Őőő.
CE-20on én is gondolkodtam, de végülis amiatt nem vettem meg, mert mi a francnak nekem annyi féle chorus hangzás?
Fölösleges, egy fajta fasza hang azt szevasz, de a hangja megnyerő.
OD-20 nekem annyira nem szimpi...
Wah meg alap, valami faszányos!
Sokszor írtam már az ME-50ről de megteszem újra!
Szóval torzítók között vannak ratyik, használhatóak, meg egy kettő nagyon jó.
Delay szar szerintem nagyon, zengetőből a mod nagyon fasza a spring nevetséges.
A Wah kurva jó benne.
Modulációs effektek középszintűek, használhatóak, de messze nem érik el a kispedálok minőségét. Szerettem az ME-50ben is a kórust, de amikor bekötöttem utána egy CH-1et ég és föld volt a különbség.
Nagyjából ennyi a lényeg, kérdezz még ha érdekel valami.
Nem akarom mindenáron lecserélni, de nem használom ki teljesen!!!
Az ME-50 nem "hagyományos" multi. Pont ezért keltette fel az érdeklődésemet. Ezt írták rá: "A kisvasút beköltözött egy dobozba és jól érzi ott magát!"
Sok hangzás kell, de nem millió...
Egy-egy pedállal meg nem sokra mennék. Mert azért az elmentett beállításokat előhívni kényelmesebb, egyszerűbb és pontosabb!!!, mint állandóan számok közben az egy od-nak meg a többinek a potiját tekergetni hogy jólegyen...
Mindegyikből kéne több fajta (pl:od, dist, chorus, delay stb. stb.) De ennyiért akkor inkább ez. Vagy nem???
A hangja milyen?
De miért akarod ennyire lecserélni?
Ha meg csak ennyi effekt kell, akkor ne vegyél multit. Minek? A multi annak jó aki millió hangzást, effekt használ...
Egyébként meg jó a Boss ME-50, az árát nagyon megéri. Használtan esetleg meg tényleg nagyon jó.
KORG AX300G-t érdemes lecserélni BOSS ME-50-re???
Nem használom ki teljesen. elég lenne egy:
wah, od/dist., chorus, reverb/delay konfig. is...
A külön pedálok viszont drágák. Az erősítőm jó (csöves meg minden) úgyhogy nem kellenek a szimulációk.
Aki használt már ilyet az írjon pár sort róla. thx.
Hát a BF-2 egy régi klasszikus, tuti, hogy nagyon fasza hangja van.
A BF-3 meg sokkal modernebb cucc, rengeteg lehetőséggel, és valószínüleg nincs is olyan hangja mint a réginek.
BF-3at próbáltam, igaz nem túl alaposan, de egész jó hangja van.
A Whammy egy pitch shifter illetve egy harmonizer pedál.
A harmonizer funkcióval egy adott hangmagasságot tudsz az eredeti hanghoz keverni, így olyan mintha két gitár szólna, mondjuk tercben.
A pitch shifter részével meg föl vagy le, 1 vagy 2 oktávot tudsz ugrálni a pedállal.
Satriani rengeteget használja, pl Searching elején ahol a torzított gitár jön be nem sokkal utána.
Inkább azt írd le, hol és mivel akarod együtt használni az effektet. Szóval pl. házi demót csinálni jó minőségben, vagy a fej-ládád mellé akarsz valamit. Nekem van Live-om is meg AX300G-m is, de enélkül nem igazán lehet mit mondani a kérdésedre szerintem, mert lehet hogy a Live-ra kiadott 100k jobban is felhasználható lenne.
vagy lecseréljem LINE6 POD XT Live-ra???
nekem ami mindenképp kell: WAH- OD/Dist.-Chorus/Delay
kedvencek (és a játékom stílusai is): Incubus, Tool, Jamiroquai, Colorstar stb. stb. stb.
Na ennek függvényében valakinek valami tapasztalat?
nekem KORG AX300G -m van. Meg vagyok vele elégedve, de nem használom ki.
szerintetek jobban megérné vennem külön pedálokat?:
pl: Wah - OD/Dist. - Chorus/Delay
és ha igen akkor melyikből milyet?
létezik MIDI 5 pólus-USB csatlakozó is. De eg ybármilyen gagyi SB hangkártya is megteszi, max csak a Gameport supportot engedélyezed róla...
de ha csak az effektek miatt vennéd, akkor egyértelműen RP7, aV-Amp ugyen nem effekprockó, nem is ennek megfelelőek az effektjei, delay egész jó, reverb egy digihez képest használható, elég sokféle van benne, de pl a phaser az elég gyengusz (még jó, hogy van a small stone:)))
amit egészen jól tud viszont, az az erősítő és hangsugárzó szimuláció.
jaja, csak sajnos nekem semmiféle olyasmim nincs a gépben, amire rá tudnám csatlakoztatni midisen a vampet... úgyhogy ez a variácó ugrott, meg házi felvételre ugye ott lenne a PODxt usb-n keresztül... az az igazság, hogy van a digitech rp7ben pár effekt, ami mozgatná a fantáziámat, pölö a Whammy, amit ki szeretnék próbálni, nyilvánvalóan nem ugyanaz, mint a piros Whammy 40-50eért, de hogy legalább kiderítsem, hogy mennyire tudnám én használni ezt az effektet, meg ilyesmi... szóval nem hajtok elsősorban hangfalszimulációra meg ilyesmire, gyakorlásra kellene, de ha már veszek valami gyakorlót, akkor abban legyen olyasmi, ami a PODxtben nincs... Whammy, pitch shifter, meg ilyesmi, legalább próbaképpen... de persze még nem eldöntött, csak agyalok erőteljesen...:)
ha közbeszólhatok, nekem a kvázi-analóg kezelőfelület nagyon tetszik, illetve az, hogy MIDI-vel bármit meg tudsz csinálni vele. Az öt alapmód ( studio 1-2, live1-2-3), eléggé univerzálisan használhatóvá teszi. Nyílván az RP-7 inkább színpadra való, ott könnyebben kezelhető, expression, miegymás, ezt a V-Amp csak egy MIDI kontrollerrel tudja, de otthonra gyakorolni, esetleg home recordingra a MIDI miatt alkalmasabb. Hangilag nincs összehasonlítási alapom, úgyhogy nem mondok hülyeségeket, mindenestre egy RP200-hoz képest határozottan jobb.
Hali! Engem az érdekelne, hol érdemes POD XT-t venni? Külföldön? Esetleg tudtok vmi jó német boltot? Magyarban 100 rongy körül mozog, de amcsiban láttam 50 körül... Köszönöm!!!
Halihó... érdeklődnék, hogy szerintetek melyik cuccal járnék jobban... otthoni gyakorlásra kellene, nem kimondottan fellépésekre, meg egyébre... szóval: Digitech RP-7 vagy Behringer V-amp2? Köszi a válaszokat előre is...
Tehát a midi rá van dugva a számítógépre és a V-ampra is,a V-ampba füles van dugva,és a kimenete is rá van dugva az erősítőre?
És így nem búg?
És szól az erősítő is? Vagy csak a füles?
oksi, köszi.
én is meglepődtem. de amikor kihúzom a MIDI-t, akkor megszűnik a brumm, szóval szinte biztos, hogy ez a baj. majd még annyit próbálok ki mindjárt, hogy fejhallgatóval is búg-e. Elvileg nem búghat, mert a V-Amp tápja ugye nem földelt.
nem akarnék mot már többet költeni az itthoni gyakorlócuccra, szóval DI nem lesz egyelőre. inkább teszek egy kapcsolót ebbe a kis homemade ground lifter izémbe, amivel egyszerűen tudom kapcsolni a földelést...
Ha megkapja rendesen,és ez a kapcsolat FIX,akkor nem gond!
De ha véletlenül nincs meg a kapcsolat,és úgy van gáz,akkor lehet gond.
Én egy szakadásvizsgálóval azért ellenőrizném a földkapcsolatot.
Vagy a megoldás:di-box.
Mondom,elvileg a MIDI-n keresztül nem szabadna földhurkot kapnia,valamelyik MIDI interface nem földfüggetlen kialakítású.Vagy a V-amp,vagy ahova csatlakozik(hangkártya,vagy gameport)
Ha lesz midikábelem,akkor kipróbálom a dolgot én is!
olyat csináltam régebben, hogy egy rövidke hosszabbító, és a föld nincs bekötve, ez akkor kellett, amikor kölcönadtam a Marshallt a másik gitárosunknak, mert egy 1*12" Crate mellé elfért a plussz felület. még megvan valahol a cucc...
de ha gáz van, akkor nem lesz baj, ha a földet a gépen keresztül kapja az erősítő?
Hát igen,erre szokott lenni egy kis Ground Lift kapcsoló az erősítők hátulján.
Már amelyiknek.....
Ha a MIDI-n keresztül tutira megkapja a földelést,akkor nem lehet baj,ha a kombójét kiiktatod! Csak aztán el ne felejtsd visszatenni.Legegyszerűbb egy földelésmentes hosszabbítót használni,pl.
De elvileg a MIDI-n kereztül nem kaphatna földhurkot,hacsak valamelyik MIDI eszköz gyártó nem dolgozott szarul.Vagy a Behringer,vagy a gépen a MIDI-s kártya.
Vagy DI-Boxot kell használni!
Nekem megvan ez a progi,de mindig azt írja ki,ha csatlakozom a géphez,hogy a V-amp nincs csatlakoztatva!!!
Ettől függetlenül müxik a kapcsolat,de akkor is zavar!
Megtennéd,hogy elküldöd nekem a te verziódat? Vagy egy linket....
Előre is köszi!
Nna, rákasztottam a V-Ampot MIDI-n a PC-re. Elég komoly a szoftver, ami hozzá van... V-Design a neve, effektekehez kapsz újabb szabályozható paramétereket, tudsz a V-Amp tone libraryból rátölteni preseteket...
Jaja,a földhurok a számítógép földje és az erősítő földje között lép fel,a midi kábelen keresztül.
Szóval az útja:
számítógép földje,midi kábel,V-amp,V-amp kimeneti kábel,gitárerősítő,erősítő földje.
A gond tehát,hogy a midi jelföld vagy a V-ampban,vagy a számítógépben össze van kapcsolva a védőfölddel (illetve a V-ampban a kimeneti jelfölddel).
ha van köze a vs-880hoz, ami roland, akkor csak annyit tudok mondani, hogy drága. pcvel jó hangkártyával olcsóbban jobb minőségü felvételt lehet összerakni.
viszont, miután célhardver és ha a kezelése is megy akkor sokkal kényelmesebb, a monitor nem hallatszik a pickupokban, cipelhetőbb, kényelmesebb lecuccolni vele a próbaterembe, számokat irni, gyakorolni is kiváló.
Szégyenkezve mondom, hogy ezekkel a cuccokkal nem igazán foglalkoztam...
Habár nem tom, de szerintem számítógéppel sokkal kényelmesebben lehet felvenni némi zajkeltő próbálkozást, és ezek azér elég drágák...
áhh értem.én arra gondoltam h lehet h megnézi a tudásom és ott kezdi velem ha 1 általán nem toom akkor a legalján vagy még az is lehet h olyasmi felvételi h név lakhely stb mert konkrétan nem kérdeztem meg mert szüleimmel meek majd
OI!bocs ez most nem naon ide vonatkozik de azt a topikot nem találtam szal az lenne h szntetek ha beiratkozok 1 gitártanárhoz oda szükséges vmi felvételi?
Az oktaver úgy műkszik, hogy az alapfrekit osztják kettővel, és ennek függvényében ezzel az osztott frekivel szaggatják meg az eredeti jelet. Tehát az oktaverből kijövő jelet úgy képzeld el, hogy van egy szinuszhullám, amiből látsz egy teljes periódust, aztán egy teljes periódus kimarad, majd megint egy látszik, s.i.t. Tehát nem az van, amit sokan hisznek, hogy széthúzza a szinuszt kétszer olyan szélesre.
Na most hogy a kérdésedre válaszoljak, a két oktaver egymás után kötése elég zavaros működést eredményez a fentiek függvényében, de alapjában véve igen, lejjeb tol egy oktávot.
Emberek! Azt hiszem megtaláltam a világ leghasznosabb kis effektpedálját a TONEBONE Cabbone személyében. Nem tudom hogyan, de sikerült megoldaniuk, hogy két fejet tudsz váltogatni játék közben, egy és ugyanazon ládába. Ráadásul, amilyen kibaszott okos a cég, terveztek hozzá egy távkapcsolót is, ami simma jack-kel megy, hogy a nagyobb színpadokon se kelljen több méteres hangfalkábeleket használni. ZSENIÁLIS!!! Már rendelem is meg!!!
lehet hogy hülye kérdés, de ha összekapcsolok két octaver effektet, és mind a kettőt benyomom, akkor az az adott hangot két oktávval (tehát az egy oktávval lejjebbi hangot még eggyel le/felviszi)lejjebb/feljebb tolja? Hogy octaver esetén is működik két effekt összekapcsolásának működése?
Oszt" kövezzetek meg ha hülye kérdés..