Opsz véletlen megcsúszott a kezem.
Lenne egy problémám. A gt8 al próbáltam beloopolni az erősítő előfokát de sehogyse működött. Ugy csináltam mindent ahogy itt le van írva de nem ment. Pedig a kábelekkel se volt gond, egy dsl401-en is próbáltam és egy Laney vc30-on.
EMG-HZ PU pár tehát egy a nyakhoz és egy a hídhoz.
nyitott kivitelűek, felezhetőek, gyorscsatlakozósak, stb.
18.000.-HUF
Dan Armstrong csöves erősítő fej
1970-es, kézzel készített.
Partridge trafók, 2xEL34, 1xECC83, stb.
http://www.danarmstrong.org http://www.danarmstrong.org/dan14.html 50.000.-HUF A Dan Armstrong és a POD együtt nagyon jól szólnak.
Nem kell a POD digit. EQ-ját használni, mert a D.A. előfokában 8 sávos (ananlóg) EQ van, ami vág/emel. Teljesen ki lehet vele szűrin a hangképből bizonyos frekiket...
Ezért ha valaki együtt vinné őket, akkor alkudható.
Esetleg egy 4x12" Behringer ládát is hozzá tudunk csapni...
Line6 PODxt ("sima", nem live)
+Power Pack, Metal Shop, Collector Classics, FX Junkie
Amcsi verzió:
-Nem gyári táp: ATARI stabil.
+Doboz és Angol kézikönyv.
+FBV Express lábkapcsoló (4 kapcsoló, 1 pedál)
110.000.-HUF
kihangosítva is jó. max visszhangos, lesz. próbáld ki hifi-n.kiviszed az udvarra a hangszórókat és dzétpakolod baromi messzire. nem lesz úgy sem rossz.
Jaja nálam 6 ms-al szól jól a teremben, de egyszer kietettek PA-ra vonalból és kurvaszar volt, az egyik csatornát kihúzattam és jó lett. Nem tudom a kb. egyoldalra panorámázás segített volna? Azóta van mono programom is ami tulajdonképp dual/mono :). De hangosításon nekem sosem jó a stereo patch.
Ez esetben maradj a #9127-ben leírtaknál.
A kérdésedre meg:
Há" Jóember, ha csak egy gitárt dugnál az erősítődbe, akkor hogy választanád (és főleg minek?) kétfelé a jelét??? A lábkapocs vált, a multi meg irány hátra az effekthurokba... //Szerintem egyébként ez a legjobb megoldás a mostani cuccaiddal. Hajráf!
ez így van, hogy nem mindegy a távolság a két hangforrás között, mindenhol így van, nem a GT hibája, olvass utánna. dehogy, 4ms-7ms eltolással vannk nálam az oldalak. ez az otthoni gyakorló HIFI cuccomon jó.
Köszi srácok ennyi infoból már csak kisütök valami értelmeset.Most ott tartok hogy kipróbálom lábkapcsival váltani a 2csatornát clean lenne a tiszta,esetenkét kis korus ilyesmi a másik csatornán gain fullon néha ey kis flangar delay stb.Már csak az a kérdés ha csak az egyikbe kötöm a multit,mindkét csatornához tudok é effektet kapcsolni,vagy csak ahhoz amelyikbe dugtam,Vagy esetleg azt lehet-e hogy multi Lmono out cleanbe Rmono out Lowba gitár multi inputba.A két csatornát meg lábkapcsolóval váltani.?
Igen pont az a bajom hogy ha használok eltolást nem mindegy milyen távol vannak az oldalak egymástól, mert csak egyféleképpen jó. Akkor Te nem használsz ilyet csak két külön hangzást jobbra/balra 0ms eltolással?
Dual L/R-t használok, ez eltolás a (ms) a hangszórók, helyzetétől, távolságától stb. is függ. még úgy is hsználom, hogy copy-zom az A csatornát a B-re, majd Dual (L/R) és a SpeakerSim-en változtatok mikrofont, AXIS-t, hangszórót, vagy akár customot. Mint a stúdiókban a több mikrofonos felvétel.
Ha 4CM hacnálod a GT kimenete bal a TT return jobb a Sound returnbe. így a két erősítő végfokát használod. a loop-ba meg benn van a TT előfoka ami mindkét kimenetre ki van küldve. szóval a TT preampja a TT és a Sound végfokán is szól. és effektezheted is. nekem úgy van, hogy két fejem van, egy külön csöves preampom a GT loopban és a GT. így használom.
Már volt itt arra igény másnál is hogy stereo legyen az effekt loop és akkor 8 kabellel lehetne bajlódni :)
Nem tudom ki használja dual módban az effektjét. Nekem bejött először és kezdetben stereo erősítőm volt hozzá szeritnem abban jó is volt mert egy dobozban volt a két csatorna. Aztán vettem egy kisebb mono-t és abban nagyon szar volt a dual mode, csináltam inkább mono módu patcheket. A dual moddal még az volt a bajom, hogy mindne esetben más lett volna az ideális időeltolás a két csatorna között. Attól függően milyen messze vannak egymástól a hangszórók. Dual mode stereoban két távoli rendszeren teljesen másképp szól mint ahogy várom. Neketek ez hogyan van? Vagy nem alkalmaztok eltolást a csatornák között csak más erősítőt? (használom az előfokmodelleket).
Hali mindenkinek ,véleményeket és hozzászólásokat esetleg tapasztalatokat várnék a következő sorokban leírt dolgokról.
Eddig 4 kábellal használtam a GT10et egy Laney TT 50 fejjel (képet nem rakok szinte mindenki tudja miről van szó) mostanság jött az ötlet mi lenne ha leporolnám a régi Laney Sound erőlködőmet és beilleszteném a rendszerbe, hiszen köztudott a modulációs effektek sztereóban sokkal teltebben szólnak meg egyébként is szeretek kísérletezni. Fontos szempontként állítottam azt a dolgot ,hogy a Laney TT maradjon 4 MC , viszont a GTn csak egy LOOP van így a Soundba a GT R OUTPUT ból lehet csak kiküldeni a jelet. Mivel a GTn van két független effekt lánc A és B az az duál L/R így a GT LOOP ját beraktam az A ( ami az L output kimenetre hat) láncba ez megy a TT fejbe , a B effektlánc pedig Laney Sound RETURN aljzatába (mert lesz neki Mákos rajta van a dolgon) A dolgon bonyolít az hogy a TT nem kell a GT ből előfokot küldeni mert be van LOOP olva az övé viszont a Sound igényli mer csak a végfokozatát tápláljuk. Ennek megoldása GTn a PREAMP bekapcsol az DUAL L/R funkció kiválaszt az A csatira a Through kiválasztva ami csak átküldi a jelet a B csatira pedig ami éppen a kívánt stílushoz kell pl,MS HiGain . Ezek után a láncban jöhetnek sztereó effektek .
Tudom lehetne egyszerűbben is pl. csak agy sztereó végfok vagy mind a két fejnek csak a fégfokját használni (ami egyébként ezzel a módszerrel is működik ga a GTn kikapcsolom a LOOP funkciót) de amint írtam szempont megtartani a TT csöves torzítóját és most azzal főzünk ami van.Remélem érthetően írtam le a dolgokat és nem okoz problémát a dolgok átlátása.
Így is jó, de ha eseteg van az rősítődön Power in, akkor oda dugd a multi után. Sajnos a fülesben jól szólós dolgok ritkán jönnek ki az erőlködőn ugyanúgy, sőt ami kis hangerőn jól szól az is megváltozik egy kicsit ha megtolod rendesen. Bár ha jól emlékszem akkor neked egy csöves cuccod van, akkor meg olyan nagyon rontani nem fog a hangon!
Aha! :)
Akkor próbáld ki ezt:
gitár->multi in
multi out->erősítő loop return
Így az erőlködő előfoka kimarad a játékból.
Viszont az én tapasztalatom alapján felejtős, hogy amit fülesben jónak ítélsz, az erősítőn is jó lesz. :(
Bocs,tényleg zavaros,mono kimenetet (send)akartam írni,és azt kötni az loop returnba.
Azt szeretném elérni hogy amit fülessel itthon kikeverek,editálok a multi bankjaiba,az úgy is szoljón az erősítőböl,tehát az erőlkődön max a master funkcionáljon.a többi poti meg ne szóljon bele a programozott hangszinbe.
Most az a bibi,hogyha pedál inputjába nem a gitárt dugom hanem a loop sendjét akkor az exp. pedál nem működik hangerőpedálként hanem ha lenyomom,akkor leveszi az effektet és előjön az erősítő cleanje.remélem igy már érthető.köszi a türelmet.
Kicsit zavaros ez... Bemenetet meg returnt összekötni hülyeség, mivel a return is bemenet.
A mostani cuccoddal azoknak a bekötéseknek van értelme, amiket korábban írtam neked. Azt döntsd el, hogy a torzítót az erősítődből szeretnéd használni, vagy az ME-ből.
Ha meg másra vágysz, akkor simán szállj ki az ME-ből, és keresgélj más cuccok között.
Még egy utolsó hülyeséget kérdeznék.Ha effekt loopba kötöm az Me20-at,az nem jó megoldás,hogy a mono bemenetet kötöm a loop returba,a gitárt meg a loop sendjét egy jack elosztóval a pedál inputjába.Így nem lehet??????????????
köszi ha valaki tudja a választ
Nekem is azt mondta egy ismerősöm, hogy szerinte is jó cucc a GT10, jobb mint a Gmajor. Nekem vhogy azért az artec delay-nek élőbb hangja volt. Aztán lehet 2 óra ismerkedés után már nem lenne jobb, mint a GT.
Kis pedálok is vannak mindig eladóak, sőt Gibsonok is :) szerintem nem ettől függ, hogy jók-e vagy rosszak. Én kisvasútról váltottam GT8ra, nem bántam meg. Hangban túl nagy különbéget nem veszek észre, szinte mindegyik effektet jól be lehet lőni, aztán ha úgy hozza a sors vonalból is meg tudok szólalni. Eleinte néhány dolgot én sem értettem a GT-ben, sőt még most is vannak sötét foltok, de ha valaki kicsit leül vele, nyomkodja, tekergeti, szerintem rá lehet érezni. A 10est meg állítólag még könnyebb kezelni.
Vonalba kötve a podot, gitárerősítővel a gt-t preferálom. Különben mindkettő jó. Másik szemszög: ha az ampmodellek a fontosabbak, akkor pod, ha az effektek minősége, akkor gt.
Köszi mindenkinek,sajna az ábra szerint tényleg nem megy,Me20ason,L-R/Mono Output van,meg egy Input.Nem bírok kompromiszumot kötni,kell a csöves hangzás,de valahogy tényleg nem kajálja a multit,azt hiszem lassan elkezdem építeni a kisvasutat.Ma ugy használtam hogy gitárt pedálba,pedált Crate tisztába,jól szólt csak kikészítt mire belövöm,a megfelelő hangzást,meg mintha dist.overd.nél egy kicsit fulladna,gondolom ez azért van mert a csővek a gitárt várják nem a digitalízált műhangokat.De hát kispénzú amatőrmuzsikusoknak,nem lehet minden tökös.Mondjuk 15évvel ezelőtt lekakáltam volna a bokámat ha a kis regentből,meg maxIbanez pedálból igy szólt volna a Musima.De hát mindig több és jobb kell.
mondjuk én szerencsére egyszerűbben állok hozzzá sztem, bár a helyzet nálam is az, hogy sokmindenből áll össze sajnos, de én nem kapcsolgatok menet közben....... most a legjobb úton vagyok ahhoz, hogy meglegyen a végleges setup, ami végül is booster-blues overdrive(itt még kétesélyes)-chorus-delay........nálam ez kell, csakhát a megfelelőt mire megtalálod........ viszont onnan már nincs gond, mert gyakorlatilag fixre állítok mindent szinte és vagy tiszta vagy nem ....... de szerintem ez itt kezd off lenni úgyhogy bocsi
Nekem is jobban tetszik az analóg pedálok hangja, de macera egy komolyabb rendszert összetenni. Pl. nekem kellene tisztára chorus, riffre semmi, szóló eq, delay. Ezek csak a legszükségesebbek. Mindjárt gond van, ha pl tisztáról váltok szólóra. Meg lehet persze oldani, de most számoltam, hogy 70-80 ropi körül lenne az egész és ezzel csak ennyit tudnék kapcsolni. Még nem is beszéltem az flanger-ről, wah- ról ....
Így meg A-loopbe teszek egy analóg kórust, B-be meg a GT-t. Persze a kényelem miatt kapok némi hangzásbeli romlást, de valamit valamiért. Amúgy meg igaz, hogy a szand inspiráló, de a kézben van minden
nem akartam ilyen sarkosan fogalmazni, de én ezért építgetem a kisvasutamat -bár lehet, hogy szerencsésebb úgy fogalmazni, hogy hozzám azok hangja közelebb áll, de ugye ez is ízlés kérdése pap - papné - papsajt...
Meg mindenkinek jól megy és semmi sem jó, mindig jobbat akar az ember, de persze ezt sokszor megszívja, mert nem hogy nem jobb cuccra cseréli le, hanem gyengébbre. Digitális cuccban eddig nem találtam jobb hangú cumót mint a DG Stomp, de azzal meg nem tudok effektezni, ezért maradt a GT10...
Sokan megveszik a GT10-et analóg cuccok után, mert univerzális, de aztán visszasírják az analóg cuccok hangját.
Ja ja értem. Köszi mindkettőtöknek!
Érdekes, végül is az emberek kiló fölötti összegekkel nyomulnak ezekre a pedálokra, ami persze relatíve mondható csak soknak, csakhát itt is hatásos a marketing és az "most aztán meglesz a sound!!" reményében vesszük meg.
Láttam én is egy-két nagyágyúnál 6-ost meg 8-ast is, de aztán valahogy nem tudok megbarátkozni bizonyos tulajdonságaikkal, közben bizonyos másikakat meg irígylek, de allinall nem gyártanák ha nem lenne használható. Csak azt vettem észre, hogy rengeteg eladó van belőlük folyamatosan....
Igen a GT6 meg a 8 is eléggé bonyolultra sikeredett szerintem és akinek nincs elég érzéke hozzá, vagy csak nincs tapasztalata, az elég hamar azt mondja hogy "műanyag" aztán eladja. Persze ez is ízlés kérdése.
A 10-es az talán egy fokkal jobban kezelhető lett, de ezekben már annyi a lehetőség, hogy nem nehéz belekeveredni!
Szerintem ezek jó cuccok, csak hát a trendeket akarják kiszolgálni, azok meg változnak. Nem tudom, hogy emlékszel-e még mi volt itt év elején? Még meg sem jelent a 10-es és már mindenki azt akart venni, közben azt sem lehetett pontosan tudni, hogy miben más, vagy jobb!
Ezt a trendet a gyártók gerjesztik tudatosan hogy minél többet tudjanak eladni!
Szia!
Szerintem azért, mert akinek boss-me sorozata van az vesz egy gt-3-ast, akinek gt-3-asa, az venni akar egy 6-ost, akinek meg 6-osa van az 8-ast, 10-est, és ebből adódik!
Biztos nem, de ez is közre játszhat! Megvallom, nekem is az analóg a bejövős! :)
Bár én kisvonatos vagyok, azért figyelem a sok okosságot a GT6-8-10 ekkel kapcsolatosan. Ami nekem feltűnt, hogy állandóan eladóak. Feltételezem nem azért mert , hogy olyan szarok lennének, talán bonyolult?? Csak úgy símán kérdem mi ennek az oka?
Szerintem az ME-20-nak nincs effekt loopja, csak az erősítődnek. A bekötés, amit ajánlottak jó, de az ME-ből minden effektet csak az erősítőd előfoka után tudsz használni. Ez a delay, chorus, reverb, eq, stb. esetében jó lesz, de pl compressornak, overdrivenak nem igazán. Ha a torzítót az erősítődből használod, akkor kösd így. Ha az erőlködőn csak tisztát használsz, torzítót meg a multiból, akkor gitár-multi-erőlködő tisztája a jó sorrend.
Amit Richie ajánlott, az GT-6,8,10-zel működik csak, mert ezeknek van külső effektloopja, ahová bekötöd az erőstőd előfokát.
helló.megtudja valaki mondani,hogy célszerű,multit (boss me20),használni,bekötni ha az erölködő full csöves,(CRATE).Van rajt effekt loop.Egy kolléga azt tanácsolta hogy gitár előre cleanbe,pedál inputja a effektlopp sendjébe,pedál Lmonója loop returjába.Szólni szól de nekem gyanús köszi
a láncban a LOOP helyét változtathatod, a lánc végén természetesen nem avatkozik a hangba. (akár meg is effektezheted). Nem sztereó a loop, arra ott a rack-es verzió.
Hali! Ezt hogy is kell pontosan? Most hogy olvastam amit írtál ez engem is érdekelne, és gyorsan rá is csatlakoztattam az mp3 lejátszót az az ext loop return-be (gt8), de nem jön ki belőle a hang sem a normál kimeneteken sem a send részen. ?
Szóval pl. ha korábban feljátszok egy kisebb szösszenetet és rögzítem, akkor mondjuk egy koncert alkalmával elő tudom hívni, hogy lejátssza a pedál, vagy csak ugy lehet, hogy játék közben rögzíti és azt tudja ismételni?
Gt-8-ról lenne egy kérdésem. Az érdekelne, hogy elérhető-e benne olyan funkció, hogy mondjuk feljátszok egy akusztikus alapot (valami rövidet)amit rögzítek, és a pedál ezt tudja ismételni, miközben én már valami mást játszok rá?
Köszi előre
KÜLÖNLEGES AKCIÓ! 100EZER FORINT KEREKEN! GYERE, PERKÁLSZ, VISZED? ENNYI! Atomic reactor 50W 112 csöves végfok kombó POD XT/X3/LIVE - ZOOM G7.1/G9.2TT - VOX TONELAB - STB. tulajok: ez a legjobb létező megoldás, otthonra, próbára és koncertre is a modelezett hang legvalósághűbb, csöves visszaadására! Gyári bikaerős huzattal és cserecsövekkel, garanciával, 200 wattos Eminence MegaTön (szélessávú, direkt ehhez az erősítőhöz fejleszett) hangszóróval, pod xt/x3 dokkolóval, de bármely modellezőhöz, előfokhoz a legideálisabb megoldás! CSAK 100ezer A 18 wattos a megyesinél használtan 110ezer dokkoló nélkül!!!!! (új ára 181ezer forint)
(aki nem tudná mi ez: a cucc arra hivatott, hogy a modellezős hangzást megcsövesítse!)
aki modellezőt használ, annak ez a létező legideálisabb megoldás!!!!! HA NEM HISZED, GYERE ÉS PRÓBÁLD KI!!!
Hát hogy is mondjam. 1. nem vagyok teljesen komplett 2. rájöttem, hogy 2-3 effekt elég nekem és azt akkor meg analóg cuccokkal oldom meg (volt szerencsém egy artec delay-hez) 3. kell a pénz egy csöves erősítőre. Ha felvetne a lé, akkor megtartanám.