mondjuk ez a kis epi erősítő tényleg kiba fosul szól.
és ezen még ront is a csóka
csak azt nem értem, hogy a gearwire.com nem talált egy
egy arcot aki három hangot normálisan le tudna fogni egy cucc prezentáláshoz?
komolyan az epiphone gyár helyében én úgy ki penderíteném
az egész marketinges bagázst, hogy a vorsonig repülnének.
ennél a szerencsétlennél azért szólnak a legtutibb cuccok
is ijesztően szarul, mert egész egyszerűen nem intonál szépen,
ráadásul alig-alig pengeti meg a húrokat, döglötten szól akármit csinál..
Mondjuk azt sosem értettem, hogy nála minden cucc írgalmatlanul szarul szól, kb mintha bedugná a gitárt a számítógépes vonalbemenetbe és az torzítana...
Pedig elég faszán be van mikrofonozva minden.
Semmi baj nincs ezzel az arccal mindaddig amíg
lájtos blúzokat kell játszani vmi vintage cuccon.
de ezt a keményebb vonalat annyira nem érzi hogy szörnyű.
Hogyan NE csináljunk hangmintát!
-Ne bízzunk igazi hardkór gitárt egy homár kisfiúra
-aki csak a G dúrt szereti
-ne állítsuk be úgy a felvételt, hogy minden fost lehessen
hallani kivéve az eladni kívánt termék igazi hangját - mélyek, közepek hiánya
-és ezt főleg ne tegyük ha aktív pick upot akarunk reklámozni
Nemrossz, de kicsit vékonyka.
Van egy ilyen összefolyós, maszatos jellege, kicsit mintha wah lenne rajta, de igazából szólóból sok minden nem derül ki.
Amikor van egy két mélyebb hang, ott azért elég műanyagos a hangja.
1. a backing track olyan mintha egy mikrofonnal lenne felvéve
off axis, 20 méterről - gondolom ezt letöltötted vhonnan
2. adjál rá egy láda szimet és vegyél még egy sávot rá
vagy egy stereo szimulátort
3. Roland cub olyan amilyen, otthonra tök jó
csodát nevárj tőle
amúgy nagyon szépen, pontosan játszottad fel( talán a lelépegetős
szólós, riffet kell egy kicsit helyretenni ), grat
Engem már nem kell meggyőzni. Ezért fog eladódni a 6húros Fibenare-m (a Burning Jimmy). Pedig valami eszméletlenül jó gitár. Csak épp 2 db királykategóriás 6húros (és mind a 2 HH leosztású, floydos superstrat - a másik az ibanez JPM, ami meg már a szívemhez nőtt ) enyhe luxus az én tudásomhoz + a pénztárcám is ezt mondja. Hogy ne legyek off, eladás előtt csinálok hangmintákat.
Igazából annyi lehetőség van, hogy nem is érdemes már modellezésnek hívni mert az erősítő típus csak az jelleget és orientációt adja meg. Tök lehetetlen beállításokat is ki lehet próbálni sé olcsóbb mint a moddolás.
Még addig kell vennem egy Ultrát... Egyre durvább dolgokat pakol bele a jóember. Komolyan. Beleszédül az ember a lehetőségekbe. Én mondjuk maradok a "vasnál".
Senki nem tudja mikor alszik ez az ember.
Ha jól tudom most összeálltak az Atomic Amps-al és már 1 a 2 cég. Amikor majd enged a pénz csábításának és eladja valami nagynak, akkor lesz vége a jóságnak.
Kiváncsi leszek mekkora lesz majd lángja, ha kijön a VST meg az UAD verzió is.
Nem semmi,már csak így leírva sem,hangra meg tényleg egyre meghökkentőbb.Vajh napi hány órát foglalkozik ezzel a csávó?:)
Kiváncsi vagyok,mikor fogja felvásárolni egy nagy cég a fejlesztéseit,mert szerintem ezt a minőséget nem sokáig lehet már kikerülni...
Elég off vagyunk itt ezzel de ami bekerült mióta talákozatok vele:
CAE 3+ Rythmn
CAE 3+ Lead
Ampeg SVT (Bass)
Egnater Rebel
Bogner Uberschall
Peavey 5150 Lead
Dr. Z Maz38
Mesa Mark IIC+ pull bright-al és nélküle
VHT Deliverance - Less móddal
VHT Delivarance - More móddal
Bright kapcsoló frekvencia módosítás
Végfok végcső munkapont állítás
B+ kapacitás állítás a végfokhoz (rács)
Nem csak kapcsolható hanem potis deep funkció a végfokban
Warmth paraméter (Tényleg melegíti a soundot, magas állásban már sok magasat vág)
Thump paraméter (Mekkorát röffenjen)
Minden "Boost/overdrive" stomphoz
Low cut
High cut
Clipping mode (szilikon dióda, germánium dióda, cső kis volton hajtva, cső nagy volton hajtva, hard clip, soft clip, cső egyenírányító)
Bias (lefele szőrösödik a hang, felfelé keményebb)
Metal Zone stomp (Na ezt nemtom minek)
Egy valag láda:
- 1x12 E12L: Based on EV 12L 1x12
- 1x12 STUDIO: Based on Mesa Studio 22 1x12
- 1x12 OPEN: Based on open-back Eminence 1x12
- 1x12 BLUES: Based on open-back Fender 1x12
- 1x15 BLUES: Based on Peavey Delta Blues 1x15
- 2x12 BOUTIQ: Based on Matchless 2x12
- 2x12 GOLD: Based on Celestion Gold 2x12
- 2x12 G12H: Based on Celestion G12H 2x12
- 4x12 RECTO: New IR from Mesa Oversized 4x12
- 4x12 V30: Based on Framus 4x12
- 4x12 T75: Based on Marshall 4x12
- 4x12 GERMAN: Based on Bogner 4x12
- 4x12 METAL: Based on Engl 4x12
- 4x12 JM2000: Based on Marshall JCM2000 4x12
- 4x12 SOUTH: Based on Peavey 6505 4x12
- 8x10 BASS: Based on Ampeg SVT 8x10
- 1x15 BASS: Based on SWR 1x15
Csak így címszavakban, egy csomó minden más is de én inkább ezeekt használom.
De példának egy érdekes felhasználás a flexibilitáshoz.
Egy párszor előfordul (csöves motyóknál is), hogy alacsony gain-nél a felső hűrokon a 12 bund felett túl vékony a hang.
Mi a megoldás?
Van egy pitch érzékelő, ezt rákötöm egy overdrive/boost pedál drive vagy level kontrollerére (2 gombnyomás) beállítom, hogy milyen hangnál kezdje el emelni a drive-ot és milyen lépésekben és kész is vagyunk. Ezt szinte mindennel meg lehet csinálni, mondjuk alacsony fekvésekben nincs delay fönt van vagy fordítva.
A 7-es firmware-ben megint átdolgozta az előfok-végfok-láda kölcsönhatásokat, most valahogy még organikusabb az egész.
a kedvencem az Alapi DVD-ből amikor mondja, hogy legyünk egyediek keressük a saját hangunkat és hogy ő sem csinált soha olyat, hogy valamilyen nagy gitárost másol, hanem mindig a saját dolgait csinálta...mondja ezt azután, hogy volt egy olyan intro, ahol egy Musicman Lukeon játszik, egy Rivera Knucklehead fejjel, 3 kis ládával, középen száraz hang, a két másik meg kitéve sztereoba (mindezt piros tornacipőben teszi:)...tisztán látni és hallani a játékán, hogy gyűlöli a Lukathert
Eladó egy Behringer iAXE 624-BD Centari USB-s Strato szólógitár.
Nem kell költeni drága gitárerősítőkre, mert ebben benne van minden ismert erősítő és effekt hangja.
Erősítő nélkül fülhallgatóval v. HIFI-vel is használható, csak egy PC vagy laptop kell hozzá, és egy üres USB bemenet (hangkártyát sem igényel), így is a legjobb minőségben lehet rögzíteni a hozzá adott programmal. Szinte korlátlan hangszíneken tud megszólalni. (A programmal lehet felvenni, utólag változtatni a különböző hangokat, sebességet, hangmagasságot, +hangológép, +metronom is van benne) De persze lehet hagyományos gitárként is használni erősítővel.
Ezt Guitar Rig demo programmal vettem fel (ezzel a progival még szuperebb).
http://data.hu/get/957298/TapeDeck_1__Dec_15_16-51-01_Plexisolo_Echo_szolo_Em.mpg.html
Ezt meg normál gitárként használva rögzítettem : http://data.hu/get/1083734/TapeDeck_1__Jan_13_13-27-36_BEHRINGER_iAXE_GITAR___VOX_AMPLUG_METAL.mp3.html
2010. november 28-ig garanciális. Az ára: 29.000 Ft.
tel 3206270 munkaidőben
06 30 353 4278
e-mail. zsoli_bacsi@citromail.hu
Megmondom a frankót nekem ez a típusú szand nem jön be, ettől függtelenül jól szól. Kicsit sok a feedback a delay-en az én izlésemnek. Én a természetesebb dolgokat komázom.
Valószínűleg ezért nem szeretem a Vai féle soundot sem.
Ez két DVD-ből áll. Az első DVD-n kezd az alapoktól (pengetés kéztartás, pengetőtipus, egyszerű ujjgyakorlatok stb.) Sweep picking, Arpeggiok, skálázás 3 oktávon és a végén improvizációs módszereket magyaráz, amiket nem nagyon értettem sajnos.
A második DVD-n magyarázza a Vetta működését, a Variax gitárt, az élő koncert felszerelését és egy elég hosszú riport van a végén. Összességében nem rossz DVD. Szerintem haladó szintig mindenkinek érdemes belelesni és tanulhat valamit..
Nagyon Köszönöm Zsoli !
Látom Otthon Vagy Alapiban :)
GT-10 en próbálom előcsalogatni a hangzást.
Természetesen Saját hangzásaimmal "dolgozok", de nagyon be jön az Alapi-s.
Ha már említetted az oktató DVD-t,milyennek tartod, jó iskola?
Én tegnap készitettem egy hangmintát, ha esetleg érdekel valakit.
Smoke on the water Klasszikus... Ja a szólót még gyakorolni fogom, mert néhol tempóhibás, de olyankor zárjátok be a füleiteket.
Nem tudom, hogy változott -e azóta a hangszerfelszerelése mióta láttam a gitársulis DVD-jét?? Azon elmagyarázza a studiófelszerelését (line6 vetta) és külön a nagykoncertektre használt felszerelését is. (Rivera Knucklehead, panorámázás stb.)
A Vettából a Cornford szimulációt használja legszivesebben a DVD szerint. Ez egy Hi-Gain hangzás, ami visszavéve a Variax gitáon a hangerőpotit dinamikus marad (crunchossá vállik).
A Vettában Hall visszhangot választ és 3-4 szeres ping-pong delayt. Zajszűrőt, Booster modellezés mindig be van kapcsolva, a szólóhangszin külön patchben van (több közép és m,agas, illetve picit több törzitás és +6db hangerő) Azt hiszem a Vettában ennyit használ a DVD-n.
A Rivera előfokába van kötve élőben a Vetta fej. Eből használja gondolom a visszhangot, delayt, chorust és phasert. (modulációss effektek)
A Rivera fej egy 4x12es Rivera ládába van kivezetve (száraz jel) és a delayezett jel pedig két (jobb-bal oldali a ping-pong delay miatt gondolom) Hughes Kettner ládába van kivezetve. Mindhárom láda ki van mikrofonozva természetesen. Még biztos egy csomó minden van a háttérben, amit nem irtam le, vagy nem tudok róla. Na meg ugye a legfontosabb.. a keze is ott van remélem segitettem.
üdv Mindenki-Net !
vki tudna ötletet adni, hogy az Alapi (EDDA)-setup miböl állhat, vagy GT 10-ből hogyan induljak el, ha ilyesmi hangzást szeretnék elérni? (tudom : kézben a sound) :)
Hangminőségben nincs. A különbség az, hogy több blokkot tudsz egyszerre használni illetve extra a ring modulátor, quad chorus, gate/expander, többsávos kompresszor, vocoder,resonator, mega tap delay, szinti cuccos meg crossover. Nekem csupa olyan dolgo amit nem használnék. Mondjuk a Quad chorus jópofa lenne.
Nem nagyon van olyan, hogy alap torzító mód, mert itt mindent mindennel teljesen szabadon lehet használni. Van aki pl. berak egy tube screamert egy erősítő modell elé és még utánna is berak egy tape distortion-t, mert úgy szereti.
Meghallgatnátok EZT?
Kíváncsi lennék, nálatok hogyan szól?
mondjuk nincsenek nagy igényeim, csak valami itthoni demózgatásra kéne, hogy az ötleteimet meg tudjam mutogatni másoknak. De azért szóljon tűrhetően...
Előre is köcce.
A standard és az ultra között van különbség a hangminőségben? Azt vágom hogy az ultrában több effekt van, de ha az alap torzito módok ugyanolyanok akkor inkább csak standardot vennék.
Így van, abszolút értékben sok.
Ma átcsöveztem a végfokot és utánna idült vigyorgással pengettem 2-3 órát és nem éreztem hiányát egy motyónak sem amit eladtam miatta.
Egy t-bone condi mikivel ,ment a keverőbe aztán ,Pc Nuendó 3.A mélyek élőben halgatva azért sokkal agreszivebbek voltak .Lehet a keverőn kéne még állitani a hangszineken,meg közelebb vinni a mikit,bár ez kondi miki 1m körül csak jó.
1 Laney lionheart és 2x12-es kieg. láda V30-asokkal
Ezt én is éreztem csak nem tartottam olyan vészesnek,lehet már zsibbadt a fülem,De a tompitott mélyek már így is ütötték a melkasom ,nem lessz már tompa több mélytől?