HANGMESTER.HU
 
 
 
 
 
E-mail cím:

Jelszó:
Emlékezz rám


A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁCIÓ

WEBÁRUHÁZ

PENGETŐS

BILLENTYŰS

FÚVÓS, VONÓS

ÜTŐS

EFFEKT/PROCESSZOR

ERŐSÍTŐ

FÜLDUGÓ/FEJHALLGATÓ

FÉNYTECHNIKA

HÚR

KOTTA

MIKROFON

KIGÉSZÍTŐ

HANGRENDSZER

KEVERŐ

AJÁNDÉK, KOBOLDOK

IRODA



A FÓRUM legfrissebb témái

ZENEELMÉLET

2024. május 17

Jónás Tamás (instrume

2024. május 17

***YAMAHA billentyűsök

2024. május 15

JÁTÉKTECHNIKA

2024. május 10

Akusztikus gitárok

2024. április 30

CORT GITÁROK

2024. április 30

Fotók, képek, GALÉRIA

2024. április 27

Offtopic

2024. április 25

. : PRÓBATERMEK : .

2024. április 23

ADOK-VESZEK-CSERÉLEK

2024. április 20

***FENDER***

2024. április 11

***IBANEZ***

2024. április 06

?Hangszórót ?Ládába

2024. március 28

Vizelde

2024. március 25

Zenészeket, zenekart ke

2024. március 20

Csöves Gitárerősítő

2024. március 18

LINE6 - VARIAX

2024. március 16

In Memoriam...

2024. március 11

Gitáreffektek

2024. február 08

BÚÉK 2023 Karácsony

2024. január 15

*MARSHALL.hu KLUB *

2024. január 12

***GIBSON***

2024. január 11

Oktáv, nyak stb. beállít

2024. január 04

***Squier***

2024. január 02

***JACKSON***

2024. január 01

YAMAHA gitárok

2023. november 27

***SX gitárok***

2023. november 27

A számítógép és a z

2023. november 10

GITÁRÉPÍTŐ - GITÁRF

2023. október 29

Videó & mp3 linkek

2023. október 29




HANGMESTER.HU AKCIÓ
50% BLACK FRIDAY Soundsation SS gitár zsámoly
Fémből készült, állítható, fekete lábzsámoly gitárhoz

50% BLACK FRIDAY Soundsation SS gitár zsámoly


Akciós ár:
3 800 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
Gitár Light Capo
kápó

Gitár Light Capo


Akciós ár:
1 990 Ft


HANGMESTER.HU AKCIÓ
CASIO PX S1000 Privia RD
Digitális zongora

CASIO PX S1000 Privia RD


Akciós ár:
199 990 Ft



hangszermagazin.hu

Technikai okok miatt a MAI NAPON a Campona-ban zárva vagyunk
2024. április 23.





hangszermagazin.hu

SZAKMAI BESZÁMOLÓ: MEGJELENT NAGY KRISZTA VIDEÓKLIPJE - CSAK A PÉNZ
2024. február 29.







Legfrissebb használt hangszerek:
SoundSation
84 900 Ft
Elektronika
75 000 Ft
Gretsch
219 000 Ft
Line6
65 000 Ft
Fender
245 000 Ft
Fender
160 000 Ft
Dean
160 000 Ft
Roland
105 000 Ft
Steinberg
99 990 Ft
Hughes&Kettner
23 000 Ft
Elektronika
23 500 Ft
Peavey
200 000 Ft
KARÁCSONY UTÁN ÚJRA KÉTSZERESÉRE BŐVÍTJÜK A HANGSZERBOLTOT
2023. december 24.
ITT A NOVEMBERI 10%-OS KEDVEZMÉNY KÓDJA! NYISD MEG A CIKKET!
2023. október 28.
Iskolakezdési KOTTA és HANGSZER AKCIÓ -10%
2023. szeptember 10.
A HANGMESTER.HU SZERVEZI A VILLON TRIÓ JUBILEUMI ERDÉLYI TURNÉJÁT
2023. április 19.

Jónás Tamás (instrumentális rock gitár ötletek, technikai trükkök, improvizációs tippek)
Instrumentális rock gitár ötletek, technikai trükkök, improvizációs tippek

Ahhoz hogy hozzászólhass a témához, előbb be kell jelentkezned!

Témák


fazsi 2012-03-29 09:36 |  #8649
Igen, tényleg C-re van hangolva a zenekari gitárom, de pont azért vettem egy másik gitárt, hogy azt standard E hangolásban vékonyabb húrokkal tudjam használni impro-hoz, szólók megtanulásához. Ezért én a normál hangolás alapján tanulgatom a hangokat a gitáron húronként. Most az E húrnál tartok.
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8634)

biciklipumpa 2012-03-29 09:35 |  #8648
akkor ittál vmit? :D

ezt többször is mondtam már de szerintem egy soloba kell rossz rész is h tudjunk viszonyítani a jóhoz és nagyobb a katartikus élmény :D ez is ilyen ying-yang os vmi :D
Válasz 'vEgGg' hozzászólására (#8646)

fazsi 2012-03-29 09:33 |  #8647
Szevasztok!

Miféle kínai erőegyensúly van itt kialakulóban?

Nyomon követtem a topic-ot csak elég kevés időm volt, így csak olvasta gyorsan, ha volt időm, de azért élek.

vEgGg 2012-03-29 09:29 |  #8646
A gitározásban is érdemes megtalálni a megfelelő egyensúlyt yin és yang között. Mondjuk véleményem szerint a gitározásban a yint érdemes túlsúlyban tartani, mivel az képviseli a szépséget, az "íveltséget", a díszes, "kalandozós" játékot (szép kanyargós dallamok, egyenletes nyújtások, vibrato stb.), ami szerintem összességében (mivel művészetről beszélünk) többet nyom a latban, mint a yang. A yang ugyanis a férfi princípiumokat képviseli: célratörő, határozott, szögletes, egyszerű. Ennek is megvan a helye a gitározásban is, például egy határozott, gyors skálafutam, vagy arpeggio. Megfelelő helyen és időben megvan a létjogosultsága, de sok olyan gitárost látni, akiknek túl sok yang van a játékában, és másról sem szól a dolog, mint skálahegyekről. Nevezhetnénk bal agyféltekés gitározásnak is. Sok példa van rá, én nem írok most egyet sem, mert nem akarok egy gitárost sem "lehúzni":). Ellenben a Yin gitározás nem olyan elementáris erejű, viszont a léleknek szól, ezért sokkal kellemesebb hallgatni, és több érzelmet szabadít fel, mint a yang. Tipikus Yin gitáros pl. David Gilmour.

UI.: Nem, nem szívtam semmit...
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8645)

biciklipumpa 2012-03-29 09:04 |  #8645


Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8644)

JonasTamas 2012-03-29 08:58 |  #8644
kustriani írtaolyan mint egyes ételek sütése, még nem jó, még nem jó, már nem jó



Pontosan így van, ahogy mondod:)
Válasz 'kustriani' hozzászólására (#8641)

JonasTamas 2012-03-29 08:57 |  #8643
Az egy sima skáladoboz, csak szaladni kell felfelé, és 6-8 hangonként kicsit visszaugrani pár hanggal és aztán megint felfelé. Nem kottáztam le annak idején, ezek ilyen "doboz-futamok", csak elő kell venni őket a dobozból, hogy stílszerű legyek.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8639)

JonasTamas 2012-03-29 08:55 |  #8642
Amikor két húr is szól egyszerre, és összemosódnak a hangok. Ez sok esetben jó dolog, de arpeggio esetén kerülendő.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8638)

kustriani 2012-03-29 08:34 |  #8641
olyan mint egyes ételek sütése, még nem jó, még nem jó, már nem jó
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8636)

biciklipumpa 2012-03-29 08:18 |  #8640
" minden hang pont összeérjen a következővel" most ezen leszek köszi szépen a tanácsot
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8636)

biciklipumpa 2012-03-29 08:17 |  #8639
amit a rádióba bevágtak, az utolsó gyors részhez tehetnél egy tabot. Nagyon hálás lennék érte mert az a gyors futam nagyon-nagyon tetszik, és a gyors pengetést is tudnám vele gyakorolni, mert azt is kell még fejlesztenem :)
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8637)

biciklipumpa 2012-03-29 08:13 |  #8638
"És a másik véglet, az összeszóló hangok sem jók" összeszóló???
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8636)

JonasTamas 2012-03-29 08:13 |  #8637
biciklipumpa írtaahányszor meghallgatom borsódzik a bőröm !!! Eszméletlen jó, egyben büszke is vagyok rád hogy igenis Magyarországon lehetnek "nagyok" nem csak külföldön !!!

Muchas thanks and many gracias!:)
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8633)

JonasTamas 2012-03-29 08:12 |  #8636
Lassú tempó mellett kell azt begyakorolni, hogy minden hang pont összeérjen a következővel. Ha hézag van köztük, az már nem jó. És a másik véglet, az összeszóló hangok sem jók.

Olyan ez, mint a felhőkarcolók építésénél a gerendák összeillesztése. Ha lyuk marad köztük, akkor leesik az építőmunkás. Ha pedig nagy erővel összemennek a gerendák, akkor is gond van.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8632)

JonasTamas 2012-03-29 08:09 |  #8635
szgabor írtaHa már építő jellegű kritika a leckékhez: tehetnél az elejükre beszámolást. Sőt, lehetne két verzió, egy beszámolás nélküli verzió, amit lehet végteleníteni meg egymás után pakolgatni a felvevő progiban, és lehetne egy beszámolásos ami meg konkrétan az adott lecke lesz.:)

A beszámolás még ennél is egyszerűbben megoldható, mert minden felvevő program tud ilyen count-in funkciót, úgyhogy mindenki ízlés szerint állíthatja be magának, hogy nyolcadokat vagy negyedeket számoljon-e a program, és akkor rögtön mehet is a felvétel.
Válasz 'szgabor' hozzászólására (#8631)

JonasTamas 2012-03-29 08:07 |  #8634
Bóbita írtaSzia Tomi! Én most kezdeném el megtanulni a hangokat a nyakon, ezzel kapcsolatban egy kérdésem lenne. Érdemes standard hangolásban megtanulni a hangokat, vagy abban a hangolásban, ahol vagyok? (jelen esetben d-n)

Ha várhatóan hosszú távon is D-hangolásban maradsz, és együttes is van, akkor érdemes a valódi hangokat megtanulni. Tehát pl. a 6. húr 3. bundja egy F lenne.

Én annak idején jó pár év után hangoltam egy ideig D-re a Symphony X számok miatt. Úgyhogy én meghagytam a már korábban megtanult neveket, azaz a 6. húr 3. bundja egy G volt a szememben. Aztán később visszahangoltam E-re, és azóta is ennél maradtam.

A topik-tagok között van valaki, aki máshogy hangol? Ha igen, akkor melyik módszer lett a nyerő a hangokat elnevezésével kapcsolatban? (Például Fazsiról tudom, hogy nála C-hangolás van, vele meg is beszéltük annak idején ezt.)
Válasz 'Bóbita' hozzászólására (#8630)

biciklipumpa 2012-03-29 05:06 |  #8633
ahányszor meghallgatom borsódzik a bőröm !!! Eszméletlen jó, egyben büszke is vagyok rád hogy igenis Magyarországon lehetnek "nagyok" nem csak külföldön !!!
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8629)

biciklipumpa 2012-03-29 04:18 |  #8632


én is építő jellegű kritikát kérek az arpeggio-os technikámról. Én úgy érzem hogy darabos, javasoltok lassabb gyakorlást vagy ezt gyorsítsam?

szgabor 2012-03-29 03:47 |  #8631
Ha már építő jellegű kritika a leckékhez:

tehetnél az elejükre beszámolást. Sőt, lehetne két verzió, egy beszámolás nélküli verzió, amit lehet végteleníteni meg egymás után pakolgatni a felvevő progiban, és lehetne egy beszámolásos ami meg konkrétan az adott lecke lesz.:)
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8605)

Bóbita 2012-03-29 03:14 |  #8630
Szia Tomi!

Én most kezdeném el megtanulni a hangokat a nyakon, ezzel kapcsolatban egy kérdésem lenne. Érdemes standard hangolásban megtanulni a hangokat, vagy abban a hangolásban, ahol vagyok? (jelen esetben d-n)

biciklipumpa 2012-03-29 03:05 |  #8629


EZ IGEEEN !!!! :D

biciklipumpa 2012-03-29 02:24 |  #8628
kis ínyencség... :)
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8627)

biciklipumpa 2012-03-29 02:23 |  #8627

biciklipumpa 2012-03-29 02:19 |  #8626
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8623)

JonasTamas 2012-03-29 02:10 |  #8625
Van jó néhány arpeggio-anyagom, némelyikhez videó is van, mint például ez:
http://www.youtube.com/watch?v=g-MxeUq_Kg0

Vagy ebben is, 0:31-től:
http://www.youtube.com/watch?v=ISDY3njUx3k&t=31s

A Topik-tartalomjegyzékben találsz sok arpeggio-ötletet, kottával együtt.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8621)

JonasTamas 2012-03-29 02:08 |  #8624
ibanezrg565 írtaSzia Tomi! Az Fm világa tényleg különleges,nagyon tetszik jó lett a videó, részeket nem tudok kiemelni mert az egész szóló Qr..va jó lett!!!Az arpeggiok megint zseniálisak benne!!!Gratulálok!!!

Szia Imi, köszönöm!
Válasz 'ibanezrg565' hozzászólására (#8619)

JonasTamas 2012-03-29 02:07 |  #8623
biciklipumpa írtahát ebbe csinálsz megint pár olyan technikát ami : pl 1:56 xd és 2:09 nél azok most sima teppingek voltak?

Igen, a 2:09 körül sima tappingek vannak, csak a négy esetből kettőnél nyújtás közben.

Utólag vettem észre, hogy ez a négy eset milyen jó tükrös szerkezetet tesz ki:
-tapping a H-húrra nyújtva
-tapping az E-húrra nyújtás nélkül
-tapping a H-húrra nyújtás nélkül
-tapping az E-húrra nyújtva

Ez nem volt szándékos így, de jól jött ki
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8617)

JonasTamas 2012-03-29 02:04 |  #8622
K_Mate írtaEsküszöm, hogy pont ma akartam kérdezni, hogy volt-e szerencséd Alex Argentohoz... ezek szerint igen A szokásos szinthez hűen ez az impró is rettenetesen jó Lassacskán már jó lenne élőben is látni a varázslatot :)

Köszönöm! Reméljük, a koncertek is beindulnak még ebben az évben.

Igen, Alex zseniális zenész, öröm hallgatni a dolgait. És játszani is nagy öröm a zenéire.
Válasz 'K_Mate' hozzászólására (#8616)

biciklipumpa 2012-03-29 01:58 |  #8621
hülye kérdés volt, azt akartam írni h mennyit csináltál?
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8620)

biciklipumpa 2012-03-29 01:57 |  #8620
arpeggios licket te csináltál már???
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8615)

ibanezrg565 2012-03-29 00:35 |  #8619
Szia Tomi!
Az Fm világa tényleg különleges,nagyon tetszik jó lett a videó, részeket nem tudok kiemelni mert az egész szóló Qr..va jó lett!!!Az arpeggiok megint zseniálisak benne!!!Gratulálok!!!
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8615)

biciklipumpa 2012-03-29 00:20 |  #8618
Van olyan program ami direkt arra van kitalálva hogy 2 gitáros neten keresztül tudjon jammelni?

biciklipumpa 2012-03-28 23:04 |  #8617
hát ebbe csinálsz megint pár olyan technikát ami : pl 1:56 xd és 2:09 nél azok most sima teppingek voltak?
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8615)

K_Mate2012-03-28 22:51 |  #8616
Esküszöm, hogy pont ma akartam kérdezni, hogy volt-e szerencséd Alex Argentohoz... ezek szerint igen

A szokásos szinthez hűen ez az impró is rettenetesen jó
Lassacskán már jó lenne élőben is látni a varázslatot :)
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8615)

JonasTamas 2012-03-28 16:47 |  #8615
Elkészült egy újabb improvizálás, Alex Argento egyik számának alapjára. Imádom az F-moll világát!


JonasTamas 2012-03-28 02:29 |  #8614
Nagyon szívesen!
Válasz 'Ibanez S' hozzászólására (#8613)

Ibanez S 2012-03-28 02:20 |  #8613
Tamás! Hálás köszönet ezért a hatalmas, és elképesztően részletes elemzésért! Többször is elolvastam, és igyekszem a jövőben leírtakra figyelni.Még egyszer köszönöm!
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8582)

JonasTamas 2012-03-28 02:08 |  #8612
dcsabi írtajók ezek az elemzések. Tanulságosak.

Köszi!
Válasz 'dcsabi' hozzászólására (#8604)

JonasTamas 2012-03-28 02:08 |  #8611
Viktor írtaSzia Tamás! Köszönöm szépen a részletes elemzést. Külön öröm, hogy a gyenge pontokat illetően nagyon hasonlóan látjuk a dolgokat. A Disz többé-kevésbé tudatos volt. A Gisz és a kiemelt Disz után nekem azon a helyen épp a D tűnt volna disszonánsnak - ami képtelenség, de való :)

Nagyon szívesen!
Ezt jól érezte a füled, a D hang néha valóban gyanúsan tud szólni egy Dmaj7 esetén, mégpedig abból az okból, hogy ha abban az oktávban szólal meg a D, ahol a kísérő akkord tetején levő C# is található, akkor ezek súrolják egymást. Még akár a szomszéd oktávokból is "beszólnak" egymásnak. Ilyen esetekben a D is és a D# is kerülendő (ill. a D távoli oktávokban működhet, pl. az A-húr 5. bundján levő D hang már szelídebben viselkedik a sokkal magasabban levő C# hanggal). Vagy egy bátor és rövid D# megszólaltatható, ahogy tetted is, de ez azon is múlik, hogy milyen akkordmenet van. Ha nem lett volna korábban 4#-es akkord, akkor a D# nem szólt volna ilyen békésen.
Válasz 'Viktor' hozzászólására (#8603)

Xanax 2012-03-28 02:05 |  #8610
nagyon szépen fejlődsz.
Válasz 'vEgGg' hozzászólására (#8593)

biciklipumpa 2012-03-28 02:02 |  #8609
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8605)

JonasTamas 2012-03-28 02:02 |  #8608
kustriani írtamond azt h green boxos háttérrel dolgozol, és rengeteg munka van a háttér grafikáján

Válasz 'kustriani' hozzászólására (#8602)

JonasTamas 2012-03-28 02:02 |  #8607
" Köszönöm a részletes elemzést! Sajna az ihlet, meg a rá szánt idő is elfogyott a 3. körnél, úgyhogy nem tervezetten, inkább kényszerűségből lett itt vége a szólónak (az impró amúgy enyhe túlzás nálam, mert egyelőre rengeteg erőfeszítésembe került ez a nem egészen 1 perc is...). Külön nehezemre esik az is, hogyan tegyek bele 1-1 gyors futamot úgy, hogy az ne tűnjön öncélú skálázásnak. A hangszínen is megpróbálok csiszolni, majd jól kipróbálom a lent belinkelt VST hangszíneket. Még egyszer köszi! "



Nagyon szívesen!
A Lee_Kajko által belinkelt VST inkább ritmusgitárokhoz jó, metálosabb műfajban. A Guitar Rig és társai viszont jók lehetnek. Amúgy egy kis plusz reverb és delay a meglevő hangszíneden is sokat fog lendíteni.
Válasz 'MrBugi' hozzászólására (#8598)

JonasTamas 2012-03-28 01:59 |  #8606
vEgGg írtaMegpróbálkoztam a Tamás által "a világ legjobb szólójának" titulált darabbal, íme! :))



Ez a Reb Beach-féle szóló valóban az egyik legjobban felépített és legkerekebb történet, még 1990-ből. Nem véletlen, hogy mostanában számos olyan gitáros kollégának ajánlottam ezt a szólót, akik már technikailag is jól állnak, mert ezt a 8 ütemes szólót szerkezetileg is olyan tömören és sokatmondóan rakta össze Reb Beach, hogy rengeteget lehet tanulni belöle.
Válasz 'vEgGg' hozzászólására (#8593)

JonasTamas 2012-03-28 01:52 |  #8605
biciklipumpa írtaTamás lehetne egy olyan kérésem, (persze nem akarok okoskodni vagy ilyesmi) vagy belekotnyeleskedni a munkádba :) De tök jó lenne ha elemzéskor az embed kódot is beillesztenéd, az elemzés előtt vagy után a szólóról szebben is nézne ki, és így könnyeben tudnánk részenként visszahallgatni, és nem kéne mindig visszalapozgatni, ha már úgyis részekre bontod a szólót... De ahogy gondolod úgy csinálod ez csak 1 ötlet volt :)

Jó ötlet, így még felhasználóbarátabbak lesznek az elemzések. Köszi a javaslatot!
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8592)

dcsabi 2012-03-27 12:11 |  #8604
jók ezek az elemzések. Tanulságosak.

Viktor 2012-03-27 10:11 |  #8603
Szia Tamás! Köszönöm szépen a részletes elemzést. Külön öröm, hogy a gyenge pontokat illetően nagyon hasonlóan látjuk a dolgokat. A Disz többé-kevésbé tudatos volt. A Gisz és a kiemelt Disz után nekem azon a helyen épp a D tűnt volna disszonánsnak - ami képtelenség, de való :)
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8581)

kustriani 2012-03-27 09:41 |  #8602
mond azt h green boxos háttérrel dolgozol, és rengeteg munka van a háttér grafikáján
Válasz 'vEgGg' hozzászólására (#8601)

vEgGg 2012-03-27 07:28 |  #8601
Igen, ő is volt, de volt még más is korábban...:D
Válasz 'MrBugi' hozzászólására (#8599)

biciklipumpa 2012-03-27 07:26 |  #8600
Válasz 'MrBugi' hozzászólására (#8599)

MrBugi 2012-03-27 07:16 |  #8599
Ha jól emlékszem, a korábbi szóvátétel is Pumpa volt
Válasz 'vEgGg' hozzászólására (#8595)

MrBugi 2012-03-27 07:15 |  #8598
Köszönöm a részletes elemzést! Sajna az ihlet, meg a rá szánt idő is elfogyott a 3. körnél, úgyhogy nem tervezetten, inkább kényszerűségből lett itt vége a szólónak (az impró amúgy enyhe túlzás nálam, mert egyelőre rengeteg erőfeszítésembe került ez a nem egészen 1 perc is...).
Külön nehezemre esik az is, hogyan tegyek bele 1-1 gyors futamot úgy, hogy az ne tűnjön öncélú skálázásnak.
A hangszínen is megpróbálok csiszolni, majd jól kipróbálom a lent belinkelt VST hangszíneket.
Még egyszer köszi!
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8583)

Pyra (Eddie Van TOTEM) 2012-03-27 06:38 |  #8597
Válasz 'vEgGg' hozzászólására (#8593)

vEgGg 2012-03-27 06:31 |  #8596
...sőt, igazából már egy ideje én is gondolkodom ilyen zöld hátteres megoldáson, csak ahhoz át kéne rendezni a szobát/ki kéne dobni egy íróasztalt, meg egy jobb kamera sem ártana... pedig sokat dobna a videókon.
Válasz 'vEgGg' hozzászólására (#8595)

vEgGg 2012-03-27 06:27 |  #8595
Az ágyat már más is szóvá tette, valahogy mindig megfeledkezem róla... pedig tényleg elég pronyó...:D
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8594)

biciklipumpa 2012-03-27 06:26 |  #8594
ez állat!! csak rövid és még mindig nem vetetted be az ágyadat :D
Válasz 'vEgGg' hozzászólására (#8593)

vEgGg 2012-03-27 06:23 |  #8593
Megpróbálkoztam a Tamás által "a világ legjobb szólójának" titulált darabbal, íme! :))

biciklipumpa 2012-03-27 06:23 |  #8592
Tamás lehetne egy olyan kérésem, (persze nem akarok okoskodni vagy ilyesmi) vagy belekotnyeleskedni a munkádba :) De tök jó lenne ha elemzéskor az embed kódot is beillesztenéd, az elemzés előtt vagy után a szólóról szebben is nézne ki, és így könnyeben tudnánk részenként visszahallgatni, és nem kéne mindig visszalapozgatni, ha már úgyis részekre bontod a szólót... De ahogy gondolod úgy csinálod ez csak 1 ötlet volt :)
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8583)

biciklipumpa 2012-03-27 06:09 |  #8591
el is basztam, véletlen halk lett 1 ik oldala :D
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8590)

biciklipumpa 2012-03-27 04:44 |  #8590
így?
Válasz 'Lee_Kajko' hozzászólására (#8588)

JonasTamas 2012-03-27 04:42 |  #8589
Idemásolom az eddigi alkotásokat az Emaj7-Dmaj7-C#m7-Hm7 akkordmenetre:


Viktor:




Ákos (Ibanez S):




Dcsabi:




Imi (ibanezrg565):




MrBugi:




JonasTamas (az egyik alapra):




JonasTamas (a másik alapra):




Letölthető zenei alapok: #8110 (by JT) és #8126 (by Dcsabi)

Lee_Kajko 2012-03-27 04:29 |  #8588
az alapot kétszer kell felvenni és a két felvételt külön-külön a két hangfalra kell stereoba kitekerni és állat lesz.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8576)

MrBugi 2012-03-27 03:06 |  #8587
Az alapért külön köszönet!
Válasz 'vEgGg' hozzászólására (#8586)

vEgGg 2012-03-27 02:55 |  #8586
Wow, örülök, hogy ekkora sikert aratott az akkordmenetem:) Ezek után nekem is illene valamit prezentálnom rá...

JonasTamas 2012-03-27 02:38 |  #8585
" Az egyik ok az, hogy a befejezésig 3 teljes kör telt el, és általában páros számú körök nagyobb befejezettség-érzést adnak. "


Zseniális kollégánk, Andy Timmons egy 3 körből álló szólónak is teljes befejezettség-érzést tudott adni, mégpedig Kip Winger "This Conversation Seems Like a Dream" című lemezén, a Kiss of Life című számban. Érdemes meghallgatni, 2:42-től indul: http://youtube.com/watch?v=tuBXInJGs9M
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8583)

JonasTamas 2012-03-27 02:31 |  #8584
" "A kör 2. üteme szintén a kvintre érkezett, szép stabil pillanat volt." "


A "szintén" szót vegyük ki a mondatból ---> A kör 2. üteme a kvintre érkezett, szép stabil pillanat volt.
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8582)

JonasTamas 2012-03-27 02:24 |  #8583
A harmadik Emaj7-Dmaj7-C#m7-Hm7 szóló pedig MrBugi alkotása, most ez következik (#8555).


Első kör (0:01-0:14)

Az első négy ütem ritmikailag és a fontos hangok szempontjából is átgondolt és tetszetős volt. Az 1. és a 3. ütem volt a mászkálós (ritmusok és hangközök szintjén is), míg a 2. és a 4. ütem a „megnyugvást” hozta, szekundlépésekkel. Szép kerek történet lett ez így, és a fokokat is jól kezelted. Az Ákos szólójánál is emlegetett 6.fok (jelen esetben a Dmaj7-re játszott H hang) rögtön fel lett oldva a szomszéd skálahangra (lefelé), így ez a „best of both worlds” esete lett: a 6. fok bizonytalanság helyett kellemes feszültséget adott, mert rögtön „átolvadt” a stabil 5. fokba. A szóló hangszíne egy picit nyers lett, és a kör elején voltak apró pontatlanságok, de ezt leszámítva ütős és ötletes indítás volt ez.


Második kör (0:14-0:28)

Nézzük az ütem eleji fokokat, ma ilyen fokos nap van. Tényleg nagyon fontos ezeket célzottan megtámadni. A kör 1. ütemének elején 2. fok szerepelt, ami rögtön a tercre ment tovább. Szép és hatásos kombináció. Az ütem a 7. fokon fejeződött be, ami az akkord egyik kulcshangja. A 2. ütem D#-ről ment lefelé, ami (hasonlóan Viktor megoldásához, lásd lejjebb) csak azért szólt elfogadhatóan, mert egyrészt rövid hang volt, másrészt a fülünk megszokta a D#-t az előző ütemből. De igazából ez egy kerülendő hang ebben az ütemben:) A 3. ütem elején levő H# hang (álneve: C, de itt inkább H#-nek nevezendő) még inkább „tiltott” hang, és a C#m7 akkord csodálkozva pislogott (de szerencsére a H# rögtön lecsúszott G#-re, ami már teljesen rendben van). A 4. ütem elején a megemelt 6. fok szép feloldást kapott az 5. fokra való lépéssel.


Harmadik kör (0:28-0:42)

Ebben a körben a szóló felépítéséről lesz szó. A kör hatásos ismétlődő ritmikai motívumokat tartalmazott, jó volt ide ez a szaggatottság. A hangok, dallamok végig a helyükön voltak. A kör vége szépen felment a magas tartományokba, és egy tudatos 3. fokon állt meg a következő kör elején (G# az Emaj7-re), azaz a szóló felépítésében is látszott a tudatosság. Ez amúgy egy teljesen másfajta tudatosság, mint a fokok azonnali kiválasztása, hiszen itt előre kell gondolkozni. Az egyik azonnali döntés, a másik előrelátás. Az egyik taktika, a másik stratégia. Vagy egy kicsit hozzám közelebb álló példával: a fokok választása azonnali döntés, mint amikor a sárkány az abban a hónapban a falu népe által a barlangjába hurcolt szűzlányt a magáévá teszi. A szóló felépítése viszont ahhoz a tevékenységhez hasonlítható, amikor a sárkány leül, és leírja a követeléseit a következő hónapban várható szűzlány külsejével kapcsolatosan, amelyet a megzsarolt falu népe fog majd a barlangjába hurcolni.

Szóval, ahogy írtam fentebb, a szóló befejezése szépen elő lett készítve. Két okból viszont a szóló szerkezete még tovább csiszolható lett volna. Az egyik ok az, hogy a befejezésig 3 teljes kör telt el, és általában páros számú körök nagyobb befejezettség-érzést adnak. A másik ok pedig az, hogy az első két kör megadta az alaphangulatot, és épp a 3. körben kezdődött meg a „kalandozás”, a szaggatottabb ütemekkel. És ehhez viszonyítva a befejezés túl korán jött, mert így nem alakult ki, hogy mi volt a cél a kalandozósabb, markánsabb 3. körrel.

Összefoglalva, sok tetszetős megoldás volt a szólóban, hallatszott a tudatosság, és szép dallamok és ritmusok is voltak, egy kis hangszín-tuning után sárkányos világ fog elkövetkezni

Válasz 'MrBugi' hozzászólására (#8555)

JonasTamas 2012-03-27 02:24 |  #8582
Most Ákos szólójáról írok, amely szintén az Emaj7-Dmaj7-C#m7-Hm7 zenei alapra készült (#8186).

Első kör (0:02-0:25)

Az Emaj7-es első ütem két darab 6. fokkal indult (oktáv különbséggel). Továbbra is a fokokat emlegetem, mert tényleg mindegyik foknak saját „színe” van, amelyet érdemes tudatosan alkalmazni, mint ahogyan a festészetben is minden színhez tartozik bizonyos hangulat, és egy vérpirosban úszó kép egész más hatást kelt, mint egy hűvös kék színekből álló festmény. Dúr akkordra játszva a 6. fok érdekes hatást kelt, mivel így egy olyan hangzat jön létre, amely a párhuzamos moll akkord kis szeptimmel kiegészített verziójának is tekinthető. Itt például a kíséretben levő E-dúr akkordhoz járult a C# hang, és az E-G#-H-C# hangok együttesen egy C#m7-et adnak ki (persze a basszusgitár E hangja szerencsésen tolja visszafelé ezt az érzést az E6 akkord irányába). Mindenesetre szólókezdésnek ez egy bátor választás, mert nem a legegyértelműbb fokok egyike a 6. fok. A dallam ritmusa és a hangköz-ugrások együttesen egy kifejezetten erős nyitást jelentettek, és ez a 6. fok fent leírt hatását is bőven ellensúlyozta.

A kör 2. ütemére nagyon szépen érkeztél meg (ritmus és hangválasztás szempontjából egyaránt). A 0:10-től induló kanyargós gyors futamról hasonlót gondolok, mint amit lentebb Viktor szólójánál írtam: kicsit túl hirtelen volt a váltás, még nem telt el annyi idő, hogy megtörjük a hangulatot, hiszen még csak pár másodperce indultunk. A hallgató füle mindig sokkal lassabb, mint a gitáros agya, ahogy Scott Henderson szokta mondani. Hagynunk kell a hallgatót „örülni” a témáknak, mielőtt magunkkal rántjuk egy merészebb kirándulásra.

A kör 3. ütemében jó ötlet volt a nyitó ritmika visszahozása. A 4. ütemben már több tér van a sűrűbb hangokra, a kör végét mindig meg lehet „hajtani”, úgyhogy ez a felfelé haladás nagyon a helyén volt itt.


Második kör (0:25-0:47)

Ebben a körben főleg az ütemek eleji kulcspillanatokról írok. Azaz a fokokról. (Emellett ez a kör is számos szép dallamot tartalmazott, ezt persze meg is szoktuk Ákostól.)
A kör 1. üteme ismét egy 6. fokkal (C#) indult, ami mindig bizonytalanabb hangulatot ad. Utána a nyújtásokkal elért G# már a helyére tette a dolgot.
A kör 2. üteme szintén 6. fokot kapott (itt a D-hez viszonyítunk, tehát a H számít 6. foknak). A hatás itt is egy hamisítatlan „6. fok-hatás”. (The 6th Grade Effect – jó filmcím lehetne egy pszichothrillerhez. A jogdíjakat dollárban kérem majd.)
A kör 3. ütemének eleje 4. fokot kapott (C#m7 akkordra egy F# hang). A mollokra játszott negyedik hang nyitott hatást kelt, és ugyan bedobható ütem elejére ez a hatás, de akkor rögtön fel kell oldani a 3. vagy az 5. fok irányába, különben kicsit random hangulata lesz.
A kör 4. ütemének eleje egy megemelt 6. fokot kapott (Hm7-re G#). Itt a tapping-menet épp egy G# hangra érkezett, amely ugyan markáns fok, hiszen ez csinálja a dór hangulatot a Hm7 akkorddal szövetkezve, de itt is igaz, hogy utána egy szomszéd fokra való lépés (bármerre) a leghatásosabb, amely feloldja a feszültséget.
Az ütemek eleje egy ilyen kifejezetten harmóniaváltásokra épülő zenei alapnál kulcsfontosságú, és nagyon meg kell gondolni a hangválasztást. Másfajta zenei alapoknál (pl. egy one-chord vamp típusúnál) ez a kérdés nincs ennyire előtérben.


Harmadik kör (0:47-1:23)

Folytassuk a fokok vizsgálatát, miközben itt is kiemelem a szép dallamokat, ízléses nyújtásokat, és egy nagyon ütős szünetet is 0:59-nél.

A kör 1. üteme egy 2. fokkal (F#) indult. Ez nagyon hatásos tud lenni, nagyon szeretem. Itt kicsit olyan érzés volt, hogy véletlenül érkezett ide a dallam a tapping-rész végén (legalábbis ami a fokok kezelését illeti, hiszen amúgy tudatosan választottad skálahangként, az egyértelmű).
A kör 2. üteme szintén a kvintre érkezett, szép stabil pillanat volt
A kör 3. ütemének eleje (az említett szünet után) 1. fokot kapott (C#m7 akkordra egy C# hang), és nagyon hatásos nyújtással született meg a hang, erős pillanat volt
A kör 4. ütemének eleje ismét egy megemelt 6. fokot kapott (Hm7-re G#). Érdemes összevetni, micsoda különbség van a kivitelezésben az előző körhöz képest: 0:41-nél, ahogy az előző körnél írtam is, a 6# után a lépés nem szekund volt, így a feszültség benne maradt a dologban. Itt pedig (1:03) pont ugyanaz a G# hang mennyire kivirágzott, az utána játszott szomszéd A hangnak köszönhetően. Érdemes 0:41-et és 1:03-at egymás után meghallgatni. Ugyanarra az akkordra ugyanaz a hang került a szólóban, és a különbség hatalmas. Tehát az a „jó” hírem, hogy miután a fokok hatásait már tudjuk, akkor még nem biztos hogy nyertünk, mert vannak minden fokra vonatkozóan további kivételek, kockázatok és mellékhatások is

A szóló egy szép alaphanggal ért véget a záró F#-moll akkordnál. Összességében az mondható el, hogy a rengeteg szép dallamhoz () még tudatosabb fok-választás szükséges, főleg a kulcspillanatokban, a hangsúlyos helyeken (és hangnemváltásoknál még inkább), és akkor nagyon biztató és ígéretes dolgok fognak kisülni. Ott van benned a potenciál a nagy dolgokra, úgyhogy még tudatosabban kell a fokokat is figyelni, mert a zenei fokok a sikerhez vezető létra fokait is jelentik egyben.
Válasz 'Ibanez S' hozzászólására (#8186)

JonasTamas 2012-03-27 02:22 |  #8581
Az Emaj7-Dmaj7-C#m7-Hm7 akkordmenetre több szóló is érkezett. Most Viktor szólója következik a sorban (#8195). Viktor már a karácsonyi topik-számunkban is feltűnt ízléses és kiérlelt játékával, úgyhogy örültem, hogy erre a zenei alapra is készített egy szólót.

A szóló 0:15-nél kezdődik, egy szép hetedik és harmadik fokkal (mostanában sokat beszéltünk a fokok fontosságáról, ezért emelem ki őket itt is). Az alaphangon kívül az Emaj7 akkord két legjellegzetesebb foka pont a 7. és a 3. fok, úgyhogy ez kitűnő választás volt. A ritmus is jól igazodott az alaphoz. A 0:19-nél hirtelen megjelenő szünetet külön is kiemelem, mert hatalmasat dobott a témán, pont a megfelelő helyen jelent meg. A Dmaj7 akkordra szépen vezetett át a G#-A indítás. Annak ellenére, hogy ez az ütem szépen haladt el a következő ütem (szintén fontos hangot jelentő) G# hangjáig, én kevesebb hangot tettem volna a Dmaj7-es ütem második felébe. Ha megnézzük ezt a négyütemes kört, akkor egyedül ez a második ütem tartalmaz ilyen mászkálós részt, ez kicsit felbillenti az indulást.

Persze ez mindig szubjektív dolog, mivel azt is lehet mondani, hogy a lassú nyitóütem után kontrasztként jelent meg a mozgalmas második ütem. Mindenesetre én pár hanggal kevesebbet tennék ide. Vagy a négyütemes kör végét is besűríteném. A szóló későbbi részein már nyugodtan lehetnek ilyen dolgok, de a szóló indulásának nagyon karakteresnek kell lennie ritmikai szempontból, és a Dmaj7-es ütem kicsit kilógott. Ezt követően a C#m7-es ütem nagyon szépen hozta vissza az első ritmikai motívumot, és a Hm7-es ütem pedig szintén tudatos és fontos hangokkal zárta le a kört.

A második kör 0:29-nél indult, egy jól elhelyezett felütéssel. Jó ötlet volt folytatni az első kör ritmikáját, még volt benne potenciál. A Dmaj7-es ütem nagyon tetszetős lett a szaggatott ritmusokkal és a szünetekkel. Meglepően vállalhatóan szólt 0:33-nál a G#-D# lépés, amelynek első hangja teljesen szabályos, a D# viszont papíron nem illene ide. Azért szólt mégis elég jól, mert egyrészt rövid hang lett belőle, másrészt az előző ütemben a fülünk megszokta a 4# világát. Ha tudatos hangválasztás volt, akkor bátor és érdekes ötlet, amely jól sült el. A kör harmadik ütemében érdemes megfigyelni a megforduló dallamot: D#-E-G# és utána E-D#-G#, hasonló ritmikával megjelenítve. A Hm7-es ütemben a hosszú E hang szép nyitott érzést hagy maga után (a 4. fok hatása mindig a nyitottság). A következő kör elején a 7. fok kellemesen zárta le a szólót. Még szívesen elhallgattam volna tovább is (és kíváncsi lettem volna a folytatásra, mert pont két teljes kör után jött volna el az a szakasz, hogy a hangulat már meg van kellőképpen alapozva, és innentől már merészebben lehet kezelni a hangválasztásokat és a ritmusokat is.)

Jazz-sárkány gratuláció, szép lett a szóló, és remélem, ezt további zenék követik majd itt a topikban!
Válasz 'Viktor' hozzászólására (#8195)

biciklipumpa 2012-03-27 01:51 |  #8580
hát I-IV-V :D meg gyakoroltam blues alapokra :) Nagyából ennyit foglalkoztam vele meg kipróbáltam a skálákat az akkordokra amit felírtál.
Válasz 'dcsabi' hozzászólására (#8579)

dcsabi 2012-03-27 01:41 |  #8579
és hova? :) megfejthető a blues kör?
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8578)

biciklipumpa 2012-03-27 01:25 |  #8578
nekem igen :P
Válasz 'dcsabi' hozzászólására (#8577)

dcsabi 2012-03-27 01:21 |  #8577
sikerült valakinek valamerre eljutnia blues témában?
Válasz 'dcsabi' hozzászólására (#8217)

biciklipumpa 2012-03-27 00:53 |  #8576


hát nekem így sikerült belőni...
Válasz 'Lee_Kajko' hozzászólására (#8549)

Lee_Kajko 2012-03-26 13:46 |  #8575
Először nekem is elég trágyán szólt, de ha mindent úgy állítasz be ahogy az első videón látható akkor jól fog szólni. Kicsit macerás ,de szerintem megéri.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8574)

biciklipumpa 2012-03-26 11:36 |  #8574
akárhogy keverem, nekem ezek a programok sohasem feküdtek... lehet gitár, vagy pick up ok miatt nem szól jól, de nekem förtelmesen szól ennek a sound-ja :D
Válasz 'Lee_Kajko' hozzászólására (#8549)

dcsabi 2012-03-26 06:34 |  #8573
nm
nekem ez az egyik kedven instru dalom, kellemes, levegős dallamos kihívás játszani sok érdekesség van benne

és ha jól tudom EJ-nak is megért egy Grammy-t :)
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8570)

biciklipumpa 2012-03-26 06:13 |  #8572
ez kib***t jól szól :D
Válasz 'JonasTamas' hozzászólására (#8571)

JonasTamas 2012-03-26 06:07 |  #8571




Guthrie country bevezetés

Erre a tavaszias hétfőre egy kis pengetési gyakorlat Guthrie mestertől. A második ütemben minden hangot váltott pengetéssel kell megszólaltatni. A negyedik ütemben a nyújtást meg kell tartani, mialatt a C#-F#-H hangokat pengetjük, és csak ezután kell visszaengedni a nyújtott hangot.








biciklipumpa 2012-03-26 06:04 |  #8570
ez jó, ezt muszáj lesz megtanulni köszi a tippet :)
Válasz 'dcsabi' hozzászólására (#8564)

JonasTamas 2012-03-26 06:03 |  #8569
Nagyon jó érzés, valóban.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8560)

JonasTamas 2012-03-26 06:02 |  #8568
Köszi szépen a linket, it's really kind of you!
A motivációs Word dokumentumban a helye ennek az írásnak is.
Válasz 'szgabor' hozzászólására (#8557)

JonasTamas 2012-03-26 06:00 |  #8567
Köszi a szólót, írok róla a közeli napokban, és persze Ákos és Viktor múlt heti szólóiról is, amelyek szintén erre az alapra készültek.
Válasz 'MrBugi' hozzászólására (#8555)

JonasTamas 2012-03-26 05:58 |  #8566
Lee_Kajko írtaTamás ajánlott nekem egy ingyenesen letölthető előerősítő szimulátort ,és meg kell mondjam tényleg elég jó soundot lehet kihozni belőle.Gondoltam megosztom itt is hátha valakinek problémája van a zúzós gitár sounddal ,így csináltam is egy nagyon rövid, példa szösszenetet. Ha valaki kiakarja próbálni innen letöltheti. Érdemes mellé az alább videó leírásában található csomagot letölteni a jobb hangzás érdekében.




Ez a hangzás egy nagy lépés a sárkány-metál irányába!
Válasz 'Lee_Kajko' hozzászólására (#8549)

JonasTamas 2012-03-26 05:54 |  #8565
Köszönöm!
Az alapot én is a youtube-ról szereztem, ez egy jól eltalált verzió.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8547)

dcsabi 2012-03-26 05:40 |  #8564
Eric Johnson - Cliffs of Dover? az nem monoton.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8563)

biciklipumpa 2012-03-26 05:33 |  #8563
igen ismerem, azt is fogjuk sztem játszani... meg a still got a blues-t is amit végig gitároznom kell... (azt kérték is) nah ott megint egyszerű dologm van mert az elején van pár hang nyújtás utánna impro.. Meg ha megtudom tanulni akkor cry for you-t kéne még :P sajnos zenekar csak ennyi számot enged meg, ahol only gitár van... joe satriani ten words ot se játszhatom mert billentyűs szerint monoton... :/
Válasz 'ibanezrg565' hozzászólására (#8562)

ibanezrg565 2012-03-26 02:25 |  #8562
Szia Carlos!

Hát ez nagyon jó szóló lett,gratulálok!!! visszaidézte gyerek koromat annak idején sokat hallgattam Santanát.Nekem nagyon tetszett tőle még Sambapati c. szám.Lassú de nagyon szép ezt is kéne játszanod,biztos ismered.
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8537)

ibanezrg565 2012-03-26 02:20 |  #8561
Szia Tibyee!
Sok jó zenélést kívánok,azért írjál néha egy két sort!
Válasz 'tibyee' hozzászólására (#8526)

biciklipumpa 2012-03-25 16:10 |  #8560
"Manapság sokat panaszkodhat itthon egy zenész ember. A szűk felvevőpiac, a kevés hallgató, a csekélyke kitörési lehetőségek, a megbecsülés hiánya, az aránytalan erőfelosztások miatt, stb…
vagy nekiállhat akár dolgozni is az ember, hogy a nyavalygás helyett valami értékeset tegyen le az asztalra. Hiszen először valami minőségi termékre is szükség lenne, amivel házalhatunk, mielőtt nekiállnánk a Tiszaröcsögi kocsmában filozofálni arról, hogy miért is nem sikerült betörni a külföldi piacra azzal a néhány Metallica-feldolgozással…
S láss csodát.
Valamit nagyon tudnia kell annak a mai gitárosnak, akire Steve Vai kiadója is felfigyel. "

Kemény nagyon, biztos jó érzés lehet ilyeneket visszaolvasni magadról a neten :)

biciklipumpa 2012-03-25 15:58 |  #8559
én hiányolom belőle a darálást
Válasz 'MrBugi' hozzászólására (#8555)

szgabor 2012-03-25 15:46 |  #8558
Nekem simán nincs output jelem a cuase-ben semmivel (GTR, poulin). Egyedül a pod farm szól, de az ár unalmas nekem.:)
Válasz 'Lee_Kajko' hozzászólására (#8549)

szgabor 2012-03-25 15:45 |  #8557
Tamás!
Nem nagy cucc, de gondoltam belinkelem, had hízzon az a Word dokumentum.:)

http://www.gamer365.hu/blog_post.php?id=27349

biciklipumpa 2012-03-25 15:37 |  #8556
közben nekem sikerült, bár közel se tudtam még olyan jól beállítani mint a tiéden :)
Válasz 'Lee_Kajko' hozzászólására (#8549)

MrBugi 2012-03-25 14:20 |  #8555
A múltkor kivesézett Emaj7-es alapra én is vettem fel egy rövid imprót. Ha sikerül meg is osztom veletek:



Lee_Kajko 2012-03-25 10:55 |  #8554
Innen az erősító szimulátort tudod leszedni(ott lentebb van egy olyan ,hogy "Download link: LeGion v1.01" ,és arra kattintasz.)
http://lepouplugins.blogspot.com/2010/03/legion.html

Innen meg a videós csomagot:
https://rapidshare.com/#!download|351p12|457274209|GuitarToneFiles.rar|9290|R~0|0|0
Remélem így már érthetőbb.
Válasz 'kustriani' hozzászólására (#8553)

kustriani 2012-03-25 10:45 |  #8553
konkrétan mire kattintva tudom letölteni? bocsi de nem vágom
Válasz 'Lee_Kajko' hozzászólására (#8549)

Lee_Kajko 2012-03-25 10:08 |  #8552
Elvileg kell lennie "VST plugins" mappának ott ahova fel telepítetted a Cubase-t. Oda berakod a letöltött fájlokat. Aztán megnyitod a Cubase-t és a "Devices" menüpont alatt rámész a "Plug-in information"-ra. A megnyílt ablakban a már Cubase-ben található VST progikat találhatod. Nyomsz egy "Update"-et és elvileg meg kell jelenjenek a frissen telepített programok. És kész.
Itt egy videó is hátha segít valamit:
Válasz 'biciklipumpa' hozzászólására (#8551)

biciklipumpa 2012-03-25 09:37 |  #8551
hogy lehet az ilyen effect progikat behegeszteni a cubase 5 be? :)
Válasz 'Lee_Kajko' hozzászólására (#8549)

biciklipumpa 2012-03-25 09:20 |  #8550
huu ez tényleg jó, köszi szépen !!!!
Válasz 'Lee_Kajko' hozzászólására (#8549)



Témák


 
VÁSÁRLÁSI INFO

A HANGMESTER.HU oldalain található anyagok a HANGMESTER-Online Kft. írásbeli engedélye nélkül nem használhatók fel!

HANGMESTER.HU Ügyfélszolgálat: hangmester@hangmester.hu
© Copyright 2003-2024 HANGMESTER.HU .:. Minden jog fenntartva.
. : A tévedés és az árváltoztatás jogát fenntartjuk! . :
A weboldalon feltüntetett árak csak internetes megrendelés esetén érvényesek
és kizárólag aktuális készletünk erejéig, melyről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat/érdeklődőinket.
Minden weboldalunkon leadott rendelés csak akkor tekinthető visszaigazolt megrendelésnek, ha kollégánk e-mailen egyértelműen megerősíti,
hogy az adott termékből van jelenleg készketen általunk megvásárolt és bevételezett modell.
Weboldalunkon feltűntetett árak nem számítanak árajánlattételnek.

CAMPONA HANGSZERBOLT (1222 Nagytétényi út 37. Földszint, POSTA és GYÓGYSZERTÁR között)
NYITVA MINDENNAP (vasárnap is!) 11:00 - 19:00 | +36-20-323-0641 | hangmester@hangmester.hu