Nekem az ilyen gondot, hogy kevés volt a mély, mivel hátul nyitott Kettner Attax 100-asom van- megoldotta egy Kettner GL112-es kiegészítő láda ami teljesen zárt, 100 wattos és egy Celestion Rockdrive hangszóró van benne. Olyan mint a MArshallnak az AVT112-je csak drága. HA érdekel tudok egyet 45.000-ért. 3 dugó van rajta lehet 8-4 ómra kötni párhuzamba meg sorba is. Azt írják extra mély hangzás érhető el vele ami igaz is. Próbán annyira nem, de fellépésen nagyon telt hangja van a motyónak, ott lehet küldeni neki. Így egy kombó meg egy kiegészítő láda állat hangzást produkál, és attól, hogy zárt, előre nyomja a basszust amitől dübörög. Így nem egy jazz-es hangzás, inkább mérges metálos illetve a fenderes blues-os hangzást lehet elérni. A középtartomány kicsit elűnik.
nekem meg 1 marshall mg szériás A ládám van és ez kissebb mint az átlag ládák de a hangszórók meg ugyan úgy 12" ak és nekem kevés a mély és azon gondolkozom hogy csinállni kéne neki 1 nagyobb ládát vagy venni 1et:)és amúgy a berhingerek között pl a bass cucc sztem jó akárk akármit is mond én meghalgattam és tényleg fasza volt:)ezek szerint a gitárláda is jó :)nekem igazából tökmindeggy mi van ráírva csak szóljon jól, de azért nem vennék berhinger fejet:Dsajnos az is hallottam már:D te értessz a gt6 hoz?:D ha igen felvehetnél msn re van 1-2 kérdésem:D itt a cím:mnth@uw.hu
A láda nem házi:). Most nevetni fogsz egy Behringer Bg412-es B ládát(300W) használok a fejhez már 2 éve meglepően jól bírja sőt!...A másik gitárosunk ugyan ehhez a fejhez marshall 1960A ládát használ és azzal tortyog ha jobban ráküldi a mélyet :S. Ráadásul ritmus effektre 8x12" ládaszimut használok(ami mégjobban löki neki a mély tónust), micType DYN421,On mic,100 level. Erősítő szimu az peavey5150.Gitár simu H->HIw Nekem idáig ez a beállítás jött be ládaszimu terén élőben. Bár még én is ismerkedek a procival. 1 hónapja vagyok tulaj még csak.De szépen döngicsél. Bár ez stílus függő, mi heavy metalt játszunk. Egy jazz vagy blues zenésznek tuti nem lennének jók ezek a dolgok.
"Ja amúgy van 1 usb midi interfész kábelem (edirol) én 11 ért vettem 1x volt bedugva most ott van a szekrényben a dobozában"
A Studiotechnika főrovat - Számítógép és a zene rovatban
a #4518-as laptopos srácnak szerintem erre lenne szüksége, én pont eladtam a hirdetése feletti képen lévő swissonic usb-s midikábelt, mire láttam, hogy neki ilyenre van szüksége. Gonddoltam összehozom neked a boltot.
A másik kérdésedre válaszolva, kalkulálj,
Én 9000-ért vettem egy éve és 5000+postaköltségért adtam el, 6110 volt, amit kifizettek érte. Azóta is boldogan használják. (És nem kellett utazgatniuk érte)
Szerintem, ha te 11-ért vetted, 6-7 +postaköltséget te is elkérhetsz.
Erről megoszlanak a vélemények:)én pl nem használok modelleket csak ha vonalból szólok kifelé koncerten:)amúgy meg ott van a fej+a láda:)jártam már úgy hogy pl tettem 4x 12" ládaszimulációt az effektre és úgy maradt következő koncertig és nem értettem mi a faxér ilyen szar és hosszas nézelődés után rájöttem hogy hopp rajtamaradt:) levettem rolla gyorsan és ismét faszn szóltam:) (ja 1 4x12" láda volt alatta szóval nekem az jött le ebből ha van 4x 12" ládád minek tennéd rá annak a modelljét is :) csk szarabb lett nekem:) de ez ízlés dolga
Köszi mindenkinek a tanácsokat, segítséget. Tudtam ide érdemes benézni. Még egy kérdés. HA egy GT-6-8-10 erősítőmodellezős stb, nem is kell előfok hozzá, elég lenn egy csöves végfokra rádugni? Mert elméletileg mindent megcsinál a Multi csajk ki kell nyomni nem?
őszintén sajnálnám odaadni mert nagyo jó csili vili állapotú és még ki akarom ismerni (vagyis beállítani olyanra milyet én szeretnék nekem az me 50 is jó lenne nem használok olyan sok effektet ami meg kell az az me 50 ben is benne van:)de ha megunom akkor majd felrakom ide:)Ja amúgy van 1 usb midi interfész kábelem (edirol) én 11 ért vettem 1x volt bedugva most ott van a szekrényben a dobozában olyan mindha bontatlan lenne mennyi pénzt lehet ezért kérni kb?
Kodi666, nem gondolkoznál el azon, hogy cseréljünk pedált? Nekem régebben egy korg multieffent pedálom volt, és imádtam tökölészni a hangzások kialakításán.
Nem azt mondtam hogy az enyémnek van baja:)az enyémen 1 porszem sincs :) nagyon vigyázok a cuccaimra:)csak én attól félek/nék hogy az lesz a baja:)de mivel én elektomos dolgokat javítok és sok kontakthibával találkozom ezért félek ettől:D:D kontakt hiba fóbiám van:D
Az nem valami jó,ha az idő múlásűval kontaktosodnak a pedálok.A midi pedálom 94-es évjáratú,a multieffektem kontroller pedálja pedig azt hiszem 93-as,vagy "94-es,mindkettő eredeti pedálokkal,és tökéletesen működik.
Nekem 3 féle torzítópedálom van, az egyikhez még egy külön remote-kapcsoló(vagyis így 4 féle torzításból választhatok), aztán delay, chorus, booster és wah. Ez így 8 kispedál. Simán meg lehet oldani élőben, koncerten is a váltásokat, egyszerre többet is lehet ki-be kapcsolni, csak azt kell kitalálni, melyeket akarod egyszerre váltani: ezeket egymás mellé kell tenni, olyan távolságra, h egy lábbal tudd őket egyszerre váltani. Gyakran kell egyszerre torzítót+wah-ot bekapcsolnom, de simán megy, pedig én sem szörpözök koncerten...és ha vmelyik pedál tönkremegy, akkor csak egyet kell kivennem a láncból, ellentétben a multival, ahol nagyobb szívás ha elromlik.
én is ezt mondom:)és igazából ha most lecserélném a gt-6ot akkor vagy me 50-et vennék vagy gt-10et(de csak azért mert kiváncsi vagyok:)mindenki azt mondja a 10-es nagyon jó:)kipróbállnám bár tuti hogy ott is el lennék tévedve mint a 6osban:Dha esetleg valaki tudja hogy lehet értelmesen hangzást felépíteni az megoszthaná velem:)(ilyenek érdekellnek hogy pl metal riff és szóló effekt kiépítése és a zajzár jó helyre való belövése +az effekteket hogy lehet beállítani hogy melyik legyen az első második stb:)Mert eddig még usb mindi interfésszel tettem rá hangzásokat és azokat szekesztettem át a saját fülemre:)
Én évek ota használok me50-est. Teljesen más a kezelési filozófiája, mint a gt sorozatnak. A me50-es elsősorban olyan, mintha kispedálokat kötnél össze, és mellesleg lementheted patch-ekbe amit beállítottál(10 * 3 = 30 lehetőség van) . A gt sorozat meg elsősoban patcek-ben gondolkodik, sokkal több a variációs lehetőség, több effektet lehet egymás után kötni, de sokkal bonyolultabb programozni. A me50 egy bankváltó pedál (igazából 2 pedál) nélkül csak minimális variációs lehetőséget ad élő szituációban.
Szerény véleményem hogy a bossok az idő múlásával javulnak :)bár szerintem a 6-és 8-as között nincs oltári nagy külömbség csak pár effektel több gt-3at nem hallottam még de én tuti nem vennék mert nagyon régi és azon kijöhetnek már gondok (pl gombokkontakt hibái bár ne legyen úgy én ettől félek a legjobban a gt 6 nál is)Me 50-et használltam szerintem nagyon jó sőt számomra az eggyik legjobban kezelhető multi(nekem könnyebb volt mint a gt-6 még mindíg nem tudom beállítani normálisan,tudom én vagyok a láma de senki nem segít:( az Me 50 eggyetlen kifogásolható tényezője hogy bankváltáshoz kell még venni hozzá 1 pedállt ha jól emléxem de szerintem amiket leírtál neked nem kell majd mert 1 bankon belül belövöd majd azokat és bőven elég lesz:)
Helló srácok! Segítség vagy tanács kéne! Boss GT-3 vs Boss GT-6.
A GT-3 16 vagy 24 bites? A Gt-3 kb mikor készülhetett?
BOSS ME-50 miért van ha létezik GT6-8-10.
Nem bírok eligazodni a multik közt. Nem kérnék soka, csak 3 fajta torzítást (egy AC/DC-st, egy jó rockost, meg egy keményebbet), delay-t, flangert és űber chorust-t. Kettner Attax 100-asom van, klubbozunk próbálunk, meg ritkán stúdiózunk. Sok kis efekt nem játszik mert ha sörözünk akkor egyszerre már anyit nem tudok lépni gyorsam mint kéne, viszont szeretem az eredeti hangzásokat amit tudom multival nem érhetek el, de megközelítőleg talán.
Néhány helyen a GT-3-at nagyon dícsérik, máshol leírják iszonyatosan. ME-50-et még nem hallotam, GT-6-ot már igen nem rossz, de a szoftver nem teljesen kiforrott benne szerintem.
Itt egy rövid szösszenet, amit kamerával vettem fel kb. szobahangerőn. Nem állítgattam semmit a jobb felvétel reményében, csak letettem (oldalra) a kamerát.
hát igazából nemtudom be van kapcsolva de nemtudom a lánc elejére tenni:D elolvastam hogy kellene megpróbáltam de nem sok változást tapasztaltam:D tuti én vagyok láma de nem vágom annyira még a gt-6 ot sajna és gondoltam analóg pedál az előttem van és azt tudom állítgatni könnyebben meg láttam már msánál is:) (de azt is bevallom még magamtól 1 értelemes torzítást sem tudtam kihozni belölle csak a gyáriakat szabram át az én fülemre:) ) meg most valamiért olyan kevés a dög a cuccomban:( mondjuk ez azért is lehet mert a ládám kissebb mint az átlag:Snemtudom új cuccok:)nem vágok még semmit (amúgy marshall mg A láda )
zajzárat, a legzajosabb "eszköz" (torzító, higain preamp stb) után célszerű rakni. a zajzár referencia jelforrást meg minél előbbre helyezni a láncban. így nem veszik dinamika.
:DDD---el:D
Na itt van még egy kis remektelen műűű...szerintem ez tipikus digit torz...lehet kezelni, zenében simulóbbnak hat...de így ilyen..szerintem...aztán biztos vannak ügyes emberkék.
mégegytelehg
Köszi. Itt is jól hallható a zizi, ami GT-8-nál vonalból az őrületbe kergetett. Persze az is lehet, hogy Snakepit olyat teker ki belőle, hogy még, és akkor bebizonyosodik, hogy felhasználói hiba/nem megfelelő felvételi eszköz volt nálam a probléma.
Ha lenne hozzá kedved és lehetőséged, tudnál mikrofonozott felvételt is készíteni? Kiváncsi lennék "élőben" A/B tesztre csöves motyóval.
Pont a feleségemnek mondtam egy példát a csodálatos kerámia villanytűzhelyére, mikor panaszkodott, hogy hamar leég benne a rántotthús, ha meg leveszi, akkor meg nem sül.
Én meg: Olyan ez mint a digit motyók. Szép, mindent tud, praktikus, de mégse tud semmit, vagy amit tud, azt is szarul. Sokkal jobb a sima gázégős tűzhely. Vagyis csöves cucc mindenkinek
Köszi a válaszokat, tehát a hagja nem rosszabb a gt-3nak sem, mint az utódoknak. Én elsősorban torzító nélküli hangszíneket használok, delay, reverb esetleg tremolo. Hevi metál kizárva, a legdurvább torzítás Republic szóló szerű hangok.
Haver GT-3-asának semmi baja. Nem recseg, minden okés.
Mondjuk ez a cucc kicsit butus a tesókhoz képest, hangzásban viszont elég jó dolgokat kikeverhetsz belőle.
Durvább rockra, metálra felejtős.
Múltkor öszekötöttem egy Bogner Ecstasy-t nagyapám Sokol rádiójával.
Ne tudd meg mekora egy fos volt. Szóval senki ne vegyen Bogner-t mert Sokol hangja van.
Kipróbáltam fejhallgatóval a 4CM patch-eimet és néhány gyári patch-et ládaszimuláció nélkül. Se végfok, se láda nem volt egyiken sem. A 4CM (csak előfok, modellezés nélkül) egy kisebb méhrajhoz hasonlított, a GT-8 gyári patch-ei (csak modellezés) meg egy hatalmas afrikai gyilkos darázs rajhoz, melynek minden tagja magával cipelt egy-egy sztatikusan feltöltött ebonit rudat.
Létezik egyébként egy eszköz ami hatékonyan csökkenti a zizi-t, és élőbbé teszi a GT-8 hangot. Az antifizz EQ-val is annak a frekvenciamenetét próbálják reprodukálni GT-n.
Valszeg marad az a dolog, hogy nekem is be kell szereznem megint egy pod2-t, mert abban jó riff szandok vannak és talán ez a legdinamikusabb a podok között. Vagy az, hogy a DG Stompot beküldöm a GT elé. A DG nagyon élő hang még vonalból is, csak emiatt olyan kicsit, mint amikor valami pedált bedugsz a gépbe.
Elvégre a modellezős cuccok azért vannak, hogy semmit se használjunk belőle, és úgy próbáljuk kihozni belőle az állatot.
Akkor meg minek, a tudását és a hangzását akkor tudod beállitani jól és a szívedhez szólóan, ha kihasználod a lehetőségeit.
Értelmetlen lenne, ha nem használnád ki.
Vannak régi felvételeim a nyolcassal, majd összeollózok valamit neked (ha megtalálom még a dvd-t). Az akkori beállításokra már nem emlékszem, de ott nagyon jó volt a higain.