én (laikusan) úgy képzeltem el a dolgot, hogy van egy macbook pro-m, veszek egy külső hangkarit kb 40-ért és egy pl behringer vagy boss midis lábkapcsolót és ha kell effect akkor be tudok kapcsolni párat. mivel bass-re kellene, így nem menne állandó effectezés, csaknéha kórus meg delay.
POD X3-al csak a POD Farm plugin működik, a különálló POD Farm nem. Cubase-ben pl be tudod rakni VST pluginként, ráadásul miután az X3-ban minden benne, van ami a Platinumban is, ezért a POD Farm Platinum-ot kapod meg értelemszerűen. Viszont aktiválnod kell a POD Farmot az X3-adra.
üdv.
kezdő vagyok a témában.
azt szeretném megoldani, hogy koncerten nem kisvasútról hanem laptopról tudjak effectezni. ehhez gondolom kell egy laptop, egy megfelelő hangkari és vmi controller.
meg lehet azt oldani, hogy pl a pod farm-ot tudnám használni egy akármyilen midicontrollerrel ha pl van a hangrakin midi ki/bemenet?
vagy erre a célra mit szoktak használni?
a guitar rig-el az a probléma h csak a gyári 260eurós controllerjével lehet használni, de nekem egy olcsóbb megoldás jobban bejönne.
(még annyi, hogy basszusgitáron használnám:)
Nem akarok bunkó lenni, de a pod farm-hoz van valakinek törése? Lelehetne tölteni egy csomó oldalról, de a többsége fizetős. Most nincs nagyon rá pénzem azért nem venném meg, meg amúgy is van egy x3 live-om ahhoz igazán adhattak volna Akkor azt eltudná mondani valaki nekem utólag hogyan lehet hangszínelni a pod x3-massal? (Amúgy köszi a Válaszokat szerintem 30.000 körül használtam beszerzek egyet fülest a felsorolt típusok közül...)
40 körül már egész jók vannak (olyan minőségűek, ami közeltériben 2-300eFt/db-nál indulnak) én speciel Beyer DT770Pro-t használok, nagyon elégedett vagyok vele.
A szolgáltatásokat nézegettem + videókat, na meg a különböző topikokban írt hozzászólásokat.
Minőségbeli különbség van-e, vagy csak a modellezések miatt különbözik ennyire az áruk (no meg a plusz csatlakozók miatt...)?
Sziasztok! Itthon már egy jó ideje home studiózgatok. Line 6 pod x3 live-om van. Van hozzá egy 2x100 wattos clasbro végfokom és 2 db 150 wattos gary ládám. Ezek mennyire megfelelőek masterelésre? (nincs alapzaja) A másik pedig az ,hogyan tudom azt megcsinálni hogy felveszem a gitárt effekt nélkül és utólag effektezem? 3. a Gear box-ot/ pod farmot ,hogyan tudom használni cubase-el? A gear box-ot látja csak az a gond ha rányomom az effektet a hangra nemcsinál vele semmit. Előre is köszönöm a válaszokat!
Tisztelt Mindenki!
Gondolkodom a Guitarport/POD STUDIO GX/ POD STUDIO UX1 vételén, ezért tapasztalatokat kérnék tőletek. Pedáljaim vannak, így nem igazán szempont, hogy melyikkel mennyi effekthez juthatok hozzá.
Egy jó külső hangkártyára lenne szükségem (ugye az integrált szuttyom nem éppen felvételre minősült...), de nem igazán tudom eldönteni, hogy elég-e a GX, vagy a másik kettővel nyerek olyan plusz szolgáltatást, amit ki is tudnék használni.
Előre is köszi!
Line6 Pod Xt Live eladó.
Jó állapot, friss szoftver, doboz, cd, stb.
Esetleg Pocket Pod-ot, vagy 2.0-át beszámolok.
Ir.ár.: 65.000.-
Érd.: peeet79@hotmail.com
06 20 382-9690
hello
szerintetek mi lehet a gond ha a gépem nem látja a flextone III plus-t?
mikor bedugom az usb-t a gépbe akkor érzékeli meg kiírja h uj audioeszköz de amikor a line6 programját használom nem látja... van valami ötletetek?
Hello! Valaki nem tudna küldeni jó akusztikus hangzást gearboxe vagy pode farmot?:) nagyon megköszöném mert nekem az valamiért nem megy hiába probálom kikeverni! varga_attila7@hotmail.com e-mailre kéne küldeni nagyon kösszönöm!!!
Sovtek,TungSol,Svetlana,esetleg JJ.
Az egyik cső egy fázisfordító,na annak a cseréjével sok változást nem igazán fogsz változást értékelni,max ha mondjuk ECC-82-t,vagy ECC-81-et teszel oda.
Ez esetben kicsit kisebb hangerőt kapsz valószínűleg,viszont agresszívebb lesz a hang.Nekem ilyen változást okozott a csöves fejemben ez a csere,és most is ECC-82 van a fázisfordítómban.
A másik cső cseréjénél meg nem tudok mit mondani,próbálgatni kell különböző márkákat,hogy melyik tetszik a legjobban hangra.De túl drasztikus változásokra nem gondolj azért...
Alapinál is elég rendesen megszólal a motyó. Vetta II és SV együtt. Nem tudom milyen konfigurációban használja, mindenesetre nem szól rosszul. De teljesen mindegy. Ne azért tetsszen, mert X Y ezt használja, hanem mert tényleg jó hangja van. A többi csak duma, duma, duma...
Tudtommal a Spider Valve egy becsövezett Spider, tehát abban az a 12 modell van, ami a sima Spider-ben, így neked is van pl. Insane-ed. Természetesen ez semmi rosszat nem jelent, csak mondom, hogy ha jól tudom ott is el vannak nevezve a modellek, az is modellez, azért Line6 De ezt neked kell tudnod, mert neked van ilyen erősítőd, én csak egyszer próbáltam, de már nem nagyon emlékszem rá. Amúgy konkrétan olyan név, hogy "Lunatic", meg "Big Bottom", nem is lesz a tiéden, mert az csak a Vetta-kban van, illetve a POD X3-akban. Gyárilag, aztán persze a POD-okat fel lehet pack-olni. Mindenesetre a lényeg amit mondasz, hogy jól szól, nem az, hogy mi van a modell választó poti köré írva
Üdv a segítségeteket szeretném kérni lehet elhangzott már ez a kérdés nem tudom új vagyok itt.
Vettem egy Line6 Pod X3 Live pedált és a rögzíteni szeretnék vele eddig úgy játszottam hogy USB-n be a gépre átalakítóval hangfalat be a Phone bemenetbe és beállítottam elsődleges hangkártyának. Ha játszok vele úgy tökéletes de ha rögzítek akkor már nem igazán. VST rendszerrel szeretném használni, be is tudom tenni mint plugin a cubasebe csak az effektezett hangot adja vissza amit a pedál alakított ki. Én úgy szeretném ezt hogy alapból ne adjon ki hangot a pedál ha bekötöm USB-be csak akkor ha kis hangszórót bekattintom és VST-be szeretném beeffektezni, hogy ne follyon össze a 2 hang, szóval mint a toneport úgy viselkedjen. Lehet kicsit hülyén fejeztem ki magam de aki tud lédszi segítsen
ugy szeretném használni mint monyjuk egy delay pedált...bemegy az erőlködő jele és arra rámegy a delay és a végfokba halad tovább...valami ilyesmi, ez erre használható?
Hát ha ki lehet kapcsolni a szimulációs részét,akkor sztem simán. Kell egy loop,két kábel+az,hogy tudj csak effektezett programot beállítani szimuláció nélkül. (Bár nem ismerem a cuccot,alapjáraton kételkednék benne,hogy ki lehet kapcsolni az erősítőszimulálást,mivel tudtommal ez egy elsősorban fülhallgatós gyakorlásra tervezett cucc.)
Köszönöm.
Ahogy olvastam, ez már nem is annyira szimulációs hanem bizonyos karakterek vannak benne.
Nekem nagyon tetszik, kiváló csöves hangja van
csak mint írtam itt van amit sikk nem szeretni.
Viszont én meg sosem voltam tucatember.
ehem srácok!
segítsetek már mert én kicsit tufa vagyok ezekhez
van egy pocket pod-om, azt lehet használni úgy, hogy a erősítőm loopjába kötve az erősítő jelére pakolom fel az effekteket?csak effekteket, semmi szimuláció meg ilyenek nem kellenek
csak ugy kipróbálnám nagy cuccon milyenek az effektjei....thx
Hanem mert jól szól! Szó sincs kompromisszumról. A legtöbben úgy fanyalognak és kritizálnak, hogy még nem is hallották, de ez "csak" egy Line6. A háromlábú lőtéri kutyát nem érdekli, hogy jól szól-e egy full csöves motyón az E kvint, ha nincs ennél több zenei mondanivaló, de fordítva is igaz: senki sem fog fanyalogni, ha megfog a zene, és utána kiderül, hogy ez ismét "csak" egy szimulációra épülő erősítő volt.
Nekem úgy tűnt, hogy a potira kb. annyira reagál a Line6 SV mint a GT8-asom. Amikor más erősítőjét használtam,ugyanazzal a gitárral, nagyon szépen reagált a poti tekergetésére.
(Gondolom csövesek közt is bőven van különbség. Akinek fontos, hogy a potival lehessen játszani, az úgyis kipróbálja a SpideValve-ot és eldönti magának, hogy megfelel vagy sem.)
Na jó, nem kötekedni akarok, kérlek ne is vedd annak, csak meglepett amit írtál.
"Sajnos de"?
Visszaveszel a gitárod hangerőpotiján, és zavar, hogy elkezd kitisztulni?
És nálad tényleg szép kerek-tiszta hang lesz, vagy éppen a hi-gain-ből egy jó crunch?
az csak az xlr kimenetre vonatkozik. gyakorlatilag mindegy.
ha PA-ra menne direktbe a cucc és a keverő oldalon földelve van már, akkor az erölködő oldalon nem kell, mert földhurok keletkezik.
normál használatban semmi jelentősége.
A Direct Out-on (Cabinet szimuval) vagy a Preamp Out-on(Cabinet szimu nélkül)keresztül igen. De az analóg lesz.Szóval mindkettő előtt van egy DA konvertálás,a számítógépben meg egy AD konverzió.
Meghát cső ugyan nem lesz akkor a jelútban,de hát ez van. :)
Viszont lehet,hogy az erősítő a számítógéppel szintén földhurkot csinálna a Direct Out-on keresztül....
Ha búg,akkor át kell váltani a kapcsolót Lift-re.
Azt csak akkor kell átkapcsolni,ha pl két erősítőt használsz,és a közös földelés miatt földhurkod lesz a két erősítőn át (búgás!),mert a hálózaton és a gitárkábeleken keresztül hurok lesz a földelésen.
Ez a kapcsoló megszakítja a földhurkot.
Szóval hagyd úgy,ahogy van,ha csak önmagában használod a cuccot.
2 db eltérő testméretű (kistestű flamenco, illetve normál klasszikus) létező nylonhúros akusztikus gitár
digitális modelljét tartalmazó DSP-gitár. A modellek között egy potméter segítségével fokozatmentsen
állíthatjuk a virtuális gitártest méretét. A hangszer beépített zengetőt, kompresszort és hangológépet
tartalmaz. A kedvenc beállítások menthetők.
Szvsz zöld Treadplate, vagy zöld Soldano, nagyon esetleg zöld brit J-800. Ha van midis gép a közelben, akkor Gearbox-al lehet finomabban belenyúlni (mikrofon távolsága minimumra ha konkrét hangot akarsz). Ládaszimunak MS, vagy Mesa V30, Gearbox-al SM57 on-axis. Ajánlott egy finom kompresszor is.
Mindezt próbatermi hangerőn.
Nem árt ha van referencia alap (fülesben a gitárhang, amit modellezni akarsz, hogy a hang szövetét be tudd lőni), aztán a végén zenében, a többi hangszer hangja mellett a végső EQ-zás...
Sziasztok.
Nem tudna nekem valaki segítséget nyújtani, hogy hogyan lehetne In-Flames-es és Hypocrisy-s hangzást kikeverni Flextone lll XL-en? Vagy pedig milyen multieffektet ajánlanátok hozzá? Előre is köszi.
Én csak azt nem tudom, hogy a Line6 Spider Valve ugyanúgy feltisztul-e szépen a gitár hangerőpoti visszatekerésekor, mint egy ténylegesen csöves előfokú cucc?
Természetesen a Line6 Spider Valve is, kompromisszumok révén született.
Én személy szerint nem zárkózom el az újításoktól, sőt.
Az itt eltöltött 4 év alatt viszont megtanultam pár dolgot,
jórészt a saját bőrömön.:)
Szinte mindenki más-más hangzást keres.
Az egyik topicban az a baj, hogy hiába van cső az előfokban, ha a vége nem az.
A másikban hiába az a vége, ha az eleje meg ilyen, olyan, amolyan.
Szerintem aki teheti áldozzon rá egy hetet, és próbálja ki.
Én ezt tettem.
Volt egy Marshall DSL 401-em, amit 130-ért vettem
ezt cseréltem a Line6-re, és a hozzá járó pedálra amiben Expression is van.
De nem ez a lényeg szerintem.
Rjöttem, hogy sokkal "menőbb" dolog gyakorolni, saját nótákat csinálni.
Adott esetben megtanulni egy szóló részletet Malmsteentól, vagy Blackmoretól, és ezt megosztani másokkal pl.
Szóval azt akarom mondani, hogy azért ez a zenéről szól és annak szeretetéről.:)
Nem utólsó sorban pedig olyan cuccukról van szó, ami nagyon sok tehetséges zenésznek talán örökre álom marad.
Hobby zenészként, nekem nagyon is megteszi és ha úgy alakulna, hogy megengedhetném magamnak, hogy 1 erősítő fejet vegyek 600-ezerért
akkor is meggondolnám.
Nem szándékoztam senkit megbántani, ezt csak úgy általánosságban írtam.
Szóval legyen első a zene, és az alapos gyakorlati próba.
Hmm,akkor felületesen olvastam el EZT,aminek a képét lejjebb beraktam. Azt hittem,hogy a Sipder Valve-k eleve ilyennel rendelkeznek,de nem!
Ez egy moddolás,egyfajta tuning panel a Spider Valve-khez,plusz egy csővel,és a leírás szerint a hangzás még inkább megközelíti vele az igazi csöves hangzást.
Akkor lényegében annyi a cucc,mintha egy Line6 kütyüt (pl egy XT Pro-t) egy csöves végfokra kötnél,azzal a különbséggel,hogy itt nyilván elég jól meg van csinálva az előfok és végfok illesztése.
Az egyik 12AX7 tehát fázist fordít,a másik egy master előtti előerősítő cső.
A Direct Out kimenet valóban független a csövektől,ez,és a preamp out olyan,mintha simán egy POD XT-d,vagy Live-od,vagy ilyesmid lenne,full digi.
Kivéve,ha beszerez az ember egy ilyen bemeneti fokozat moddot. :)
NA, EMBEREK, vissza vagyok!
Utánajártam kissé a LINE 6 Spider Valve-nek magam is. És aztat talátam, hogy Medgyessyék honlapján mutatják ezeknek az erősítőknek a jelútjáról készült rajzot. Amiben az áll, hogy a bemenet után azonnal van egy analóg-digitális converter, aztán digit processzor, majd vissza analogizálja a jelet egy újabb converter, és csak utána az első cső. Vagyis nekem ez azt jelenti, hogy mingyárást az elején digitalizálja a gitárod hangját, aztán meg vissza - persze ettől mégszólhat jól, de mire az első csövet eléri a jel, már túl van egy oda-vissza digitalizáláson-analogizáláson. Hogy aztán a csövet mennyire 100%-osan a te gitárhangod éri el, azt nem tudom. Vagyis: cső ide, cső oda: az elején mindjárt belenyúl az analóg gitárhangodba.
Ráadásul a Direct out-on olyan hang megy ki, aminek köze nincs egyetlen csőhöz sem! Jól látom?
Megoldódott a probléma
Wah teljesen felmegy 100-ig és a hangerő wah balance is helyreállt!
Ezer köszönet
Még egy kérdésem lenne, a bendert hogy lehet rákonvertálni az expression pedálra, vagy lehet-e egyáltalán ilyet művelni?
Köszi mégegyszer!
# Calibrate the expression pedals Connect the FBV to your POD X3 and turn on the X3
# Set the left pedal to half way between toe and heel
# Hold AMP1 + AMP2 + TREMOLO for three seconds to activate calibration mode (there will be no visual indication of entering calibration mode, so just hold for a good three seconds)
# Hold AMP1 + AMP2 + DELAY for three seconds to begin calibrating the left pedal
# Move the left pedal all the way down and activate the toe switch
# Move the left pedal to the full toe up position
# Hold AMP1 + AMP2 + MODULATION for three seconds to begin calibrating the right pedal
# Move the right pedal all the way down and activate the toe switch
# Move the right pedal to the full toe up position
# Turn off the X3 (this completes the pedal calibration)