ettől függetlenül őt ez a vélemény valószínű egyáltalán nem zavarja:) Szerencsére a Metallica dalokba pont elég amit csinál, nem a szólóktól világhírűek, és nem azok miatt játsza őket mindenki.
Ha a 4104 kombóra gondolsz, hogy doboz hangja van, hát tévedsz. A Bluesbreaker-nek sokkal inkább az volt. De meglepően nem szól "kombósan". Mondjuk tény, hogy jobban szeretem én is a 4×12 blackback hangszórós ládával. A tisztában tényleg van jobb, de én is csak a hangerővel játszom (pedál és poti).
Dögnehéznek tényleg dögnehéz... de azt én leszarom.
Ja hát atom tisztát nem használok. Az a baj, hogy a gerincem miatt nem bírom el a 2x12 -t :(
Az 1x12 Greg kombómnak sincs doboz hangja, vagy ez 800 -as hiba?
"Egy olyan bandát kell elképzelni, ahol Dimebag és Hetfield hozzák a riffeket, John Petrucci szólózik, Mike Portnoy dobol, és Hetfield énekéhez Ákos írja a szöveget. Ennél jobban nem tudom körbe írni az anyagot, mivel ilyet igazából még senkitől sem lehetett hallani!"
Kotzen elég jól elbohóckodik pengető nélkül az útóbbi 4 évben :D
Tanksapáról annyit, hogy a Barbában olyan porszívó hangja volt a gitárnak, hogy nem lehetett felhúzni. Próbálta húzni a keverős néha, de olyan szinten volt gáz, hogy nem lehetett fent hagyni. A Fejes nem volt olyan drámai mint szokott, de volt csörömpölés rendesen. A Cserkó szandja azért régebben rendben volt, biztos én vagyok rosszul bekötve, de a mostani az tragédia.
"Mark Knopfler – Nem igazán kedvelem, és ebbe az ének„hangja" is rendesen belejátszik! (nevet) Elektromos gitáron kizárólag ujjal pengetni szerintem eléggé elvetélt ötlet, mert nagyon behatárolja a lehetőségeket."
"Kirk Hammett – A Metallica révén kábé öt-hat lemeznyi komplett Kirk szólót bevágtam az első éveimben, de aztán idővel, ahogy fejlődtem, persze rájöttem, hogy mennyire nem tud gitározni. Fogalma sincs a hangnemekről, modális skálákról, kábé az egy fekvéses lá pentaton skálát, ha tudja – mindezek sok metal gitárosról elmondhatók sajnos –, abból és a három figurájából „él" harminc éve."
"Kerry King – Kerry remek riffer, és igazi fazon. Én azonban nem tudok rá szólógitárosként gondolni, mert neki még annyi fogalma sincs a hangnemekről és tonalitásról, mint Kirknek."
Itt "mozogtak" alaposan! ha ez már az volt :) Csak borzalmasan szólnak a sportcsarnokok, amik inkább tornatermek sokszor...most is így volt.
Muszáj elmennem egy jól szólós koncertjükre!
De abban semmi túlzás nincs, hogy mostanában bármikor mentem a GuitarClinicbe ill. Mákoshoz mindig Nomad szólt, vagy egy nem túl régi házi felvétel, amin Cicó, Samu és Pulius Tibi gitározik. Ugye, Mákos!?
Zolika, a gitárosuk a Guitar.Clinic. Nagyon kedvelem őt. A nyáron leugrottam megnézni őket (sajnos még csak először) ... buli után beszélgettem vele, kérdeztem, milyen volt fentről, ő mesélte, hogy hááát jó volt, de azért egy picit több szokott ott fenn lenni a mozgás....
Én szeretem őket egyébként (főleg a régieket), de ezt hogy nem kimondottan virtuóz zenészek ők is tudják és hangoztatják is. Kurt Cobain-ra is lehet mondani hogy nem tudott gitározni, mégsem tudja utánacsinálni senki azt amit létrehozott. Érdekes pl az "In bloom" szólója. Hallatszik hogy soha életében nem tanult egy skálát sem, mégis tök jó és egyedi. (nekem)
Nálam se az szól :) De az emberek még mindig kajálják őket, a "lemezbemutató" koncertjükön hatalmas tömeg gyűlt össze a Fórum előtt. Az időzőjel oka: az 1 órás koncert alatt 2 számot hallottunk az új lemezről.
A Tankcsapdához-> hétvégén eljutottam valahogy (az Insane jobban érdekelt) az egyik TCS-állomásra
A Fejes az konkrétan lehajtott fejjel játszott sokszor,meg néha olyan érzésem volt,mintha nem lenne dobos :) Mákos, amit írt, onnan.. wah pedál is volt bőven!! hú
Hát az Agyarország óta, ami 2001-es ha jól tévedek nem sok értékelhetőt csináltak. Amint a Fejes meg dobolás címszó alatt művel...már szinte én is ülhetnék ott :D
begyukod a patch kábelt-vagy éppen eegy sima gitárkábelt,de akkor számolj esetlegesen hallható különbséggel-send-be,másik végét returnbe.Elvileg így Változatlan módon kell szólnia az erősítőnek.Ha valami változik,akkor a loopban van valami gebasz.
Vagy eladó Marshall 6960 A-B láda pár, tehát a 30. évfordulós, kék huzatos, réz logós ládák, egy alsó (egyenes) és egy felső (döntött), kerekekkel, gyári mindenük. Ebben az esetben keresek JCM800 fekete huzatos láda párt (A-B), és Slash B ládát, a régit, 96 körülit, a V30 szórós, fekete huzatos egyenes ládát.
Szia! Köszi,h írtál!
Eddig csak a kapcsolót járattam hátul,illetve egy jackkel a dugaszt,magát,de semmi.
Leírnád, hogyan szokták? Olvastam róla,de csak annyi van meg,h rémlik valami..
Loop esetleg? Szokott ilyen hiba is lenni, hogy a loop aljzata kontaktos.
Nem tudom a DSL-nél alkalmazható-e ez a módszer, de szoktak a loopba tenni egy patchkábel-t, hogy kiszűrjék ezt a hibát.
Sziasztok!
Irtam itt lentebb, hogy dsl 401-ben akarok teljes csőcserét. Láttam a neten különböző helyeken szetteket dsl 401-be, ahol az egyik ecc83-as "balanced". Azonban nem szettet akarnék venni, azonos típusú elő és vég csövkből, hanem különböző csöveket beletenni. Ekkor az egyik előfok csőnek balanced-nek kell lennie? Ez megy arra a helyre, ahol a 4., kicsit különállóbb előfokcső áll, ez a phase inverter?
Köszi!
Sziasztok!
DSL50-es.
Elővettem a régi pod xt live-ot és próbálgattam, nem győztem csodálkozni,h tetszik, de ez lényegtelen. Tranzisztoros H&K returnjával használtam és gondoltam egyet megnézem a DSL returnjában milyen. Azzal nem tetszett,de egyszercsak minden elnémult. Nem volt óriási hangerőn, a loop kapcsoló a fejen be volt nyomva. Azóta világít a power és a csövek is,de egyáltalán semmi zaj, se semmi, nem szól.
Csináltam a végcsövekről képet,mert közelről az egyiknek az a kis 4 ágú nem tudom mi (lapocska), csak az egyiknél 4 ágú, a másiknál mintha leesett volna róla, mindenesetre ott csak a fele van. Gőzöm nincs, hogy milyennek kellene lennie,de gondolom egyformának.
A lényeg,h mi szállhatott el és miért vajon?
Itt van 2 kép a csövekről,de lehet,h nem ez a baja,nem tudom.
Köszönöm előre is!
Nem cinkelni akartalak Cicó! Konkrétan magamról írtam!
Viszont jó volt olvasni amit írtál a cuccról! Kevesen vagyunk azzal tisztában, hogy a P. mekkora cég, és milyen népszerű, hány zenészt is lát el amerikában. Ehhez képest itthon szinte ismeretlen.
Üdv. H
Ne gonoszkodj! Órabéres próbateremben vannak, ha nagyon elromlósak lennének, akkor egyszerűen kikoptak volna már.
Ha már itt tartunk, én nem mernem összeszámolni, hogy nekem hány üzemórára jut egy szerelés a marshall-omra. Ez itt bizony nem a reklám helye: olyan buliba, ahol biztosan nem tudok kölcsönkérni valamit baj esetén, akkor én mindig viszek valami pótcuccot - leginkább a fender erősítőt.
És még az sem zavar, hogy a legolcsóbb cuccokból van összerakva, és minden második próba után lehet vinni valami szakihoz, hogy javítson valamit rajta...
Cicó, mi, C30 tulajdonosok ezt tudjuk!
(bocs, hogy ide írom, tudom hogy off... de olyan jó!)
Jelek amik arra mutatnak hogy Classic 30 Head tulajdonos vagy :
- a hangszín potikon 2 éve nem mozdítottál,
- a gitár beállás 10-20másodpercig szokott tartani,
- ennél nagyobb teljesítményű erősítőt nem, csak kisebbet tudsz elképzelni magadnak.
- a zenésztársaid is,
- ...és csak "A" osztályú végfokkal,
- és tudod, hogy ha annyira kihajtod a cuccot ahogy igazán jó lenne, akkor a hangosítóember vadul fog integetni, hogy nem tudja kezelni,
- hiába keresgélsz a kispedálok között, kib@szott jó torzítókat és overdrive-okat fogsz találni, de mindig visszatérsz a fejed belső torzítójához,
- időnként azon gondolkozol, hogy venni kellene még egy fejet tartalékba, aztán rájössz, hogy minek, még sosem romlott el,
- megtanultad élvezni a furcsa pillantásokat, amit nem az együttesed béli zenésztársaidtól kapsz, amikor a cuccod meglátják (hardrock/metál zenekarban)
- ja, és azt is amikor meghallják