj, hogy itt olyan infókat osztasz meg amik félrevezetik az embereket pedig neked nem a progival hanem a crakel van bajod. Csak ennyi. Egyébként én nem fogok ez ügyben ítélkezni már csak azért sem, mert iszonyatos szoft árak vannak és egyébként se az én dolgom(mellesleg masterék modtak valami olyat, hogy valamelyik magazin cd mellékletén van egy se verzió). Ha eltud az illető számolni ezzel a lelkiismeretében akkor semmi gond.

Alien 2006-08-22 15:58 |  #127
Előre is sorry az offért, de a többi topic inkább gitáros...
Megválnék Behringer Autocomp Pro (14.000.-)és JVC DAT XD-Z1100 (22.000.-)szerkenytűimtől.
Semmi bajuk, csak nem használom őket.Tel: 06/20/2314486

AddaM2006-08-21 22:52 |  #126
Mastertape:
Köszi minden segítséget meg hozzászólást :)Az igazság az, hogy megszerettem a Samplitude-ot és szinte biztos, hogy a problémáim crack hibák.. hát ez van.. :( egyelőre nincs komlya stúdióm, csak magán célokra használom , de valószínűnek tartom, hogy amint komolyabbá válik a dolog, meg az anyagi hátterem, megveszem a Samplitude-ot aztán majd megint csevegünk a témáról :)
Field:
Tudom, hogy nem a Steinberg az "istencsászár" a szoftok terén, csakhát az én crackes szarjaim közt ez kompatibilis mindennel és fut normálisan.
És mint mondottam pénzem most nincs venni semmilyen szoftot.
A reverb beállítással kapcsolatban meg tom jól, hogy nem 3 gomb....
és nem is a Steinberg effektjeit használom (ennyire azért benne vok a szakmában..) , és azzal nem is volt bajom, hogy ne lennék kész megtanulni egy új szoftot... , de érted te , hogy miről van szó - CRACK , és a Steinberg meg megy zökkenőmentesen.. na , hát ez van :(

field2006-08-21 21:56 |  #125
Master: Ne akadj ki már rég meg van a probléma. Lejebb olvashatod, hogy crackel van dolgunk. Attól Addam ne várj semmit. Ha nem tudsz undozni recseg stb az crack hiba!!!!!
Ha valóban kiváncsi vagy a samplitudera akkor vedd meg(valszeg a nuendos cracked jobban sokerült).

Nekem az a bajom, hogy a mai zenészek nem zenélni akarnak, mert akkor nem érdekelné őket, hogy nem tok undozni egyből elsőre(ilyenkor megkell próbálni másodszorra) akkor felejtős majd használom a fos stienberg szarokat amikből minden az arcomba van rakva és lehet, hogy rövid időn belül eredményesen dolgozól vele, de hosszú távon tuti nem.
Steinbergéknél egyedül a wavelab ami aránylag a többi kuka. Mind a pluginek mind az egész.
Elnézést addam, de ez az igazság. Soha sem az a jó szoft ami egyből eléd rak mindent. Egy logic sem egyszerű. Egy digital performer sem egyszerű, de egy normális reverb plug beállítása sem egyszerű. Pesrze steinbergéknél igen mert van 3 gomb és kész a térszimuláció... LOL
Na mindegy aki akarja használja....viszont ez nem szubjektív vélemény hanem belátás(elég sokat melóztam a steinberg féle cuccokkal, de hál istennek többet nem kell hozzájuk nyúlnom)

mastertape2006-08-21 21:26 |  #124
Jah, egyébként most kukkantottam rá a hivatalos Samplitude oldalra és már elkezdték beharangozni a V9-et. Iszonyítos fícsörökkel.
Aki érti az angolt és érdekli a téma, akkor KLIKK IDE!

mastertape2006-08-21 20:59 |  #123
Persze, hát ízlések és pofonok...
Nem tisztem védeni a szoftot, dehát használom napi szinten és igen komoly feladatokra.
Nekem kb 1 évembe került, mire teljesen átláttam az egész rendszert, ráadásul feladatom volt, hogy egy átfogó tesztet írjak róla a forgalmazónak, így talán sokkal szisztematikusabban ismerkedtem vele.
Azért bátorkodom azt megjegyezni, hogy az általad leírt problémák a viszonylag felületes ismeretből fakadnak.
Például nem értem azt a mondatodat, hogy nem tudtad visszavonni a fade out-ot. A Fade out-ot szerkeszted, rajzolod, behúzod és természetesen végig undo-zhatod.
A clip-re meg azt tudom válaszolni, hogy alapvetően a 0 db feletti tartomány már clip-pel, tehát jogos a reccsenés, de a Samplitude ebben is ügyes, mert hagy még 6 db-t, így nem értem a problémádat, elképzelhető, hogy nincs jól beszintezve a rendszered, vagy valami hardvergond van. A Nuendo-nak speciel 6 db-vel halkabb a hangja, ezért nem reccsen.
A Steinberg filozófiája a mihamarabbi piacnyerés volt a szükségszerű platformváltás után. A szép grafikai felületek és a néhol szájbarágós funkciók ezt el is érték, arról nem beszélve, hogy mindezt egy olyan felhasználói réteg felé, akik eredendően számítógépalapú zenéléssel foglalkoztak.
Ezzel szemben a Samplitude és a hozzá hasonló inkább audio szoftok, meg az analóg felvételtechnikából fejlődtek ki és sok esetben a kezelésükhöz szükséges a hagyományos rendszerek ismerete.

Nyilvánvaló, hogy a vst-zés a Steinberg istállóban sokkal kézenfekvőbb. Ezt a funkciót sokkal később integrálták a Samplitude-ba, mert fel kellett ismerniük a piaci nyomást.
Ha valaki csak és kizárólag erre építi a zenéjét, akkor tényleg a Cubase/Nuendo vonal az ajánlott és ezek vezetnek a mielőbbi sikerélményhez.
Tanítványaim közül sokan használják a Steinberg szoftokat, de az órák alkalmával egyre többen pártolnak át a Samplitude-ra, látván, hogy azzal mennyi mindent meg tudnak oldani a saját elképzeléseik szerint.
Pedig a képzések nem szoftverspecifikusak, csupán látják a használat közben.

Tehát nem erőszak a disznótor, örülök, hogy azért váltottunk néhány szót a használatáról, aztán majd meglátjuk mi lesz...

mt
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-21 17:24 |  #122
Hát.. túl vagyok az egyik szám megkeverésén a Samplitude-ban és asszem maradok a jó öreg Nuendo-nál...
Jó a Samplitude, de nekem a Nuendo sok szempontból jobban bejön. Igaz, hogy az jobban elviszi a gép teljesítményt mint a Samplitude, de a felülete és a kezelése alapból jobban tetszik mint a Sam... meg hát van még egy-két dolog...
Pl.: ha egy kicsit is beclippel, és mindegy, hogy a master vagy csak egy csati már rögtön recseg, és ez nagyon zavaró volt keverésnél, masteringnél nem tudtam visszavonni a fade out-ot..
és valahogy az egész mix, meg a masterelt vég is másképp szól mint a Nuendo-s keveréseim vége és ez utóbbi jobban tetszett.
De a legfontosabb, hogy nagyon sok vst instrumentet használok és ebből a szempontból nincs is rugalmasabb mint egy Steinberg soft....
Hát kb. ennyi .. Asszem nem váltok :)

AddaM2006-08-20 22:02 |  #121
Valószínűleg igazad lehet.. mert egyik sem eredeti.. :)
De hát sajnos ez van... ha lenne annyi fölös pénzem biztosan megvenném...de valahogy kevesebb se nagyon van :(
Zenélni meg akkor is kell ha nincs pénze az embernek :)

field2006-08-20 19:19 |  #120
Mind a kettő eredei szoft? :P
Elnézést, hogy ilyen kérdéssel fordulok feléd, de ilyen problémát nem igazán kéne produkálnia egyiknek sem. Meg azért kérdem mert már nem egy megválaszolhatatlan kérdés született amikről kidereül, hogy crack áldozat a dolog. Ha nem akkor elnézést mindenesetre egy spectrasonics és egy samplitude sem produkál ilyet(és nem úgy hallatszik a dolog, hogy beállítási hiba).

mastertape2006-08-18 23:41 |  #119
Erre most nincs tippem.
Sajna én nem használom ezt a vsti-t.
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-18 21:32 |  #118
(sorr : Spectrasonics és csak egy nem.. :) - egy kicsit fáradt vok... )

AddaM2006-08-18 21:31 |  #117
Na megint probléma....
Van egy vst unstrumentem (Soectrasonics - Stylus RMX ) ez egy ilyen Groove összerakós plugin....
A lényeg az hogy a Samplitude-ban nem nem akar futni rendesen....
Ha be van kapcsolva a csatorna monitor kapcsolója és a transport-on a REC MON akkor minden simán megy de úgy nem érek vele semmit... amint kikapcsolom, elkezd recsegni meg összevissza tempóban játszani...
:(

AddaM2006-08-17 08:26 |  #116
Köszi :)
Erre rá nem jöttem volna .....

mastertape2006-08-16 21:47 |  #115
Nem gond, hát ezért van ez a topic.
Keresd meg a felső ikonok között a piros pont alatt OPT gombot. Ezzel hívod elő a Recording Options ablakot ezen belül egyértelműen beállíthatod a record mode bitmélységét.
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-16 16:34 |  #114
Na , bocs a sok problémám miatt de valami megint nem ok...
A beállításoknál 24 bit-re van állítva és amikor lejátszok azt is írja ki, hogy "24bit playing" (asszem a jobb alsó sarokban) de a felvételnél 16 bit recording-ot ír ki... és sehol nem találom a felvétel bitmélységének a beállítását.... help

AddaM2006-08-16 08:47 |  #113
Ok köszi :) Műxik

mastertape2006-08-15 18:37 |  #112
AddaM!
Nos ez többféle módon műxik.
1. Ha egy sávon belül mondjuk két-háromféle insert fx beállítást használsz, akkor praktikusan mindegyik fx-hez külön sávot hozol létre és arra rakod le a szétvágott object-eket. Pl az egyiken dolgozik az autotune, a másikon nem. Az egyiken nagyobb kompressziót használsz, amásikon kisebbett és ugyanezt mondjuk az eq-zásnál. Mivel dinamikus plugin motorja van, így csak akkor fog számolni, amikor jel van rajta.
2. Ha pl egy sávon belül csak néhányszor akarsz valamilyen hangzást megváltoztatni, akkor azokat célszerűbb az adott object-ekben elvégezni.
Én pl az autotune javításokat úgy csinálom, hogy a kritikus szövegrészt leTAKE-elem külön object-re, azon belül behívom az autotune-t és csak azon az egy soron, vagy szón, vagy mondatrészen végzem el a kiigazítást. És ezután simán freeze object-et nyomok és a büdös életben nem változik meg a beavatkozás és ráadásul nem is terheli a procit.
Ilyenkor fontos tudni, hogy az autotune javításnál a kurzor mindig az object-en kívülről induljon és amíg korrigálsz, addig ne mozdítsd el onnan. Majd ha leszámoltad az object-et, akkor már mehet a kurzor bárhova.

Ez így roppant bonyolultnak tűnhet, de gyakrolatban fél mp alatt kész van minden. És ha rááll a kezed, akkor nagyon kreatívan lehet vele dolgozni.

A Nuendo-ban nem tudom, hogy ez a munkamenet hogyan zajlik, de itt eléggé kezessé vált.
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-15 15:18 |  #111
Mastertape!

Eddig nagyon kirr a Samplitude... viszont valamit nem találok ami a Nuendo-ban egyértelmű.
Arról lenne szó, hogy egy sávon belül szeretném szerkeszteni az egyes insert típusú effektek "hangerejét"..
Konkrétan az Antares Autotune az amit szerettem volna az ének sáv bizonyos pontjainál kiiktatni. Ezt a Nuendo-ban egyszerűen az adott sávot tovább boncolva megtehettem... remélem itt is van valami okos megoldás... help...

mastertape2006-08-14 21:26 |  #110
Az Aux-ról.
Elég ha csak azt veszed számításba, hogy ha használsz pl egy Waves IR1-et, vagy a Samplitude IR-jét, akkor lévén, hogy ezek komoly konvolúciós zengetők, borzasztó sokat terhelik a CPU-t. Így elég rizikós sávonként behívni ezeket az effekteket, mert hamar leáll a cucc. Viszont ha aux-on van, akkor csak egyszer fut az algoritmus és bőven takarékos.
Válasz '' hozzászólására (#)

Zool 2006-08-14 10:43 |  #109
Köszi a segítséget! A submix-et ezek szerint csináltam már :) Bár én eszközök hiányában úgy csináltam, hogy lemixeltem azt amit már véglegesnek gondoltam és azt importáltam vissza egy sávra.
Ez az aux dolog viszont tényleg új számomra. Bár csináltam azt, hogy a pluginekben preseteket mentettem el, és azt raktam több sávra, de így lényegesen egyszerűbbnek tűnik. A tanfolyam dolog érdekelne, de sajna jelenleg nagyon idő és pénz hiányban küzdök, szal marad számomra a netes olvasgatás és fórumozás :(

mastertape2006-08-13 22:56 |  #108
Ha ezt a kérdést felteszed, akkor tényleg elég neked ez a verzió...
Na de viccen kívül, ez egy kicsit bonyolultabb. Ehhez egy cseppet analóg fejjel kell gondolkodni és ismerni kell az analóg keverőpultot. A submix-szel, vagy alcsoporttal több csatornát tudunk egy közösre lerakva keverni. Pl ha van felvéve 8-10 sáv vokálod, de nem akarod mindegyiket tologatni a mixben, hanem ha már megvan a tuti arányuk, akkor egy submix-re lerakva, csupán egy fédert kell toligálni, sőt ezen az egy csatornán tudsz egy globális effektezést belőni a vokálokra.
Az aux pedig az ún. paralell effektezésnél izgalmas, amikoris több sávra pl ugyanazt a zengetést akarod és ilyenkor nem kell sávonként behívni a zengető vst-t, hanem aux-ra teszed és a zengetendő sávokból hozzákeversz az aux potival annyit, amennyi szükséges.

Itt jegyzem meg, hogy a nagy érdeklődésre való tekintettel hamarosan beindul a Samplitude tanfolyamunk is stúdiókörülmények között.
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-13 22:16 |  #107
A zenészek nem haragszanak meg mert az egyik én vagyok a másik meg jó apám, és időnk meg van rá úgyhogy ha szar lesz legfeljebb megcsinálom újra Nuendo-ban.... :)
A szintezést köszi, majd figyelek :)

Zool 2006-08-13 22:16 |  #106
Aha köszi :) Sztem megnézem a demót aztán lehet beruházok rá, nem egy félelmetes öszeg...
A submix és az aux csatornák mire jók úgy általában? Elég láma kérdés volt tudom, de valahogy nem tudom értelmezni ezeket...
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-13 21:31 |  #105
Nem meleg egy kicsit stúdiófelvétel közben szoftot váltani?
Mit szólnak a zenészek, hogy épp egy új alkalmazást próbálsz?
Vigyázz a szintezéseknél, mert általában 6 dB-lel többet tud a Samplitude, mint mások!
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-08-13 21:28 |  #104
A midit és a vst-t érintő része ugyanaz, mint a nagynak.
Vst instrumentnél max 8 output-ot nyit meg, de ennek elégnek kell lenni.
48 audio sáv, 2 submix és 4 aux csatornát ad.
Kezdetnek ez bőven elég.
Válasz '' hozzászólására (#)

Zool 2006-08-13 18:54 |  #103
Jajj azt elfelejtettem hozzátenni, hogy az is fontos szempont, hogy felvétel közben legyen metronóm :)
Válasz '' hozzászólására (#)

Zool 2006-08-13 18:33 |  #102
Szaisztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy a Samplitude 8 SE mennyire alkalmas ilyen ithhoni demo felvételezésre?
Amire nekem szükségem lenne az az épp most említett EZDrummer, meg pár egyéb VST effekt főként a gitárhangzás csiszolásához :) Ezek mennek az SE verzióban is? Néztem a honlapon, hogy ezt meg lehet venni 49 EUR-ért elektronikus verzióban is, azaz letöltöm a vétel után és neten aktiválom. Megéri a pénzét, vagy megbánom ha megveszem?

AddaM2006-08-13 17:50 |  #101
Már órák óta nyúzom a progit és egyre szimpibb :)
Épp egy stúdiófelvétel vége felé járok (még 2 nóta vár felvételre) és azt gondoltam, hogy felveszem ezt a kettőt a Samplitude-al.
Úgyhogy azután majd írok sok tapasztalatot (főleg Nuendo kontra Samplitude terén) ha gondoljátok.
Bár már most jobban tetszik a Samplitude. Eddig semmi recsegés , zörgés és ASIO driver akadozás.. nagyon babán megy...
na majd írok véleményt.. :)

mastertape2006-08-13 17:21 |  #100
Nna ennek örülök.
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-13 16:55 |  #99
:))) Bocsi.... miközben megírtad nekem a választ már rájöttem...
Ez a tipkus esete volt az "el se olvasom csak nyomom" -nak.. :)
Teljesen vili a dolog.. és műxik :)

mastertape2006-08-13 16:38 |  #98
Ha behívsz egy VSTi-t, akkor felteszi a kérdést:
"The VST instrument has more than 1 stereo output. Create tracks for additional VSTi outputs (Yes) or route all VSTi outputs to current track (No)?"
Gondolom érthető. Ha a yes-t nyomod, akkor annyi kimeneti sávot ad, ahány kell neki.
Meg kell jegyeznem, hogy ez a funkció a 7-es sorozatú Samplitude-ban viszonylag új, melyet kis bővítéssel tettek át a 8.01-ig.
A csak kulccsal működő 8.3-asban viszont már sokkal fejletteb midi motor dolgozik.
Ha a fenti funkció egy kicsit béna, akkor az ennek betudható.
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-13 16:29 |  #97
Na, siker :)
Viszont az még mindig nincs meg, hogy egy vsti (mint pl. az EZD) kimeneteit hol találom meg.
Asszem jobb ha csak a Nuendo-t emlegetem így talán értehetőbb lesz :)
Ott a sávok legalján szokott lenni ilyen , hogy vst instruments és azt lenyitva megtalálhatók az egyes használatban lévő instrumentek amiket lehet tovább boncolni és sok olyan van aminek nem egy stereo vagy épp mono kimenete van hanem soksok. Na nekem ezek hiányoznak nagyon.
(ja és nem a midi chanel-ekre gondolok.. )
Pont úgy szeretném ezeket a kimeneteket kezelni mint a Nuendo-ban, hogy lehessen effektezni meg minden...

mastertape2006-08-13 15:18 |  #96
Szia AddaM,
Én még nem dolgoztam az EZDrummerrel, de nyilván ez is olyan, mint a többi.
Az "All midi channel..." kérdés arra vonatkozik, hogy ha több sávra van leosztva a midi fájl, akkor az All-nál egy sávra dobja az egész fájlt, míg az Each-nél szétosztja sávokra. Az EZD-nél hívd be egy sávra az egész midit, de amikor az EZD-t, mint instrumentet berakod a sávra, akkor kérdezi, hogy külön kimeneti csatornákat kreáljon, vagy szóljon az egész egyről. Ilyenkor válaszd a külön csatornás megoldást és akkor már egyenként tudod feldolgozni a megszólaló hangszereket.

Ennek így működnie kell.
Válasz '' hozzászólására (#)

AddaM2006-08-13 15:00 |  #95
Szia Mastertape!

Most kezdtem bele a Samplitude tanulmányozásába és nagyon tetszik... csak hát sok minden még nem világos a számomra.
Én eddig Nuendo-t használtam és azon belül is nagyon sok vst instrumenttel dolgozom ami ügye Nuendoban nem nagy nehézség és elég könnyen átlátható, viszont már az első tapasztalataim szerint is gördülékenyebb a Samplitude csak nem igen értem :)
Na, a problémám az, hogy használok egy EZDrummer nevű vsti-t amiben vannak a plugin felületéről elérhető előlre elkészített Groove-ok amkiet midi fájlokban tárol a prog és ezt szépen egérrel lehet behúzgálni egy adott sávra. Nuendo-ban ez zökkenőmentesen történt viszont itt alapból megkérdez valami ilyet, hogy "All midi chanel in one vip track vagy Each midi chanel in one vip track.." nem tom már pontosan de a lényeg, hogy egyikkel sem működik.... a midi fájlt valahogy nem ismeri fel és csak egyetlen dobütés hallatszik amikor lejátszom....
A másik fontos, hogy a vsti-nek a Nuendo-ban szépen látszanak a kimenetei amiket külön is lehet effektezni (pl.: lábdob, pergő, stb..), de itt ezeket nem találom...

PLS HELP....

Gazz 2006-08-13 12:00 |  #94
Hálás köszönet mastertape, kijavult a cucc!

mastertape2006-08-12 16:49 |  #93
Nincs valami ftp-d?
Válasz '' hozzászólására (#)

Hush2006-08-12 12:44 |  #92
Szia Gábor!

Nem tudom e-mailon átküldeni, túlságosan nagy. Egy cd-n tudnám elküldeni, ha mondsz egy címet.

mastertape2006-08-12 12:10 |  #91
Szia Gazz,
Próbáld meg az Y gomb, Global settings ablakban az internal resolution-t 32-ről 16 bitre átlökni.
Vagy próbálkozz az MME-WDM-ASIO bejelölésekkel.

Ha ez nem megoldás, akkor azt nézd meg, hogy az Options legördülő menűsorban a Syncronization Active be van-e jelölve.
Az ilyen indulás-megállás gond általában ezekből adódhat, mert vár egy szinkronjelet. Egyszerűen töröld a pipát.

Gazz 2006-08-12 10:14 |  #90
Mastertape, kis segítséget szeretnék kérni. Itthon samplitude 7.0 professionalom van. Az egyik projektben asszem elböktem valamit, és egyszerűen nem tudom visszacsinálni. A projekt kész, a sávok fel vannak véve, de amikor le akarom játszani, akkor csak egy fél másodpercet játszik le, és megáll. Újabb play hatására arrébb jópár ütemmel, és onnan játszik fél másodpercet. Mi lehet a baja? Ha másik projektet töltök be, ott teljesen normálisan végigjátssza a számokat. Van valmi ötleted, hogy lehetne helyreállítani a lejátszást?
Bármilyen segítséget megköszönök...

mastertape2006-08-04 11:17 |  #89
Samplitude Part Two

Tehát kezdjük az alapbeállításoknál.
Gyárilag az Y gombra programozott shortcut lenyomása után felnyílik a rendszerbeállító ablak. Itt sorra belőhetjük a felvételi eszközöket. Szabadon választhatunk a bemenetek között, illetve a kártyák között. Le is tilthatunk portokat. Ezek alapján fogja látni egy-egy sáv a ki-bemeneteit. Itt állítjuk be az ASIO-t, vagy netán a Wdm és Mme felületet. A különböző funkciók pufferméreteit is itt szabhatjuk meg.
Lehetőség van a hardveres és szoftveres monitorozási mód beállítására. Ha a hangkari támogatja a Direct Monitoring-ot, akkor ezt is innen aktíválhatjuk. Itt állítható be a mostanában annyira népszerű szoftveres FX monitorozási mód, amikor is a bemeneti jellel egyidőben már hallhatjuk a processzt is.
A MIDI fül alatt természetesen a rendelkezésre álló midi portokat lőhetjük be, ezeket szinkronizálhatjuk az audio eszközhöz, ennek finomítását is elvégezhetjük.
Itt van lehetőség a hardweres kontrollerek beálítására is. Ugyanis a Samplitude is, mint sok "kollégája" nagyon sok midi alapú kontrollert, féderboxot, stb támogat.
A további fülek alatt a program globális funkcióit állíthatjuk. Többek között a folyamatosan jelenlévő modulok paramétereit, mint a pluginek működését, a shortcut ablakot, trackspeed settinget (ami a sávszámtól teszi függővé a felhasznált fizikai pufferméretet), dither opciókat, stb.
A következő fül alatt a mentési útvonalakat és a vst pluginek elérhetőségét állíthatjuk be, illetve skin-ezhetjük a szoftot.
Aztán van mód a teljes grafikai felület átszabsára is, ahogy nekünk tetszik.

mastertape2006-08-03 19:14 |  #88
Nna tehát apránként belekezdek egy több részes ismertetőbe, remélem nem úntatja a jelenlévőket.

Samplitude Part One

Mint ahogy korábban is szó esett róla ez egy hagfelvevő, editáló, keverő, és maszterelő szoftver, amolyan DAW (digital audio workstation).
Az utóbbi időben teljes értékű (tehát a bevált megoldások alkalmazásával) MIDI editorral lett gazdagabb, a legfrissebb ficsörlista szerint már Rewire lehetőséggel is.

A legütősebb tulajdonsága az Object orientált editálás. Azaz egy sávon belül végtelen számú sávegységeket tud külön-külön kezelni. Az Object editoron belül lehet a fédeket, a külön hangerőket, EQ-kat szabályozni, effekteket behívni, stb.
Az alkalmazható pluginek DX és VST felületen működnek, de van a programnak saját dinamika modulja, zengetése, 4 sávos full parametrikus eq-ja, amp szimulátora, FFT szűrője és egy bitang jó IR konvolúciója.

Elég sok hangkártyával kommunikál, de a jó ASIO2-es driver mindenképp ajánlott.
Amiért engem megfogott az az, hogy tisztára analóg-magnós a kezelhetősége a monitorozás és a transport.
Az audio szinkron pedig messze túlszárnyalta a többi hasonló progiét.

Nna majd folytatom...

mastertape2006-08-03 00:33 |  #87

Mert amíg a PT megjön, addig engem meg visznek...
És ebben még nem az Intel proci van.
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-02 23:17 |  #86
Az nem álom volt hanem valóság. Na jó félig meddig. Hisz mint írtam ez már simán működő dolog a paralelsel és a bootcamp-el. De nektek ott a stúdióba egy mac. Miért nem próbálgatjátok addig amíg a protools megnem jön?
Én nem bírnám ki az tuti.

mastertape2006-08-02 09:43 |  #85
Ajaj! Azt álmodtam, hogy osx alat fut a Samplitude.

mastertape2006-08-01 22:46 |  #84
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-08-01 13:05 |  #83
Igen. Sok helyrűl hallotam jót a vegasról. Én különösebben nem szeretem. Mondjuk én a cubaset se szeretem(nagyon gány dolgok vannak benne főleg plugin területén). A samplitude-öt még nem ismerem. A wavelab meg editálás terén nekem kézre esik ezért szeretem. Meg azért, mert rohad gyorsan tudok vele vagdosni. Amivel megvoltam még elégedve a logic 5.5 Multipress-ere és compija. A cooledit elég elavult már, de használható. Én mondjuk nem szeretem ezt se, de régen sokat dolgoztam vele és egész jó volt. Soundforge mára már szintén sony szoftnak számít(régen sonicfoudry volt ugye a tulaj mind ennek mind az acidnek). Szerintem nagyon kellemes és jó progi. Ha zenélés akkor inkább ez a sonytól mint a vegas(hamár mindenképpen hasonló minőségű sőt jobb szoftot szertnénk). Most más így nem jut eszembe...:D Ezek a szoftok közül bármelyik bátran használható(a samplitude azért, mert mastertape az életét tette rá.. :) ). Eltérés csak nagyrészt kezelhetőségben van. Kinek mi eski kézre.

mastertape2006-08-01 08:45 |  #82
Egyébként hozzáteszem, hogy Budapest egyik legfoglalkoztatottabb, főleg keményzenére szakosodott stúdiója is Vegas-sal dolgozik. Majd" mindegyik Hammer kiadvány ott készül, úgyhogy (offolok) a Vegas is létjogosult.

mastertape2006-08-01 08:43 |  #81
Igen. A Samplitude sávonkénti rögzítésre, midire, 5.1-es surround keverésre, minőségi mastering-re és még számos nagyon jó dologra való. Nagyon jó beépített, tehát nem plugin moduljai vannak. Kiemelném az EQ-t, a delay-t, a multiband kompresszort és a konvolúciós zengetőjét.
Az ACID-dal, vagy Vegas-sal ellentétben jóval bonyolultabb szoft.
A Wave editora voltaképpen tudja mindazt, amit a Wavelab is.
Válasz '' hozzászólására (#)

zottya2006-07-31 23:14 |  #80
Igen, szerintem is a Vegas inkább egy video-vágó szerű progi, csak hát lehet használni másra is,nekem is a 6.0 van meg, tényleg nagyon hasonló az ACID-hoz. Én külünben az ACID-dal is szoktam rögzíteni az szöveget/éneket, csak az a baj, hogy utána nem nagyon lehet mit csinálni a rögzített wav-val az ACID-ban, más prgival kell simítgatni. Szóval WAVELAB? megpróbálom megszerezni. A Samplitude-ot én egyáltalán nem ismerem. Ez kimondottan csatornánkénti rögzítésre van?

field2006-07-31 12:43 |  #78
"ACID-del dolgoztam régebben, de csak gyors, alapösszedobásra. A strech funkciója lenyűgözött, de hangfelvételt nem csináltam vele. Hangulatra tiszta Vegas."

Nem csak, hogy ugyan olyan hangulatra, hanem a sony vegas tulajdonképpen az új ACID hisz a sony felvásárolta ezt a kis céget és most az ACID-esek fejlesztik a sonyval közösen a vegast. Érdekes mi? :D Egyébként a vegas tényleg jó kis progi viszont nem elsősorban zenei célzattal találták fel. Ez felelhető az igen szegényes effekt és audio engin parkjából(eléág kicsi park ez :D). Viszont ami benne van az használhato(kompi eq stb..)Ezt első sorban(már mint a 6-ot, mert én ezt használtam néha használom) hd videóra és sima videóra fejlesztették. Olyasmi mint az adobe permier viszont annál itt jóval erősebb az audio engin mint premier esetében. A premier meg talán videóban jobb.
Én inkább audió editálásra a wavelabot ajánlom. Igaz a steinberget nem szeretem, de az editoruk szerintem nagyon jól sikerült. Meglehetősen okosan és gyorsan lehet vele vagdosni.

field2006-07-31 11:44 |  #77
Ha meglesz akkor mindenképpen megteszem, mert már sokan írtak nekem, hogy csináljam már meg a tesztet ,mert kiváncsiak(nem csak erről a fórumról). Rémel széles spektruman leszek képes bemutatni. Habár én inkább szerkesztési és összerekási, editálási szempontok alapján fogom értékelni. Az audió engin az a te feladatod lesz hisz te foglalkozól főként audió rögzítéssel...:D Persze azért azt is megnézem... :)A lényeg a lényeg...nem vagyok elzárkózva abszolúlt a lehetőség elől. Tehát ha bejön akkor megtartom(illetve megveszem) és természetesen majd írok egy teszt eredményt.

mastertape2006-07-31 08:47 |  #76
Field,
ha másra nem, akkor arra biztos jó lesz, hogy kapunk tőled egy kvázi teszt eredményt a többi szoft tükrében.
Nekem sajna pont erre nincs időm, hogy az összes, hasonló kvalitású alkalmazással összehasonlítsam minden funkcióját.
Válasz '' hozzászólására (#)

mastertape2006-07-31 08:44 |  #75
Zottya,
A Samplitude SE kb 50 ezer, de mint ahogy lentebb is szó volt róla, valamelyik KEYS magazin kihozta a cd-jén. Ezt csak hallomásból tudom, tehát nem ellenőriztem a forrást.
Szóval lényeg, hogy a forgalmazónál az SE 50, a legnagyobb, tehát Professional változat 250 ezer körül van.
A lényegi különbségek a kezelt sávszámban (48/999), a subgroupok és auxok számában (4/64), surround mix, IR, stb keresendők, de a pontos fícsör lista a www.samplitude.com -on olvasható.

ACID-del dolgoztam régebben, de csak gyors, alapösszedobásra. A strech funkciója lenyűgözött, de hangfelvételt nem csináltam vele. Hangulatra tiszta Vegas.
Válasz '' hozzászólására (#)

field2006-07-30 13:52 |  #74
Úgy néz ki hozzájutok kipróbálásra a 8-as pro-hoz(nem demo). Meglátjuk. Ha tetszeni fog akkor lehet, hogy váltok(habár ugyan most nem, de késöbb a midi miatt lehet, hogy problémás lesz). Mindennek megadom az esélyt. Már kb 10 komolyabb szoftot használtam(Sonar,ableton,cubase,reaktor 5,absynth,kontakt2,halion....stb) és ha nem is tetszett mindig csináltam bennük vagy velük 8-10 számot. Csak, hogy megismerjem és ha nyilatkozok róluk akkor tudjak valamit mondani, hogy mi az ami miatt nekem nem jó vagy ami miatt jó. Így teszek a Samlitude-el is. Hátha elkövetkezendő életem szoftja lesz... :D

zottya2006-07-29 11:43 |  #73
Mennyiért tudnék hozzá jutni a Samplitude-hoz? Használta valaki komolyabban az Acid-ot? Gondolom ez a progi manapság már "nem játszik."



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu