Prolude mester, szerinted 4 ohmos ládában melyik a jobb választás 4x10 vagy 2x12. Egy GK 400RB-IV -vel szeretném hajtani blues, hard rock stílusban, öt hurost csak néha használva inkább négy huros JazzBass-al.
A Gain nálam arra való, hogy az erős pendítésekkor keletkező jelszintet hozzá lehessen állítani az előfok kivezérléséhez kellő ideális szinthez. Erről a 2 színű Level led ad visszajelzést. Erős pendítéskor át KELL mennie pirosba a zöldről. Tehát akkor van jól beállíva, ha játék közben zöld-piros közt villog.
Hi, 2 színű. Piros-zöld felváltva. De készült korábban egy-két olyan példány is, aminél nem felváltva, hanem kis jelszintnél zöld, nagynál mindkettő világít, lehet az tünhetett sárgának.
Előfokkal kapcsolatban mél megy.
Most egy pár hétig még el vagyok havazva, utána újra indulhat a póló projekt, jönnek a hímzett modellek is. Ha valaki tud rajzolni, tervezhetne ilyen ábrákat, "oszt válogatunk belőle
A minap Angellal fogadtunk egy sörbe, hogy a Level led SZERINTE tud sárgán is világítani (villanni) de SZERINTEM csak zöld és piros led van benne. Tehát kié lesz a sör?
Az a legjobb, ha kapcsolható, hogy EQ előtti, vagy utáni legyen. :) De tény az a legrosszabb variáció szerintem is, amikor nem tudod kapcsolni és rögtön a bemenetről veszi le...
Amit én (még) nem értek, hogy korábbi Gain boost potit váltotta fel a kompresszor poti? abban a szekcióban a Noise-gate - kopresszor - gain-boost - volume - négyes potik lenne a legjobb.
pl. A peavey TNT vonalkimenete szerintem ott van "elcseszve" hogy közvetlen a bemeneti gain után van kikötve, kb. mintha közvetlen vonalból a keverőre kötném a bassgitárt... A GK úgyesen megoldotta úgy, hogy kapcsolalható hogy a bementről menjen ki a jel, vagy a lánc végéről (közvetlen a master hangerőpoti előtt). Szerintem utóbbi a jobb megoldás, ha az ember a PA-n azt a hangot akarja visszahallani, ami a saját stackjén szól.
A BHV-n nagyon hasznos potik a kompresszor és a zajzár, kedvenc kapcsolóm a shape. Esetleg még egy presence potit tudnék rajta elképzelni.
Az FX Send kimenet az eq után van, de a kompresszor és zajzár elött. Felvételhez lehet használni még a Phone kimenetet. De tudni kell róla, hogy jóval nagyobb jelszintet ad, mint a Line Out. PC-s hangkártya felvételhez talán ez jobban is illeszkedik.
Namajd, ha visszanyerem az uralmamat a tárhelyem felett, akkor teszek fel egy blokkvázlatot az erőstőről. Ami "mindent" elárul majd.
Készülőben van egy kézikönyv is hozzá, de az naon lassan halad.
igen, de most nincs rá módom. Múltkor meg egy régebbi BHV volt nálam, és nem tudom, hogy az újabb szériásokon per pillanat hogy van megoldva a vonalkivezetés.
BH150 azt hiszem és Kappa 15-van a ládába tweeterrel.
Az ár pedig nem hinném, hogy menne feljebb, azért ne tartogasd! Nem szeretném, ha elszállna az ára. Én csak akkor emelek rajta, ha az alkatrészárak növekednek. Viszont mivel állandó fejlesztés alatt van a cucc, ezért valamivel több alkatrész is kerül bele. Folyton agyalok valamin, amivel jobbá tehetem.
mondom: 150 W fej+láda.
5 sáv EQ, Comprsszor, Bright, shape kapcsolók. Kistesója a BHV300nak...este megnézem, Prolude mester milyen fantázianevet adott neki
Vááááááááááááááá
Téleg van már ilyen topic????? már 1 ideje tudja mindenki h kell ilyen!!!!
Nekem is Prolude cucc van, tetőtől a talpáiiiig!! jeeeeeeeeeeeee
Prolude BHV300-asom van nekem is, csak ajánlani tudom mindenkinek!
(+ egy 4x12-es láda ami szintén Prolude, ill. Fülöp Róbert készítette.
Sathurn (Neochrome honlap) Sathurn (honlapom)
A topikot én kértem, mert úgy éreztem megér egy külön topikot. Jómagam is játszottam fel hangmintákat Proluddal, bézerek közt egyre ismertebb, és panaszt nemigen hallottam még Prolude cuccra. Respekt.
Nagyon király magyar basszer erősítők. Szerintem idővel nagyon keresett legenda lesz.
Félvezetős, nagyteljesítményű erőlködők. A basszerosunknak ilyen van.