ELADÓ egy BOSS SYB-5 basszusgitár szintetizátor, szigorúan kihasználatlanság miatt. Ár: 23.000 Ft. Elérhetőség a nevem alatt. Sopron mellett vagyok megtalálható.
Értem,köszönöm! Van egy keményebb vászon hengerem,azzal szoktam végig hengerelni a panelen a nyomatot,esetleg az jól használható lesz majd az átnyomkodáshoz.
Az etikett papírt még nem próbáltam sose,sokan dícsérik,én eddig csak műnyomóztam.De annak a rostjai azért beletapadnak valamennyire a festékbe,ami mondjuk maratásnál nem hátrány,de egy feliratozásnál az lenne.
A gravírnál az még a hátrány,hogy csak rozsdamentes anyagú doboznál működik ugye,hisz a betűszan maga a doboz anyaga.Ezért vas doboznál nem játszik.
A múltkor megkérdeztem egy cégnél a szitanyomatot is,de nagyon drága.Nagy sorozatú munkáknál megérné talán,de egyedi és kis szériás építéseknél nem nagyon,mert drága a szitakészítés.
Kösz. A rackes verzióban már nincs igazán kábelezés,ott úgy van kitalálva a panel,hogy a jack aljzatok (amibe az effekt pedálkák csatlakoznak,egyenesen a relékre mennek,amik váltják a loopokat.A lehető legrövidebb jelúttal.Ha pusztán a hátlapi jackek vannak használva,akkor egyáltalán nincs is semmiféle kábelen vezetve a jel,csakis a panel vezetőpályáin.
Ha az előlapi jack van használva (amire kapcsolható egy buffer is,akkor ott van kb. 10cm árnyékolt vezeték,és ennyi. :)Minden más kábelezés csak a tápfeszek,és a vezérlés részei.
elmés szerkezet, bár valóban határeset ha figyelembe vesszük, amenny minőségbe kerül a rengeteg plusz kábel, már tulképp megint ott tartunk mint egy multival. De azért ezen a vonalon is el lehet indulni.
A vasalóval előmelegítem (semmi rongy) a dobozt, aztán összetekert papírzsebkendővel átnyomkodom a mintát. Hordozónak az etikettpapír hátoldala jött be legjobban.
Lakkozni muszáj.
Azért a gravírozott szebb...
És teszel valamit (mondjuk valami rongyot?) a vasaló és a kinyomtatott papír közé? Vagy elég a papír,és nem karcolja össze a festést a vasaló talpa?
A felvasalt mintát lakkozod utána,vagy csak simán úgy hagyod? Ha utóbbi,akkor nem kopik le?
Nyomathordozónak mit használsz,papírt,vagy valami fóliát?
Nyákot már rengeteget vasaltam én is,jól is megy,de festett dobozon még nem próbáltam.
Én lézergravíroztatni szoktam a szinterezett dobozt,de azzal meg az a baj,hogy csak sötétre festett doboznál mutat jól,világos színen nincs meg a kontraszt.
Sötét színen azért nem rossz. Lehet,hogy ki fogom próbálni valami világos színen ezt a vasalós technikát,mert tetszik!
Akkor ti is kifinomultak vagytok, mert a 333-ban is van zajzár (igaz veri primitív). Kifejezetten "profi", mikor éppen küszöbszinten billeg és mindezt hallják a kifinomult közönség és a kifinomult zenésztársak is, több 10 W-tal "kihangosítva"....
Köszi a választ. Az RP 55 nekem itthonra megfelel. Nem érdemes beruháznom drágábbra.
Bár "el tudnék viselni" jobbat is, de házi használatra jó. Ez nem igénytelenség, hanem anyagi dolog. (1964-ben kezdtem, tehát már csak itthon zenélek.)Mégegyszer köszönöm!
Alapvetően padlóvezérlőről van szó.
A rackes verzió még készülőben,annál tényleg maga a looper a rack,és egy midi pedállal vezérelheted.
Keress rá FB-on:ITT. Találsz képeket,infókat.
Vagy a Youtube-on: Rauley
a kispedál looperról van valami ábrád? Mármint hogy hogy néz ki, hogyan működik, hova/hogyan kell bekötni? Van egy Midi verzérlő pedál része és van egy tálcarész, amint az effektek vannak egy rack-be (maga a looper?) érdekelnek az okos megoldások, egy kicsit tágítanám a látóteremet.
Igen, egy időben én is gondolkodtam rajta, de épp ezek a dolgok (több hosszúkábel, pluszhely, no meg az ittas állapotban való kezelés nehézsége:D) elriasztott.
A pedáljaim fele magyar, ami nem, abba is nagyrészt beleturkáltak helyi szakik.
Igen,ez mindenképpen előny egy kispedálos rendszernél,hogy tök egyszerű,és átlátható azonnal,valamint belenyúlható azonnal.
Egy looperrel mondjuk megmarad még az azonnal belenyúlás lehetősége ugyanúgy,mint a pedál cserebere lehetősége.
Hátrány a több kábelezés,a relative több zaj,és a nagyobb helyigény. De hát valamit valamiért.
Viszont akár a teljes effekt board felépíthető kizárólag magyar gyártású eszközökkel,effektek terén ugye itt van EWR,Timpani,Kasléder kollégák....mod terén Eldzsi bátyó......meg akiket kihagytam.
A komplett MIDI-s fej is megoldható nálam,de ha occsó megoldás kell,akkor a nem MIDI-s fej is megoldható MIDI-vel való kapcsolgatásra. Midi Switcher a jelszó. :))
"de mivan, ha valaki nem Fred Astaire és nincs 5 lába, ha pl tiszta/száraz hangszínről egy torzított, szólókiemelt, delayezett, chorusos és zajzározott szólóhangszínt használ, ergo rá kellene lépni egyszerre(!) 5 pedálra a kisvonaton? "
Az ír nekem levélkét,és rendel tőlem egy programozható kispedál loopert. :)))
Mondjuk úgy, hogy a metál (a klaszikus, nem nu-metál is, amit Ti játszotok) eléggé szigorú szabályok szerint játszható, és a külsőségek is eléggé megszabottak.
De ez már pláne off itt, mindjárt jön Dub, aki imádja a metölt.:D
abból a szempontból nem, ha nem olyan fejről lenne szó, amiben szabályozható az effekt send(!) ugyanis alapból egy fej effekt kimenet (send out) inkább vonalszintű tudtommal, ami simán túlvezérelné egy multi bemenetét.
spec pl a POD HD pedálban lehet úgy konfigolni, hogy nem csak preseteket, de a 3 FX kapcsoló is külön effekteket kapcsolgasson ki/be. igaz, hogy csak 3 effektet...
Itt inkább kispedál-hívők vannak.:)
Meg hibridek.
Túlkombináltad, bizony, mert erre még én is tudtam volna válaszolni, ha nem bonyolítod túl már a kérdésfeltevést is.:D
de nagyon eltérünk a tárgytól, mert a kérdés, nem az volt, hogy kispedál vs multi, mert az egy régi sztori, hanem hogy multi a lúpba? De akkor az is ugyanúgy belemegy, talán egy kicsit túlkombiáltam.
Számomra nem hátrány a sok kapcsolgatás. Bőven kárpótol érte, hogy bármikor tudok variálni az egyes pedálokon is, de akár azt is megtehetem, hogy ugyanazt a nótát egyszer ilyen, másszor olyan effektekkel játszom. Ha patch-eid vannak, ez nem megy. Nem beszélve, hogy egy multit sokkal nehezebb hangszínileg állítgatni, akár nóta közben...
Lehet csereberélni a pedálokat, ha egy tönkremegy, nem kell az egész láncot kukába dobni...
most hogy metöl/nem metöl az ebből a szempontból mindegy, az a zajzár miatt érdekes, mert azért metölben higain fejek esetében bizony még igényes setup mellett se érjen egy bulin meglepetés, mikor a láda előtt áll a gitáros és mondjuk szagatottabb témát játszik. Én legalábbis nem szeretem, ha zúg , mikor a gitárnak kussban kell lennie, nem pánkzenét játszom, ahova ez belefér. De a zajzár az csak egy 1 elem. (vannak olyan kifinomult metálosok, akik nem egy, de 2 zajzárat is használnak a sor elején és a végén, mert tuggyuk, hogy a higain nagy zajt is termel)
De a modulációs effekteknek szerintem igenis van helyük, hogy még szebben szóljon, bizony a szólókra alapból némi kórus és főleg diléy. De időnként a flanger sem kizárt.
Erre persze a legjobb egy MIDI fej és egy rekkes MIDI effekt pölö gémajor, de mondjuk, hogy most azzal főzünk ami van.
De a kispedálok szerintem pont a sok egyszerre kapcsolgatás miatt egy bonyolultságon/darabszámon túl már nem igazán ésszerű megoldás.
Nem teljesen értem, most az a cink, ha valaki használ plusz effekteket szólóhoz, vagy az, hogy mindezt pl egy dalon belül pl egy akusztikus kiállás után teszi? Szerintem némi diléy és kórus jó szól a szólóban, legalábbis színesebb, mintha "csak" torzított lenne és kész.
SM már megválaszolta..
Én még annyit tennék hozzá, hogy ha ennyire igényes, akkor vegyen Raultól cuccot a kispedálokhoz. Loop-pedál is van a világon, pont erre...
Jelenleg tizenvalahány pedált használok. Kezelhető a zaj. Persze nem metöl...
Esetemben külön pedál van, ha lusta vagyok, és egy mozdulattal akarok torzított szólóra váltani. Ha delay kell rá, akkor egyszerre két lábbal taposok. Ének mellett is meg tudom ezt oldani, nálatok a gitárosok nem énekelnek tudtommal..Chorus meg a következő mozdulat. A közönség észre sem veszi a váltást...zajzár meg maradjon azoknak, akik képtelenek ésszel adagolni a gaint.:D
"de mivan, ha valaki nem Fred Astaire és nincs 5 lába, ha pl tiszta/száraz hangszínről egy torzított, szólókiemelt, delayezett, chorusos és zajzározott szólóhangszínt használ"
Az vegyen szintit, ne gitározzon:)
de mivan, ha valaki nem Fred Astaire és nincs 5 lába, ha pl tiszta/száraz hangszínről egy torzított, szólókiemelt, delayezett, chorusos és zajzározott szólóhangszínt használ, ergo rá kellene lépni egyszerre(!) 5 pedálra a kisvonaton?
Naugye
amúgy csípom a kispedálokat, de HA sokmindent kell egyszerre át/ki/be kapcsolni (ami egy multin pl egy preset, tehá1 gomb) akkor elvérzik a kisvonat. Arról nem is beszélve, hogy sok kispedálnak szépen összeadódnak a zajai, így amit lehet nyerni minőségben egy kisvonattal, azt bukod a jel/zaj viszonyon...
következő a kérdés merült fel bennem:
hogy lehet egy multi pedált effekt loopba kötni? Pl egy POD live, HD3/4/500 széria, de akár említhetném a KORG AX vagy Boss GT szériát.
A problematika a következő: ezek a multik ugye gitárt, vagy legalábbis annak megfelelő jelszintű és impedanciájú jelet várnak a bemenetükön. Ezeket a pedálokat eredendően csak fej elé lehet kötni?
Na de mivan akkor, ha valaki fejjel akar torzítani és a fejnek van is effekt lúpja és csak a modulácós effekteket akarná használni a pedálból.
Mondjuk a fejnek az effekt sendje állítható -10dB és 0dB közt úgy hogy -10dB-n 300mV a névleges jel, bő 47kOhm kimeneti impedanciával rendelkezik. Azt is mondhatnám, hogy ez egy Bugera 333, de az most indifferens. És mondjuk hogy a pedál egy POD HD300.
A 300mV jel még talán okés is lenne, mert ez gondolom egy átlagos puki jelszintjének meg is felelhet.
DE. Egy puki tudtommal 5-15 kOhm impedanciával rendelkezik, de legalábbis biztosean kevesebb, mint a csöves fej 47kOhmos kimenete.
Tehát hogyan lesz egy multipedál normál gitárbemenete kompatiblis egy csöves fej effekt loop send-jével?