Sziasztok!
Mivel vettem egy GT-100-at eladnám a GT-8-at. Kicsit karcos de jól működik. Táp és 2 1.5m-es midi kábel van hozzá. 45.000. Képekért vagy hangmintáért keressetek emailen. Tápióbicskén van az effekt, postázom + postaköltségért. 5 km-re elviszem, vagy idejöhetsz kipróbálni. gitarfogas kukac gmail pont com.
BOSS ME70 multieffekt, táp nélkül, eredeti dobozában. Iár: 50000HUF
Kiegészítőként az ME70hez, vagy máshoz:
BOSS FS6 kétkapcsolós pedál. Sztereo-Sztereo kábelem van kipróbálásra, de mivel házi tákolmány, nem adom hozzá jó szívvel. Ez is dobozában. Iár: 16000HUF
BOSS ME25 multieffekt. Táppal, eredeti dobozában+CD-rom cakewalk SONAR 8.5 LE szoftverrel
Iár: 38000HUF
Mindegyik jó állapotú, csak szobában/próbateremben használt cucc. Nagyon sokoldalúan használhatók, érdemes utánuk olvasni. Észak-Budapesten találhatóak, nálam kipróbálható minden. Fotókat tudok küldeni emailben.
Érdeklődni: tel: +36-20-376-61-hatvanegy
mail: zsombiapukaja@gmail pont komm!
BOSS ME70 multieffekt, táp nélkül, eredeti dobozában. Iár: 55000HUF
Kiegészítőként az ME70hez, vagy máshoz
BOSS FS6 kétkapcsolós pedál. Sztereo-Sztereo kábelem van kipróbálásra, de mivel házi tákolmány, nem adom hozzá jó szívvel. Ez is dobozában. Iár: 17000HUF
BOSS ME25 multieffekt. Táppal, eredeti dobozában+CD-rom cakewalk SONAR 8.5 LE szoftverrel
Iár: 40000HUF
Az effektek észak-Budapesten találhatóak, nálam kipróbálható minden.
Érdeklődni: tel: +36-20-376-61-hatvanegy
mail: zsombiapukaja@gmail pont komm!
Sziasztok !
egy kis segítséget kérek !
GT10 delay mix arányt szeretnék szabályozni bespeco volume pedállal. Ez megoldható, ex Pedal 2 bemeneten keresztül ?
2. kérdésem 2 kis pedált tennék még a GT-hez, együtt a Loop ban nagyon letompítja a jelet, és jelenleg 1 ( Plexi tone Loop ), 1 BD sorban a gitárt bemeneten.
Van ennél jobb megoldás, hogy mind a 2 pedált nagy minőség romlás nélkül be loopoljam a GT-be ?
előre is köszönöm a választ :)
Képzelem mennyire segítőkész lenne, ha mondanám neki, hogy nem tőle vettem a cuccot, mert Németországból házhoz szállították 30 000 - ft-al olcsóbban :D Amúgy lehet, hogy ő sem tudna segíteni, eléggé speciális a probléma,de valahogy megoldom.
Üdv! Érdeklődnék, hogy van valakinek Line6 Helix LT effektje? Lenne pár kérdésem, mert lassan megvadulok, és össze töröm.. (pedig azt mondják róla, hogy milyen egyszerű kezelni) Ennyire hülye lennék?
Nos...
Mielőtt még Kedves Sajo kolléga szavait elolvastam volna, és miután még egy bulit végigszenvedtem betegeskedő pedállal, én is a jó öreg kitakarítás mellett döntöttem.
(Bár általában nem segít... De hátha!)
Nekem tök más volt a hibajelenség:
Eltűnt az addigi - kellemes - nyomáspontja az EXP-nek. Egy darabig azzal próbálkoztam, mint a videóban... Még akkor buli közben.
Egy darabig segített, aztán végleg nem tudtam bekapcsolni a pedált. Ami azért nem esett jól na... :D
Buli után itthon először csak a szoftverre gyanakodtam, lévén a digitális cuccoknak ritkán lesz mechanikus baja... Factory Reset, és úgy is tűnt, valamit segített, de mégsem.
Aztán elkezdtem azzal játszadozni, hogy az alsó holtpont felett kicsivel nyomtam a minimum állásra, alig maxon pedig a maximumra. Ez is úgy tűnt, hogy segít... de mégsem. Például nem tudtam egy azon periódusban kikapcsolni a pedált. (Tehát bekapcsolod, nem mozdítasz a pedál helyzetén, kikapcs. Lehet ez csak engem zavar, de zavart.)
Mondom a szoft részét kimaxoltam, jöhet a takarítás... És nyilván... minden tiszta dzsuva volt a potinál is, meg mindenhol. Denaturált szesz, kompresszor, szilikonzsír ideoda, és láss csodát:
Finomabban kapcsol, mint új korában.
Gitár, pedál, erősítő, számítógép, kocsi, nő: Néha foglalkozzunk vele kicsit többet, szedjük szét, nézzünk bele, kenjük meg, ahol kell, meg fogja hálálni... Aztán lehet tovább örömködni.
Mostanában egyre sűrűbben hülyéskedett a Gt-10 volume pedálja.Kalibrálással nem jutottam sehová.Aztán szétszedtem és azt vettem észre,hogy a potméteren lévő kis panelen,ahonnét a 3 kábel viszi a jelet a nagy panelra,a 3 kis forrasztást teljesen körbefogta valami fehér krétaszerű kicsapódás.Olyasmi,mint ami a régi döglött elemekre szokott kirakodni.Szépen lepucolgattam egy hegyes szerszámmal,azóta tökéletes.A tünet az volt,hogy ha fölnyomtam tökig,vagy levettem minimumra a pedált(amivel hangerőt szabályoztam)csak lassan kúszott föl,vagy le a kívánt értékre.Hátha valami ilyesmi van Nálad is!Üdv!
Sziasztok!
16 hónapos, hibátlan esztétikai és műszaki állapotú, keveset használt, még garanciális GT-100 eladó. Külső hangkártyának is kiváló! December 15-ig érvényes a garancia.
85 000 Ft
gsfanatic.com
Anyagi helyzetemet hirtelen semmibe véve hirtelen felindulásból vettem okosban egy remek hangszerboltból ismerőstől kis engedménnyel egy GT-100-at. Szerintem nagyon nem lőttem mellé a tökéletes választásnak (GT-10 vs. GT-100) mert uuu. Hogy szól :)
Csöves fanatikus ismerős is alig tudta letenni a gitáromat (bár használt neki (LTD FX400) hogy lejjebb vettem a húrmagasságot) az öldöklő riffáradat megette a tegnap esténket : ) Jelenleg még néhány System beállítás és alaphangszín kreálása után vagyok, nagyon meggyőzően szól!
( Ilyen volt pl. alap pitch shifteres sztereolizállással Soldano-meg egy valami más fejekből "baszó" torz csatorna, tiszta-torz hangszín egybekeverése ami sokkal érthetőbb és tisztább mint egy alap crunch overdrive-olt hangszín )
Már csak egy gitár-erősítő return-je kell nekem :) Vagy olyan végfok ami szépen szólna. Milyet lenne érdemes hozzá venni hogy megszólaljon szépen egy 4x12 G12T-75 láda úgy hogy a GT-100 a lelke-hangszíne a cuccnak ?
Azt hiszem a zenei stílusomhoz nagyon kielégítő lesz, anno a zenekar kétgitáros felállása, próbák idején számonként a GT-8ban is ki volt használva a koncepció: egy bank és abban 4 patch dalonként , különböző paraméterellel témánként effektezett hangszínek, assign-ekkel megírt gitártémák.
Mostmár nincsenek határok, jól választottam. Ég és föld egy GT-8 és egy 100.
Mindkét erősítő egyszerre dolgozna, más karakterük miatt gondoltam, jó lehet az összhang. Egyszerre tiszta vagy egyszerre torzított mind a kettő, ugyanazokkal az effektekkel a loopokba kötve. Köszönöm a válaszaidat,
vagyis a GT-n nem tudod átereszteni értelmesen a kettőt. van ugyan 2 bemeneted az IN és a RETURN ajzat (S/R effekt). Kifelé meg a L és az R OUT. Próbáld ki a GT-n az effektláncban a z S/R-t az egyik preamp szekcióba rakni a preamp után ennek a preamp levelét levenni, a preampot dual-ba PAN L/R. így lesz 2 bemeneted de ezek után csak sztereo effektet használni.
A két erősítő között akarsz váltani, vagy mind a kettő megy egyszerre a maga előfokával és a maga végfokával és a saját csatornáit váltod külön külön, na ezt a GT-vel nem tudod, dupla bemenetű sztereo effekthurkú eszköz kell.
2 egyforma erősítőd van? Sopros vagy párhuzamos loop? A 2 erősítő effekthurkát sztereo effektel tudnád külön külön használni a GT bemenete mono, így elég az egyik erősítő preamp-jét használni a másiknak csak a végfokát használod. A GT kimenetét a két erősítő return-be.
A rajzod alapján nem jó, nézzük csak az Y-tól:
-gitár-Y-amp2IN-amp1SEND-gtIN-gtOUT-amp1RETURN vagyis amp2 előfoka a gt-n keresztül az amp1 végfokán szól.
Az Y másik ága:
-gitár-Y-amp1IN-amp1SEND-amp2RETURN (a gitár az amp1 előfokával az amp2végfokán
szól.
Igen a wah kiesik. Most egy erősítő effekt körébe van kötve így a gt, a tiszta csatornához ad hozzá némi kórust meg reverbet, aztán a csatornaváltáskor ( multiként van beállítva nem manual-ba )kompresszort meg delayt. Szóval most úgy működik, hogy az 1-es kapcsoló clean + reverb a 2-es clean + reverb + kórus, a 3-as beváltja az overdrive csatornát az erősítőn + reverb, a 4-es szintén overdrive-ra kapcsol + kompresszor + delay. Egy erősítőn működik, arra vagyok kíváncsi, ha összefűzöm az effekt loopokat akkor mindkét erősítőre ráteszi-e az előbb említett effekteket, vagy összekutyulok így mindent mindennel?
Mit is szeretnél úgy igazán? A GT-t mire használnád?
A rajz alapján vagy az egyik vagy a másik erősítő preampját használod utánna azt átküldöd a GT-n és vissza erősítő returnbe. WAH és preamp előtti effekteket nem akarsz használni?
Üdv. a hirdetés már nem él, de szeretnék kérdezni valamit. Szerintetek, ha csinálok egy Y kábelt GT-100 amp ctrl-hoz, azzal tud majd két erősítő fejen egyszerre csatornát váltani?
Köszi. P.
Jelenleg örülök ha a jövő hónapra ki tudok nyögni egy GT-10-re valót a fizuból. Én amennyit eljátszadoztam a GT-8cal, ahhoz képest hattalmas szintlépés lesz a 10. Viszont amiatt a néhány új fícsör miatt nem érné meg nekem a 100-ra áldozni.
Én a GT-8 max delay time-ot kihasználva (nem tudom pontosan mennyi, 2 másodperc körül, alatt) végtelen feedback-kel is órákig tudtam "loopolni" meg variálni a témákat pl egy egzotikusabb felvett akkordra, ehhez képest a 10-ben már van official loop ami nekem a megváltás lesz.
Anyagi okok miatt a főleg 10 a target, loop, USB, programozhatóság miatt biztos sokkal jobban fog tetszeni mint a 8. Mert mennyi egy 100-as használtan? Amúgy. : )
Rengeteget fogok még visszaolvasni ebben a topicban, előre is bocsánat ha kicsit lenyűtt téma vagy félig off de lenne egy-két kérdésem.
Zenekari és anyagi dolgok miatt lassan két éve szüneteltettem a hangos zenélést de mivel annak idején rohadtul inspirált a próbahelyen való hangos gyakorlás, gondolkozom egy GT-10 megvételén.
Nos ami még megvan a régi cájgból az az igényeimet anno teljesen kielégítő 8 ohmos 4x12 ládám, Celestion G12T-75ökkel szerelve.
Milyen erősítőt illetve talán inkább végfokot ajánlanátok GT-10-hez ami költséghatékony ?
Számonként sok különböző hangszínt használok, kizárólag patch-bank módban, anno egy GT-8 tudását sikerült maximálisan kiaknáznom ( számonként 4 hangszín, ctl és exp pedálra sokszor programoztam másfajta dly time-ot, feedback-et vagy fx-1-2 on/off mikor mit kívánt az adott szám stb. stb. rengeteg munkaóra volt a megszerkesztett hangszínekben, nyilván a 10-zel sokkal egyszerűbb dolgom lesz)
Egyelőre csak egyszemélyes gyakorláshoz keresnék valami megfizethető tételt amivel meg tudom hajtani a ládát. (anno négykábeles bekötéssel használtam egy egyébként nagyon szimpatikus hangú Ibanez tranyós fej tiszta és torz csatornáját, effektkörben, de jelen esetben majd sokkal inkább modelleznék erősítőket is így inkább végfok ami kellene )
Nem költenék egyelőre túl sokat rá. Köszönöm előre is :)
Hátha itt jó helyen szólok. Van nálam egy aktív hangfalpár, ami kifejezetten modellezős gitározáshoz kiváló. Papírmembrános szélessávú Solton hangszórók vannak benne, illetve a tweeter lekapcsolható. 2x100 W. Egy Boss GT-vel állat hangos sztereo rendszert alkot elég rendesen meggyőző hanggal..(csak azért ajánlom itt, mert ehhez sokkal jobb, mint egy "normál" kétutas monitor)
(100 alatt elvihető a kettő, csak a két Fostex amp többet ér benne)
Nekem volt joyo PXL live és pro is. A live bufferes, viszont tud midit is, aminek a programozása egy rémálom, de ha megküzdöttél vele, stabilan működik.Viszont a buffere nagyon minimálisan, de szinezi a hangot. A pro, TBP, van rajta 4 programozható kapcsoló, a programozása annak is kicsit bonyis, de ha belőtted, tök fasza.
A mostani cuccom viszont főként Raul kolléga keze munkája.
A MIDI vezérlőm egy kb Big Muff méretű kis cucc, nagy folyadékkristályos kijelzővel, nagy tudású holmi, én a tudásának csak egy ezrelékét használom, pici, könnyű stabil, imádom. Ezzel vezérlem a rendszert. Az egyik két körös looper szintén Raul kolléga készüléke, ez tud két tbp kört, illetve van egy stereo jack kimenete, ami két on off kapcsolót tartalmaz. Azzal vezérlek egy másik tbp loopert, amit viszont én raktam össze egy alu műszerdobozban, egyszerű, mint a facsipesz, szabvány BOSS tápról megy, két nyákba ültethető 8 lábú relé, egy 5V stab IC, hat mono, és egy stereo jack aljzat, két ellenállás, és két led, ennyi az egész, egy raszteres próbapanelre szereltem össze, így a nyák maratással, fúrással sem kell baszódni, egy könnyed téli szombat délutáni program összerakni.
Ez így van.
Egyetlen modellezős dolog van benne, ami olyan is: hangfal szimuláció.
Nincs is használva, akkor már inkább valami külső IR, ha nagyon felvételre menne a dolog.
De nyilván ezeket amiket írtál, nem nekem szólt igazából, hisz ezeket én is leírtam itt már számtalanszor.
A DG-Stomp meg tényleg fain kis cucc, a mérete,a tudása, a hangja, az ára, mind-mind baráti, illetve hát az ára az valóban túl kevés, a többi hasonló szarral összevetve tudás és főleg hang tekintetében.
Persze, ilyen esetben célszerűbb Wingrider rendszere: nekem viszont fontos, hogy akár pillanatnyi szerint variáljam az effekteket, ne csak előre beállított csomagokban.
Ebben tök igazat adok neked. Ha egy tucat hangot használsz sokkal egyszerűbb a rendszer kezelése, meg akkor is ha nagy ugrás van a hangzások között, én is gondolkodtam ilyenben pont emiatt. Én nem használok sok hangzást, de van olyan szám ahol a szóló után átállunk clean kíséretre. Na már most szól a torz csatim, azon az OD pedál, néha kompresszorral, reverb/delay-el onnan mire átállok clean csatira, kinyomom a boostert, a kompresszort, és bekapcsolom a kórus+reverb párost kell táncolni és legalább az első negyed zavaros lesz, mert egyszerűen nem érek oda. Én attól fosok inkább hogy a hangzással mit csinál, Joyo-t mondják hogy nem rossz, de akkor vennék valami nívósabbat, viszont az meg már k. drága...
Én összesen hét hangzással operálok, egy higain, és egy mid gain kiséret, ebben kis reverb van, ezekhez tartozó szóló hangszínek, itt megy előre OD, és a loopban delay, illetve van egy tiszta csak reverbbel, egy tiszta reverbbel, chorussal és egy tiszta compressorral, reverbbel. Meg legelőre egy Wah, amit ha kell manuálisan kapcsolok ki, be. Ehhez nekem sokkal egyszerűbb. Egy kapcsolással váltok a tiszta chorus, reverbes hangzásból a higain szólóra.
Azért az fontos különbség, hogy a Digitech 2xxx nem modellezős cucc, hanem egy rendes csöves/tranyós előfok, szekció, 2 normál feszültségen üzemelő csővel, 100% analog módon, és utána jön egy digitális, de stúdió minőségű FX szekció. Ami azért teljesen más tészta ám!
A Yamaha DG stomp pedig egy méltatlanul alulértékelt pedál. Abban az erősítőmodellek is jók.
És fontos megjegyezni, mikor a Yamaha megvette a Line6-t, és belenyúlt a fejlesztésükbe onnantól datálva a L6 cuccok is sokkal jobbak lettek.Szóval a Yamaha szépen csöndben alkotott nagyon jó kis holmikat, csak valahogy itthon nem divatosak.
Én nagyon sokat léptem fel, egy kis vox tonelab st-vel vonalból, meglepően jó, egy titkos fegyver, tudom ajánlani annak, aki nem akar feltétlenül erősítőzni, mert nincs rá lehetősége. Persze egy csomó szar hang van benne-főleg a ládaszimulációk miatt, abból óvatosan kell választani- de van bőven használható hang.
Nekem Boss-ból csak ME-6 volt,annak még analóg a drive szekciója,szerettem is,sokáig megvolt.
A GT szériából a 10-est próbáltam,kölcsön volt nálam, nem vettem sose,nem is fogok,mert a torzított hangjai nagyon nem az én világom,ahogy ti is írtátok.Egy ilyen mű,és kissé zizis "szőnyeg" az összes torzított hangon rajta volt,és nagyon zavart. Ez a COSM elég kapufának tűnt nekem....
Az effektjei viszont jók. Line6 X3 Live-om is volt,annak sokkal jobban tetszettek a torzított hangjai,az effektjeivel is jól elvoltam,de a GT-é talán kicsit jobb volt. Az X3 kezelése is elég baráti.
Zoomokkal még csak soksok év távlatából, 505-össel volt dolgom,azt inkább nem minősíteném,az újakat meg nem ismerem,de hallottam már pár jól szóló hangmintát tőlük.
Volt már elég sok multim, olcsóbb és drágább is jópár,közülük amiket a mai napig kurva jónak tartok,az a Yamaha DG-Stomp,és a Digitech 21xx széria (mindhárom megvolt belőle). Jelenleg is egy 2120-at hajtok,szeretem a hangjait és az effetjei minőségét,a programozása se túl vészes,és most úgy van megcsinálva,hogy van beletéve egy 2x50W D-class végfok,úgyhogy egyben van egy csöves előfok,egy sztereó jó minőségű multi,meg egy sztereó végfok,egy 2U-s dobozban.
Nem is gondolkodom az eladásában,azt ugyan nem mondom,hogy nem lenne 1-2 olyan cucc,amitől elcsábulnék,de jócskán rá kéne dobni pénzt!
Kicsit hiányzik a 2120-ból ugyan 1-2 modern dolog,mint pl. az AUX (ezt szerintem megoldom majd azért...),meg az USB hangkártya,de utóbbi van nekem külső eszközként,úgyhogy annyira nem is létszükség. Szóval fasza cucc a 2112/2120,na meg a 2101,ez utóbbi programozása viszont elég halál,pláne éles helyzetben.
Én nem steppelek.
A rendszer lelkét egy MIDI vezérlő adja, ez váltja a fej csatornáit, vezérli a benne lévő Loopot, illetve a két db két körös TBP loopert, így a kezelése olyan, mintha egy multit használnék, előre összeprogramozott presetekkel, viszont a jelút teljesen analog.
Fejlódni kell, a kőkorszaknak sem azért lett vége, mert elfogyott a kő!
Kb 10 éve vettem az első GT-8 multim, én is azt hittem akkor, hogy megbolondulok tőle. Aztán keresgéltem a neten és ráakadtam az FxFloorboard programra, meg a bossGTcentral honlapra, ha jól emlékszem a nevére, és már csak egy USB-midi kábel kellett a varázslathoz. Kész szerencse, hogy lusta vagyok, így nem sokat bíbelődtem a programozással, mint inkább a rengeteg 1kB-os .sys fájlok próbálgatásával. Ezzel már nyert ügyem volt, mert csak az egymás mellé pakolt patch-ek hangerejét kellett összelőnöm aztán ( és most jöhet a kődobálás ) rá a csöves fej-ládára. Több fesztivált megjártam a Peavey Triple X fej - láda + GT-8 cuccommal, mindenki megelégedésére. Aztán jött az ENGL fej, aminek kár lett volna kihagyni a saját torzított hangját, így a GT ( már a 10-es ), ment az effek loopba, de, mint Ti is írtátok nem a 4 kábeles megoldással, hanem, mint a kispedálok ( FX send --> GT in GT out --> FX return ) + még egy kábel a GT-ből amp control az erősítő csatornaváltójába..... Zsír király hang, GT csak delayt ad, meg compressorral kiemel azt csá. Most ugyanez az összeállítás csak randall RD45-tel. A GT-ket szerintem nyugdíjas koromban fogom tekergetni, ha le bírok még hajolni, de addig maradnak a letöltött beállítások közötti keresgélés. Tök jó móka.
Nekem Zoom 9.2 TT volt egy rövid ideig, de nem tudtam értelmes hangot kicsikarni belőle.
Nem mondanám, hogy elment, mert bár megrögzött analog hívő vagyok, de figyelemmel kísérem a digitális cuccok fejlődését, és nem csak bolti próbálgatás szinten, így megfordult nálam elég sok modellezős cucc, a Digitech RP55-től az AXE FX ig, de igazán egyik sem győzött meg arról, hogy le kéne rá váltani a csöves stacket, és a jól bevált pedálkáimat.
Úgy tűnik akkor melletted elment az utóbbi kb. 10 év. Nyilván ilyen árkategóriában nem fogsz olyan multit találni, aminek igazán jók a torz hangjai, a Zoomok-é sem az, de messze a legjobbak szerintem ebben az árfekvésben, az effektjei egyszerűen gyönyörűek, és sokkal természetesebb a hangzásuk mint a Bossoknak.
A zoomot meg szerintem engedjük el. Ha a digitális modellezős cuccok vékony műanyag hangú zsizsi poklában vannak bugyrok, a zoom, valahol egy nagyon mély bugyor legalján tanyázik.
Szerintem a 8 és 10 között, van olyan szintkülönbség, főként fícsörzökben, hogy megéri pár aranyröggel többet vetni érte, a 10, és a 100 esetében viszont nincs.
Nekem volt Gt8- am, ahogy Wing is írta, valami borzalmasn körülményes a programozása.Igz, minden elképzelhető paramétert tudsz variálni...De nem éri meg a vesződést.Nekem a torzított hangjai nagyonnem jöttek be.Most Line6 multit használok és mindenre elég, amit szeretnék és vonalból is egész korrekten használható élőzenében.A hangja is jó.
Szerintem felesleges 10-esre vagy 100-asra spórolnod, annyit nem fejlődött a Boss. Könnyebb kezelni, meg több minden van benne, de szerintem bőven elég amit a 8-as tud. Ha már multi, akkor a helyedben még körbenéznék a Zoom-oknál is, a G7.1 vagy a G3-as modell elég jó áron szokott menni.
Köszi neked is! :)
Ez a MIDI téma eszembe sem jutott. Annyiból talán kevésbé lenne jó megoldás, hogy egy "jobb" multi, kisebb élő zenélésekkel is kompatibilis lenne erősítő nélkül is. Ki tudja mit hoz a jövő...
Guitar Rig-hez ebay-en biztosan találsz Rig Control-t, de elvileg bármilyen MIDI kontroller-rel lehet vezérelni (Behringer FCB1010-ről hallottam), de nézz utána, hogy valóban lehetséges-e. Igaz, nem lesznek GT-8 erősítő modelljeid.
50eFt körül láttam Rig Control-t, de ha szerencséd van, akkor viszonylag olcsón be tudsz szerezni egy MIDI kontrollert a magyar használt-piacon.
Ha digitális effektet használsz a gitár és a hangkártya között, akkor dupla A/D átalakításon megy át a hang. Nem tudom, ez milyen hallható változást okoz, de érdemes lenne erről kikérni a fórum véleményét, illetve keresni olyan videókat, amiben ilyen összekötést tesztelnek.
Köszönöm, hogy írtál! :)
Meglátom akkor, hogy mi legyen.
Elképzelhető, hogy egy kicsit spórolok hozzá és megpróbálok kiszorítani egy GT-10 vagy ha nagy mákom van GT-100 modellt.
Amire írod, akár még jó is lehet, deazért a helyedben csak akkor nyúlnék bele, ha valami kihagyhatatlanul jó ajánlat kínálkozik, (markánsan 40000 alatt) mert többet szerintem nagyon nem ér.
Azért a GT-8 óta volt már több generáció a Bossnál, egy tizenéves cuccról beszélünk, amin nincs USB (ez ma már alap, az egypálcás bazári multiknál is), kibaszott nehézkes a programozása, és a hangja is..... hát kb a mostani belépő szint, vagy még alatta.
Örülök, hogy épp folyik a diskurzus!
Annyi kérdésem lenne, hogy otthoni gyakorolgatásra érdemes-e még GT 8-at vásárolni?
Elég szűkös a keret. Egy Behringer UCG 102-be menne a gitár és a GT 8. (Ha jól tudom a GT 8 nem tud interfészként üzemelni)
El tudok zenélgetni simán a Guitar Rig segítségével is, de szeretném kapcsolgatni az effekteket a padlón, meg használni a GT 8 erősítő modelleket.
Hú, nekem a gödör alja egy Ibanez WH10V2 volt. Ahhoz foghatóan brutális hangnyírást, kikapcsolt állapotban, még soha, sehol nem hallottam. Összedugtam a cuccal, és azt hittem, elromlott az erősítő. A közép hangok, és a magasak bántóan lettek tompák.
Visszavittem a boltba, mondtam, hogy ez hibás, mire kedvesen felvilágosítottak, hogy biza nem, ezek ilyenek.
Ment is el a háztól nagyon hamar.
Hú, én már a sima BOSS pedáloktól is kiakadok, hogy az erősítő elé kötve kikapcsolt állapotban is megváltoztatja a hangot. Most pl Marci elé tettem egy DD3-at. Nem elég, hogy tesz a hangba kikapcsolva is valami nem kellemes élességet, de ráadásul még (pláne nagyobb hangerőnél hallani) ad egy ssssssssssss hangot is. Néztem több BOSS pedált, és ez mindnél előjön. Ami durva, az NS2 zajcsökkentőnél is! A megoldás: true bypass-ra átalakíttatni...
Ez a 4 kábeles megoldás meglátásom szerint a létező legnagyobb csapda, amibe egy gitáros besétálhat. Józan paraszti ésszel végiggondolva, mi történik? Bemész a gitárral a multiba. AZ digitalizálja a jelet. Majd a send visszaalakítja analog jellé, a return után ismét digitalizál, ás az out ismét analog jellé alakít. Nem nehéz belátni a kettős AD/DA átalakítás mit tesz a jellel. A legjobb erősítő hangját is megöli, kivész a dinamika.
Nyilván a multiknak is megvan a maga szerepe. Egy szórakoztató zenét játszó kollégának, aki mondjuk öt órát nyomja a mulatóstól a popzenén át a soft rock slágerekig, nagyon megkönnyíti az életét. Jó lehet rohamcuccnak, ha mondjuk közös buli, van vagy négy zenekar, és játszol 30-40 percet, és jut 10 perc átszerelésre, beállásra, óradíjas teremben próbálni is jó, kompakt, instant hang.
A torzított csatornák hangjai az én fülemnek a Line6 nél jobbak, de azoknak az effektjei gyengébbek. Ördögi kör.
Ilyen rohamcucc kategóriában szerintem kimagaslóan jó a Yamaha DG Stomp, ami olcsó, nagyobb gitárzsebben is elfér, és nincs rossz hangja, vagy a TC Nova System, amiben a drive szekció analog, viszont nem jön belőle igazi higain hang, de a standard OD, klasszikus distortion szinten élő, természetes gitárhangot produkál. Az effektjei parádésan jók.
Same here : ))) Kb 3-4 hónapig használtam GT100-at. Eladtam a fenébe. Élettelen az egész cájg (nekem). A tiszta hangok nekem nagyon tetszettek, az effektek is faszák (delay, chorus, reverb), kompakt fasza motyó, sok rétű stb stb de a drive hang nekem nem jött be. Akárhogy tekergettem mindig műanyag volt és dinamikátlan, pont amit írsz. Mivel a zeném kb 90%-t a drive csati teszi ki, muszáj volt elpasszolnom. Bár hájg géjn alatt az összes multi csúnyán alul marad. Sőőőt nekem 4 kábeles bekötéssel se jött be. Nem vagyok analfabéta a beállításokhoz, elém raknak egy erősítőt betekerem kb 10 perc alatt és fasza lesz, az jön aminek jönnie kell kifele, de a GT100-ban csalódtam. Se S/R-be, se vonalból, se a tiszta csatit hajtva nem volt jó hangú. Vannak előnyei ezt nem tagadom, és sok-sok királyság lapul benne, de a drive csati az nálam is felejtős. +1
Ha egy hasonlattal kéne lnem, azt mondanám, még egy csúnyácska csaj is ezerszer jobb, mint a legpuccosabb guminő.
Nézd, a Laney IRT Studio 15 egy csöves higain fej. Évek óta van olyanom, használom, szeretem. Nem azt mondom, hogy a legjobb csöves motyó, de teszi a dolgát rendesen, dinamikus csöves hang.
GT 100-m is volt. Egy hétig. A tiszta hangjai, és a finom driveok, még csak csak elmennek, a higain hangoknál csúful elvérzik. Vékony, élettelen dinamika nélküli hang. Még a pár évvel régebbi Line6-ek is jobban szólnak. (Pod2, XT)
Nekem ez a tapasztalatom, aztán azt csinálsz, amit akarsz.
Innen le tudod tölteni a magyar használatit. De ahogy emlékszem, és ezt a használati is megerősíti, 1-35 ig levő bankok presetei írhatóak, 36-85 ig vannak a gyári presetek.
Szóval valami bibi lehet az adott cuccal. Lehet, kéne nyomni egy factory resetet rajta, hátha csak a lelkes előző tulaj állított el valamit, amire tán már nem is emlékszik. De ha aztán sem műxik rendesen, akkor lehet tényleg valami pecc van vele. Viszont akkor szerintem el kell engedni, ember nincs már, aki ebbe belenyúl, ráadásul, szerintem alkatrész sincsen már hozzá.
Sziasztok! A GT-3 nál nem úgy vannak a beállítások, hogy az elől vannak a gyári presetek (mittodom én 34-40 stb Bank) és ezeket nem lehet felül írni, utána meg vannak a felül írható presetek?
Azért kérdezem mert egyik idősebb gitáros barátomnak egy másik (lakzis) gitáros el akar adni egy GT-3 at. És ahogy nézegettem az első pár gyári Banknál lévő presetekben be lehet hozni a hangológépet ctl---bankLE -vel, de vagy csak 2-3 gyári Banknál, a többi gyári Banknál meg nem. Ez nekem gyanús!!!!
Meg ráadásul azt mondta a barátom az eladónak, hogy majd akar programozni magának hangzásokat, erre azt mondta a lagzis faszi, hogy nem kell azt programozni, van benne egy csomó jó hangzás. Ez is gyanús nekem!