Van itt nálam egy több szempontból is szakadtabb, viszont 69-es évjáratú (és mindennél jobban szóló) 1986 MK-II. fej. 6l6g csövezéssel és hálózati trafó cserével. A felirat és a rács nincs meg.
Aki ért hozzá, visszaállíthatja és boltolhat vele, én nem foglalkozom vele.
Írjon, akit érdekel.
Sziasztok!
Eladó JCM 800 split channel fejről tud esetleg valaki? Lehet 50-es is, 100-as is. A jófogáson árult valaki Abonyból, de eltűnt a hírdetés. Egy kombó van csak fent most a gs-en is, de a Vintage Modern kombó mellé ebből fej-láda kellene inkább.
Sziasztok. Ha valakinek van elfekvőben Marshall Mosfet kombója vagy feje (leginkább a 100-as fej érdekelne 3210) és megválna tőle akkor ne habozzon megkeresni engem, vevő lennék rá : )
Szerintem elég ha a fotókon letakarod/leszeded a feliratokat.
Ugyanígy jártam egy pedállal. Wampler Plexi Drive klón volt, ugyanígy leírtam hogy nem Wampler, egyedi készítésűben hirdettem, stb.
Többször leszedték a hirdetést, bár sose írták hogy mi a probléma, mindig átfogalmaztam, aztán a végén kitiltottak.
Adminok? Ott? Szerintem 14 éves hülyegyerekek, akik néha berágnak otthon tejfogra mert lefagyott az Xhamster, aztán így vezetik le a feszkót.
Ott a válasz,te is leírtad.
A GS csapat egy gyökér banda vitán felül,de ettől még ha Marshall felirattal hirdetsz egy nem Marshall terméket,akkor az alkalmas bizonyos (most hagyjuk hogy milyen...) vásárlók megtévesztésére.
Ha leveszed a feliratot,és úgy hirdeted kópiaként,akkor szerintem nincs támadási felület.
Mondjuk sose értettem miért tesz valaki egy saját keze által készített erősítőre más gyártó logóját,de ez megint egy másik történet.
Feltöltöttem a gs.. oldalra eladni kívánt erősítőmet. Egy kézzel épített erősítőről van szó, ami egy 2204-es Marshall alapján készült el. A hirdetésemet letiltották és egy nem is minősíteném üzenettel megfenyegettek, hogy letiltanak mint felhasználót is.
A hirdetésemben természetesen megjelöltem, hogy nem Marshallról van szó, csupán az alapján került megépítésre nem is a Marshall kategóriába töltöttem fel, hanem az egyedi készítésűbe.
Azzal is tisztában vagyok, hogy talán nem felelt meg a hirdetésem az oldal ÁSZF-einek maradéktalanul és valószínűleg (mivel Marshall felirat van rajta) akár jogszabály sértő is lehet.
Tudom, hogy volt már itt jó pár ilyen épített erősítő mustrán és talán vannak itt olyanok akik sokkal jártasabbak a témában.
Hogyan tudnám úgy hirdetni az erősítőmet, hogy ne tévesszek meg senkit vele és a kommunikációs tréningeken nem sűrűn megfordult GS... adminok is elégedettek legyenek?
Gondolom az első lépés a Marshall felirat leszedése...
Természetesen nem célom a megtévesztés (bár tudom, hogy első körben nem szedtem le a feliratot, így jogosan rám kenhető ez a vád), így szeretnék olyan megoldást találni, ami nem sért és nem téveszt meg senkit.
Ebben kérném a tanácsotokat.
Ja egyébként ezt az erősítőt ezen az oldalon találtam fent nem is olyan nagyon régen, rajtuk keresztül vásároltam meg... Tudtában annak, hogy ez nem Marshall.
Ez a DSL a legeslegkedvencebb! Mindent tud, elképesztően jó hangja van. Van értékelhető tiszta hang is, van chrunch-os hang, mint egy meghajtott JMP és overdrive, ami megy a brutális zúzdáig. Én blues-rock-ra a curch-os hangot használom, pedálokkal kiegészítve.
Alulértékelt, mint JCM900, de ennek örülj, mert kis pénzért lesz nagy hangod!
sc.
ps. Bakker, nekem is kellene, csak nem tudom hol és mikor használnám .Mondjuk elállna a sarokban, attól nem lesz baja...
Ja- tényleg. 2104.
Igen, nézegettem már azóta.
Ebbe a kombó dobozba beletettem most az Öreg 1969-es JMP-met. Minden patent volt, ugyanazok a csavarok, pont beleillik. És álom a hang is. Csak akkor még nem ez a doboz volt. Úgyhogy vegyes a cucc. De mindegy, úgyis marad használatra.
Hali! Ha ez eredetileg egy 50W master volume kombó volt, akkor 2104 volt a neve amíg meg nem gyalázták. 76-tól léteznek master volume cuccok a Marshallnál, ezzel a dobozzal 81-ig gyártották. A szórók a régebbiekben Celestion G12 65, az újabbakban G12 M70. Remélem nem tévedek, erősítsen meg valaki.
Kérdés Marshall TÖRTÉNÉSZ szakmesterekhez:
Van itt egy ilyen kiszerelésű doboz. Melyben eredetileg egy JMP 2204 fej volt.
Kérdésem: Honnantól van az, hogy a Marsi kombók már ezzel a fizimiskával néztek ki, melyik évtől kb. és mik azok a fejek, amik már így voltak ebbe szerelve a 2204 előtt?
Köszi!
Ebben a videóban ez a 20-as fej iszonyt jól szól.
Az árához képest meg űberfasza.
De kíváncsi lennék élőben ,mert ha ez valóban így szól megyek veszek egyet!
A Lead tesóján gyárilag fix drót van, úgyhogy így marad, max a tömszelencét cserélem feketére Ettől függetlenül érdekel egy ilyen IEC aljzat... never say never.
Amúgy a Bulginnál még a fixált derót is jobb. Tikkelni kezd a szemem minden egyes alkalommal, mikor meglátok egy Bulgin csatit. Tegnap egy ősi HIwattot javítottam, fél délután tikkelt :D
Meg a foglalatok, meg a gratz melleti 2 kondi, de a jelút az origi. Mindezonáltal én minden régibe is javasolni szoktam a végcsövekr a standard sagédrács-ellenállás felrakását (ami standarddá vált pár évvel későbbtől a Marshallokban is), ezek a mai csövek messze nem bírnak ki annyit, mint 40 évvel ezelőtti társaik, amikor meg a segédrács feszkúja netalán meghaladja az anódét, lesz tűzijáték (:
Hétvégi babrálás .
Az I. csatornába dugott gitár hangját a Volume II. potival is lehet módosítani, azt hittem, ez valami hiba, meg akartam nézni... aztán kiderült, hogy az 1986 modellnél (50W bass) ez természetes.
Most hazabeszélek (nyilván, bocs a topic rablásért), de kicsivel többet szánsz rá, és simán benne vagy tőlünk egy F!30-asban, ott a topicomban több vidi is, Fiday night jam, Tom Waits cover, bluestól klasszik heavy metálig jó vagy vele.
Hali! Valaki próbálta már az Origin szériát? Nem nagyon találtam róla normális review videót. A 20W-os fejen nagyon gondolkodom, de kipróbálni még nem volt lehetőségem. :S
már építettem bele, de elképesztően szarul szól, ha letekerem, és aki beleépítette, annak elhiszem, hogy sajnos ez ilyen konstrukció. Ok, még valami headroom sem ártana.
Ezért is hasznosak az egyedileg épített cucook. Bátran javítja, módosítja az ember, nem kell attól tartani, hogy megváltozik az eredetisége. Sok esetben jobban tetszik a gazdájának mint egy nagy nevű motyó.
Egy master hangerőszabályzót kéne építeni bele és boldog pár lennétek.
egy tweed deluxe kópia, és hangra amúgy remek lenne, csak nonmaster, és döghangos nulla környékén kihajtva is, szóval küzdeni kell vele. De remekül javítható, mikor fényévente cserélni kell benne valamit, és pici, és könnyű- nem lehet mindent egyszerre:)
ok, de azért a megbízhatóság nagy úr- én pl. ezért ragaszkodom állhatatosan koncertezni egy számomra középszar megoldáshoz, mert könnyű, és ha nagy ritkán elbaszódik, akkor is javítható, ráadásul fillérekből.
Nem vagyok szakember de szerintem az elektronikai dizájn is hajlamos erre, másrészt meg a gyárilag eleve elég kócos alkatrész felhozatal is ép merre csúszik szét az idők során...
Érdekesek ezek a nagy hype-ok, meg misztifikációk a Marshallok körül. A napokban vettem egy sokak által szétfikázott 2266c Vintage Modern combót. Nem mondom, hogy a gain beállítása ezzel a body, meg detail potival nem furi egy kicsit, de simán meg lehet ugrani. Minden poti 12 óránál már remek kindulási alapot ad. strattal, telével, öreg artisttal mindennel is jól szól. Olyan Marshall hang jön belőle amit én speciel nagyon szeretek.Látatlanban sosem vettem meg annyi rosszat is olvastam róla a sok jó mellett. Meg aztán nem PTP wiring, nem IC mentes, öregnek sem öreg... Na és?! Jön belőle az a hang amitől boldog vagyok, és az ára sem volt halálos. :)
A legtipikusabb probléma a vékony, szemkikaparóan sok presence-szel megátkozott hang ami kezelhetetlen extrém poti beállításokkal is.
Ezt valamelyest lehet hangerővel kompenzálni, és amikor már beharap a fázisfordító is akkor kezd kicsit kiegyenesedni a hang, de ez nem a normál üzem.
Ezen sajnos sokszor a jó csövek sem segítenek, de azért érdemes megpróbálni. Én mindig megteszem. Volt hogy sikerrel de volt úgy is, hogy nem.
A fejek mindig kelendőbbek mint a combo ez az árkülönbség legnagyobb része.
Nálam csak a JMP master-esek maradtak meg eddig, de ez nem jelenti azt, hogy ne lenne ugyanolyan jó a 800-as verzió, csak azokkal nem volt eddig szerencsém.
Elképesztő a szórás a vintage Marshallok közt és sajnos jóval több az élhetetlenül rossz mint a kincset érő Szent Grál...
Persze amelyik tényleg jó, az szinte utánozhatatlanul jó tud lenni.
A másik dolog, hogy minden konstrukciós apróság amin lovagolunk itt éveken át eltörpül azok mellett, hogy az adott darab hogy van felcsövezve, beállítva és milyen körítésben milyen gitáros hajtja.
Ja és egy csatis Masteres tulajok!!! (Gibsonosok előnyben)
Érdemes kipróbálni az Angus Young féle poti állást.
P:0-1 B:3 M:3 T:3 Master:6 (De persze ami épp lehetséges) Gain:8-9
Mindkét JMP fejemmel elképesztően jól működik.
Ja. Teljesen más hang.
Én úgy csinálnám ezeket az összehasonlításokat, hogy egy külső eq-val közelítőleg azonos frekimenetre hoznám a kettőt. És akkor lehetne igazán érezni a tényleges minőségi különbséget- ha van. Mert így annyi jön le, hogy az egyik visít, mint a malac, a másik meg taknyosan tompa. Sose értettem ezeket a teszteket.
Nem védeni akarom, de szerintem az eladó sem gondolja komolyan, hogy ezt eladja Marshall-ként. Mondom, nem védem, simán lehet, hogy azért nem írja rá, hogy nem gyári, mert hisz látszik. Ha meg jól megépített "háztáji", akkor az ár sem annyira rossz - persze ez is egy erős feltételezés.
Mindenesetre, érdekes, hogy így csináltak rá master-t.