Jó például arra is, hogy ha torzító elé kötöd, akkor egyenletesebb torzítást kapsz. Pld. szeretnél egy crunchot élvezni hosszú lecsengéssel, akkor az a mód, hogy az overdrive elé rakod. Így a torzítás is megmarad alacsony szinten, ugyanakkor a hang mégis sokáig szól.
Ahogy bizonyára tapasztaltad, a gitár könnyebben játszható ha torzítót használsz.
Nos ugyanilyen könnyen játszható, ha egy jó kompresszort használsz, csak közben tiszta marad a hang.
A halkabb hangokat hangosabbá, a hangosakat halkabbá - azaz egy szintre próbálja hozni a különböző hangerejű hangokat. Pl. ha akkordfelbontásokat játszol, akkor jól jöhet (persze, ha sokat gyakorolsz, az is sokat segít ezen ). A másik, amire használják, hogy nem hagyja, hogy a megpengetett hangok elhalkuljanak, így hosszabb lecsengése lesz a hangnak, "tovább szól" a gitár.
nem vagyok túl nagy effekt használó,ezért egy nagyon amatőr kérdésem lenne...adott egy kompresszor pedál,de csinálhatok vele akármit,nem nagyon hallok változást.Olvasgattam utána,hogy mi is a feladata-dinamika kiegyenlítése vagy mi- de ebben sem hallottam nagy csodát.Szóval ennek mit is kéne csinálnia?
Sziasztok remélem nem haragszotok hogy ide is kiteszem de hátha ... :) Eladó egy KORG AX 3000G Multieffekt kifogástalan állapotban (a Korg profeszionális modelje) , ez még a japán (króm) pedálos verzió! magyarnyelvűvel és eredeti dobozával!
kérésre képet is tudok küldeni.
Ráfizetnék TC Helicon Voice Live Play vagy GTX re !
igen
ezt igazán nem kellett volna, de köszi
én meg kíváncsi vagyok mit hoztok össze GáboRral, mert az innerkozmos bejött.
fm4-et szerintem pötskivan kollégától érdemes kérdezni, meg ha jól tudom raindognak is volt/van.
mi egyszer próbáltuk bézzel, csak úgy futtában beletekergettünk, sok jó hang van benne, de hogy mennyire egyszerű kihozni belőle egy olyat, amit szeretnél, azt nem tudom.
...jövő hét végén kezdjük a próbákat, egyenlőre sampler/szinti,béz,ének,digeridoo felállásban.
...màr csak te hiányzol...
szeretnénk minél hamarabb aktívan nyomni,vagyis fellépni.
egy fix dátum: szept. 13. cökxpon.
nem teljesen passzol ide, de nincs kedve valakinek szeptember7-én játszani velünk a filterklubban?
semmi extra, csak eddig egyedül vagyunk az estére és kéne még egy együttes.
Szuperszónikus a kis bypass. Arra használom, hogy a digidelayt állandóan tap üzemben hagyom - tehát bármikor tappelhetek - és a kis gyönyörűvel kapcsolom ki-be. ( Ez nincs megoldva a digidelay-n, vagy 3 másodpercig nyomva kell tartani az üzemmódváltásho és ennyi idő alatt elesek féllábon
Nem felejtettelek el. 10-12 órányi felvételt kell valahogy archiválnom, minimális masteringgal - csak válogatás, durva hangerő kiegyengetés. Annyi melóm van, hogy nem férek hozzá, de 17-től szabin leszek 3 hétig, az alatt megcsinálom és jelentkezem.
( Biztos nem felejtelek el, mert rajtad kívül még kb. 2 rajongónk van, igyekszem megböcsülni őket)
Egy reverb kb. olyan, mintha nagyon sok delay-t kötnél egymás után, mindegyiket egy kicsit hosszabb delayvel, csökkenő amplitudóval. Ha ebből pl egy 2,6 sec-os reverb esetén olyan 100 000 darabot kell szimulálni, akkor az csak dsp-vel lehetséges. -gondolom én.
Ez a Magyar Rádióban is volt. Minden stúdióból kiépítettek egy oda-vissza vonalat a zengető kamrába. Oda kellett szólni telefonon, hogy az x stúdióból küldesz valamit és oda is kéred vissza a zengetett jelet, dugják össze neked.
A klotyót is használtam a Hungaroton wc-jében Európa Kiadó keverésen.
Mert nem sok analóg, pl. BBD-s reverb létezett. Én konkrétan egyről sem tudok, Kutya 007 2.0 viszot találkozott már BBD-s japáni reverb pedállal.
Amúgy nem olvastam végig, csak átfutottam, de a rugós zengetőhöz azért odaírhatták volna, hogy Hammond szabadalom, és Fender előtt is használták már orgonákban, erősítőkben ...
Az Universal Audio moduláris csöves konzoljával (tervezte és építette Bill Putnam)a tököm tudja milyen studioban a férfimosdót használták echo kamrának, a modular UAD pult (aminek az előfokai kaphatók ma is SOLO 610 néven) echo sendje egy hangfalat "hajtott", amivel szemben megfelelő távlságban volt egy mikrofon, ez ment a returnbe.
mindenképpen a mod-ot választom. szoval ezért nem látom értelmét eredetit venni. inkább megveszem a legolcsobbat, hogy legyen mibe beszerelni. csak hangzásbeli különbségek érdekeltek volna.
GCB-95-re True Bypass+led átalakítást vállalok,ha érdekel. :)
1-2 hete csináltam egyet pont.
Ezekben is amúgy Dunlop márkájúak a jackek,meg a Fasel is.
Világos volt azért nagyjából. A tracking nekem már a legegyszerűbb octavernél zavaró volt, ezért épített kócos nekem egyet, amit még nem kaptam meg,de szerintem az király lesz.. A többi ilyen motyóval meg még sokel kell majd tanulni,szóval szerintem nem beszélünk el egymás mellett. POG-ot viszont tuti nem tartok, fuzzkeyone írta jól egyszer, az orgona hangot csinál mindenből..
Lehet egy kicsit félreérthető volt a szinti legyen szinti kijelentés, ez nem egy ilyen gitár kábel erősítő fetisiszta megjegyzés akart lenni, átlag 20 pedál szokott lenni a pedáltartómon, nagyrészük igencsak szeret buborékolni, csak az effekteknek az a csoportja nem jött be amelyek nem a gitárhangot módosítják, hanem trackingelnek (lehet ez analóg-CV vagy digit-MIDI) és saját hangot generálnak.
Nagyon örülnék neki! De ha csak a filter jön,annak is baromira fogok, miattam ne vedd el a haver kedvét, de ha úgyvan nem lenne ellenemre nyilván. Remélem jobban vagy már!
Ricsi: elvesztettem a fonalat.
ewr: csinálsz tápot? Lehet eladom a drága t-rexet mert most úgy alakul,hogy csak 9es pedáljaim vannak..
Mostanában kezdtem építeni ilyesmit. Egyelőre félkész, de már működőképes állapotban van: vco, vcf, 8step sequencer van benne. Majd lfo-(ka)t és adsr-akarok még belerakni. Most egy haveromnak kölcsönadtam, de ha gondolod visszakérem és a filterrel együtt elküldöm, hogy tekergethesd egy kicsit :)
Mostanában kezdtem építeni ilyesmit. Egyelőre félkész, de már működőképes állapotban van: vco, vcf, 8step sequencer van benne. Majd lfo-(ka)t és adsr-akarok még belerakni. Most egy haveromnak kölcsönadtam, de ha gondolod visszakérem és a filterrel együtt elküldöm, hogy tekergethesd egy kicsit :)
Az a helyzet,hogy nem olyan rég tartok ott,hogy stabilan állok a valódi, normálisnak mondott gitárhangokkal. Mindezt 6 év klasszikus gitár után.. ezeket hangzásokat inákbb zenékben hallgatom,mintsem előállítom, baromi hosszú folyamat elé nézek úgyérzem. Pár éve rohadtul nem érdekelt semmiféle filter,még a fuzz-okat is utáltam,mostanában meg szinte azok a kedvenceim..fogalmam nem volt a midi gitárrendszerekről pl.
Egyetértek,hogy a szinti legyen szinti, főleg mikor Massive Attack-et vagy Boards of Canadat hallgatok, de én nem tudok leállni erről a ,flash-ről, ... Komoly vasfüggőség alakult ki nálam egy ideje, és ismerem magam annyira, hogy nem fog elmúlni.. A baj csak az,hogy ez innentől tipikusan ,,csak,, pénztárca kérdése, és azért szerintem komplexebb dolog ilyesmiben gondolkozni,mint egy hard-rock hangzást megütni egy kábellel meg egy OD pedállal. Sokat kell még tanulni az a helyzet. Meg az,hogy itt mindenkinek baszom az agyát a hülyeségeimmel, szal összeszedem magam,csak nem aludtam 2 napja, aztán készvagyok rendesen.
Egy időben én is rá voltam állva a gitárral való szintizésre, elektronikázásra, próbáltam HOG-ot, Pigtronix Mothershipet, Pitchfactort, meg minden mást, de valahogy nem jött össze, vagy a tracking, vagy a hang nem volt az igazi.
Szóval kb. féléve jöttem le erről a flashről, most a szinti legyen szinti, meg sequencer, hogy ne keljen bíbelődni vele...
De kíváncsian várom, hogy mit hozol ki belőle, vannak akik egészen jól megoldották!
Köszönöm szépen, most megfájdítottad a szívem a Greggel is... Sajna, mostanság nem aktuális és mivel jelenleg füleki vagyok, az is messze van...
De kösz, rendes tőled.