Panel van. Eredeti huzalozású vintázs. BB-s dobozba belefér. B-s dobozba is megcsinálom, ha kell, kisebb - nem eredeti - panellel, nem korhű alkatrészekkel.
Ha valaki ért esetleg effektpedálok bakterolásához, az legyen szíves vegye fel velem a kapcsolatot itt: thejanooo kukac gmail pont com. Egy vintage Pearl TH-20 pedál kapcsolóját kellene megjavítani.
Egyetértek végülis. Spec. fesztudás az jó,ennyi. Bár én bírom a nagy téglát. De akkor továbbra is vigyázok rá, és ennyi. Azt hittem van valami ,típushiba,
Pl. talán Khalim-nak volt room mate méregdrága csöves trex reverbje,aztán meghalt végleg, meg úgy néz ki belülről mint egy számítógép.. Na olyat pl sosem vennék, még ha nem lennének ilyen hallomások,akkor se. Az az igazi rablás. Meg a replica delay vagy mi a tök, 80 rugó..
Mer' mér'? Egyrészt a germánium tranzisztoron gyakran tápfesz nélkül is átmegy a jel (B-E dióda már 200mV-tól kinyit), másrészt, ha van tápfesz, de nincs nyitva a tranzisztor a "jel"-től is kinyit (nyit-zár = és már meg is van a néccögjel), harmadrészt van nekik "előfeszítés", a második tranzisztor bázisosztója még szabályozható is. Az első emitterkövető meg azért lehet, hogy ez az osztó ne terhelje be a pikápot.
most ne haragudj, de a Nicki Minajt pl. érted? Nirvana? A zene egy biznisz, van amit felkapnak, van amit nem. Bo jól mozgott, a csajgitáros menő volt, igaz egy hangot reszelt, mondjuk azt legalább jó ritmusban. Kurt Cobain sem volt jó gitáros, kb. minden riffjét lopta, oszt kiskamaszként mindenki verte rá a nyálát. Tök mindegy, nekem sem szívügyem, én csak a nagyterpeszét bírom, meg a lábmunkáját, meg a kalapját Bo Diddleynek:)
Passz...ugyanazok a dolgok, amik bármely, botnál bonyolultabb dolgot beszaratnak.:D
Arra utaltam, hogy drága, sok helyet foglal, és nehéz pótolni - legalábbis az én anyagi helyzetemben. Számomra ugyanazt tudja egy sima zajszűrt adapter, polipkábelekkel. Persze csinibb és trendibb egy brick, elismerem. És azt is, hogy akinek különböző feszültségű kimenet kell, annak jó.
A könnyűzene tele van ilyen rejtélyekkel - pl. Chuck Berry budapesti koncertjén úgy gitározott, mint egy értelmi fogyatékos, hároméves óvodás, aki először fog gitárt a kezében.
A tudását továbbra is kérdőjelezném, a szerencséjét és a marketingjét viszont sohase, abban nagy, ezt készséggel elismerem.
Igazából nem akarom túlragozni, de számomra mindig a könnyűzene egyik nagy rejtélye marad, hogy hogy tudott valaki Chuck Berryvel, Elvissel, stb. egy időben ezzel a produkcióval befutni. Zárjuk le itt a témát szerintem.
Ez inkább izlés kérdése ( nekem se a kedvencem ), de értelmetlen a tudását megkérdőjelezni, amikor a neve egy korszakot fémjelez. Ezzel az erővel jöhetnek sorba a stadionokat megtöltő nevek, akik közül senki se tudott úgy gitározni, ahogy egy Kovács 2 Dzsesszjózsi ma a felvételin játszik. De Józsira csak akkor fog bárki is emlékezni, ha lerak egy nótát, amit az egész világ ismer és ő is stadionokat tölt meg. A 100%-os gitártudás jó ha van, de kell még mellé egy adag szerencse meg valami plusz szikra, ami átüt.
Ez még az akkori színvonalhoz is gyenge. Ekkor már volt rock'around the clock, Elvis, Eddie Cochran, Buddy Holly.
Buddy Holly amúgy írt is ebből egy fogyaszthatóbb verziót Fade away néven.
Egy ilyen allstar koncerten láttam, Didley a hetvenes években még mindig ugyanott tartott zenében és gitározásban is. Nekem ezt kínos hallgatni.
Mi válthatja ki azt,hogy egy fueltank beszarjon? Nekem még nincs két éve,hogy van, meg vigyázok is rá, de azért remélem nem a tervezett elavulás szerint építik, és ahogy kétéves lesz megdöglik.
Semmi extra, nem tudok mondani megfejtést, igazából azt már tudom hogy miket tudok használni zenekarban, és mi az ami bejön de csak ideig óráig jó szórakozni. Persze ha valaki stúdióba megy meg akkor biztos jó ha van mivel fűszerezni meg persze live is ha olyan a zene hogy igényli. Jelenleg ez van:
Fender Tele - Clyde Deluxe wah - OCD – Lovepedal Superlead – Artec ADL2 – TC Hall of Fame – egy régi Marshall JMP Plexi fej egy 2061cx 2-12-es ládával.
Pedálok tekintetében az OCD-n kívül mindegyikre lenne még egy zsák kompromisszum mentes ötletem. (A gitárra és az erősítőre nem :) )
Én nem szeretem a fueltankokat (marha drágák, ha beszarik, szarban vagy, adapterből meg könnyebb tartalékot venni)), szóval szerintem egy zajszűrős adapter, és polipkábel. Persze ez akkor járható, ha 9V-os pedáljaid vannak, és nem különlegesen nagy fogyasztásúak. Mert akkor két adapter kell.
Ennek örülök akkor most már minden rendben.
Még egyszer köszönöm a segítséged.
De ha már ennyire belejöttünk a beszélgetésbe te milyen tápelosztót ajánlanál ? :)
gondolom van jó és rossz tapasztalatod is
Elnézést amiért rosszul idéztem tőled :)
és lehet neked sincs annyi eszed , hogy ne húzd fel magad mert tudod te is , hogy könnyen pöccensz és ezt sokan kihasználják :)
Szerintem is a Boss-oké a legjobb (legkényelmesebb) kapcsoló. Elpusztíthatatlan. Nekem mondjuk a hangjuk is bejön - persze nem mindegyiknek.
ADL-ben is egyetértünk. Csak EWR által készített kásztöm Boosted Beater tudta kiszorítani a boardból.
Mondjuk a fordított d.time-szabályozó elég furcsa, hogy másik irányban szabályoz, de a tone-poti nagyon jó fícsör.
Semmi olyat nem írtam, hogy a Rockcase-ek nagyobbak másoknál. Csupán annyit, hogy általában 10 cm a belső magasságuk, vagy több.
A BCB-60-ról kérdezted, belefér-e a csöves torzítód. Annyi eszed nem volt, hogy beírd a gugliba a nevet, esetleg annyit mellé, hogy "dimensions"...
Itt az ideje megtanulni használni a netes keresőket.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nincs egy boss pedálom sem, de rájöttem mi az ami frankó benne: a kapcsolója. Szerintem sokkal kényelmesebb mint ezek a szar pontszerű kapcsolók... Megint van véletlenül egy artec adl2 delay-em, megint csak azt tudom mondani hogy tök jó!
De ez a fórum nem azért van ha valaki találkozott már egy bizonyos dologgal akkor azt meg tudja osztani mással , hogy ne vásároljon potyára minden szart, és mint írtad a rockcase boardok nagyobbak a többieknél ennyi ezt nem is kellett volna tovább ragoznod mert megválaszoltad , de ha találkoztál volna életed során olyan board-al amibe biztos , hogy beleférne az a nagy szar akkor miért is nem írnád le a gyártóját ha megkérdezik ?????????????????????
Ehhez nem kellett semmilyen haver, magamtól is azt tudom ajánlani, használd bátran a Google kereső szolgáltatásait. Ugyanis olyan kérdéseket tettél fel, amit magadtól is megtudhattál volna.
Van egy-két kedves ember itt is úgy látom :)
Kár , hogy hagyod magad stuffolni a haverod által pedig első blikkre azt hittem korrekt vagy de ............... tuggya a fasz :)
köszönöm a tanácsokat mindenkinek, a gt 10 mellett döntöttem, megállja a helyét élőben is továbbá a 4 fal között gépre kötve is tökéletes lesz, az analógokat azért nem adom el, rossz szokásom, hogy amit egyszer megkaparintottam nem engedem
am nincs gond a játékkal az erősítőn sem, csak az igazi klasszikus rock hangzások már nem jönnek be nagyon régóta, lehet tetszenek a "mű" soundok, ha analóg cuccokból rakom össze oda jó erősítő is kellene, az meg egyenlőre fölösleges, nincs zenekar, még nem is tervezem, a multieffekt meg soundok tárháza, erősítőmodellekkel stb
Nekem max egy kellene. Az artec wah vezérlését csinálják egy mágnes+hall ellenállattal, és ez nagyon tetszik, egyszer ki akarom próbálni.
Optokompresszorra visszatérve lehet, hogy egy fototranyóval meg lehetne oldani a gyors reagálást. A legjobb egy fotofet lenne. Vajon létezik ilyen?
Negatív visszacsatolással kilinearizáljuk! Egyébként másképp nonlineáris a hall, mint egy elektroncső. Az elektroncsőnél a munkapont tologatása a görbültebb részre jó kis torzításokat okozhat magában a jelben. A hall ellenállás meg ha nem lineárisan reagál a vezérlésre, attól még a jelre nézve lineáris, magyarán nem torzítja azt. Ez két különböző dolog.
Amúgy az a tippem, hogy túl sok áramot fogyasztana a tekercs ahhoz, hogy a hall-t érdemben tudja vezérelni, szóval csak viccnek dobtam be az ötletet.
Ajánlom a that2150-et, vagy 2181-et. Nekem úgyis vennem kell vagy 20-at, esetleg társulhatunk (mennyiségi kedvezmény, pkg szétosztás)
Az SSM2018 szokott még kedvelt lenni.
Megbeszéltem. Holnaptól átállnak az én szisztémámra (Hall ellenállás+előtte egy tekercs, amin a jelből egyenirányított áram megy át.)
Megköszönték az ötletet.
A tesója is kamu. Pontatlan, sokat hibázik, kandeszol. De van egy fíling a játékában. Régebben hallgattam lemezeit, ma már nem, túl sok a hangjegy :D Azért az A38-as koncerten jó volt Victor is, Reggis is, Joseph is. Húztam is egy strigulát, hogy ezt is láttam :D
Talán Future Man (ő is a tesójuk) aki nem kamuzik, mikor játszik a drumitarján :D
Mellesleg Victor Reggie-től tanult zenélni kiskorában.
A Jimmy Vaughan, meg a Buddy Guy szerintem egy stílust képvisel és nem szarul gitározik. Eleinte nekem se tetszett, most már kifejezetten bírom azt a cincogást, amit akkora feelinggel csinálnak, hogy csak na.
Valamit csak tudnak, ha pár ezren üvöltözni kezdenek, amikor a színpadra lépnek.
Én speciel a feketék közül a Bo Diddley-t tartom a legnagyobb kamugépnek. Döbbenetesen nem tud gitározni, csak ugye ott a tégla gretsch, a csillogó ruhák, a nagy vigyor, aztán hogy befutott annó.
Reggie Wooten: uramisten, hogy mekkora kamu ez az ember. Azért, mert valaki feketének születik, attól még nem "jó" bármi , amit egy hangszeren művel, azért nem árt, ha tud is zenélni. Ott van mindjárt példának a tesója. (arrh úgy fel tudnak b***i az ilyenekkel ... mint pl. Jimmy Vaughan (tudom, ő nem fekete, viszont szintén abból él, hogy a testvére tényleg tudott zenélni ), de szerintem Buddy Guy is ugyanez - fekete és nem jól játszik. )
Feteset még nem csináltam. Mostanában nézegettem gitár kompresszor kapcsolásokat, s nem igazán találtam azt a hagyományos fetes osztós kapcsolást. Az OTA megymindenhol, meg az optó.
A munkapontot tologatja a karakterisztika görbén? Zajzárt láttam ilyet a régyijótechnikában. Asszem ez a megoldás nem tetszik. Túl nonlináris.
Amúgy a felsorolásból kihagytad a digitális kompressziót.
Szidásom alapja az volt, hogy az optósok kivételével mindegyik színezi a hangot. Most viszont az attackról beszélgetünk. Én legalábbis igen.
Az a vari-mu az új nekem. Mi az?
A FET-es, VCA-s, OTA-s és vari-mu rendszerűek a leggyorsabbak. Szerintem nincs fél éve, hogy az első hármat szidtad, mint a bokrot és csak az opto volt jó
És amikor nem hajón dolgozott, mindig egy plusz erősítőt cipelt a fellépésekre egy torzítópedál helyett. Ettől annyira megnyúltak a kezei a legenda szerint, hogy a lába között átnyúlva vakarta a tarkóját.