Gézuka :) Ő is egy külön állatfajta. Kedvenc szófordulata a baszatjuk a gecit, szoktam számolni :D Viszont a Reaktor nevezetű hibrid kis motyói egész meggyőzőek.
Ha találkozom vele, akkor az ostobát is mindenképp átadom. Bár nem vagyok meggyőződve róla, hogy ez bármelyikünk életében bekövetkezik, tekintve, hogy nem is ismerem.
Egyedül Sápi Géza nevű csövesgurut ismerek, de őt is csak gitárbiznisz kapcsán.
Még ostoba is. Emlékszem anno ő is mindenféle hazugságot próbált terjeszteni rólam nyilván sugyi féreg módon a hátam mögött, aztán egyszer bazmeg bejelölt facsén. Felkérdeztem, hogy mégis hogy a kurva anyjába' képzeli, erre letiltott :Đ Ez az után volt, hogy nem is tudom hány éve kivittem pár cuccomat a Hangfoglálsra. Azóta nem is találkoztunk.
Az nem fogad nano simet, sorry vagyok. Mondjuk nem tudom az ún "informatikus" miért hagyja benne az exif datat helyadatokkal együtt az internetre publikusan felpakolt képeiben. :D
A Lada amúgy tök jól használható. Poénból vettem meg, de lassan fanatikus leszek. Minden nap nézem a hirdetési csopikat, kemény szilent, tokolt híd, átvarrt lengőkar, dupla weber...gondolatban másfél milliót már elvertem :D
Mondjuk azon máig nem tudom túltenni magam, hogy kétszer feltörték, de gondolom mert egy görbe százas szöggel kinyitható.
lehetne itt szakmányban idézni az eseteket, ráadásul nem csak én nyalattam vissza veled a fagyit, hanem Robi meg Miki is, de ki akar egy trollnak megfelelni? Holnapra úgyis elfelejted, a többiek meg úgyis tudják.
a munka nem áll meg :)
mikor csaucseszkú az átkosban meghívta a bolgár vezért, akkor bolgár almákat kötöztek fel madzaggal az almafáikra és úgy dicsekedett, közben a románoknál éhínség volt..., meg tehenészeteknél úgy szállították át a következő bemutató helyre a teheneket, mert nem volt elég tehén...
Utólag örültünk, hogy felforrt a víz, mert így (nem akarok hülyeséget mondani) kb. 10-12 km-es alagutban mehettünk. Egy alföldi gyereknek ez hatalmas élmény volt.
a javított dákók, mert gyakran fordítva rakták fel az olaj lehúzó gyűrűt a románok, de volt arra is példa, hogy 3 dugattyút és hajtókart toltak bele a gyárban, a főtengelyen meg ledugózták a 4. henger olaj kenését, végül is elment 3 hengerrel is :D
Ja, egyedül annyi probléma volt a Daciával, hogy már nem emlékszem, hogy holt , talán Svájcban, fizetős volt egy kúrva hosszú alagút, mi meg nem akartunk fizetni, és felmentünk a hegyi szerpentinekre, de ott meg fellfort a Dacia hűtővíze, így visszafordultunk és az alagutban mentünk.
Na ezen felröhögtem. Priceless amikor a topik alzheimer kórosa, aki átlag hetente bukik meg valami korábbi hozzászólása miatt, mindezt így a harmincas éveinek közepe felé, ez papol nekem felejtésről.
Jó felütés, kár hogy kb. mindenki képben van a bensőséges kapcsolatoddal a felejtést illetően.
87-ben voltunk Franciaországban a Wartburg kombival (1 hónap rokonoknál), igaz akkor még zsír új volt, előtte jött meg a kocsi a Merkurból. Keresztanyámék meg Dacia 1310-zel jöttek velünk, az is kibírta oda-vissza Franciaországot.
Mondanám, hogy küldök pár dokut nyugati bérlakás-nagyedek pár száz évre visszamenő kultúrájáról, hogy némi fényt gyújtsak a témával kapcsolatban, ha nem lenne a kis kockádban letilva a fél internet, vagy lenne mobilneted, vagy nem felejtenéd el estére.
Ismerősöm valami mega topmanager a Bacardinál, de mindig könnyes szemmel meséli, mikor warnyúval elinultak anno Párizsba. És meg is érkeztek! :D Meg ezeket azért férfimunka vezetni, érted, régen ha béna voltál a hóban, csak álltál egy helyben, ma meg elindul helyetted az elektronika. Megállni persze ugyanúgy nem lehet, ezért a sokkal több baleset. Én kifejezetten örülök, hogy bogárral keztem az autós pályafutásom. Kemény 44 lóerő, minden előzést jó előre megtervezni, visrli gumik miatt ésszel kanyarodni stb. Mondjuk a levegő-olaj hűtésnek köszönhetően a max sebessége a max tartós sebessége is, 200 km padlógáz az autópályán 120-130-al nem zavarta.
én bírtam az ilyen fos autókat, sokkal nagyobb kaland volt bennük eljutni A pontból B pontba.
Mikor a skodával anno Szlovéniába leszenvedtünk először nagy nehezen a hegyekbe, olyan volt kiszállni, mintha felfedeztük volna Amerikát, most meg sterilen, élménymentesen leszáguldok, mintha a szomszédba mennék kenyérért:)
Ja-ja, mi is a faterral megcsináltunk sok mindent otthon a Wartburgon, megszakító kalapácsot beállítottok stb. ez nem volt nagy vasziszdasz.
A Wartburg kombi meg tényleg átment tökön-paszulyon, ralliztunk vele a határban a haverokkal.
Egyszer akadtunk el vele, Nyíregyről jöttünk haza valamilyen metál koncertről, de elég jó volt a hangulat és nem volt kedvünk haza menni. Kimentünk a falunk határába rallizni a föld utakra, de ez télen volt , és belementünk egy kurva nagy gödörbe, de nem láttuk hogy gödör van ott, mert be volt fagyva benne a víz, meg hó volt a tetején. Több kilómétert kellett éjszaka gyalogolnunk be a faluba, egy Ifás havert ébresztettünk fel,az húzott ki minket a gödörből.
A melóhelyem mellett is van egy cég,ott is dolgoznak ukránok,szojtam hallani amikor jönnek arra.
Nálunk meg mongolok vannak, kis pufók arcú Kim Jong Un utánzatok. :D
Amúgy normálisak,de sajnos azt kell mondanom,hogy büdösek,komolyan!
Tudjátok milyen az a "ruszkiszag"?
Na olyan szaguk van.Mint anno a ruszki katonáknak.
Már csináltak amúgy többmilliós kárt a cégnek,állítólag,de én is csak úgy hallottam... :D
Megszépülnek az emlékek.Az én első autóm, egy Bogár,majd egy D Kadett 1,8 115 ló, 800 kilogramm az egész.....Immár 22 éve egy MB W124 300 D Turbo.Ott rohadjon meg az összes keleti, kétütemű szar.De a tajgatigris és az olasz licenc is.Volt "szerencsém sok, sok Trabit, Wartburgot, Ifát Zsukkot vezetni.De volt csőrös Tátrám is.Bassza meg a gyártója őket.
ezekben egy rohadt jó dolog volt, fixen indultak -20ban is pöccre.
Valamint a trabantot még én is meg tudtam szerelni, kb. 4 mozgó dolog volt benne.
Meg a wartburg elment minden szaros felázott földúton, ahol csak a traktor emlékeim szerint.
Én vezettem Trabit is és Wartburgot is. Trabantot jobban szerettem, pedig lassabb is volt szűkebb, stb., de nekem valahogy nagyobb buli volt. A váltó is jobban tetszett a Trabantban, vastag kart húzgáltál ki-be, fel-le, nekem masszívabbnak tűnt, mint a Wartburg vékony műanyag pálcika váltója.
Meg ezekben a kocsikban az adrenalin szint is jobban felment, mint pl. amikor a 90-es évek elején vettünk egy új "mi autónkat" . Ott ahol pl. egy Trabnantal bementél 60-nal egy kanyarba, sírt a gumi, a motor csörgött stb, addig ott egy új Suzukival ha bementél abba kanyarba 80-nal, semmit nem éreztél. (nem éles kanyar hanem hosszabb elnyújtott)
Úgy sejtem megint közeledik egy tanulságos eszmefuttatás a lepukkant gyárépületben beszívott pákafüst által széppé varázsolt albizós agglegényélet fensőbbrendűségéről. Végül is még csak százszor hallottuk, mindenki alig várja.
pont te vagy kondícionálva, meglátod leírva az "orosz" szót, egyből triggerelődik a "már megint báncsák a zelnökúr rencerét" szubrutin. Kb. a lyukas zokni - latte ivás szinten részévé vált a a kis rigolyáidnak a dolog.
Mégiscsak mintha lenne némi eltérés a szólamok, a hangoztatott politika, és a valóság között. Persze nem vetem el, hogy csak magyar származású négereket hoztunk haza az egykori gyarmatokról, vagy hogy ezek mind agysebészek, és atomtudósok.
(Ilyenkor szokott jönni az a béna kis trollterelés, hogy miért baj, hogy itt vannak, erre megelőlegezem a választ. Nem nekem baj, nem én vizionálok nemzethalált folyamatosan, nem én vagyok rátapadva a migráncshírekre, mintha a világ másról se szólna - szóval ezeket a köröket most kihagyhatnánk )
amúgy ez a szín magasan a legjobb szoc autóipari árnyalat, egy normálisabb régi sportautón rohadt jól mutatna.
A fosbarna, és a koszossárga nem sikerült, még a világoskék volt menő emlékeim szerint.
A költségvetést eredetileg a polgármester készítette és terjesztette be a testület február 28-ai ülésére, amelyhez azonban az Éljen Szombathely!-MSZP-DK-Együtt-frakció, valamint a Jobbik és a Pro Savaria alkotta ellenzék 130 módosító indítványt tett.
Kiderült, melyik a legboldogabb magyar város - nem Budapest!
Az átformált költségvetésben változatlanul hagyták a 30 milliárd 188 millió forintos főösszeget, az előírásoknak megfelelően továbbra is működési hiány nélkül terveztek, de más területekre irányítottak forrásokat. Az eredeti előterjesztésben szereplő 500 millió forint helyett például 1 milliárd forintos útfelújítási programot irányoztak elő.
A Fidesz-KDNP-frakció szerint "választási látványköltségvetés" született, az ellenzék szerint módosító javaslataik a szombathelyiek igényét tükrözik - írta az MTI.
Az egymilliárd forintot meghaladó változtatás forrásait az évről évre növekvő - 2018-ban 9 milliárd forintot meghaladó - iparűzési adóból, valamint az oktatási, kulturális és sporttámogatások csökkentéséből szándékozik előteremteni a szombathelyi ellenzék.
Kevesebből gazdálkodhat például a Szombathelyi Agora Kulturális Központ, 20 millió forinttal kevesebbet kap a városi múzeum, 9 millió forinttal a Segítés városa program, valamint 37,5 millió forinttal csökken Haladás Labdarúgó Kft. támogatása.
Megvonták a szombathelyi vásárcsarnok átépítésére kialakított tartalékot, kevesebb támogatást kap a diákönkormányzat és elbocsátanak a polgármester kabinetjéből egy politikai munkatársat. Ez utóbbit Lendvai Ferenc (Fidesz) frakcióvezető politikai tisztogatásnak nevezte.
Szintén ellenzéki javaslatra megemelték viszont a városháza dolgozóinak bérét 10 százalékkal és egyszeri cafeteria juttatásban is részesülnek az önkormányzati dolgozók. Kilencvenkét millió forinttal többet kap a tao-támogatás pótlására a Weöres Sándor Színház.
Öhm, most akkor mi van? A munkáslevelező elvtársnő felnyomta a tégláját, aztán kikérik maguknak, hogy spicliskedésbe keveredtek és elkezdenek stadionoktatásegészségügyügyészségezni? Hát itt már mindenki megbolondult?!
Mint megírtuk, a Pesti Srácok újságírója kiadta a legfőbb ügyészségnek a Czeglédy Csaba-ügyben neki súgó MSZP-s nevét.
A lap lejárató szándékot érez az ügyet kirobbantó HVG-nél, de keményen támadja Polt Péter hivatalát is. Mint írják, "elképesztő hibát vétve inszinuálta (rágalmazta, befeketítette) az ügyészség a Czeglédy-ügy tanúit és a PestiSrácok.hu-t.
Füssy Angéla a levélben nyomatékosan kérte Polt Pétert, hogy személyes adatait és bejelentését zártan kezeljék, ennek ellenére a Legfőbb Ügyészség a levelet a vádlottak védőinek rendelkezésére bocsátotta, ezzel a PestiSrácok.hu álláspontja szerint súlyosan megsértette a büntetőeljárásokról szóló törvény rendelkezéseit és ami szerkesztőségünk kellemetlen helyzetbe hozásánál sokkal fontosabb: a jogtalan és szerencsétlen húzással hozzájárult Czeglédy Csaba mesterkedésének sikeréhez, amellyel az ellene valló tanúkat próbálja meg elbizonytalanítani
- olvasható a válaszcikkben, melyben a lap hangsúlyozza, szerintük Füssy Angéla jogkövető állampolgárként járt el, és nem sértett sajtóetikát.
Kíváncsi vagyok helyi propagandistáink milyen hamar találnak egy ki nem fizetett parkolócédulát, szakállat, lyukas zoknit, urambocsá szandált találni a szombathelyi ellenzéken, hogy aztán mindenkit meggyőzzenek ezen a kb. 10 ember által látogatott topikban, hogy ezek bazmeg KATASZTRÓFÁBA VISZIK a VÁROST!