Sziasztok! Volna egy 1987x fejem,amibe Mákos tett egy master potit. Szinte új JJ csövekkel. Karcmentes állapotban.
430.000 az ára. Érdekel valakit esetleg? :)
Sziasztok!
Eladó Marshall JMP-1-es csöves előfokom, lábkapcsolójával. 11-12 éve van nálam, utóbbi pár évben rackben pihent, zenei inaktivitás miatt. Átlagos állapotú. Alkudni lehet.
Ára: 230.000,-
A képen látható G-major is eladó, ára: 40.000,-
Elérhetőség: rockerbtjmp@gmail.com
Futár: GLS, Packeta, MPL
Miután 380 körül van a nettója az újnak per pillanat, gondolom 320–350 körül reális lehet.
Persze amióta beadták a metálzónt a populációnak, sokan az újnál is drágábban árulnak 1-2 éves cuccokat. Természetesen ezzel nem rád célzok!
De van most fönt asszem egy lerúgott 1959ri új Hw fejnél is drágábban :D
A banda többi tagja anno elkezdte kidekorálni a próbaterem falát Anthrax, Megadeth meg Slayer kaliberű mérsékelten akusztikus zenekarok posztereivel, és ekkor feltettem a kérdést, hogy “Ti most akkor ettől keménynek érzitek magatokat?” - és akkor kitettem Jimmy-t.
Meg akkoriban vettünk fel egy klipet, amiben a mellékelt debreceni különítmény volt olyan jófej, és elvállalta a fapofájú’ zsűri szerepét, és gondoltam betöltöm azt a zeneiparban addig még tátongó űrt, hogy Zámbó Jimmy, és Lukács Laci még nem szerepelt egy klipben.. 🙃
Eladósorba került egy Marshall JVM bundle ( 1 x fej + 1 x 1960 A lada + 2 x Thomann case), Thomann toll vasarolt ujonnan es 99% othonra hasznaltam ( makulátlan állapotban ! ).
Csodák nincsenek , ha a ledek világítottak, akkor kell legyen benn elem ...
Arra figyelj, hogy a bemeneti kábel ki legyen húzva ha nem használod , akkor sokáig ki kell tartania annak a 9 voltos elemnek.
Van rajta táp csati is, majd próbáld ki egy Boss táppal (9-12V negatív középen), én nem próbáltam, de nyilván ugyanúgy kell szólnia.
Én viszont itt úgy használtam 2 órán keresztül, hogy nem volt tápkábelre kötve, elem nincs benne tudtommal, a ledek mégis világítottak, és működött a pedál, ez hogy lehet? 😀 ha tápkábelre kötöm mássbbnak kell majd lennie a hangnak?
Szia Balázs!
Örülök hogy használhatónak tartod a pedált. Annyival kijavítanám a leírásod, hogy a pedál nem passzív, hanem beépítettem az EHX LPB1 elektronikáját is. Ami azért hasznos, mert egyrészt pufferol, másrészt ha eladod ezt az erősítőt, egy másiknál használhatod közvetlenül az erősítő bemenetén is mint booster (ha a pedál alján a trimmerrel feltekered az érzékenységet).
Úgy hallom, nem volt kár azért a 2 kis plusz alkatrészért, ami a magas emelést biztosítja letekert állásnál is.
Sok jó bulit kívánok vele !
Na, az íze kedvéért csináltam nektek egy rövid kis telefonos videót a Vénkecskétől kapott (amit ezúton is köszönök!), lábkapcsolható, 2 külön master volume-mal rendelkező effekt loopba kötött passzív attenuator pedálról. Így lényegében ugyanazt a hangszínt 3 különböző hangerőn tudom lábkapcsolóval váltva használni egy plexin.
A videón a gitárjel csak kikapcsolt effektpedálokon megy át, tehát ez a natúr plexi hang, 4x12 greenbacken. Szerintem múltkor valamit rosszul csinálhattam, mert most semmi zaja nem volt az fx loopnak. A pedál egyik csatornájába be van építve egy treble bleed, a másikba nincs, ennyi a különbség, ezzel is lehet játszani.
De a lényeg, hogy ez így egy zenekari próba után is nagyon is használható megoldásnak tűnik, egy szólókiemelésnyit csökkentve a hangerőn szinte semmi dinamikavesztést nem érzek, ha az erősítő tekergetésével próbálnék ekkora hangerőcsökkenést elérni, az egy használhatatlan hang lenne ehhez képest.
A videón a két halkabb hang a pedállal effekt loopban visszacsökkentett hangerős, a hangos meg a tisztán pedál nélküli hang.
Amit ezen a videón produkál, az szerintem nem normális jelenség, hibás a loop, bezajosodtak a fetek. Végigfutottam pár sv20-al kapcsolatos fórumot, de erre különösen nem panaszkodtak. Inkább csak arra, ha loopba kerül bármi is, akkor jelcsökkenést, és pufferelt fokozat nélküli effektnél kapcsoláskor durranást tapasztaltak. Na meg az sem egészen életszerű, hogy a hurok beiktatásához az erősítő háta mögött kell matatni.
Utóbbira mondjuk született megoldás, megmoddolták egy lábkapcsolós megoldással Lehet, hogy akinek zajong a lopp aktiválásakor, egy ilyen segítene?
Balázsnak elkészült a loopba való szintcsökkentő, várom a beszámolóját.
Nincs mit! Még egyelőre én is gyűjtöm a tapasztalatokat, hogy mivel lehetne leghasznosabban megszelídíteni ezt a szörnyet.
Ez a videón szerintem biztosan nem normális jelenség.
Konkrétan ezzel a típussal ugyan még én élőben nem találkoztam. De sem a 2203X, sem a 1987X loopja nálam nem csinál ilyet.
Nagyon szívesen!
Amúgy én először sokkal nagyobb gain veszteségre számítottam.
Van így is veszteség, ez tény, valamivel vékonyabb is lett a hang. De szerintem nem annyira nagyon durván. Próba hangerőn - számomra - teljesen használható. Egy kis overdrive eléje, és akkor meg már jó is.
Nekem kicsit arra hasonlít, amikor pl a 2203-on a mastert 0.5-ön összehasonlítanám master 8-al.
Még fogok vele zsonglőrködni, nem hagyom annyiban ezt a dolgot.
Fasza!
Pont ilyen végeredményre jutottam anno én is a 1987x-emmel.
Kb egy Malcolm Young-nyi gain van az előfokban. :D
A többit a végfok adja.
Szuper videó! Köszi, hogy betetted!
A lent említettek szerint csináltam egy rövidke felvételt az 1987x-el, LPB-1-el halkítva a loopban.
Egy kis Zoom stereo felvevő volt csak kéznél, ami a közeli használatot nem igazán szerette mikor szépen szabadjára volt engedve az erősítő, így hátrébb került, emiatt kicsit dobozos lett a hang. Emiatt elnézést, de nagyjából a lényeg hallatszik.
Az LPB-1 az annyira minimumra volt állítva, hogy néhol a gitár akusztikus hangját is hallani a felvételen. Azért nem egy késő-esti lakás-hangerő, de mondjuk egy hangosabb beszédhangerőnek felel meg. Mivel a felvételen is nagyon halk volt, egy-egy blokk után odatettem utólag még egyszer a halkított hangot, a pedál-nélküli hangerőre normalizálva, összehasonlításképpen.
Nyilván a két hang nem ugyanaz. De az erősítőn, vagy esetleg egy eq pedállal valamennyit lehet rajta korrigálni. A videón én nem korrigáltam semmit a kettő hang között. Élőben persze nyilvánvalóbb a különbség, de úgy gondolom, hogy maga az óriási hangerő, ahogy a hangszórók kapaszkodnak a ládába az magában már reprodukálhatatlan. Némelyik attenuatorokon is nem véletlenül vannak különböző bright switchek meg egyéb sallangok amivel próbálnak visszahozni a hangból.
Egy néhány ezres megoldásnak szerintem ez verhetetlen.
Érdekelne, mert minden videót amit most megnéztem, masteres erősítőkkel csináltak. Ott nyílván nincs gain vesztés, de nekem még nem sikerült non masteres Marshallt loop-ból gain vesztés nélkül halkítani.
A signalPadben van egy 220pF kondi párhuzamosan az érkezési oldalon (poti két végén), ami eleve leszed valami magast, vagy legalább is egy rossz, nagy kapacitású bemenő kábelt imitál. Nem tudom mi értelme , max. a középhullámú rádióadás kiszűrésére alkalmas(meg ha egy nagyimpedanciás cuccról hajtod, jól lenyesi a magasat). Ráadásul abban 1M poti van, nem 100k. Meg a kapcsoló miatt egy led, hogy tudd, melyik állásban vagy.
Sokkal inkább tartom hasznosnak az LPB1 kis boosterét ide, ami mellesleg szintén tápforrást igényel, de legalább nem csak a led miatt, viszont azt is működteti.
Ha szépen beszélsz velem, és nem egy gyári megvétele mellett döntesz, megbeszélhetünk egy ilyen lábkapcsolós boostert a hangerő potijával. Esetleg kis felárral, ha ragaszkodsz hozzá, ugyanezt 2 lábkapcsolóval és két potival, hogy legyen szóló és kísérő beállításod is a max. mellett. Bár ezt én még mindig túlzásnak tartom.
"Balázs: Én most dettó ugyanebben a cipőben járok, kb 2 hónapja szereztem egy 1987x-et, ami közeli rokona az SV20-nak. Volt egy rég nem használt EHX LPB-1-em itthon, most azt használom a loopban halkításra. Egész jól működik. Ha érdekel, akkor hétvége fele lehet tudok felvételt készíteni."
Na, az szuper lenne, köszi!
A B-terv ami megoldásnak tűnt számomra is, nálam is egy EHX pedál lenne, csak a Signal Pad passive attenuator nevű cucc. Csak erről még nem találtam normális videót youtube-on, ami fent van, ott mindnél belenyúl a hangba, és leveszi a torzítást is, de nekem az a gyanúm, hogy ezeken a videókon nem az FX-loopba kötötték, hanem az erősítő elé, kimondottan anti-distortion jeligével.
De ha ez működne a loopban, ez lenne a legjobb boltban kapható verzió megoldás, mert ez lábkapcsolható, és kb. 17.000 Ft. Áram csak a ledvilágításhoz kellhet ehhez is.
A JHS LBAB viszont kb. minden videón jól szól, de az nem lábkapcsolható. Arról még annyit jegyeztem meg, hogy 100K-s poti van benne, jelentsen ez bármit is, a Signal Padben nem tudom mi van.
Egy kis passzív hangerő "doboz". Külföldi fórumokon elég felkapott lett non-mv erősítőkhöz.
Lényegében a gyártó oldalán is soros fx-loophoz ajánlja halkításra.
Balázs: Én most dettó ugyanebben a cipőben járok, kb 2 hónapja szereztem egy 1987x-et, ami közeli rokona az SV20-nak. Volt egy rég nem használt EHX LPB-1-em itthon, most azt használom a loopban halkításra. Egész jól működik. Ha érdekel, akkor hétvége fele lehet tudok felvételt készíteni.
"A loopban max halkítani tudtam, és azt is a gain rovására."
Nekem is ez a fő félelmem,
de konkrétan akitől vettem az SV20-at, neki van egy Captor X attenuatora, ami ahogy nézem barátok közt is 200.000+ Ft, de ennek ellenére ő otthon is a 28.000-es LBAB-val halkította a cuccot, mert semmivel nem szólt rosszabbul elmondása szerint mint a Captor X-szel.
Aztán ezen felbátorodtam, mert youtube-on is elég jó videók vannak az LBAB-ről. De akkor szerinted nem lenne használható?
Ráadásul akitől vettem, ő szobáig halkította, és még úgy is jól szólt állítólag, (most is van még neki otthon SV20, tehát nem ezért adta el. :) )
Én meg csak azt szeretném, hogy a 4x12 Greenbackre kötve a lökéshullámok ne legyenek akkorák mint anno a Tzar-bombáé, inkább csak mint egy kis kedves-aranyos Wish-es atombombáé.
Szóval nálam meg lenne hajtva a cucc, és csak egy kicsit kellene visszavennem belőle két lépcsőben, mínusz 1 lépcső lenne a szólókiemelés, mínusz 2 lépcső lenne a kíséret.
Utóirat: Ti hallottatok már olyanról, aki ismert olyat, aki egy 100 wattos plexit kitekerten használt, attenuator nélkül? Hát ez 5 watton is elbont egy vályogházat, én meg még attól féltem kevés lesz a 20...
Az effekt loop fázisfordító előtt van. Az ilyen fejekben a FF előtti gain nagyon pici, így non masteres Marshallnál inkább csak gaint fogsz állítgatni loopban.
Én végigfutottam ezt a kört 1-2 non masteres erősítővel, többek közt az SV20-szal is. A loopban max halkítani tudtam, és azt is a gain rovására.
Én is csináltam már ilyet,vagy 8-10 éve.
Ezt speciel egy G-major vezérelte a switcher kimenetből, de külső lábkapcsolóval is váltható volt. Egy DSL-hez készült anno.
Én hangerő pedált akartam bekötni az effekt útba a 4210-en de úgy gondoltam, hogy nem tesz jót a jelnek a hosszú oda/vissza kábel. Az effekt kimenetbe megy egy jack dugó aminek a két pólusa között egy fotoellenállás van beforrasztva, mellette egy piros led minek a fényerejét változtatom a pedállal, egy kábelen. A pedálboard 9 voltját használom, egyszerűen egy valamilyen fiókban talált potméterrel leosztva. Persze lehetett volna valamilyen tranzisztoros megoldással elegánsabban is megoldani de így is működik. Az ideiglenes megoldások akár örökké is tarthatnak. :)
Így van, a LBAB gyakorlatilag egy potméter, két jack aljzattal egy házban. 30 ezerért.
Jó biznisz.
Lehagytam egy vesszőt sajnos. Tehát kettő darab passzív hangerő pedálra gondoltam. Azért, mert ha egyet használ csak, akkor csak a ritmus hangerőt tudja vele kontrollálni, kikapcsolja, és a szólóhangerő mindig ugyanolyan hangos lesz, ami próbán lehet letépi a fejeket. Ezért javasoltam, hogy a mindig-bekapcsolt szólóhangerőre állított pedál elé lehetne tolni még egyet ,és azzal kapcsolgatni a szólókat.
Balázs: Szerintem itt a fórumon az építgetők közül bárkitől meg lehet kérdezni :)
Lehet pont vénkecske is tud segíteni.
Ilyen problémával már jöttek hozzám is, hogy nincs master a fejen, és kéne valami, hogy bedroom üzemmódban is lehessen használni.
Aztán elgondolkodtam, érdemes-e belemászni és összefurkálni egy ilyen szép erősítőt.
Ott az effektloop, be kell iktatni egy potis osztót csillapításként. Kihoztam egy pedálra kapcsolóval.
Azóta is hálálkodik a srác, milyen hasznos megoldást találtam.
Sosem hallottam erről a LBAB-ról, de most hogy említettedés rákerestem, látom feltaláltam a spanyolviaszt magamtól is
Azt mondjuk nem értem, minek 2 kapcsoló ide. Vagy megy a szóló hangerő mikor ki van iktatva, vagy bekapcsolva csillapít
egy kísérő hangerőre.
Alapvetően az a baj, hogy ha egy jó crunchos torzított hangzást beállítasz, onnantól a non-master fejekben nincs már hangerő tartalék, tehát a loopban sem fogsz tudni hangerőt növelni, csak jobban fog kompresszálni.
A LBAB egyébként tök jól működik a loopban "halkításra", de kizárólag előfok gaint fogsz hallani tőle. Ami tud tök jól is működni, de azért nem ugyanaz mint amikor szépen ki van hajtva a cucc. :) Ha így tetszik neked, akkor én azt javasolnám, hogy építs, vagy készíttess két lábkapcsolós LBAB-ot, (a bolti pedál árának harmadából kijön kb 1), és gyakorlatilag nem kiemelsz vele, hanem annak az ellentétét; a loopban az utolsóval a leghangosabb szólóhangerőre állítod, ezt mindig bekapcsolva hagyod, az előtte levővel meg a ritmushangerőre halkítod, és ha azt kikapcsolod, akkor életbe lép a szólóhangerő.
Szerintem a LBAB-ot átalakítani lábkapcsolhatóra egyszerűbb mint a loopba belenyúlni. De ha nem sajnálod átalakítani az erősítőt, akkor igazából tehetsz bele master hangerőt is. Viszont úgy meg már semmi értelme az SV20-nak. Akkor inkább cseréld el egy SC20-ra.
Non-master volume-os erősítőkön, pl. SV20 plexi, hogyan lehetséges a legkevesebb kompromisszummal megoldani a szólókiemelést? Ami működik próbán, és koncerten is?
(Nem a több torzítás, hanem a valós hangerőkülönbség elérése a cél.)
Egyelőre ott tartok, hogy kell egy attenuator, vagy egy JHS little black amp box-szerű megoldás, hogy egyáltalán egy csatorna használható legyen. 🙂
Na, ezt szeretném megduplázni.
Megoldható pl. Az, hogy az FX loop pedállal legyen kapcsolható egy Marshallon?
Ha pedállal ki tudnám kapcsolni az FX Loopba kötött JHS little black amp boxot, akkor már pl. Lehetne két különböző hangerőm akár.
Ha 2 fej és 2 bemenet van, akkor hol van az A/B kapcsoló? Az erősítők bemenete előtt? Így nyilván meg, de a ládán a 2 bemenet valószínűleg 2-2 hangszóróra megy, tehát egyszerre csak 2 hangszóród fog szólni, kíséretnél is, szólónál is. Én nem akarnék így használni egy 4×12-es ládát.
Ha van egy 4x12 ládám amin van két ugyanolyan bemenet, akkor meg tudom azt csinálni vele, hogy egy A/B kapcsolóval 2 fej legyen egyszerre beledugva, amelyikből mindig csak az egyik szól?
(Az egyik fej lenne a kíséret, a másik meg a szólókiemelés.)
Valszeg ilyet boltban nem kapsz. Nem vagyok egy nagy mágus, de megfordult nálam vagy 100 erősítő. Music Man, eleje végig ic, ff-nél ott volt a csőfoglalat helye, de az is tranyós, ennek ellenére technikusi és gitáros szemmel/füllel is király. Ennek alapján a csöves hangzás lényege a végén döl el. Ismétlem, ez is csak egy futottak még magánvéleménye.
Néhány éve egy kolléga megépítette a Fender alap előfokát nos RFT 83-l, és j111-s fet-l. Csináltunk vaktesztet, ember legyen a fülén aki érzékelte a különbséget. Szóval az előfokcső inkább egy üzleti fogás, szerintem persze.
Mert szobában, halkan multival azasszonynak szépeket gitárolni bőven megfelel, csúnyát meg fejhallgatóval szoktam.Elég egy normális tiszta csatorna, a multi majd teszi amire való. Az apróbb hangszórók hangját meg nem bírom. Mindenki kis csövest keres, én meg azért sem. Nagy van, de rég volt mikor bekapcsoltam.
Na ezééért
A SV 20H nagyon jó kis cucc!
Viszont, ha nincs kéznél attenuator, akkor elég nehéz kiautózni belőle amit tud.
20w kihajtva, az a legtöbb klub színpadára is sok. A low mode, sem sokkal halkabb. Szóval ha gain kell belőle akkor sajna bömböltetni kell.
Viszont ha attenuatort használsz, akkor meg ott az extra amortizáció a "padló gáz" miatt. És kérdés érdemben beljebb vagy e mintha masteres cuccot hajtanál. Ráadásul amikor már gain van, akkor az effekt loop is torz, szóval, sok értelme annak sincs kihajtva.
Ha megteheted, hogy saját szórakoztatásodra, vagy stúdióban kihajtod csak úgy magában, akkor igazán szórakoztató. De nehéz bármilyen más szituációban elhelyezni.
A kis Silver fej szerintem sokkal könnyebb eset. Én évek óta használom színpadon a kombó verziót. Jót tesz neki egy V30 lökő csere. Gyárilag valamiért Greenback van benne, ami szerintem nem a legjobb választás Silver-hez.
Fej esetén persze ezzel nem kell mókolni :)
Sziasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata a marshall studio vintage 20H fejjel? Van már ezekből az új szeriákból nekem a kis 1 wattos offset, meg a jmp1c, de ezek ugye 1 wattosak- bár ládára kitéve tudnak hangosak lenni. Kellene egy kicsit erősebb, és ezt néztem meg az új silver jubilee-t. Persze van fent sok video a yuetube-on. De azért ha van valakinek tapasztalata vele, és megosztaná azt megköszönném .
Köszi előre is!
Kedves Fórumtagok!
Egy probléma merült fel a Marshall kombómnál (Origin 20C, tudom-tudom, tömeggyártott de nekem azért sok örömet okozott eddig)
bekapcsolás után hagyom felmelegedni, játszom rajta (nincs túlhajtva, kb szobahangerőn), aztán egyszer csak elhallgat.aztán visszajön, megint elhallgat. végfokcsövek halottak vagy valami más lehet a probléma?
Köszönöm előre is a segítséget!
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, mennyit érhet manapság egy MARSHALL LEAD MOSFET 100 fej? Régi, de tökéletesen működőképes állapotban van. Lábkapcsoló bemeneten van valami mókolva, de az csak annyi hogy egy vakdugó van benne. Azt a célt szolgálja, hogy át legyen kapcsolva a clean csatornára folyamatosan, mert alapból a boost üzemel. A képen látható nem az enyém, csak illusztráció. De pont ilyen.
Ha esetleg érdekel valakit, erősító túltengés miatt eladó egy Marshall JCM800 4210 50w kombó, hibátlan, eredeti, buheramentes, szép állapotban 250-ért. Etalon Marshall hang.
Teljesen véletlenül akadtam rá. Aztán úgy láttam, hogy ide nagyon is kell, már csak Samu miatt is!
Persze várom majd a Te epizódodat is, mégiscsak jobb így látni Titeket, és hallani is ezeket a cuccokat használat mellett is. Szerintem nagyon hiánypótló sorozat, örülök, hogy magyarul is készülnek ilyen tartalmak.
Köszi. MF280 a láda, gondolom 4db 70w-os lökő va benne, a v30-as ládák meg 240w-osak. Ezért gondoltam hogy nem ugyanaz a kettő. De találtam most egy összehasonlító videót ott nekem a v30 jobban teteszett. Lehet elfelejtem ezt az oversized ládát, volt mf400 ládám, annak túl sok volt a mélye, de lehet hogy az meg a k100-ak miatt volt.
Helló
Van valakinek tapasztalat a Marshall Vintage by Celestion és a Vintage 30 lökővel kapcsolatban? Ugyanaz a kettő csak más címkével vagy van számottevő különbség?
Köszi
Celestion G12 80W, 8ohm, 55Hz hangszórópár 1983-ból eladó. Gyári állapot, a Silver széria legjobb szórója, külön ritkán találni, a Marshall JCM800 ládákat szerelték vele. A GS képeken mindent látni, ára 60000ft, csak kp, további infó mobilon vagy emailben.
Marshall JMP 1977-es üres 1960A vintage gitárláda eladó. Szép állapot, minden sarok, fül, ID plakett, tartók rendben. Hangszóró és hátlapcsavarokkal, a GS képeken mindent látni! Ára 70000ft, csere nem csak kp, további infó mobilon vagy emailben. Ez egy ritka állapotú és nagyon jó hangú láda, ritkán kerül elő, ez az értéke.
SLP-m pont nem volt de a 1987x-em igen. Jól válogatott csövekkel szinte úgy szól mint a legjobb vintage darabok. Ez igaz a 2203 Ri-re is.
Béna csövekkel persze a régi sem jó, sőt... Igazából sokkal több rosszul szóló vintage darabbal találkoztam eddig mint jókkal. Az Ri széria teljesen pro cucc.
Tudtommal továbbra is angol.
Sziasztok!
Mi a véleményetek a reissue Marshall(SLP, 2203) fejekről?
Minden szempontból hozzák ugyanazt a minőséget hangban és az alkatrészekben mint az eredetiek?
Meg egyáltalán még Angliában gyártják őket vagy már Kínában?:)
Előre is kösz!
Eladó egy jó állapotú Marshall 1960A 4x12-es, 300W-os döntött gitárláda.
Celestion G12-T75 hangszórók.
Kerekei és Marshall védőhuzat jár hozzá.
Made In England
Ár: 110000 Ft
Nem szívesen válok meg tőle, úgyhogy csak addig árulom, ameddig a kiszemelt gityó is eladó!
Kipróbálható Érden.
tel.: 20 593 27 18
email: tb90hm@gmail.com
Ó nagyon is!
Egyik kedvec fejem, nem csak a szolgáltatásai miatt hanem a hangja miatt is. Van egy csomó sokkal drágább cuccom, szóval nem jobb híján dicsérem. Egyszerűen patent ha a klasszikus Marshall crunch-ra vágysz. Tud több gaint is, de azt én nem használom ki. Egy csati, 2 master, loop minden amire bármikor is szükségem van. Soha nem használok tiszta csatit. Azért van a hangerő poti a gitáron, vagy a hangerő pedál. Szívből ajánlom!
Szeretném kérdezni,hogy a Marshall Jcm900 SL-X 100w fej tudja e a kasszik crunch-ot,vagy már a legkissebb gain állásban is nagyon torzít?
Sajnos egyáltalán nem ismerem ezt az erősítőt.
A válaszokat előre is köszönöm!
Szép napot!
Sziasztok!
Megválnék a Ceriatone 36/18W TMB fejemtől. Master volume mod került rá Mákos által:
https://gsfanatic.com/hu/hirdetes/525214/elado-ceriatone-gitarerosito-9-fej
Elég kemény!
Bár a Laney-m hangjával elégedett vagyok. Viszont van egy Carvin X100B fejem, amire inkább ráférne valami extra mod. Inkább fuzzos a hangja mint harapós..