Drága Kecském!
Neked mi az a sok minden, amit elárul..? :D
Bár sok mindenkre képes a HANGMESTER.HU, ha sem a levelezőnk, sem a weboldalunk nem működik, maximum személyesen tudnánk felkeresni Téged, hogy tájékoztassunk :P Mondjuk, ha van vacsora...... :P
Sajnos mivel a fórum és a levelező rendszerünk sem működött bő egy napig, semmilyen módon nem tudtunk Titeket értesíteni, így csak csendben dührohamot kaptunk, most viszont bemásoljuk utólag a szolgáltató leveleit, hogy értsétek mi történt. Mindezek után is csépelhet minket Gábor... és a többiek, de sok értelme nincs. Maximum kreálnak még néhány rossz napot nekünk és felborzolják még néhány fórumozó idegeit feleslegesen:
''Kedves Ügyfelünk!
Sajnálattal értesítjük, hogy a kedd este folyamán web szerverünk tápellátása
meghibásodott, ezért a webhosting szolgáltatás ezen része jelenleg nem elérhető. A
hiba sajnos kettős, mert tartalék szerverünket nemrég hoztuk ki alkatrész cserére,
így most bekövetkezett, amit nagyon nem szerettünk volna.
Munkatársaimmal azon vagyunk, hogy a lehető legrövidebbre minimalizáljuk a web
szolgáltatáskiesést, sajnos az alkatrész beszerzése csak nappal lehetséges, ezért a
szerdai nap folyamán még nem tudjuk 100%-ig visszaállítani gépeinket.
Ideiglenesen megpróbáljuk áttelepíteni a rendszert, hogy a javítás idején is
enyhítsünk a kellemetlenségen.''
később:
'' Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük az elmúlt 2 nap türelmét. Ma, csütörtökön koradélutánra sikerült ismét
visszakapcsolnunk az egyik web szerverünket, így ismét elérhető a szolgáltatás. A
következő napokban folyamatosan végzünk még karbantartó munkát a rendszeren, hogy
minden tökéletesen és megfelelően működjön. Ezek a munkák szolgáltatás kieséssel nem
járnak.
Megértem, hogy a történt szolgáltatás kiesés mindenkinek kellemetlenséget okozott.
Nincs olyan idő, amikor az ilyesmi 'nem gond'. Ennek ellenére sajnos nem tehettünk a
dologról, közel egyidőben két szerverünk is meghibásodott.
Ma sikerült egy újabb kiszolgálót üzembeállítanunk, és a két másikhoz alkatrészeket
rendeltünk, illetve bővítjük őket.
Fáradságot nem kímélve, pihenés és megállás nélkül, minden más dolgot ez ügynek
alárendelve azon igyekeztünk, hogy minél hamarabb elhárítsuk a keletkezett hibát, és
próbáltunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ügyfeleink érdekei ne, vagy csak a
lehető legkisebb mértékben sérüljenek.
Még egyszer tehát, köszönjük a türelmet, néhányak bíztatását is, azon leszünk, mint
az elmúlt 11 évben, hogy ilyesmi ne fordulhasson elő.''
Sajnos mivel a fórum és a levelező rendszerünk sem működött bő egy napig, semmilyen módon nem tudtunk Titeket értesíteni, így csak csendben dührohamot kaptunk, most viszont bemásoljuk utólag a szolgáltató leveleit, hogy értsétek mi történt. Mindezek után is csépelhet minket Gábor... és a többiek, de sok értelme nincs. Maximum kreálnak még néhány rossz napot nekünk és felborzolják még néhány fórumozó idegeit feleslegesen:
''Kedves Ügyfelünk!
Sajnálattal értesítjük, hogy a kedd este folyamán web szerverünk tápellátása
meghibásodott, ezért a webhosting szolgáltatás ezen része jelenleg nem elérhető. A
hiba sajnos kettős, mert tartalék szerverünket nemrég hoztuk ki alkatrész cserére,
így most bekövetkezett, amit nagyon nem szerettünk volna.
Munkatársaimmal azon vagyunk, hogy a lehető legrövidebbre minimalizáljuk a web
szolgáltatáskiesést, sajnos az alkatrész beszerzése csak nappal lehetséges, ezért a
szerdai nap folyamán még nem tudjuk 100%-ig visszaállítani gépeinket.
Ideiglenesen megpróbáljuk áttelepíteni a rendszert, hogy a javítás idején is
enyhítsünk a kellemetlenségen.''
később:
'' Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük az elmúlt 2 nap türelmét. Ma, csütörtökön koradélutánra sikerült ismét
visszakapcsolnunk az egyik web szerverünket, így ismét elérhető a szolgáltatás. A
következő napokban folyamatosan végzünk még karbantartó munkát a rendszeren, hogy
minden tökéletesen és megfelelően működjön. Ezek a munkák szolgáltatás kieséssel nem
járnak.
Megértem, hogy a történt szolgáltatás kiesés mindenkinek kellemetlenséget okozott.
Nincs olyan idő, amikor az ilyesmi 'nem gond'. Ennek ellenére sajnos nem tehettünk a
dologról, közel egyidőben két szerverünk is meghibásodott.
Ma sikerült egy újabb kiszolgálót üzembeállítanunk, és a két másikhoz alkatrészeket
rendeltünk, illetve bővítjük őket.
Fáradságot nem kímélve, pihenés és megállás nélkül, minden más dolgot ez ügynek
alárendelve azon igyekeztünk, hogy minél hamarabb elhárítsuk a keletkezett hibát, és
próbáltunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ügyfeleink érdekei ne, vagy csak a
lehető legkisebb mértékben sérüljenek.
Még egyszer tehát, köszönjük a türelmet, néhányak bíztatását is, azon leszünk, mint
az elmúlt 11 évben, hogy ilyesmi ne fordulhasson elő.''
Sajnos mivel a fórum és a levelező rendszerünk sem működött bő egy napig, semmilyen módon nem tudtunk Titeket értesíteni, így csak csendben dührohamot kaptunk, most viszont bemásoljuk utólag a szolgáltató leveleit, hogy értsétek mi történt. Mindezek után is csépelhet minket Gábor... és a többiek, de sok értelme nincs. Maximum kreálnak még néhány rossz napot nekünk és felborzolják még néhány fórumozó idegeit feleslegesen:
''Kedves Ügyfelünk!
Sajnálattal értesítjük, hogy a kedd este folyamán web szerverünk tápellátása
meghibásodott, ezért a webhosting szolgáltatás ezen része jelenleg nem elérhető. A
hiba sajnos kettős, mert tartalék szerverünket nemrég hoztuk ki alkatrész cserére,
így most bekövetkezett, amit nagyon nem szerettünk volna.
Munkatársaimmal azon vagyunk, hogy a lehető legrövidebbre minimalizáljuk a web
szolgáltatáskiesést, sajnos az alkatrész beszerzése csak nappal lehetséges, ezért a
szerdai nap folyamán még nem tudjuk 100%-ig visszaállítani gépeinket.
Ideiglenesen megpróbáljuk áttelepíteni a rendszert, hogy a javítás idején is
enyhítsünk a kellemetlenségen.''
később:
'' Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük az elmúlt 2 nap türelmét. Ma, csütörtökön koradélutánra sikerült ismét
visszakapcsolnunk az egyik web szerverünket, így ismét elérhető a szolgáltatás. A
következő napokban folyamatosan végzünk még karbantartó munkát a rendszeren, hogy
minden tökéletesen és megfelelően működjön. Ezek a munkák szolgáltatás kieséssel nem
járnak.
Megértem, hogy a történt szolgáltatás kiesés mindenkinek kellemetlenséget okozott.
Nincs olyan idő, amikor az ilyesmi 'nem gond'. Ennek ellenére sajnos nem tehettünk a
dologról, közel egyidőben két szerverünk is meghibásodott.
Ma sikerült egy újabb kiszolgálót üzembeállítanunk, és a két másikhoz alkatrészeket
rendeltünk, illetve bővítjük őket.
Fáradságot nem kímélve, pihenés és megállás nélkül, minden más dolgot ez ügynek
alárendelve azon igyekeztünk, hogy minél hamarabb elhárítsuk a keletkezett hibát, és
próbáltunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ügyfeleink érdekei ne, vagy csak a
lehető legkisebb mértékben sérüljenek.
Még egyszer tehát, köszönjük a türelmet, néhányak bíztatását is, azon leszünk, mint
az elmúlt 11 évben, hogy ilyesmi ne fordulhasson elő.''
Sajnos mivel a fórum és a levelező rendszerünk sem működött bő egy napig, semmilyen módon nem tudtunk Titeket értesíteni, így csak csendben dührohamot kaptunk, most viszont bemásoljuk utólag a szolgáltató leveleit, hogy értsétek mi történt. Mindezek után is csépelhet minket Gábor... és a többiek, de sok értelme nincs. Maximum kreálnak még néhány rossz napot nekünk és felborzolják még néhány fórumozó idegeit feleslegesen:
''Kedves Ügyfelünk!
Sajnálattal értesítjük, hogy a kedd este folyamán web szerverünk tápellátása
meghibásodott, ezért a webhosting szolgáltatás ezen része jelenleg nem elérhető. A
hiba sajnos kettős, mert tartalék szerverünket nemrég hoztuk ki alkatrész cserére,
így most bekövetkezett, amit nagyon nem szerettünk volna.
Munkatársaimmal azon vagyunk, hogy a lehető legrövidebbre minimalizáljuk a web
szolgáltatáskiesést, sajnos az alkatrész beszerzése csak nappal lehetséges, ezért a
szerdai nap folyamán még nem tudjuk 100%-ig visszaállítani gépeinket.
Ideiglenesen megpróbáljuk áttelepíteni a rendszert, hogy a javítás idején is
enyhítsünk a kellemetlenségen.''
később:
'' Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük az elmúlt 2 nap türelmét. Ma, csütörtökön koradélutánra sikerült ismét
visszakapcsolnunk az egyik web szerverünket, így ismét elérhető a szolgáltatás. A
következő napokban folyamatosan végzünk még karbantartó munkát a rendszeren, hogy
minden tökéletesen és megfelelően működjön. Ezek a munkák szolgáltatás kieséssel nem
járnak.
Megértem, hogy a történt szolgáltatás kiesés mindenkinek kellemetlenséget okozott.
Nincs olyan idő, amikor az ilyesmi 'nem gond'. Ennek ellenére sajnos nem tehettünk a
dologról, közel egyidőben két szerverünk is meghibásodott.
Ma sikerült egy újabb kiszolgálót üzembeállítanunk, és a két másikhoz alkatrészeket
rendeltünk, illetve bővítjük őket.
Fáradságot nem kímélve, pihenés és megállás nélkül, minden más dolgot ez ügynek
alárendelve azon igyekeztünk, hogy minél hamarabb elhárítsuk a keletkezett hibát, és
próbáltunk mindent megtenni annak érdekében, hogy ügyfeleink érdekei ne, vagy csak a
lehető legkisebb mértékben sérüljenek.
Még egyszer tehát, köszönjük a türelmet, néhányak bíztatását is, azon leszünk, mint
az elmúlt 11 évben, hogy ilyesmi ne fordulhasson elő.''
komoly felelősség egy ilyen fórumot üzemeltetni személyes adatokkal!
ha betörnek a fórumra és visszaélés történik, mint ahogy L.K. csinálta, azt jelezniük kellett volna az ügyeletes szerveknél..., de barna nem foglalkozott vele...
az adatvédelem itt 0, ha betörnek, akkor nem csinálnak semmit az üzemeltetők még a támadók tudtának kiléte esetén sem..., pedig kötelességük és felelősek a fórum üzemeltetéséért...
Szerintem , még van is ! Nálam még igen nyögvenyelősen pörög . Nem ehhez szoktam .Viszont sejtésem van , de pár nap , és kiderül , csak figyelni kell picit , hiányzik e valaki a "táncból" !
Mondjuk ez sem jól van így.
Nem akarok Gábor... lenni,de ebben azért igaza volt régebben,az adatainkat kötelesek lennének megfelelően kezelni,és nem egy "bocsi"-val elintézni. Ebből akár még adatlopási ügy is lehet.
Pláne,hogy gondolom aki utaltak pénzt a Hangmesternek (mondjuk a kék pipáért,vagy valami vásárlásért),azoknak a neve,címe,bankszámla száma,és a hozzáférési adatai is megvannak.
Mert kurvára nem tudják... Aki meg már ért ehhez, az azt is tudja, hogy minimum egy Anonimus proxin keresztül csinálja, hogy ne legyen nyoma az ip címének....
Na ja.
Csak azt remélem,hogy az adataink nagyobb biztonságban vannak annál,mint amilyen könnyű ezek szerint meghekkelni a hangmester fórumot,egy hozzáértőnek.
Mivel , "csak" egy virtuális bagázsnak tartja a fórum közösségét , mint többször is írta már , így is tudomásunkra adja . Ezen kívül is számos esetben , ismételve önmagát , adja tudtunkra , hogy vele ellentétben fórumfüggők , buták , intoleránsak vagyunk ! Most nem sorolnám unalomig ismételt , állandóan használt , elcsépelt sablonjait .Mint már egyszer mondottam , szánom és bánom vétkem , amikor is mellette tettem hitet egy bizonyos szavazáson . Tévedni emberi dolog , ám néha életveszélyes !
Az vigasztal , nem vagyok egyedül .Elgondolkoztató , hogy nálam sokkal rosszabbul írók mintha nem zavarnának ? Annak viszont nagyon örülök , hogy mától ismét növekedett azon emberkék száma , akik
Nekem , azon kívül , hogy ez a "terep" idegen , már engedélyezett némi hiba .Viszont neked , nagyon nem !Arról nem is szólva , állításod szerint papírjaid vannak róla , hogy okos vagy .
csak lassan már egy egész napja fent van ez a mocsok, de eddig még senki nem vette a fáradságot, hogy eltakarítsa ezt a szemetet, pedig csak annyi kéne, hogy félnaponként rá néznének erre a topicra "FÓRUM - ITT JELEZD, HA HIBÁT ÉSZLELSZ" amit gondolom ezért hoztak létre
ezzel csupán annyi a gond, hogy a média felügyelet egy ilyen obszcén hirdetés miatt keményen meg is büntetheti a fórum üzemeltetőjét, az meg gondolom nem hiányzik senkinek
Marci olvassa a maileket, én egy ideje már nem e-mailezem. Szólok majd neki, hogy mondja el, mi volt benne! Vagy hívj nyugodtan, ha sürgős: 20/ 971 8465