Ezt marqczyy írta: kurva nagy jóság az a cucc, nagyon be jön nekem is, csak kicsit drága.:-( meg még kellenek a szép üveghangok amiket felvigyek egy oktávval
Ezt Mesa_Gabi írta: és jól szólt a kezemben a satriani amp? vagy mondd már meg. melyik szól nálam jobban? a recto vagy a jsx? (mer te vagy az egyetlen fültanu mindkettőnél :D
Ezt pettiee írta: Hasznalja valaki a "4 Cables Method"-ot a multieffekt es az erosito osszekotozgetesenel?
"Step 1: Adjust the GT-6 so that the OD/DS is on "custom". Step 2: Cable from guitar to normal input on the GT-6. Step 3: Cable from GT-6 effects out to Marshall in. Step 4: Cable from Marshall "Send" (on the back) to GT-6 effects in. Step 5: Cable from GT-6 normal output to Marshall "Return"."
Ezt Mesa_Gabi írta: hát, remek. ha van egy igenjó csöves fejed meg egy igenjó ládád. ugye jó a gt6-ban hogy lehet bővíteni, csak máskérdés hogy neked annyira tetszik-e az a torzítás ami jön egy fejből. mer pont azt nem fogod tudni ami az erőssége a legtöbb multinak, szóval a többféle hangzást. próbálgasd.
Ezt pettiee írta: Mesa_Gabi: teljesen meg vagyok elegedve a torzitassal, ami a Laney VH100R-bol jon (rock/blues zenehez szerintem tokeletes). A multit azzal a celzattal vettem, hogy a csoves erositom hangzasahoz egy pici pluszt adjak, de az eredeti hangzast mindenkeppen meg akarom tartani. Az erosito es hangfal szimulalasokat, csak a szamitogepre rogzitesnel hasznalnam. Pyra: szerinted ezt a modszert elhagyva is ossze lehet hozni egy csoves erosito es a GT-6 hangjat, ugy hogy a multi ne vagja agyon az erosito csoves hangzasat ? Ugy olvastam, hogy a 4C modszerrel a multi max. annyira modositja a gitarbol az erolkodobe tarto jelet, mintha az egy analog pedalon menne at. Szerintem ez lenyeges, bar eddig meg egyiket sem probaltam, ui. az effekt ket napja van a birtokomban.:)
Ezt pateszantrópusz írta: a patai tomi is gt6-ost használ színpadon vox ac-30-asokkal meg fender stratoval. szerintem egyáltalán nincs agyonütve a hangzása. a gt6 elég jó kis cucc, lehet vele finomságokat csinálni
Ezt pettiee írta: OK. Remelem is, hogy meg lehet oldani a dolgot, mert uyge most szereztem en is egy GT-6-ost. Kerdesem inkabb az, hogy a x fele csatlakoztatasi variaciobol melyiket hasznalja. Ha valaki hasznalta mar 4C modszert, jonak tartja-e. Vagy ne pocsoljek, oszt siman kuldjem ra a multi outputjat a erosito inputjara, azt kevergessem a kasat.:)
Ezt pettiee írta: Megfontolando. Koszi a tippeket. Eppen most vagyok abban a stadiumban, amikor egy frissen vasarolt GT6-al a vallamon, nehany napi hideg elelemmel levonulok a probaterembe es vadul tekergetek, kotozgetek, mignem "sikerul" osszeboronalni az effektet az erositommel. Remelem osszejon majd minimalis nyugtato beszedese mellett is.:)
Ezt pateszantrópusz írta: egy gt6-ost én is szívesen kipróbálnék, gt3-asom volt, de addig tetszett csak amig össze nem eresztettem az rp7-tel. nagyon lealázta. olyan volt hozzáképest mintha letakartam volna paplannal a hangfalat, így aztán hamar elpateroltam egyébként okos kis cucc, és fasza kis masszív felépítésü vasdoboz, csak a hangja nem nyílt ki úgy mint a digiteché
Ezt pateszantrópusz írta: persze amiket utána még vettem, azok sem tetszettek annyira, rp14d, pod, nem nekem való az rp7 nálam ezeket is elküldte csukázni, így nálam 6 éve ez megy, ezt már akkor sem adnám el ha valami sokkal jobbal találkoznék
Ezt pettiee írta: Kiprobaltam mar en is nehany effektet, bar nem tul nagy meggyozodessel, mert a "gitar + csoves erosito oszt kesz" hive vagyok/voltam. Remelem azert a GT6 bejon es majd ugy fogok velekedni rola, mint te az RP-7-esedrol.
Ezt Gently írta: Üdv mindenkinek! Bár kicsit off, de van vaalkinek első kézből származó véleménye a Boss ME-50B BASSZUSgitár-effektről? Most tervezem, de hát a boltba ugye hiába jár az ember hetente/naponta próbálgatni... Előre is kösz Gently
Ezt pettiee írta: Itt talalhatsz rola egy picit bovebb leirast: 4CM Nem mas mint a multieffekted OD/DT-je helyett az erolkodod elofoka altal gerjeszett torzitast hasznalod, az effekt lancolatban a megfelelo helyre kerul a torzitas, nem az elofokod elott helyezkedik majd el az osszes olyan effekt, aminek nem ott kellene lennie. Na most ez nagyon ertelmes lett.:) Szoval gyorsan megerted ha elolvasod a fenti leirast, na. p.
Ezt skidross írta: Hosszas következtetések, és a megúnt várakozás hatására (X Vamp-ot rendeltem egy hónapja...), úgy döntöttem, hogy mi lenne, ha olyan dolgot vennék amit kapni is lehet itthon, és végül arra jutottam, hogy teszek még hozzá egy kis pénzt, és veszek egy Digitech RP 200-at. Ismeri valaki közelebbről? Sokban különbözik a hangja a GNX-től?
Ezt StratoFan írta: Nekem RP100 volt ami ugyan az mint a 200 csak nincs rajta pedál. Most GNX2 van. Nagyon sokban különbözik a kettő. Az RP100/200 is tud jól szólni, viszonylag könnyen beállítható, erőssége a remek mikrofonpozíciók, de megvannak a gyengéi, mint szar dinamika, szar sávszélesség, nem részletez eléggé, és szinte mindegy mit dugsz rá minden gitár egyformán szól benne. A GNX2 egész más, nincs mikipozíció (ami nekem nagyon hiányzik), és kurvanhéz jól belőni. De be lehet csak sokat kell vele vacakolni, és nagyon sokat számít a gitár amit rádugsz (itt derült ki számomra hogy az enyém szar). Nagy sávszélesség, nagy dinamika, de amennyivel többet tud annyival kézbentarthatatlanabb. PA-n jól szól, én legalábbis szeretem. Amit tud azt jól tudja ugyan ez az RP-ről nem mondható el (flanger, pheser, elég gagyi benne), és még van benne pár totál használhatatlan dolog. A torzítása nekem viszonylag tetszett. Szerintem jobb mint egy Zoom vagy egy Behringer.
Ezt skidross írta: Tegnap próbálgattam RP 80-ast, árához képest szerintem ezzel is lehet használható hangot elérni. (viszonyítás kérdése) Csak ez méretileg már túl kicsi sztem, túl kicsik a kapcsolók. Jelenleg főleg fejhallgatóval használnám, gyakorolgatásra, meg felvételekre. Élőben meg túlnyomórészt effekthurokban, vagy attól függ mennyire lesz használható a hangja.
a Vamp proval jobbanjárnál a ládaszimuláció miatt... igazából cabinetulator (ládaszimuláció, pl. H&K Redbox) nélkül egy előfok se szól szépen vonalból...
mivel nekem van pod xt-m nincs szükségem a behringerre, máskülönben maradna...
Ezt skidross írta: A digitechekben is van kabinetszimulátor. Tehát floorboarddal együtt 90k. Az már biztos, hogy sok együtt. Eredetileg max. a felét szánnám a dologra, tehát ez jelenleg tárgytalan, meg a gitárt is jó lenne lecserélni még idén.
Ezt Barna írta: Aki rám hallgat, az GT-6-ot vesz! Én is azt vettem, mert valakire hallgattam, aki azt használta, s most is olyat vennék, ha nem lenne! Küldök sok infót, ha kell róla!
Ezt skidross írta: A design az nekem sem teccik, meg ez még a műanyagburkolatos kategória, ami azért eléggé nemjó, de tudásra, meg hangra sztem rendben vannak.
Ezt skidross írta: Gitár használtan érdekelne max 150k-ig, konkrét elképzelés nem nagyon van, a hang az elsődleges, régebben nézegettem peavey wolfgangot, egy ilyesmivel már megelégednék.
Ezt skidross írta: Olyankor mi a helyzet, amikor a nyak hátulján ilyen barnás foltok jelennek meg? Valami gomba a lakk alatt? Vagy mi? Gondoltam lecsiszoltatom meg újralakkoztatom normálisan. Láttam már ilyet drágább dolgokon is.
Ezt Pyra írta: barna a pod XT megeszi reggelire... sőt decemberre már kapható lesz az XT Live ami megoldja a floorboard problémát is (várhato itthoni ár olyan 140k)
nekem GT-3 am volt ami sokak szerint (szerintem is!) jobb mint a hatos...
Ezt pettiee írta: Csak egy picit a reggeli temajahoz. Szerintem ezt azert ilyen egyertelmuen nem lehet kijelenteni, hogy a POD minden tekintetben veri a GT6-ost. Az oke, hogy a POD XT erosito szimulacioi OD/DT effektjei jobbak, mint a GT6-os ilyen effektjei, de egyeb tekintetben nem biztos, hogy jobb. Akinek az a fontos, hogy otthon jo minosegu torzitott gitarhangot vegyen fel, az valassza a POD-ot, de ha az effektedet, "csak" arra hasznalod, hogy az erolkodod es a gitarod altal meghatarozott hang jelleget szinesitsd, akkor a GT6-al erre rengeteg lehetoseg van. Ha valaki esteleg GT6-ot akarna reggelire adni a POD-janak, vigyazzon, nehogy tul nagy falat legyen kis hazi kedvencenek. Vagy mi.:)
Ezt Patkó írta: ezt a pod dolgot már annyira körbe nyálazták hogy kész röhej méghogy mindent ver ami nekem volt az biztos egy szar példány volt, mert köze sem volt a valósághoz. persze engem elsősorban a tiszta hangzás érdekel. de még a gt3 is jobb volt
Ezt Szacsa írta: Asztat se jelenteném ki 1az1 be, hogy a POD torzul jobban mint a bossgt. Jáccottam sokat gt-3-on, meg próbáltam Flextone II meg Spider II kombót (gondolom, vannak közös gyökerek a PODval), és LINE6 unalmas volt, a GT sokkal jobban szólt, nekem.Sztem ez is apszolut szubjektiv...
Ezt Mesa_Gabi írta: Viszont a HD147 meg él. szóval. nemtudom. pod sem tetszett kombóra kötve, vonalból meg szól mint a veszedelem. Szerintem a legfőbb próbléma ezekkel a cuccokkal a végfokozás megoldása. Leo viszont jól csinálta, el84-es csövekkel azért elég homogén alapot lehet csinálni. A fejek ezért jók, mert az alapba élő megszólalásra van kalibrálva.
főleg effektet konfigurálni rendesen! Én egy patchet olyan 2 hét 1 hónapig írok...
vegyetek jó sok gt-6 ot aztán majd lehet eladni jövőre metr kijön a 9-es amibe beletesznek még 2 teljesen felesleges effektet...
az induló árához képest eddig 50k t esett a gt-6 ára... nem véletlen hiszen a GT-3 jobb volt kezelhetőségében... sokkal jobban átlátható volt a struktúrája... a 6oson 1 óra alatt nem igazodtam ki 2év GT-3 azás ellenére sem!
a POD ról meg annyit hogy folyamatosan bővithető...
jelenleg 100$ ért kapsz az alapbeállításhoz hozzá: 18 High gain amp modelt 18 Vintage modelt 30 effektet
valamint ott van az a bizonyos reamping funkció... amit a Line6 on kívül nem tud semmi sem...
Ezt pettiee írta: Figyi, nem olyan regota van meg nekem sem a GT6, sokat probalgatom, allitgatom a hangzast. Nem mondom, hogy uberkiraly a cucc, de szerintem attol, hogy 1 ora alatt nem tudok kihozni belole egy olyan hangzast, amit utana evekig hasznalok, az nem biztos, hogy a GT termeket minositi.:)
Ezt Szacsa írta: Ja, GT-6 -pt se nem próbáltam még. A 3-as tuttkó volt.
Igazából nekem nem hiányzik, hogy legyen 1500 ampmodellem, amit nem használok. Persze jó a soxinüség, meg minden, de én eccerü gyerek vagyok, ha van egy jó hangzásom, akkor azon jáccok 2 hónapot. A zene legyen változatos.
(ládaszimu.: a GT-3 -al is igy szivtam először, bedugtuk az erölködőbe oszt csak zizegett. Aztán beállítottuk jól a kimenetét, na , akkor megdörrent...)
Ezt pettiee írta: Ja csak meg egy apro kerdes: induljunk ki abbol, hogy a GT3 a GT kategoriaban a megaszuper. Gondolom azota fejlesztgettek a mernokok, tettek bele uj hasznalhatatlan effekteket, meg uj hasznalhatatlan erosito szimulaciokat, meg egy bonyolult menurendszert. De azert gondolom ezen kivul, ami jo volt a GT3-ban azok csak nem lettek olyan gyokeresen atalakitva, hogy azt lehetne ra mondani, hogy egy a GT3-ban meglevo pl. erositoszimulacio ua. neven teljesen mashogyan szolna a GT6-on. Ha pedig igy van, akkor szerinted Pyra mi lehet az ezen a nyomorult pedalon, ami annyira megvaltozott szamodra, mar a menurendszert leszamitva, amitol ez kevesebb lenne egy GT3-nal ?
Ezt akaracsony írta: Nekem GT6 van. Én nagyon bírom. Vonalból használom végfokkal (koncerten is). Bizony sok paramétert lehet állítgatni ez eleinte zavaró lehet de rövid barátkozás után szép hangzásokat lehet csinálni. POD-t még nem próbáltam de egy cimborám nemsokára vesz egyet és majd megfigyelem. Eddig Korg, DigiTech cuccokat próbáltam és a BOSS GT6 jött be igazán.
Ezt pettiee írta: Kosz. Igen, a menu es az editalas bonyolult, sok parametert lehet allitani, nekem viszont ez teccik, mert igaz ugyan hogy jol el is lehet rontani egy-egy patchet, de lehet probalkozni, megkuzdeni vele.
Ezt pettiee írta: Egyebkent itt talalhato egy nagyon jo kis setup guide. Boss GT6 Egy kicsit hosszadalmas, de mindenkeppen erdemes elolvasni a GT tulajdonosoknak, de talan mas multieffektet hasznalo versenyzoknek is.
Ezt pettiee írta: Akkor jo. Ha sok penzetek van es szeretitek az eccerut bonyolult oldalarol megkozeliteni, akkor vegyetek GT6-ot. Ez itt a konkluzio.:)
Ezt Barna írta: Ne haragudj, Pyra, nem akarlak megbántani, de ha azt mondod, hogy a GT6-ból több ráfordított idővel tudsz csak GT3-as hangot kihozni. akkor vagy nem használtál GT6-ot, vagy valami más okod van a GT3-ast jobb effektként beállítani. Én mindkettővel dolgoztam napi sok órában (abban az időben munkaköri kötelességből), s már az azonos patch-ek is jobban szólnak a GT6 esetében!
Ezt Pyra írta: NEM HARAXOM... :o) DE... a gyári torzított hanxínek nagyálltalánosságban pocsékak, ez szinte majd mindengyártónál így van, nem csak roland/bosséknál... a tiszták és a lightkráncsik jók, de az MEG UGYANCSAK minden effektben rendben SZOKOTT LENNI!
egyébként szeretem amikor kiforgatjátok a szavaim! EZÉRT SEM HARAXOM (még!)... :o)
most büntiből bekopipésztelek mindent és elmagyarázom hogy fogjátok, MERT NAGYON ÚGYTŰNIK, HOGY NEM:
"...a GT-3 jobb volt kezelhetőségében... sokkal jobban átlátható volt a struktúrája... a 6oson 1 óra alatt nem igazodtam ki 2év GT-3 azás ellenére sem!"
"...pont az editálhatóság megbonyolítása tesz neehézkessé, és elellenszenvessé...
semmi több..
természetesen ráfordított idővel ugyanolyan jó hangok tudnak kijönni belőle mint az elődjéből..."
DE HA NEM ÉRTENÉD AKKOR A SZÁDBA RÁGOM:
- NINCS LÉNYEGI KÜLÖNBSÉG AZ ALGORITMUSOK KÖZÖTT!!! - VAN 2 TÖKFELESLEGES EFFEKT PLUSZBAN - SOKKAL BONYOLULTABB ÉS ÁTTEKINTHETETLENEBB LETT AZ EDITÁLÁS
NEKEM NEM VOLT TÖBB ÜRELMEM FOGLALKOZNI A DOLOGGAL éS NEM VOLTAM RÁSZORULVA ARRA HOGY MEGISMERJEM!
mivel érdemben nem tudtam összehasonlítani, nem tudok mit mondani a dologról... ha szebben szól a 6-os árnyalatokban az az esetlegesen beletett újabbfejlesztésű és jobb A/D -D/A átalakítók miatt lehet...
EZ MIND AZ ÉN EGYÉNI SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNYEM!
ÉN A HASZNÁLHATÓSÁG SZEMPONTJÁT NÉZVEM TÖBBRE TARTOm A GT-3 AST, MINT A HATOST...
Ezt pettiee írta: >(Mi lenne ha mindenki ugyanazt csípné.) Nyilván mindenki a sajátját dicséri, meg amit el akar adni. Én sem szeretném most azt mondani, hogy súlyos pénzekért vettem egy GT6-ot, aztán csak reggelire jó.:))