Reissue alatt a vintage-et vagy a kettest érted? Kettes van most egy nálam, hááát, nem cserélem le a régit rá...
Recsegés nem jó, nekem vastagság kéne. Hangminta lapján a M Heavy Drive ilyesmi lehet... Nem pincébehangolt metál, de azért van dög meg gain rendesen...
Az most nekem is lesz, de sajna csak reissue.
Kultúrmocsok az a dubwiser presc. outbox-a, az nekem nem jött be, de egy próbát megér.
Olyan kulturáltan recsegős fuzz, de nem boldogultam vele.
próbáld ki.
Hát már lehet, h van rá vevőm (ráadásul a próbahelyen is maradna...), szerintem a vastagságával nincs nagy gond, bár te tudod.
Mire kéne?
Punkhoz, rockhoz jó az mk II, ilyen modern guggolós izékhez nem, bár én minden ilyesmihez az én orosz bigmuffomat (már nincs meg) javallanám, mert az valami rettentő mocskos, csak eq-val, mert nincs közepe.
A muff az vastag, de csak egy hangot tud (mondjuk azt nagyon)
Öööö, dubwiser említette, hogy van neked egy eladó... Nemtom, valami egyszerűbb (olcsóbb, hehe), de vastagabb kéne talán. Nem mintha élőben hallottam volna a HDnB-t...
na kedves SM, asszem m1ek alvadni.
kuld a listat, nyitott vagyok mindenre, me"g taiwani Boss pedalokra is tobbieknek meg:
vegyetek Electro Harmonix Polyphase-t meg Prescription Electronics Outbox-ot!
vagy csereljetek el a Big Muff Pi-teket Small Stone-ostul, esteleg analog chorus + flangerestul...
de auto wah/dinamikus envelope filter is johet! :)
nah, szep almokat, emberek!
Olyanok segítségét kérem aki már használt Korg AX30G-ét és az újabb Korg AX10G-ét. Mivel nagyjából hasonló áron lehet kapni őket használtan. Lehet-e expression vagyis inkább Wah-két üzemelő pedált kötni az AX30g-hez vagy tud-e ilyen funkciót? Mennyire jók a Wah effektek bármelyiken és a torzítók? Altalában milyet könnyebb kezelni 2 vagy több kapcsolós pedált? Olvastam valahol olcsón Boss ME6 -ost is, de arról azt hallottam, hogy gyenge torzításokat raktak bele. Ja és nem "Auto-Wah" megoldás érdekel, hanem a tipródós...
Gab: a legjobb ha kiprobalod mindkettod, en a Zoom G2-t valasztanam (es ha lesz penzem, azt is fogom:) ), ugyanis en azt mar probaltam, es olyan a hangja, hogy leszedi a fejed:) raadasul fembol van, tehat rendkivul strapabiro!
Huhh akkor még gyakorolok... Mondjuk ismerősök körében a 7 mp is elég nagy siker szokott lenni...
És mi ez az épület? Valami mexikói börtön ahol a csempész petróleumot kell ilyen gyorsan a smasszerek elől elrejteni?
Történetesen egy olyan épületben lakom, ahol szokás, sőt, sport a fél liter folyadék tempós betöltése. 5 másodperc alatti idő kell kb, hogy bent legyél az első 100-ban. A legjobb 10-ből összerakott "Drink Team" tavaly előtt ment 25 márodperc alá.....
Jah. Azért van egy két ember akivel sörben nem mernék kiállni...
De aki képes megdönteni a fél literes ice-teás 7 másodperces rekordomat, azt várom egy összecsapásra...
Le a kalappal.
Csoda hogy nem stompboxban alszol.
Pénteken megyek vidékre a titkos pedállelőhelyemre, kérek listát, mi van épp a boltban, és átküldöm neked, ha érdekel.
Bár ha jobban végiggondolom felesleges kérdezni, hogy érdekel-e.
(bár most nagyon le van fogyva az árukészlet, semmi vintage darab)
8.000-ért ajándék lett volna.
Segítséget kérek!
Feltettem a POD XT-re a 3-as firmware-t, mindent szépen kiír, de nem lehet studio módba kapcsolni és a CAB-ok nem működnek. Végül vissza kellett tennem a 2-est. Találkozott valaki ugyanezzel a problémával? Mit és hol ronthattam el?
Gab, Digitech RP-100-at szerintem semmiképp ne vegyél! Nem a hangminősége miatt, végülis olcsó, és ezért nem lehet csúcs hangot várni tőle. De sajnos emellett teljesen megbízhatatlan, szóval ha nem akarsz sokat bosszankodni, felejtsd el.
Ebben az árkategóriában én is a V-Amp-ot javasolnám (az igazság, hogy a zoom G2-t nem ismerem cseppet sem).
mohácsi vagyok , kicsit messze van!!!!!!!!
igaz csütörtökön megyek pestre , de előbb keresek itthon valakit
nővérem jött haza angliából nézettem vele használt pedálokat de nem járt szerencsével, majd most ha visszamegy , nyáron jön a kislánya talán addig találnak valamit
tudod úgy voltam vele hogy , egy-két éve mikor ujra gitárt vettem a kezembe , vettem új pedálokat , elkeztem a itt fórumozni és itt mindenki ajnározza a régi pedálokat.
90" körül tizenpár évesen elvileg csak japán boss , ibanez pedáljaink voltak én ezeket idősebb zenészektől illetve, pár évvel idősebb zenész cigány fiatalokkal bizniceltük.
namost ezek halászcsárdában éttermekben zenéltek meg persze járnak külföldre.
na a lényeg , mindenki dícsérte énmeg megpróbáltam hátha van nekik elfekvöben valami és bejött !!!!!!!
ígykerült vissza hozzám a jolana les paulom is /olyan állapotban is /
ha csak a flanger van bedugva akkor sem mükszik , ha kihúzom a korus tápját és visszadugum akkor bekapcsol .
persze amúgy müködik szépen szól minden funkcionál.
Segítséget kérek!
Feltettem a POD XT-re a 3-as firmware-t, mindent szépen kiír, de nem lehet studio módba kapcsolni és a CAB-ok nem működnek. Végül vissza kellett tennem a 2-est. Találkozott valaki ugyanezzel a problémával? Mit és hol ronthattam el?
no digitech rp-100-at használtan el lehet csípni 18-20-ért is. De amit nagyon dícsérnek, az a behringer v-amp, ugyanebben az árkategóriában. Ezt a zoom effektet nem ismerem, de az ilyen árban levő zoom-okról nincs jó vélemény a neten.
a kapcsoló működik de mégsem kapcsol be!!!!
ha az utánalévő korus tápját kihúzom majd visszadugom akkor bekapcsol, de kikapcsolnisem tudom, nemtod mi lehet vele?
balek akitől vettem!!!! a kapcsolója rosszalkodik, potik működnek, jó a pedál érdekes a hangja , még élőben nem hallottam ilyet, csak hangmintákon, nemakarom elkiabálni, úgynézki lessz egy boss kórus is , remélem .
a titok hogy honnan van ? ha van zenész cigány ismerősöd azoknál érdeklődj!!! nekik a csilli-villi multiefekt megy
na ezek nem köcsögöt, meg kanalat csapkodó fekák ,hanem fővárosba és külföldre járó "muzsikusok".
Majd leszek MSN-en akkor adok.
Egyébként ezt a rackes dolgot álmomban láttam!
És belegondolva, azt a legkényelmesebb szállítani, azzal lehet a legkisebb gond.
Szóval lehet, hogy a következő cucc nem fej lesz, hanem elkezdem építeni a csodarackemet, faszán midis cuccokból, és egyetlen lépéssel fogok egy midi pedálon programokat váltani, én nem lesz steppelés... Csak rackes cuccokból fogalmam sincs, mi a jó...
köszi a tanácsokat.Kb hasonlóan gondoltam én is csak még a vasutas gyakorlat kevés. Most jelenleg a sorrend: Vox Clyde McCoy Wah - Boss DS1 - Line6Übermetal - Boss BF3 - Marshall SV-1 Supervibe Chorus - Boss DD3 Delay.
Utolsó inkább delay, flanger meg hely szempontjából egyenértékű a chorussal szóval vagy elé vagy mögé, tök mindegy...
De ilyesmiket legjobb effect loopba, persze ha van.
még mindig a tc-999 a nyerő.
balgomb kompresszor a jobb boost.
a maxon gyártja egy az egyben másolatát:
"Tube compression is the stuff of legend, and many of the greatest recordings of all time were tracked using tube compressors in the studio. The problem is that these vintage tube units are generally cumbersome, expensive, and hard to maintain, making them virtually unusable in a real-world environment.
With this in mind, Maxon created the RCP660 Real Compressor. Powered by a hand-selected 12AX7WXT preamp tube, The RCP660 takes the amazing tube tone of studio rack gear and packs it into a compact, floor mounted stompbox that can be used virtually anywhere for any audio application.
The RCP660"s controls are deceptively simple to use, yet they offer an incredible array of compressed tones. Master controls the output volume, and can add up to 10 dB of clean boost to the input signal. Sensitivity determines the input level at which the compression is activated keep it set low for use as a Limiter or crank it for constant, consistent compression. Attack and Sustain knobs control the degree of compression and intensity, allowing for everything from a subtle pinch to extreme squash.
The RCP660 also features a Footswitchable Boost function, allowing for quick changes between solo and rhythm playing or the ability to use the unit as a clean Booster in front of your amp. The Boost function adds a full 13 dB of Gain to the signal, more than enough to jump out in front of a full-band mix or drive the input of any amplifier into sweet, singing, saturation.
While the RCP660 is great for live use, it really shines when used for recording. When used on a direct input to a hard disk recorder, the RCP660 can add warmth, detail and a three-dimensional quality to steel or nylon string acoustics that simply must be heard to be believed. Bass Guitars will also benefit from the RCP660, which works perfectly to reign in the low frequencies in that annoying "woofy" range without losing the desired punch and power needed to make a great recording.
When your playing or recording demands the sound of classic tube compression, the RCP660 Real Compressor is the only real choice.
"
Tévedés ne essék, nem leszólom azokat, akik nem rendelkeznek ilyen jellegű képességekkel, nem érthet hozzá mindenki, de kúúúrva jó érzés, amikor 1 homemade +szólal és leviszi a fejed! Viszont 1-2 dolog elenged7etlen hogy manufakturális legyen!
Nekem az effekt kivételével minden homemade! :DDDD
Még a gitár is.
De oda merem tenni bármilyen gyári cucc mellé.
A GT-2 meg tetszik így a hangminták alapján,lehet,hogy egyszer én is megépítem.
vagy booster.
hazilag is konnyen gyarthato.
s akko nem kell fizess otszamjegyu-t OD-ert vagy barmiert amin boss felirat van...
hacsak nem vagy sznob :)
Ha torzítót veszel boostnak mindenképp próbáld ki előbb!
Mert az én erősítőmön se az SD-1 se a DS-1 nem igazán jó boostra. Más erősítővel pl sokan használják ezeket a pedálokat! Szóval, hogy mi jó boostra, az nagyon az erősítő saját karakterétől függ!