Ezt Déjvid írta: A JMP SuperLead és SuperBass között mi a különbség? Néztem a Marshall könyvben,de erről nem írtak.a kapcsolási rajzokhoz meg nem értek.
Ezt Lepol írta: a Super Bass mehet basszusgitárral is, az univerzálisabb ebben a tekintetben (Motörhead Lemmy), a sima meg egy nagy szar, buzi hanggal, szemétrevaló hulladék fos komolyra fordítva, gitárhoz mindkettő perfekt, ha ilyenekre fened a fogad, jól teszed
Ezt Déjvid írta: Volt már nekem,és hiányzik.Mondjuk az erősen gányolt volt,ezért azt se tudom hogy melyik volt. Viszont állatul szólt. Arra már rájöttem hogy a 4 bemenetben van ezeknek az ereje.
Ezt imibácsi írta: Az alapfelállás: Boss SD1- Marshall JH1 - Boss DD3 - Boss GE7. De van amikor beteszek egy Boss CS3-at a legelejére és ha metál van akkor a torzító szekciót kicserélem Line6 Über Metal-ra és Line6 Echo Park-ra.
Ezt czen írta: Ki tudod hajtani a Marshallt klub szinten,nem túl hangos?George Lynch-nél láttam az utolsó tunéján,hogy először ULTIMATE powerbrake-t használt,majd befordította a fejet(100w 68 plexi) és a ládát háttal a közönségnek.Látszik,hogy a fejet,csak 2 csővel használja.A honlapján a Fan Talk -ban a News rovatban van egy Japan session link,ahol japán zenészekkel jammel.Ott is be van fordítva a cucc.Nézd meg ,kegyetlenűl szól a gitárja mint mindig.
Ezt imibácsi írta: 4db EL34 Svetlana az erőmű. Igaz pár keverős már szentségelt, hogy fordítsam el vagy ki, vagy jobbra balra, de ez legyen a legkevesebb gondom!
Ezt czen írta: Akkor megnyugodtam.Nekem,volt egy 69-es plexi fejem vagy 8 éve az hozzá került, de tovább adta egy gyüjtőnek.Vissza akartam szerezni ,de nem árulta el hogy kinek adta el.Az a fej a régen a KORÁL-é volt.Nem találkoztál ott vele esetleg?(mármint a fejjel)
Ezt czen írta: Hát igen,maximum nekünk vannak aztán ha nem figyeltünk eléggé utólag lehet bosszankodni.Legendákat hallottam már a "megbízhatóságáról"megérdemelne egy topicot.Nekem is volt már egy két személyes "tapasztalatom",lehet hogy ő volt a mestere Jáksónak.Nem a Heti hetesre gondoltam.
Ezt ben írta: Csao.ha valaki használ marshall avt 150 est kérem írjon egy rövid elemzést róla!ami érdekel h mennyire csöves a hangzása és mennyire efektezhető.előre is köszi
Ezt Fender59 írta: Már volt itt szó róla, hogy nem túl korrekt dolog valakit fikázni az interneten a háta mögött, ráadásul konkrétumok nélkül. Amit én írtam az annyi csak, hogy a Soltész megkéri az árát a dolgoknak. Te te viszont szerintem megint nagyon ingoványos terepen járkálsz, és konkrétumnok nélkül, ahogy múltkor is.
Vagy írj konkrétumot, vagy ne dumálj. Nem szép ez a dolog így...
Ezt czen írta: 1. Nem tudom mire gondolsz a "múltkor" alatt én ilyenre nem emlékszem.2.Czifra Zoltánnak hívnak,Debrecenben élek, engem már a Soltész nevezetű uriember egyszer átvert egy javított fejű gitárral,amit csak később vettem észre miután megvásároltam.Ott akkor nem vettem észre.De több konkrét esetről is tudok másoktól, megbízható emberektől,de ez az ő dolguk a nevükben nem nyilatkozom.Amúgy teljesen igazad van amit írtál ,én sem szeretem az öncélú fikázást,hitelrontást,de azt sem ha valaki kihasználja mások tudatlanságát.Pontosan ezért osztom meg én is a tapasztalataimat mert "okos ember más kárán tanul" tanuljanak az enyémből is.
Ezt czen írta: Nekem volt egy VOX AC-30,meghirdettem,felhívott hogy érdekli,az erősítő egy 70-es évek eleji darab volt,teljesen karc mentes állapotban.Mondta hogy cseréljük el ajánlott egy amerikai Jackson/Charvelt én belementem.Felcuccoltam Gödöllőre ,és képes volt elém rakni egy teljesen leharcolt ócska 200 dolláros japán Charvelt aminek tiszta rozsda volt a tremolója .Úgy volt vele vagy bejön,vagy sem,és mind ezt szemrebbenés nélkül.Láttam nála olyan "amerikai" 72-es stratót 280ért 10éve,hogy lehetett látni hátul a nyaknál az eltüntetett made in japan helyét.
Ezt Petya írta: igen azt a cuccost én is láttam,mondom az eladónak szép darab kipróbálnám.erre jól megnézett aztán gondolom fiatalnak talált és közölte,hogy azt nem eladásra szánják...
Ezt skyline írta: kevesen használnak szerintem használtan láttam 140ért de akkor már ha szerencséd van 150-60 korül van dsl401 es használtan ég és fold a két cucc legalábbis nekem tetszett a dsl401
Ezt ben írta: köszi,de a dsl csak akkor szól szépen ha kivanm tekerve nem?és kilehet belőle hozni steve vai féle hangzást efektel,v csak a tipikus marshallt tudja?
Ezt skyline írta: hát nem tudom hogy ki lehet e hozni belőle steve vait hát torzitása tipikus marshall tisztája elég szép talán az el84es csovek miatt nekem nagyon tetszett a kombó megéri a pénzét
Ezt madottati írta: Közben rájöttem, hogy te voltál mert ott a link az adataid között! :) Na letöltöttem a múltkor 3 számot és rendszereseb hallgatom a kocsiban is! :) De már a kollégák is kívülről tudják annyit hallgattam! Nekem nagyon bejöttek! Gratulálok még 1X!!!!!!! Na befejeztem az offot a szent topikban :)
Ezt Dani írta: Köszi! Nem offolok tovább ígérem, csak még ennyit: Vasárnap felvesszük az egész anyagot az új énekessel. Érdemes lesz meghallgatni, mert eddig nagyon jól csinálja a dolgát a srác. Ha gondolod dobok egy e-mailt, ha megvagyunk! És akkor ON!
Ezt Raul NL írta: Asszem nekünk eléggé egyezhet a stílusunk! :)) Nekem is nagyon bejön a Daniék zenéje,jók a szövegek,jó a zene és jó a srác hangja is.
Ezt Dani írta: Köszi! Nagyon örülök ezeknek a pozitív visszajelzéseknek! Úgy néz ki, mégiscsak megéri szenvedni... :) Na de most tutira meglincselnek a többiek az off-ért, úgyhogy inkább folytassuk itt, ha van kedvetek: Backdoor fórum
Ezt Lepol írta: úbasszus, tegnap a Wigwamban volt hangfesztivál névvel egy zenei-szakmai találkozó, ahol többek között gitár alapokat is felvonultattak, de annyira szar volt, hogy leírom: Volt egy Vox Valvetronix hibrid fej-láda, egy Vox csövi padlóeffekt, nem tudom a tipusát, de az a nagy kék mindenttudó két pedállal, volt kis Vox Brian May kombó, Marshall MGHDFX fej-láda meg Mode Four fej-láda. Az esemény másik ingyenreklámozója a Fibenare volt, így egy Fibenare gitárral mentek végig rajtuk, de ami kiakasztott, hogy kurvára nem készültek arra, hogy ezeket valóban bemutassák, ráviágítsanak az előnyeire. A Vox fej láda esetén nem vették a fáradtságot, hogy rendes torz hangot beállítsanak, így az alapján amit hallottam, nem kéne, egy kupac szarnak tűnt, pedig tudjuk, hogy nagyon nem az. A Vox padlóeffektet egy kurvára nem gitárra való végfokra kötötték és egy 1960 ládára, hát, az volt számomra a leg lehangolóbb, arra sem vették a fáradtságot, hogy beállítsanak a pedálokra jellegzetes tiszta, torz, durvántorz hangokat, ráadásul a beszélő gyerek, aki úgymond bemutatta ezeket, ott hadonászott a mikrofonnal a láda előtt, így egyszer jött a hangosításból is a gitárhang, egyszer nem. A Brian May kombó egy gyakorló cucc otthonra, 15W, erre ezek az állatok rádugták az MG ládára, elég hülye élmény volt, mivel úgysem haszálná így senki sem. Az MG fejen egész egyszerűen képtelenek voltak az effekteket megszólaltatni, olyan szinten nem készültek fel, így nem is hallottunk az MGHDFX-ből semmit, csak tisztát, meg egy olyan torzat, ami riasztóan szar volt, néztem mások fejét, rájuk volt írva ugyanez a vélemény. Az utsó a Mode Four volt. Jó hangos tud lenni, az kiderült, de szintén nem tudtak kihozni belőle élvezhető torz hangot, se nyugdíjas rock állásban, sem hegesztő állásban. Kifelejtettem, volt még egy Vox kombó, szintén hibrid, hasonlóan elbántak vele, mint a többivel. Az egészet tetézte, hogy a srác, aki játszott, nem állt a helyzet magaslatán. Ha én fizettem volna ezt az egészet, nagyon lebasztam volna azt, aki ezt így szervezte meg. Foglalkozni kellett vona a felvonultatott cuccokkal, megismerni azokat, jó beállításokat csinálni és egy jó kezű sráccal bemutatni őket. Ez a véleményem, ha esetleg valaki ott volt, tudja, miről beszélek. A koncertet meg sem vártam, mert elment a kedvem az egésztől, inkább kecsmáztam a haverokkal
Ezt Lepol írta: egy-másfél órát, meg ingyen volt az első sör, de mivel nem iszom, a havernek kikértem a sajátomat is, ő meg fizette a fröccsömet, így mindketten féláron megúsztuk :)
Ezt czen írta: Az hogy ez ne fordúlhasson elő szerződtetik le a nagy cégek a nagy neveket endorsernek,akik majd körbe utazzák a hangszerboltokat,hangszer kiállításokat.Ez is egy tipikus magyar hozzáállás volt.Nem az ingyen sörre,meg a belépőre kell fektetni a hangsúlyt.
Ezt Mike írta: Jaja. Ha mar odacipelnek par tranyos cuccot (mondjuk ez mar eleve bohozat), akkor mar be lehetne loni oket rendesen...ahogy elnezem volt ra ido...illetve lett volna
Ezt Lepol írta: annyira amatőr volt.... nem arcoskodás, de ha kapok előtte egy órát, hogy kicsit hajtsam őket, meg ismerkedjek velük, hatszor csábítóbb bemutatót csinálok egyedül, belőnék pár használható hangot az effektben, az MGHDFX-ben, a Vox fejen, a Mode Fourt is biztosan meg lehetett volna szólaltatni de odabaszta volna mindet az öreg JMP-m kitekerve egy rendes Les Paullal :)))
Ezt czen írta: Nem is értem sokszor mit szarakodnak annyit a gyártók (persze értem:fogyasztói társadalom-termékek stb)amikor már minden adott.Gyakorlatilag nem tesznek mást csak elrontják azt,ami egyszer már jól bevált.A legjobb zenék születtek meg az alap márkákon a 60-70-es években amik még ma is állják a sarat.Egyszer Zakk Wylde nyilatkoza hogy amikor bekerűlt Ozzi-hoz kapott egy hatalmas rack-et tele mindennel,egy koncerten valami nem stimmelt 20percig állt a buli mert nem találták a hibát.Akkor döntötte el hogy visszatér a régi jól bevált Marshall-okhoz,mert minek az a sok cucc amikor igazából csak két hangzásra van szükség:egy tiszta és egy torz.
Ezt Lepol írta: ja, fasza lenne érteni a sok rekkes cucchoz, meg tudni az ezer tekerőből, hogy megyik mit csinál, meg a programozható cuccok menüjét olyan rutinnal használni, mint a telefonunkét évek elteltével, de én sem érzek késztetést, hogy ilyet vegyek és ilyenekkel csináljak gitárhangot
Ezt imibácsi írta: Vagy hogy védjem a Marshall JMP1-t. Ez még az elfogadható kategória. Egyszerű kezelhetőség (mint parasztnak a kávéfőző). Amiben viszont előnyös lehet egy 2 csatornás fejjel ellentétben: szólókiemelés, különféle gain-ek esetleg hangszínek. A pedálsorral szemben pedig az, hogy nem kell mondjuk 4 pedált lenyomni egy cleanből szólóra váltáskor. Én pont ezért utaztam rá most, hogy ezeket szolgáltassa, és hogy mannyire nem akarom "lenyúzni" eleve a hozzá való lábkapcsolóval használom - ami csak 4 program kapcsolását teszi lehetővé - de nem is kell több.
Ezt Lepol írta: igazság :) én tisztáról szólóra 3-at taposok, de most néztük vissza a pénteki eseményt, egyáltalán nem tűnik fel, elvész a többi közt, meg az gyakoribb, hogy torzról megy át szólóba, az meg csak két taposás :) de ez szujjektív, nekem most tetszik így
Ezt czen írta: Ez jó példa,mert a JMP-1 tényleg ilyen,nem véletlen,hogy már olyan régen tartja magát a piacon,változtatások nélkül,az összes többi midi-s előfok meg eltünt a süllyeszőbe.Ezért tartja jól az árát a rackes kategóriában.
Ezt madoo írta: Én is néha Flatleynek érzem magam. :) Pedig csak a Marci torz+reverbet bekapcsolo+szólókiemelés :) Ja meg ha a kórust kikapcsolom :) SZóval olyankor néha mókás a szteppelés :)))
Ezt Lepolnl írta: nem olyan rossz az, fejleszti az embert máshová figyelni, és pár év ilyesmi után valami egytaposásos cuccot használni gyerekjáték lesz :)
Ezt Fender59 írta: Szerintem rendesen kibaszott jó kapcsolgatni. Én még szeretem is, nemhogy nem zavar... És a pickupváltót is tök jó kapcsolgatni menet közben...
Viszont amit meg én utálok, de kibaszottul, az a PRS pickup-felező kapcsolója. Benyomni még OK, de kihuzogatni kibaszott macerás: sose találom a kezemmel ráadásul csúszik is a gomb, mint állat... Igazi kibaszás...
Ezt Miksa írta: Ahogy nézem itt sok Marshall-tudó van. Tudnátok abban segíteni, hogy milyen árban van most egy Marshall JCM 6100 anniversary series erősítőfej? És hogy miyen szerintetek? meg hogy kelendő-e Köszönettel
Ezt Lepolnl írta: ilyen szar gitárt vettél? megfelezni azt, ami direkt dupla a szar szimpla helyett? ráadásul egy pöcs kapcsolóval? :))))))))))))))))))))))))))))