Én a regulátoros megoldást választanám valszeg... L7806-al, igaz, az 24V-os bemenetnél már melegszik, kell rá borda, vagy a sasszihoz kell csavarozni. Viszont stabil és 1,5A-ig terhelhető (ami a csövek fűtésére elég kell legyen).
A szakiktól kérdezném, nincs valami jó - és relatíve egyszerű - kapcsolásotok feszültségcsökkentésre?
DC/DC kellene, kb 300mA-6V. Csövek fűtését szeretném megoldani úgy, hogy ne egy hőerőművet működtessek egy viszonylag kis helyen.
van valakinek tapasztalata Dunlop DB-01 Dimebag Cry Baby From Hell wah pedállal?
főleg az érdekel hogy mélytartomába szépen be lehet-e vele nyúlkálni vagy pl. 60Hz alá nem mászik a szűrő?
beszámítanám, de nem vagyok biztos hogy megfelelő céleszköz lenne szintetizátorokhoz.
ésssmééééégggg :"D
van valakinek tapasztalata Visual Sound Visual Volume pedállal?
hasonlóképpen beszámítás útjon kerülne hoznám, de itt is vannak kétségeim.
azt olvasgattam neten, hogy 0 és 1 között nincs finom ívelés, hanem kb. on/off és drasztikus a levelkülönbség. mennyire igaz ez, illetve zenekari környezetben is zavaró dologról van szó?
Egyebkent ezt a pedalt nem ismertem.Kozben megtaalltam amit kerestem
.Morpheus drop tune a neve.Ez tulajdonkeppen egy pedal capo.
megnezem a tiedet is amit ajanlottal.-Kivancsi vagyok hogy egy es ugyanaz,vagy egy picit mas:)koszi megegyszer
Kösz. A gyári lábkapcsolókhoz való csatlakozók. A dinhez menő két pillanatkapcsoló, amivel az oktáv és osztott jeleket tudod némítani, (vagy aktiválni, két karos kapcsolóval választhatod, hogy a lábkapcsoló melyiket csinálja), az RCA meg a drón kütyühöz megy, ami a 4046 11-es lábára köt egy potit a testre, amivel tudod a frekit szabályozni. Vagyis azt hiszem ebben a kütyüben is van több poti meg kapcsoló. Ezeket nem készítettem el, de gondoltam opciónak meghagyom
óóó köszi gondolkodtam hogy írok valakinek drd, ewr, és neked hogy mennyi lenne egy ilyen copy de nagy szerencsémre szembe jött a városban egy gitáros kollega neki volt elado JF10 le is csaptam rá. Ricsi hsz-n felbuzdulva olcsóért megoldottam, egész jó kis cucc. Azért köszi mindenkinek srácok.
Hát azt amit csinál :DDDD Csak nekem ilyen sistergés, magaskás cincogás stb stb nem kell a gitárhangomhoz :) Egy artec Turbo Compot próbálgattam na azt pontosan ezt csinálja :'D A CS3-ról mindenhol azt olvastam hogy szintén ciripel. A Keeley/Xotic féle komp meg nekem kicsit borsos de ha megéri az árát akkor lehet hogy beruháznék rá : )
Eddig csak regeket hallottam a lomexes hamis/hibas IC-krol, de most sikerult belefutnom ket rossz 4017-be. Par kimenet nem mukodott rajtuk.
Schumann klonozoknak tipp: a 74HC14 bar elvileg CMOS, katalogus alapjan is max 6 V tapot bir. Nem is ertem, hogy mukodik vele masnak, enyem 5 perc utan megsult 12 V-rol. 40106 jo helyette.
Skacok! ismét pár kérdéssel bombáznám a kollegákat : )) szóóóval. Kompresszor pedál vásárlásán gondolkozok, azt hiszem az utolsó darabka lesz a boardban egy wau talán még becsúszik majd, fene se tudja. Kérdés. Mit nézegessek, mi az ami hozza az árát és a "tudását", és egy tökös kompresszálást ad? A Boss CS3 állítólag nagy hulladék cucc ezért az árért, cicceg, magaskás, zajos, igazi boss szignicsőr (ahogy alattam írtad fuzz :DD) nekem ilyen nem köllll. Most az MXR Dyna Comppal szemezgetek, de írták a JOYO-t is mint jó alternatíva. A kérdésem hogy a Keeley/Xotic féle méreg drága kompresszorokban érdemes elgondolkodni vagy maradjak egy "mezei" társánál, annyival nem szólal meg jobban, és a másik két gyártó pedálja is elfogadható hangot produkál?
Eladó ez a komplett board vízálló, merevített táskájával.
-Warwick Gigboard RB23100- 21000Ft
-Boss NS-2- 20000Ft
-Boss GE-7- 20000Ft
-Boss FZ-5- 24000Ft
-T-Rex overdrive- 17000Ft
-Marshall Reflector- 23000Ft
-Marshall JH-1- 12000Ft
-Marshall Guv`Nor Plus (a hangerő poti gombja letört)- 8500Ft
-Kasleder Wild Horses- 19500Ft
-Korg Pitchblack- 17000Ft
Ha egyben elviszed ajándékba adok egy 9V/1000mA-es, zajmentes tápot, kábeleket és egy ledes stroboszkópot.
Lehetőleg egyben eladó, de mivel ez nem valószínű, lehet szemezgetni közülük. Több darab vásárlása esetén lehet alkudozni.
Csere, beszámítás is érdekelhet, elsősorban jó hangminőségű padló multi (Korg Tonelab SE, Line6), Gibson SG gitár, Gibson 498T-490R zebra hangszedő szett, de mást is meghallgatok.
Ára kompletten 180000Ft
Elég fasza, de nem egy Rean.
És csak a képen fekete, a zacskóban már fehér.
Van itthon mutatóba, ha gondolod.
-----------
DC: igaz, viszont feleannyiért.
Taydás nyitott jack mennyire gagyi? Van olyan masszív, mint a banzai-os kamu neutrik/switchcraft, vagy vékony, mint a lomexes? (Taydás DC csatlakozóval sajna megszívtam, ugyanolyan gagyi, mint a lomexes/barkácsboltos szar)
Speedtest.net=30Mbps
A wifi adó mellett telefonnal mérve 65, de állítólag a telefon nem is tud többet mérni.
a wifi kártya státusz: 802.11n
Windows hálózati kapcsolat adatai: 300Mbps
Használat célja nem facebook, hanem csak gitárpedál reklámokat nézek rajta, úgyhogy annyira nem is OFF:)
Szolgáltató: T
akkor lehet értelme, ha többen használják, a digi elég jó szerintem, ők hozzák a névleges sávszélességet is általában és olcsón! elérhető a gigabites csomag is, de azt kevesen tudják kihasználni szerintem. "DIGINet
1000*
MAXIMÁLIS SÁVSZÉLESSÉG:
1000 / 200 Mbit/s
GARANTÁLT SÁVSZÉLESSÉG:
300 / 50 Mbit/s"
nagyobb lakásban vagy családi házban, ahol netes TV. PC, telók vannak folyamatosan használatban és megfelelő gigabites router is kell hozzá, de még így is nehéz kihasználni.
No igen... Ezért nem feltétlen van értelme sztem 30Mbps feleti csomagot venni, különösen olyasvalakinek, aki csak faszbúkozik :) Félreértés ne essék, nem Eingang-ra értem, fogalmam sincs, ő mire használná a sávszélességét.
nyilván Mbps, de sokan összekeverik és nem értik a különbséget.
1. a routere valószínűleg több szabványon szór egyszerre, a régebbi nem N-es eszközök miatt, csak G szabványnál jó jel átvitelnél sem menne 30Mbps, mert a wifi max. a felét harmadát tudja átvinni, az is egy névleges sávszélesség! a 300Mbps routerek mondjuk kb. a felét tudják letöltésnél, feltöltésnél a harmadát max., ez minden alsó-középkategóriás wifi routerre igaz.
a szolgáltatók szeretnek trükközni, régebben eladtak volna az 50-es csomag helyett 100Mbps-t(aminek a garantáltja ugyanaz volt, mint az 50-esnek) egy ismerősnek, miközben technikailag sem tudta volna azon a hálózaton még az 50-es elméleti maximumát sem hozni, épp csak a garantáltat..., szinte az összes netszolgáltató ilyen...
Én is dobok rá egy lapáttal. A repeater-ek, extenderek kapásból felezik a kapcsolati sebességet. Ezenkívül csak azt tudja tovább erősíteni, amit kap, ha szakadozó és ebből fakadóan lassú netet kap, akkor azt ő szakadozva, hosszú válaszidővel, de nagy jelerőséggel adja tovább. Én mindenképp kábelt javaslok odahúzni, ahol nincs megfelelő jelszint és egy AP-t vagy egy wifis router-t lerakni. Ha a fő wifis roueren wifi felöl meg van a 120, de az extenderre csatlakozva meg csak 30 van, akkor vagy régi szabványú az extender és ezért lassú vagy eleve rosz minőségű jelre csatlakozik, arréb kell tenni.
Gondolom Mbps-t ad meg, 30MB/s már 240Mbps lenne ugye... Egyébként egyetértek a leírtakkal. Illetve mindenképpen át kellene nézni a következőket még:
1) A router 802.11g vagy 802.11n működésre van-e állítva? Azaz 54Mbps vagy 300Mbps-re?
2) Az eszköz wifi hálókártyája, amin mér Eingang Úr tudja-e a 802.11n szabványt (azaz a 300Mbps-t)?
3) Ha a fenti kettő mind 300Mbps, akkor még mindig meg lehet nézni a csatornakiosztást, lásd előző hsz-om. Sokat tud javítani, ha egy kevésbé terhelt csatornát használ az ember fia/lánya.
4) Egyáltalán, mivel méri a sebességet? Mert ahogy te is mondtad: egyrészt a szolgáltató a 120 Mbps-t elméleti maximumként adja meg, ahhoz jó eséllyel egy kb. 15Mbps garantált minimum sebesség jár (ezt a szerződésből kell kikeresni), illetve a megadott elméleti maximum sebesség is csak a szolgáltatóig értendő. Az ő router-üktől ők már nem tudnak felelősséget vállalni az internet sebességéért. Természetesen a gerinchálón levő cuccok mind gyorsan elérhetőek, de jellemzően pl. a p2p hálózatok (torrent, ilyesmi) esetében ugye pont nem ilyen gépekkel kell kapcsolatba kerülni. Nálam pl. a 30Mbps-es internetkapcsolaton a torrentek olyan 15-20Mbps környékén jönnek, attól is függően, hogy mennyi a seed.
1 miben számolsz Mbps vagy MB/s? 8x különbség van!
2. a wifi eleve kevesebb sávszélességet visz át technikai okok miatt, főleg, ha még extendert is használsz.
3. amit előfizetsz az egy elméleti sávszélesség a garantált a lényeg, amit a szolgáltató nyújtani tud!
4. hiába van nagy sávszélességed, ha az eszköz PC, Laptop, Tablet nem tudja kihasználni, mert az információ mennyiséget fel is kell tudni dolgozni.
nem mindegy melyik antennát cseréled, a nagyobb antenna nem feltétlen előny, főleg, ha 1 db-ot cserélsz a 3-ból!
rakd vissza a gyárit, konfiguráld be a routert rendesen vagy kérj meg szakit rá, aztán lehet a pozicionálás, wifi jel irányítása alufóliás trükkökkel, ha máshogy nem megy.
Van a router amit ad a szolgáltató (T). Azon ki van kapcsolva a wifi és mögé kötöttem egy 3 antennás TP linket, ráadásul az egyik antennája helyére vettem nagyobbat, az szór.
A modem mellett -30 a jelerősség, a szobában (kb 8 méter) már csak -70 és -80 között. Nincs vasbetonháló, újabb építésű anyagkispórolós társasház, hang minden áthallatszik, de a wifijel az nem tud átjönni.
alapvetően nem a tégla árnyékol a vasbeton háló, esetleg speciális fémes szigetelés(az ritka, de voltam olyan házban, ahol ki kellett vezetni mindent, mert bent 0 térerő a mobilszolgáltatóktól)
nem mindegyik router külső antennás, az alufóliával irányítani lehet, de sok kísérletezés kell hozzá, persze első, hogy milyen router és mire használná, ezt kérdeztem én is
Milyen router? Tud 150 vagy 300 mbps-t? És az eszközöd, amivel csatlakozol? Fontos a helyes csatorna kiválasztása. Ezt kevesen tudják, a gyári default csatornákat használja mindenki, így azokon sok az interferencia (legalábbis társasházban). Használj valami analizálóprogit (pl. Wifi Analyzer Androidra), ami feltérképezi a csatornákat, és állítsd be a routereden a legkevésbé használtat. Ezen kívül papírból és alufóliából lehet még az antennákra parabola-szerű feltétet tenni, "szabásminták" vannak a neten. Gagyin néz ki, de működik.
Illetve mielőtt ebbe belefogsz, azért nem árt ellenőrizni, hogy mi a szűk keresztmetszet? Amikor wifin alacsony sebességet mérsz, akkor tyúkbélen is lassú-e?
Hello!
Bocs az OFF kérdésért, de itt tenném fel az elektromosoknak:)
Otthonra kellene internetturbo, mert a wifi 8 métert távolság alatt (gondolom a falak miatt) eléggé legyengül.
A kábelezést most nem tudom megoldani.
Két választás van: wifi extender, vagy a konnektoros powerline. Mik a tapasztalatok? Mit ajánlotok.
Egy 120-as sebességű előfizetésből kellene minél többet realzálni (jelenleg ez wifivel kb. 27)
dod 308 pedálban nem lehetne a mélyet normál értékre hozni? Amikor rálépek kicsit csökken a mély gyárilag. esetleg eladnám mert sok éve nem használom már, 15.000,-